☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een gans tientje kwijt dus.Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:26:
Bah, short liquidatie mailtje van ByBit terwijl ik onverwachts ergens heen moest. Daar gingen de referral Dollars en de TAP winst... Ach jah, het was gezellig.
Haha relax maat. We hebben een paar ergernissen hierzo, en je hebt er zojuist één mogen ondervinden. Alles goed.FastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:10:
@anti elppa Tja, dan ben ik maar een noob, sorry hoor, tering zeg. Ik kom net kijken, sorry hoor
Tenzij je het nog een keer doet. Dan zullen we de coins waar je in zit mokerhard gaan shorten waardoor je finaal rekt gaat, natuurlijk
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Richh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:29:
[...]
Buy low sell low is mijn strategie so far
Wat is deze?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je bedoeld /s -kmalarkan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:14:
[...]
ik neem eigenlijk alles wat @anti elppa zegt automatisch aan dat er een /s voor staat, helpt heel erg.
oh voor de zekerheid /s
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
11,6 tientjes.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Titanic pattern niet uitgespeeld doordat er geen iceberg retrace is geweest, kan gebeuren pik!
Kut geen king of the world dus...YES schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:41:
[...]
Titanic pattern niet uitgespeeld doordat er geen iceberg retrace is geweest, kan gebeuren pik!
Wie het laatst lacht...Richh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:29:
[...]
Nee, IK LACH NU LEKKER JULLIE UIT! LEKKER PUH!!!1
Posten over fouten (of foute keuzes) is alleen maar transparant en dat siert de mensTaro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:26:
Bah, short liquidatie mailtje van ByBit terwijl ik onverwachts ergens heen moest. Daar gingen de referral Dollars en de TAP winst... Ach jah, het was gezellig.
Ik heb zowaar eindelijk weer een paar % kunnen gainen op mijn trading account na een aantal matige trades de afgelopen 2 weken. Win some, lose some.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
This horse race never ends
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nothing stops this train
Jammer. 38.5k biedt shortmogelijkheden.
Mozes123 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Jammer. 38.5k biedt shortmogelijkheden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
We kunnen vanaf nu ook afspreken de prijs uit te drukken in Roebels.roflexx schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:17:
[...]
Daar gaat het niet om. Als je over crypto praat gebruik je gewoon de dollarkoers.
Lijken die koersen ook weer heel wat
Blaim schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:18:
@FastFred, @LankHoar, laat je niet gek maken door de stamgasten hier.
Respecteer The Law around here (@Taro), koop een goedkoop pilsje voor de dorpsgek (@Verwijderd) als we in de bear zitten en schenk eveneens zo'n goedkoop pilsje over het denkbeeldige graf van A87, dan red je het wel in dit topic. Welkom!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/45Kt2olh9aK1Z4yWbegJEVhL.jpg?f=user_large)
deel 2
[ Voor 15% gewijzigd door PWSteal op 24-02-2022 22:09 ]
I know. Geen ervaring met BIT maar 10 minuten shorten levert soms leuke dingen op :-).Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:00:
[...]
Gelukkig heb ik verder alles in BIT zitten, de volgende keer moet ik de winst van launchpads ook direct omzetten naar extra BIT ipv in een leverage trade. Maar het is zo leuk...
Ja mooi erop gekregen al die te... oh wacht
Heb je ook zo'n hekel aan mensen die hun zin niet
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 24-02-2022 22:09 ]
A87 😢
mis hem wel hoor
nothing stops this train
Ik zal hem morgen eens vragen...
Was met die laatste C-storm toch wat verschoven dacht ik.YES schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:24:
Ik snap dat geklets over het missen van A87 niet zo. Hij is er nog gewoon hoor, al jaren op zijn vaste plek:
[Afbeelding]
Storm C*nt heeft de boom van mijn buurman ontworteld, komt wel erg dichtbij zo.Masstje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:27:
[...]
Was met die laatste C-storm toch wat verschoven dacht ik.
Als het meest rechtse pootje casual in een rechte lijn doorbeukt naar de 69k en beyond wel.

Als je nou een lijn tekent parallel aan de blauwe lijn op de toppen. Dan is dat een prima kans voor de volgende top.
Yessir stond in mn binance app al helemaal klaarQunix schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:29:
[...]
Als je nou een lijn tekent parallel aan de blauwe lijn op de toppen. Dan is dat een prima kans voor de volgende top.
/f/image/gECGr4I8av4fUtWUT0962Gys.png?f=fotoalbum_large)
Kortom, bullish, hodl. You know the drill.
Rusland heeft net voor 145 miljard crypto gekocht zodat ze lekker ongestoord door kunnen handelen en de sancties kunnen ontwijken. Boelish
Altijd zelf blijven nadenken
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bron?JordydG1998 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:34:
[...]
Yessir stond in mn binance app al helemaal klaar
[Afbeelding]
Rusland heeft net voor 145 miljard crypto gekocht zodat ze lekker ongestoord door kunnen handelen en de sancties kunnen ontwijken. Boelish
Idd ook wel nieuwsgierig naar.
Zojuist even BTC ordertje opgezet op 30,5K EUR en ETH op 2.1K EUR en ben benieuwd of die morgen gehit zijn wanneer ik wakker word.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Mocht dit waar zijn dan weet je zeker dat er never nooit adoptie zal komen als dit de soort use cases zijn voor Bitcoin.JordydG1998 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:34:
[...]
Yessir stond in mn binance app al helemaal klaar
[Afbeelding]
Precies, keiharde adoptie van de Russen lijkt mij helemaal niet positief voor crypto.Prozaq schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:46:
[...]
Mocht dit waar zijn dan weet je zeker dat er never nooit adoptie zal komen als dit de soort use cases zijn voor Bitcoin.
Staan ze van mij ook, maar ik verwacht nu geen -20% overnight als dat afgelopen nacht niet gebeurdeLankHoar schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:43:
[...]
Idd ook wel nieuwsgierig naar.
Zojuist even BTC ordertje opgezet op 30,5K EUR en ETH op 2.1K EUR en ben benieuwd of die morgen gehit zijn wanneer ik wakker word.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee maar 10% is genoeg, en dat is goed mogelijkAlterBridge schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:48:
[...]
Staan ze van mij ook, maar ik verwacht nu geen -20% overnight als dat afgelopen nacht niet gebeurde
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
ik heb 0 BIFI, when $800?
nothing stops this train
Wel op tijd weer achter de koersen om te zien dat Bifi nog een kleine vervolgpump in probeert te zetten.
Het waarom ga ik hier niet verklaren want ik denk niet in grafiekjes uiit het verleden.
Lekker sloapen
[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 25-02-2022 02:40 ]
Khaelos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:56:
Krijgen jullie nu aub geen hoop.. dit gewoon nog een deadcatbounce
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Een moderne optie zou zijn om vrouw en kinderen de grens over te sturen met alle waardevolle bezittingen en daarna je vermogen op de bank dmv crypto het land uit te krijgen. Vroegah moest je dus met cash, gouden munten/staven, kunst en vieze boekjes aan de wandel. Hij het eerste checkpoint wat je tegen kwam namen ze alles graag van je over onder dreiging van een wapen.
(daarom ook altijd een lelijke vrouw trouwen, dan heb je ook onaantrekkelijke dochters. Heb je nog minder zorgen tijdens een oorlog.)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Niet als die dochters op mij gaan lijken 😎sh4d0wman schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 05:19:
Ik ben wel benieuwd of inwoners van Oekraine online nog bankzaken kunnen blijven regelen e.g. geld in crypto storten. Waarom? Er waren diverse verbaasde mensen over het feit dat de geldautomaten leeg waren.
Een moderne optie zou zijn om vrouw en kinderen de grens over te sturen met alle waardevolle bezittingen en daarna je vermogen op de bank dmv crypto het land uit te krijgen. Vroegah moest je dus met cash, gouden munten/staven, kunst en vieze boekjes aan de wandel. Hij het eerste checkpoint wat je tegen kwam namen ze alles graag van je over onder dreiging van een wapen.
(daarom ook altijd een lelijke vrouw trouwen, dan heb je ook onaantrekkelijke dochters. Heb je nog minder zorgen tijdens een oorlog.)
Zou voor mij een reden zijn om het van de hand te doen op dit moment zelfs. Noem me maar een moraalridder, maar So be it.StevenzeN schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:47:
[...]
Precies, keiharde adoptie van de Russen lijkt mij helemaal niet positief voor crypto.
Dan hoop ik voor je dat je geen goud hebt want daar heeft meneer ook een grote voorraad van aangelegd. Wel consquent zijn met je moraal danDeman23 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 06:07:
[...]
Zou voor mij een reden zijn om het van de hand te doen op dit moment zelfs. Noem me maar een moraalridder, maar So be it.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb geen goud nee. Euro’s heeft die vast ook wel.sh4d0wman schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 06:08:
[...]
Dan hoop ik voor je dat je geen goud hebt want daar heeft meneer ook een grote voorraad van aangelegd. Wel consquent zijn met je moraal dan![]()
Verkoop je met korting?
Nee maar als hij daarmee een oorlog in stand kan houden, weet ik niet zo goed wat ik daarmee van moet vinden.
Voelde ergens ook niet helemaal goed om gisteren een “ritje” te maken met de tradepot wetende dat deze koersbeweging kwam door een ontketende oorlog.
Maar misschien moet ik ook weer niet te moeilijk denken ofzo..
Dan kan je wel met alles stoppen, das hetzelfde als Boe! Roepen, olie is slecht maar ondertussen wel gebruik maken van producten uit de petrochemie. Europa is ook afhankelijk van gas uit Ruskand momenteel. Dus bewijze van spreken hebben wij Putin gefinancieerd, zo kan je alles wel aan elkaar linken.Deman23 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 06:16:
[...]
Ik heb geen goud nee. Euro’s heeft die vast ook wel.
Nee maar als hij daarmee een oorlog in stand kan houden, weet ik niet zo goed wat ik daarmee van moet vinden.
Voelde ergens ook niet helemaal goed om gisteren een “ritje” te maken met de tradepot wetende dat deze koersbeweging kwam door een ontketende oorlog.
Maar misschien moet ik ook weer niet te moeilijk denken ofzo..
Ja we leven nogXqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:00:
Valt me mee trouwens, vandaag wakker worden.
Ook een mooie pump voor de buy high sell low investeerders. Eens kijken hoe lang we groen vast weten te houden...
OT: toch wel bizar dat sommige munten ineens een +40% laten zien, ik verwacht toch nog wel een knauw naar beneden mbt Rusland perikelen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is dat ik andere plannen heb maar anders had ik BIFI er wel bij gewild.Don Guacamole schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:32:
[Afbeelding]
Valt mee toch??
BIFI powerrrrr
nothing stops this train
Stake hem door de bear!Kol Nedra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:07:
van Cake blijft niks over, ik ben Bagholder Cake 🙌🥲
Met 62% API laat ik ze mooi staan tot die lambo in zicht is!Kol Nedra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:07:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb iets vergelijkbaars met een flufje Fantom en CRV, HODLKol Nedra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:07:
PS5
Ik heb dat bijna met al mijn alts haha , Hodlkernie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:23:
[...]
Ik heb iets vergelijkbaars met een flufje Fantom en CRV, HODL
Haha ja, iets met too greedy denk ik... laten we hopen dat ze snel weer ziek de lucht in gaan schieten, ik heb de tijd en ruimte gelukkig.Don Guacamole schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:24:
[...]
Ik heb dat bijna met al mijn alts haha , Hodl
PS5
Als Belg zijnde kon SEPA vlotjes via binance al enkele weken.
Blijkt dat deze terug uitstaat in de app.
Optie zou zijn via advcash.
Lees hier volgende:
ADVCash is a Ukrainian electronic payment system method that allows customers to make purchases and receive payouts by using AdvCash e-wallets.
Lijkt me nu toch niet meer zo ideaal, je geld versturen via/naar deze partij?
Gewoon even een test doen met 5 a 25 euro en dan zie je vanzelf hoe soepel het gaat.Masstje schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:25:
Tijd voor dca momentje...
Als Belg zijnde kon SEPA vlotjes via binance al enkele weken.
Blijkt dat deze terug uitstaat in de app.
Optie zou zijn via advcash.
Lees hier volgende:
ADVCash is a Ukrainian electronic payment system method that allows customers to make purchases and receive payouts by using AdvCash e-wallets.
Lijkt me nu toch niet meer zo ideaal, je geld versturen via/naar deze partij?
Heb jij hier een verifieerbare bron van ?JordydG1998 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:34:
[...]
Er is niks meer over van pancake na de bear denk ik. Same voor sushi, bake, ape en zelfs sundae. Dit was de hype van afgelopen bull. Op naar de volgende waar minder shitcoins en minder fees betaald worden
Al zou dit zo zijn, dan nog zijn er de afgelopen jaren, ver voor crypto bestond, al wegen geweest via andere landen waar dollars, euros, roebels, weet ik niet wat aan geld terecht kwam waar het niet terecht hoorde te komen. Sancties zijn altijd ontweken. Maakt dat het goed, nee natuurlijk niet, maar dat is niet de schuld van het transportmiddel maar van de vervoerder, om het simpel te houden.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:27:
[...]
Heb jij hier een verifieerbare bron van ?
Hoeveel bloed kleeft er wel niet aan diamanten, goud, welk edelmetaal dan ook?
Maar bij crypto is het plots een reden om het te laten vallen?
Ik heb nog een klein zakje Bake gekocht op 0.90$ en niet verkocht op 7$mannowlahn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:31:
[...]
Er is niks meer over van pancake na de bear denk ik. Same voor sushi, bake, ape en zelfs sundae. Dit was de hype van afgelopen bull. Op naar de volgende waar minder shitcoins en minder fees betaald worden
Mij maken ze de pis niet lauw
Ze hebben in iedergeval de afgelopen jaren een buffer ter waarde van 631 miljard dollar aan Euro, Renminbi en dollars opgebouwd om weerbaar te zijn tegen financiële sancties . Het is dan niet geheel ongeloofwaardig dat ze ook wat crypto reserveren.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:27:
[...]
Heb jij hier een verifieerbare bron van ?
Dit is toch nog steeds een aanname?!Get!em schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:13:
[...]
Het is dan niet geheel ongeloofwaardig dat ze ook wat crypto reserveren.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Bron van die 631 is trouwens good old NRC.
Doet het Westen Poetin ditmaal echt pijn?
Doet het Westen Poetin ditmaal echt pijn?
https://www.nrc.nl/nieuws...itmaal-echt-pijn-a4094271
Edit: link bijgeplaatst, bleek met eerdere copy paste actie in app niet te werken.
[ Voor 52% gewijzigd door Get!em op 25-02-2022 10:30 ]
Maar de kracht van een bron noemen, is de betreffende bijbehorende link plaatsen. Het is niet altijd dat wanneer men een bron vraagt dat ze je niet geloven, maar dat de context gezocht wordt.Get!em schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:24:
Klopt. Maar we ondersteunend aan de these dat Rusland zich voorbereid op sancties.
Bron van die 631 is trouwens good old NRC.
Echt wel, als die straks 3 dollar is is jouw pis behoorlijk lauwKhaelos schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:06:
Ach ik heb laatste een zak cake gekocht rond de 8$, maar die staan mooi in staking met een apy van 49%.
Mij maken ze de pis niet lauw
Hier in iedergeval iemand die het beschrijft of het kan werken:Ngangatar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Maar de kracht van een bron noemen, is de betreffende bijbehorende link plaatsen. Het is niet altijd dat wanneer men een bron vraagt dat ze je niet geloven, maar dat de context gezocht wordt.
https://www.ndtv.com/busi...-around-sanctions-2788483
Alles is dood toch? Als je nu nog niks verkocht heb ben je lekker aan holden (tegen beter weten in?) of je bent er al uit en kijkt over een half jaar wel weer welke nieuwe munten interessant zijn. Enige waar je geen buil aan kan vallen is CRO denk ik.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:
Iedereen lekker fiat aan het minen? Nog nooit zo rustig gezien hier!
Veel te druk met mijn werk de laatste weken.. Moet niet gekker worden.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:
Zero.
mannowlahn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Alles is dood toch? Als je nu nog niks verkocht heb ben je lekker aan holden (tegen beter weten in?) of je bent er al uit en kijkt over een half jaar wel weer welke nieuwe munten interessant zijn. Enige waar je geen buil aan kan vallen is CRO Bitcoin denk ik.
Tijdje terug bijna alles verkocht, inleg eruit en 3 a 4 weken geleden ofzo weer wat zaken gekocht, heel veel in staking en morgen of overmorgen komt er worstjes uit staking. Eens kijken of daar een leuk trademoment van te maken is.mannowlahn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Alles is dood toch? Als je nu nog niks verkocht heb ben je lekker aan holden (tegen beter weten in?) of je bent er al uit en kijkt over een half jaar wel weer welke nieuwe munten interessant zijn. Enige waar je geen buil aan kan vallen is CRO denk ik.
Oh en 2 extra inleg momentjes alweer. Gaat het dieper, dan gaat het dieper maar wil nog wel wat short term ritjes maken ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 25-02-2022 12:15 ]
Laat ik daar nou net een smerige dikke hoop aan fiat ingegooid hebben voor een tier upgrademannowlahn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Alles is dood toch? Als je nu nog niks verkocht heb ben je lekker aan holden (tegen beter weten in?) of je bent er al uit en kijkt over een half jaar wel weer welke nieuwe munten interessant zijn. Enige waar je geen buil aan kan vallen is CRO denk ik.
Defi staking komt pas over 9 dagen vrij, beetje een gok hier, maar zoals @Verwijderd altijd zegt, yolo
als Gold zo had naar beneden kan gaan is geen enkele asset veilig 🤣
Peter Schiff heeft eindelijk uitgecashed 🥲
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik vind het feit dat het nog niet door dit level heen gezakt is en inderdaad een higher low kan vormen onder de huidige omstandigheden, nogal knap eigenlijk. Ik durf niet bullish te zijn maar je zou het haast worden zoPHPResource schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:54:
Op de daily dus nog geen nieuwe low neergezet. Trend reversal vanaf hier is - wellicht onwaarschijnlijk door de huidige geopolitiek - nog steeds mogelijk.
Beetje hopium kan geen kwaad toch?YES schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:17:
[...]
Ik vind het feit dat het nog niet door dit level heen gezakt is en inderdaad een higher low kan vormen onder de huidige omstandigheden, nogal knap eigenlijk. Ik durf niet bullish te zijn maar je zou het haast worden zo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[serious mode] Het kan je beoordelingsvermogen wat vertroebelen dus dat vind ik wel lastig hoor
[any other mode] Yessssss, buy the dip, we komen nooit zo laag meer, als je nu niet instapt dan: good luck staying poor!!
Is dat ergens op gebaseerd, nee
Mijn gevoel zegt dat de 33-34K wel de bodem is voor deze cycle maar dat het ook zeker wel tijd gaat kosten om deze trend achter te laten en weer een nieuwe ATH neer te zetten.
Kan ik nog mooi voor leuke prijzen extra BTC, ETH en LINK aanschaffen
heeft iemand hem al gewezen op het feit dat BTC dan zich beter heeft gehouden dan goud?Kol Nedra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:21:
dikke dump bij Gold zeg!
als Gold zo had naar beneden kan gaan is geen enkele asset veilig 🤣
Peter Schiff heeft eindelijk uitgecashed 🥲
FTFYYES schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:22:
[any other mode] Yessssss, buy the dip, we komen nooit zo laag meer, als je nu niet instapt dan: have fun staying poor!!
Dubbele 'DCA' gedaan gister, 's ochtends en na 'Amerika wakker', grotendeels ETH en mijn gemiddelde aankoopprijs van een paar andere HODL alts flink omlaag gebracht.Xqlus1ve schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:
Now we wait... zowel qua crypto als geopolitiek
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/agOxnEdk6ch1yVPYpe8VEZSB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TJ8irvZkuIhW8txD21nRNIXI.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gqZlntPoD39bTx7jLho27Wjc.jpg?f=user_large)