Op 1825 ingekocht en net op 2025 weer van de hand gedaan.Th1x4nG schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:29:
[...]
Aan 1830 bijgekocht... BIFI stronk, komt helemaal goed.
Kinderfeestje van vandaag bij de ballorig is weer betaald
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het was ook meer als woord grap bedoeld..Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:27:
[...]
En hij gaat op de 24h omhoog tov BTC....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
voorlopig blijf ik wel bijkopen.
wokkelz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:50:
Van de week wat ETH en ADA bijgekocht, voor weinig, dacht ik...
nothing stops this train
Lol, jij bent een soort mascotte hier met 3 kreten, REKT, HOLD of MOON
MOONXqlus1ve schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:17:
[...]
Lol, jij bent een soort mascotte hier met 3 kreten, REKT, HOLD of MOON![]()
Heerlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 24-02-2022 16:19 ]
Misschien later nog een mega dip wanneer die gekke chinezen taiwan over gaan nemen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dus moon.
Maar even serieus. De correctie valt me tot nu toe echt mee.
Was al ingeprijsd zeggen we dan altijd, tochzwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:39:
[...]
Dus moon.
Al verwacht ik nog de 30k.YES schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:40:
[...]
Was al ingeprijsd zeggen we dan altijd, toch
Mijn vriendin zei het gisteren nog.. ze is bezig met haar 21e jaar als ondernemer en het is al 21 jaar gedoe. Na iedere crisis zegt ze.. als we dit kunnen overleven komt het wel goed en dan komt de volgende crisis.. met de laatste 2 jaar als absoluut "toppunt" ongelooflijk wat een tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 24-02-2022 16:56 ]
Zero.
Mij ook, dacht echt dat er 10k vanaf zou gaan op 1 dag..a la 17 mei 2021zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:39:
[...]
Dus moon.
De dag is nog niet voorbij he.Deman23 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:48:
[...]
Mij ook, dacht echt dat er 10k vanaf zou gaan op 1 dag..a la 17 mei 2021
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat zou de reden kunnen zijn voor weer een rode kaars morgen (serieuze vraag)?Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:20:
De koers stijgt nu, later vanavond daalt die weer iets, morgenochtend worden we weer wakker met grote rode candles. Als je een short opent kan je dat het beste in de loop van de avond doen als je naar de afgelopen periode kijkt. Ik kijk het nog even aan, vrijdag is ook vaak een volatiel dagje, 33k of 38k, het kan allebei, maar ik durf er nu niet op te gokken.
Benieuwd naar komende dagen
Verwijderd
Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:32:
En nu gaat alles omhoog!
/f/image/CSLPwR7v2pC9woxKZHNw7RLm.png?f=fotoalbum_large)
Behalve in Rusland.
Zoveel gevolgen heeft deze oorlog voor Amerika niet (nog niet althans). Voor Europa daarentegen.Norzan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:25:
Had persoonlijk toch ook een veel sterkere reactie van de sp500 gedacht, met alle gevolgen van dien voor crypto en andere markten
Benieuwd naar komende dagen
Superbouncher
Volgende dip beter..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Aan de hand van dit financiële advies (Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:20:
De koers stijgt nu, later vanavond daalt die weer iets, morgenochtend worden we weer wakker met grote rode candles. Als je een short opent kan je dat het beste in de loop van de avond doen als je naar de afgelopen periode kijkt. Ik kijk het nog even aan, vrijdag is ook vaak een volatiel dagje, 33k of 38k, het kan allebei, maar ik durf er nu niet op te gokken.
Vanmorgen nog een storting gedaan, meer ga ik niet meer bijstorten.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat zou de reden kunnen zijn dat er morgen ineens een trend reversal tov november 2021 optreedt?Xqlus1ve schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:23:
[...]
Wat zou de reden kunnen zijn voor weer een rode kaars morgen (serieuze vraag)?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Khaelos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:56:
Krijgen jullie nu aub geen hoop.. dit gewoon nog een deadcatbounce
Zero.
Olaf Scholz, German chancellor, "warned Johnson on Thursday that his country would not support such a dramatic move and neither would the EU.
When 37K. btc? Soon
When? Yesterday !😉RaptorXS schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 18:13:
UK Pushing To Kick Russia Out Of SWIFT, But Germany Says No
Olaf Scholz, German chancellor, "warned Johnson on Thursday that his country would not support such a dramatic move and neither would the EU.
When 37K. btc? Soon
44k soon dus!RaptorXS schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 18:17:
[...]
Ok, dan zetten we de joker in.
[Afbeelding]
En is dit nou zwak van mij of heb ik geen weak hands en is het juist goed...
[ Voor 38% gewijzigd door dylan_ op 24-02-2022 18:25 ]
Verwijderd
Ik heb stalen ballen en hodl gewoon door.
(Geen slimme ballen allicht, maar wie heeft die wel?)
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hangt er van af hoe vol ze zitten....Ali Baba 1001 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 18:36:
(Geen slimme ballen allicht, maar wie heeft die wel?)
Moon, maar als het 'de currency' van die kant van onze wereldbevolking gaat worden, dan ga ik no matter what de hele geitenbende van de hand doen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ergens nobel, maar is dit niet juist precies wat we wilde? Een totaal onafhankelijk systeem wat door niemand neergehaald kan worden en niemand kan worden buiten gesloten.Richh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:01:
[...]
Moon, maar als het 'de currency' van die kant van onze wereldbevolking gaat worden, dan ga ik no matter what de hele geitenbende van de hand doen.
#BITCOIN: ALL IN!!!!!!!!!!!!! pic.twitter.com/HLOjmkRs2Z
— MMCrypto (@MMCrypto) 24 februari 2022
Zero.
just keep buying, just keep buying!
nothing stops this train
Goed punt. Vrijheid van het besteden van geld is een groot goed.dehardstyler schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:11:
[...]
Ergens nobel, maar is dit niet juist precies wat we wilde? Een totaal onafhankelijk systeem wat door niemand neergehaald kan worden en niemand kan worden buiten gesloten.
Tegelijkertijd weet ik ook niet of onze financiële basis gebouwd moet worden op een fundament van corrupte politici... vrees dat je dan niet veel beter uit bent.
Stel dat Bitcoin ooit een goudstandaard zou moeten vervangen, dan is het niet handig als dergelijke gasten er dik in zitten. Dan wordt het vanzelf een nieuw politiek drukmiddel, maar dan bij knakkers waar je niet afhankelijk van wil zijn.
Idealiter is een groot deel van crypto in bezit van 'gewone' burgers.
Insert: bought the dip but it keeps dipping.gif
Insert: outoffiat.gif
Voorgaande keren toen bitcoin onder de bull market support band dook en het als weerstand optrad kregen we een snoekduik naar de MA200. Denk januari 2015, 2018. Als de MA99 rond de 33k ook geen support bied is een nog stijgende MA200 rond 20k nu een kanshebber. Wie weet pas zodra die op 27k staat. En dat is vanaf hier nog een kwart eraf.
Krijg je een zomer 2021 retest en dat is het dan. Hoeft niet te gebeuren maar het kan wel. Ik heb mijn eerste buys rond 30-33k en tweede rond 27-29k. Dat had ik vorig jaar in de zomer niet: toen hapte ik pas op 35k nadat we terug omhoog gingen. Mocht 20k het worden smijt ik er extra spaargeld tegen aan. Kan nu in elk geval al 20% meer sats hamsteren tegen de huidige koers. Maar zien wat het gaat worden.
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 24-02-2022 19:34 ]
Heeft hij ooit wel eens iets anders gezegd
"Guys, i was taking a shower, when i saw something in the charts"
XRP = trash
Ja dat is wel waar. Ook zal er denk ik nog een oorlog starten, maar dan om hash power.Richh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:17:
[...]
Stel dat Bitcoin ooit een goudstandaard zou moeten vervangen, dan is het niet handig als dergelijke gasten er dik in zitten. Dan wordt het vanzelf een nieuw politiek drukmiddel, maar dan bij knakkers waar je niet afhankelijk van wil zijn.
Idealiter is een groot deel van crypto in bezit van 'gewone' burgers.
Klopt, mooie kerel. Is overigens ook goed rekt gegaan met z’n longs, al ben ik het wel eens met zijn filosofie, naar beneden kan het maar Max 100%, naar boven oneindig.Mr_Ripple schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:28:
[...]
Heeft hij ooit wel eens iets anders gezegd![]()
Op de lange termijn zal hij gelijk krijgen, en dat van de daken schreeuwen. Op de korte termijn gaan we rekt. Zie het als een mogelijk koop moment. NFA
Hij nam laatst serieus een video op vanuit de saunaMr_Ripple schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:28:
[...]
Heeft hij ooit wel eens iets anders gezegd![]()
Idd zeg wat een bounce!!Ronald.42 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:53:
Die BIFI is me wel een muntje hoor, had wel wat meer kunnen pakken.
Superbouncher
Volgende dip beter..
Jawel.Mr_Ripple schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:28:
[...]
Heeft hij ooit wel eens iets anders gezegd
Edit lamaa ik haspel wat door elkaar...
[ Voor 23% gewijzigd door Ronald.42 op 24-02-2022 20:00 ]
*pump en dump misschien..
[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 24-02-2022 20:00 ]
Zero.
Biden niet zozeer maar wallstreet gaat niet mee in de plannen die hij had.Pelox schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:56:
Moon. Wat heeft biden gezegd?
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
sommige altjes 4-6% verlies zoals:
ETH
KAVA
FIL
BNB
DOT
SOL
van FIL geen fan (heb ik ook niet) maar viel me op...
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2022 20:11 ]
nothing stops this train
Wanneer je shitcoins het beter doen dan de beurs in RuslandKol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:10:
de meeste altjes tussen de 10-15% verlies
Nee, onzin. Alleen als ze uit Swift gezet worden, is dat enigszins te verkopen als plausibel. Maar dat gaat dus niet gebeuren
Pfff, wat een dag trouwens. Ontzettend geschrokken van Rusland. Volgens mij liep ik eergisteren hier nog te verkondigen dat het voorlopig bij Loegansk & Donetsk zou blijven. Heb ik me daar even mooi in vergist
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Op maandag poste je dat je buy orders hebt ingezet op 29, 30, 31 en 32k. Is dat nog steeds je verwachting, of is die inmiddels bijgesteld, gezien je over 33K praat?Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:20:
Ik zie vooral een uier van een koe.Don Guacamole schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:42:
[...]
Idd zeg wat een bounce!!
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 24-02-2022 21:09 ]
euro's? reportedFastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:04:
ETH en BTC zijn erg sterk nu, BTC haalt de 343536k nog wel vandaag.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Over vergissen gesproken..Jedi_Pimp schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:29:
[...]
Nee, onzin. Alleen als ze uit Swift gezet worden, is dat enigszins te verkopen als plausibel. Maar dat gaat dus niet gebeuren![]()
Pfff, wat een dag trouwens. Ontzettend geschrokken van Rusland. Volgens mij liep ik eergisteren hier nog te verkondigen dat het voorlopig bij Loegansk & Donetsk zou blijven. Heb ik me daar even mooi in vergist
:fill(white):strip_exif()/f/image/VMxj65fjcbXwdy9V5YTFrPXP.png?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
euro's zijn voor H&I's/ noobs, shitcoinsshillerslikkers en weet ik veel wat. Die euro troep raakt iedereen van in de warFastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:08:
[...]
Euh ja, daar had @LankHoar het ook over toch? Ik heb op Bitvavo nog niet gevonden hoe ik dat naar dollars zet, of dat dat uberhaubt kan. Hoezo reported
Ah, nevermind, topic warning gelezen nu
Ik koop doorgaans de grote 2 muntjes met EUR inderdaad. Want ik moet het toch in EUR erop zetten. Waarom eerst naar USD wisselen en dan alsnog BTC/ETH aankopen? Andersom net zo, waarom zou ik het verkopen naar USD, als ik het vervolgens toch in EUR op mijn bankrekening moet hebben? Dat heb ik overigens nog nooit gedaan, maar wanneer we straks op hogere bedragen staan cash ik wel e.e.a. uit totdat mijn eigen uitleg er uit is.FastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:08:
[...]
Euh ja, daar had @LankHoar het ook over toch? Ik heb op Bitvavo nog niet gevonden hoe ik dat naar dollars zet, of dat dat uberhaubt kan. Hoezo reported
Overigens gebruik ik Binance en Coinbase. Die eerste accepteert (nog) geen FIAT meer, dus doe ik dat nu via Coinbase. En een beetje spreiding van mijn pf is ook niet erg natuurlijk.
Dat ik n00b ben geef ik zo toe, no problem. Ben nog maar een jaar met crypto bezig en heb meer fouten gemaakt dan me lief isanti elppa schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:09:
[...]
euro's zijn voor H&I's/ noobs, shitcoinsshillerslikkers en weet ik veel wat. Die euro troep raakt iedereen van in de war
ik was ook niet heel serieusFastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:10:
@anti elppa Tja, dan ben ik maar een noob, sorry hoor, tering zeg. Ik kom net kijken, sorry hoor
ik neem eigenlijk alles wat @anti elppa zegt automatisch aan dat er een /s voor staat, helpt heel erg.
oh voor de zekerheid /s
[ Voor 5% gewijzigd door malarkan op 24-02-2022 21:15 ]
hahahaha. Kom ook net uit een hotelbar gerold.....dat helpt ook niet mee.malarkan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:14:
[...]
ik neem eigenlijk alles wat @anti elppa zegt automatisch aan dat er een /s voor staat, helpt heel erg.
oh voor de zekerheid /s
Daar gaat het niet om. Als je over crypto praat gebruik je gewoon de dollarkoers.LankHoar schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:12:
[...]
Dat ik n00b ben geef ik zo toe, no problem. Ben nog maar een jaar met crypto bezig en heb meer fouten gemaakt dan me lief isMaar wat is er mis met mijn logica over het aankopen van de 2 grote munten met EUR, gezien ik toch EUR op mijn exchange moet zetten?
Respecteer The Law around here (@Taro), koop een goedkoop pilsje voor de dorpsgek (@Verwijderd) als we in de bear zitten en schenk eveneens zo'n goedkoop pilsje over het denkbeeldige graf van A87, dan red je het wel in dit topic. Welkom!
Daarom zet ik er ook altijd XXK EUR BTC oid bij om dat duidelijk te maken wanneer ik het over de koers hebroflexx schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:17:
[...]
Daar gaat het niet om. Als je over crypto praat gebruik je gewoon de dollarkoers.
Nah, ik wacht nog wel eventjes
best een aardige samenvatting zo. Vraag me wel af of ooit a87 weer terug komt na zijn banBlaim schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:18:
@FastFred, @LankHoar, laat je niet gek maken door de stamgasten hier.
Respecteer The Law around here (@Taro), koop een goedkoop pilsje voor de dorpsgek (@Verwijderd) als we in de bear zitten en schenk eveneens zo'n goedkoop pilsje over het denkbeeldige graf van A87, dan red je het wel in dit topic. Welkom!
Allicht als hij weer donaties komt opeisen.anti elppa schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:20:
[...]
best een aardige samenvatting zo. Vraag me wel af of ooit a87 weer terug komt na zijn ban
ja voel me nu wel bedonderd, had hem een stevige donatie gegeven voor topic entertainment....gaat ie de held uit lopen hangen op de front-page...bam banStevenzeN schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:21:
[...]
Allicht als hij weer donaties komt opeisen.
dat ging echt hard he, 5.5 miljard in een kwartiertje volume. heerlijkTaro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:26:
Bah, short liquidatie mailtje van ByBit terwijl ik onverwachts ergens heen moest. Daar gingen de referral Dollars en de TAP winst... Ach jah, het was gezellig.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ooai5ReqWFuTzol2RUh3WaNf.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/aiznPDng3J6H6dt8oRc9XUSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/csr8c7XT1kQVo2keR0OxWQc2.jpg?f=fotoalbum_large)