Zou risky zijn, want die landen(nl trouwens ook, zij het beperkt) hebben hun eigen kernwapens.Uhuruburu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:01:
[...]
Wat kan het Westen anders doen? Bij serieus terugvechten riskeert het atoombommen op Parijs en London.
Wanneer BTC echt naar beneden gaat blijft je BIFI niet overeind staan.Valandin schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:50:
Vorige week BIFI & ETH bijkopen was achteraf niet zo goed! Rekt!
Wel echt ernstig voor Oekraïne joh. Ben benieuwd hoe de situatie uitpakt. Kan nog wel eens erg naar worden voor ons allemaal.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat staat ook in mijn bericht:PHPResource schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:52:
[...]
Deels met je eens, maar je kunt toch niet ontkennen dat de ontwikkelingen in Oekraine nu werken als katalysator.
Let op: Ik zeg niet dat het helemaal geen effect heeft of daardoor niet versneld is, maar het is niet 100% volledig aan elkaar gerelateerd zoals veel mensen uitspreken/vermoeden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik blijf buiten de Rusland discussie. Vanmorgen een gesprek gehad met een van mijn teamleden die in Moskou woont en familie in Oekraïne heeft, vreselijk. Elk verhaal heeft gewoon meerdere kanten. Eerder deze week al met vrienden daar een facetime gesprek gehad, bah...
Wat crypto betreft, prima inkoopmomentjes. Morgen en zaterdag maar eens kijken wat we erbij gaan kopen, een maatje zei vanmorgen al minimaal 50% BTC en nog even kijken. Alle limit orders zijn dusdanig geraakt dat er op de exchanges geen fiat meer openstaat.
Wat crypto betreft, prima inkoopmomentjes. Morgen en zaterdag maar eens kijken wat we erbij gaan kopen, een maatje zei vanmorgen al minimaal 50% BTC en nog even kijken. Alle limit orders zijn dusdanig geraakt dat er op de exchanges geen fiat meer openstaat.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dun orderboekje precies of is dat gewoon slechte data op Google Finance, maakt nogal sprongen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dit is wel echt genieten, nu nog even finale champions league daar maar wel halen.
haha nou wordt hij helemaal mooi. Ik breek in je huis en jij komt naar mij toe en ik zeg, ho ho wel afstand bewaren anders voel ik mij bedreigd.Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:04:
[...]
Wij zijn wel de gene die hem bleven provoceren, als hij terug zou trekken zou de hele wereld roepen we hebben van Rusland gewonnen, dat moet je niet bij een Putin doen.
Hey prepper, hou eens op met het noemen van blikken soep (zeker 4x in de laatste 2 maanden), ik krijg steeds zin om een blik goelashsoep open te trekken en dan kijken ze me hier op dit uur weer gek aan.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:
ben toch blij met mijn stack eten die ik gekocht heb paar maanden terug. (blikken soep/groenten/rijst).
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Je slaat een paar dingen over, wat iemand hier al eerder zij er zijn 2 kanten van het verhaal. maar goed ik neem er afstand van, zijn alleen maar verliezers hier in.mannowlahn schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:21:
[...]
haha nou wordt hij helemaal mooi. Ik breek in je huis en jij komt naar mij toe en ik zeg, ho ho wel afstand bewaren anders voel ik mij bedreigd.
Dat weten we wel waar ze staan, die zijn gewoon compleet rektoni. ik durf prima te voorspelen dat alles behalve eth en btc na een twee jaar durende bear echt compleet door het putje zijn. Zelfs een neo wat zo grote was is gewoon compleet door het putje gegaan en nooit terug gekomen. Iedereen die denkt dat de tokens die misschien nu nog maar op -50% staan, over twee jaar weer moon doen wil ik even verwijzen naar de historische data. De enige token die over twee jaar moon doen, zijn de token die in een bear ontstaan en nog niet eerder een hype hebben gehad.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:04:
[...]
eens, maar wees voorzichtig met alts, stel we gaan 2+ jaar in een bearmarket zitten wil je liever wel Bitcoin hebben, small-cap altcoins weet je niet hoe die er dan over 2 jaar bijstaan, sommige blue-chips kun je wel wat voorzichtig mee dca-en
K/W verhouding van 1,6
Had zoveel plannen voor vandaag, maar ik zit nu enkel naar BBC world news te kijken.. wat een ellende is het toch.
Ondertussen wel mijn laatste flufje fiat op kraken in eth gestoken. Heb nog wat fiat achter de hand op andere exchanges voor de komende maanden mochten we "gewoon" verder zakken.
Misschien ook maar in Gazprom stappen.. wat een trieste dag mensen
Ondertussen wel mijn laatste flufje fiat op kraken in eth gestoken. Heb nog wat fiat achter de hand op andere exchanges voor de komende maanden mochten we "gewoon" verder zakken.
Misschien ook maar in Gazprom stappen.. wat een trieste dag mensen
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 24-02-2022 10:38 ]
Zero.
Wat is ook alweer de eerste regel van de fightclub?Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:
ben toch blij met mijn stack eten die ik gekocht heb paar maanden terug. (blikken soep/groenten/rijst).
Dat ging om zeep, niet om soepDacuuu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:34:
[...]
Wat is ook alweer de eerste regel van de fightclub?
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Het verbaast me wel dat gezien het toch wat onverwachtse karakter van de omvang van deze invasie, de AEX maar een minnetje noteert van nu 2,3%. Grootste deel toch al ingeprijst?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Valt inderdaad mee. De onzekerheid is nu wel weg. Vraag is of het nog verder escaleert met inmenging van het westen. Zo niet, kan het weer rustig omhoog.NeoflexNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:46:
Het verbaast me wel dat gezien het toch wat onverwachtse karakter van de omvang van deze invasie, de AEX maar een minnetje noteert van nu 2,3%. Grootste deel toch al ingeprijst?
Dus we kunnen straks bij jou langs met de ̶b̶o̶o̶r̶m̶a̶c̶h̶i̶n̶e̶ schroevendraaier (in het geval van WW3) als de prijs van een blik soep 1 BTC isKol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:
No matter wat ik blijf Bitcoin kopen met geld dat ik niet nodig heb, dit blijft een betere optie dan in fiat geld blijven zitten wat sinds vandaag zeer sterk gedaald is.
ik lees bv dat gasprijzen met 40% is toegenomen vanochtend. veel producten gaan nu hard stijgen en denk voedsel is daar 1 van.
GLMR soon onder de 1$.
sommige mensen hebben rond de $12 gekochtzwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:56:
GLMR soon onder de 1$.
nothing stops this train
GLMR en ACA gaan mooi door t putje zo. Heerlijk om te zien.zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:56:
GLMR soon onder de 1$.
Laat ze nog maar even doorgaren zo. Op naar GLMR < 1$ en ACA <0.50$
Hopelijk dan ook een burn van 50% van alle muntjes of zo om de prijs weer wat op te schroeven en dan zijn we gelijk van die enorm lage cap af.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat is wel pijnlijk ja. Maar dat is met meerde coins. Sommige mensen hebben DOT gekocht voor 40$ en in de parachains gedrukt.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:57:
[...]
sommige mensen hebben rond de $12 gekocht
Burn van GLMR kan je vergeten.MicroWhale schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:59:
[...]
GLMR en ACA gaan mooi door t putje zo. Heerlijk om te zien.
Hopelijk dan ook een burn van 50% van alle muntjes of zo om de prijs weer wat op te schroeven en dan zijn we gelijk van die enorm lage cap af.
In maart komen er nog wat tokens vrij van de early backers a $ 0,10. Doe er je voordeel mee.
Ik ga nog niet kopen met dag na dag -20%zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:02:
[...]
Burn van GLMR kan je vergeten.
In maart komen er nog wat tokens vrij van de early backers a $ 0,10. Doe er je voordeel mee.
Laat maar lekker gaan en als ie weer op begint te krabbelen (op de weekly).... heel misschien...
Waarom niet? Met het hele gedoe op wereldniveau valt er weinig te voorspellen op het moment. Alles is super risicovol nu. Zie ook Gazprom... Alles staat op scherp.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik koop alleen btc en eth bij elke daling bij op dit moment.
Ik ga wat (flinke) buy orders zetten rond de 0,35 - 0,45.MicroWhale schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:05:
[...]
Ik ga nog niet kopen met dag na dag -20%![]()
Laat maar lekker gaan en als ie weer op begint te krabbelen (op de weekly).... heel misschien...
Waarom niet? Met het hele gedoe op wereldniveau valt er weinig te voorspellen op het moment. Alles is super risicovol nu. Zie ook Gazprom... Alles staat op scherp.
je gedachten over ASTR?MicroWhale schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:59:
[...]
GLMR en ACA gaan mooi door t putje zo. Heerlijk om te zien.
nothing stops this train
nog steeds teveel.zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:56:
GLMR soon onder de 1$.
AEX zakt langzaam aan samen met BTC lekker weg...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Ypuh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:12:
Muntjes kunnen allemaal weer de tering krijgen vandaag lijkt het.
https://twitter.com/DeItaone/status/1496786203890585603
'Jammer', toegang tot SWIFT door Rusland wordt blijkbaar niet ingetrokken. Had kansen geboden voor Bitcoin denk ik.
'Jammer', toegang tot SWIFT door Rusland wordt blijkbaar niet ingetrokken. Had kansen geboden voor Bitcoin denk ik.
Spreekt wel tot de verbeelding. Wacht zelf trouwens met wat cash op de volgende crash. Buy orders rond de eur 4K btc gezet. Wel realistisch, toch?
"terug"??Uhuruburu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:01:
[...]
Wat kan het Westen anders doen? Bij serieus terugvechten riskeert het atoombommen op Parijs en London.
Ja prima.MF Doom schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Spreekt wel tot de verbeelding. Wacht zelf trouwens met wat cash op de volgende crash. Buy orders rond de eur 4K btc gezet. Wel realistisch, toch?
multichain.orgTh1x4nG schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:47:
Ik heb vannacht wat BIFI bijgekocht, met een limietordertje dat was afgegaan in de CDC exchange.
Alleen zit die BIFI op BEP20; en heb ik Cronos nodig om hem interest te laten opbrengen in de DeFi wallet.
Hoe kan ik dit het beste bridgen, want voor zover ik zie kan je enkel bridgen tussen Cronos/Ethereum/Crypto.com/Cosmos in DeFi wallet?
Dit is een laffe beslissing van de EU imho.PHPResource schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:27:
https://twitter.com/DeItaone/status/1496786203890585603
Hmmm, kleine buy orders voor ETH op 2300 en BTC op 34800 afgegaan vannacht - hopelijk blijk ik net zo goed in buy orders die net afgaan als stop-losses die net afgaan.
Het zou zo maar eens kunnen gebeuren, uitbraak van corona had ook een gruwelijk effect. Maar ik zou dan eerder regionen van 12k verwachten.MF Doom schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Voorlopig koop ik niks, dit is het begin van de volgende daling. Zelfde geld voor mijn investeringen in ETF, die pauzeren we wel even
[ Voor 14% gewijzigd door mannowlahn op 24-02-2022 11:57 ]
Verwijderd
SpannendGlenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:55:
Hmmm, kleine buy orders voor ETH op 2300 en BTC op 34800 afgegaan vannacht - hopelijk blijk ik net zo goed in buy orders die net afgaan als stop-losses die net afgaan.
Laten we met z'n allen (lees; wereldwijd, iedereen en overal) lekker de FUD erin praten, dan wordt het vanzelf wel de waarheid
Bijzonder AEX doet het redelijk en de beurzen in de US staat op bloedrood pre opening, Slux wacht nog maar even met instappen.
Mooie 5D chess theorie op 4chan vanmorgen: de US en EU hebben al vanaf het begin van hun pro Oekraïne beleid de motivatie om Rusland te provoceren en dus sancties in te voeren. Lange termijn heeft dat namelijk het grootste effect om Rusland te decimeren als grote mogendheid en nog verder te isoleren van hun buurlanden op economisch en politiek niveau. /aluhoedjeXqlus1ve schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:59:
Laten we met z'n allen (lees; wereldwijd, iedereen en overal) lekker de FUD erin praten, dan wordt het vanzelf wel de waarheid
Bij mij staat het lekker in het rood en laat ik de buy-ins van 29.6k lekker staan. M'n vertrouwen in BTC, CC in het algemeen blijft dik overeind. Vooral als je het globale perspectief meeneemt dat er geen stoppen is aan een gedecentraliseerd netwerk. Mooie kans om m'n PF wat meer richting een gezond BTC en altcoin verhouding te brengen. Kunnen we na de rente stijgingen van volgende maand dan echt weer goed omhoog?
[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 24-02-2022 12:06 ]
Name checks outMF Doom schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:40:
[...]
hmmm, 15:30 openen die toch?Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:02:
Bijzonder AEX doet het redelijk en de beurzen in de US staat op bloedrood pre opening, Slux wacht nog maar even met instappen.
-3,8% redelijk?Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:02:
Het enige wat het redelijk doet zijn mijn shell aandelen
De overige aandelen 2 maand geleden verkocht, inmiddels al meer dan 10% bespaard...
[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 24-02-2022 12:18 ]
Redelijk?Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:02:
:strip_exif()/f/image/wFIhgrdE21IYof2BcICDL6QI.jpg?f=fotoalbum_large)
Allemaal AEX. Gaat al een aantal dagen slecht ook.
Je mag raden welke de groene is 😂
Voor wat er aan de hand is en hoe de beurzen in de VS eruit zien vind ik dat we het redelijk goed doen ja.
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit helemaal wat die pre-trading sessie nou eigenlijk is.Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:18:
[...]
Klopt maar pre opening ziet heel slecht uit op het moment.
Het is mogelijk voordat de beurs opengaat al buy/sell orders in te stellen, blijbkaar staan er nu dus veel sell orders ingesteld.Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit helemaal wat die pre-trading sessie nou eigenlijk is.
Wat @Nopheros zegt, en de futuresGlenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit helemaal wat die pre-trading sessie nou eigenlijk is.
Arjen Lubach over cryptonerd!
nothing stops this train
Goud gaat lekker, wilde tijdje terug nog wat in PAXG gooien. Natuurlijk niet gedaan.
Silver in mijn andere PF staat er wel goed voor.
Silver in mijn andere PF staat er wel goed voor.
Lubach, heerlijk, lekker relativeren met een humoristisch (soms scherp) randje.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik moet toch even een correctie op m'n eigen bericht geven. Ik dacht dat het alleen invoeren van orders was maar ze worden ook daadwerkelijk uitgevoerd blijkbaar.Nopheros schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:20:
[...]
Het is mogelijk voordat de beurs opengaat al buy/sell orders in te stellen, blijbkaar staan er nu dus veel sell orders ingesteld.
S&P / Nasdaq futures handelen 23 uur per dag.
Edit: blijkbaar zitten we al een pagina verder ondertussen.
[ Voor 14% gewijzigd door Th1x4nG op 24-02-2022 12:45 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Sorry, je bent niet mijn neefStevenzeN schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:35:
[...]
Mijn moeder is half Japans, ze heet Ans.
Dacht ik in januari in de dip in te stappen om eens wat te oefenen, blijkt de bodem nog niet bereikt te zijn. Ga ik nog meer instappen deze dagen
==
hoi
Helemaal geen.
Ja, wel één: Klinkt als een bloem.
Niet zo bijzonder, gemiddelde waardering in US is hoger en uitslagen voorbeurs zijn meestal overdreven.Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:02:
#Gold spikes while digital Gold #Bitcoin plunges after Russia attack. pic.twitter.com/Kltgal2nZo
— Holger Zschaepitz (@Schuldensuehner) 24 februari 2022
Laten we het erop houden dat het nog net te vroeg is voor BTC om goud over te nemen als veilige haven (regulatie is een eis voor veel institutionele beleggers en dat is de groep die het uiteindelijk voor het zeggen heeft, niet Pietje Particulier die een ordertje heeft staan op 34K).
[ Voor 34% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-02-2022 13:22 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zo over 1 uur de 2e ronde van REKT, Stonks zijn inderdaad ook niet veel op 1 na dan
Lang leve ons (niet meer) moedertje Shell..Xqlus1ve schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:32:
Zo over 1 uur de 2e ronde van REKT, Stonks zijn inderdaad ook niet veel op 1 na dan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Relax, alles is in de aanbieding op dit moment. Daar zijn wij als Nederlanders normaal toch erg content mee?
Stack Sats
Ach de een vervloekt het, de ander ziet het nut er van in.NeoflexNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:36:
[...]
Lang leve ons (niet meer) moedertje Shell..
Zou nog even wachten op de mega aanbieding.Stovirpi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:38:
Relax, alles is in de aanbieding op dit moment. Daar zijn wij als Nederlanders normaal toch erg content mee?
Mensen zijn emotie-dieren. Als het allemaal rood is, denken we dat het allemaal rood blijft. Als het stormt, denken we dat er nooit meer zon komt. Als Rusland binnenvalt, denken we dat Putin Europa onder de voet gaat lopen.Stovirpi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:38:
Verplicht mieme-plaatje
[ Voor 29% gewijzigd door Eusebius op 24-02-2022 13:49 ]
==
hoi
Wat is tegenwoordig de makkelijkste manier om BTC te kopen met Ideal/cc en het rechtstreeks op m'n eigen wallet te zetten?
Bij binance e.d. moet ik altijd een godsvermogen betalen om het naar mijn eigen adres over te zetten.
Bij binance e.d. moet ik altijd een godsvermogen betalen om het naar mijn eigen adres over te zetten.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Binance is lastig op dit moment, je kan misschien kijken naar andere platformen zoals coinbase/kraken/cdc/bitvavo/GeminiT-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:48:
Wat is tegenwoordig de makkelijkste manier om BTC te kopen met Ideal/cc en het rechtstreeks op m'n eigen wallet te zetten?
nothing stops this train
Ikzelf gebruik Bitvavo daar voorT-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:48:
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Amerika wordt bijna wakker. Dan dippen we nog even door! Op naar BTC $0.06 en dan $100Kroflexx schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:44:
[...]
Zou nog even wachten op de mega aanbieding.
Stack Sats
Ik doe het tegenwoordig via crypto.com. Fijne omgeving en SEPA's komen meestal binnen paar uur aan. Geen IDEAL, maar toch voor mij als non-trader vlot genoeg.T-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:48:
Als je met 'eigen' bedoelt een hardware- of softwarewallet, dan is Bitonic ook nog altijd een goed idee. Iets hogere koers(opslag) maar geen andere (wijzigende) fees. En ze 'strijden' tegen absurde wet- of regelgeving.T-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:48:
Bitvavo kan ook maar check dan vooraf de actuele fee, die wijzigt voor Bitcoin nogal eens (op weekniveau!) tussen 30 cent en 10 euro.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Goud, de nieuwe retro shitcoin.Khaelos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:31:
https://www.goldrepublic.nl/goudprijs
Hè bah toch toch voor het fysieke goud moeten gaan![]()
Just HODL!
Not your keys not your coins 😉Wiley99 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Als je met 'eigen' bedoelt een hardware- of softwarewallet, dan is Bitonic ook nog altijd een goed idee. Iets hogere koers(opslag) maar geen andere (wijzigende) fees. En ze 'strijden' tegen absurde wet- of regelgeving.
Bitvavo kan ook maar check dan vooraf de actuele fee, die wijzigt voor Bitcoin nogal eens (op weekniveau!) tussen 30 cent en 10 euro.
Ik ben een enorm slechte trader en wil nu de prijs laag is mijn wallet bijvullen, traden levert mij enkel verlies op.
Ik ga de tips hierboven eens doornemen.
Bij binance zijn de fees om coins over te maken naar mijn eigen Wallet veel te hoog.
[ Voor 6% gewijzigd door T-8one op 24-02-2022 14:03 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik gebruik Ramp of BanxaT-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:48:
Bitvavo is hiervoor prima.T-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:02:
[...]
Not your keys not your coins 😉
Ik ben een enorm slechte trader en wil nu de prijs laag is mijn wallet bijvullen, traden levert mij enkel verlies op.
Bij binance zijn de fees om coins over te maken naar mijn eigen Wallet veel te hoog.
Zoals eerder vermeld is omzetten naar Tron en XLM en versturen naar een andere wallet super goedkoop.
Overigens vallen de fees bij Bitcoin ook reuze mee tegenwoordig.
Ethereum is een ander verhaal
Ja mijn Link krijg ik daar ook nooit weg! Zonde, staat al 10 maanden een whooping 0,49% APY te trekken…PHPResource schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Bitvavo is hiervoor prima.
Zoals eerder vermeld is omzetten naar Tron en XLM en versturen naar een andere wallet super goedkoop.
Overigens vallen de fees bij Bitcoin ook reuze mee tegenwoordig.
Ethereum is een ander verhaal
Verwijderd
wokkelz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:50:
Van de week wat ETH en ADA bijgekocht, voor weinig, dacht ik...
Wacht maar, morgen zegen mensen die vandaag kopen hetzelfdewokkelz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:50:
Dat had ik gisteren met ETH en BTCwokkelz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:50:
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Cake blijft ook niks van over. Binnenkort 1dollar:)
Wat bijzonder. Ik zit te kijken naar RUNE (zit daar al een tijdje in). Zeer volatiel muntje waar beetje daghandel nog wel interessant is.
Op Binance zie ik een prijs van 3,10 dollar, en op CDC een prijs van 3,13 in euro's.
Mensen die vaker zulke grote verschillen zien?
Op Binance zie ik een prijs van 3,10 dollar, en op CDC een prijs van 3,13 in euro's.
Mensen die vaker zulke grote verschillen zien?
Precies. Weet je nog, die enorme dip in 2019 door Covid. Heb ik nu achteraf ook te weinig voordeel uit gehaald. Ergo, kopen die handel en niet meer naar kijken.Pelox schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:02:
En over 2 jaar zeggen ze wellicht.. had ik maar op 24 februari 2022 wat gekocht.
Forgive me mijn onwetendheid, maar wat zijn 'stables'?PureLOOD schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:01:
[...]
Wacht maar, morgen zegen mensen die vandaag kopen hetzelfdeIk heb maar wat stables gekocht. Keuzestress, alles is in de aanbieding!
==
hoi
Munten waarvan de waarde gekoppeld is aan bestaande valuta (meestal USD), zoals USDT, USDC, etc.Eusebius schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:09:
[...]
Forgive me mijn onwetendheid, maar wat zijn 'stables'?
[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 24-02-2022 15:13 ]
Klopt, die zijn te hoog. En swappen op je eigen wallet is ook meestal veel te duur, dus een trx/xlm/xrp route is alleen interessant voor verkeer tussen exchanges.T-8one schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:02:
[...]
Not your keys not your coins 😉
Ik doe het zelf nu via Nexo, maar daar moet je wat meer werk (en extra geld voor Nexo coins) in steken. Heb ik paar dagen geleden hier over gepost.
[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 24-02-2022 15:20 ]
En hopelijk ook:Pelox schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:02:
En over 2 jaar zeggen ze wellicht.. had ik maar op 24 februari 2022 wat gekocht.
"Gelukkig was dat gedoe met Rusland ook snel voorbij."
En hij gaat op de 24h omhoog tov BTC....zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:05:
[...]
Wanneer BTC echt naar beneden gaat blijft je BIFI niet overeind staan.
Aan 1830 bijgekocht... BIFI stronk, komt helemaal goed.Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:27:
[...]
En hij gaat op de 24h omhoog tov BTC....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/RJTKMJ0299cn8rJ3SKLSShIl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Cfo6h0dFlYveCCKIlTPPuN4S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Np6z4LNO4R9wyEEztkbOji8R.jpg?f=fotoalbum_large)