[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.846 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:17
Korkss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:23:
Na jaren in de bekende jongens te hebben geinvesteerd “ripple, bitcoin, ethereum, vechain, ada etc) nu de switch gemaakt. Ga me focussen op max 3 projecten waar ik zelf echt in geloof en veel en steeds meer van weet. Mijn topper is PYR, metaverse. Daarnaast HUSL en blijf met WOO bezig. Goed plan of is meer “spreiden” slimmer??
WOO is zeker interessant, weet jij een plek waar je het kan staken?
want alleen een muntje vasthouden en dat er verder niks gebeurd vind ik mega zonde van de tijd..

call me crazy maar elke maand dca ik €15 in MINA op Kraken :+

nothing stops this train

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Als je er zelf in gelooft moet je dat vooral doen en achteraf weet je pas of spreiden slimmer was of niet.
ik twijfelde met CRO of ik het deze week zou afronden (heb het 3 dagen geleden al gedaan) of dat ik het 2 weken over deed voor de spreiding.

Ik heb dus nu meer vermogen verloren jammer genoeg, als ik dus dca deed over 2 weken had ik dus meer CRO gehad voordat ik het ging locken voor 180 dagen ;w

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Na jaren in de bekende jongens te hebben geinvesteerd “ripple, bitcoin, ethereum, vechain, ada etc) nu de switch gemaakt. Ga me focussen op max 3 projecten waar ik zelf echt in geloof en veel en steeds meer van weet. Mijn topper is PYR, metaverse. Daarnaast HUSL en blijf met WOO bezig. Goed plan of is meer “spreiden” slimmer??
Niks mis met geloven in projecten en daar een allocatie in te stoppen. Maar, als je gehele portfolio uit low- & microcaps bestaat (de door jou genoemde projecten hebben een cap van 600mio, 10mio, 1500mio respectievelijk), is dat natuurlijk ontzettend riskant. Zeker als BTC zich onder de befaamde bull market support band zit. Wat gebeurt er met jouw PF als BTC naar de 30k, laat staan 20k gaat? Juist, aardig naar de klote. Als je een dusdanig geloof hebt in het macroplaatje van heel crypto kan je nog argumenteren dat je in zo'n geval bij zal kopen, immers BTC zal dan naar jouw mening binnen afzienbare tijd weer een ATH neerzetten, maar het is wel een aparte strategie. Ik zou daar in deze tijden mee oppassen.

Los van stables is mijn grootste allocatie nu ook een microcap (11% van PF), maar dat was in de hoogtijdagen in november nog véél meer omdat het een uit de kluiten gewassen positie was geworden. Ik heb toen een deel winst genomen en wat teruggekocht 'in de dip'. Moraal van het verhaal is dat je microcap posities doorgaans afroomt in bull markets en niet eindeloos blijft doorhodlen.

@Mooody sorry voor de tag, maar had jij nou nog $NEAR, of was dat iemand anders? Een mooie kandidaat om een plukje van te kopen 'in de dip'. De 800mio DeFi incentive moet nog materialiseren en de verwachting is dat de eerste uitbetalingen spoedig gaan gebeuren. Qua TVL staat NEAR op plek 20, genoeg marge omhoog dus. Ik praat nu Taiki Maeda (zie m'n geposte YT video) na, maar protocols die met incentives/grants komen, doen het altijd goed in het begin - kijk naar Solana en Fantom.

[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 19-02-2022 17:35 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 08:12
Celsius gebruikers, ik word om de haverklap uitgelogd op de mobiele app. Is hier iets tegen te doen? Het zal waarschijnlijk wel uit veiligheidsoverwegingen zijn maar vind het maar irritant

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:33:
Celsius gebruikers, ik word om de haverklap uitgelogd op de mobiele app. Is hier iets tegen te doen? Het zal waarschijnlijk wel uit veiligheidsoverwegingen zijn maar vind het maar irritant
Geen idee maar dat het irritant is snap ik.
De binance app doet dat ook, al heb ik het idee dat die de laatste tijd wat langer aangemeld blijf dan een poosje terug.
Toen was ik er op een gegeven moment ook wel klaar mee, elke dag weer inloggen met een SMS controle etc.
Nu blijft de inlog een paar dagen geldig dat is al minder frustrerend.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ronald.42 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:38:
[...]
elke dag weer inloggen met een SMS controle etc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZIsITpkljen98R5ZYXxq_12-Z4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eCfOg7sBjVYg1dlIbCcPNeLL.gif?f=user_large

SMS 2FA = no no. Nooit je mobiele nummer gebruiken voor exchanges, e-mail 2FA, etc.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Je kan niet een mp4 embedden op T.net, toch?
Edit: of kan een webp?

[ Voor 21% gewijzigd door Qunix op 19-02-2022 17:56 ]

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12-2025
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:47:
[...]

[Afbeelding]

SMS 2FA = no no. Nooit je mobiele nummer gebruiken voor exchanges, e-mail 2FA, etc.
Hoezo is SMS onveilig?

Voor mn gevoel is 2FA met een Authenticator app onveiliger want als je Google account wachtwoord lekt kan de hacker toch gewoon de app installeren en inloggen met de codes. Of zie ik iets niet goed?

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:10

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dylan_ schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:57:
[...]

Hoezo is SMS onveilig?

Voor mn gevoel is 2FA met een Authenticator app onveiliger want als je Google account wachtwoord lekt kan de hacker toch gewoon de app installeren en inloggen met de codes. Of zie ik iets niet goed?
Men kan ongemerkt je telefoonnummer overnemen zonder issues. En dan is jouw telefoonnummer niet jouw telefoonnummer meer. Dit is meerdere malen voorgekomen.

2FA auth. met een goede wachtwoord is veiliger.

• Jedi_Pimp
[...]

Hoezo is SMS onveilig?

Door SIM/number spoofing. Zoek maar op, gebeurt vrij veel.

En nee, je hebt niet met een Google wachtwoord toegang tot alle Authenticator 2FA codes. Authenticator staat los van je Google account.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Hoezo is SMS onveilig?

Je kunt aan SIM-swapping doen, gebeurt regelmatig, daarbij wordt jouw telefoonnummer aan een andere SIM-kaart gekoppeld door iemand met toegang tot de tools van je mobiele provider. Op die manier kunnen ze bij je e-mail en exchanges en daarmee al je andere accounts.

Daarom altijd lokaal 2FA via een App gebruiken en nooit via een telefoonnummer. En dan is de vraag hoe je 2FA gebruikt, bijv. met een tool zoals Google Authenticator, zonder backup richting de cloud (Google of iCloud, etc.) en alleen met de backup codes lokaal op papier of lokaal in een andere tool, zoals een eigen lokale KeePass of Bitwarden omgeving zonder open firewall poorten of liefst zelfs zonder internet toegang.

Authy kan ook, maar is ook weer via je telefoonnummer te benaderen, weliswaar met als extra een wachtwoord, maar dus mogelijk ook gevaarlijk.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:06
Ik snap de theorie van geen sms gebruiken voor in te loggen.

Nu kreeg ik dit in het begin van de week opeens wel bij crypto.com bij het versturen van funds naar Binance.

Of was dit altijd al het geval?

• Qunix
https://www.tofuauth.com/
Die is prima voor iOS.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:03:
Ik snap de theorie van geen sms gebruiken voor in te loggen.

Nu kreeg ik dit in het begin van de week opeens wel bij crypto.com bij het versturen van funds naar Binance.

Of was dit altijd al het geval?
Op Crypto.com vereisen ze een mobiel nummer ivm verificatie, vandaar. Dat is ook de reden dat ik er geen account heb.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:06
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:05:
[...]

Op Crypto.com vereisen ze een mobiel nummer ivm verificatie, vandaar. Dat is ook de reden dat ik er geen account heb.
Oke duidelijk tnx!
Het was al weer even geleden dat ik iets had verstuurd vanaf CDC maar die sms viel me even op. Dacht dat het eerst alleen 2fa dmv van een app was. Kan er ook naast zitten hoor.

• Ronald.42
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:00:
[...]

Je kunt aan SIM-swapping doen, gebeurt regelmatig, daarbij wordt jouw telefoonnummer aan een andere SIM-kaart gekoppeld door iemand met toegang tot de tools van je mobiele provider. Op die manier kunnen ze bij je e-mail en exchanges en daarmee al je andere accounts.

Daarom altijd lokaal 2FA via een App gebruiken en nooit via een telefoonnummer. En dan is de vraag hoe je 2FA gebruikt, bijv. met een tool zoals Google Authenticator, zonder backup richting de cloud (Google of iCloud, etc.) en alleen met de backup codes lokaal op papier of lokaal in een andere tool, zoals een eigen lokale KeePass of Bitwarden omgeving zonder open firewall poorten of liefst zelfs zonder internet toegang.

Authy kan ook, maar is ook weer via je telefoonnummer te benaderen, weliswaar met als extra een wachtwoord, maar dus mogelijk ook gevaarlijk.
Ik heb weer wat huiswerk dus..
Eigenlijk heb ik daar nooit echt bij stil gestaan.
Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord dat ikzelf onthoud en dus niet mijn telefoon laat onthouden plus een SMS leek mij wel veilig.
Als je dan wat verder denk met key logging etc...

Ik is gewoon een beetje dom wat dat betreft :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb voor de zekerheid alles van Beefy afgehaald en verspreid over verschillende exchanges met stop losses erop. Vanavond/morgen verwacht ik nog wel wat volatiliteit en mooie pumps, maar mocht Bitcoin het huidige niveau niet houden, dan wil ik bijv. de komende week geen verdere daling van o.a. BIFI, FTM en TOMB meepakken. Heb Summit laatst al weggesluisd ivm upgrade V1 -> V2.

Heb de afgelopen dagen al veel waarde zien verdampen, heb nog niets verkocht, maar neem het zekere voor het onzekere. Zoals bekend ben ik fiat maximalist, niet per se crypto maximalist.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:11:
Heb voor de zekerheid alles van Beefy afgehaald en verspreid over verschillende exchanges met stop losses erop. Vanavond/morgen verwacht ik nog wel wat volatiliteit en mooie pumps, maar mocht Bitcoin het huidige niveau niet houden, dan wil ik bijv. de komende week geen verdere daling van o.a. BIFI, FTM en TOMB meepakken. Heb Summit laatst al weggesluisd ivm upgrade V1 -> V2.

Heb de afgelopen dagen al veel waarde zien verdampen, heb nog niets verkocht, maar neem het zekere voor het onzekere. Zoals bekend ben ik fiat maximalist, niet per se crypto maximalist.
Haal die innerlijke bull in je naar buiten, die ligt te rammen tegen de binnenkant van je maag. Pak popcorn, handzeep en je favo biertje erbij:

https://opensea.io/seaart

• Qunix

_O_

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
enomiss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:19:
[...]

Haal die innerlijke bull in je naar buiten, die ligt te rammen tegen de binnenkant van je maag. Pak popcorn, handzeep en je favo biertje erbij:

[YouTube: Documentary: THE GREAT RESET AND THE RISE OF BITCOIN]
Laat helder zijn dat ik nog steeds Bitcoin bull ben. Maar ik vergroot graag de hoeveelheid Bitcoin én fiat in mijn pf door tussendoor te traden. Ik verwacht echt wel dat Bitcoin over bijv. 2-4 jaar een stuk hoger staat dan nu, maar, ik pak graag bijv. 2x zoveel Bitcoin op 20k of +-1,5x zoveel Bitcoin op 30k op, dan vanaf hier een daling mee te pakken richting die regionen terwijl ik all-in zit. En als Bitcoin vanaf hier weer richting bijv. 60-70k stijgt, zonder eerst de 20k of 30k aan te tikken, dan stap ik wat hoger wel weer in. Ik doe aan risicomanagement en vooralsnog levert mij dat veel meer op dan alleen holden.

Ik zal de video op de achtergrond aanzetten :)

• Qunix
enomiss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:19:
[...]

[YouTube: Documentary: THE GREAT RESET AND THE RISE OF BITCOIN]
Ik wil niet het feestje bederven maar, uhm... https://www.weforum.org/organizations/lightning-labs
WEF works closely with governments around the world and want a total surveillance of individuals. Lightning Labs has been hindering LN privacy and P2P improvements (BOLT12, package obfuscation, decentralized liquidity ads, rendezvous routing/blinded paths)
Ik ben nu al aan het beraden om Lightning Labs af te stoten en om te gaan naar andere. In plaats van LND maar een andere kiezen en https://lightningdevkit.org/ gebruiken voor development.

[ Voor 33% gewijzigd door Qunix op 19-02-2022 18:47 ]

• FriezNL
  • Laatst online: 21:35
PYR en WOO zijn beide erg leuke projecten. PYR al een tijdje aan het volgen en het team van Jamie (Vulcanforge) is erg goed bezig. Jammer van de wallethack maar grote complimenten hoe ze dit hebben opgepakt. Voor de hack had ik al mijn PYR al verkocht maar ik hou hem zeker in de gaten om wellicht weer eens wat terug te kopen.

• enomiss
I know I know. Daarom zeg ik ook altijd dat het twee kanten kan uitgaan. The battle has only just begun.

Ze zitten ook in Ethereum en Coinbase bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 19-02-2022 18:47 ]

• enomiss
Qunix schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:39:
[...]

Ik wil niet het feestje bederven maar, uhm... https://www.weforum.org/organizations/lightning-labs

[...]

Ik ben nu al aan het beraden om Lightning Labs af te stoten en om te gaan naar andere. In plaats van LND maar een andere kiezen en https://lightningdevkit.org/ gebruiken voor development.
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat je bouwt?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:19
Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:21:
[...]

Thanks!

Wat zeg je, zullen we morgen samen ergens in een kroeg gaan zitten koersen kijken :Y :9B
Dat is altijd een goed plan maar ik kan niet relaxen voordat mijn tokens op de Ledger staan. Tussen 8 en 9 am est zit ik met klamme handjes klaar. Ik moet namelijk nog een handeling verrichten voordat ik er "veilig" over kan beschikken. Daarna party on haha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jedi_Pimp
Heb het hier denk ik nog nooit zo stil meegemaakt. Bottom confirmed.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:09:
[...]

Dat is altijd een goed plan maar ik kan niet relaxen voordat mijn tokens op de Ledger staan. Tussen 8 en 9 am est zit ik met klamme handjes klaar. Ik moet namelijk nog een handeling verrichten voordat ik er "veilig" over kan beschikken. Daarna party on haha.
Hé gets. Ik ben zelfs zenuwachtig voor jou :F

UberLurker Departement #GG.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mannowlahn schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:22:
[...]

Ik vind het maar raar dat mensen vinden dat crypto ongevoelig voor wereld problematiek is? Zijn geen robots zonder emoties die crypto kopen hè. Als je nu de wereld in de fik ziet gaan dan ga je misschien eieren voor je geld kiezen.
Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat stonks niet zo moeten overreageren op van alles en nog wat. Financiële markten reageren echt panisch op geopolitiek gebeurtenissen omdat ze die niet snappen, en dan is het meestal ook binnen de kortste keren weer hersteld. Als ze er bijvoobeeld achter dat bedrijven op Wall Street en de Nasdaq bijzonder weinig te maken hebben met Rusland of de Oekraïne. Het gekke is dat die paniek wel keer op keer gebeurt, ze leren er niks van. Da's erg onvolwassen.

Ik weet eigenlijk ook niet precies waarom ik van crypto veel beter verwacht.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mannowlahn schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Rusland die Oekraïne aanvalt en wat dan? Dat is een bedreiging voor Europa. Daar worden we in meegezogen. De gasleidingen die potentieel in gevaar zijn. Dit soort zaken gaan invloed hebben op de financiële markten, dit gaat een katalysator zijn voor een hoop zaken. Het is niet sec gezien een land wat een ander land pest, maar gaat gewoon een hoop gevolgen hebben.
Die gasleidingen hebben we nou net ook lekker direct van Rusland naar Duitsland liggen. Mocht het onverhoopt tot een oorlog komen hebben wij daar sec niks mee te maken, en dat moeten we vooral zo houden.

Overigens woont de dochter van Poetin in Rijswijk, dus wij zitten hier zeker wel veilig!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:19
Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Hé gets. Ik ben zelfs zenuwachtig voor jou :F
Haha als het morgen is gelukt dan licht ik mijn ongerustheid nog wel even toe.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jedi_Pimp
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:17:
[...]

Die gasleidingen hebben we nou net ook lekker direct van Rusland naar Duitsland liggen. Mocht het onverhoopt tot een oorlog komen hebben wij daar sec niks mee te maken, en dat moeten we vooral zou houden.

Overigens woont de dochter van Poetin in Rijswijk, dus wij zitten hier zeker wel veilig!
Nog steeds ja? Dacht dat ze was vertrokken.

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
En welke limits hebben we staan voor GLMR dan morgen? Onder de 2?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:21:
[...]

Nog steeds ja? Dacht dat ze was vertrokken.
Shit, je hebt gelijk. Het was ook Voorschoten trouwens.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:11:

Even voor mijn beeld, je verwacht een eventuele daling pas na het weekend?

Beefy was trouwens lekker bezig op de ETHDenver-conferentie...

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTkbvhGcsoFMBMvz2ZJAYYv_5gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YX8Evnsmf6SC0bFoGu2oWNsC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Asprine schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:24:
En welke limits hebben we staan voor GLMR dan morgen? Onder de 2?
onder de 2 gaat ie dat halen?
mijn orders varieren tussen de 2 en 2.5

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:28:
[...]
Even voor mijn beeld, je verwacht een eventuele daling pas na het weekend?
De koers zakt vaak niet direct door een MA/support heen. Dus een paar keer onder/boven de in het NK topic genoemde MA's zal Bitcoin waarschijnlijk wel komen. Er echt doorheen zakken of definitief bouncen zie ik idd pas na het weekend gebeuren.

Ik zie/verwacht overigens morgen al wel weer opmerkingen bij een goede pump over bijv. het halen van 41k richting deze uitspraak, maar na bijv. 41k kan alsnog <39k volgen. Dus kijk niet naar de 1 of 3 minute charts, maar zoom ook vooral even uit en geef het een aantal dagen extra voordat er feest wordt gevierd of een handdoek in de ring wordt gegooid. Woensdag/donderdag kan je denk ik pas echt een conclusie trekken.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:26
Ik vind jullie allemaal knap en ballen van staal hebben. We staan aan de vooravond van de Derde Wereldoorlog. Ik koop niks en verkoop niks. Riemen vast en eerst kijken welke kant de koersen opgaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
baba420 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:02:
Ik vind jullie allemaal knap en ballen van staal hebben. We staan aan de vooravond van de Derde Wereldoorlog. Ik koop niks en verkoop niks. Riemen vast en eerst kijken welke kant de koersen opgaan.
Niets verkopen vind ik pas stoer :D

• Kol Nedra
ook al gaat het -70% ik blijf erin zitten.
dca elke maand en zo wordt de prijs ook lager.
ik zit er overigens ook niet met veel geld in. maar in WW3 heb je meer aan water, voedsel, grond en zaden.
WW3 is al aan de gang, fysiek (nog) niet

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-02-2022 21:18 ]

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:18:
[...]

ook al gaat het -70% ik blijf erin zitten.
dca elke maand en zo wordt de prijs ook lager.
ik zit er overigens ook niet met veel geld in. maar in WW3 heb je meer aan water, voedsel, grond en zaden.
WW3 is al aan de gang, fysiek (nog) niet
Misschien heb je bij een echte wereldoorlog in deze tijd wel heel veel aan btc.. wie weet. Laten we het niet uitproberen.

Zero.

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:05:
[...]

ik zou niet alles op fiat zetten, verdeel het in fiat, goud en bitcoin?

nothing stops this train

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:26:
[...]

Misschien heb je bij een echte wereldoorlog in deze tijd wel heel veel aan btc.. wie weet. Laten we het niet uitproberen.
wie weet 😊

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:27:
[...]

ik zou niet alles op fiat zetten, verdeel het in fiat, goud en bitcoin?
Goud sla ik graag over.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:05:
[...]

Dat deed ik dus niet rond 69k want hey ho bij 75k ben je zo.. not.

Met de opleving naar 45/46k ben ik in fiat gegaan. Omdat ik met het gemak waarop de beurs als een angsthaas reageert op Oekraïne / Rusland dat invloed heeft op de bitcoin koers en bitcoin op de rest.

Denk dat mocht Poetin toch doorzetten (van het weghalen is niks gebleken toch?) want geprovoceerd de beurzen nog wel onderuit gaan en bitcoin daarmee opnieuw de 32/33k kan opzoeken bij wijze van MA99 op weekbasis. Wat vanaf 45/44k toch nog een -25% is.

De bounces worden ook kleiner. Van 40.8 naar 40.5 naar 40.3 naar 40.1 nu. Dus de MA7 vormt nog genoeg weerstand voor als nog.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Welnee, niks geen derde wereldoorlog. We hebben trouwens die hele enorm ontwrichtende pandemie nog niet eens helemaal achter de rug. Dat was echt stukken erger, ook economisch, dan een akkefietje ergens op de steppe ooit kan zijn.

Koersen kunnen wel even hard op en neer gaan natuurlijk bij hommeles, dus in theorie ligt daar dan een mooi moment om geld te verdienen. Maar dat is evengoed niet echt makkelijk.

• Qunix
enomiss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:46:
[...]

I know I know. Daarom zeg ik ook altijd dat het twee kanten kan uitgaan. The battle has only just begun.

Ze zitten ook in Ethereum en Coinbase bijvoorbeeld.
Draad met antwoorden van Lightning Labs zelf:
https://twitter.com/starkness/status/1495127257010085889

Tl;dr: ze hebben niets gedaan met en/of voor WEF. Ze zijn alleen benoemd omdat iemand 1x in 2015 een interview heeft gedaan en uitgelegd heeft wat Lightning is (wat niet shocking is).

Dus tot nu toe niets aan de hand, maar nog wel merkwaardig voor het benoemen. Wie weet is dit de intentie van WEF.

Edit: https://nitter.pussthecat.org/starkness/with_replies

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 19-02-2022 22:19 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik vind 32.768,69 USD om verschillende redenen wel een mooie inkoopprijs, daar stel ik de eerste kooporders in.

• Jedi_Pimp
Joosie200 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 21:49:
[...]

Dat deed ik dus niet rond 69k want hey ho bij 75k ben je zo.. not.

Met de opleving naar 45/46k ben ik in fiat gegaan. Omdat ik met het gemak waarop de beurs als een angsthaas reageert op Oekraïne / Rusland dat invloed heeft op de bitcoin koers en bitcoin op de rest.
Waarom niet geleidelijk winstnemen onderweg naar 75k?

Overigens, alle asset classes reageren op dit soort events. Niet alleen Bitcoin.

Nog even een vergezochte theorie om bullish de avond af te sluiten: als Rusland aanvalt en ze worden uit Swift gezet (de meest gehoorde sanctie tot nu toe), gaan bedrijven en particulieren naar andere manieren om hun geld offshore te krijgen. Entree Bitcoin. Iedere vermogende Rus wordt gedwongen om Bitcoins te kopen wat natuurlijk prijsopdrijvend werkt. Toch nog een ATH soon :)

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Misschien mag deze ot video over het Oekraine conflict. Vond hem erg goed. YouTube: Russia – Ukraine conflict / crisis Explained | Everything in detail ...

God morks in wysterious ways.

• Kol Nedra

Weer een mooi stukje over de nabije toekomst :'(

nothing stops this train

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:34
Zo komt The Matrix toch wel weer erg dichtbij. :D

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 01:05

Chaes

#HODL

Als Rusland Oekraïne daadwerkelijk binnenvalt (iets wat niet aannemelijk is maar ook niet schier onmogelijk is) dan zijn de beurzen hooguit een paar dagen in rep en roer, waarna de volatiliteit wel weer wegtrekt en er op beursgebied niet zoveel aan de hand is. Alleszins mijn verwachting.

• Kol Nedra
Chaes schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:11:
Als Rusland Oekraïne daadwerkelijk binnenvalt (iets wat niet aannemelijk is maar ook niet schier onmogelijk is) dan zijn de beurzen hooguit een paar dagen in rep en roer, waarna de volatiliteit wel weer wegtrekt en er op beursgebied niet zoveel aan de hand is. Alleszins mijn verwachting.
aan ene kant positief om extra wat fiat erin te drukken als beurzen rood gaan.
helaas niet veel fiat tot beschikking 😌
alles onder $45k dca ik bij, als we erboven komen dan dca ik meer in aandelen...

nothing stops this train

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:29:
[...]

Waarom niet geleidelijk winstnemen onderweg naar 75k?

Overigens, alle asset classes reageren op dit soort events. Niet alleen Bitcoin.

Nog even een vergezochte theorie om bullish de avond af te sluiten: als Rusland aanvalt en ze worden uit Swift gezet (de meest gehoorde sanctie tot nu toe), gaan bedrijven en particulieren naar andere manieren om hun geld offshore te krijgen. Entree Bitcoin. Iedere vermogende Rus wordt gedwongen om Bitcoins te kopen wat natuurlijk prijsopdrijvend werkt. Toch nog een ATH soon :)
SWIFT zal dat nooit doen, maar een gevalletje rijke Russen en Oekraïners slaan wat crypto in bij spanningen is niet onrealistisch. Wat minder vergezocht: Rusland weet dus ook dat olie- en gasmarkten reageren op wat Rusland doet, dus ze hebben er een direct financieel belang bij deze spanning op te laten lopen zonder dat het echt compleet escaleert, ze verdienen er gewoon geld aan. Zoals het in Europa nog winter is hebben ze weinig reden om op te houden met iedereen zenuwachtig te maken.

• Jedi_Pimp
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:18:
[...]

SWIFT zal dat nooit doen, maar een gevalletje rijke Russen en Oekraïners slaan wat crypto in bij spanningen is niet onrealistisch.
Swift heeft daar helemaal niets over te zeggen. Het zit in België, als Brussel samen met Stoltenberg en Biden bepaalt dat dat de beste sanctie is, gebeurt het. Oorlog is oorlog en er zijn nu al talloze Europese bedrijven die onder druk verregaande sancties vis a vis China moeten respecteren omdat het simpelweg moet. En er is geeneens sprake van oorlog met China. Ik volg dit conflict al maanden en los van Nordstream en chips/halfgeleiders is dit de meest besproken en meest populaire sanctie. Schatting is dat het Rusland 2 a 3 procentpunten GDP gaat kosten. Te weinig, dus er moet nog meer bijkomen.
Wat minder vergezocht: Rusland weet dus ook dat olie- en gasmarkten reageren op wat Rusland doet, dus ze hebben er een direct financieel belang bij deze spanning op te laten lopen zonder dat het echt compleet escaleert, ze verdienen er gewoon geld aan. Zoals het in Europa nog winter is hebben ze weinig reden om op te houden met iedereen zenuwachtig te maken.
Helemaal eens. Als het hierbij blijft, is de hele episode in ieder geval winstgevend voor Rusland geweest :)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:18:
[...]

SWIFT zal dat nooit doen, maar een gevalletje rijke Russen en Oekraïners slaan wat crypto in bij spanningen is niet onrealistisch. Wat minder vergezocht: Rusland weet dus ook dat olie- en gasmarkten reageren op wat Rusland doet, dus ze hebben er een direct financieel belang bij deze spanning op te laten lopen zonder dat het echt compleet escaleert, ze verdienen er gewoon geld aan. Zoals het in Europa nog winter is hebben ze weinig reden om op te houden met iedereen zenuwachtig te maken.
En wat eigenlijk het vermoeienste is momenteel, de klote media :/
Ukraine: Russia plans biggest war in Europe since 1945 - Boris Johnson
En het gros van de bevolking gelooft deze geroeptoeter, en dit creert dus FUD op alle markten momenteel :O

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:40:
[...]

Swift heeft daar helemaal niets over te zeggen. Het zit in België, als Brussel samen met Stoltenberg en Biden bepaalt dat dat de beste sanctie is, gebeurt het. Oorlog is oorlog en er zijn nu al talloze Europese bedrijven die onder druk verregaande sancties vis a vis China moeten respecteren omdat het simpelweg moet. En er is geeneens sprake van oorlog met China. Ik volg dit conflict al maanden en los van Nordstream en chips/halfgeleiders is dit de meest besproken en meest populaire sanctie. Schatting is dat het Rusland 2 a 3 procentpunten GDP gaat kosten. Te weinig, dus er moet nog meer bijkomen.
Daar heeft Swift alles over te zeggen. Het is een private coöperatie van banken .e.d uit nogal wat landen, wat het sowieso een beetje ingewikkelder maakt, maar Biden en Stoltenberg hebben er zeker niks over te vertellen; Brussel is potentieel een ander verhaal - al heeft SWIFT al een tijdje ook een Zwitserse zetel - maar dat zou nog kunnen, alleen heeft Brussel daar helemaal geen trek in: https://www.reuters.com/w...-eu-officials-2022-02-11/

Sancties tegen Rusland hebben bar weinig zin, los van dat het niet echt redelijk is, die paar procent bnp raakt ze niet, van een sanctieoorlog mbt o.a. levensmiddelen is hun eigen productie alleen maar beter geworden, en in het algemeen drijft het Rusland alleen maar in de armen van China, wat Rusland eigenlijk niet wil, maar Europa ook niet moet willen. Maar goed, Europa weigert nog steeds een volwassen eigen blik te werpen op de wereld en blijft maar achter Amerika aanrennen, terwijl dat land echt niet je vriend is.

Ik vind het wel interessant dat je het over verregaande sancties tov China hebt. Valt nog alles mee, vind ik. Mij gaan ze iig nog lang niet ver genoeg.

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:41:
[...]

[...]

En het gros van de bevolking gelooft deze geroeptoeter, en dit creert dus FUD op alle markten momenteel :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNBNSBzs7cZ85sdmiuV7swQb2vo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmJBGU0AKmU4DvyGQAUSZdlD.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:13

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32cVpxEEuIx_Fvp7s-uUM4eR9mI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UN2jJJizOAmZJ03huB3L4YE6.gif?f=user_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat de Canadezen nu doen met hun burgers, zoals zelfs donateurs voor de konvooi aktie, uit hun
financieele syteem te gooien doen de yanks hetzelfde al jaren maar dan in het groot.
Met landen dus. zoals bijv. Iran uitsluiten van het Swift syteem.

Alles voor de oorlogsindustrie en de petrodollar.
Maar hun tijd is voorbij als wereldleider., alleen of ze dat al beseffen?
Rusland en China werken onderling al samen met betalingen zonder gebruik te maken van de dollar/Swift
Khadaffi, Libie, konden ze nog aanpakken toen die de petrodollar in de ban deed bij olie verkoop
Ruskand, China, noem eens een India, niet meer dus.

Dit worden hele interessante tijden voor de crypto's.
Ukraine en Rusland worden steeds meer crypto positiever net als de EU.
De yanks hebben er al een behoorlijk belang bij.

Waar het naartoe gaat in de toekomst? Geen glazen bol hier'
Maar als boomer weet ik 1 ding, leve het contante geld en crypto. _/-\o_

Gewoon mijn mening. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 20-02-2022 00:58 ]

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAs_qEZJ_TlwxEimm44ZoCJpcDI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uKOjYlagzZL1vaexfgOl2912.jpg?f=user_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
RaptorXS schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:38:
Wat de Canadezen nu doen met hun burgers, zoals zelfs donateurs voor de konvooi aktie, uit hun
financieele syteem te gooien doen de yanks hetzelfde al jaren maar dan in het groot.
Met landen dus. zoals bijv. Iran uitsluiten van het Swift syteem.

Alles voor de oorlogsindustrie en de petrodollar.
Maar hun tijd is voorbij als wereldleider., alleen of ze dat al beseffen?
Rusland en China werken onderling al samen met betalingen zonder gebruik te maken van de dollar/Swift
Khadaffi, Libie, konden ze nog aanpakken toen die de petrodollar in de ban deed bij olie verkoop
Ruskand, China, noem eens een India, niet meer dus.

Dit worden hele interessante tijden voor de crypto's.
Ukraine en Rusland worden steeds meer crypto positiever net als de EU.
De yanks hebben er al een behoorlijk belang bij.

Waar het naartoe gaat in de toekomst? Geen glazen bol hier'
Maar als boomer weet ik 1 ding, leve het contante geld en crypto. _/-\o_

Gewoon mijn mening. ;)
Contant geld🤔

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:34
Contant geld... Dan nog liever goudstaven... _O-

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
BTC...going tot hell....we are doomed 😮

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Mag ik al concluderen dat de retest van 39,5 gefaald heeft?..

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik wacht rustig tot morgen en laat Binance lekker dicht. Elke keer als ik in het weekend ga traden heb ik minder Sats over :X Maar nee, het is deze keer niet precies de bullmarkt die ik verwacht had na de eerdere meegemaakt te hebben. :/ :>

Nog geen lichtflits of paddestoel wolk gezien dus de Russische beer is nog niet uit zijn kooi. Bullish :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:03
GioStyle schreef op zondag 20 februari 2022 @ 02:03:
Contant geld... Dan nog liever goudstaven... _O-
Tja hier hebben we het vaak over "not your keys, not your coins". Bij goud heb je zelf toch ook de keys niet? Of sturen ze tegenwoordig de goudstaven op :+

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-01 17:34
Waah schreef op zondag 20 februari 2022 @ 08:14:
[...]

Tja hier hebben we het vaak over "not your keys, not your coins". Bij goud heb je zelf toch ook de keys niet? Of sturen ze tegenwoordig de goudstaven op :+
Ehm, kan perfect... Bestaan zelfs speciale munten voor...

• Waah
  • Laatst online: 01:03
Tiepfoud schreef op zondag 20 februari 2022 @ 08:17:
[...]

Ehm, kan perfect... Bestaan zelfs speciale munten voor...
Ah my bad, dat wist ik niet d:)b

• Pelox
sh4d0wman schreef op zondag 20 februari 2022 @ 07:59:
Ik wacht rustig tot morgen en laat Binance lekker dicht. Elke keer als ik in het weekend ga traden heb ik minder Sats over :X Maar nee, het is deze keer niet precies de bullmarkt die ik verwacht had na de eerdere meegemaakt te hebben. :/ :>

Nog geen lichtflits of paddestoel wolk gezien dus de Russische beer is nog niet uit zijn kooi. Bullish :+
Het is deze run echt anders dan de vorige keren zowel omhoog als omlaag. Maar wat wil je met al dat gezeik en gemanipuleer in de wereld.

Zero.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:36
Goederektdag! Kijk die aanbiedingen dan..

Weet van gekkigheid niet welke tokens ik allemaal in de gaten wil gaan houden voor de volgende run, alles begint er aantrekkelijk uit te zien..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De extra BNB buy orders zijn gehit tbv de Alpine launchpad. Voor de rest blijf ik comfortabel in stablecoins zitten.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Nog maar een 'plukje' BTC kopen...dan ? 🤔

• BTFD
Taro schreef op zondag 20 februari 2022 @ 08:40:
De extra BNB buy orders zijn gehit tbv de Alpine launchpad.
Maar wat als BNB nu hard zakt, weegt dat dan nog op tegen de inkomsten vanuit de launchpool?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTFD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Maar wat als BNB nu hard zakt, weegt dat dan nog op tegen de inkomsten vanuit de launchpool?
Geen idee, het zijn er ook niet zoveel. Ik wilde in eerste instantie niet de BNB uit de Earn Vault inzetten, want ik ga binnenkort wat groots betalen via de Binance Card en die in de Earn Vault tellen al mee.

BNB stijgt ook vaak wel rondom een launchpad, dus wil wel met iets meedoen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:09:
Heb het hier denk ik nog nooit zo stil meegemaakt. Bottom confirmed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tu7RU1PLbvdqDt18ZXiE_CHDLc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large

Mamma Mia!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:29

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:41:
[...]

[...]

Met alle respect, maar als Rusland Oekraine binnenvalt is dat wel 'een dingetje'.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LarryD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:20:
[...]

Met alle respect, maar als Rusland Oekraine binnenvalt is dat wel 'een dingetje'.
Correct, een dingetje. meer ga ik er niet van verwachten.

Verwijderd

Heftig weer pffffffffffffffff

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

LarryD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:20:
[...]

Klopt, en zo is er altijd wel ergens iets aan de hand. De vraag aan ons, als handelaars/hodlers is bij welke we denken wel en bij welke niet in actie te komen. Dat is per persoon en per munt verschillend.

Zo heb ik afgelopen jaar soms wat geld in gaming munten gegooid vanwege corona, als iedereen verplicht thuis zit is in SAND bijvoorbeeld meer tractie te vinden als in de concert markt met GET bijvoorbeeld.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6q5Io93UX1hTED93OCLoAhhzic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pSaI4CT5A8emixYq2u9D25op.jpg?f=fotoalbum_large

Als je ziet wat de laatste jaren in het westen de main topics zijn zegt dat genoeg over waar wij zitten.

Zegt nog niks over crypto, en heel misschien is de huidige situatie wel de trigger om crypto echt mainstream te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 20-02-2022 09:27 ]

Zero.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
Ik kom jullie wel redden crypto-vrienden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5jebKvAJpNYY_jVbgC-349K13Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KFDMZ68JcSbeQyLKUkFNf8LV.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 20-02-2022 09:27 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:24:
[Afbeelding]

Als je ziet wat de laatste jaren in het westen de main topics zijn zegt dat genoeg over waar wij zitten.
Ik heb dat plaatje erg vaak gezien en de eerste keer dat je het ziet denk je, best leuk verwoord. Tot je er een paar minuten over nadenkt en je beseft dat in elke tijd, wanneer dan ook, er altijd een paar leiders waren welke het voortouw namen en de rest gewoon voetvolk is wat pas in actie komt wanneer het hun raakt of wanneer ze er opdracht toe krijgen.

Strong men en weak men, zijn van alle tijden.

Geinig detail, dit plaatje komt alleen naar voren hier wanneer we weer eens naar beneden gaan.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:28:
[...]

Geinig detail, dit plaatje komt alleen naar voren hier wanneer we weer eens naar beneden gaan.
Komt dat het plaatje met 'hard times' eindigt, dat blijft het langst hangen als hem leest. :P

• Pelox
[...]

Ik heb dat plaatje erg vaak gezien en de eerste keer dat je het ziet denk je, best leuk verwoord. Tot je er een paar minuten over nadenkt en je beseft dat in elke tijd, wanneer dan ook, er altijd een paar leiders waren welke het voortouw namen en de rest gewoon voetvolk is wat pas in actie komt wanneer het hun raakt of wanneer ze er opdracht toe krijgen.

Het zegt niets over het individu, maar wel over een samenleving. Ik zie het verband wel.

Als individu kan je natuurlijk weldegelijk gehard zijn en "strong" zijn.

Zero.

• LarryD
Xqlus1ve schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Correct, een dingetje. meer ga ik er niet van verwachten.
Op basis van je onderbuik?

• Pelox
Zomer 2022... Midweekje landal it is.. ook leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 20-02-2022 09:33 ]

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:31:
[...]

Het zegt niets over het individu, maar wel over een samenleving. Ik zie het verband wel.

Als individu kan je natuurlijk weldegelijk gehard zijn en "strong" zijn.
"De samenleving" is altijd een slap aftreksel geweest. Duik de geschiedenisboeken maar eens in.

Op dat dorpje met Galliërs na dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 20-02-2022 09:35 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:33:
Zomer 2022... Midweekje landal it is.. ook leuk.
Niet eerlijk, we weten allemaal dat jij daar deze zomer sowieso heen zou gaan om foto's van het zwembad te tonen, met je favoriete rode zwembroek weer aan. Ouwe huntert. :+

• BTFD
Ach, gelukkig is het de 20ste en kunnen we vandaag goedkoop GMLR inslaan! :+

[ Voor 5% gewijzigd door BTFD op 20-02-2022 09:36 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01 14:58
[...]

ik kijk er niet naar mbt crypto. Dat we nu in het onderste blokje zitten is duidelijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• keepitfrosty
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:26:
Ik kom jullie wel redden crypto-vrienden.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZwfhC_VRM74xM0SEe3t9G6e8cM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dP7g5oVMNymGnECbJ4vwtgML.jpg?f=user_large

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-01 06:50
Het blijft huilen met de pet op met crypto...

• LarryD
anti elppa schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:36:
[...]

ik kijk er niet naar mbt crypto. Dat we nu in het onderste blokje zitten is duidelijk
Maar alle blokjes slaan nergens op? Alsof je de geschiedenis zo in kunt delen :')

En iedereen er ten tijde van 'het eerste blokje' zo uit zag en keihard was.

• TheBrut3
  • Nu online
Daarom ook code geel vanuit het KNMI. Zij zagen de storm naar beneden van afgelopen dagen al aankomen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 08:12
Tranquilo jongens. Even uitzoomen. Als we op dit punt blijven dit weekend, en vanaf hier weer omhoog. Dan hebben we op de daily een mooie 3e higher low te pakken! #HopiumLivesMatter
Pagina: 1 ... 110 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!