Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 20 juli 2025 @ 20:35:
[...]

Groot verschil vergeleken met de oude?
Van wat ik gelezen had op het blu-ray.com forum viel het wel mee (was toen volgens mij nog een vergelijk met de iTunes versie), las dat het in ieder geval geen nieuwe scan/master was. Ik overweegde toen nog om die nieuwe box al bij de pre-order te bestellen maar na het lezen van de commentaren toch maar afgewacht naar wat reviews en de nieuwe commentaren over de disc versie verschillen niet veel (deel 2 is misschien nog wel een achteruitgang vanwege juist meer DNR terwijl voor deel 1 en 3 het omgekeerde geldt).
Dan maar wachten tot er een leuke aanbieding is (of nog beter: alsnog een versie van een nieuwe scan) ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
apis29 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:13:
Van wat ik gelezen had op het blu-ray.com forum viel het wel mee (was toen volgens mij nog een vergelijk met de iTunes versie), las dat het in ieder geval geen nieuwe scan/master was. Ik overweegde toen nog om die nieuwe box al bij de pre-order te bestellen maar na het lezen van de commentaren toch maar afgewacht naar wat reviews en de nieuwe commentaren over de disc versie verschillen niet veel (deel 2 is misschien nog wel een achteruitgang vanwege juist meer DNR terwijl voor deel 1 en 3 het omgekeerde geldt).
Dan maar wachten tot er een leuke aanbieding is (of nog beter: alsnog een versie van een nieuwe scan) ...
Heb zelf de steelbook collecters set dus was hem sowieso eigenlijk al niet van plan te vervangen, maar nu het verschil inderdaad zo verwaarloosbaar schijnt te zijn wat ik overal lees houd ik het lekker bij de HDR versies. Gelukkig ziet HDR op mijn OLED er gewoon uitstekend uit (although net wat minder dan Dolby Vision) dus ik vind het wel prima :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:06

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Die slechtere reviews begrijp ik werkelijk niets van. Zoals reeds gezegd, de HDR10 oude versie heb ik niet gezien maar de DoVi release was echt héél goed. Ook de Atmos mix was geweldig.

Wat verwacht je van een film van ruim 30 jaar oud. Zelfs de CGI was nog dikke prima over het algemeen.
Soms waren er wat shots van dino's in de verte op een grasveld die wat minder waren. Ja, lekker boeien.

De talrijke scenes 's nachts - waar de actie allemaal gebeurt - waren geweldig visueel. Heel veel detail ondanks dat het 's nachts was. Het helpt natuurlijk ook wel dat de color grading op een 4.000 nits display gedaan is. Dat maakt de film meteen minder donker dan op een 1.000 nits display.
Topper.

[ Voor 5% gewijzigd door daffie82 op 22-07-2025 15:05 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Naast Master and Commander komt er nog een andere Russell Crowe film naar 4K UHD namelijk Cinderella Man (2005) Deze komt op 16 September uit in de US en naar verwachting komt er ook een UK/EU release.
Special Features:

Deleted Scenes with Commentary by Director Ron Howard
The Fight Card: Casting Cinderella Man
For the Record: A History in Boxing
Ringside Seats
The Man, The Movie, The Legend: A Filmmaking Journey
Jim Braddock: The Friends & Family Behind The Legend
Pre-Fight Preparations
Lights, Camera, Action: The Fight From Every Angle
Russell Crowe's Personal Journey: Becoming Jim Braddock
Braddock vs. Baer Fight Footage
The Sound Of The Bell
Cinderella Man Music Featurette
The Human Face of the Depression
Photo Montage
Kodak Cinderella Man Gallery
Feature Commentary with Director Ron Howard
Feature Commentary with Co-Writer Akiva Goldsman
Feature Commentary with Co-Writer Cliff Hollingsworth
Includes 4K UHD, Blu-ray and a digital copy of Cinderella Man
Features Dolby Vision and HDR10
Jim Braddock: The Friends & Family Behind the Legend
Lights, Camera, Action: The Fight from Every Angle
The Sound of the Bell

Run Time:
Theatrical : 2 Hour(s) 15 Minutes
MPAA Rating:
PG-13
Language & Audio:
English Dolby Atmos
Subtitles:
English SDH
Picture:
Widescreen / Color
Release Date: September 16, 2025
Number of Discs: 2

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Bij Bol zijn nu Dune 1 en 2 in de sale. Van deel 1 is er ook nog een speciale versie:
Dune 1 reguliere versie voor €11: https://www.bol.com/nl/nl/p/dune/9300000060645397
Speciale editie voor €20,50: https://www.bol.com/nl/nl/p/dune/9300000122971738/
Dune 2 voor €15,29: https://www.bol.com/nl/nl/p/dune-part-two/9300000198779847

Batman: The Killing Joke voor €18,44: https://www.bol.com/nl/nl...ng-joke/9300000187211418/

Ohja, en de Lord of the Rings trilogie voor €69,99: https://www.bol.com/nl/nl...-trilogy/9300000018882671 (wel een externe reseller)
Is volgens mij wel een prima versie als ik het zo nakijk op bluray.com: https://www.blu-ray.com/m...rilogy-4K-Blu-ray/278614/

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 22-07-2025 22:09 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:22
Inmiddels heb ik een leuke verzameling van 48 4K's blu-ray's bij elkaar gespaard. Het is best hard gegaan, maar er zijn ook genoeg aanbiedingen te vinden, ik heb maar een of twee films voor de volle mep gekocht. En die moest ik perse hebben.

Deze week had ik m'n eerste steelbook besteld. Ik ben er meteen achtergekomen hoe kwetsbaar steelbooks zijn in vergelijking met een gewone amaray, want er zit helaas een deukje in. Dat zag ik pas nadat ik hem uitgepakt had. Volgende keer maar wat beter op letten.

Bewaren jullie trouwens de slipcovers? Ik heb er niet zoveel, maar ik vind de films mooier in de kast staan zonder slip. Dus ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet. Iemand vertelde me dat als er een slipcover om je blu-ray zit het van de eerste uitgave is, dus het heeft meer verzamelwaarde dan. Geen idee of dat altijd echt zo is?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 19:06

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:20:
Inmiddels heb ik een leuke verzameling van 48 4K's blu-ray's bij elkaar gespaard. Het is best hard gegaan, maar er zijn ook genoeg aanbiedingen te vinden, ik heb maar een of twee films voor de volle mep gekocht. En die moest ik perse hebben.

Deze week had ik m'n eerste steelbook besteld. Ik ben er meteen achtergekomen hoe kwetsbaar steelbooks zijn in vergelijking met een gewone amaray, want er zit helaas een deukje in. Dat zag ik pas nadat ik hem uitgepakt had. Volgende keer maar wat beter op letten.

Bewaren jullie trouwens de slipcovers? Ik heb er niet zoveel, maar ik vind de films mooier in de kast staan zonder slip. Dus ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet. Iemand vertelde me dat als er een slipcover om je blu-ray zit het van de eerste uitgave is, dus het heeft meer verzamelwaarde dan. Geen idee of dat altijd echt zo is?
Dan ga je lekker snel! :P Ik denk dat ik er zelf zo'n maximaal 40 heb in zeg 1,5 jaar en heb de laatste weken toch een flink aantal aangeschaft, binnenkort maar even tellen hoeveel ik er daadwerkelijk heb :)
Zelf koop ik vaak bij Bol, de bekende 2 voor € 30,- en af en toe eens bij Amazon.

Heb meerdere steelbooks en laat er altijd de J-card omheen zitten, dat beschermt enigzins en als je steelbooks bij steelbooks houdt, dan vallen de beschadigingen wel mee, aangezien de hele achterkant bedekt wordt door de J-card, tis maar een tip en anders een beschermhoesje er omheen, zoals deze :

https://www.amazon.nl/247...=operapc-def-sp-co2-nl-21

Slipcovers bewaar ik inderdaad, maar je kan ook het hoesje er uit halen en dan de slipcovers in een (verhuis) doos bewaren, weggooien hoeft dus niet. Zelf laat ik ze er gewoon in zitten, het is toch een extra bescherming.
Over de rest kan ik niets zeggen, al lijkt het mij stug dat het een eerste uitgave is, maar het kan natuurlijk ;)

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:20:

Ik bewaar al mijn slipcovers en gewoon om het film doosje heen. Ik zet wel alle films met slipcover bij elkaar zodat het er netjes uitziet in de kast (in alfabetische volgorde) zelfde doe ik met alle steelbooks die staan ook allemaal bij elkaar. Voor mijn steelbooks heb ik speciale bescherm doosjes gekocht.

Overigens als een steelbook beschadigd blijkt te zijn nadat deze ik heb geopend dan stuur ik hem als nog gewoon terug. Zolang je het netjes meld dat hij pas na openen zichtbaar was dat deze was beschadigd dan wordt er vrijwel nooit een issue van gemaakt. Ik heb altijd en bij verschillende bedrijven gewoon kunnen retouren voor een nieuwe of een volledige refund.

Ow en J-cards van steelbooks vouw ik netjes dubbel op een lijn en dan doe ik die in het steelbook doosje zelf. En dan in de beschermhoes.

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 23-07-2025 11:47 ]

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Arrow komt in Oktober met John Carpenter's In the Mouth of Madness op 4K UHD
Ik heb de film zelf nog nooit gezien maar lees regelmatig goede dingen. Ben sowieso een fan van Carpenter dus deze ga ik mogelijk gewoon blind kopen. Andere mensen die hem wel gezien hebben?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lv1Ekkm.jpeg
4K ULTRA HD BLU-RAY LIMITED EDITION CONTENTS
• Brand new 4K restoration from the original 35mm camera negative by Arrow Films
• 4K (2160p) Ultra HD Blu-ray presentation in Dolby Vision (HDR10 compatible)
• Original lossless DTS-HD MA 5.1 and stereo 2.0 audio options
• Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
• Archive audio commentary with director John Carpenter and producer Sandy King Carpenter
• Archive audio commentary with director John Carpenter and director of photography Gary B. Kibbe
• Brand new audio commentary by filmmakers Rebekah McKendry & Elric Kane, co-hosts of Colors of the Dark podcast
• Making Madness, a newly filmed interview with producer Sandy King Carpenter
• Do You Read Sutter Cane?, a newly filmed interview with actor Jürgen Prochnow
• The Whisperer of the Dark, an archive interview with actress Julie Carmen
• Greg Nicotero’s Things in the Basement, an archive interview with special effects artist Greg Nicotero
• We Are What He Writes, a new featurette in praise of John Carpenter and In the Mouth of Madness
• Reality Is Not What It Used To Be, a new appreciation by film scholar Alexandra Heller-Nicholas
• Horror’s Hallowed Grounds, an archive featurette looking at the locations used in the film
• Home Movies From Hobb’s End, behind-the-scenes footage
• The Making of In the Mouth of Madness, a vintage featurette
• Theatrical trailer and TV spots
• Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Francesco Francavilla
• Double-sided fold-out poster featuring original and newly commissioned artwork by Francesco Francavilla
• Perfect bound collector’s book featuring new writing on the film by Guy Adams, Josh Hurtado, Richard Kadrey, George Daniel Lea, Willow Catelyn Maclay, and Alexandra West.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ReVision. schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 07:23:
Ik heb de film zelf nog nooit gezien maar lees regelmatig goede dingen. Ben sowieso een fan van Carpenter dus deze ga ik mogelijk gewoon blind kopen. Andere mensen die hem wel gezien hebben?

[Afbeelding]

[...]
Komt redelijk goed in de buurt van lovecraft horror (beter dan andere films dan). Als fan redelijk veilige aanschaf. Geen niveau van The Thing maar zeker de moeite waard.

En als Arrow release ook een veilige 4K bluray aanschaf lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 24-07-2025 09:31 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik zie deze versie van de Matrix Collection nu al een tijdje in de aanbieding bij Bol.com en ik ben op zoek naar de versie in een grote amaray.

Na het lezen van de reviews zegt iemand dat het een kartonnen verpakking is, dat is niet waar ik naar op zoek ben.

Op Blu-Ray.com heb ik de EAN opgezocht, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Ik kan hem anders altijd nog bestellen en terugsturen, maar liever niet.

Iemand enig idee welke ik moet hebben?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:59:
Ik zie deze versie van de Matrix Collection nu al een tijdje in de aanbieding bij Bol.com en ik ben op zoek naar de versie in een grote amaray.

Na het lezen van de reviews zegt iemand dat het een kartonnen verpakking is, dat is niet waar ik naar op zoek ben.

Op Blu-Ray.com heb ik de EAN opgezocht, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Ik kan hem anders altijd nog bestellen en terugsturen, maar liever niet.

Iemand enig idee welke ik moet hebben?
Haal de 4 amaray's eruit en zet het doosje bv. als display ergens neer, probleem opgelost lijkt mij?

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[Afbeelding]

[...]
Ik heb de film al meerdere keren gezien. Videoband (4:3), dvd en de "digitale versie" O-)
Vind het zelf één van de betere Lovecraftiaanse horrors, met een goede "descent into madness".

Weggezet tegen de huidige maatstaven is de film an sich niet bijzonder eng, noch zit er veel expliciete gore/bodyhorror in. Het is meer de sfeer en setting die de film wat mij betreft aantrekkelijk maakt.

Mocht je dat trouwens leuk vinden, kan ik je deze films ook wel aanraden:
* The Colour Out of Space (met Nicholas Cage)
* Underwater (met Kirsten "ik kan alleen nors kijken" Stewart, vond ik een verrassend toffe onderwaterthriller)
* Jacob's Ladder (meer een psychologische thriller)
* Necronomicon (drieluik met op Lovecraft gebaseerde werken)
* Dagon (lekker campy/cult low budget gebaseerd op het verhaal The Shadow over Innsmouth)

Ontopic: Ik ben wel benieuwd naar die release!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Gundogan schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:25:
[...]

Komt redelijk goed in de buurt van lovecraft horror (beter dan andere films dan). Als fan redelijk veilige aanschaf. Geen niveau van The Thing maar zeker de moeite waard.

En als Arrow release ook een veilige 4K bluray aanschaf lijkt me.
Vrijdag schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:11:
[...]

Ik heb de film al meerdere keren gezien. Videoband (4:3), dvd en de "digitale versie" O-)
Vind het zelf één van de betere Lovecraftiaanse horrors, met een goede "descent into madness".

Weggezet tegen de huidige maatstaven is de film an sich niet bijzonder eng, noch zit er veel expliciete gore/bodyhorror in. Het is meer de sfeer en setting die de film wat mij betreft aantrekkelijk maakt.

Mocht je dat trouwens leuk vinden, kan ik je deze films ook wel aanraden:
* The Colour Out of Space (met Nicholas Cage)
* Underwater (met Kirsten "ik kan alleen nors kijken" Stewart, vond ik een verrassend toffe onderwaterthriller)
* Jacob's Ladder (meer een psychologische thriller)
* Necronomicon (drieluik met op Lovecraft gebaseerde werken)
* Dagon (lekker campy/cult low budget gebaseerd op het verhaal The Shadow over Inssmouth)

Ontopic: Ik ben wel benieuwd naar die release!
Top bedankt allebei! ik ga hem pre-orderen zodra het ergens mogelijk is.

Wat betreft die andere aanraders, Underwater en Jacobs ladder reeds gezien en die waren wel oke maar voor mij niet meer dan dat. Color Out of Space daar in tegen vond ik geweldig en daar heb ik zelfs al de 4K steelbook van :)

Die andere twee zal ik eens toevoegen aan mijn Letterboxd watchlist.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:03:
[...]

Haal de 4 amaray's eruit en zet het doosje bv. als display ergens neer, probleem opgelost lijkt mij?
Ja dat klopt, maar ik had m'n vraag misschien beter anders kunnen stellen.

Ik heb het over die enorme amaray boxen, zo dik als een VHS, zo zijn er een paar van die speciale WB edities, zoals de Dark Knight triologie met 9 discs er in. Je mag me gek noemen, maar ik vind die dus super cool en wil er een paar van verzamelen. Het bespaard ook nog wat ruimte en ik vind het leuk om alles bij elkaar te hebben.

Ik weet dat deze 9 disc amaray box ook voor de Matrix bestaat, ik weet alleen niet welke versie ik dan moet hebben? Misschien bestaat het alleen in de VS?

Bol.com bied verschillende uitvoeringen aan. Misschien wordt het gewoon trail en error, dan bestel ik er een paar en kan ik het altijd nog terug sturen.

Ik zoek nog even verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:11:
[...]

Ja dat klopt, maar ik had m'n vraag misschien beter anders kunnen stellen.

Ik heb het over die enorme amaray boxen, zo dik als een VHS, zo zijn er een paar van die speciale WB edities, zoals de Dark Knight triologie met 9 discs er in. Je mag me gek noemen, maar ik vind die dus super cool en wil er een paar van verzamelen. Het bespaard ook nog wat ruimte en ik vind het leuk om alles bij elkaar te hebben.

Ik weet dat deze 9 disc amaray box ook voor de Matrix bestaat, ik weet alleen niet welke versie ik dan moet hebben? Misschien bestaat het alleen in de VS?

Bol.com bied verschillende uitvoeringen aan. Misschien wordt het gewoon trail en error, dan bestel ik er een paar en kan ik het altijd nog terug sturen.

Ik zoek nog even verder!
Owwwwww, zegdatdan! :P Die doosjes heb ik nog liggen, tot 10 disc toe zelfs, komen nog uit mijn oude dvdhobby, waar ik dvd's vaak samenvoegde en dan een customized hoesje voor maakte.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:23:
[...]

De release die ik heb is ook Duits en van Capelight maar dan in steelbook
Ik laat het je weten zodra ik hem heb gezien, moet hem nog kijken namelijk.
https://forum.blu-ray.com...?p=23333493&postcount=288

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09
Weet iemand ook of van Furiosa nog een release aankomt met zowel de Black and Chrome als de normale versie in 4K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Campo di Casa schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:52:
Weet iemand ook of van Furiosa nog een release aankomt met zowel de Black and Chrome als de normale versie in 4K?
Er was zowel een Duitse als Italiaanse steelbook versie te krijgen via Amazon destijds maar volgens mij zijn die allemaal al uitverkocht. Niets gehoord over een normale case versie of een re-release.

https://www.blu-ray.com/m...x-Saga-4K-Blu-ray/368183/

https://www.blu-ray.com/m...x-Saga-4K-Blu-ray/372510/

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

[Afbeelding]

[...]
Inmiddels te bestellen bij zavvi.nl.

En arrow zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 25-07-2025 17:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Thanks! Heb de pre-order geplaatst bij zavvi met nog een paar andere films die ik wilde hebben.

Verder is vanmiddag deel 1 van mijn Juli bestelling binnen gekomen. De rest volgt als het goed is volgende week ergens. In ieder geval weer erg blij mij, binnekort maar eens tijd vinden om ze te kijken :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6RDcB6Fk/IMG-20250725-123820.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8nCPqkm2/IMG-20250725-124022.jpg

hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXWfdalPdv5FXgeHkhmufBh9TOs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SMcFWpRW9d3MWCxT7HIaK0nC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NX3pP1erFnhc8HaMVLPUkmxwEE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rcCqaSriXffjhTgtl4UgQNNK.png?f=fotoalbum_large

De extended versies zijn trouwens ook nog verdeeld over twee schijven per film. Net als die boekenboxset die ik ook van de dvd's heb. Misschien dat daar de 4k schijven wel in doe, die zien er immers wel mooi uit :)

Nu doorsparen voor een 4k receiver, een 4k beamer en een 4k speler :') :P (en een telefoon met een betere camera, dit is wel echt pet :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 25-07-2025 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Yep. 9x BD100 schijven.
Heb ze hier al tijdje liggen. Gekocht aan 50 euro.
Nog altijd niet de tijd gehad om de rewatch in 4K te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:39

QuattroNL

It is I.

daffie82 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:17:
Yep. 9x BD100 schijven.
Heb ze hier al tijdje liggen. Gekocht aan 50 euro.
Nog altijd niet de tijd gehad om de rewatch in 4K te doen.
Ik heb die box idd ook toendertijd voor 5 tientjes gekocht.
Tijd terug de films gekeken (1 disk per avond, ben je dus bijna een week bezig). Wat een beeld in DV! :9~

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:00
Ik zie dat veel mensen hun 4K-reviews bij blu-ray.com vandaan halen. Nou ben ik een verstokte NL koper en kijker dus ik schaf meestal de NL-versie aan. Is het zo dat die uitgaven wat kwaliteit betreft gelijk zijn aan de buitenlandse uitgave van dezelfde tijd?
Er staat nml heel veel info te vinden bij buitenlandse uitgaven maar vrijwel niks als je de NL opzoekt. (of ik zoek niet goed genoeg)
In het forum staat wel wat, maar ook voornamelijk oude threads. De user reviews bij de uitgave zijn handig maar die staan niet of nauwelijks bij de NL uitgaven.

De stelling ‘Dit is een goede versie’ lijkt dan ook vaak gebaseerd op de buitenlandse uitgave.

Meestal kijk ik even bij de technische specs van een film onderaan IMDB om te zien wat de digital intermediate is, 2K of 4K. Ze hebben me wijsgemaakt dat dit een klein beetje aangeeft of de 4K ook echt de moeite waard kan zijn, maar de ervaring van mensen is uiteraard net zo belangrijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Teddieke op 26-07-2025 09:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Teddieke schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 07:57:
Ik zie dat veel mensen hun 4K-reviews bij blu-ray.com vandaan halen. Nou ben ik een verstokte NL koper en kijker dus ik schaf meestal de NL-versie aan. Is het zo dat die uitgaven wat kwaliteit betreft gelijk zijn aan de buitenlandse uitgave van dezelfde tijd?
Er staat nml heel veel info te vinden bij buitenlandse uitgaven maar vrijwel niks als je de NL opzoekt. (of ik zoek niet goed genoeg)
In het forum staat wel wat, maar ook voornamelijk oude threads.

De stelling ‘Dit is een goede versie’ lijkt dan ook vaak gebaseerd op de buitenlandse uitgave.

Meestal kijk ik even bij de technische specs van een film onderaan IMDB om te zien wat de digital intermediate is, 2K of 4K. Ze hebben me wijsgemaakt dat dit een klein beetje aangeeft of de 4K ook echt de moeite waard kan zijn, maar de ervaring van mensen is uiteraard net zo belangrijk.
Je kan in de zoekbalk van blu-ray.com het land aangeven. Dan zie je of specifieke NL uitgaves zijn en wat hun eigenschappen zijn (vaak hebben de Franse versies ook NL ondertitels en verpakkingen omdat veel van de Benelux uitgaves zo geklassificeerd worden). Ook hebben veel films hun eigen 4k topic op het forum van blu-ray.com met links naar specifieke uitgaves mocht je naar bepaalde versies op zoek zijn.

En van veel films zijn simpelweg geen 4k of hogere resolutie bronnen dus altijd een upscale (animatie films bijvoorbeeld). Hoeft niet perse slecht te zijn. Across the Spiderverse is een upscale maar ook een van de beste 4k films qua beeld en geluid.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 26-07-2025 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddieke
Dankjewel Gundogan!
Ik heb eigenlijk altijd blurays gekocht en ben me net pas gaan verdiepen in 4K discs. Ik heb verhalen gehoord over bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean deel 1 wat kennelijk niet aan te gluren is. Dan zie ik zoveel verschillende verpakkingen en versies dat ik niet zo goed weet welke dat nou betreft. Ik heb niks met special editions, boekjes, extra’s etc. Het gaat mij om de film.

Ik heb inderdaad gezocht naar de NL versies maar daar staan bijna nooit user reviews onder. Dan kan ik wel ongeveer de datum van uitgifte bekijken en daar dan de USA uitgave bijzoeken, maar zijn dat dezelfde ‘transfers’, zoals dat wordt genoemd?

Ik heb gisteren mijn eerste 4K’s gekocht. Dune 1 en 2, The Matrix en Oppenheimer. Ik ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen en of ik echt veel verschil ga zien op mijn UB820.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Teddieke schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 10:18:
Dankjewel Gundogan!
Ik heb eigenlijk altijd blurays gekocht en ben me net pas gaan verdiepen in 4K discs. Ik heb verhalen gehoord over bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean deel 1 wat kennelijk niet aan te gluren is. Dan zie ik zoveel verschillende verpakkingen en versies dat ik niet zo goed weet welke dat nou betreft. Ik heb niks met special editions, boekjes, extra’s etc. Het gaat mij om de film.

Ik heb inderdaad gezocht naar de NL versies maar daar staan bijna nooit user reviews onder. Dan kan ik wel ongeveer de datum van uitgifte bekijken en daar dan de USA uitgave bijzoeken, maar zijn dat dezelfde ‘transfers’, zoals dat wordt genoemd?

Ik heb gisteren mijn eerste 4K’s gekocht. Dune 1 en 2, The Matrix en Oppenheimer. Ik ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen en of ik echt veel verschil ga zien op mijn UB820.
Ik denk dat er geen Nederlandse bedrijven zijn die 4k uitgaves doen, dus je kan meestal wel de US/UK versie checken voor de beeld en geluideigenschappen. En de meeste films gebruiken ook wel dezelfde transfer. Soms op disks met een hogere bitrate, toevoeging van Dolby Vision/Atmos of doen bedrijven (vaak Italiaanse) hun eigen HDR grading, maar het komt vaak van dezelfde bron. Tenzij ze uiteraard vermelden dat het een nieuwe scan is van de bron of helemaal nieuwe bron, maar dat zetten ze er wel vaak bij.

Dune 1 en 2, The Matrix en Oppenheimer zijn allemaal fantastische uitgaves in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
Zijn er hier mensen die per se een Engelstalig doosje willen als de film zelf ook Engelstalig is, of in ieder geval van Engelstalige bodem? Hoe pakken jullie dat aan?

Het fijne aan het kopen van films in de US was dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Nu ik echter weer terug in Nederland ben gaat dat een stuk lastiger.

Zo was ik bijvoorbeeld op zoek naar een dvd voor de films Bloody Sunday (2002) en WiseGirls (2002), maar wat er op Marktplaats staat heeft allemaal een Nederlandstalig achterkantje.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:44
RazorMaron schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:36:
Zijn er hier mensen die per se een Engelstalig doosje willen als de film zelf ook Engelstalig is, of in ieder geval van Engelstalige bodem? Hoe pakken jullie dat aan?

Het fijne aan het kopen van films in de US was dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Nu ik echter weer terug in Nederland ben gaat dat een stuk lastiger.

Zo was ik bijvoorbeeld op zoek naar een dvd voor de films Bloody Sunday (2002) en WiseGirls (2002), maar wat er op Marktplaats staat heeft allemaal een Nederlandstalig achterkantje.
ebay en dan de UK versie kopen of zo?

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of gewoon naar ccovers en daar de cover downloaden en uitprinten.

...geeft dit teveel mijn leeftijd weer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Vrijdag schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:52:
Of gewoon naar ccovers en daar de cover downloaden en uitprinten.

...geeft dit teveel mijn leeftijd weer? :+
Nee hoor, in het dvdtijdperk maakte ik mijn eigen customhoesjes met Photoshop. In die tijd had je een site met mooie Hi-res hoesjes in alle talen... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
In okbober komen er weer een paar erg interessante films uit van zowel Arrow als Criterion dus ik dacht laat ik maar weer even wat info posten :)

Van Abel Ferrara komt Arrow met de 4K UHD van Ms. 45

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GQhsFfzS/MS-45.png
4K ULTRA HD BLU-RAY LIMITED EDITION CONTENTS
- Brand new 4K restoration by Arrow Films from the original 35mm camera negative
- 4K (2160p) UHD Blu-ray presentation in Dolby Vision (HDR10 compatible)
- Original lossless mono audio
- Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
- Brand new audio commentary by Alexandra Heller-Nicholas, author of Rape Revenge Films: A Critical Study and Cultographies: Ms. 45
- The Voice of Violence, a new featurette with film critic BJ Colangelo
- Where Dreams Go to Die, a new featurette with film critic Kat Ellinger
- Archive interview with director Abel Ferrara
- Archive interview with composer Joe Delia
- Archive interview with creative consultant Jack McIntyre
- Zoe XO, a 2004 short film directed by Paul Rachman
- Zoe Rising, a 2011 short film directed by Paul Rachman
- Theatrical trailer
- Image gallery
- Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Sister Hyde
- 60-page perfect bound collector's book featuring new writing by Robert Lund, previously unseen photographs of Zoë Lund and extracts from her diary, plus select archival material including writing by Kier-La Janisse and Brad Stevens
- Double-sided fold-out poster featuring original and newly commissioned artwork by Sister Hyde
Daarnaast komen ze ook met de Taiwanese Zombie film The Sadness

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9HGN8NKQ/Sadness.png
4K ULTRA HD LIMITED EDITION CONTENTS
4K (2160p) Ultra HD Blu-ray presentation in High Dynamic Range
Original DTS-HD MA 5.1 surround audio
Optional English subtitles
Brand new audio commentary with writer/director Rob Jabbaz and cinematographer Bai Jie-Li
Two archival audio commentaries with writer/director Rob Jabbaz, one with composers Tzechar and one with medical advisor Shu
Five behind-the-scenes featurettes: The Director, The Business Man, The Special Effects, The Art Department and The Production
Colour Grading Comparison with Colourist Paul Hanrahan
Two short films directed by Rob Jabbaz: Fiendish Funnies (2013) and Clearwater (2020)
North American premiere introduction and post-screening Q&A at the 2021 Fantasia International Film Festival
Reversible sleeve featuring newly commissioned artwork by Johnny Ryan
Illustrated collectors' booklet featuring selections of Rob Jabbaz's storyboards and gore guides, plus new writing on the film by Michelle Kisner and Josh Hurtado
En Criterion komt met Ken Russell's Altered States op 4K UHD

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tTyb5RZ5/Alterned-States.png
4K UHD + BLU-RAY SPECIAL EDITION FEATURES
New 4K digital restoration, with 2.0 surround DTS-HD Master Audio soundtrack
Alternate 5.1 surround DTS-HD Master Audio soundtrack
One 4K UHD disc of the film presented in Dolby Vision HDR and one Blu-ray with the film and special features
New audio commentary featuring film historian Samm Deighan
Archival interviews with director Ken Russell and actor William Hurt
New interview with special-visual-effects designer Bran Ferren
Trailer
English subtitles for the deaf and hard of hearing
PLUS: An essay by film critic Jessica Kiang

New cover by Richey Beckett
Dan nog een andere Criterion release: A History of Violence van David Cronenberg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/214gpQbL/History.png
DIRECTOR-APPROVED 4K UHD + BLU-RAY SPECIAL EDITION FEATURES
New 4K digital restoration, supervised by director of photography Peter Suschitzky and approved by director David Cronenberg, with 5.1 surround DTS-HD Master Audio soundtrack
One 4K UHD disc of the film presented in Dolby Vision HDR and one Blu-ray with the film and special features
Audio commentary featuring Cronenberg
New interview with screenwriter Josh Olson, conducted by writer-producer Tom Bernardo
Excerpts of Cronenberg and actor Viggo Mortensen in conversation at the 2014 Toronto International Film Festival
Acts of Violence, a documentary on the making of the film, featuring behind-the-scenes footage
Three featurettes
Deleted scene with commentary by Cronenberg
Trailer
English subtitles for the deaf and hard of hearing
PLUS: An essay by critic Nathan Lee
Ik heb zelf enkel Cronenberg's A History of Violence gezien, maar van wat ik zo hoor en lees zijn de andere ook aanraders (en in ieder geval lijken het ook wel mijn soort films te zijn)

The Sadness schijnt dan wel weer bijzonder bruut en controversieel te zijn

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nog steeds, inmiddels 4 euro goedkoper.
Denkt toch dat ik hem maar haal….!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ReVision. schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:15:
In okbober komen er weer een paar erg interessante films uit van zowel Arrow als Criterion dus ik dacht laat ik maar weer even wat info posten :)

Daarnaast komen ze ook met de Taiwanese Zombie film The Sadness

[Afbeelding]

The Sadness is best een, hoe zal ik het zeggen, visueel informatieve film over infected (denk aan de 28... Later reeks, of World War Z (de film, niet het boek, dat was vele malen beter :P )).

Mijn review toentertijd: Vrijdag in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28]"

Mocht je er mee bekend zijn, het heeft wel wat weg van (of is losjes geïnspireerd op) de comic The Crossed, een zeer gewelddadige setting waarin de geïnfecteerden geen enkele morele grens meer hebben en alleen nog plezier halen uit het martelen, verkrachten, vermoorden en opeten (niet noodzakelijk in die volgorde trouwens) van hun slachtoffers, ongeacht geslacht of leeftijd. Deze comic is echt, absoluut en totaal NIET geschikt voor tere zieltjes :P

Oh, ik kom er echt net achter dat er een filmadaptatie in de planning staat van The Crossed. FIngers crossed (:P) dat het trouw blijft aan de comic.

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 29-07-2025 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ReVision. schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:15:
Nogal een understatement. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

bruut en controversieel allemaal leuk en aardig maar is het ook een goede film ? Volgens mij valt dat wel wat tegen zo te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:01:
bruut en controversieel allemaal leuk en aardig maar is het ook een goede film ? Volgens mij valt dat wel wat tegen zo te zien :-)
Dat zal je voor jezelf moeten bepalen door hem te kijken ;)

Veel mensen vinden het zo te zien vooral niets omdat het te extreem is terwijl andere mensen er wel van houden en het het een top film vinden. Ik heb hem zelf dus nog niet gezien dus heb geen idee. Sowieso is het ook een kwestie van smaak en boeit het mij vrij weinig wat voor ratings een film heeft.

Er zijn genoeg slecht beoordeelde films die ik top vond en top films die ik zwaar vond tegenvallen. :D

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@ReVision. Klopt, daar heb je gelijk in.

Ik moet echter ergens een schifting in maken, kan helaas niet elke film kijken die er is :)
Die schifting maak ik dan toch vaak op ratings van bepaalde websites/platformen.
Dan zal ik heus wel eens een film missen die ik zelf goed zou vinden, dat is dan maar zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is ook wel een genre/type dat je moet liggen. Hou je niet van extreem visuele gore/geweld, dan is The Sadness niks voor je. Op zichzelf staand is het niet echt een bijzonder goede film, maar in het genre op dit moment best een goede entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:36
Ik was wat blue-ray van oa Marvel bij Bol aan het shoppen voor in de vacatie, man de helft is niet leverbaar of bijna uitverkocht, zelfs Dune 2 :( faseren ze die er uit om dan te moeten streamen?
(ondertiteling must have)
Edit: geen 4K blueray.. dus in verkeerde Topic gepost?

[ Voor 11% gewijzigd door natural colour op 29-07-2025 18:50 ]

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
natural colour schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 18:48:
Ik was wat blue-ray van oa Marvel bij Bol aan het shoppen voor in de vacatie, man de helft is niet leverbaar of bijna uitverkocht, zelfs Dune 2 :( faseren ze die er uit om dan te moeten streamen?
(ondertiteling must have)
Edit: geen 4K blueray.. dus in verkeerde Topic gepost?
Komen vanzelf wel weer op voorraad. Allemaal titels waar er ontzettend veel van gedrukt zijn, rustig afwachten ;) Tip van flip: Marvel altijd 1 a 2 jaar later pas kopen. Meeste titels zijn dan 5 a 7 euro.

Ik wacht nog steeds op mijn Seven Samurai van Zavvi. Sinds enkele jaren is Zavvi echt verschrikkelijk met shipment naar Nederland.

Daarnaast nog een parel van eigen bodem voor een fractie van de Bol.com gescoord, namelijk de Rob Houwer collectie met zijn films ( 14 stuks ) _/-\o_

Nu nog de Fons Rademakers set en de Dick Maas bluray box ( had ik hem maar gekocht voor 10 euro destijds bij Mediamarkt :-( )

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

De film Hero uit 2002 zou ook eens een mooie 4K release moeten krijgen.
Daar is - zoals ik lees - zelfs geen goede bluray release van blijkbaar ?!
Kan echt niet... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:08:
De film Hero uit 2002 zou ook eens een mooie 4K release moeten krijgen.
Daar is - zoals ik lees - zelfs geen goede bluray release van blijkbaar ?!
Kan echt niet... :(
Schijnbaar zijn de originele film elementen zwaar beschadigd en zijn er geen andere goede bronnen beschikbaar. Dus een 4K versie of nieuwe remaster blu-ray kan je vrijwel vergeten. Overigens heb ik de UK blu-ray en hij is zeker niet perfect maar veel beter dan de dvd die ik had en absoluut niet zo erg als mensen online doen voorkomen.

Je kan hem vanaf 14 euro bij bol krijgen wat mij betreft is de film en de bluray zeker de moeite waard.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@ReVision. 12,33 euro op amazon.com.be voor de UK versie van Paramount.

heb hem besteld, thanks!

Heb hem ooit 20 jaar geleden gezien, benieuwd wat ik er nu van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gaat (nog) niet over 4K UHD blu-rays kopen.

Maar kunnen jullie een niet al te dure 4k speler aanbevelen? Ik heb al wat zitten zoeken, maar de reviews van gebruikers gaan vaak alle kanten op en ik vind het lastig om hier een keuze in te maken. Wat dat betreft vertrouw ik de gebruikers hier een stuk meer.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Mad-Matt
als je ergens nog een Sony UBP-X800M2 kan kopen tussen 100 en 200 euro, zou ik dat zeker doen.

ben hier heel tevreden over. Alleen moet je voor Dolby Vision eraan denken dit handmatig aan te zetten in de settings. Dat is het enige ''nadeel'' IMO van deze speler.

Je kan veel duurdere Panasonic spelers kopen maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Mad-Matt schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:49:

Maar kunnen jullie een niet al te dure 4k speler aanbevelen? Ik heb al wat zitten zoeken, maar de reviews van gebruikers gaan vaak alle kanten op en ik vind het lastig om hier een keuze in te maken. Wat dat betreft vertrouw ik de gebruikers hier een stuk meer.
Ik heb een LG van 100 euro ofzo. Hele goede speler, alleen qua regiovrije discs is hij vrij kut. Sommige blurays pakt hij wel van een andere regio en andere weer niet. Probleem is dat hij schijnbaar met een truc regiovrij te krijgen is, maar nergens te vinden is hoe :P

Daarnaast Playstation 5 en de nieuwe Xbox voldoen ook prima hoor :)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CryptoNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:53:
[...]

Ik heb een LG van 100 euro ofzo. Hele goede speler, alleen qua regiovrije discs is hij vrij kut. Sommige blurays pakt hij wel van een andere regio en andere weer niet. Probleem is dat hij schijnbaar met een truc regiovrij te krijgen is, maar nergens te vinden is hoe :P

PS5 of Xbox wil ik niet, erg prijzig en ik wil een ouderwetse afstandsbediening
regiovrije zal ik denk ik niet vaak kopen, ik ga ook geen grote collectie verzamelen. (wil gewoon mijn favoriete films hebben)

@daffie82 Ik ga eens kijken, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Mad-Matt schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:56:
[...]

PS5 of Xbox wil ik niet, erg prijzig en ik wil een ouderwetse afstandsbediening
regiovrije zal ik denk ik niet vaak kopen, ik ga ook geen grote collectie verzamelen. (wil gewoon mijn favoriete films hebben)

@daffie82 Ik ga eens kijken, dankjewel :)
Valt wel mee tweedehands. Zijn ook gewoon afstandsbedieningen voor trouwens ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:53:
[...]

Dit is een mogelijkheid, mits jouw speler er tussen staat, had deze link al eerder gepost, maar bij deze nog een keer! :)

https://www.rattlebyte.co...select_model&model_id=219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CryptoNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:57:
[...]

Valt wel mee tweedehands. Zijn ook gewoon afstandsbedieningen voor trouwens ;)
Voor 300-400 kan je ook een flinke 4K speler voor aanschaffen, de kans dat erop gegamed gaat worden is precies 0 (ouderwetse pc-gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:02:
[...]

Dit is een mogelijkheid, mits jouw speler er tussen staat, had deze link al eerder gepost, maar bij deze nog een keer! :)

https://www.rattlebyte.co...select_model&model_id=219
Zit even te kijken voor die van mij maar dan moet je natuurlijk zelf gaan solderen en dergelijke. Daar ga ik niet aan beginnen. Heb 2 linker handen.
Die paar (max 2 of zo) andere regio blurays die ik heb, doe ik wel handmatig rippen dan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:11:
[...]

Zit even te kijken voor die van mij maar dan moet je natuurlijk zelf gaan solderen en dergelijke. Daar ga ik niet aan beginnen. Heb 2 linker handen.
Die paar (max 2 of zo) andere regio blurays die ik heb, doe ik wel handmatig rippen dan :+
Ach, ik heb 2 rechterhanden, samen zouden we dus een goed team vormen! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:11:
[...]

Ik heb mijn Sony UBP-X800M2 regiovrij laten maken bij een speciaal bedrijf.
Kosten toen 100 euro (exclusief verzendkosten) maar hij wordt gratis retour gestuurd.

Voor mij sowieso de moeite waard want ik heb denk wel meer dan 100 regio A films plus ook veel 4K UHD's waarvan de extra's op een regio A bluray staan :)

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Mad-Matt schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:49:

Ik heb onlangs een Panasonic UB450 gekocht, als upgrade voor mijn PlayStation 5. Het is een fijne kleine 4K blu-ray speler. De speler schakelt automatisch tussen HDR(10+) en Dolby Vision. Afhankelijk van wat de film ondersteund. Verder valt er weinig aan op te merken. Ik heb hem tijdens de Amazon Prime days voor EU220,- kunnen kopen. Met een klein beetje zoeken vind je hem nog wel ergens voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:17:
[...]

Ik heb onlangs een Panasonic UB450 gekocht, als upgrade voor mijn PlayStation 5. Het is een fijne kleine 4K blu-ray speler. De speler schakelt automatisch tussen HDR(10+) en Dolby Vision. Afhankelijk van wat de film ondersteund. Verder valt er weinig aan op te merken. Ik heb hem tijdens de Amazon Prime days voor EU220,- kunnen kopen. Met een klein beetje zoeken vind je hem nog wel ergens voor die prijs.
Bij Bol nu € 229.- ;)

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Als je kan wachten op de UB450... (voorlopig niet op voorraad).
Nog geen 200 euro op Amazon.com.be
Op Amazon.fr ook trouwens voor deze prijs.

https://www.amazon.com.be/dp/B07P6RXGMV

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 31-07-2025 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Is er hier iemand die Lawrence Of Arabia (4K Ultra HD Blu-ray) (Limited Edition) (Steelbook) in huis gaat halen?

Ik zou hem eerder kopen om te verzamelen en niet zozeer vanwege de film zelf. En ik vind het ook te duur.

Maar het schijnt een geweldige transfer te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ZesBarkiePK op 31-07-2025 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 18:23:
Is er hier iemand die Lawrence Of Arabia (4K Ultra HD Blu-ray) (Limited Edition) (Steelbook) in huis gaat halen?

Ik zou hem eerder kopen om te verzamelen en niet zozeer vanwege de film zelf. En ik vind het ook te duur.

Maar het schijnt een geweldige remaster te zijn.
Ik heb hem en behalve dat het een van de beste films ooit is, is het ook zeker een van de betere tranfers nasr 4K die ik bezit.

Kan hem niet genoeg aanraden, echt een must own! :)

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teddieke

In mijn Top 5. Maar heb ‘m op BR al en is aardig aan de prijs.
Ben eerst op zoek naar de 4K van LotR en Hobbit (NL versies)

Keuzes, keuzes, keuzes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009

Een aantal maanden terug gekocht bij amazon.it voor iets meer dan €50. Hij stond al een jaar op mijn verlanglijst maar was heel slecht verkrijgbaar. Dus toen hij voorbij kwam moest ik meteen toeslaan. Achteraf gezien blijkt nu dat hij meer beschikbaar komt, maar wel nog steeds voor iets meer dan €50. Ik vind het een top film en ook een top 4K transfer, dus deze mocht gewoon niet ontbreken, ondanks dat ik ‘m al op blu-ray had en zelfs in 4K op Apple TV.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Dat ziet er weer uit als zo'n Nordics import versie, misschien is ie rechtstreeks van daar wel goedkoper te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Laatst online: 17:23

Ik heb hem vorige week op Amazon.com.be besteld voor € 39,59:
https://www.amazon.com.be/dp/B0FF5D16PQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

rgeerolf schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:06:
[...]

Ik heb hem vorige week op Amazon.com.be besteld voor € 39,59:
https://www.amazon.com.be/dp/B0FF5D16PQ
Sorry, de titel van het regelitem $ {hash-get title} kan niet worden verzonden naar het adres dat je hebt geselecteerd. Verwijder het item of selecteer een ander adres.
Isolationistische Belgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:14
daffie82 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:42:
@ReVision. 12,33 euro op amazon.com.be voor de UK versie van Paramount.

heb hem besteld, thanks!

Heb hem ooit 20 jaar geleden gezien, benieuwd wat ik er nu van vind.
Koop je wel eens tweedehands? Ik koop vrijwel alles op Marktplaats (4K + normale blu rays). Hero bijvoorbeeld kan je voor €1,- a € 2,- zo op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers

Waarom zou je een dure film aanschaffen die je zelf niet top vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

westers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:25:

Koop je wel eens tweedehands? Ik koop vrijwel alles op Marktplaats (4K + normale blu rays). Hero bijvoorbeeld kan je voor €1,- a € 2,- zo op de kop tikken.
Ja, koop ik zeker wel eens.
Ook die UK versie van Paramount op marktplaats voor 2 euro?
Ik heb nu niet gecheckt, maar ik heb hem nu via amazon voor 12 euro incl. verzending.
Als je verzendkosten bij die 2 euro gaat tellen, kom je op min of meer hetzelfde bedrag uit. Dan ga ik liever voor een nieuwe disc ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010

Ik heb hem gepreordered bij bol. Benieuwd of ze nog gaan leveren aan van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers
daffie82 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:17:
[...]

Ja, koop ik zeker wel eens.
Ook die UK versie van Paramount op marktplaats voor 2 euro?
Ik heb nu niet gecheckt, maar ik heb hem nu via amazon voor 12 euro incl. verzending.
Als je verzendkosten bij die 2 euro gaat tellen, kom je op min of meer hetzelfde bedrag uit. Dan ga ik liever voor een nieuwe disc ;)
Ah nee, zijn NL versies! Is de UK Paramount een andere transfer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
westers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:40:

Ah nee, zijn NL versies! Is de UK Paramount een andere transfer?
Dutch filmworks staat redelijk bekend voor hun lage kwaliteit VC-1 codering en bluray uitgaves.
De UK Paramount en Miramax versies zijn MPEG-4 AVC en hebben een 60% hogere bitrate.

De NL versie is daarom ook slechts een BD-25 en de UK versies een BD-50

[ Voor 9% gewijzigd door ReVision. op 01-08-2025 12:48 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dutch filmworks ver van wegblijven inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers
ReVision. schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:45:
[...]

Dutch filmworks staat redelijk bekend voor hun lage kwaliteit VC-1 codering en bluray uitgaves.
De UK Paramount en Miramax versies zijn MPEG-4 AVC en hebben een 60% hogere bitrate.

De NL versie is daarom ook slechts een BD-25 en de UK versies een BD-50
Interessant. Volgens blu-ray.com is deze uitgave trouwens wel MPEG-4 AVC: https://www.blu-ray.com/movies/Hero-Blu-ray/210434/

Klopt dat deze VC-1 is: https://www.blu-ray.com/movies/Hero-Blu-ray/273982/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Geen idee of deze vergelijkbaar is, zal je moeten testen met de bitrate maar het zou zeker kunnen. Maar sowieso moet je geen DFW versies hebben van Aziatische films want de ondertiteling is vaak heel slecht vertaald.

[ Voor 27% gewijzigd door ReVision. op 01-08-2025 13:48 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
westers schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:27:
[...]

Waarom zou je een dure film aanschaffen die je zelf niet top vindt?
Omdat ik het vakmanschap waardeer. Ook al spreekt het onderwerp of het tempo van een film mij soms minder aan, toch vind ik het leuk om een bredere films kennis op te bouwen en zijn bijvoorbeeld de acteerprestaties of regie op zich al een reden zijn om iets te bekijken.

Ik zou anders alleen maar moderne superhelden films kijken. Ik lust er pap van, maar er is nog zoveel meer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
De laatste aankopen van Juli zijn inmiddels ook allemaal binnen :*)

Ook hier mijn slag geslagen tijdens de Criterion sale op Amazon.com
Vooral ook erg bij met de Zatochi blu-ray collection. Alle 25 films voor 90 euro 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1fvfJfyk/IMG-20250803-065531.jpg

Dan nog een paar leuke releases van Arrow, vooral Dark City erg blj mee maar ook A Simple Plan welke schijnbaar enkel in de US is uitgegeven door Arrow.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GffsmD6D/IMG-20250803-065620.jpg

En dan nog Flow, The Third Man en een jeugd favoriet Small Soldiers op 4K UHD _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1YTPmYgT/IMG-20250803-065717.jpg

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

De 2 voor € 30,- bij Bol isserweer! Jawel!

https://www.bol.com/nl/nl...3972_discount___500168804

Veel van hetzelfde, er zal wel ergens wat nieuw tussen zitten, afijn, kijk zelf maar en doe er je voordeel mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgeerolf
MasterCypher25 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:19:
De 2 voor € 30,- bij Bol isserweer! Jawel!

https://www.bol.com/nl/nl...3972_discount___500168804

Veel van hetzelfde, er zal wel ergens wat nieuw tussen zitten, afijn, kijk zelf maar en doe er je voordeel mee!
Hmm, ik heb 2 UHD's van de actie in mijn winkelmandje gestopt maar de korting wordt niet verrekend. Nog iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

rgeerolf schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:50:
[...]

Hmm, ik heb 2 UHD's van de actie in mijn winkelmandje gestopt maar de korting wordt niet verrekend. Nog iemand die dit kan bevestigen?
Verrek! Je hebt gelijk... Heb hetzelfde gedaan en gewoon de volle mep betalen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@rgeerolf @MasterCypher25
Ik heb het ook, maar nu niet meteen aannemen dat het opzet is, het kan ook gewoon een foutje zijn. Uiteraard wel even opletten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rgeerolf
W1ck1e schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:03:
Ik heb het ook, maar nu niet meteen aannemen dat het opzet is, het kan ook gewoon een foutje zijn. Uiteraard wel even opletten.
Inderdaad, ben contact aan het opnemen met de klantenservice om te zien wat er fout loopt. Ik rapporteer terug.

Edit: De Bol-medewerker kon het ontbreken van de korting inderdaad nabootsen en heeft dit doorgegeven aan zijn verantwoordelijke collega's. Ik krijg binnen de 2 werkdagen een terugkoppeling via mail. Hopelijk is de actie tegen dan nog geldig :)

[ Voor 24% gewijzigd door rgeerolf op 04-08-2025 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

W1ck1e schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:03:
Daar ga ik ook niet van uit, waar gewerkt wordt, worden er fouten gemaakt, simple as that.... :Y
rgeerolf schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:04:
[...]

Inderdaad, ben contact aan het opnemen met de klantenservice om te zien wat er fout loopt. Ik rapporteer terug.

Edit: De Bol-medewerker kon het ontbreken van de korting inderdaad nabootsen en heeft dit doorgegeven aan zijn verantwoordelijke collega's. Ik krijg binnen de 2 werkdagen een terugkoppeling via mail. Hopelijk is de actie tegen dan nog geldig :)
Meestal loopt de actie wel enkele weken, dus tijd genoeg denk ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Topgun Maverick zit er nu ook bij. Was vorige ronde niet in deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Bij Bol.com werken toch een partij achterlijke medewerkers ongelooflijk en gewoon bij het standpunt blijven he. Wilde weer 3 films bestellen vanuit de 3 voor 20 euro actie, maar de korting werd weer eens niet verrekend. Reactie medewerker:

een service expert:
Ik heb het voor je nagekeken en bij deze actie is het zo dat je 3 van dezelfde blu rays moet selecteren en combineren met diverse blu rays is niet mogelijk .

Dus je moet 3 dezelfde films kopen? HAHAHAH waar slaat dat op? Makes 0 sense. Maar weer een 1 ster review richting Trustpilot. Wat een volk.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:36:
[...]

Daar ga ik ook niet van uit, waar gewerkt wordt, worden er fouten gemaakt, simple as that.... :Y

[...]

Meestal loopt de actie wel enkele weken, dus tijd genoeg denk ik? ;)
Actie kan wel enkele weken lopen. Probleem is dat sommige films niet meer terug op voorraad komen als ze uitverkocht gaan raken. Dat is wel vaker zo gebleken met deze actie.

Dit is denk ik wel de 50ste keer dat kortingen niet worden verrekend bij deze acties. Er werken daar een paar bananen die producten gewoon niet op de juiste manier koppelen in het systeem van Bol.com waardoor kortingen dus niet worden verrekend. Ik begrijp niet hoe het kan dat dit elke keer opnieuw mis gaat.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Pre-order geplaatst. Wel 45 euro koekoek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERLc1s3hSThu9kspeRC70bVq874=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bSVJjXXpfC2SMMpuA8KLHfws.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door CryptoNL op 04-08-2025 12:41 ]

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Problemen met 2 voor 30 actie lijken opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:20:
[...]

Actie kan wel enkele weken lopen. Probleem is dat sommige films niet meer terug op voorraad komen als ze uitverkocht gaan raken. Dat is wel vaker zo gebleken met deze actie.

Dit is denk ik wel de 50ste keer dat kortingen niet worden verrekend bij deze acties. Er werken daar een paar bananen die producten gewoon niet op de juiste manier koppelen in het systeem van Bol.com waardoor kortingen dus niet worden verrekend. Ik begrijp niet hoe het kan dat dit elke keer opnieuw mis gaat.
Tja, vraag en aanbod, zoals met iedere actie en dus ook zo met deze...

Bestel nu ongeveer een jaar bij Bol en vooral tijdens de 2 voor € 30,- actie, maar nog nooit meegemaakt dat de korting niet verrekend werd. Afijn, het werkt nu en de korting wordt verrekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:54:
[...]

Tja, vraag en aanbod, zoals met iedere actie en dus ook zo met deze...

Bestel nu ongeveer een jaar bij Bol en vooral tijdens de 2 voor € 30,- actie, maar nog nooit meegemaakt dat de korting niet verrekend werd. Afijn, het werkt nu en de korting wordt verrekend :)
Ja het werkt :)

Juror #2
Transformers One
LOTR War of the Rohirrim staan in bestelling _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
De 2 voor 30 actie lijkt nu te werken, maar alleen als je er niet meer dan 2 films in je winkelwagen doet. De vorige keer werkte het ook gewoon met 4 of 6 films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Korting werkt nu inderaad. Toch weer 2 4K blu-rays gevonden. De meeste die de moeite waard zijn in deze acties heb ik namelijk meestal al.

Rebel Without A Cause 4K
The Batman 4K

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Bol.com doet nog wel een beetje raar, of ik snap het niet deze film zou op voorraad moeten zijn maar ik kan hem al niet meer bestellen. Je moet er echt snel bijzijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 21:53
Ik heb Dune 1 en 2 aangeschaft. Had onlangs al zin om deze weer eens te kijken, en nu met een goed excuus beide films in de aanbieding kunnen scoren. Helaas niet zo'n goede deal als een paar weken geleden, maar ach.
Eigenlijk wil ik ook nog heel graag Oppenheimer en Saving Private Ryan. Oppenheimer heb ik überhaupt nog niet gezien en Saving Private Ryan is één van mijn favoriete films. Maar ik weet niet of ik gelijk nog 30 euro wil uitgeven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:39

QuattroNL

It is I.

ZesBarkiePK schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:46:
De 2 voor 30 actie lijkt nu te werken, maar alleen als je er niet meer dan 2 films in je winkelwagen doet. De vorige keer werkte het ook gewoon met 4 of 6 films.
Idd. Heb er 4 van die actie in m'n mandje zitten en betaal daar 87,- voor.
Met 2 gaat het idd goed. Prima, dan maar in 2 bestellingen (lekker efficient :-( ).

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rgeerolf
CryptoNL schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:10:
Bij Bol.com werken toch een partij achterlijke medewerkers ongelooflijk en gewoon bij het standpunt blijven he. Wilde weer 3 films bestellen vanuit de 3 voor 20 euro actie, maar de korting werd weer eens niet verrekend. Reactie medewerker:

een service expert:
Ik heb het voor je nagekeken en bij deze actie is het zo dat je 3 van dezelfde blu rays moet selecteren en combineren met diverse blu rays is niet mogelijk .

Dus je moet 3 dezelfde films kopen? HAHAHAH waar slaat dat op? Makes 0 sense. Maar weer een 1 ster review richting Trustpilot. Wat een volk.
Tja zoals je kan zien had ik een heel andere ervaring. De medewerker die ik gesproken heb zei vriendelijk dat hij het ook kon nabootsen en dat hij het ging doorgeven. Intussen is het zoals anderen hier zeggen al opgelost en heb ik mijn bestelling kunnen plaatsen.

(wel nog geen seintje gekregen van Bol, dus ik hoop dat hij z'n belofte nog nakomt :) )

Edit: Ja dus, net opgebeld geweest door de medewerker die ik eerder had gesproken via de chat. Hij had feedback gekregen dat het zou moeten opgelost zijn en ik kon dit dus inderdaad meteen bevestigen :)

[ Voor 10% gewijzigd door rgeerolf op 04-08-2025 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik heb al m’n films inmiddels kunnen bestellen, weliswaar per twee. Er zit voldoende van Christopher Nolan tussen wat ik nog niet had.

Helaas doen Marvel films niet mee in de 2 voor 30 actie. Ik had Phase 1 en 2 nog wel aan willen vullen met 4K titels. Volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
ZesBarkiePK schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:49:
Bol.com doet nog wel een beetje raar, of ik snap het niet deze film zou op voorraad moeten zijn maar ik kan hem al niet meer bestellen. Je moet er echt snel bijzijn denk ik.
Ik kan ‘m gewoon in mij. winkelwagentje stoppen. Welllicht nog eens proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Joop34 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:50:
Ik heb Dune 1 en 2 aangeschaft. Had onlangs al zin om deze weer eens te kijken, en nu met een goed excuus beide films in de aanbieding kunnen scoren. Helaas niet zo'n goede deal als een paar weken geleden, maar ach.
Eigenlijk wil ik ook nog heel graag Oppenheimer en Saving Private Ryan. Oppenheimer heb ik überhaupt nog niet gezien en Saving Private Ryan is één van mijn favoriete films. Maar ik weet niet of ik gelijk nog 30 euro wil uitgeven. :+
Dune moet ik nog kijken :D

Mijn favoriet de laatste jaren is toch wel Whiplash met JK Simmons. WAT een film is dat _0_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PatrickC schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:46:
Korting werkt nu inderaad. Toch weer 2 4K blu-rays gevonden. De meeste die de moeite waard zijn in deze acties heb ik namelijk meestal al.

Rebel Without A Cause 4K
The Batman 4K
Eerste wereld problemen inderdaad. :Y

Ik had The Lost World nog niet (ga geen 60+ euro voor de nieuwe set neerleggen als ik Jurassic Park al heb en 3 niet hoef) en ook maar V for Vendetta besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

V for Vendetta goede transfer.

Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste