UberLurker Departement #GG.
Mocht btc naar 20k zakken krijg je ETH rond de 1K en de kleinere alts voor een appel en een ei (sommige geeneens trouwens)Eusebius schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:17:
[...]
Maar .. maar .. is 20k reëel? Hij komt al een jaar niet onder de € 25k
Hey dat is mijn slogan
https://opensea.io/seaart
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wie zei dat?Taro schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:12:
Die zou toch niet onder de 5 USD gaan?
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Geen idee meer waar ik dat heb gezien.
Maar zal morgenochtend wel weer in de plus staan...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De nieuwe video van Taiki Maeda al gezien? Leuke kijk op de markten, met name DeFi, met wat realistisch c.q. bearish commentaar. En ook hoe hij zelf in positie zit en op een creatieve manier (imo) hedged tegen verdere downside.
Ook voor anderen leuk maar je moet wel iets van DeFi weten om er doorheen te komen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Lekker hoor, hier aardige bagholder met gekocht op 12 dollar 😂Taro schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:12:
Die zou toch niet onder de 5 USD gaan?
[Afbeelding]
Ga nog wel wat extra aanschaffen om zo een beetje die 12 dollar omlaag te brengen..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train
‘Bitcoin kopen?’
‘Supercheap!’
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zoals BTC @ 29kNgangatar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 23:25:
Weer ff wat naar Kraken gegooid via SEPA. Even wat leuke orders wegzetten voor de lol.
Van mij hoeft het niet, maar als het dropped, dan wil ik er ook plezier van hebben.
Bron de Televaag: https://www.telegraaf.nl/...en-om-fraude-te-voorkomenEU staat open voor cryptomunten: ’Wel goed reguleren om fraude te voorkomen’
MÜNCHEN (ANP/BLOOMBERG) - De Europese Unie staat open voor crypto’s zoals bitcoin of een digitale euro, maar de regelgeving moet eerst worden aangescherpt om fraude te voorkomen. Dat zei EU-commissaris voor Binnenlandse Zaken Ylva Johansson op een veiligheidsconferentie in München.
Dat heeft toch ook te maken met de nieuwe MiCAR regelgeving?
https://www.ad.nl/buitenl...innen-te-vallen~abbabbd7/
[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 18-02-2022 23:58 ]
Vast, uiteindelijk is regulatie sowieso wel goed voor long term adoptie denk ik.Xqlus1ve schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 23:51:
[...]
Dat heeft toch ook te maken met de nieuwe MiCAR regelgeving?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bescheidenheid siert de mens zullen we maar denken. Ik heb zelf in ieder geval meer respect voor de mensen die daar op de grens er het beste van proberen te maken in deze onzekere tijd.
Of MOON shot 🤔
De lol is er bij iedereen zo'n beetje van afSkrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:56:
2 uur geleden laatste bericht…
Zitten we in de bearmarket ofzo
Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:56:
2 uur geleden laatste bericht…
Zitten we in de bearmarket ofzo
nothing stops this train
Zo raar dat dit invloed heeft op crypto he.Kol Nedra schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:09:
het is afwachten dat er gaat gebeuren in Oekraïne met die gas explosie
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De markt lijkt steeds meer op die met die van stonk mee te bewegen, allemaal dikke investerders en whales die met FUD eruit springen bij iedere scheet in de media.roflexx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:12:
[...]
Zo raar dat dit invloed heeft op crypto he.
Ben het met @Glenn Hoddle eens dat crypto daar niet gevoelig voor zou 'moeten' zijn maar vermoed dat die tijden wel voorbij zijn helaas.
Daar hoop ik nog wel opSkrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:03:
Maar maar we krijgen nog een blow off top en een alt rally enzo tochJongens? JONGENS?
Die zal wel komen zodra BTC op 20k staat.. Dan vliegen alts als bijvoorbeeld DOT in een week met 300% naar $6
Kwestie van niet volgen = niet zien = niet de kriebels krijgen.Alpina schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 00:05:
Krijg toch een beetje de kriebels van het NL elite groepje wat dagelijks de Rusland-Oekraine kwestie op Twitter loopt de delen om vervolgens te laten zien hoe goed ze het wel niet hebben in Kaapstad.
Bescheidenheid siert de mens zullen we maar denken. Ik heb zelf in ieder geval meer respect voor de mensen die daar op de grens er het beste van proberen te maken in deze onzekere tijd.
Blow my topSkrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:03:
Maar maar we krijgen nog een blow off top en een alt rally enzo tochJongens? JONGENS?
Wat nou weer... de afgelopen maanden is het niks anders dan gezeik. Storm na storm, 26 weken regen, halve wereld oorlog, 14 corona varianten.. dat het maar snel voorjaar mag worden.. beetje zon en normaal doen met zijn allen. Ben er echt klaar mee.Kol Nedra schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:09:
het is afwachten dat er gaat gebeuren in Oekraïne met die gas explosie
En nog iets.. waarom gaat Nederland goederen leveren? Wat dacht je ervan dat je je er een keertje niet mee ga bemoeien als inieminie landje. Doe als Zwitserland.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 19-02-2022 11:30 ]
Zero.
We zitten al maanden in een neergaande trend. We zijn er met zijn allen heel erg goed in om altijd overal maar een verklaring bij te zoeken. Oorlog, SEC, China, inflatie, whales, Tesla, shitcoin pumps, etc etc.roflexx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:12:
[...]
Op een gegeven moment gaan we er nog in geloven ook, wereldwijd, en wordt het een self-fulfilling prophecy.
Ik zeg niet dat dit soort oorzaken totaal geen effect hebben, dat zou idioot zijn, maar het is allemaal tijdelijk en niet over de langere termijn.
Dit is de keerzijde van btc adoptie. Inmenging van wallstreet en institutionele beleggers heeft zijn voor -en nadelen.roflexx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:12:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
we gaan idd wel in betere tijd komen, overal op de wereld gaat men even open tot sept/okt en dan begint de ellende weer opnieuw. mijn zoontje kijkt al uit naar de 25ste, samen naar de bios met popcornPelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Wat nou weer... de afgelopen maanden is het niks anders dan gezeik. Storm na storm, 26 weken regen, halve wereld oorlog, 14 corona varianten.. dat het maar snel voorjaar mag worden.. beetje zon en normaal doen met zijn allen. Ben er echt klaar mee.
En nog iets.. waarom gaat Nederland goederen leveren? Wat dacht je ervan dat je je er een keertje niet mee ga bemoeien als inieminie landje. Doe als Zwitserland.
btw ANC gaat lekker, nog ff vasthouden en kan ik ANC converten naar BNB
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 19-02-2022 11:33 ]
nothing stops this train
Zie het als wat extra tijd om de nieuwe parels te vinden for the next bullrun!Ngangatar schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:28:
[...]
We zitten al maanden in een neergaande trend.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Working hard on thatBTFD schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Zie het als wat extra tijd om de nieuwe parels te vinden for the next bullrun!
Sepa al binnen op Kraken goos?Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:15:
[...]
Die zal wel komen zodra BTC op 20k staat.. Dan vliegen alts als bijvoorbeeld DOT in een week met 300% naar $6
Ik vind het maar raar dat mensen vinden dat crypto ongevoelig voor wereld problematiek is? Zijn geen robots zonder emoties die crypto kopen hè. Als je nu de wereld in de fik ziet gaan dan ga je misschien eieren voor je geld kiezen.Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:25:
[...]
De markt lijkt steeds meer op die met die van stonk mee te bewegen, allemaal dikke investerders en whales die met FUD eruit springen bij iedere scheet in de media.
Ben het met @Glenn Hoddle eens dat crypto daar niet gevoelig voor zou 'moeten' zijn maar vermoed dat die tijden wel voorbij zijn helaas.
Maar de wereld staat niet in de brand, er is geen wwiii gaande, en ook als Rusland Oekraine aan zou vallen, wat dan?, dan heb je een potentiele Vietnam / Korea scenario (alleen dan omgekeerd).mannowlahn schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:22:
[...]
Ik vind het maar raar dat mensen vinden dat crypto ongevoelig voor wereld problematiek is? Zijn geen robots zonder emoties die crypto kopen hè. Als je nu de wereld in de fik ziet gaan dan ga je misschien eieren voor je geld kiezen.
Ik snap de FUD momenteel niet zo, wat is er nou daadwerkelijk gaande in de wereld waarom iedereen zijn crypto belegging stopt?
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Ja joh! Was zo instant. Duurde maar een kleine 26hr
Rusland die Oekraïne aanvalt en wat dan? Dat is een bedreiging voor Europa. Daar worden we in meegezogen. De gasleidingen die potentieel in gevaar zijn. Dit soort zaken gaan invloed hebben op de financiële markten, dit gaat een katalysator zijn voor een hoop zaken. Het is niet sec gezien een land wat een ander land pest, maar gaat gewoon een hoop gevolgen hebben.Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:35:
[...]
Maar de wereld staat niet in de brand, er is geen wwiii gaande, en ook als Rusland Oekraine aan zou vallen, wat dan?, dan heb je een potentiele Vietnam / Korea scenario (alleen dan omgekeerd).
Ik snap de FUD momenteel niet zo, wat is er nou daadwerkelijk gaande in de wereld waarom iedereen zijn crypto belegging stopt?
Yep! Morgen nog effe aankijken en dan maar wat fiat in deze geitenbende gooien..
Daarna zal ik er even niks meer meedoen voordat muntjes hun target gehaald hebben ( als in naar beneden ) vanaf dat moment rustig aan maar weer wat DCA en
Mooi getimed! Ik heb gelukkig ook nog net wat kunnen inslaan voordat alles nog verder naar beneden ging.Pelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:38:
Blij dat ik van de week nog in qnt gestapt ben toch mooi al -30% meegepakt.
Pelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:38:
Volgende daling is alweer onderweg hoor,..Pelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:38:
https://nos.nl/collectie/...-spanning-loopt-verder-op
Snap niks van dat bericht-Sander- schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:40:
[...]
Volgende daling is alweer onderweg hoor,..![]()
![]()
https://nos.nl/collectie/...-spanning-loopt-verder-op
Echt hé. What's next?Pelox schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Wat nou weer... de afgelopen maanden is het niks anders dan gezeik. Storm na storm, 26 weken regen, halve wereld oorlog, 14 corona varianten.. dat het maar snel voorjaar mag worden.. beetje zon en normaal doen met zijn allen. Ben er echt klaar mee.
Dat is vrij simpel. Nederland is lid van de Navo en de EU. Zwitserland niet. In beide gevallen is er sprake van wederkerige verantwoordelijkheden. Met name in het geval van het eerste bondgenootschap heb je te voldoen aan oproepen om elkaar te helpen als dat gevraagd wordt (en in lijn is met de verdragen). En daarbij komt ook nog dat Nederland in het bijzonder erg veel waarde hecht aan de transatlantische as, veel meer dan andere Europese landen. Ome Poetin heeft zich weer mooi vergist in het vermogen van democratieën zich te verenigen in tijden van dreigingEn nog iets.. waarom gaat Nederland goederen leveren? Wat dacht je ervan dat je je er een keertje niet mee ga bemoeien als inieminie landje. Doe als Zwitserland.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Slecht nieuws, koersen dalen.. oké duidelijk.
Goed nieuws, er gebeurt he-le-maal niks. Dan zegt men, zit al bij de prijs in.
Oekraïne is geen lid van beide, dus er is geen sprake van wederkerige verantwoordelijkheid naar dat land.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:53:
Dat is vrij simpel. Nederland is lid van de Navo en de EU. Zwitserland niet. In beide gevallen is er sprake van wederkerige verantwoordelijkheden. Met name in het geval van het eerste bondgenootschap heb je te voldoen aan oproepen om elkaar te helpen als dat gevraagd wordt (en in lijn is met de verdragen).
Goed nieuws is meestal niet goed genoeg om daar de markt van doen opleven.Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:56:
Wat ik jou niet snap hè
Volgens mij gaat Bitcoin steady omhoog. Nieuws, goed of slecht heeft slechts een tijdelijk effect
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De Rabobank is het in ieder geval niet met je eens.mannowlahn schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:21:
[...]
Rusland die Oekraïne aanvalt en wat dan? Dat is een bedreiging voor Europa. Daar worden we in meegezogen. De gasleidingen die potentieel in gevaar zijn. Dit soort zaken gaan invloed hebben op de financiële markten, dit gaat een katalysator zijn voor een hoop zaken. Het is niet sec gezien een land wat een ander land pest, maar gaat gewoon een hoop gevolgen hebben.
Precies dit. Ik werkte zelf bij defensie in de tijd dat we in Afghanistan zaten.. in het begin kon/wilde ik het nog allemaal goedpraten, maar uiteindelijk lukte mij dat niet meer. We hadden daar helemaal niets te zoeken, net zoals we nu niets te zoeken hebben in Oekraïne. We hebben al genoeg problemen om op te lossen in ons eigen landje. Begin daar lekker mee en stap uit de EU en de Navo.TheBrut3 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:57:
[...]
Oekraïne is geen lid van beide, dus er is geen sprake van wederkerige verantwoordelijkheid naar dat land.
Zero.
Maar die heeft andere belangen. Die wil rust uitstralen zodat zijn klanten de hand op de knip gaan houden.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:03:
[...]
De Rabobank is het in ieder geval niet met je eens.
[Afbeelding]
Afgelopen weken is het ook een paar keer goed omhoog gegaan. Maar gemiddeld gezien als je in een periode van een dalende markt zit, dan doet slecht nieuws harder dalen dan goed nieuws doet stijgen. Zit je in een periode van eens stijgende markt, dan is dat andersom. Zit je in de benzineprijzen.... Dan gaat het altijd sneller omhoog dan dat het omlaag gaatSkrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:56:
Wat ik jou niet snap hè
Zouden jullie daar niet kunnen fracken ook? Alles trilt daar toch al...roflexx schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:25:
Ik denk dat we maar weer meer gas moeten winnen uit groningen🤡
Yep zo sta ik er ook in. Morgen sowieso een spannende dag in Crypto voor mij. Zet morgen een dikke order klaar. Lukt het niet is het ook prima. Dan is het staken met de hele bende. De rewards ben ik van plan om te zetten in EWT. Doel is 1000 EWT en deze dan ook staken.Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:27:
[...]
Yep! Morgen nog effe aankijken en dan maar wat fiat in deze geitenbende gooien..
Daarna zal ik er even niks meer meedoen voordat muntjes hun target gehaald hebben ( als in naar beneden ) vanaf dat moment rustig aan maar weer wat DCA en
Voor mij allemaal geen verassing, en voor mij ook geen verassing wat er gaat gebeuren. Als je te laat je kop uit het zand trekt dan zit je inderdaad met een heleboel vragen wanneer de realiteit zich zichtbaar manifesteert.
Hint: Die 'WW3' die Biden en consorten ogenschijnlijk zo graag willen is het minste waar je je zorgen om hoeft te maken.
En nu weer over crypto, babes of bier?
[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 19-02-2022 14:16 ]
Gas er uit, CO2 er in.Tiepfoud schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:08:
Zouden jullie daar niet kunnen fracken ook? Alles trilt daar toch al...
Gewoon je transacties bewaren en je hebt genoeg bewijs.kazzzdafke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:12:
Hier word ik niet blij van...
https://www.hln.be/econom...orenhoge-boetes~a7613149/
Dit is geen nieuws eigenlijk. Doen een aantal (groot)banken al enkele jaren. Ze eisen bewijs (transactielogs e.d.) dat het profits zijn.kazzzdafke schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:12:
Hier word ik niet blij van...
https://www.hln.be/econom...orenhoge-boetes~a7613149/
Edit: het is wel best lullig dat ze (meestal) je volledige account blokkeren! Ipv gewoon de transactie. De gouden tip is waarschijnlijk: niet storten naar de bank waar je loon en hypotheek e.d. staan
[ Voor 18% gewijzigd door Tiepfoud op 19-02-2022 14:19 ]
Never ever financial advice...
Inderdaad, een wereldoorlog is een conflict op meerdere fronten met meerdere landen.enomiss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:11:
Hey kunnen jullie eens kappen allemaal met dat geneuzel over Oekraïne en een derde wereld oorlog? Het gaat hier al 50 pagina's over. Gaat toch totaal niet over crypto? Nog vrij recent in mijn herinnering werd ik constant gecensureerd vanwege dit soort wereldse praatjes en nu is het ineens mainstream geworden en mag het?
Oekraine is (wordt) een oorlog, zoals er zo vele oorlogen op de wereld zijn. Natuurlijk is dat niet goed en willen we dat niet. Toevallig gebeurt het nu niet aan de andere kant van de wereld, maar in onze achtertuin. We nog niet zo lang geleden Joegoslavie gehad. Verschrikkelijke oorlog waar ook Nederlandse soldaten getraumatiseerd vandaan zijn gekomen.
Een oorlog zal de markt beïnvloeden. Maar ook na de 1e en 2e wereldoorlog ging de markt en handel gewoon weer verder. In een topic als deze zou het ook moeten gaan om je niet te veel laten leiden door je emoties.
==
hoi
Daar is een rapporteerknop voor of wellicht een idee om een sollicitatie tot mod te doen? Lijk je me uitermate geschikt voor.enomiss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:11:
Hey kunnen jullie eens kappen allemaal met dat geneuzel over Oekraïne en een derde wereld oorlog? Het gaat hier al 50 pagina's over. Gaat toch totaal niet over crypto?
Dat zeg ik dus niet. Er zijn zat artikelen binnen de Navo die je op zo'n manier kan interpreteren, dat je bondgenoten moet helpen als zij daar om vragen. Als VS vragen om hulp en doet dit vanuit de Navo gedachte, moet je je twee keer achter je oren krabben voordat je nee zegt. Als een bufferstaat als Oekraïne bedreigd wordt, heb je bijvoorbeeld al een standpunt waar je verder op kunt bouwen als Navo leden. Anyways, het is hier niet het geopolitieke topic inderdaadTheBrut3 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:57:
[...]
Oekraïne is geen lid van beide, dus er is geen sprake van wederkerige verantwoordelijkheid naar dat land.
Iemand nog mijn DeFi video aanrader van gister gezien?
Nee, bijkopen🤡Tominatie schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:23:
Man man, wat een zielig marktje. Tijd om te cashen en over een jaartje terug te komen?
Ik doe niet aan rapporteren. Iedereen mag zeggen wat die wil.Ngangatar schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:31:
[...]
Daar is een rapporteerknop voor of wellicht een idee om een sollicitatie tot mod te doen? Lijk je me uitermate geschikt voor.
Oehhh voor de mensen die tegeltjes kunnen maken is dit een mooieGelukszoekr schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:01:
[...]
Goed nieuws is meestal niet goed genoeg om daar de markt van doen opleven.
Volgens mij gaat Bitcoin steady omhoog. Nieuws, goed of slecht heeft slechts een tijdelijk effect
Maar je hebt gelijk
https://www.tegeltjes.com/tegeltjemakenSkrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:41:
[...]
Oehhh voor de mensen die tegeltjes kunnen maken is dit een mooie
Maar je hebt gelijk
Tegeltje kiezen, eigen tekst invoeren en screenshot maken
Ja kerel dat snap ik. Ik probeer morgen een leuk slootje GLMR op te pikken. Zit alleen te k**ten met die ledger en MetaMask ed. doe ik eigenlijk nooit. Maar goed. Eerst die glimmertjes morgen maar hebben.zwembroek schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Yep zo sta ik er ook in. Morgen sowieso een spannende dag in Crypto voor mij. Zet morgen een dikke order klaar. Lukt het niet is het ook prima. Dan is het staken met de hele bende. De rewards ben ik van plan om te zetten in EWT. Doel is 1000 EWT en deze dan ook staken.
Succes morgen!
Stakingpool van EWT zit al tijden aan de max helaas. Komt wel af en toe wat vrij maar je moet snel zijn dan. Mijn doel was 100 EWT staken daar, haha. Staat nog 25 te wachtenzwembroek schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Yep zo sta ik er ook in. Morgen sowieso een spannende dag in Crypto voor mij. Zet morgen een dikke order klaar. Lukt het niet is het ook prima. Dan is het staken met de hele bende. De rewards ben ik van plan om te zetten in EWT. Doel is 1000 EWT en deze dan ook staken.
"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."
Morgen tussen 14:00 en 15:00. (8 AM EST)Skrunsies schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:29:
@zwembroek, hoe laat komen die Glimmertjes morgen eigenlijk vrij, weet jij dat ?
Of zijn we daar nog lang niet en is dit een soort opwarmertje voor het echte werk (i.e. nog 12 maanden richting de 20k grinden met af en toe een kleine opleving).
Grinder of zoiets.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
The Ontario Superior Court of Justice asked self-custody wallet provider @nunchuk_io to disclose user information and freeze user’s bitcoin.
— Anthony Pompliano 🌪 (@APompliano) 19 februari 2022
This was the team’s response. pic.twitter.com/uyW9OWs1LS
Thanks!zwembroek schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Morgen tussen 14:00 en 15:00. (8 AM EST)
Wat zeg je, zullen we morgen samen ergens in een kroeg gaan zitten koersen kijken
elke maand lekker dca erin blijven, vooral nu het zo rekt gaatTominatie schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:23:
Man man, wat een zielig marktje. Tijd om te cashen en over een jaartje terug te komen?
nothing stops this train
Hangt van je doel af. Spreiden is veiliger maar waarschijnlijk minder winst. Focussen kan zeer verdienstelijk zijn, mits je de juiste projecten kiest.Korkss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:23:
Na jaren in de bekende jongens te hebben geinvesteerd “ripple, bitcoin, ethereum, vechain, ada etc) nu de switch gemaakt. Ga me focussen op max 3 projecten waar ik zelf echt in geloof en veel en steeds meer van weet. Mijn topper is PYR, metaverse. Daarnaast HUSL en blijf met WOO bezig. Goed plan of is meer “spreiden” slimmer??
Waarom kies je voor deze 3?
Als je er zelf in gelooft moet je dat vooral doen en achteraf weet je pas of spreiden slimmer was of niet.Korkss schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:23:
Na jaren in de bekende jongens te hebben geinvesteerd “ripple, bitcoin, ethereum, vechain, ada etc) nu de switch gemaakt. Ga me focussen op max 3 projecten waar ik zelf echt in geloof en veel en steeds meer van weet. Mijn topper is PYR, metaverse. Daarnaast HUSL en blijf met WOO bezig. Goed plan of is meer “spreiden” slimmer??
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YoI0pmOLN223Xp0eMNN9nRfd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ovUxcgtOI4mPxHr5xDgwS1LB.jpg?f=user_large)