• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:08

TheVMaster

Moderator WOS
Deruxian schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:39:
[...]

Deze blu ray collection heb ik ook
NL subs iig bij de eerste twee films!

Ik dacht dat er ook onlangs een UHD collectie was uitgekomen maar dat is alleen van Connery/Craig?
Van Craig is er idd een UHD collectie, die heb ik hier liggen. Van de overige sets zijn toch ook 4K versies, of is dat idd alleen van Connery en Craig dan?

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:11
Heb zelf de bond 50 blu-ray collectie, zijn 22 films met nl subs, films die erna zijn uitgekomen heb ik los gekocht. Misschien is dat nog een optie voor wie de reeks met NL subs zoekt.

[ Voor 22% gewijzigd door Veertien14 op 23-08-2026 19:57 ]

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:26
Deruxian schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:17:
Braveheart UHD gezien.
Beschamend dar ik hem nog nooit had gezien maar zo zal iedereen wel ongeziene klassieker hebben.

De Fox versie heeft geen DV en de Paramountfilm wel!
klopt volledig! heb me destijds gek gezocht om een Paramount versie te vinden. Ebay was gelukt :) prachtige kleuren dankzij DV.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:30
Bewaart iemand anders hier ook de stickers die bij de 4K uitgaven van Arrow en Criterion zitten? Ik bewaar sowieso de stickers van Criterion waarop de handtekening van de regisseur staat. Maar die van Arrow plak ik meestal ook ergens terug op de sleeve of cover.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BR2fxRIPRTA-NOHAT8EasDxYpc8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4R2Wr8x9RTkZbyf1dy5SocMK.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste