Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Ik heb er 4 opgepikt bij Bol. Wel 2x moeten bestellen want de 3de en 4de werden voor de normale prijs in het winkelwagentje gelegd.

Saving Private Ryan
Interstellar
Se7en
Unforgiven

Veel te kiezen, ik begin net met 4K 🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:42
Teddieke schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:40:
Veel te kiezen, ik begin net met 4K 🥳
Uw portefeuille zal het voelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15:41

MasterCypher25

Miss Patriotic

McRagefit schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:50:
[...]

Uw portefeuille zal het voelen!
Vandaag ook even 8 titels besteld en mijn portemonnee? Die wordt over 14 dagen weer aangevuld! ;)

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Klopt! Heb hem ook. Remember, remember the 5th of november!
Goede film ook, absolute klassieker.
Wel altijd het gevoel dat als ze 30-45 minuten langer de tijd hadden genomen en 1-2 bierviltjes extra voor het plot dat dit dan een top 20 film aller tijden had kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:10

daffie82

Minisforum UM773 Lite

https://www.blu-ray.com/movies/Yi-Yi-4K-Blu-ray/393819/

what the fuck? Yi Yi op 4k?
Iemand die hier meer van weet?

Ik heb net de Bluray gekocht ...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:18:
https://www.blu-ray.com/movies/Yi-Yi-4K-Blu-ray/393819/

what the fuck? Yi Yi op 4k?
Iemand die hier meer van weet?

Ik heb net de Bluray gekocht ...
https://carlottafilms.com/films/yi-yi/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hmm, typisch dat ik net de Bluray heb gekocht he.
Dus denk er aan mensen, mede dankzij mij hebben jullie binnenkort een 4k release ! :+

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:34:
Hmm, typisch dat ik net de Bluray heb gekocht he.
Dus denk er aan mensen, mede dankzij mij hebben jullie binnenkort een 4k release ! :+
Vooralsnog enkel een Franse versie met enkel Franse ondertiteling, helaas kan het dan nog zo maar een jaar of meer duren voor er een US of UK versie komt of iets met EN subs. Heb het bij genoeg films zien gebeuren.

Bijvoorbeeld The Great Silence, een film die ik heel graag wilde hebben. Kwam in maart 2022 uit op 4K UHD met enkel FR ondertiteling. In maart 2025 kwam er na 3 jaar eindelijk een Duitse release die engelse ondertiteling had, maar helaas wel een mediabook versie met Duitse tekst op het hoesje.

Verder nog steeds geen andere 4K UHD release van die film geweest. Heb uiteindelijk de Duitse versie maar gekocht want die had engelse ondertiteling en ook HDR (de Franse niet)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:29
Ik had hier enkele dagen geleden een link gepost naar Lawrence of Arabia Franse steelbook op Amazon BE. Blijkbaar leverde die niet naar NL. De Spaanse versie via Amazon ES is nog wat goedkoper, ook met verzending (naar België toch). Misschien sturen ze die wel naar NL? Is mogelijk dezelfde disc. Voor de geïnteresseerden:
https://www.amazon.es/Law...-4K-Blu-ray/dp/B0FKBS7KG2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

rgeerolf schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:09:
Ik had hier enkele dagen geleden een link gepost naar Lawrence of Arabia Franse steelbook op Amazon BE. Blijkbaar leverde die niet naar NL. De Spaanse versie via Amazon ES is nog wat goedkoper, ook met verzending (naar België toch). Misschien sturen ze die wel naar NL? Is mogelijk dezelfde disc. Voor de geïnteresseerden:
Of het dezelfde versie is, kan je controleren op blu-ray.com aan de hand van de ASIN code die vermeld staat op de site en verpakking ;)

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:24
Eindelijk dollar trilogy compleet. Laatste deel net binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/viYIOOUlISscqCssVVZoeDxY56M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUhhKG7LbzGKSCsUjtZvjI6g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/We55uAXxjcCzgWvrMvP8CCybkxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDYCa50UJq1ffFKyeA8FDqvL.jpg?f=fotoalbum_large

Eind van ee maand hoop ik nog Total recall, Jackie Brown en Lawrence of Arabia te kunnen toevoegen aan collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dune 1+2 maar besteld. Zouden prachtige transfers moeten zijn. 2 voor 30.
Boek ligt op de plank. Maar snel gaan lezen!

Iets off-topic maar mocht je Freebees sparen; je kan tegenwoordig inleveren voor Amazon/Bol cadeaubonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:59
Campo di Casa schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eind van ee maand hoop ik nog Total recall, Jackie Brown en Lawrence of Arabia te kunnen toevoegen aan collectie.
Nice! Ik ben hier veel te laat achtergekomen waardoor ik de pre-orders heb gemist. Gelukkig via marktplaats nog aan For a Few Dollars More kunnen komen, en ik hoop dat TGTBATU er ook op verschijnt. Voor deze ene keer ben ik dan blij met scalpers :p

A Fistful twijfel ik over. Die vind ik vrij gedateerd waardoor ik er niet zoveel plezier naar kijk dan de andere twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nice! Ik ga denk nog wel de eerste twee delen aanschaffen. TGtBatU heb ik al de prima Kino Lorber versie van.

Van Total Recall is de Italiaanse 4Kult versie de beste btw. Zelfde als de normale Studio Canal versie maar dan zonder enorme bitrate dips in een paar scenes. Maar uiteraard alleen Italiaanse ondertitels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yx1cEMfPAQPdLN2vwZwMbehb8gs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNwRZde63s0dBBaf4gZKrPSR.jpg?f=fotoalbum_large

De Verhoeven sci fi trilogie blijft een dikke aanrader, zowel qua films als qua transfers. _/-\o_

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 19:18
De 2 voor 30 actie van Bol is vandaag binnengekomen.
Een paar films van Christopher Nolan er bij, daar ga ik nog eens goed voor zitten. De Sonic trilogie is nu compleet met Sonic 3. Met Keanu Reeves en een dubbele rol voor Jim Carrey een aanrader om te kijken, zeker met kids. De steelbook van Zack Snyder's Justice League kon ik ook niet laten liggen, het is een film van ruim 4 uur op twee discs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_2XQ5w4GPhKYZEgF3mnGXpYK8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3iRb265WeFsdmStDjPyf6H78.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DG9AOluy1r-9cq9iExAZtdzD6BQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SGZ9HHNYjKjRVrZqn4B7DvB5.jpg?f=fotoalbum_large

De kast begint aardig vol te worden. Ik verzamel pas een paar maanden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eoD_BmmKpTC8DoCojorgKdkIr4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zy9E78YMd163SGfieI4BOjCP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEHUaOyPczUy1R2zVqzgN6C-lA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2CgNAb45Zk5zVlHQKJSm5A9.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:09:
De 2 voor 30 actie van Bol is vandaag binnengekomen.
Een paar films van Christopher Nolan er bij, daar ga ik nog eens goed voor zitten. De Sonic trilogie is nu compleet met Sonic 3. Met Keanu Reeves en Jim Carrey een aanrader om te kijken, zeker met kids. De steelbook van Zack Snyder's Justice League kon ik ook niet laten liggen, het is een film van ruim 4 uur op twee discs.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De kast begint aardig vol te worden. Ik verzamel pas een paar maanden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn bestelling komt vandaag tussen 14.00 en 18.00 binnen en zal dan wel een fotootje posten.
Die Justice League die op de foto staat, duurt wel even 4 uur zo uit mijn hoofd, daar zal je dus een middagje of avondje voor uit moeten trekken! :P

Edit 01:

Mijn bestelling is ook ondertussen binnen gekomen en bestaat uit de volgende titels :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCTLSKwMmTDUAiruria99bOk2pE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZdJ1WTs0ioV9VWYBv7rMbnV.jpg?f=fotoalbum_large

Complete pentalogy Gekke Max en zijn vriendjes! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgfP4GgSpOWSOhi0vifI_yvOvec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgSPdMUQwXHVj4g7M4h6kcBA.jpg?f=fotoalbum_large

En nog enkele leuke filmpjes! :) Waaronder Top Gun Maffe Rick! _O-

[ Voor 21% gewijzigd door MasterCypher25 op 05-08-2025 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
rgeerolf schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:09:
Ik zie daar zo snel geen NL subs bij staan. Ik zag ‘m bij Bol staan maar 51 euro vind ik toch echt wat gortig.
Hopelijk komt ie nog wat goedkoper op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:59

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Weet jij of ze dit ook gaan doen voor ‘Once upon a time in the West’?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

D. Ninjai schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:14:
[...]

Weet jij of ze dit ook gaan doen voor ‘Once upon a time in the West’?
Is al een uitstekende versie van op een BD 100 uitgave.
https://www.blu-ray.com/m...e-West-4K-Blu-ray/365756/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:24
@D. Ninjai niks over aangekondigd. En zoals @daffie82 aangeeft is er al een goede release op 4K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McRagefit
Teddieke schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 19:09:
[...]

Ik zie daar zo snel geen NL subs bij staan. Ik zag ‘m bij Bol staan maar 51 euro vind ik toch echt wat gortig.
Hopelijk komt ie nog wat goedkoper op de markt.
Op amazon.es zelf zie je een foto van de achterkant waar Nederlands bij de ondertitels staat. Blu-ray.com is dus niet volledig hier denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:20:
[...]

Mijn bestelling komt vandaag tussen 14.00 en 18.00 binnen en zal dan wel een fotootje posten.
Die Justice League die op de foto staat, duurt wel even 4 uur zo uit mijn hoofd, daar zal je dus een middagje of avondje voor uit moeten trekken! :P

Edit 01:

Mijn bestelling is ook ondertussen binnen gekomen en bestaat uit de volgende titels :

[Afbeelding]

Complete pentalogy Gekke Max en zijn vriendjes! :P

[Afbeelding]

En nog enkele leuke filmpjes! :) Waaronder Top Gun Maffe Rick! _O-
Lol, Top Gun Maffe Rick :) Zeker een mooie film selectie!

Ik negeer de bonus content bijna altijd, maar bij Maffe Rick had ik die gelukkig vooraf gekeken, bijzonder om te zien hoeveel ze echt met échte vliegtuigen hebben gedaan.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:02:
[...]

Lol, Top Gun Maffe Rick :) Zeker een mooie film selectie!

Ik negeer de bonus content bijna altijd, maar bij Maffe Rick had ik die gelukkig vooraf gekeken, bijzonder om te zien hoeveel ze echt met échte vliegtuigen hebben gedaan.
Dank je! Binnenkort nog even de eerste Top Gun bestellen, dan is die duology ook weer compleet. Zit te denken om de gehele Pirates of the Caribean pentalogy aan te schaffen :)

Bonuscontent zie ik zelden, maar zal die van Top Gun Maverick zeker even gaan kijken, misschien vind ik het wel wat.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Laatst online: 16:29
MasterCypher25 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:12:
[...]

Of het dezelfde versie is, kan je controleren op blu-ray.com aan de hand van de ASIN code die vermeld staat op de site en verpakking ;)
Had het gecheckt, hebben elk hun eigen ASIN-code (FR: B0FF5D16PQ, ES: B0FKBS7KG2), maar toch vaak dezelfde discs :)

[ Voor 22% gewijzigd door rgeerolf op 06-08-2025 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

rgeerolf schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:49:
[...]

Had het gecheckt, hebben elk hun eigen ASIN-code (FR: B0FF5D16PQ, ES: B0FKBS7KG2), maar toch vaak dezelfde discs :)
Tja, dat schiet dan niet op, zelfde bedrijf, zelfde ASIN zou je zeggen. Dat lijkt mij logisch, maar toch weer niet :P "Mompelt iets met bomen en het bos niet meer zien...." :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
MasterCypher25 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:27:
[...]

Tja, dat schiet dan niet op, zelfde bedrijf, zelfde ASIN zou je zeggen. Dat lijkt mij logisch, maar toch weer niet :P "Mompelt iets met bomen en het bos niet meer zien...." :|
Ik denk dat het dezelfde discs zijn, maar ander kartonnetje errond, dus toch ander product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

McRagefit schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat het dezelfde discs zijn, maar ander kartonnetje errond, dus toch ander product?
Zou kunnen, maar het lijkt mij niet logisch. Als ik distribiteur/verkoopsite zou zijn, zou ik juist de code's binnen het bedrijf gelijk houden, heb je ook maar 1 administratie nodig i.p.v. voor ieder land apart. Plus het maakt het zoeken in verschillende landen makkelijker, maar wie ben ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

Zou kunnen, maar het lijkt mij niet logisch. Als ik distribiteur/verkoopsite zou zijn, zou ik juist de code's binnen het bedrijf gelijk houden, heb je ook maar 1 administratie nodig i.p.v. voor ieder land apart. Plus het maakt het zoeken in verschillende landen makkelijker, maar wie ben ik? :P
Zo werkt het niet. Verschillend product dus andere productcode. Dat dat dan misschien dezelfde discs zijn, is van geen belang.

Het bedrijf waar ik werk hanteert ook vaker hetzelfde product in de verpakking. Het wordt echter wel als een ander product met een andere code verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
400 euro armer maar dan heb je ook wat i guess :) Return of Swamp Thing gelimiteerd tot slechts 1.000 copies wereldwijd. Wel jammer, want Swamp Thing ( de eerste film ) is dus weer van een andere distri. Jammer dat dat niet 1 set is dan.

- Return of Swamp Thing 4K

- Adventures of Superboy season 2 + 3 + 4 DVD

- Superman and Lois Season 3 + 4 blu-ray

- Superfriends complete collection blu-ray

- Titans season 4 blu-ray

[ Voor 81% gewijzigd door CryptoNL op 06-08-2025 11:44 ]

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:09
MasterCypher25 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:12:
Zit te denken om de gehele Pirates of the Caribean pentalogy aan te schaffen :)
Die transfer wordt als erg slecht beoordeeld.
https://ultrahd.highdefdi...rseoftheblackpearl4k.html
Ik heb ze al op reguliere blu-ray (op de laatste film na, maar die vind ik ook niet zo best) en zelfs in de sale vind ik de 4K releases nog niet de moeite waard.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

PatrickC schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:04:
[...]

Ik heb ze al op reguliere blu-ray (op de laatste film na, maar die vind ik ook niet zo best) en zelfs in de sale vind ik de 4K releases nog niet de moeite waard.
Dank je voor de info! Had het nog niet nagekeken op blu-ray.com aangezien het nog maar een idee is om het aan te schaffen. Misschien toch maar iets anders kiezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:14
PatrickC schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:04:
[...]

De reviews zijn alleen slecht voor de eerste Pirates toch? Dat is inderdaad een van de weinige 4K's die er berucht om is slechter te zijn dan de blu ray. De anderen in de reeks zijn volgens mij wel prima beoordeeld. Weet het zelf niet, heb ze ook alleen op blu ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

westers schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:22:
Dat is inderdaad een van de weinige 4K's die er berucht om is slechter te zijn dan de blu ray.
Een gevalletje Terminator 2 als het ware :)

[ Voor 26% gewijzigd door daffie82 op 06-08-2025 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westers
daffie82 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:54:
[...]

Een gevalletje Terminator 2 als het ware :)
Yep, net als The Bourne Identity en American Graffiti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
westers schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:22:
[...]

De reviews zijn alleen slecht voor de eerste Pirates toch? Dat is inderdaad een van de weinige 4K's die er berucht om is slechter te zijn dan de blu ray. De anderen in de reeks zijn volgens mij wel prima beoordeeld. Weet het zelf niet, heb ze ook alleen op blu ray.
De andere zijn volgens mij maar marginaal beter dan de standaard blu-ray’s.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:16
Enkel de laatste is een deftige transfer.
Koop de gewone blu-rays ipv de 4K blu-rays.

[ Voor 32% gewijzigd door stevosmax op 06-08-2025 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10
Wel onhandig dat MakeMKV beta keys niet meer werken (zonder de datum terug te zetten dan) en je geen nieuwe keys meer kan kopen. Hopelijk wordt dat binnenkort opgelost wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Barryvdh schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:46:
Wel onhandig dat MakeMKV beta keys niet meer werken (zonder de datum terug te zetten dan) en je geen nieuwe keys meer kan kopen. Hopelijk wordt dat binnenkort opgelost wel.
Ik heb mijn versie al een hele poos terug gekocht.
Software dat ik zo vaak gebruik en mij al zo vaak geholpen heeft, betaal ik graag voor.
Gisteren nog gebruikt zelfs.

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 07-08-2025 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik had mazzel. Ik zag dat Inception en Dunkirk opeens weer op voorraad waren bij Bol. En in de 2 voor 30 actie. Nu heb ik meteen m’n Christopher Nolan verzameling compleet. En voor de MCU verzameling Captain America: Brave New World en Thunderbolts er bij gekocht. Ik ben er weer blij mee!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrYTrKPqixpH_66j8kZE4NQ--sQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pqcxjkdpEZOXc6dyC5HkXMnK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9yU0VxnhIPHfPDxO71KyrILoXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Xj43hnxeqEkYezzc26VbGti.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/usZU9HvB8UnWlSl0-LgY_fSHVVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o40cnqKPporlJBBEgyGtFV97.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mrmlaPxiSI_-m0wZPKmfjDnvi0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VA0BMwUNvQg2T7mbGM6b27Gj.jpg?f=fotoalbum_large

Deze twee (stonden nog op mijn wishlist) op de kop getikt bij FNAC in Aubenas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Leon is een top transfer. En top film.
Heb wel een andere versie. De Sony uit de VS.

[ Voor 38% gewijzigd door daffie82 op 07-08-2025 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

daffie82 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 16:00:
Leon is een top transfer. En top film.
Heb wel een andere versie. De Sony uit de VS.
Zeker een topfilm. Alleen jammer dat ik de Duitse versie heb met alleen de extended cut, maar wel met Dolby Vision (maar weer geen Atmos). Die gaat iets meer in op de creepy relatie tussen Leon en Mathilda (zeker als je weet dat de regisseur op dat moment een relatie had met een 17 jarige, en al een kind met haar had toen ze 16 was, en de film een soort ode was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:58

freshy98

Atari

ZesBarkiePK schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 15:19:
Ik had mazzel. Ik zag dat Inception en Dunkirk opeens weer op voorraad waren bij Bol. En in de 2 voor 30 actie. Nu heb ik meteen m’n Christopher Nolan verzameling compleet. En voor de MCU verzameling Captain America: Brave New World en Thunderbolts er bij gekocht. Ik ben er weer blij mee!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die Thunderbolts* zag ik ook, maar de duurdere versie van DVDOutlet werd aangeboden, en moest zelf wisselen naar Bol. Scheelt 10 euro dacht ik.
Afgelopen woensdag besteld en komt uiterlijk 12 augustus pas binnen.
Geen waarom als het op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
freshy98 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:32:
[...]

Die Thunderbolts* zag ik ook, maar de duurdere versie van DVDOutlet werd aangeboden, en moest zelf wisselen naar Bol. Scheelt 10 euro dacht ik.
Afgelopen woensdag besteld en komt uiterlijk 12 augustus pas binnen.
Geen waarom als het op voorraad is.
Ja goed dat je daar op let, daar let ik ook altijd even op. Bij voorkeur koop ik het van Bol. Daar zit track en trace op en eventueel retourneren gaat een stuk makkelijker als het van Bol is. Maar ik heb ook wel wat UK releases van DVDOutlet besteld die juist weer een stuk goedkoper waren.
12 augustus is best laat inderdaad, die van mij kwam ook later binnen dan verwacht. Geen idee hoe dat zit.

Ik vond de film in ieder geval super. Florence Pugh vind ik ook erg cool. Black Widow heb ik vooraf nog even gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:25
Gundogan schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 01:35:
[...]

Zeker een topfilm. Alleen jammer dat ik de Duitse versie heb met alleen de extended cut, maar wel met Dolby Vision (maar weer geen Atmos). Die gaat iets meer in op de creepy relatie tussen Leon en Mathilda (zeker als je weet dat de regisseur op dat moment een relatie had met een 17 jarige, en al een kind met haar had toen ze 16 was, en de film een soort ode was).
Uch.

Daar wist ik niks van, maar de laatste keer dat ik Leon op TV zag, kreeg ik wel precies die indruk. Daarom heb ik hem uiteindelijk maar niet gekocht.

MIjn rating was in een paar jaar gedaald van een 8.5 naar een 6.5. Creepy.

Vooral deze 10 minuten zijn wel legendarisch natuurlijk:

Overigens stikt het van de schandalen in de Franse cinema wereld, helaas. Ze maken wel hele mooie films. Afgelopen jaren meer "Franse" films dan "Amerikaanse" films gezien, volgens Letterboxd.

[ Voor 26% gewijzigd door josh-hill op 08-08-2025 21:55 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Daar laat ik mijn rating niet van afhangen. Dan mag ik ook niet meer naar Michael Jackson luisteren, moogt ge geen enkele Weinstein film meer kijken. Ook geen woody Allen, Polanski ook niet dacht ik.

Het gaat mij om het artistieke aspect. Wat ze privé doen, heeft daar voor mij geen invloed op. Dan kun je niks meer kijken. Maar ik begrijp dat dat voor iedereen anders kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:52
Zavvi heeft 2 mooie aanbiedingen:

2 voor euro 15 met o.a. diverse Disney en Pixar titels
https://www.zavvi.nl/offers/daily-deals/film-offer.list

2 voor euro 35 met o.a. Kill Bill vol 1 en 2, Jacky Brown, The Lion in Winter
https://www.zavvi.nl/offers/2-for-30-4k.list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:27

QuattroNL

It is I.

peptalk schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:33:
Top! Maar hoe kom ik erachter of die Kill Bill's zaken als nl-subs en DV hebben? Er staat verder totaal niks bij ;(
Iemand met Zavvi ervaring hiermee?

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
QuattroNL schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:16:
[...]

Top! Maar hoe kom ik erachter of die Kill Bill's zaken als nl-subs en DV hebben? Er staat verder totaal niks bij ;(
Iemand met Zavvi ervaring hiermee?
Blu-ray dot com.

https://www.blu-ray.com/m...lume-1-4K-Blu-ray/306617/

:)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
daffie82 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:57:
Daar laat ik mijn rating niet van afhangen. Dan mag ik ook niet meer naar Michael Jackson luisteren, moogt ge geen enkele Weinstein film meer kijken. Ook geen woody Allen, Polanski ook niet dacht ik.

Het gaat mij om het artistieke aspect. Wat ze privé doen, heeft daar voor mij geen invloed op. Dan kun je niks meer kijken. Maar ik begrijp dat dat voor iedereen anders kan zijn.
Ik bedoel niet vanwege de praktijken van de regisseur. Daar laat ik mijn rating ook niet vanaf hangen.

Maar de laatste keer dat ik de film op TV zag, vond ik deze nogal creepy. Wellicht dat ik hem de volgende keer weer een 8.5 vind. Geen idee.

Zo vind ik La Vie d'Adele (Blue is the Warmest Color) een briljante film, ondanks dat deze vol met twijfelachtige seks scenes zit en de regisseur zowel Adele als Lea nogal onder druk heeft gezet tijdens het filmen. Naast het hebben van een male gaze, wordt deze film daarop in de meeste reviews op Letterboxd compleet afgemaakt.

Maar het is gewoon een ongelooflijk sterk liefdesverhaal. Ik heb de rollercoaster met alle facetten van een liefde (en dan heb ik het niet over die seks scenes) nergens zo goed verteld gezien. En het einde is briljant.

Na heel lang zoeken, gelukkig ooit een NL blu-ray van gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:27

QuattroNL

It is I.

Ja die ken ik en gebruik ik veel maar hoe weet ik welke versie ik moet hebben? Bij Bol vermelden ze iig een EAN nr, dan weet je zeker dat je de juiste versie hebt.

2 films van Zavvi van die actie in m'n mandje gegooid maar niks geen 35,- ...

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
peptalk schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:33:
Zavvi heeft 2 mooie aanbiedingen:

2 voor euro 15 met o.a. diverse Disney en Pixar titels
https://www.zavvi.nl/offers/daily-deals/film-offer.list

De 2 voor €35 werkt niet. Er wordt gewoon de volle prijs berekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westers
QuattroNL schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:21:
[...]

Ja die ken ik en gebruik ik veel maar hoe weet ik welke versie ik moet hebben? Bij Bol vermelden ze iig een EAN nr, dan weet je zeker dat je de juiste versie hebt.

2 films van Zavvi van die actie in m'n mandje gegooid maar niks geen 35,- ...
Je ziet aan de age-ratings dat het UK-uitgaven zijn. Is meestal op Zavvi. Dus dan op blu-ray.com zoeken naar 4K Kill Bill uitgaven in de UK. En daar zijn maar twee uitgaven, één reguliere en één steelbook, dus dan weet je dat het deze is: https://www.blu-ray.com/m...lume-1-4K-Blu-ray/385413/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
westers schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:47:
[...]

Je ziet aan de age-ratings dat het UK-uitgaven zijn. Is meestal op Zavvi. Dus dan op blu-ray.com zoeken naar 4K Kill Bill uitgaven in de UK. En daar zijn maar twee uitgaven, één reguliere en één steelbook, dus dan weet je dat het deze is: https://www.blu-ray.com/m...lume-1-4K-Blu-ray/385413/
Ja maar het blijft bij Zavvi een beetje gokken. Het is gewoon irritant dat ze niet wat meer informatie over de Blu-Ray delen. Ik heb 1x bij Zavvi gekocht en kreeg toen een Scandinavische uitgave. Niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
PatrickC schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:24:
[...]

De 2 voor €35 werkt niet. Er wordt gewoon de volle prijs berekend.
Zelfde hier. De actie is alweer afgelopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

josh-hill schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:20:
[...]

Ik bedoel niet vanwege de praktijken van de regisseur. Daar laat ik mijn rating ook niet vanaf hangen.

Maar de laatste keer dat ik de film op TV zag, vond ik deze nogal creepy. Wellicht dat ik hem de volgende keer weer een 8.5 vind. Geen idee.

Zo vind ik La Vie d'Adele (Blue is the Warmest Color) een briljante film, ondanks dat deze vol met twijfelachtige seks scenes zit en de regisseur zowel Adele als Lea nogal onder druk heeft gezet tijdens het filmen. Naast het hebben van een male gaze, wordt deze film daarop in de meeste reviews op Letterboxd compleet afgemaakt.

Maar het is gewoon een ongelooflijk sterk liefdesverhaal. Ik heb de rollercoaster met alle facetten van een liefde (en dan heb ik het niet over die seks scenes) nergens zo goed verteld gezien. En het einde is briljant.

Ah op die manier. Had ik verkeerd begrepen dan.

Blue is the Warmest Color is inderdaad een topper. Vond ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

josh-hill schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:20:
[...]

Léon is ook een van mij toptitels. Vaak toch nog wat onbekend bij het grote/mainstream publiek!
Maar wat vind je er creepy aan? Dat Mathilda wat erg aanhankelijk is bij Reno?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Deruxian schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
[...]

Léon is ook een van mij toptitels. Vaak toch nog wat onbekend bij het grote/mainstream publiek!
De korte cut van iets van 100 minuten zou je nog kunnen "wegverklaren" dat Leon en Mathilda gebroken personages zijn door trauma en daardoor niet sterk zijn in sociale relaties. Door Mathilda's trauma krijgt zij gevoelens voor Leon of wil zij hem gewoon uitdagen. Leon weet dan niet zo goed hoe hij hier mee moet omgaan tot het einde waar hij zoch ontpopt tot een vaderfiguur.

Maar in de extended cut van iets van 130 minuten zie je onder meer dat ze samen uit eten gaan en ook jobs samen doen en ze veel meer ingaan op een potentiele liefdesrelatie. Sommige vinden dat de extended cut juist meer de seksuele ondertoon afzwakt omdat Leon uiteindelijk Mathilda afwijst, maar daar ben ik het niet mee en maakt het voor mij juist erger. Zeker als je weet wat voor relatie de regisseur had op dat moment en hoe hij over Leon de film praatte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
Deruxian schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:01:
[...]

Dat inderdaad. Leon houdt haar wel op een afstand, maar toch. En hoe ze aangekleed is, is ook niet echt iets waar je je dochter in wilt zien rond lopen.

Maar goed, die ene keer had ik er dus een naar gevoel bij. Andere keren eigenlijk niet zo gehad.

Alleen al de quote aan het begin van het YouTube filmpje dat ik gepost had, is legendarisch. Is ook verwerkt in een van mijn favoriete muziek nummers.

Overigens is die tiener waar Luc Besson een kind bij heeft verwekt en mee is getrouwd geweest, later ook regisseur geworden (Maiwenn). Zij heeft ook een schitterende, ondergewaardeerde film over een onmogelijke relatie gemaakt: Mon Roi. Gelukkig ook een Blu-ray van kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:44:
[...]

Zelfde hier. De actie is alweer afgelopen denk ik.
Die actie loopt (of liep) al een tijdje, kan best dat die nu voorbij is. Wat ik nog in mijn mandje had staat er nu idd niet meer met korting in ... (maar volgens mij was het bij Rarewaves, etc. voor vergelijkbare prijzen te krijgen).

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 10-08-2025 23:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Nog geen artwork of verdere details, maar wel aangekondigd.

Criterion komt met Kubrick's Lolita en tevens Eyes Wide Shut op 4K UHD eind van het jaar.

Verder komt Paramount met twee Steven Spielberg 4K UHD releases, Catch me if you can en tevens Minority Report.

Meer info moet nog volgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 11-08-2025 13:32 ]

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Minority Report kijk ik naar uit !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zag de normale deel 1 in de Bol 2 voor €30 actie maar die cover art was niet bepaald je van het dus maar even verder gaan kijken en voor niet veel meer (bij amzn it):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YghwNRdrtdlOjpdNRCdHovwAvm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dS2EMEchApJ3mgy02DiUrjE4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik heb de Suïcide Squad trilogie compleet. Ik heb echt heel erg veel zin om deze films te gaan kijken. Ik weet dat het niet aan iedereen besteed is, maar ik vind het gaaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G77mTnIQBZtBSq-pZggvID9c7q8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Km18ePdzvkN8zAE1Hu6ervsS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9F2w5PWC3kqh4SlpmFotRy0cjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zW9NSZGfwq5MTOaXFzjDyXOJ.jpg?f=fotoalbum_large

O.a. de scène met Harley Quinn waarbij de bloemen van het scherm afspatten moet er heel erg mooi uitzien op OLED. Dus ik ben echt benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAmhTOPraWerBOjKm4oMmczZ02U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qxw8VVcX0doRNwxGju0YAKf0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:54:
Ik heb de Suïcide Squad trilogie compleet. Ik heb echt heel erg veel zin om deze films te gaan kijken. Ik weet dat het niet aan iedereen besteed is, maar ik vind het gaaf.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

O.a. de scène met Harley Quinn waarbij de bloemen van het scherm afspatten moet er heel erg mooi uitzien op OLED. Dus ik ben echt benieuwd.

[Afbeelding]
Dan ben je niet de enige die van dit soort films houd!, bij mij staan ze ook op de verlanglijst namelijk en wil ze binnenkort gaan aanschaffen... :Y
Waar heb je deze aangeschaft? en kan je eventueel linkjes plaatsen? Verder was ik mij er niet van bewust dat er 2 delen Suicide Squad waren :N

Edit : Heb ze al gevonden bij Bol, dus die gaan binnenkort besteld worden! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:05:
[...]

Dan ben je niet de enige die van dit soort films houd!, bij mij staan ze ook op de verlanglijst namelijk en wil ze binnenkort gaan aanschaffen... :Y
Waar heb je deze aangeschaft? en kan je eventueel linkjes plaatsen? Verder was ik mij er niet van bewust dat er 2 delen Suicide Squad waren :N

Edit : Heb ze al gevonden bij Bol, dus die gaan binnenkort besteld worden! *O*
Oh wat goed! Bij Bol.com inderdaad! The Suicide Squad (2021) zit in de 2 voor 30, en Suicide Squad (2016) (met slipcover) bied Bol via een andere verkoper aan, maar je kan het ook direct bij Bol kopen en Birds of Prey (2020)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:28:
[...]

Oh wat goed! Bij Bol.com inderdaad! The Suicide Squad (2021) zit in de 2 voor 30, en Suicide Squad (2016) (met slipcover) bied Bol via een andere verkoper aan, maar je kan het ook direct bij Bol kopen en Birds of Prey (2020)
Suicide Squad 2021 koop ik als steelbook en die valt niet in de 2 voor € 30,-, wat ik niet erg vind. De steelbook vind ik in dit geval mooier, dus die wordt het. Het geld is het wel waard! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:40:
[...]

Suicide Squad 2021 koop ik als steelbook en die valt niet in de 2 voor € 30,-, wat ik niet erg vind. De steelbook vind ik in dit geval mooier, dus die wordt het. Het geld is het wel waard! ;)
Ja super nice die steelbook, daar zat ik stiekem ook al naar te kijken. Maar er was nog zoveel uit die 2 voor 30 bak wat ik leuk vind.

Ik ben nu de The Super Mario Bros. Movie aan het kijken, wat een goede cast Jack Black als Bowser lol, echt een leuke film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:55:
[...]

Ja super nice die steelbook, daar zat ik stiekem ook al naar te kijken. Maar er was nog zoveel uit die 2 voor 30 bak wat ik leuk vind.

Ik ben nu de The Super Mario Bros. Movie aan het kijken, wat een goede cast Jack Black als Bowser lol, echt een leuke film.
Tell me 'bout it! Ik zou zo een maandloon aan wat ik nog wil er in kunnen stoppen en dan is er nog genoeg over!

Die heb ik al een tijd op de nas staan, maar nog niet gekeken, van de week maar eens gaan doen, zit met deze hitte toch alleen maar binnen... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
Zowaar 2 DVDs binnen gekregen vandaag. Had al 20 jaar geen DVDs meer gekocht maar dit jaar al 3. Deze laatste 2 waren wel 2e hands.

Een van de DVDs is "Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring". Hiervan is wel een regio 2 blu-ray met Engelse subs sinds kort geloof ik, maar die is Australisch en dus duur om aan te komen. Omdat de film nergens te huur is, nu maar (goedkoop) een DVD gescoord om te kijken of het überhaupt wat is. :)

Blijkbaar is sr sinds een paar weken ook een Italiaanse blu-ray, maar ja, Italiaanse subs kan ik niet lezen en mijn Koreaans is ook niet al te best. Idem met de Spaanse blu-ray, die sowieso ook nergens meer te krijgen is, geloof ik.

Heeft wellicht iemand de Australische blu-ray van Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

josh-hill schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:21:
Zowaar 2 DVDs binnen gekregen vandaag. Had al 20 jaar geen DVDs meer gekocht maar dit jaar al 3. Deze laatste 2 waren wel 2e hands.

Een van de DVDs is "Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring". Hiervan is wel een regio 2 blu-ray met Engelse subs sinds kort geloof ik, maar die is Australisch en dus duur om aan te komen. Omdat de film nergens te huur is, nu maar (goedkoop) een DVD gescoord om te kijken of het überhaupt wat is. :)

Blijkbaar is sr sinds een paar weken ook een Italiaanse blu-ray, maar ja, Italiaanse subs kan ik niet lezen en mijn Koreaans is ook niet al te best. Idem met de Spaanse blu-ray, die sowieso ook nergens meer te krijgen is, geloof ik.

Heeft wellicht iemand de Australische blu-ray van Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring?
Misschien eens bij onze piratenvriendjes kijken of zij hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Nja, ik heb nu de DVD, dus dat hoeft niet. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
josh-hill schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:21:

Yes die heb ik, Je had toen zelfs nog op mijn post gereageerd destijds ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2G5DxWW/IMG-20250604-164425.jpg
josh-hill schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:39:
[...]

Ah, ik wist niet dat Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring op blu-ray beschikbaar was. Nice!
Ik vind het echt een geweldige film! Overigens is de film Bin-Jip (3-iron) tevens van Kim Ki-duk ook echt een aanrader. Echter heb ik daar nog geen goede blu-ray release van gevonden die daadwerkelijk te krijgen is.

hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Barryvdh schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:46:
Fixed.

En hang niet de goedkope Hollander uit en KOOP dat nu eens. Dan heb je een licentie voor altijd.
Dergelijke software verdient het om gekocht te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 10:24:
[...]

Fixed.

En hang niet de goedkope Hollander uit en KOOP dat nu eens. Dan heb je een licentie voor altijd.
Daar heb je helemaal gelijk in en ga ik binnenkort zeker doen. Zat al langer in de planning, maar kwam er maar niet van....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
[...]

Fixed.

Ja true, zoveel nog niet gebruikt maar heb hem gekocht. Wel goede tactiek, af en toe de beta slopen zodat mensen zenuwachtig worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
[...]

Fixed.

Je moet wel echt zoeken op de MakeMKV website om de pagina te vinden waarop je de applicatie kunt kopen. Sterker nog, via de website navigatie zelf kon ik het niet vinden, maar door te googlen op ‘buy MakeMKV’ krijg je wel een pagina op de website waar het kan.
https://www.makemkv.com/buy/

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

PatrickC schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:30:
[...]

Je moet wel echt zoeken op de MakeMKV website om de pagina te vinden waarop je de applicatie kunt kopen. Sterker nog, via de website navigatie zelf kon ik het niet vinden, maar door te googlen op ‘buy MakeMKV’ krijg je wel een pagina op de website waar het kan.
Of deze link :

https://forum.makemkv.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1053

Deze pagina staat bij mij gewoon open in mijn browser en hoef ik alleen maar te refreshen als dat nodig is! ;)

Edit :

Oeps...... jij bedoelde iets anders 8)7 Afijn, in bovenstaand linkje kan je de nieuwe key vinden en zoals gezegd, refreshen als je weer een nieuwe key nodig hebt..... :)

[ Voor 13% gewijzigd door MasterCypher25 op 14-08-2025 11:46 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Barryvdh schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:24:
[...]

Ja true, zoveel nog niet gebruikt maar heb hem gekocht. Wel goede tactiek, af en toe de beta slopen zodat mensen zenuwachtig worden :+
Ik denk niet dat dat de tactiek was.
Die mike was gewoon van de aardbol verdwenen. Gekochte license keys werden zelfs door de payment provider teruggestort omdat ze de eigenaar (mike dus) niet konden bereiken.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:42:

Of deze link :

https://forum.makemkv.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1053

Deze pagina staat bij mij gewoon open in mijn browser en hoef ik alleen maar te refreshen als dat nodig is! ;)
Dat is toch gewoon de tijdelijke beta key.

Het gaat hier om de link waar je de applicatie kan kopen.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:46:
[...]

Dat is toch gewoon de tijdelijke beta key.

Het gaat hier om de link waar je de applicatie kan kopen.
Ik heb al een edit toegevoegd :)

• josh-hill
ReVision. schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 06:56:
[...]

Yes die heb ik, Je had toen zelfs nog op mijn post gereageerd destijds ;)

[Afbeelding]

[...]

Ik vind het echt een geweldige film! Overigens is de film Bin-Jip (3-iron) tevens van Kim Ki-duk ook echt een aanrader. Echter heb ik daar nog geen goede blu-ray release van gevonden die daadwerkelijk te krijgen is.
Oh ja, inderdaad. Nu weet ik het weer. En dat is dan ook nog de editie met boekje en dergelijke. Nice!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:42:
Afijn, in bovenstaand linkje kan je de nieuwe key vinden en zoals gezegd, refreshen als je weer een nieuwe key nodig hebt..... :)
Ik zei dus om de applicatie te kopen zodat je niet afhankelijk bent van die terugkerende beta key.
Software die zo goed gemaakt is en waar je zoveel gebruik van maakt, verdient ondersteuning.

Dat ondersteunen doe je niet door telkens de beta key te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
PatrickC schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:30:
[...]

Volgens mij staat het in de applicatie zelf, wanneer je de key moet invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 12:00:
[...]

Ik zei dus om de applicatie te kopen zodat je niet afhankelijk bent van die terugkerende beta key.
Software die zo goed gemaakt is en waar je zoveel gebruik van maakt, verdient ondersteuning.

Dat ondersteunen doe je niet door telkens de beta key te gebruiken.
Weet ik, heb ik al eerder gezegd. Binnenkort zijn er weer knaken en dan schaf ik een permanente key aan....
Ik plaatste het linkje doordat ik het bericht van Patrick verkeerd las en ja, nogmaals, mijn fout, kunnen we nu weer verder gaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Als film en auto-racing liefhebber mocht deze niet in mijn collectie ontbreken natuurlijk…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8-9agPP_zUJrRyvFxnMRrxCbEU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/i30mwFT13sKbgjm35FELkl5m.jpg?f=user_large
Zou mooi zijn als er een keer een 4K versie van zou komen, maar daar vind ik nergens iets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:07:
Als film en auto-racing liefhebber mocht deze niet in mijn collectie ontbreken natuurlijk…
[Afbeelding]
Zou mooi zijn als er een keer een 4K versie van zou komen, maar daar vind ik nergens iets over.
[YouTube: Making of Grand Prix]
Top film, de race scenes hierin zijn echt spectaculair! Plus het gast rolletje van Toshiro Mifune doet mij altijd glimlachen zodra hij op scherm verschijnt. :)

Ik heb precies dezelfde bluray en zou ook maar wat graag een 4K UHD willen hebben inderdaad.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
De 2 for €35 4K blu-ray is weer actief op Zavvi.
https://www.zavvi.nl/offers/birthday/film-offer-2.list

Flink ingekocht deze keer:
Mulholland Drive
American Pie
The Wicker Man
The Conversation
The Dreamers
The Lion In Winter
Strange Darling (Collector’s Edition)
Carlito’s Way

Daarnaast ook nog 2 acties, 2 voor €35 steelbooks en 2 voor €50 steelbooks.

[ Voor 12% gewijzigd door PatrickC op 15-08-2025 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mulholland Drive is een pareltje. Ook 1 van mijn all-time favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Ik dacht ik stop die DVD die ik gekocht had bij ons moeder in haar DVD speler (want ze heeft geen blu-ray speler, dus al mijn blu-rays kan ik daar niet afspelen, zonder apparaat mee te sjouwen). Wat blijkt. Dat ding had alleen SCART. Hahaha. Laat maar.

Goede reden om haar mijn goedkope blu-ray speler te geven en zelf een deftige aan te schaffen. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
35 uur aan epische retro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TwKLso9NIG2MuM6VlzDcdynBXw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OqG84oXOmhlHkWiK3LGlsb2K.png?f=fotoalbum_large

Kleine €125 maar dan heb je ook wat ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Eindelijk compleet _/-\o_ *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rGJvK8KZ/IMG-20250816-105918.jpg

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
Ik heb op Reddit gelezen dat er een Kino Lorber sale is op Amazon VS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:17

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0Lw4HUGf65g_Nl3k5v-rTgB7SU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/28DEpCgnvPNYc0DKofRcpmvW.jpg?f=fotoalbum_large
Gladiator en ID4 in de 2 voor €30, Miss Peregrine en Willow los, want die waren goedkoper via Bol. Schijnt wel dat Willow 4k niet zo'n hele goede transfer is, maar voorlopig heb ik toch geen 4k afspeelmiddelen behalve een PS5.

Voornamelijk vanwege jeugdsentiment. En Eva Green O+

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 16-08-2025 11:31 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Goed om te weten voor de verzamelaars..... hmv.com levert (sinds 3 dagen) nu ook in Nederland en België! 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BH0eQLHuwRBm93E1Y16PYb-J98=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2n1lJUcGSr81My8s9TIR5fAW.png?f=user_large

Een andere tip die nog niet in dit forum zag staan is MediaDealer.de
Vaak goede prijzen en de website vermeld duidelijk of er 'Niederländisch' of 'Englisch' ondertiteling bij zit. Enig nadeel, persoonlijk heb ik daar geen probleem mee, is dat je een Duitse verpakking krijgt.

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Als er geen 4k van uitgebracht is, doen we het met de bluray. Laatste aanwinsten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gv5sQkJkGyj3e_Wf-D6kzb79_Ko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCYCXKbL4DoGxKROvyUwFFdD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Drie nieuwe Arrow aankondigingen voor November

The Mask
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R8yD9b2.jpeg

Red Planet
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e7aWCAk.jpeg

The Apartment
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yFwxsbzG/Apartment.jpg

Komen bij mij alle drie op de wishlist ook al heb ik van The Apartment al de Kino Lorber 4K UHD.
Ondanks dat die Kino er echt top uit ziet heeft die geen HDR/DV en ik heb sowieso een softspot voor Arrow ;)

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
daffie82 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:02:
Als er geen 4k van uitgebracht is, doen we het met de bluray. Laatste aanwinsten:
[Afbeelding]
Hm, ik zie dat ik beter de Duitse Enemy had kunnen kopen dan die uit het VK. Heb nu geen ondertitels en een lelijke hoes. Wellicht al eerder gezegd, maar goed. :P

Edit: blijkbaar is er ook een NL editie geweest? Staat niet op blu-ray.com

Nice find van The Broken Circle Breakdown ook. Die heb ik nog niet voor een schappelijke prijs kunnen vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2025 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

josh-hill schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:49:
[...]

Hm, ik zie dat ik beter de Duitse Enemy had kunnen kopen dan die uit het VK. Heb nu geen ondertitels en een lelijke hoes. Wellicht al eerder gezegd, maar goed. :P

Edit: blijkbaar is er ook een NL editie geweest? Staat niet op blu-ray.com

Nice find van The Broken Circle Breakdown ook. Die heb ik nog niet voor een schappelijke prijs kunnen vinden.
Thanks. Ja, broken circle voor 5 euro op 2de hands gescoord. In perfecte staat zonder enige kras. Heel blij mee. Bargain.

Die Duitse enemy zou wel bedenkelijk zijn qua kwaliteit, las ik toen ik hem al had.
Maar geen idee of het echt zo erg is. Moet hem nog kijken. Zal dat nu zondag eens doen en het laten weten.
https://forum.blu-ray.com...?p=16569427&postcount=285

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
daffie82 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 23:22:
[...]

Thanks. Ja, broken circle voor 5 euro op 2de hands gescoord. In perfecte staat zonder enige kras. Heel blij mee. Bargain.

Die Duitse enemy zou wel bedenkelijk zijn qua kwaliteit, las ik toen ik hem al had.
Maar geen idee of het echt zo erg is. Moet hem nog kijken. Zal dat nu zondag eens doen en het laten weten.
https://forum.blu-ray.com...?p=16569427&postcount=285
Oh ja, nu herinner ik het me weer. Daar hadden we eerder een discussie over hier (kwaliteit van die Duitse blu-ray). Of ik heb het ergens anders gelezen.

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 22-08-2025 23:23 ]

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste