[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.043 views

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Dacuuu schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:51:
Zou iemand van deze shitcoin een TA kunnen maken?
[Afbeelding]
Ziet er op z'n zachtst gezegd niet echt top uit.

---

Vannacht meteen gebruik gemaakt van de late openingstijden om de hele nacht door te raven. M'n lichaam vertelt me nu dat ik dit soort dingen niet meer zo goed aankan als vroeger en dat ik maar beter naar grafieken en DeFi's moet gaan kijken in 't weekend :/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:02:
[...]

---

Vannacht meteen gebruik gemaakt van de late openingstijden om de hele nacht door te raven. M'n lichaam vertelt me nu dat ik dit soort dingen niet meer zo goed aankan als vroeger en dat ik beter naar grafieken en DeFi's moet kijken in 't weekend :/
Krijg je je kaken nog wel van elkaar? :+

• LankHoar
  • Registratie: April 2013

LankHoar

Langharig tuig

LankHoar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:48:
Het begint bijna een mogelijkheid te lijken dat Rusland inderdaad van het SWIFT systeem word afgesloten. In hoeverre zal dat merkbaar worden in de koersen? Erg benieuwd.
Dit komt nu wel heel dichtbij. nu vraag ik me af of ik nog wat moet bijkopen met mijn laatste FIAT dat klaarstaat, of toch wachten op een volgende dip die vast ook nog komen zal :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@zwembroek weet jij trouwens wanneer die overige GLMR muntjes op de markt komen van de mensen die er 0,10 cent voor hebben betaald?

Was ergens in maart toch ? Misschien weer een leuk kansje om wat extra GLMR binnen te harken

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
LankHoar schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Dit komt nu wel heel dichtbij. nu vraag ik me af of ik nog wat moet bijkopen met mijn laatste FIAT dat klaarstaat, of toch wachten op een volgende dip die vast ook nog komen zal :)
dca en dva is the way 👍
zet fiat klaar en ga 15-30% onder de huidige prijs zitten. heb geduld als er crash komt dat zit je goed 👍

nothing stops this train

• Kol Nedra
is dit de echte beroemde van de meme's? 👀

nothing stops this train

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
BIFI gaat echt lekker.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Skrunsies schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:10:
@zwembroek weet jij trouwens wanneer die overige GLMR muntjes op de markt komen van de mensen die er 0,10 cent voor hebben betaald?

Was ergens in maart toch ? Misschien weer een leuk kansje om wat extra GLMR binnen te harken
Kan wel even horen in de besloten Telegram. Maar het zijn er maar 18.000.000 per maand geloof ik. TF was dik 98.000.000 in een keer. Als de markt stabiel blijft dan verwacht ik dat de impact van deze releases minder is omdat deze wel worden opgekocht. TakeFlight release was niet heel handig en een eenmalige gebeurtenis. Ik kan niet geloven dat de bodem van Bitcoin deze cycle op 33k blijft steken. Dus er zullen nog genoeg buy momenten komen. Ik koop zelf rond de $1 dollar nog wat in. Mijn grootste buy orders staan rond de 0,45 dollar. Dat zijn wel niveaus die misschien nooit worden gevuld. Maar ik moet wel wat aan risico management doen en realistisch blijven. Op een paard wedden is niet slim. De huidige staking rewards zijn wel dik in orde! Het is elke dag een feestje om de rewards te compounden. Dat is ook een reden dat GLMR in de 2 dollar range interessant blijft om te kopen en te staken. Alleen blijft het risico van een Bitcoin daling natuurlijk boven de markt hangen. Je kan er geen peil op trekken. Nu alts kopen blijft een risico.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
zwembroek schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:34:
[...]

Kan wel even horen in de besloten Telegram. Maar het zijn er maar 18.000.000 per maand geloof ik. TF was dik 98.000.000 in een keer. Als de markt stabiel blijft dan verwacht ik dat de impact van deze releases minder is omdat deze wel worden opgekocht. TakeFlight release was niet heel handig en een eenmalige gebeurtenis. Ik kan niet geloven dat de bodem van Bitcoin deze cycle op 33k blijft steken. Dus er zullen nog genoeg buy momenten komen. Ik koop zelf rond de $1 dollar nog wat in. Mijn grootste buy orders staan rond de 0,45 dollar. Dat zijn wel niveaus die misschien nooit worden gevuld. Maar ik moet wel wat aan risico management doen en realistisch blijven. Op een paard wedden is niet slim. De huidige staking rewards zijn wel dik in orde! Het is elke dag een feestje om de rewards te compounden. Dat is ook een reden dat GLMR in de 2 dollar range interessant blijft om te kopen en te staken. Alleen blijft het risico van een Bitcoin daling natuurlijk boven de markt hangen. Je kan er geen peil op trekken. Nu alts kopen blijft een risico.
dan kun je dus gerust buy-orders plaatsen rond de $1.75-$1.95 range (lijkt mij)

ik kijk het nog ff aan, als ik een trend reversal zie in GLMR/BTC pair op high timeframe wellicht dat ik wat BTC verkoop voor GLMR.

ik zie wel potentie in GLMR en ASTR, beide klein beetje inschalen. vooralsnog ASTR met verse fiat.

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 26-02-2022 12:38 ]

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:36:
[...]

dan kun je dus gerust buy-orders plaatsen rond de $1.75-$1.95 range (lijkt mij)

ik kijk het nog ff aan, als ik een trend reversal zie in GLMR/BTC pair op high timeframe wellicht dat ik wat BTC verkoop voor GLMR.
Als mijn bag nog niet zo groot was dan had ik graag in de $1.75-$1.95 range gekocht. Ik doe wat GLMR betreft alleen nog aan buitenkansjes. Ik ben dik tevreden met wat ik nu heb.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:34:
[...]

Ah oke. Deze ronde worden er dus niet zoveel de markt in gedrukt. Goed om te weren thanks!

Zat zelf ook te denken om de rewards van kraken voor DOT om te zetten naar GLMR, puur om daar meer van te hebben. Maar dan zonder verse fiat.

• zwembroek
Skrunsies schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:42:
[...]

Zat zelf ook te denken om de rewards van kraken voor DOT om te zetten naar GLMR, puur om daar meer van te hebben. Maar dan zonder verse fiat.
Zo ga ik het ook doen met EWT. Vooralsnog is het lucratiever om de GLMR rewards te compounden. Maar mijn plan is wel om op een gegeven moment al mijn rewards om te wisselen voor EWT. Dus ook zonder fiat EWT aankopen.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:48:
[...]

Zo ga ik het ook doen met EWT. Vooralsnog is het lucratiever om de GLMR rewards te compounden. Maar mijn plan is wel om op een gegeven moment al mijn rewards om te wisselen voor EWT. Dus ook zonder fiat EWT aankopen.
Ja he gets! EWT ‘moet’ ik ook nog hebben..

$2/2,5 leek me een mooie entry. Maar die meuk wil maar niet genoeg dalen :F

• Kol Nedra
kijken we ook even naar BOO? wat een prachtmuntje 🥲

nothing stops this train

• zwembroek
Skrunsies schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:50:
[...]

Ja he gets! EWT ‘moet’ ik ook nog hebben..

$2/2,5 leek me een mooie entry. Maar die meuk wil maar niet genoeg dalen :F
Precies dat was de range waar ik op zat te wachten. Maar ik ben echt zwaar onder de indruk van die token. Niet onder de $4 / $5 dollar te krijgen. Prachtige Tokenomics heeft dat EWT.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:55:
[...]

Precies dat was de range weer ik op zat te wachten. Maar ik ben echt zwaar onder de indruk van die token. Niet onder de $4 / $5 dollar te krijgen. Prachtige Tokenomics heeft dat EWT.
Punt is een beetje dat ik hoopte met de take a flight mee te kunnen doen. Dan was ik nu ‘klaar’ geweest met mijn GLMR aankopen. Daarna was EWT de gene die op mijn lijstje naar voren kwam.

Maar goed helaas ging het even anders en zit ik nog niet aan mijn ‘quotum’ aangaande GLMR. Vandaar ook mijn vraag over de in maart aankomende GLMR tjes op de markt. Maar dan moet ik maar wachten op een ander kansje voor GLMR. Ik zit namelijk nu op de helft van de aantal tokens die ik had willen hebben ;)

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:54:
kijken we ook even naar BOO? wat een prachtmuntje 🥲
BOO als in }:O ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYjhQIw_hXPDvifKJKt7bmz13hA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0iny8QqrvqQvOLsnggjj7lYU.gif?f=user_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:02:
[...]

---

Vannacht meteen gebruik gemaakt van de late openingstijden om de hele nacht door te raven. M'n lichaam vertelt me nu dat ik dit soort dingen niet meer zo goed aankan als vroeger en dat ik maar beter naar grafieken en DeFi's moet gaan kijken in 't weekend :/
_/-\o_ lekker bezig
Hier een punthoofd van een avond fijn bieren in de kroeg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Zeg, als ik geld van crypto --> ABN wil overmaken via Bitvavo, wat kost dat dan effictief?

(er van uitgaande dat ik DAI overmaak via Ethereum bijv.) ?

Kan het ff niet vinden op de Bitvavo site, alleen maar withdrawals van crypto en stortingen van FIAT..

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:19
majic schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:28:
Zeg, als ik geld van crypto --> ABN wil overmaken via Bitvavo, wat kost dat dan effictief?

Kan het ff niet vinden op de Bitvavo site, alleen maar withdrawals van crypto en stortingen van FIAT..
Fiat overboeken van Bitvavo naar ABN kost niets.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Je moet het verkopen zodat je fiat hebt en dan kan je dat geld overmaken naar je bank.
https://support.bitvavo.c...-kan-ik-tegoeden-opnemen-

Denk dat het gratis is.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89VtB2QeWObkI9v5pz---KP4OUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cp6onjVIw4y0AlQTxk1iAxox.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
Ik dacht eerst dat het een scam mailtje was, maar toen zag ik dat ze er "(.SeRieuS)" achter gezet hadden dus ik ben om. Link geklikt, al mijn gegevens doorgegeven en binnen een paar maand miljonair, wat nou crypto!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cl3Z0h8EIxyYsZfWBre8jpxwC4I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PAT1SouLo4i4U4Ddu6p8NRWB.png?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:43:
Voornamelijk ook gewoon blij dat ik mijn CDC tier upgrade nu heb uitgevoerd binnen mijn budget O+

de GLMR, ACA en ASTR ga ik gewoon minimaal een jaartje door HODLen.
Ik heb van de week ook een bakkie extra ASTAR ingeslagen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Krijg je je kraken nog wel van elkaar? :+
Fixed, zo blijf je netjes on topic :9 .

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:55:
Ik dacht eerst dat het een scam mailtje was, maar toen zag ik dat ze er "(.SeRieuS)" achter gezet hadden dus ik ben om. Link geklikt, al mijn gegevens doorgegeven en binnen een paar maand miljonair, wat nou crypto!
[Afbeelding]
Ah ik zie dat De Wereld Draait Door ook weer op tv is. Gelijk de tv vanavond maar weer eens aanzetten dan.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:07:
[...]

Ah ik zie dat De Wereld Draait Door ook weer op tv is. Gelijk de tv vanavond maar weer eens aanzetten dan.
Ja alleen even hopen dat Triodos niet op tijd belt dit keer.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 14:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONcQ2HJPTrrG93PT42SZnWkxxnA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1pJH6A6cCiSua7yNMv3aVQOn.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Ngangatar schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:03:
[...]

Fixed, zo blijf je netjes on topic :9 .
Wat moeten we toch zonder jouw b00mer kwaliteiten?
:+ *;

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Boomer? Is ngangatar een boomer?? Dat ga ik hem mooi inwrijven!!
@Ngangatar booomeerrrrr!!

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 26-02-2022 15:22 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERpqf6cL55NYmxo2J4XuxXLrwpo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fm79KoOvs7o9wklZfEhbRVL5.png?f=fotoalbum_large

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo was toch nog een leuk crypto weekje hier,
Nu lekker met mijn vrienden voor het leven een restaurantje pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwMf66YRqg7RpmsX6vwriDj-DmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PaA4IIP09pz3MTQMtvtOTKRT.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:58
Slux schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:08:

[Afbeelding]
Ik ook met mijn vriend
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83fv-t145Kjbvauf3s1qI1eiDec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kG64AFn3pyRvuykYuxWtmnOY.jpg?f=fotoalbum_large

• Slux
  • Niet online
Volgens mij mis je een streepje hoor :+

• Moiety
Slux schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:19:
[...]

Volgens mij mis je een streepje hoor :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBhNUsjFvnmpFViIQah3a944yZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FriTraQvITK3dPwy61U3zxTi.jpg?f=fotoalbum_large
Zo dan. Op naar het Kremlin. Zal die Putin eens laten niezen en hoesten…. Tenzij hij nu besluit om volledig in crypto te gaan om de sancties te omzeilen!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Schijnt legitiem te zijn: https://www.twitter.com/TomicahTD/status/1497601610775769094

Motor-forum.nl

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Slux schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:08:

[Afbeelding]
Enjoy, het crypto weekje was bizar en voorlopig een betere score dan verwacht.

En ja, restaurants, cultuur, er is weer veel meer mogelijk. Weer andere zaken om geld aan uit te geven dan alleen in crypto gooien :). Net weer een paar concertkaartjes besteld, een hobby die in ere hersteld kan gaan worden minimaal 1 x per maand.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Je hebt toch wel gekocht, hoop ik. Russische aandelen waren al ondergewaardeerd eigenlijk.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik heb een tijdje geleden van wat cryptowinst dat t-shirt maar gekocht.

• Kol Nedra
Moiety schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:26:
[...]

[Afbeelding]
Zo dan. Op naar het Kremlin. Zal die Putin eens laten niezen en hoesten…. Tenzij hij nu besluit om volledig in crypto te gaan om de sancties te omzeilen!
beterschap!

nothing stops this train

• Richh
Ngangatar schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:43:
Net weer een paar concertkaartjes besteld, een hobby die in ere hersteld kan gaan worden minimaal 1 x per maand.
Dus de geruchten zijn waar? De Bull Market Support Band gaat z'n tournee hervatten!?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Yups, ziet er legitiem uit.
Overheid Oekraïne accepteert nu Bitcoin donaties
vandaag, 17:52
Bron: https://bitcoinmagazine.n...teert-nu-bitcoin-donaties

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Je hebt toch wel gekocht, hoop ik. Russische aandelen waren al ondergewaardeerd eigenlijk.
Het enige wat ik heb gekocht is 4 gameboys en 2 elektrische kachels.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:42:
[...]

Het enige wat ik heb gekocht is 4 gameboys en 2 elektrische kachels.
doe maar duur! hier gewoon een wollen deken en 4 stok kaarten, Canasta is ook leuk 👍

nothing stops this train

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Sorry voor de newb vraag, maar wat is er toch altijd met A87? :?

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:05

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LankHoar schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:04:
[...]

Sorry voor de newb vraag, maar wat is er toch altijd met A87? :?
Bepaalde mensen hebben hier een sterrenstatus gekregen, waaronder Pingo en A87, A87 heeft onlangs een ban gekregen maar had altijd, uhhmm, bijzondere uitspraken :P

Mocht je interesse hebben kan ik je ook zijn geweldige youtube analyses laten zien over BTC :+

Overigens geen ban voor tafereln hier in de Slowchat

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kan het niet laten, Enjoy!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Bepaalde mensen hebben hier een sterrenstatus gekregen, waaronder Pingo en A87, A87 heeft onlangs een ban gekregen maar had altijd, uhhmm, bijzondere uitspraken :P

Mocht je interesse hebben kan ik je ook zijn geweldige youtube analyses laten zien over BTC :+

Overigens geen ban voor tafereln hier in de Slowchat
Yes, stuur maar door! :)

• Richh
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Je gaat toch niet serieus Russische aandelen kopen?

Aan de ene kant willen we ze van SWIFT afsluiten, aan de andere kant wil je het bedrijfsleven van investeringsvermogen voorzien? :P

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-01 16:49

Iedere transfer op Bitvavo kost je 0,25%. Dus eerst je ETH verkopen, dat kost 0,25%, en daarna naar je bankrekening boeken kost volgen mij niks.

Ik hou m'n ETH nog even vast, die gaat wel lekker momenteel. BTC blijft een beetje achter vandaag

Wat denkt/verwacht men hier eigenlijk wat er gaat gebeuren als BTC z'n technische limiet van 21 miljoen coins bereikt? Vraag/aanbod verhaal dus prijs schiet omhoog?

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 26-02-2022 21:36 ]

• Chaes
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

Zie nog wel gebeuren dat de Russische aandelen van westerse beurzen afgehaald worden. Ze zullen nog wel verder gaan dan de Swift maatregel. 't Moet helemaal kapoet.

• FastFred
Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Als Putin Litouwen binnen valt zou zomaar kunnen zijn dat je CDC kaart stopt met werken, gelukkig zit de exchange niet enkel in Litouwen.
Dat gebeurt niet want Litouwen is lid van NATO. Ik denk niet dat Putin ruzie wil met NATO, want dan krijgt ie wél serieus klappen, hoop ik dan toch.

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 26-02-2022 21:40 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Chaes schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:36:
Zie nog wel gebeuren dat de Russische aandelen van westerse Beurzen afgehaald worden. Ze zullen nog wel verder gaan dan de Swift maatregel. 't Moet helemaal kapoet.
Lijkt me een prima deal.

Zero.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:02
Litouwen? Die ontvangen momenteel meer en meer US Troops + bijbehorende spullen.
Ik zou mij momenteel meer zorgen maken om (crypto-)projecten uit Roemenië -- Directe buur en liggend aan de Zwarte Zee, waar Putin's Marine momenteel overheersend is.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:34:
[...]
Wat denkt/verwacht men hier eigenlijk wat er gaat gebeuren als BTC z'n technische limiet van 21 miljoen coins bereikt? Vraag/aanbod verhaal dus prijs schiet omhoog?
Dat boeit voor ons niet echt aangezien het laatste blok in 2140 gemined gaat worden. Los van is het inderdaad vraag en aanbod, maar ook met 0 nieuwe coins kan er nog steeds meer aanbod zijn dan vraag. In theorie gaat het aanbod natuurlijk omlaag, maar de vraag kan nog steeds lager zijn dan het aanbod. Tegen de tijd dat het laatste blok wordt gemined is BTC of enorm groot, of helemaal dood.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 26-02-2022 22:22 ]

• Pelox
Wat een slecht idee om gisteren eth te verkopen.. man o man..

Zero.

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSkBLD7eCKyNsJiMZb67cR3Hyzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZuWdyxErNr2aLgaW9K9DHvx0.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Pelox schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:26:
Wat een slecht idee om gisteren eth te verkopen.. man o man..
Sorry, ik moest jouw opmerking wat kracht bijzetten 😛

• Qunix
Ik vind het spannend wat Rusland gaat doen met crypto en wat de koers gaat doen nu Rusland geblokkeerd is van Swift. Want als ze crypto daardoor legaliseren, dan zou het westen het kunnen verbieden... Spannend.

Edit: het is dus rond, ze worden geblokkeerd van Swift.

[ Voor 12% gewijzigd door Qunix op 26-02-2022 22:33 ]

Verwijderd

Qunix schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:32:
Ik vind het spannend wat Rusland gaat doen met crypto en wat de koers gaat doen nu Rusland geblokkeerd is van Swift. Want als ze crypto daardoor legaliseren, dan zou het westen het kunnen verbieden... Spannend.

Agree. Bedrijven die afhankelijk zijn van Russische producten/leveranciers zullen dan uiteindelijk andere betaalmethodes opzoeken (crypto). Hopelijk zorgt het voor een nieuwe ath (hopiummmmm).

• Moiety

En dan creëert Putin een roebelchain met een eigen Kremlintoken. Ik zou er mijn geld weer direct op inzetten.

• Pelox
Moiety schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 22:30:
[...]

Sorry, ik moest jouw opmerking wat kracht bijzetten 😛
Maar waarom je dan een foto van @Verwijderd moet gebruiken.. :?

Zero.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 16:08

Bron?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
EU Ministers Will Meet Sunday To Begin Work On Cutting Russia Off From SWIFT

As Bloomberg adds, a meeting of European Union foreign affairs ministers on Sunday will mandate that work begin to cut Russia off from the SWIFT messaging system, after Germany’s government, initially wary of expelling Russia from the network, said it’s looking into ways to achieve a "targeted and functional restriction" of Russia

It would likely mean a run on gold and/or cryptos which could soar as billions in savings are converted into a currency that can not be suspended with the flick of a switch

Bron:https://www.zerohedge.com/geopolitical/devastating-move-us-weighs-sanctions-russias-central-bank-germany-backs-targeted

[ Voor 26% gewijzigd door RaptorXS op 26-02-2022 23:06 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Zo, mooi dagje weer! Hopelijk morgen wakker worden met 40k, t zal mij benieuwen! Pasta rekteroni of pasta Lambo👊🏻

• Chaes
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

Dat is wel een tikkeltje zwart-wit. Het is niet zo dat als Rusland A doet, dat Europa B doet. Zelfde geldt voor China etc.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Don Guacamole schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:06:
Zo, mooi dagje weer! Hopelijk morgen wakker worden met 40k, t zal mij benieuwen! Pasta rekteroni of pasta Lambo👊🏻
Mijn PF loopt werkelijkwaar al de hele dag lijnrecht naar rechts, heb ik de verkeerde munten of mis ik wat? :P

• D_Jeff
Duitsland ligt nog dwars, wantja Poetin's grondstoffen zijn toch wel handig.

Hongarije heeft al aangegeven het voorstel niet te blokkeren, maar zal zich onthouden van stemming.

/Off-topic

• Don Guacamole
Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Mijn PF loopt werkelijkwaar al de hele dag lijnrecht naar rechts, heb ik de verkeerde munten of mis ik wat? :P
Naja dag niet rekt is deze weken prima toch?
En moonbeam is vandaag wel lekker gegaan, donderdag nog wat ingeslagen voor 1,92, niet veel maar toch mooi dat er een alt soms ff mee zit

• D_Jeff
Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Als Tether, USD-coin en fiat je pf is: Niets gemist :+

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

D_Jeff schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:14:
[...]

Als Tether, USD-coin en fiat je pf is: Niets gemist :+
75% CRO oOo

• D_Jeff
De kraaien en raven waren deze week met vakantie en hopen volgende week weer terug te zijn

/Kra-kra
:+

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

D_Jeff schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:24:
[...]

De kraaien en raven waren deze week met vakantie en hopen volgende week weer terug te zijn

/Kra-kra
:+
Laat ze maar lekker pampen voor een week, kan daarna wat uit staking komt de schop op voor BTC/ETH :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
FastFred schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:34:
[...]

Iedere transfer op Bitvavo kost je 0,25%. Dus eerst je ETH verkopen, dat kost 0,25%, en daarna naar je bankrekening boeken kost volgen mij niks.

Ik hou m'n ETH nog even vast, die gaat wel lekker momenteel. BTC blijft een beetje achter vandaag

Ik verwacht dat bitcoin dan niet meer bestaat.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Dat steenkolen Engels is soms echt niet te verstaan. Het klinkt als of iemand heel overdreven Engels spreekt met een Nederlands accent. B)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:42
Litouwen loopt zo'n vaart misschien niet maar ik zou het wel in de gaten houden, zowat alle Sepa verkeer met cryptoexchanges, Curve enz. loopt door Litouwse banken. En ik heb wat research gedaan naar Nexo (want ik vind ze leuk) maar hoewel ze het goed doen op legal niveau en in Zwitserland geregistreerd lijken, zijn de meeste vacatures in Sofia, Bulgarije. Veel outsourcing voor IT zit in Oost Europa, ook Roemenië en Oekraïne, dus ook voor onze exhanges en cryptokaarten iets om in de gaten te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 27-02-2022 00:01 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
Wiley99 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 00:00:
Litouwen loopt zo'n vaart misschien niet maar ik zou het wel in de gaten houden, zowat alle Sepa verkeer met cryptoexchanges, Curve enz. loopt door Litouwse banken. En ik heb wat research gedaan naar Nexo (want ik vind ze leuk) maar hoewel ze het goed doen op legal niveau en in Zwitserland geregistreerd lijken, zijn de meeste vacatures in Sofia, Bulgarije. Veel outsourcing voor IT zit in Oost Europa, ook Roemenië en Oekraïne, dus ook voor onze exhanges en cryptokaarten iets om in de gaten te houden.
Dat zijn NAVO landen, als er een 3de wereldoorlog uitbreekt dan hebben we nog wel wat andere problemen denk ik.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nopheros schreef op zondag 27 februari 2022 @ 00:17:
[...]

Dat zijn NAVO landen, als er een 3de wereldoorlog uitbreekt dan hebben we nog wel wat andere problemen denk ik.
Serieus benieuwd waar dit gaat eindigen, Putin zal geen gezichtverlies willen leiden, ondertussen hebben de russen het maar moeilijk om Oekraine in te nemen en tegelijkertijd gaan de sancties ondertussen wel pijn doen, uiteindelijk gaat de russiche bevolking hieronder leiden en niet Putin. Waar trekt hij uiteindelijk de grens? Voor hetzelfde geldt zegt hij op gegeven moment iedereen die wapens levert aan... is vijand van...

Toch wel interresante tijden zo. Naast alle kommer en kwel voor de Oekrainse bevolking toch wel mooi om te zien dat we in deze digitale tijdperk ze willen steunen via Crypto en de media.

Aan BTC in ieder geval weinig te zien vergeken met wat er speelt :/

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:34
Wiley99 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 00:00:
Ik overweeg zelf om naast een platform zoals Crypto.com of Binance ook een klein/beperkt bedrag op Blox of Bitvavo te zetten.

Erg knullige platformen, maar zou tijdens nood graag geld eruit kunnen trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door merauder op 27-02-2022 00:50 ]

• Kol Nedra
merauder schreef op zondag 27 februari 2022 @ 00:48:
[...]

Ik overweeg zelf om naast een platform zoals Crypto.com of Binance ook een klein/beperkt bedrag op Blox of Bitvavo te zetten.

Erg knullige platformen, maar zou tijdens nood graag geld eruit kunnen trekken.
binance en cdc is slim, dan kun je ook nog de VISA gebruiken mocht de Nederlandse bank waar je zit problemen krijgen.
bij een echte oorlog weet je niet hoe dingen lopen. in 1940 bijvoorbeeld was nog niks digitaal.
als er echt stront aan de knikker zit heb je vooral water en eten nodig...

nothing stops this train

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 21:21:
[...]

Je gaat toch niet serieus Russische aandelen kopen?

Aan de ene kant willen we ze van SWIFT afsluiten, aan de andere kant wil je het bedrijfsleven van investeringsvermogen voorzien? :P
Ik koop uit principe geen aandelen, maar anders zou zo een karretje vol Russische kopen nu.

• Qunix
https://nos.nl/collectie/...iedepot-in-brand-bij-kiev

Brussel en Washington gaan aantal Russische banken afsluiten van Swift
De EU, Canada, de VS en het Verenigd Koninkrijk gaan een aantal Russische banken afsluiten van het internationale betaalsysteem Swift. Dat hebben de bondgenoten bekendgemaakt in een verklaring.
Geplaatst: 2 uur geleden

Een begin dus.

• Slux
  • Niet online
Qunix schreef op zondag 27 februari 2022 @ 01:13:
[...]

https://nos.nl/collectie/...iedepot-in-brand-bij-kiev

Brussel en Washington gaan aantal Russische banken afsluiten van Swift
De EU, Canada, de VS en het Verenigd Koninkrijk gaan een aantal Russische banken afsluiten van het internationale betaalsysteem Swift. Dat hebben de bondgenoten bekendgemaakt in een verklaring.
Geplaatst: 2 uur geleden

Een begin dus.
Dom zulke maatregelen want wij zullen daar meer van merken dan de russen zelf.
Momenteel werken de bank apps al niet meer daar, relaties van mij ontvangen hun salarissen via VTB bank kaarten, Raiffaisenbank en Sberbank, die liggen allemaal plat, ook Canada heeft de Ural bank sancties opgelegd.

Dus de meerderheid krijgt op dit moment geen salaris, hypotheken kunnen niet betaal worden enz enz dus swift aflsuiten zal weing uitmaken voor ze.

ik snap niet zo goed wat ze willen bereiken met zulke sancties, denken ze nou echt dat mensen massaal in opstand komen tegen die putin ? alleen wij de simpele burgers en ondernemers zijn de dupe hiervan.

Het Russische betaal systeem van de staat staat trouwens al helemaal los van swift, daar worden o.a. de pensioenen van betaald.

Dit wordt alleen maar actie reactie.

Crypto zou nu toch wel een mooie oplossing geweest zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 27-02-2022 07:23 ]

• Don Guacamole
Slux schreef op zondag 27 februari 2022 @ 07:19:
[...]

Dom zulke maatregelen want wij zullen daar meer van merken dan de russen zelf.
Momenteel werken de bank apps al niet meer daar, relaties van mij ontvangen hun salarissen via VTB bank kaarten, Raiffaisenbank en Sberbank, die liggen allemaal plat, ook Canada heeft de Ural bank sancties opgelegd.

Dus de meerderheid krijgt op dit moment geen salaris, hypotheken kunnen niet betaal worden enz enz dus swift aflsuiten zal weing uitmaken voor ze.

ik snap niet zo goed wat ze willen bereiken met zulke sancties, denken ze nou echt dat mensen massaal in opstand komen tegen die putin ? alleen wij de simpele burgers en ondernemers zijn de dupe hiervan.

Het Russische betaal systeem van de staat staat trouwens al helemaal los van swift, daar worden o.a. de pensioenen van betaald.

Dit wordt alleen maar actie reactie.

Crypto zou nu toch wel een mooie oplossing geweest zijn.
Dat denk ik dus ook, misschien adopteren meer landen nu wel bitcoin als betaalmiddel, zullen wellicht niet de meest stabiele landen dan zijn maar de adoptie zal denk ik wel groeien.

• Kol Nedra
leuk die SWIFT experiment, dit heeft veel gevolgen. decentralization is toekomst!
of niet..... ach ja de wereld is een mooie plek nietwaar?

nothing stops this train

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:11
Zo te zien gaan die 28 Glimmers in stake, mij een vervroegd pension bezorgen! :7

/s

[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 27-02-2022 08:40 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin blijft onder de 1W MA7 hangen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgZmCzvf-Dq4P2o4ucarCZxJaoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SRFfSEYrJTO3sj1CDTOwrsAH.jpg?f=fotoalbum_large

Mogelijk wordt er vanaf hier wat heen en weer gebounced tussen MA7 en MA99, maar het is nagenoeg zeker dat als er definitief richting is/wordt gekozen dat dat gepaard zal gaan met een enorme candle, dat kan haast niet anders.

Tijd voor het maandelijkse DCA moment, in dit geval BTC en ETH. Ik klap het er deze keer gewoon in en ga het niet timen zoals de vorige keer. Direct naar de Ledger en afblijven.
Kol Nedra schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:18:
ach ja de wereld is een mooie plek nietwaar?
Ja, als je zelf de slingers ophangt :)

Er is helaas altijd wel een plek op de wereld waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Of waar de uitspraak "De mate van beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren" zelfs van toepassing is op hoe er omgegaan wordt met andere mensen ipv dieren.

Ondanks alles, en op heel veel ervan heb je geen of nauwelijks invloed, moet je er (binnen de mogelijkheden die er zijn) iets moois en het beste van maken. We hebben het hier nog steeds goed en moeten zeker niet met de pakken neer gaan zitten. De zomer komt er immers weer aan :) Los van de vakanties waar ik weer zin in heb, kunnen we ook weer met wat IPA's achter de kiezen mooie verkeerde koersvoorspellingen gaan doen waar je daarna altijd aan herinnerd zult worden ;)

Een bearmarket biedt overigens ook mooie kansen. Je koopt goedkoop in, kunt opladen voor de volgende bullrun of de hele bende shorten. Kansen spotten, creatief zijn en ervoor gaan ipv het te ondergaan kan heel veel bijdragen aan je eigen succes. En geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het leven op bepaalde vlakken wel een stuk makkelijker.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTFD schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:39:
Zo te zien gaan die 28 Glimmers in stake, mij een vervroegd pension bezorgen! :7
Waarom maar 28? Ik heb er 20 tegen 101%, 8 tegen 510% en een hele stapel tegen 67% weggezet. Dan is er wel degelijk kans op een vervroegd pensioen :)

Als Bitcoin geen roet in het eten gooit, dan zou GLMR overigens op verschillende timeframes prima een bodem kunnen hebben gevonden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 10:45
China is een "oefening" begonnen rond Taiwan. Kans bestaat dat ze dezelfde grootheidswaanzin hebben als Rusland.
Hoe kijken jullie naar je assets bij Binance gezien die in Hong Kong staan. En heb je een exit strategie?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Asprine schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:03:
China is een "oefening" begonnen rond Taiwan. Kans bestaat dat ze dezelfde grootheidswaanzin hebben als Rusland.
Hoe kijken jullie naar je assets bij Binance gezien die in Hong Kong staan. En heb je een exit strategie?
Naar mijn weten zit Binance niet meer in Hong Kong. :/

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:50:
Bitcoin blijft onder de 1W MA7 hangen:
[Afbeelding]

Mogelijk wordt er vanaf hier wat heen en weer gebounced tussen MA7 en MA99, maar het is nagenoeg zeker dat als er definitief richting is/wordt gekozen dat dat gepaard zal gaan met een enorme candle, dat kan haast niet anders.
Ook op de 1D zit BTC mooi tussen twee MA's in (boven MA7 en onder MA25). Hoger timeframe is belangrijker in de regel volgens mij, maar ik vind het wel mooi dat je zoiets in twee timeframes ziet. De MA7 en MA99 op de 1W lijken ook richting elkaar te gaan dus de ruimte daartussen wordt steeds kleiner, ben benieuwd wat er gebeurd als de uitbraak komt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tRr1AxGp6YN1VoIXrYvtQ7Y80k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0lH6M53azkqq13y5JPlwQ0cv.png?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:50:

Tijd voor het maandelijkse DCA moment, in dit geval BTC en ETH. Ik klap het er deze keer gewoon in en ga het niet timen zoals de vorige keer. Direct naar de Ledger en afblijven.
Ik scroll altijd om dit topic bij te lezen het liefst van onder naar boven en dan weet ik meestal wel halverwege een post van wie de reacties zijn, maar nu moest ik twee keer scrollen 8)7

• BTFD
Dit was meer vanwege de hype hier om er 28 vast te zetten op Binance, om daarna samen met de community keihard rekt te kunnen gaan! En ook beetje omdat mij andere dingen beloofd zijn:
ACA gaat richting 0.50$ en GLMR onder de 1$.
Ik wacht rustig af, al zakken mijn Buy-orders steeds verder uit beeld.. -O-

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:40:
[...]

Dit was meer vanwege de hype hier om er 28 vast te zetten op Binance, om daarna samen met de community keihard rekt te kunnen gaan! En ook beetje omdat mij andere dingen beloofd zijn:

[...]

Ik wacht rustig af, al zakken stijgen mijn Buy-orders steeds verder uit beeld.. -O-
:P

• Qunix
https://www.forbes.com/si...orbes-blockchain-50-2022/

50 bedrijven die op verschillende blockchains dingen doen. Leuk om een keertje door te scrollen...

• FastFred
roflexx schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:34:
[...]

Ik verwacht dat bitcoin dan niet meer bestaat.
En wat zou er dan met de investeringen gebeuren die mensen (en Vulcans, 2063 is dan al geweest ga ik vanuit) gedaan hebben in Bitcoins, zijn ze die kwijt? Krijgen ze hun geld terug?

• baba420
  • Laatst online: 14-01 07:08
FastFred schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:38:
[...]

En wat zou er dan met de investeringen gebeuren die mensen (en Vulcans, 2063 is dan al geweest ga ik vanuit) gedaan hebben in Bitcoins, zijn ze die kwijt? Krijgen ze hun geld terug?
Ehm, geld terug van wie? Satoshi Nakamoto?
Er zijn nu al talloze mensen die hun 24 woorden kwijt zijn geraakt en niet bij hun funds kunnen komen. Die bitcoins zijn gewoon in de blockchain, maar niemand kan ze verplaatsen.

• BTFD
baba420 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:43:
[...]
Er zijn nu al talloze mensen die hun 24 woorden kwijt zijn geraakt
Sinds gisteren in het bezit van een Ledger! Not your keys, not your coins!

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a81Ee2Q_700bwp.webp

Eindelijk safe! _/-\o_

Pagina: 1 ... 127 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!