Wel neejoh, volgende week 45k #hopiumsh4d0wman schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 04:30:
Tja, men loopt met geweertjes te spelen en het is donderdag. Dus sla maar dip saus in...We zitten bijna op de weekly MA99. Is er nog hoop als we daar doorheen vallen of moeten we dan echt weer helemaal op de andere halving gaan wachten?Deze bullrun is stuk, ik wil een nieuwe!
De koers is gewoon aan het verdampen. Dit doet pijn.
Hopelijk houdt de low van januari het. Anders zetten we een lower low op de daily en dat zou echt niet best zijn voor de korte termijn.
Jeetje, ik ben maar wat blij dat ik 2 dagen geleden short geswitched ben. Massacre
Daar gaan we dan... Op naar de 20k!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Lekker dit........benieuwd of btc een keer gaat doen wat het moet doen in dit soort tijden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Laat maar gebeuren, ik denk dat er dan zoveel mensen instappen dat we de bounce der bouncen gaan zien…
Ik denk niet dat het aantal mensen dat instapt in verhouding zou zijn met mensne die uitstappen. Dat zou totale chaos en paniek zijn.Deman23 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:10:
[...]
Laat maar gebeuren, ik denk dat er dan zoveel mensen instappen dat we de bounce der bouncen gaan zien…
Misschien had ik het anders moeten verwoorden. Denk dat er dan zoveel btc gekocht wordt dat we de bounce der bouncen gaan zien. Je hebt gelijk, Henk en Ingrid gaan wachten tot minimaal 50k..HollovVpo1nt schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:19:
[...]
Ik denk niet dat het aantal mensen dat instapt in verhouding zou zijn met mensne die uitstappen. Dat zou totale chaos en paniek zijn.
En de freefall gaat door. Klote Putin.
Russische raketaanvallen/invasie begonnen vannacht rond 3u, verklaart de Rekt.
[ Voor 12% gewijzigd door Tiepfoud op 24-02-2022 06:31 ]
yep. Beurzen zullen zeker stevige new lows neer gaan zetten vandaag als yanks open gaan. Gaat een enorm bloedbad worden. BTC heeft die dump net al gedaan.......Tiepfoud schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:30:
Russische invasie is begonnen vannacht rond 3u, verklaart de Rekt.
Daarom again, word tijd dat btc gaat doen waar het voor bedoelt is
Of BTC gaat nog dieper morgen. Echt een klote zooi.anti elppa schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:32:
[...]
yep. Beurzen zullen zeker stevige new lows neer gaan zetten vandaag als yanks open gaan. Gaat een enorm bloedbad worden. BTC heeft die dump net al gedaan.......
Denk dat BTC ook nog wel een portie krijgt. Laten we hopen geen lower low op de dailyanti elppa schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:32:
[...]
yep. Beurzen zullen zeker stevige new lows neer gaan zetten vandaag als yanks open gaan. Gaat een enorm bloedbad worden. BTC heeft die dump net al gedaan.......
ik denk niet dat we een lower low gaan neerzetten. Niet vandaag iigDeman23 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:35:
[...]
Denk dat BTC ook nog wel een portie krijgt. Laten we hopen geen lower low op de daily
we hebben nu trouwens support van de dalende trendlijn waar we paar sinds 1 feb boven zitten. Die moest nog bevestigd worden. Nu houden graag aub....
[ Voor 21% gewijzigd door anti elppa op 24-02-2022 06:37 ]
Alles naar de vinkentering, heel benieuwd hoe diep we gaan.
Hopelijk zien we BTC veerkracht.
Hopelijk zien we BTC veerkracht.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Achja, zo kan je wel sneller een wholecoiner worden.
Net gisteren het maandelijkse bedrag omgezet in muntjes.. oh well, gaat wel weer omhoog zei hij en hij nam nog wat hopium...
REKT.
Maar nog erger, wat gigantisch kut voor die mensen daar in Oekraïne.
Ouch!
Ook al zat ik er dik een maand op te wachten, blijft toch k*t dit..
Toch de vraag, aangezien de meeste dit wel zagen aankomen, waarom niet nog even gewacht?
Dubbel ouch! Hopelijk ben je rustig begonnen..FastFred schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:18:
@Bartvandelaar ja op de vorige pagina
sinds gisteren in de crypto gestapt om het eens te proberen
Toch de vraag, aangezien de meeste dit wel zagen aankomen, waarom niet nog even gewacht?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
In die volgorde idd..-Muncky- schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:12:
REKT.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het is alleen maar geld joh. Fuck die munten. Komt ooit wel weer goed. Pf dicht en leuke dingen doen de komende maanden.
Zero.
Verwijderd
lol success, lijkt mij juist gevaarlijk om nu in te slaanJackson6 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:26:
Tijd om weer in te slaan!
Precies 1 BTC = BTCGioStyle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:03:
Achja, zo kan je wel sneller een wholecoiner worden.
Blijkbaar minder gevaarlijk dan gisterenVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:27:
[...]
lol success, lijkt mij juist gevaarlijk om nu in te slaan
Beleggers vluchten in de gebruikelijke assets: Japanse Yen, Zwitserse Franc, (fysiek) goud en olie.Gelukszoekr schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:44:
De-platforming Russia from the SWIFT system feels like a real possibility tomorrow.
This would mark the end of the USD Global Reserve currency era, and kick off countless cascading externalities to the current system, and incalculably accelerate the emerging crypto-era.
Crypto faalt gewoon als hedge tegen (black swan) beurscrashes. Komt nog bij dat het geen dividend uitkeert en het praktisch gebruik minimaal is.
Dat weet je morgen pas!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nee aan goud heb je wat..Uhuruburu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:33:
[...]
Beleggers vluchten in de gebruikelijke assets: Japanse Yen, Zwitserse Franc, (fysiek) goud en olie.
Crypto faalt gewoon als hedge tegen (black swan) beurscrashes. Komt nog bij dat het geen dividend uitkeert en het praktisch gebruik minimaal is.
Als het moet kan je er iemand mee op zijn hoofd slaan.
Zero.
Het was te verwachten met het provoceren vanuit de US en EU, dont poke the bear.HollovVpo1nt schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:27:
En de freefall gaat door. Klote Putin.
Imo is het juist klote Biden en co, maar dat is een andere discussie.
Vandaag weer eens ouderwets REKT
Laat Saylor en El Salvador het maar niet horenUhuruburu schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:33:
[...]
Beleggers vluchten in de gebruikelijke assets: Japanse Yen, Zwitserse Franc, (fysiek) goud en olie.
Failed States. Dat geeft vertrouwenSlux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:51:
[...]
Laat Saylor en El Salvador het maar niet horen
Jongens dit is goed nieuws! Uiteraard niet fijn voor de fiat waarde van je huidige pf, maar zie het van de zonnige kant, als dit nog lang had geduurd hadden we een maximale slow bleed, nu zijn we gewoon 10k down in een paar dagen. Meer dan 34 K kan er nu niet meer van af. Dit is de beer.
Ik ga vanaf nu goedkoop munten accumuleren. Ja het kan altijd nog lager, maar ooit komt er een dag dat we die 100k wel gaan aantikken, zorg dat je bags gevuld zijn👊🏻
NFA
Overigens, humanitair gezien geen goed nieuws hè, oorlog is vreselijk.. bedoel puur crypto technisch.
Ik ga vanaf nu goedkoop munten accumuleren. Ja het kan altijd nog lager, maar ooit komt er een dag dat we die 100k wel gaan aantikken, zorg dat je bags gevuld zijn👊🏻
NFA
Overigens, humanitair gezien geen goed nieuws hè, oorlog is vreselijk.. bedoel puur crypto technisch.
[ Voor 10% gewijzigd door Don Guacamole op 24-02-2022 07:56 ]
Ik weet niet welke fuik je in bent gedoken, maar ik zou proberen er terug uit te komen.Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:50:
[...]
Het was te verwachten met het provoceren vanuit de US en EU, dont poke the bear.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Precies. Wat denken ze nu.. Putin is geen naïeve westerse leider, die heeft letterlijk schijt aan alles en drukt net zo lief op die rode knop en neemt alles en iedereen mee als hij het zat is.Slux schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:50:
[...]
Het was te verwachten met het provoceren vanuit de US en EU, dont poke the bear.
Vandaag weer eens ouderwets REKT
[Afbeelding]
Sancties.. Rusland leeft al 40 jaar met sancties. Die hebben wel erger meegemaakt in die jaren. Ik denk dat het westen hier meer van gaat voelen dan Rusland en zijn vrienden.
En natuurlijk is het Rusland die deze keuze maakt, maar hoe de Navo met Putin om is gegaan is alles behalve handig op dit moment. Totale verkeerde inschatting gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 24-02-2022 08:01 ]
Zero.
Oh my...... al mijn buy orders van 21-01 vannacht gehit.
Wat plukjes ETH en ENJ ingeslagen vooral. Mocht de markt nog iets dippen koop ik nog wat meer ENJ bij (wil die positie een beetje vergroten).
Wat plukjes ETH en ENJ ingeslagen vooral. Mocht de markt nog iets dippen koop ik nog wat meer ENJ bij (wil die positie een beetje vergroten).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dacht dat gisteren een goed moment was om nog wat meer FIAT in te pompen. Jammer
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Met een Coldbit ook.Pelox schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:44:
[...]
Als het moet kan je er iemand mee op zijn hoofd slaan.
https://coldbit.com/
Verwijderd
Aan de andere kant: wanneer Bitcoin een escalatie van gewapend Westers conflict niet kan overleven, heeft het dan überhaupt bestaansrecht als asset?anti elppa schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:32:
[...]
Stresstesten op alle fronten doorstaan, dat is bestaansrecht maken of breken. Daar ga je als asset kapot, of kom je sterker uit.
Is Bitcoin verworden tot financieel speculatief speeltje of staan we aan de grondvesten van een wereldveranderende economische revolutie? Dat gaan we vermoedelijk nog met eigen ogen mogen aanschouwen.
Spannende tijden voor het Westen, spannende tijden voor Bitcoin.
Nou, ik ben voorzichtig begonnen, het zijn geen bedragen die ik niet missen kan ofzo. Als de Bitcoin ooit nog weer die 66k bereikt, dan heb ik 50 euro verdiendBTFD schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:15:
Dubbel ouch! Hopelijk ben je rustig begonnen..
Ja.. zo word je nooit miljonairFastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:13:
[...]
Nou, ik ben voorzichtig begonnen, het zijn geen bedragen die ik niet missen kan ofzo. Als de Bitcoin ooit nog weer die 66k bereikt, dan heb ik 50 euro verdiend
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Tegen die tijd kan je met 50euri misschien net een litertje benzine kopenFastFred schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:13:
[...]
Nou, ik ben voorzichtig begonnen, het zijn geen bedragen die ik niet missen kan ofzo. Als de Bitcoin ooit nog weer die 66k bereikt, dan heb ik 50 euro verdiend
Potverdrie, oorlog zat dus nog niet in de prijs verwerkt. De tandjes, Rusland schiet met wapens en het westen knalt terug met sancties.
Moon! Haha de andere kant op. Ik had de leesbril nog niet op dus ik had het niet in de gaten toen ik de koers opende maar we zijn dus een level lager. Hoop dat Putin niet te ver gaat en dat het Westen er niet vol met wapens tegenin gaat.
En in een van de reacties hierboven las ik dat je met crypto geen interest zou krijgen. Wat dacht je van staking?
@Taro denk je dat we door de 1W MA99 zakken?
Goede trade heb je weer lopen man! Petje af. King of TA. Sorry @YES !
En in een van de reacties hierboven las ik dat je met crypto geen interest zou krijgen. Wat dacht je van staking?
Goede trade heb je weer lopen man! Petje af. King of TA. Sorry @YES !
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:17:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Voor de eerste keer in 77 jaar gewapend conflict binnen de grenzen van Europa.
Als Poetin ambitieus blijkt en niet stopt buiten de grenzen van de NATO, zijn we misschien allemaal eerder miljonair dan we hadden verwacht. Helaas mogen we dan vermoedelijk ook 500k neerleggen voor een BigMac.
De reden dat je gelijk krijgt is niet zo leuk
En had ik nu toch nog maar 1 dagje extra gewacht met het ophogen van mijn buy orders.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik zou ook niet weten wat ik met een miljoen moet
vergeet Joegoslavië niet dat was volgens mij ook een oorlogVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:21:
[...]
Als Poetin ambitieus blijkt en niet stopt binnen de grenzen van de NATO, zijn we misschien allemaal eerder miljonair dan we hadden verwacht. Helaas mogen we dan vermoedelijk ook 500k neerleggen voor een BigMac.
Zat Joegoslavië toen niet in Europa ?Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:21:
[...]
Als Poetin ambitieus blijkt en niet stopt buiten de grenzen van de NATO, zijn we misschien allemaal eerder miljonair dan we hadden verwacht. Helaas mogen we dan vermoedelijk ook 500k neerleggen voor een BigMac.
Dus voordat dit speelde zag de markt er prima uit? Waarom koppelen veel mensen dit 1 op 1 aan die situatie?LankHoar schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:22:
[...]
De reden dat je gelijk krijgt is niet zo leukDit kon ook nog wel eens veel verder gaan zakken. Kan geen grotere test voor BTC bedenken dan een oorlog. Goud bewijst zoals altijd in crisis een goede schuilplaats voor vermogen te zijn, zo ook nu weer. Had toch meer gehoopt van BTC.
En had ik nu toch nog maar 1 dagje extra gewacht met het ophogen van mijn buy orders.
Er was al sprake van een double top, een bearish patroon. Zonder die situatie was dit hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd. Sinds november 2021 is de koers al dalende en dan is het patroon dat je vanaf daar ziet niet heel vreemd, het is een herhaling van zetten van april/mei 2021. Dus koppel dit aub niet 1 op 1 aan de situatie in de Oekraïne. Let op: Ik zeg niet dat het helemaal geen effect heeft of daardoor niet versneld is, maar het is niet 100% volledig aan elkaar gerelateerd zoals veel mensen uitspreken/vermoeden.
Ben ik wel benieuwd of de MA99 het gaat houden met een wick hier en daar of we inderdaad de MA200 als rock bottom nog gaan opzoeken.
Gezien de dreiging van Putin en het stadium van de Bitcoin cycle waarin we zitten zou je beter langer dan 1 dagje extra kunnen wachten.LankHoar schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:22:
[...]
Verwijderd
Ja idd, die vergat ik voor het gemak maar even.
Sorry heren
Hoe dan ook; we gaan meemaken wat Poetin van plan is. Bizarre tijden, dat zeker.
Ik ga maar eens een poging tot werken ondernemen terwijl dit alles speelt
Sorry heren
Hoe dan ook; we gaan meemaken wat Poetin van plan is. Bizarre tijden, dat zeker.
Kosovo ook nogVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:21:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door malarkan op 24-02-2022 08:31 ]
Vreselijk wat er voor de wereld/oekraine gebeurd. Maar dit zag je weken geleden al aankomen. En ook dat crypto hierdoor hele zware klappen gaat krijgen.
Het is hier druk op de zaak en de agenda zit de eerste twee uren vol maar het is lastig dat je het nieuws niet kan volgen. Ik word er onrustig van. Succes met werken en de concentratie.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:30:
Wordt toch nog een paar jaartjes langer werken op deze manier
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Er is naar mijn mening wel een significant verschil met voorgaande oorlogen nu er een nucleaire grootmacht met verkapt communistisch dictator de agressor speelt. Sancties gaan Poetins plannen niet stoppen. Wat zijn plannen precies zijn is voorlopig onduidelijk, maar deze escalatie is naar mijn inziens groter dan gewapende regio onrust.
Er gebeurd heel veel nu, hoe het Westen gaat reageren kan andere deuren openen/sluiten. Denk aan Chinese ambities ten opzichte van Taiwan.
Maargoed het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit uit gaat monden in een complete off-topic discussie.
Laten we voor nu maar gewoon hopen dat achteraf de koersen van de muntjes onze grootste zorg bleken...
Fucked up wereldje, bah.
Dikke groene candle!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:49:
Dikke groene candle!
Deels met je eens, maar je kunt toch niet ontkennen dat de ontwikkelingen in Oekraine nu werken als katalysator. Dit is weer een mooi black swan event.Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:26:
[...]
Dus voordat dit speelde zag de markt er prima uit? Waarom koppelen veel mensen dit 1 op 1 aan die situatie?
Er was al sprake van een double top, een bearish patroon. Zonder die situatie was dit hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd. Sinds november 2021 is de koers al dalende en dan is het patroon dat je vanaf daar ziet niet heel vreemd, het is een herhaling van zetten van april/mei 2021. Dus koppel dit aub niet 1 op 1 aan de situatie in de Oekraïne. Let op: Ik zeg niet dat het helemaal geen effect heeft of daardoor niet versneld is, maar het is niet 100% volledig aan elkaar gerelateerd zoals veel mensen uitspreken/vermoeden.
[Afbeelding]
Prima tijden voor maandelijkse DCA me dunkt
Oekraine is een voormalig sovjet lid. Als je als EU last van expansiedrift hebt komt die oorlog vanzelf een keer binnen de europese grenzen.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:21:
[...]
Wat kan het Westen anders doen? Bij serieus terugvechten riskeert het atoombommen op Parijs en London.StevenzeN schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:16:
Potverdrie, oorlog zat dus nog niet in de prijs verwerkt. De tandjes, Rusland schiet met wapens en het westen knalt terug met sancties.
Wat heeft het zijn van een oud Sovjet staat nou daadwerkelijk te maken met de keuzes die een democratie nu wil maken door deel uit te willen maken van de EU? het is toch andersom? het land wil lid worden?Darrell schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:59:
[...]
Oekraine is een voormalig sovjet lid. Als je als EU last van expansiedrift hebt komt die oorlog vanzelf een keer binnen de europese grenzen.
zo kun je alles wel blijven omdraaien.
juist het feit dat het een oud-sovjet lid is zou betekenen dat Putin heel terughoudend moet zijn als hij hoort van de leiding van het land dat ze geen rusland willen zijn.
Maar, maakt het iets uit? Als het Oekraïne niet was geweest, dan hadden we de Fed die wellicht over een paar weken bekend maakt versneld rate hikes te gaan toepassen. Dat is ook super bearish voor risk-on assets. Het gaat er om dat het er technisch al vrij zwak voor stond. Wat nu dan precies de katalysator is, is niet erg relevant. De kans dat we omlaag zouden gaan was namelijk al groter dan omhoog. Daar hebben we het al weken/maanden over in het NK topic. Niet dat daar louter 100% waarheden worden gesproken overigens, maar het biedt wellicht wel wat meer perspectief dan enthousiast worden over pumpjes van 3% omhoog.PHPResource schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:52:
[...]
Deels met je eens, maar je kunt toch niet ontkennen dat de ontwikkelingen in Oekraine nu werken als katalysator. Dit is weer een mooi black swan event.
Prima tijden voor maandelijkse DCA me dunkt
Zolang we geen significante levels gainen, staat het er simpelweg niet bullish voor. En dat hebben we al wekenlang verzuimd te doen, en dan ga je een keer naar beneden. Ik ben nu ook wel klaar voor de capitulatie candle overigens, maar ik denk dat we dit patroon nog wel een paar dagen/weken gaan zien voordat die komt. Het zou nogal raar zijn als we opeens richting de 20k capituleren om vervolgens naar de 50k te blazen terwijl de andere markten nog super volatiel en in paniek zijn.
edit: lees nu dat er ook aanvallen op Kiev zijn gebeurd. Het wordt weer even focussen op wat er nu precies wel en niet is gebeurd, altijd lastig in deze tijden om dat goed te kunnen bepalen (en ja, dit geldt voor alle media, dus zowel conventioneel als alternatief).
[ Voor 8% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-02-2022 09:23 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
/f/image/J2rdbjLQvLPIpkU8GzyfLHmq.png?f=fotoalbum_large)
Het zou wel echt hardcore zijn als we die rode MA lijn gaan aantikken.
Wel mooi om te zien dat er nog veel buyers zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 24-02-2022 09:09 ]
If your portfolio is down -10%, please stay calm and remember that it’s actually down -17.5% after you factor in inflation.
— Douglas A. Boneparth (@dougboneparth) 23 februari 2022
nothing stops this train
Jullie gaan altijd wel érg snel in het opzoeken van de MA's, imozwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:03:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Alles blijft moeilijk en voorspelbaar nu. TA of geen TA, sommige events kunnen als katalysator werken, of juist vertrouwen geven in crypto valuta op de lange termijn.
Short term: bear
Long term: bullish
Short term: bear
Long term: bullish
No matter wat ik blijf Bitcoin kopen met geld dat ik niet nodig heb, dit blijft een betere optie dan in fiat geld blijven zitten wat sinds vandaag zeer sterk gedaald is.
ik lees bv dat gasprijzen met 40% is toegenomen vanochtend. veel producten gaan nu hard stijgen en denk voedsel is daar 1 van.
ben toch blij met mijn stack eten die ik gekocht heb paar maanden terug. (blikken soep/groenten/rijst).
ik lees bv dat gasprijzen met 40% is toegenomen vanochtend. veel producten gaan nu hard stijgen en denk voedsel is daar 1 van.
ben toch blij met mijn stack eten die ik gekocht heb paar maanden terug. (blikken soep/groenten/rijst).
nothing stops this train
Dat is wel zo maar vaak worden daar hele grote zakken met geld voor in het vooruitzicht gezet.malarkan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Wat heeft het zijn van een oud Sovjet staat nou daadwerkelijk te maken met de keuzes die een democratie nu wil maken door deel uit te willen maken van de EU? het is toch andersom? het land wil lid worden?
juist het feit dat het een oud-sovjet lid is zou betekenen dat Putin heel terughoudend moet zijn als hij hoort van de leiding van het land dat ze geen rusland willen zijn.
In hoeverre is dat dan democratisch en niet gewoon corrupt?
Dat is een andere discussie, heeft nog steeds niets met oud-Sovjet zijn te maken toch?Darrell schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:34:
[...]
Dat is wel zo maar vaak worden daar hele grote zakken met geld voor in het vooruitzicht gezet.
In hoeverre is dat dan democratisch en niet gewoon corrupt?
Is dat wel een logische redenering? Waarde van bitcoin blijft toch gewoon uitgedrukt in fiat? Dus feitelijk is ook in Bitcoin de gasprijs met 40% toegenomen. Als je de gasrekening al met Bitcoin zou kunnen betalen, betaal je gewoon het equivalent van de waarde in fiat.Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:
No matter wat ik blijf Bitcoin kopen met geld dat ik niet nodig heb, dit blijft een betere optie dan in fiat geld blijven zitten wat sinds vandaag zeer sterk gedaald is.
Dus de fiat is sinds vandaag sterk gedaald, maar BTC is vandaag -8% ten opzichte van fiat. Is BTC dan niet juist nog harder gedaald?Kol Nedra schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:33:
Ja zo kun je het idd ook bekijken, maargoed risico spreiden lijkt imo slimmer dan alleen in fiat blijven zitten.dennisbos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:37:
[...]
Is dat wel een logische redenering? Waarde van bitcoin blijft toch gewoon uitgedrukt in fiat? Dus feitelijk is ook in Bitcoin de gasprijs met 40% toegenomen. Als je de gasrekening al met Bitcoin zou kunnen betalen, betaal je gewoon het equivalent van de waarde in fiat.
De kans is groot dat we nu voor een lange periode in een bearmarket zitten
Het gaat er ook om wat gaat VS en EU doen, ik hoop dat ze het niet erger gaan maken.
dan hebben we nog China die toch een betere bondgenoot is met Rusland.
Noord-Korea heeft het ook slecht, wie weet wat ze gaan doen.....
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2022 09:44 ]
nothing stops this train
Helemaal eens. @Darrell ik snap waar je naartoe gaat, maar je slaat een aantal zeer belangrijke stappen over. Wij zijn niet degenen die afspraken en verdragen hebben geschonden, onze grote vriend Poetin wel. En nee, de Navo 'to the east' expansie was nooit een formele afspraak, dat heeft Gorbatsjov zelf toegegeven. We hebben overduidelijk de emotie en de melancholische gevoelens van Poetin 1) onderschat en 2) niet goed gemanaged, maar het is niet fair om zomaar te stellen dat dit terecht is of dat we dit verdienen als EU.malarkan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Wat heeft het zijn van een oud Sovjet staat nou daadwerkelijk te maken met de keuzes die een democratie nu wil maken door deel uit te willen maken van de EU? het is toch andersom? het land wil lid worden?
Haha... die kaarten ja... ik vlieg momenteel heen en weer (vooral figuurlijk, maar ook letterlijk) voor mijn werk dus weinig tijd hiervoor. Nieuwe business opzetten vind ik toch net ff wat belangrijker... en ik denk niet dat we rond kunnen komen van een setje cryptokaarten.YES schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:21:
[...]
Ah ja. Ach die AIR is nooit voor $10,- van eigenaar gewisseld als ik het goed zie (al heb ik niet gezocht naar daadwerkelijke transacties), of er is één keer iets voor die prijs verhandeld en daarna niet meer, waardoor die chart ook wel heel dramatisch is geworden
Met die stijging van gisteren is er gewoon een dikke W aan het vormen, binnenkort nog ff weer de bodem opzoeken en dan vette moonshot (of gewoon naar 0).
Wanneer kan ik nou een setje kaarten bij je bestellen trouwens?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb vannacht wat BIFI bijgekocht, met een limietordertje dat was afgegaan in de CDC exchange.
Alleen zit die BIFI op BEP20; en heb ik Cronos nodig om hem interest te laten opbrengen in de DeFi wallet.
Hoe kan ik dit het beste bridgen, want voor zover ik zie kan je enkel bridgen tussen Cronos/Ethereum/Crypto.com/Cosmos in DeFi wallet?
Alleen zit die BIFI op BEP20; en heb ik Cronos nodig om hem interest te laten opbrengen in de DeFi wallet.
Hoe kan ik dit het beste bridgen, want voor zover ik zie kan je enkel bridgen tussen Cronos/Ethereum/Crypto.com/Cosmos in DeFi wallet?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
De rode lijn is inderdaad wel erg ver naar beneden. Ik zou graag nog de enige interactie zien bij de lows van 32800 & 29250.zwembroek schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:03:
[Afbeelding]
Vorige week BIFI & ETH bijkopen was achteraf niet zo goed! Rekt!
Wel echt ernstig voor Oekraïne joh. Ben benieuwd hoe de situatie uitpakt. Kan nog wel eens erg naar worden voor ons allemaal.
Wel echt ernstig voor Oekraïne joh. Ben benieuwd hoe de situatie uitpakt. Kan nog wel eens erg naar worden voor ons allemaal.
[ Voor 54% gewijzigd door Valandin op 24-02-2022 09:51 ]
Het enige wat we kunnen doen is hopen dat de Russen zelf in opstand komen en het niet meer accepteren. Al het andere zal alleen maar voor escalatie zorgen ben ik bang.Valandin schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:50:
Zero.
Verwijderd
Het had erger gekund.Valandin schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:50:
Dat stel ik ook niet. Oorlog is nooit goed te praten en niemand verdient dit.Jedi_Pimp schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:43:
[...]
Helemaal eens. @Darrell ik snap waar je naartoe gaat, maar je slaat een aantal zeer belangrijke stappen over. Wij zijn niet degenen die afspraken en verdragen hebben geschonden, onze grote vriend Poetin wel. En nee, de Navo 'to the east' expansie was nooit een formele afspraak, dat heeft Gorbatsjov zelf toegegeven. We hebben overduidelijk de emotie en de melancholische gevoelens van Poetin 1) onderschat en 2) niet goed gemanaged, maar het is niet fair om zomaar te stellen dat dit terecht is of dat we dit verdienen als EU.
Ging mij enkel om het punt dat hoe groter de EU wordt het niet zo gek is dat oorlog dan een keer binnen je grenzen geimporteerd wordt.
Dat ik aanhaalde dat het een voormalig sovjet lid is heeft met de historie te maken en daarmee hoe gevoelig de zaak ligt.
Jup.TheBrut3 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:41:
[...]
Dus de fiat is sinds vandaag sterk gedaald, maar BTC is vandaag -8% ten opzichte van fiat. Is BTC dan niet juist nog harder gedaald?
1 Gasprijs = 100 FIAT --> 120 FIAT
1 Bitcoin = 100 FIAT --> 60 FIAT
1 Gasprijs = 1 Bitcoin --> 1 Gasprijs = 2 Bitcoin
Dat is natuurlijk zo, maar wat gaan de stijgende energieprijzen, het bijbehorende compensatiegedrag van overheden en de (grote) stijging van grondstofprijzen doen met 'ons' fiatgeld? De inflatie is al torenhoog.. De schokgolf van vandaag is logisch (tot nu toe vind ik het meevallen), maar op de (midden)lange termijn zou het voor BTC prima bullish kunnen zijn.TheBrut3 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:41:
[...]
Dus de fiat is sinds vandaag sterk gedaald, maar BTC is vandaag -8% ten opzichte van fiat. Is BTC dan niet juist nog harder gedaald?
Fundamenteel is er toch niks veranderd vandaag? Niks mis met een DCA momentje wat mij betreft.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verkopen op Exchange > omzetten in CRO > transfer naar DeFi wallet > swap naar BIFI?Th1x4nG schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:47:
Ik heb vannacht wat BIFI bijgekocht, met een limietordertje dat was afgegaan in de CDC exchange.
Lijkt me het goedkoopste qua fee's?
Het ene worstje is helaas het andere niet...
Wij zijn wel de gene die hem bleven provoceren, als hij terug zou trekken zou de hele wereld roepen we hebben van Rusland gewonnen, dat moet je niet bij een Putin doen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:43:
[...]
Helemaal eens. @Darrell ik snap waar je naartoe gaat, maar je slaat een aantal zeer belangrijke stappen over. Wij zijn niet degenen die afspraken en verdragen hebben geschonden, onze grote vriend Poetin wel. En nee, de Navo 'to the east' expansie was nooit een formele afspraak, dat heeft Gorbatsjov zelf toegegeven. We hebben overduidelijk de emotie en de melancholische gevoelens van Poetin 1) onderschat en 2) niet goed gemanaged, maar het is niet fair om zomaar te stellen dat dit terecht is of dat we dit verdienen als EU.
eens, maar wees voorzichtig met alts, stel we gaan 2+ jaar in een bearmarket zitten wil je liever wel Bitcoin hebben, small-cap altcoins weet je niet hoe die er dan over 2 jaar bijstaan, sommige blue-chips kun je wel wat voorzichtig mee dca-enNeoflexNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:00:
[...]
Dat is natuurlijk zo, maar wat gaan de stijgende energieprijzen, het bijbehorende compensatiegedrag van overheden en de (grote) stijging van grondstofprijzen doen met 'ons' fiatgeld? De inflatie is al torenhoog.. De schokgolf van vandaag is logisch (tot nu toe vind ik het meevallen), maar op de (midden)lange termijn zou het voor BTC prima bullish kunnen zijn.
Fundamenteel is er toch niks veranderd vandaag? Niks mis met een DCA momentje wat mij betreft.
nothing stops this train
Nou idd... Spanje was vroeger van de Moren dus geen probleem als Marokko dat weer terugpakt.malarkan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RxAZBDL1m0WmldPwfvWZPDQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lATihVjgz8NX4sqTs52L9kaU.jpg?f=fotoalbum_large)