Ik wil van Bitvavo wat USDT naar Binance sturen maar krijg steeds de melding Transactiekosten verouderd.
Kent iemand dit?
Kent iemand dit?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ondanks dat ik niet zo lovend over cardano ben zoals jij stond ik op het punt je een duimpje te geven omdat je in ieder geval inhoudelijk een mooi bericht getypeerd had. Maar dat wordt dan weer teniet gedaan dat heel de wereld bitcoin gaat verbieden. Dan zeg je in je eerste zin ik denk dat meeste niet een idee hebben. Wel een mooi ironisch circulaire post.I am a noob schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:48:
De meeste hier hebben echt geen idee waar Cardano allemaal mee bezig is, en waarom het bij de release van de eerste dexen het nog allemaal niet zo snel gaat. Het heeft trouwens niks met het concurrency issue te maken.
Tuurlijk het is allemaal nog niet optimaal op Cardano, maar daar gaat dit jaar echt heel veel ontwikkeling in komen. Veel is al uitgedacht en ze zijn nu druk bezig met het programmeren/implementeren van alle upgrades. Dit jaar komen er 3 hardforks.
https://iohk.io/en/blog/p...-scaling-cardano-in-2022/
https://iohk.io/en/blog/posts/page-1/
Cardano draait momenteel op ongeveer 35% van zijn capaciteit op de huidige versie van consensus protocol. Met nieuwe versies word de capaciteit zelf nog flink verhoogt.
Cardano is een erg schaalbare, veilige, decentrale en upgradeable blockchain. Hun motto is gewoon dat veiligheid voorop staat in de ontwikkeling, daarom zijn de ontwikkelingen nog niet zo snel gegaan ten opzichte van andere blockchains. De basis is nu gelegd en dit jaar staat in het teken van optimalisatie en schaalbaarheid. Hydra komt dit jaar uit wat het mogelijk maakt om meer dan 1miljoen tps te halen.1000TPS per hydra head. En hydra schaalt lineair. Er zijn meer dan 3000 stake pools, dus de potentie is gigantisch.
Cardano staat eind dit jaar minimaal 3de in marketcap. In de toekomst zullen Ethereum en Cardano de grootste blockchains worden. Met daaronder fantom, Polkadot, Avalanche en nog een paar kleine spelers. Solana zal bijna helemaal verdwijnen. Het consensus protocol van Solana heeft echt een fundamenteel probleem (veiligheid) en de hoge tps is ook maar een grote leugen. De werkelijke tps van echte transacties liggen vele malen lager, maar veel mensen trappen er in. Het minen van bitcoin zal in bijna heel de wereld in de toekomst verboden gaan worden vanwege het gigantische stroomverbruik. Bitcoin zal alleen relevant blijven als ze overschakelen naar POS ipv POW.
Week wachten op een swap 😂I am a noob schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:48:
De meeste hier hebben echt geen idee waar Cardano allemaal mee bezig is, en waarom het bij de release van de eerste dexen het nog allemaal niet zo snel gaat. Het heeft trouwens niks met het concurrency issue te maken.
Tuurlijk het is allemaal nog niet optimaal op Cardano, maar daar gaat dit jaar echt heel veel ontwikkeling in komen. Veel is al uitgedacht en ze zijn nu druk bezig met het programmeren/implementeren van alle upgrades. Dit jaar komen er 3 hardforks.
Cardano draait momenteel op ongeveer 35% van zijn capaciteit op de huidige versie van consensus protocol. Met nieuwe versies word de capaciteit zelf nog flink verhoogt.
Cardano is een erg schaalbare, veilige, decentrale en upgradeable blockchain. Hun motto is gewoon dat veiligheid voorop staat in de ontwikkeling, daarom zijn de ontwikkelingen nog niet zo snel gegaan ten opzichte van andere blockchains. De basis is nu gelegd en dit jaar staat in het teken van optimalisatie en schaalbaarheid. Hydra komt dit jaar uit wat het mogelijk maakt om meer dan 1miljoen tps te halen.1000TPS per hydra head. En hydra schaalt lineair. Er zijn meer dan 3000 stake pools, dus de potentie is gigantisch.
Cardano staat eind dit jaar minimaal 3de in marketcap. In de toekomst zullen Ethereum en Cardano de grootste blockchains worden. Met daaronder fantom, Polkadot, Avalanche en nog een paar kleine spelers. Solana zal bijna helemaal verdwijnen. Het consensus protocol van Solana heeft echt een fundamenteel probleem (veiligheid) en de hoge tps is ook maar een grote leugen. De werkelijke tps van echte transacties liggen vele malen lager, maar veel mensen trappen er in. Het minen van bitcoin zal in bijna heel de wereld in de toekomst verboden gaan worden vanwege het gigantische stroomverbruik. Bitcoin zal alleen relevant blijven als ze overschakelen naar POS ipv POW.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Waarom zou je via een tussenhandelaar (Amazon) kopen, welke verkoopt via kleinere tussenhandelaren? Het scheelt een paar euro tot wellicht zelfs een paar tientjes, terwijl je er iets op wilt zetten dat een veel hogere waarde heeft, een nog veel hogere waarde gaat hebben waarschijnlijk en je twijfelt nu al of je het moet doen, dus het helpt ook niet aan je gemoedsrust vermoed ik?zwembroek schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:07:
Heeft iemand ervaring met het aankopen van een Ledger via Amazon? Ik lees daar allemaal reviews over nieuwe exemplaren waar al meerdere recovery seeds op staan.
Niet luisteren naar iedereen. Ik heb er nog wel eentje voor je, stuur ik je op voor 5 tientjes. Weet je, ik doe de seed er wel bij op een briefje, getypt en al. Kan je zo aan de gangzwembroek schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:07:
Heeft iemand ervaring met het aankopen van een Ledger via Amazon? Ik lees daar allemaal reviews over nieuwe exemplaren waar al meerdere recovery seeds op staan.
UberLurker Departement #GG.
Volgens mij wel in een van d’r filmpjes dat je bij 58k de “dip” moest kopen ergens in november.Peter152 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:35:
Wie heeft er nog het screenshot dat Madelon zei dat mensen MOESTEN kopen toen bitcoin op 66k stond? Ik sprak haar en ze zegt dit nooit gestuurd te hebben..
Ik heb ook bij wijze van experiment een 1e NFT gekocht op opensea (gekoppeld aan Coinbase wallet). Kopen ging vlotjes, maar na 6 uur heb ik de NFT nog altijd niet in mijn collectie op opensea. Zover ik me heb ingelezen zou dat binnen 10 minuten moeten zijn.mentalozzie schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:09:
Heb mijn crypto geld van de maand al gestoken in mijn eerste NFT. Wel leuk wereld, dat gaat echt nergens over…. 🤣
I am a noob schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:48:
Waarom zou je haar hierover aanspreken? Al zegt de dominee het op zondag in de kerk, Rutte tijdens een corona toespraak, je gymleraar tijdens een rondje fitness, de slager terwijl hij je een plakje worst geeft, jij bent toch degene welke uiteindelijk koopt of niet koopt?Peter152 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:35:
Wie heeft er nog het screenshot dat Madelon zei dat mensen MOESTEN kopen toen bitcoin op 66k stond? Ik sprak haar en ze zegt dit nooit gestuurd te hebben..
Jup, van die Haskell fanboySlux schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:42:
[...]
![]()
Cardano was toch van die flapdrol die het zelf toch niet zo goed vond, en het alles ging vervangen maar wat wist ie zelf ook niet eens, in ieder geval alles.
ik vind haar content prima madelon navigeert.Valandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:43:
Snap niet zo goed waaron mensen hier Madelon überhaupt volgen..
nothing stops this train
Die aannames maak jij dat dat is omdat het nu laag staat. Het gesprek ging er om dat ze mensen advies gaf. Terwijl zij zegt altijd onafhankelijk te zijn en geen advies te geven wat mensen moeten doen.Ngangatar schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:43:
[...]
Waarom zou je haar hierover aanspreken? Al zegt de dominee het op zondag in de kerk, Rutte tijdens een corona toespraak, je gymleraar tijdens een rondje fitness, de slager terwijl hij je een plakje worst geeft, jij bent toch degene welke uiteindelijk koopt of niet koopt?
Let wel, ik vind Vos etc een stel roeptoeters, maar om ze later nu te confronteren wanneer het ff minder loopt vind ik nog vele malen droeviger.
Je weet toch dat je naar geen enkele van die blaar kaken moet luisteren? Niemand weet het.Peter152 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:51:
[...]
Die aannames maak jij dat dat is omdat het nu laag staat. Het gesprek ging er om dat ze mensen advies gaf. Terwijl zij zegt altijd onafhankelijk te zijn en geen advies te geven wat mensen moeten doen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
MemmenValandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:43:
Mjoah het is zeker wel een intelligente meid, daar twijfel ik niet aan. Maar vind d'r zo'n enorme roeptoeter, ook al die stereotype 'influencer' trekjes waar m'n nekharen echt van overeind gaan staan. Alles voor de extra engagement op d'r socials, spelen met FUD en FOMO bij d'r volgers.Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:46:
[...]
ik vind haar content prima madelon navigeert.
het andere volg ik niet zo....
[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 17:06 ]
Ik heb haar het afgelopen jaar gevolgd maar elke keer is weer hetzelfde verhaal en ben gestopt haar te volgen. Beetje FUD, standaard verhaaltje over inflatie en TA toepassen op wat is geweest "ja, en dan zie je dat BTC precies tegen dit lijntje is gekomen", ja bijzonder he... Oh ja en een klein jaar geleden oid heeft ze volgens mij haar BTC winst omgeruild voor een paar plastic memmen.Valandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:43:
Je kan toch ook staken via Ledger live als ik mij niet vergis? Ik zal me hier ook maar eens in verdiepen.Pelox schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:07:
[...]
Ik wil ook wel wat meer crypto actief gaan inzetten, maar durf niet zo goed grote aantallen ergens extern in staking te zetten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gaat bij mij enkel om mijn deel btc en eth, eth op binance schiet niet op en eth 2.0 staking doe ik niet aan en alles op nexo durf ik niet.zwembroek schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:08:
[...]
Je kan toch ook staken via Ledger live als ik mij niet vergis? Ik zal me hier ook maar eens in verdiepen.
Zero.
vorige week al mijn Eth van Binance gehaald en staat nu op crypto.com voor 5.5% 3 maanden locked 👍Pelox schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:21:
[...]
Gaat bij mij enkel om mijn deel btc en eth, eth op binance schiet niet op en eth 2.0 staking doe ik niet aan en alles op nexo durf ik niet.
nothing stops this train
Alles wat die influencers doen, want dat is Vos feitelijk, is advies geven. En 90% van de tijd ongevraagd. Waar het mij om ging, of het nu laag of hoog staat, is waarom je daar überhaupt over in discussie wilt gaan. Of denk je werkelijk dat ze je gelijk zal geven? Bij voorbaat al een kansloos wellus/nietus spelletje, en zelfs al heb je screenshots, dan zal ze zeggen dat dat in een andere context was.Peter152 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:51:
[...]
Die aannames maak jij dat dat is omdat het nu laag staat. Het gesprek ging er om dat ze mensen advies gaf. Terwijl zij zegt altijd onafhankelijk te zijn en geen advies te geven wat mensen moeten doen.
Wat ik zelf gedaan heb ik is om een deel in de 3 maanden locked te zetten en een deel in 1 maand. Na een maand gaat die van 1 maand in 3 maanden. Dan heb je na 3 maanden dus altijd 1/3 beschikbaar. Dan is er altijd snel wat te verkopen in geval van moon! En kun je niet alles verkopen bij de eerste de beste groende candle.Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:25:
[...]
vorige week al mijn Eth van Binance gehaald en staat nu op crypto.com voor 5.5% 3 maanden locked 👍
Gelukkig koop je er BIFI van!knakworst schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:17:
[...]
Laat me raden, summit defi. Ik stake daar met veel plezier bifi, dai, 'grand orchestra' en ftm-tomb. De summit dump ik dagelijks voor bifi. Dat gaat als een trein. Ik heb summit op 50 dollar gezien en 60 cent. Nu is er even een pumpje. Ik ben er blij mee, maar blijf dagelijks summit verkopen. Die coins die uit het niets gebakken worden daar moet ik (na cake) niets meer van hebben. Te veel voorbeelden van coins die snel naar nul gingen. Honey anyone?
[ Voor 4% gewijzigd door mjoaris op 16-01-2022 18:12 ]
Een echte golver is nooit uitgeput
Delta appJackson6 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:49:
Is er online ergens een tooltje waarmee je bijvoorbeeld zegt: ik bezit een X aantal van cryptomunt X, en dat je dan meteen ziet hoeveel dat real time waard is?
https://coinstats.app/Jackson6 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:51:
[...]
Thanks! Maar ik zoek meer iets voor in je browser.
Er zijn veel finance trackers voor de desktop/browser, maar je kan ook heel simpel gewoon op coinmarketcap.com een portfolio aanmaken.Jackson6 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:51:
[...]
Ik werk handmatig mijn staking bij. Als je transactie invoer kun je bij transfer voor staking/dividend kiezen. Als er betere manieren zijn hou ik mij aanbevolen.Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:52:
Wat ik mis aan Delta enz is een manier om staking en dergelijke bij te houden. Je kan dan wel verbinden met een exchange maar zodra je verder gaat dan gewoon wat coins in je spot wallet dan loopt het helemaal mis en klopt het plaatje niet.
Iemand hier een oplossing voor?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik hou zelf mijn PF handmatig bij in Coingecko. Voor staking registreer ik handmatig een transactie en laat ik de aankoopwaarde op 0,00 staan met een notitie: staking rewards.Skalders schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:52:
Wat ik mis aan Delta enz is een manier om staking en dergelijke bij te houden. Je kan dan wel verbinden met een exchange maar zodra je verder gaat dan gewoon wat coins in je spot wallet dan loopt het helemaal mis en klopt het plaatje niet.
Iemand hier een oplossing voor?
Enjoy. Heb ze allemaal geprobeerd en uiteindelijk bij deze blijven hangen.
[ Voor 49% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 18:15 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Kol Nedra op 16-01-2022 18:38 ]
nothing stops this train
Beide zijn niet echt vragen waar wij een antwoord op kunnen geven. Ligt er maar aan wat je wilt, wat je als long term ziet, wilt herinvesteren omdat je vertrouwen hebt in een project of je waarde in BTC wilt laten groeien. Of je op 'n exchange wilt staken of defi wilt staken. Er is geen cookie cutter beste coin om long-term te staken.atvokado schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:21:
Hoi allemaal! Ik weet pas sinds kort dat je je crypto's kan staken, wat zijn goede coins om te staken voor lange termijn om een beetje passief inkomen op te bouwen? Ik stake nu zelf $MATIC en $EGLD omdat ik die toch al aan het holden was
En wat kan je dan het beste doen met je verkregen coins? herinvesteren of bijvoorbeeld verkopen voor bitcoin?
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 18:25 ]
He je cointracking.info ook geprobeerd? Ik ben wel benieuwd naar het verschil.Valandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:02:
[...]
Enjoy. Heb ze allemaal geprobeerd en uiteindelijk bij deze blijven hangen.
Gestake'de currencies pakt hij bij mij ook mee, vult je holdings aan met fill orders.
Vind 't wel een fijne app & website, makkelijk zicht per wallet/exchange of alles als een geheel, goede customizable overview en mooie pie charts & heat maps.
Zijn wel wat tegens te bedenken om überhaupt read-only API's te gebruiken en/of te veel van je wallets op een plek inzichtelijk te maken. Dat moet een ieder voor zichzelf afwegen.
Toevallig die dus net niet. Ze lijken wat ik zie wel op elkaar. CoinStats is wat simpeler dan CoinTracking.Coldcat schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:26:
[...]
He je cointracking.info ook geprobeerd? Ik ben wel benieuwd naar het verschil.
Ik denk dat hier ook een groot gedeelte TAX ingebakken zit. In andere landen is dat net wat gecompliceerder vandaar de vele opties wellicht.Valandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:31:
[...]
Toevallig die dus net niet. Ze lijken wat ik zie wel op elkaar. CoinStats is wat simpeler dan CoinTracking.
Ik hoef niet zoveel info te zien op zo'n site dus heeft CoinStats m'n voorkeur. CoinTracking is een stuk uitgebreider, maar geeft voor mij heel veel onnodige fluff.
Ik zie dat je ook EGLD hebt, maak je al gebruik van hun pas gelanceerde DEX, Maiar?atvokado schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:21:
Hoi allemaal! Ik weet pas sinds kort dat je je crypto's kan staken, wat zijn goede coins om te staken voor lange termijn om een beetje passief inkomen op te bouwen? Ik stake nu zelf $MATIC en $EGLD omdat ik die toch al aan het holden was
En wat kan je dan het beste doen met je verkregen coins? verder staken of bijvoorbeeld verkopen voor bitcoin?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is die app wel betrouwbaar enzo als je van alles gaat koppelen of importerenValandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:31:
[...]
Toevallig die dus net niet. Ze lijken wat ik zie wel op elkaar. CoinStats is wat simpeler dan CoinTracking.
Ik hoef niet zoveel info te zien op zo'n site dus heeft CoinStats m'n voorkeur. CoinTracking is een stuk uitgebreider, maar geeft voor mij heel veel onnodige fluff.
[ Voor 5% gewijzigd door Rep7 op 16-01-2022 19:30 ]
Of zo'n app betrouwbaar is, dat is iets dat je jezelf voor elke site/app moet afvragen waarin je handmatig of via API's je transactions logged. Het is altijd weer een extra (gevoelige) link in de ketting van spullen die je crypto-gerelateerd gebruikt. Sowieso als je API's gebruikt wel goed opletten dat ze read-only staan.AlterBridge schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:23:
[...]
Is die app wel betrouwbaar enzo als je van alles gaat koppelen of importeren?
[Afbeelding]
Shitcoins =(
Ik denk vooral dat fiat gaat verliezen, zolang er geen actie wordt ondernomen. Voorlopig is crypto de enige logische vervanger.Glenn Hoddle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:09:
[...]
Ja, maar wordt ook nog wel eens iets nuttigs gezegd over de wereld in het algemeen hier, al wordt dat ook wel weer eens afgekapt... en een echte BTC maxi rekent natuurlijk alleen maar in sats.
Dat een bepaalde swap xx% aan rente geeft is ook niet waar het op lange termijn om draait, maar op korte termijn weer wel. Ergens is dat inderdaad hetzelfde. Klopt, DeFi is namelijk onderdeel van crypto. Een gigantisch onderdeel zelfs. En crypto gaat winnen.
Ik denk dat je behoorlijk aan het invullen bent wat de 2 (zwart/wit) scenario's kunnen zijn. Er zijn nog talloze grijze opties daartussen.Wat ik interessanter vind, en waar onze meningen uiteenlopen, is wat de rol van BTC binnen crypto zal zijn over 1, 5 en 10 jaar. Dat kan 2 kanten op:
of de BTC maxi's hebben gelijk, BTC dominance gaat uiteindelijk richting de 90%, crypto is gewoon digitaal goud/geld, DeFi en alles wat op ETH e.d. gebouwd was blijkt een onzinnig experiment. Er zijn miljarden weggepist aan solidity developers, blockchains, stroom, etc , en uiteindelijk is het enige wat er is gebeurd dat een relatief klein aantal mensen er flink wat aan verdiend heeft.
of BTC maxi's zitten er volstrekt naast, BTC dominance gaat omlaag en BTC krijgt gewoon de rol van het goud/reserve currency van crypto, een veilige maar verder weinig interessante belegging.
Wie weet. Zou best kunnen.[...]
CEXs worden de nieuwe banken, DeFi maakt de sprong naar de echte mainstream-wereld en dreigt TradFi te bedreigen, er komt regulering en synthese. NFTs blijken helemaal niet alleen leuke jpegs te zijn waar je niet zo goed niet voor kan betalen, maar een digitaal token van eigenaarschap van iets onderliggends te betekenen, waarmee het een oncensureerbare vorm van zowel eigenaarschap als identificatie kan zijn.
Het vervelende is dat je eerst een zwart-wit vergelijking maakt (wat niet zo is, grijs kan ook), en dat je daarna ook direct beschrijft alsof er binnen 'scenario 2' geen andere mogelijkheid bestaat dan dat de prijscorrelarie minder wordt.Prijscorrelatie tussen BTC en andere crypto wordt zwak tot amper bestaand
[...]
Volgens mij zitten we volaan in scenario 2.
Daarin is het toegepaste filter 'minder dan 5%' een flauwe natuurlijk, los van dat het eigenlijk überhaupt niet uitmaakt. Laat staan dat het iets over de toekomst zegt.En sowieso is er iets aan de hand met BTC als leidend voor de prijs van crypto in het algemeen. Ik zal niet ontkennen dat er best wat mee omlaag gaat als BTC naar beneden duikt, maar als ik kijk naar alle coins die ik minstens 6 maanden in bezit heb (gehad) en minstens 5% van mijn PF zijn, is BTC in dollars de slechtst presterende. Al mijn alts zijn dus meer waard geworden in Sats.
Dan begrijp je niet wat ik er mee bedoel.Je hoeft ook niet elke dag overal van te leren, maar deze stelling is wel heel boud. Het is nou niet zo dat mensen die niks geleerd hebben het meest succesvol zijn in de maatschappij. Als je echt niks kan of weet heb je zelfs een behoorlijk probleem, tenzij je toevallig DJ of BNer bent.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volledig eens met dat laatste. Ik werk met redelijk wat zeer intelligente mensen samen in mijn teams, en dan vooral slim op hun vakgebied en ik loop daartussen als simpele ziel met een portie gezond boerenverstand.Richh schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:39:
[...]
Ik denk vooral dat fiat gaat verliezen, zolang er geen actie wordt ondernomen. Voorlopig is crypto de enige logische vervanger.
Beide condities zouden best kunnen veranderen.
[...]
Ik denk dat je behoorlijk aan het invullen bent wat de 2 (zwart/wit) scenario's kunnen zijn. Er zijn nog talloze grijze opties daartussen.
Ik denk (en dan schaar ik me even onder de maxi's) bijvoorbeeld helemaal niet dat BTC dominance naar 90% gaat. Lijkt me zwaar onrealistisch dat dat gaat gebeuren, zelfs.
Ik denk wel dat BTC een interessante belegging is en blijft, ook als de dominance zo laag blijft. Je hebt mensen nodig die GME en TSLA kopen, maar vooral ook veel mensen die gewoon een ETF kopen, of de AEX of de SP500. De een levert meer op, en daar staat meer risico (gut, wat zou het fijn zijn als de alt-circlejerkers daar gewoon eens open en eerlijk over zouden zijn) tegenover.
De andere is een stabiele belegging met minder risico. Daar is ook interesse in (gut, wat zou het fijn zijn als daar waardering voor zou zijn, ipv dat het puur en alleen om winstmaximalisatie gaat).
[...]
Wie weet. Zou best kunnen.
Ik begrijp echter wel dat niet iedereen die gok aan durft. Als het echt zover lijkt te komen, is er tijd zat om alsnog op die boot te springen en daar een goedbelegde boterham aan te verdienen.
[...]
Het vervelende is dat je eerst een zwart-wit vergelijking maakt (wat niet zo is, grijs kan ook), en dat je daarna ook direct beschrijft alsof er binnen 'scenario 2' geen andere mogelijkheid bestaat dan dat de prijscorrelarie minder wordt.
Een dalende BTC dominance hoeft niet een ontkoppeling te betekenen tussen alts en BTC. Alts kunnen prima ontkoppelen terwijl BTC een 90% dominance heeft, evenals dat alts nog steeds aan BTC gekoppeld kunnen zijn als de dominance onder de 30% daalt.
Het is echt bizar hoeveel altboys gefixeerd zijn op die dominance terwijl ze schijnbaar überhaupt niet snappen hoe het werkt.
Prijsbepaling draait om trading volume, niet om dominance. Dominance is sowieso een beetje een wassen neus, gezien we daarvoor kijken naar market cap, en het is heel goedkoop om je market cap op te blazen.
Overigens is dit juist ook waarom ik hier zo op door blijf gaan. Zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar het is (voornamelijk buiten deze slowchat) gewoon schrikbarend hoe diep sommigen in the rabbit hole zitten en ergens volledig in geloven, terwijl men nog steeds niet kan uitleggen hoe bijvoorbeeld prijsbepaling werkt, wat tokenomics zijn, etcetera. Er is bovenal een bepaalde blindheid of onwil om daar naar te kijken.
Dat baart me overigens minstens zoveel zorgen als de dalende dominance.
[...]
Daarin is het toegepaste filter 'minder dan 5%' een flauwe natuurlijk, los van dat het eigenlijk überhaupt niet uitmaakt. Laat staan dat het iets over de toekomst zegt.
Overigens heb ik herhaaldelijk onderschreven dat de leiding de laatste maanden inderdaad daalt. Dat maakt mij echter eerder ongerust in plaats van gerust, om redenen die ik (mocht iemand er dit maal wel voor open staan) overigens graag nogmaals zou herhalen.
[...]
Dan begrijp je niet wat ik er mee bedoel.
Sommige dingen, zoals de werking van geld, zouden geen urenlange uitleg aan YouTube filmpjes nodig moeten hebben, bijvoorbeeld. Als je een van de meest basale dingen in ons leven zou willen veranderen, dan kom je niet weg met een uitleg die te ingewikkeld voor je ouders of kinderen is.
Dat je los daarvan heel veel geld kan verdienen als je meer dan dat weet, ben ik zeker met je eens. Dat is dan ook niet de stelling die ik maak.
Tegelijkertijd moet je je afvragen of de voorgespiegelde revolutie mogelijk is als bovenstaande niet mogelijk is, tenminste dat denk ik dan
Ik heb vandaag XRP verstuurd vanaf Bitvavo naar Binance.Rep7 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:29:
Ik wilde net even mijn Dot coins van Bitvavo naar Kraken sturen ivm staking. Had alleen nog DOT op Bitvavo omdat ik het daar wel gezien heb qua kosten en suspending van transfers....
Heeft iemand recent nog iets verstuurd van Bitvavo? wat zou een coin zijn die Niet suspended is en niet al te duur is. Als ik nl een andere coin selecteer (waar ik dus geen positie in heb) kan ik niet zien of ik het kan versturen. Ik krijg dan deze melding: Onvoldoende balans
U beschikt niet over voldoende balans om deze digitale valuta op te nemen.
Meestal gebruikte ik LTC of XRP (is die nog ergens goed voor)
Rep7, XLM is ook een goede optieRep7 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:29:
Ik wilde net even mijn Dot coins van Bitvavo naar Kraken sturen ivm staking. Had alleen nog DOT op Bitvavo omdat ik het daar wel gezien heb qua kosten en suspending van transfers....
Heeft iemand recent nog iets verstuurd van Bitvavo? wat zou een coin zijn die Niet suspended is en niet al te duur is. Als ik nl een andere coin selecteer (waar ik dus geen positie in heb) kan ik niet zien of ik het kan versturen. Ik krijg dan deze melding: Onvoldoende balans
Thanks! Ga ik ook doen dan naar Kraken.Nss schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:06:
[...]
Ik heb vandaag XRP verstuurd vanaf Bitvavo naar Binance.
Laatst nog XRP gebruikt. XLM was toen suspended.Rep7 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:29:
[ Voor 70% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 20:10 ]
Helemaal mee eens. Die drie partijen zijn echt goed op weg voor zichzelf én de community. Ik vind dat de community zelf ook nog een hele verbeteringsslag te gaan heeft. Overal klaagt iedereen dat er geen mass-adoption is maar wel alles gigantisch gatekeepen. Erg moeilijk voor nieuwkomers om een beetje grip te krijgen op hoe alles werkt.Ngangatar schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Terug naar crypto, wanneer we met zijn allen crypto niet toegankelijker weten te maken, dan zullen we nog een tijd moeten wachten tot het gemeengoed is geworden. Gelukkig zijn er een paar grote spelers als bijvoorbeeld Crypto.com, Kraken en Binance dagelijks bezig om het zo toegankelijk, simpel en efficiënt mogelijk te maken. Het feit dat ze het niet voor ons, maar voor zichzelf doen, maakt mij niet zo heel veel uit.
ja je hoort het vaker jammer genoeg, ikzelf nog pas1x last ervan gehad.Valandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:07:
[...]
Laatst nog XRP gebruikt. XLM was laatst nog suspended.
Zou z.s.m. van Bitvavo af gaan want dit soort grapjes hebben ze continue. Zelf ook (veel) last van gehad i.c.m. account locks.
nothing stops this train
nothing stops this train
Ik vind Reddit een geniale community, zolang je maar ver weg blijft van elke /r waar enige vorm van discussie in voorkomtValandin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:10:
[...]
Helemaal mee eens. Die drie partijen zijn echt goed op weg voor zichzelf én de community. Ik vind dat de community zelf ook nog een hele verbeteringsslag te gaan heeft. Overal klaagt iedereen dat er geen mass-adoption is maar wel alles gigantisch gatekeepen. Erg moeilijk voor nieuwkomers om een beetje grip te krijgen op hoe alles werkt.
Dan doel ik vooral op Reddit, hier op Tweakers vind ik een mooi voorbeeld van hoe het ook kan zijn.
Meestal ~20 minuten. Maar volgens mij krijg je dit alleen als je recent 2FA hebt ingeschakeld. Na 1 transactie krijg je dan een 24-48 uur withdrawal lock op je account, dus heb je kans dat je na een initiële test-transfer weer moet wachten. Bitvavo vind ik de slechtste exchange die bestaat.almightyarjen schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:16:
Ik wil wat BTC versturen vanaf Bitvavo. Nu moet er eerst een verificatie van het adres waar het heen gestuurd wordt worden uitgevoerd, met schermopname en al. Nu staat die verificatie op pending. Hoe lang duurt dat? Wat een schijtsite, ik wil gewoon wat kunnen versturen zonder dit geneuzel
[ Voor 17% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 20:20 ]
Zou kunnen dat dit tot morgen duurt. Soms worden de verificaties door mensen gedaan ipv door tooling bij Bitvavo. Deze info is overigens 6 maanden oud.almightyarjen schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:16:
Ik wil wat BTC versturen vanaf Bitvavo. Nu moet er eerst een verificatie van het adres waar het heen gestuurd wordt worden uitgevoerd, met schermopname en al. Nu staat die verificatie op pending. Hoe lang duurt dat? Wat een schijtsite, ik wil gewoon wat kunnen versturen zonder dit geneuzel
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 16-01-2022 20:19 ]
Klopt, dit zijn de extremen, en dan ook in de verre toekomst, niet over 5 jaar of zo. En niks mis met BTC als 'defensieve' belegging uiteindelijk. Mijn PF is momenteel 30% BTC of zo, het is niet dat ik BTC onzin vind.Richh schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:39:
[...]
Ik denk dat je behoorlijk aan het invullen bent wat de 2 (zwart/wit) scenario's kunnen zijn. Er zijn nog talloze grijze opties daartussen.
Ik denk (en dan schaar ik me even onder de maxi's) bijvoorbeeld helemaal niet dat BTC dominance naar 90% gaat. Lijkt me zwaar onrealistisch dat dat gaat gebeuren, zelfs.
Ik denk wel dat BTC een interessante belegging is en blijft, ook als de dominance zo laag blijft. Je hebt mensen nodig die GME en TSLA kopen, maar vooral ook veel mensen die gewoon een ETF kopen, of de AEX of de SP500. De een levert meer op, en daar staat meer risico (gut, wat zou het fijn zijn als de alt-circlejerkers daar gewoon eens open en eerlijk over zouden zijn) tegenover.
De andere is een stabiele belegging met minder risico. Daar is ook interesse in (gut, wat zou het fijn zijn als daar waardering voor zou zijn, ipv dat het puur en alleen om winstmaximalisatie gaat).
Oei, dat heb ik helemaal niet zo bedoeld - ik vind dalende dominance en afnemende prijscorrelatie beiden een logisch gevolg in dat scenario, maar ze hoeven helemaal niet hand in hand te gaan, ontkoppeling kan ook plaatsvinden bij een stijgende dominance, en behouden blijven bij een dalende, uiteraard. En het zegt geen van beiden iets over de prijs of waarde van een gegeven token of munt.Het vervelende is dat je eerst een zwart-wit vergelijking maakt (wat niet zo is, grijs kan ook), en dat je daarna ook direct beschrijft alsof er binnen 'scenario 2' geen andere mogelijkheid bestaat dan dat de prijscorrelarie minder wordt.
Een dalende BTC dominance hoeft niet een ontkoppeling te betekenen tussen alts en BTC. Alts kunnen prima ontkoppelen terwijl BTC een 90% dominance heeft, evenals dat alts nog steeds aan BTC gekoppeld kunnen zijn als de dominance onder de 30% daalt.
Het is echt bizar hoeveel altboys gefixeerd zijn op die dominance terwijl ze schijnbaar überhaupt niet snappen hoe het werkt.
Prijsbepaling draait om trading volume, niet om dominance. Dominance is sowieso een beetje een wassen neus, gezien we daarvoor kijken naar market cap, en het is heel goedkoop om je market cap op te blazen.
Overigens is dit juist ook waarom ik hier zo op door blijf gaan. Zeker niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar het is (voornamelijk buiten deze slowchat) gewoon schrikbarend hoe diep sommigen in the rabbit hole zitten en ergens volledig in geloven, terwijl men nog steeds niet kan uitleggen hoe bijvoorbeeld prijsbepaling werkt, wat tokenomics zijn, etcetera. Er is bovenal een bepaalde blindheid of onwil om daar naar te kijken.
Dat baart me overigens minstens zoveel zorgen als de dalende dominance.
Dat is niet flauw, daarmee filter ik m'n gokjes eruit, ik heb namelijk wel eens alts waar ik zelf niet compleet van overtuigd ben. Bijvoorbeeld Hundred (HND), op zich niet eens heel exotisch, heeft ook op meerdere lijstjes van 'bekendere crypto-investeerders' gestaan als dark horse voor een potentiële 100x in 2022. Ik heb hem ook aangeschaft als 'goed product, kan heel groot worden dit jaar.' En sinds ik er in zit heeft hij 3x in fiat en iets meer in sats gedaan. Maar ik zou ook niet echt verbaasd zijn als het toch niet aanslaat m'n investering uiteindelijk 2 rolo's en een bifi (het worstje) waard is. Dat is m'n reden om het er uit te filteren, niet zo zeer die 5% zelf, maar dat als ik er kleine percentages in zit het waarschijnlijk een nieuw (risicovol) product waarvan je enorme volatiliteit tegenover BTC mag verwachten - dus dat zou juist datavervuilend kunnen werken.Daarin is het toegepaste filter 'minder dan 5%' een flauwe natuurlijk, los van dat het eigenlijk überhaupt niet uitmaakt. Laat staan dat het iets over de toekomst zegt.
Overigens heb ik herhaaldelijk onderschreven dat de leiding de laatste maanden inderdaad daalt. Dat maakt mij echter eerder ongerust in plaats van gerust, om redenen die ik (mocht iemand er dit maal wel voor open staan) overigens graag nogmaals zou herhalen.
Ik verwacht ook geen revolutie, meer een evolutie. En niet iedereen hoeft hetzelfde kennisniveau te hebben voor succes. BTC staken op Binance is simpel, maar dan krijg je ook maar 3% apy. Bij Beefy is wel even een stapje extra qua snappen en inlezen wat je nou precies aan het doen bent en wat het risico is. Maar dan krijg je wel 10 tot 25%apy. En dan zijn er nog ingewikkelder dingen. Als je er wel 1000 uur insteekt of zo kun je makkelijker meer rendement halen, denk ik, maar dat is niet nodig om in te stappen.[...]
Dan begrijp je niet wat ik er mee bedoel.
Sommige dingen, zoals de werking van geld, zouden geen urenlange uitleg aan YouTube filmpjes nodig moeten hebben, bijvoorbeeld. Als je een van de meest basale dingen in ons leven zou willen veranderen, dan kom je niet weg met een uitleg die te ingewikkeld voor je ouders of kinderen is.
Dat je los daarvan heel veel geld kan verdienen als je meer dan dat weet, ben ik zeker met je eens. Dat is dan ook niet de stelling die ik maak.
Tegelijkertijd moet je je afvragen of de voorgespiegelde revolutie mogelijk is als bovenstaande niet mogelijk is, tenminste dat denk ik dan
https://finswap.gitbook.io/finswap/how-to/how-to-get-fantomr0bb schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:21:
Kan iemand mij helpen met een mini stukje native FTM coin ik heb mezelf helemaal vastgedraaid tussen de cross chain bridges en geen gas meer aan Fantom kant ik zou niet weten hoe ik dit anders moet doen loll
Graag DM mijn dank is groot.
Daarom sta jij op Tweakers dan ook bekend als "Historische BagHolder"Glenn Hoddle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:26:
Dat gezegd hebbende, mijn bags zijn de schitterendste bags allertijden natuurlijk.)
FUD. Het is 30kmjoaris schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:36:
[...]Gelukkig koop je er BIFI van!Daar komen er nooit meer dan 80k van.
Beefy Finance heeft $102M BIFI gestaked staan in governance earnings pools (je kan BIFI staken voor protocol revenue in de vorm van ETH, BNB, CRO, whatever native coin van de blockchain waar ze op draaien).
$BIFI market cap is $110M. Dat is dus slechts $8M wat vrij op de markt rondzwerft.
Supply squeeze wen?
EDIT: oja, en er wordt dagelijks $20k terug gekocht van de markt d.m.v BIFI buyback.
Iemand heeft hier eens https://cointrackr.com/ geroepen, daar heb ik mijn kleine pf in staan. Zonder account nog, weet nog niet of ik mijn volledige pf op één plek in een online database wil (ondanks dat ik niet verwacht dat mensen met boormachines langs zullen komen)Jackson6 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:51:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik doe dat altijd gewoon via Bitcoin, die optie is doorgaans niet disabled. Kost 30 cent en is in 10-20 minuten binnen.Rep7 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:29:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Aantal “echte shitcoins” gehodled en een aantal altcoins die al mee hebben gedaan met de bullrun een half jaartje terug maar weer met bitcoin mee terug zijn gedipt. En ja altcoins dippen nou eenmaal harder.MicroWhale schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:42:
[...]
Wat houdt je tegen? Wat heeft er voor gezorgd dat je op die pump moet wachten?
Goede kans op. En je verwacht echt nog een bear als 2013 en 17? Ik twijfel daar eerlijk gezegd nogal aan.anti elppa schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:27:
[...]
We hebben nog geen echte bear gehad. Dan spreken we elkaar nog een keer.
Ik gok trouwens op iets tussen jou 2 stellingen in
Zelf geen bearmarket meegemaakt, maar ik hoor wel verhalen van mensen die 2017 hebben meegemaakt dat crypto/bitcoin toch meer volwassen lijkt te gaan worden. en tuurlijk je hebt echte shitcoins, maar het onderliggende (blockchain, L1, L2, web3, DeFi, NFT) is in mijn ogen echt wel goed.Glenn Hoddle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:47:
[...]
Goede kans op. En je verwacht echt nog een bear als 2013 en 17? Ik twijfel daar eerlijk gezegd nogal aan.
nothing stops this train
Wel grappig. Ik zit een beetje tussen scenario 1 en 2 in. Ik denk dat BTC inderdaad het digitale goud is en uiteindelijk dominantie gaat inleveren aan de alt-coins.Glenn Hoddle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:47:
[...]
Goede kans op. En je verwacht echt nog een bear als 2013 en 17? Ik twijfel daar eerlijk gezegd nogal aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 16-01-2022 21:02 ]
Onderschat het aantal Boomers in dit topic niet. Was daar niet ooit een poll van?Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:53:
[...]
Zelf geen bearmarket meegemaakt, maar ik hoor wel verhalen van mensen die 2017 hebben meegemaakt dat crypto/bitcoin toch meer volwassen lijkt te gaan worden. en tuurlijk je hebt echte shitcoins, maar het onderliggende (blockchain, L1, L2, web3, DeFi, NFT) is in mijn ogen echt wel goed.
vooral de mensen die in oude markten (aandelen, ETF) zitten zien dit niet, vooral de jongeren zien dit dat crypto het beste ding kan zijn in de hoop voor een betere toekomst. Jongeren beginnen al met een studieschuld en kunnen niet eens aan een huis komen. Starters hebben het echt niet makkelijk.
https://www.reddit.com/r/EtherMining/ is anders best vermakelijkNgangatar schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:18:
[...]
Ik vind Reddit een geniale community, zolang je maar ver weg blijft van elke /r waar enige vorm van discussie in voorkomt. Wat er dan overblijft? De r/nextfuckinglevel r/oddlysatisfying en een bergje /r creative en gaming.
Tweakers is een verademing, 9 out of 10.
2017/2018 was heel kut en ben toen zelf ook echt op het slechtste moment mogelijk uitgestapt. Weer een bearmarket krijgen is onvermijdelijk maar ik betwijfel of we ooit weer zo'n situatie krijgen.Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:53:
[...]
Zelf geen bearmarket meegemaakt, maar ik hoor wel verhalen van mensen die 2017 hebben meegemaakt dat crypto/bitcoin toch meer volwassen lijkt te gaan worden. en tuurlijk je hebt echte shitcoins, maar het onderliggende (blockchain, L1, L2, web3, DeFi, NFT) is in mijn ogen echt wel goed.
vooral de mensen die in oude markten (aandelen, ETF) zitten zien dit niet, vooral de jongeren zien dit dat crypto het beste ding kan zijn in de hoop voor een betere toekomst. Jongeren beginnen al met een studieschuld en kunnen niet eens aan een huis komen. Starters hebben het echt niet makkelijk.
NANO gebruikte ik altijd op Bitvavo. Maar BTC (als dat maar echt 30 cent kost) is misschien beter.Taro schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:41:
[...]
Ik doe dat altijd gewoon via Bitcoin, die optie is doorgaans niet disabled. Kost 30 cent en is in 10-20 minuten binnen.
Ik stake cro in de crypto.com defi wallet tegen 12.5% rente.atvokado schreef op zondag 16 januari 2022 @ 18:21:
En wat kan je dan het beste doen met je verkregen coins? verder staken of bijvoorbeeld verkopen voor bitcoin?
Glenn Hoddle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:26:
[...]
Klopt, dit zijn de extremen, en dan ook in de verre toekomst, niet over 5 jaar of zo. En niks mis met BTC als 'defensieve' belegging uiteindelijk. [...]
Oei, dat heb ik helemaal niet zo bedoeld - ik vind dalende dominance en afnemende prijscorrelatie beiden een logisch gevolg in dat scenario, maar ze hoeven helemaal niet hand in hand te gaan, ontkoppeling kan ook plaatsvinden bij een stijgende dominance, en behouden blijven bij een dalende, uiteraard. En het zegt geen van beiden iets over de prijs of waarde van een gegeven token of munt.
Veel fanboys met geen enkele rekenkundige kennis zijn er inderdaad ook, ik maak me er echter geen zorgen over, dat eindigt vast naar voor hun spaarrekening, maar grosso modo doet het er voor crypto niet toe.
Dat is mooi, maar verre van het enige punt wat ik wou maken in dat stuk[verhaal over Hundred]
Ik denk dat er nog heel veel moet veranderen voordat crypto in het algemeen enkel nog een 'evolutie' nodig heeft. Wellicht verschillen we daar nog van mening.Ik verwacht ook geen revolutie, meer een evolutie.
Het is natuurlijk geen garantie dat veel moeite doen ook gegarandeerd succes oplevert. Vaak is het juist precies andersom.En niet iedereen hoeft hetzelfde kennisniveau te hebben voor succes. BTC staken op Binance is simpel, maar dan krijg je ook maar 3% apy. Bij Beefy is wel even een stapje extra qua snappen en inlezen wat je nou precies aan het doen bent en wat het risico is. Maar dan krijg je wel 10 tot 25%apy. En dan zijn er nog ingewikkelder dingen. Als je er wel 1000 uur insteekt of zo kun je makkelijker meer rendement halen, denk ik, maar dat is niet nodig om in te stappen.
Mwah, ik geloof wel in een vorm van eigen verantwoordelijkheid. Het maakt mij weinig uit dat mensen rekt gaan door risicovolle beslissingen die ze nemen, dan hadden ze maar wat beter moeten kijken.Gezien je eerdere opmerkingen zou het je meer zorgen moeten baren hoe makkelijk het relatief eigenlijk is om enorme bedragen in allerlei zaken te slingeren zonder dat je er een hout van snapt
Ik heb niet de illusie dat iemands gebrabbel in dit topic daadwerkelijk invloed kan hebben op een investeringnoch je veiligheid op orde hebt. (en dat is waarom m'n DeFi-topic zo lang op zich laat wachten. Ik kan prima een walkthrough naar dikke apy's voor iedereen maken, dan was ik al lang klaar geweest. Maar daar help ik niemand echt mee - hooguit mezelf als ik sneaky m'n eigen bags zou shillen, maar zo sneu ben ik dan ook weer niet. Dat gezegd hebbende, mijn bags zijn de schitterendste bags allertijden natuurlijk.)
[ Voor 99% gewijzigd door Richh op 16-01-2022 21:49 ]
ik heb precies hetzelfde.. zit al een uur te wachtenalmightyarjen schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:16:
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Bank onafhankelijk zijn, be your own bank +passief inkomen, geen 3rde partij nodig...Richh schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:38:
[...]
Sowieso vind ik dus dat DeFi iets heel anders zou moeten zijn dan enkel een weg naar winsten maken. Dat is het ook, overigens. Er bestaat immers geen enkel financieel product dat iedereen rijk maakt.
nothing stops this train
Exact. Dat is DeFi.Kol Nedra schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:53:
[...]
Bank onafhankelijk zijn, be your own bank (...), geen 3rde partij nodig...
Passieve inkomens ontstaan alleen omdat je een stabiele bron hebt van anderen die willen betalen voor wat jij hebt, bijvoorbeeld doordat je het kan uitlenen, of omdat anderen betalen voor het gebruik.+passief inkomen
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 16-01-2022 21:58 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2022 22:08 ]
volgens mij is er echt een blijvend misverstand over de leeftijdscategorie 'Boomer'.Ngangatar schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:02:
[...]
Onderschat het aantal Boomers in dit topic niet. Was daar niet ooit een poll van?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Er betalen mensen behoorlijk voor leningen via DeFi toch.Richh schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:57:
[...]
Passieve inkomens ontstaan alleen omdat je een stabiele bron hebt van anderen die willen betalen voor wat jij hebt, bijvoorbeeld doordat je het kan uitlenen, of omdat anderen betalen voor het gebruik.
Er staat altijd iemand anders tegenover die jouw inkomen betaalt. Voor zover ik weet zuigt DeFi geen betalers aan.
Hier niet, @YES slaat ons er zo vaak mee om de oren, gesneden koek inmiddels.Wiley99 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:35:
[...]
volgens mij is er echt een blijvend misverstand over de leeftijdscategorie 'Boomer'.
[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 16-01-2022 23:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq