Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sjorren ooksjorremans schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:52:
Gisteren beetje extra BTC ingeslagen en vandaag positie in LINK uitgebreid, fiat is voor losers
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vanavond, ik meen rond 20 uur, gaat hij met Layah Heilpern discussiëren op televisie over Gold vs BTC... Zal wel lachen worden.malarkan schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:38:
[...]
heeft iemand hem al gewezen op het feit dat BTC dan zich beter heeft gehouden dan goud?ik gok van wel
PS5
Al Sahaf, haha de man die de rust moest bewaken. Achter hem zag je de raketten inslaan... Er is hier niets aan de hand, evvvvvrything is under control. Wat een held was dat.
Vooral 'we are winning the war!' live op internationale TVeldeegee schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:43:
[...]
Al Sahaf, haha de man die de rust moest bewaken. Achter hem zag je de raketten inslaan... Er is hier niets aan de hand, evvvvvrything is under control. Wat een held was dat.
De man die eigenhandig het vak marketing naar 2.0 tilde.eldeegee schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:43:
[...]
En zo te zien nog niet klaar, zet me toch aan het denken om wat extra BTC erbij te nemen..Kol Nedra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:21:
dikke dump bij Gold zeg!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
jaBTFD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:48:
[...]
En zo te zien nog niet klaar, zet me toch aan het denken om wat extra BTC erbij te nemen..
nothing stops this train
Ik wou dat ik jullie hopium hadroflexx schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:30:
Nu hop naar 40k!
dat is zelfs hoger dan 40k, heb je nog wat van die hopium voor mij?Ngangatar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:34:
[...]
Ik wou dat ik jullie hopium had. Ik zie het nog wel een tijdje tussen de 34 en 42 stuiteren maximaal.
Sorry, dat was mijn laatste beetje. En echt ook nog eens hele slechte versneden kwaliteit vermoed ik.malarkan schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:46:
[...]
dat is zelfs hoger dan 40k, heb je nog wat van die hopium voor mij?
Hier nog wat pure over:Ngangatar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Sorry, dat was mijn laatste beetje. En echt ook nog eens hele slechte versneden kwaliteit vermoed ik.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large)
Putin drinkt binnenkort het verkeerde kopje thee leeg en dan zijn we van die lamlul af. 69k soon.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2022 17:04 ]
https://cointelegraph.com...defi-components-in-gamefi
/f/image/xDKRU9LVjqoBfKaF0Rly0eK8.png?f=fotoalbum_large)
En wellicht ook niet. Lekker belangrijk, tis weekend!
Eerlijk gezegd hoeft dat niet van mij.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:04:
Putin laat het woord cryptocurrency vallen en we gaan de beloofde daily 10k pumps zien
Laat hem Oekraïne en zijn eigen land uitgeschopt worden, afgezet worden of iets anders, en dat dan de relief rally die daarop volgt zorgt voor de 10k daily candles.
Verwijderd
Dat zou idd nog beter zijn ja. Van mij hoeft crypto niet nog meer de status van "gangstermunt" te krijgen..YES schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Eerlijk gezegd hoeft dat niet van mij.
Laat hem Oekraïne en zijn eigen land uitgeschopt worden, afgezet worden of iets anders, en dat dan de relief rally die daarop volgt zorgt voor de 10k daily candles.
Voor mij staat het imago van crypto los van dat ik liever geen winst maak dankzij Putin, maar eens met dat het imago van crimineel geld er ook wel vanaf mag, al kom je daar alleen vanaf als (grote) landen/banken het omarmen ipv afstoten zoals nu veelal gebeurd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:08:
[...]
Dat zou idd nog beter zijn ja. Van mij hoeft crypto niet nog meer de status van "gangstermunt" te krijgen..
Zo te zien is Charlie nog vaker gestorven dan Bitcoin.
Zero.
Berkshire Hathaway 3,300,000% return since the beginning of 1965.
bron:
https://www.fool.com/inve...-to-52-from-these-stocks/
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ach ja, zo ben ik weer trots dat ik niet in wapenbedrijven en olietoko's investeer.
De ROI is bijzaak.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
of zijn deze gasten ook nog maar ~25 jaar 🙃
nothing stops this train
1. Terug naar range 38-36.6, rechter schouder formatie dan verder up.
2. Zakken tot $36,6k, klein herstel en dan ri $30k
Dus in beide gevallen terug naar 36,6k
Ik keur um goed.Rep7 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:50:
Vanaf hier verwacht ik 1 van de 2 scenario's.
1. Terug naar range 38-36.6, rechter schouder formatie dan verder up.
2. Zakken tot $36,6k, klein herstel en dan ri $30k
Dus in beide gevallen terug naar 36,6k
Ongeveer omtrent de 37K.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:04:
Nog meer hopium, mss dat Putin (indirect) het woord cryptocurrency laat vallen en we gaan de beloofde daily 10k pumps zien
Verwijderd
Ik hoop dat hij al zijn crypto op een gure Russische exchange heeft staan die gehackt wordt en in pure wanhoop zijn laatste Bitcoins van een ledger naar een Dogecoin adres stuurt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:04:
Nog meer hopium, mss dat Putin (indirect) het woord cryptocurrency laat vallen en we gaan de beloofde daily 10k pumps zien
Smerige tiran.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:29:
[...]
Ik hoop dat hij al zijn crypto op een gure Russische exchange heeft staan die gehackt wordt en in pure wanhoop zijn laatste Bitcoins van een ledger naar een Dogecoin adres stuurt.
Smerige tiran.
:strip_exif()/f/image/bEQt4BMYwIW0gJRXlF7wcNqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Compleet off topic maar te mooi om niet te delen.
Welke bank zat jij ook alweer?Richh schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:24:
[...]
Ach ja, zo ben ik weer trots dat ik niet in wapenbedrijven en olietoko's investeer.
De ROI is bijzaak.
Er zijn zat banken die miljaren in de petrochemie investeren waar iedereen lekker zijn geld huisvest en je maandelijks voor betaal.
https://www.bloomberg.com...round-severe-us-sanctions
&
https://edition.cnn.com/2...ssia-sanctions/index.html
Uiteraard kan ik je geen transactie on chain laten zien, maar denk zelf even na. Wie zou er gister ineens zo veel gekocht hebben? Grootste piek in handelsvolume sinds 26 July.
Altijd zelf blijven nadenken
JordydG1998 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:47:
[...]
&
Uiteraard kan ik je geen transactie on chain laten zien, maar denk zelf even na. Wie zou er gister ineens zo veel gekocht hebben? Grootste piek in handelsvolume sinds 26 July.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
I call FUDJordydG1998 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:47:
[...]
&
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Niks FUD aan, bitcoin is onpartijdig. Je moet voor de grap is opzoeken hoeveel crypto's Rusland al bezit
Altijd zelf blijven nadenken
Omdat iets waar is kan het nog wel FUD zijn. Het doel van die artikelen is duidelijk om crypto in een negatief licht te zetten.JordydG1998 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:56:
[...]
Niks FUD aan, bitcoin is onpartijdig. Je moet voor de grap is opzoeken hoeveel crypto's Rusland al bezit
Veel, maar de dominantie van BTC zit pas op 61.8%, geeneens top 10.JordydG1998 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:56:
[...]
Verwijderd
Man man man.
Dit?:Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:28:
Armoede die BNB. Geen lopende launchpool, moest zonet handmatig mijn spot BNB in het kluisje deponeren.
Man man man.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Sheissemünzen.
Verwijderd
Ja shitcoins idd.
CZ mag wel even aan het werk en een nieuw shitcoin zwembad maken waar mijn BNB in kan duiken.
Zou wat wezen als het monetaire systeem omvalt en BTC je rijkdom geeft, dan zijn ineens landen zoals El Salvador en Nigeria de rijkste landen ter wereldNgangatar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:24:
[...]
Veel, maar de dominantie van BTC zit pas op 61.8%, geeneens top 10.![]()
[Afbeelding]
Nigeria heeft zoveel steenrijke prinsen, ik denk dat die nu ook al wel tot de top behoren hoor.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:40:
[...]
Zou wat wezen als het monetaire systeem omvalt en BTC je rijkdom geeft, dan zijn ineens landen zoals El Salvador en Nigeria de rijkste landen ter wereld
Ik moet bij Bitvavo een foto maken van m'n walletadres. WTF, moet dat tegenwoordig bij elke exchange?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Dit is werkelijk al maanden bij Bitvavo, accountje afgestoft?T-8one schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:57:
[...]
Ik moet bij Bitvavo een foto maken van m'n walletadres. WTF, moet dat tegenwoordig bij elke exchange?
Bij andere exchanges hoeft dit niet, echter bij sommige moet je 24 uur wachten om een adres te whitelisten, wat heb je liever?
Ik wil gewoon snel bitcoins kopen en overzetten naar m'n ledger wallet, geen gezeik enzo.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:58:
[...]
Dit is werkelijk al maanden bij Bitvavo, accountje afgestoft?
En nee bij andere exchanges hoeft dit niet, echter bij sommige moet je 24 uur wachten om een adres te whitelisten, wat heb je liever?
vroegahh, kon dat heel makkelijk met BTCe
Binance werkt ook al niet meer mee.
[ Voor 4% gewijzigd door T-8one op 25-02-2022 20:02 ]
Vroegah, vroegah had je geen drempels, maar kuilahT-8one schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:
[...]
Ik wil gewoon snel bitcoins kopen en overzetten naar m'n ledger wallet, geen gezeik enzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 25-02-2022 20:03 ]
Verwijderd
Die tijden zijn helaas voorbij...T-8one schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:
[...]
Ik wil gewoon snel bitcoins kopen en overzetten naar m'n ledger wallet, geen gezeik enzo.
Maar goed. Weekend, tijd voor crypto en zo. Nog iets gemist hier?
By the way. Zijn er mensen bekend met ING en stortingen naar Nexo? Hoe lang duurt dit ongeveer ?
UberLurker Departement #GG.
Zou er bijna zo'n maffe libertarier van worden.
Vanaf Rabo was eerste keer twee dagen en tweede keer 4 uur. Bij ING enkel een eerste keer gehad en toen was het ook 2 dagen ongeveer.Skrunsies schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:05:
Pfff wat een week..
By the way. Zijn er mensen bekend met ING en stortingen naar Nexo? Hoe lang duurt dit ongeveer ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik kan niet wachten om al die Nigerian prinsjes een keer een koekje van eigen deeg te geven.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:40:
[...]
Zou wat wezen als het monetaire systeem omvalt en BTC je rijkdom geeft, dan zijn ineens landen zoals El Salvador en Nigeria de rijkste landen ter wereld
Ach die foto maken of video kost minder tijd dan hier een post plaatsenT-8one schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:00:
[...]
Offtopic, kan me niet herinneren dat dit soort reclames vroeger op TV warenXqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:03:
[...]
Vroegah, vroegah had je geen drempels, maar kuilah
[YouTube: vroeger]
==
hoi
Goed weekend jongs!
de tijd zal de waarheid spreken of het allemaal nep is of dat wappies toch gelijk gaan krijgen 😉LarryD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:54:
End of an era voor mij: heb PlanB maar eens ontvolgd, kan echt niet meer tegen al die antivax-wappiemeuk
nothing stops this train
Congratz!StevenzeN schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:24:
Nieuwe baan, beter salaris, meer shitcoins incoming
Goed weekend jongs!
Grats goos! Now, pump those coins!StevenzeN schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:24:
Nieuwe baan, beter salaris, meer shitcoins incoming
Goed weekend jongs!
Ik ben groot fan van Bunq om verschillende redenenXqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:45:
[...]
Welke bank zat jij ook alweer?
Er zijn zat banken die miljaren in de petrochemie investeren waar iedereen lekker zijn geld huisvest en je maandelijks voor betaal.
Gezamenlijk hebben we Knab, goed punt om dat eens uit te zoeken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bepaalde groene bank gisteren rond 11u stond er vanochtend om 11u. Zelfde bank gisteren om 16u is er nog niet, dus dat zal wel maandag worden. Ligt dus helemaal aan wat er tussenin gebeurt of hoe het bij Nexo gaat. Vandaag kostte het ook een uur om twee BTC withdrawals door te sturen naar Binance. Eerder 10 minuten met UDSC. Geen idee wat de verschillen zijn, behalve dat ze misschien bepaalde transacties extra controleren of uit cold storage moeten halen (hold your horses drills, zo groot was dit BTC transactie niet, ver rechts voorbij de komma!)Skrunsies schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:05:
Pfff wat een week..
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
JepLarryD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:54:
End of an era voor mij: heb PlanB maar eens ontvolgd, kan echt niet meer tegen al die antivax-wappiemeuk
Al een tijdje terug ook gedaan, werd helemaal moe van al zijn populistische gelul en non-stop getweet, alsof die man echt letterlijk de hele dag niks beters te doen heeft..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zie die eth gaan.. wtf.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 26-02-2022 00:34 ]
Zero.
Hmm nou ja. Het heeft ook geen haast. Maar ik was van doel om kleine beetjes fiat die kant op te sturen. Maar misschien kan ik dat dan beter wekelijks doen ipv 3x p/w. Anders raak ik zelf het overzicht ook kwijtWiley99 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:33:
[...]
Bepaalde groene bank gisteren rond 11u stond er vanochtend om 11u. Zelfde bank gisteren om 16u is er nog niet, dus dat zal wel maandag worden. Ligt dus helemaal aan wat er tussenin gebeurt of hoe het bij Nexo gaat. Vandaag kostte het ook een uur om twee BTC withdrawals door te sturen naar Binance. Eerder 10 minuten met UDSC. Geen idee wat de verschillen zijn, behalve dat ze misschien bepaalde transacties extra controleren of uit cold storage moeten halen (hold your horses drills, zo groot was dit BTC transactie niet, ver rechts voorbij de komma!)
Zeker, maar waarom eigenlijk?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zoveel vragen na zo'n tweet. Volgens mij kan hij nu net zoveel met z'n crypto als bevroren geld, helemaal niks. Hij kan z'n crypto niet gebruiken om om te zetten naar fiat, aangezien z'n fiat rekening is bevroren. En in winkels kan hij ook vrij weinig met bitcoin.
Het voordeel zit er in dat hij het nog in bezit heeft. Maar daar heb ik eerder over geschreven. Ten tijde van oorlog en andere incidenten is crypto ideaal om veilig te stellen/houden in tegenstelling tot fysieke zaken als goud/kunst/drank/etc.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Stel je voor dat hij een credit card heeft van Crypto.com (of binance, maar dat ken ik niet zo goed). Dan kan hij, zolang hij ook nog zijn telefoon heeft, gewoon zaken betalen met die kaart. Zoals al eerder is gezegd hier, veel makkelijker mee te nemen dan stapels cash, goud of andere waardevolle spullen.lucatoni schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 06:59:
[...]
Zoveel vragen na zo'n tweet. Volgens mij kan hij nu net zoveel met z'n crypto als bevroren geld, helemaal niks. Hij kan z'n crypto niet gebruiken om om te zetten naar fiat, aangezien z'n fiat rekening is bevroren. En in winkels kan hij ook vrij weinig met bitcoin.
Toch mooi om te zien hoe belangrijk het kan zijn!
Ja, totdat de stroom uitvalt of er een EMP wordt gebruikt.sh4d0wman schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:15:
Hij zit niet meer in het land. Dan kan hij wel manieren vinden om het deels in fiat te krijgen, P2P/Bitcoin ATM/nieuwe rekening. Of wellicht heeft hij een virtuele/fysieke cc kaart aan de crypto zitten.
Het voordeel zit er in dat hij het nog in bezit heeft. Maar daar heb ik eerder over geschreven. Ten tijde van oorlog en andere incidenten is crypto ideaal om veilig te stellen/houden in tegenstelling tot fysieke zaken als goud/kunst/drank/etc.
XRP = trash
Als Putin Litouwen binnen valt zou zomaar kunnen zijn dat je CDC kaart stopt met werken, gelukkig zit de exchange niet enkel in Litouwen.sh4d0wman schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:15:
Hij zit niet meer in het land. Dan kan hij wel manieren vinden om het deels in fiat te krijgen, P2P/Bitcoin ATM/nieuwe rekening. Of wellicht heeft hij een virtuele/fysieke cc kaart aan de crypto zitten.
Dat is niet wereldwijd maar lokaal. Paperwallet is bestand tegen EMP.Mr_Ripple schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:12:
[...]
Ja, totdat de stroom uitvalt of er een EMP wordt gebruikt.
Maar bij een wereldwijde catastrofale gebeurtenis is crypto waarde en bestaan het minste van ons probleem en gaan we waarschijnlijk gewoon dood
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je krijgt ook op je fiat rente, 12% als je genoeg Nexo hebt en de rente in Nexo wil krijgen, dus het loont wel om je DCA fiat in wat grotere bedragen alvast daar te parkeren. Ik heb de rest van het jaar er al geparkeerd. Met als voordeel dat als de dip of all dips komt (6 cent) er ook meteen wat staat om groter in te kopen.Skrunsies schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:19:
[...]
Maar misschien kan ik dat dan beter wekelijks doen ipv 3x p/w. Anders raak ik zelf het overzicht ook kwijt
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nadeel van Nexo is dat je voor die 12% ook aardig wat native tokens van Nexo moet hebben in verhouding met het bedrag wat er staat.Wiley99 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:03:
[...]
Je krijgt ook op je fiat rente, 12% als je genoeg Nexo hebt en de rente in Nexo wil krijgen, dus het loont wel om je DCA fiat in wat grotere bedragen alvast daar te parkeren. Ik heb de rest van het jaar er al geparkeerd. Met als voordeel dat als de dip of all dips komt (6 cent) er ook meteen wat staat om groter in te kopen.
Je kan ook kijken naar een youhodler of aqru waar je 12% op usdt/usdc krijgt zonder dat je daar native tokens moet aanschaffen.
Persoonlijk stal ik mijn geld juist bij een Nexo omdat ik daar iets meer vertrouwen in heb. Dit is dan ook mijn laag risico crypto investering waar ik nog steeds nexo minder vertrouw dan de bank. Maar dat gezegd hebbende, 99% van DeFi vertrouw ik voor geen cent. Afgelopen jaar hebben ze allemaal te maken gehad met foutieve smart contracts. Dus zo’n youhodler of aqru misschien nog niet een exploit maar de geschiedenis leert dat dit een kwestie van tijd is. DeFi staat in de kinder schoenen en ik zou niemand nog willen adviseren dat als een waardige safe haven tov conversatieles apys.sjorremans schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:09:
[...]
Nadeel van Nexo is dat je voor die 12% ook aardig wat native tokens van Nexo moet hebben in verhouding met het bedrag wat er staat.
Je kan ook kijken naar een youhodler of aqru waar je 12% op usdt/usdc krijgt zonder dat je daar native tokens moet aanschaffen.
Mee eens hoor, blijf het alleen jammer vinden dat je voor het maximale rendement je dan verplicht bent native tokens aan te schaffen.mannowlahn schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:14:
[...]
Persoonlijk stal ik mijn geld juist bij een Nexo omdat ik daar iets meer vertrouwen in heb. Dit is dan ook mijn laag risico crypto investering waar ik nog steeds nexo minder vertrouw dan de bank. Maar dat gezegd hebbende, 99% van DeFi vertrouw ik voor geen cent. Afgelopen jaar hebben ze allemaal te maken gehad met foutieve smart contracts. Dus zo’n youhodler of aqru misschien nog niet een exploit maar de geschiedenis leert dat dit een kwestie van tijd is. DeFi staat in de kinder schoenen en ik zou niemand nog willen adviseren dat als een waardige safe haven tov conversatieles apys.
Nexo is dan ook nooit een verkeerde keuze. Ik wed dan ook niet op 1 paard en verspreid over meerdere platformen geld en muntjes staan.
GLMRXqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:36:
GLMR doet het niet slecht moet ik zeggen, heb maar een pisbeetje uit de crowdloan maar toch, geinig
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
de GLMR, ACA en ASTR ga ik gewoon minimaal een jaartje door HODLen.
ik heb zelfs een buy momentje gedaan voor ASTR op Kraken met verse fiat!Xqlus1ve schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:43:
Voornamelijk ook gewoon blij dat ik mijn CDC tier upgrade nu heb uitgevoerd binnen mijn budget![]()
de GLMR, ACA en ASTR ga ik gewoon minimaal een jaartje door HODLen.
verwacht wel een pumpje als ASTR op Binance gaat komen.
ik hodl ASTR en GLMR 👍
nothing stops this train
ASTR heb ik al een maand of langer op Binance, kan er niks mee, slaat nergens opKol Nedra schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:48:
[...]
ik heb zelfs een buy momentje gedaan voor ASTR op Kraken met verse fiat!
verwacht wel een pumpje als ASTR op Binance gaat komen.
ik hodl ASTR en GLMR 👍
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Z1S4BYa7f7JjgKXihTZcrBLE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qHwmOX7VNripsn2CnIPttRcc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/40JvsA4K1dsLfDNGKu06xo4r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tN9p5RRWxBtZLP8wf6xb2Eyl.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/vuDdtFL1Ve6G3abnXOBr3Ff2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GYmkD6z9mtn5hsO4PpECaa4E.png?f=fotoalbum_large)