Ik heb dezelfde gekocht en Sonic 2 Film Collection Steelbooks voor maar 15 euroMatey schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:16:
Hier ook maar even Fan Factory geprobeerd en goed bevonden.
Pulp Fiction CE (14,99)
Forrest Gump Steelbook (9,99)
Halloween Trilogy - Steelbook (14,99)
Transformers - Steelbook 6 Films (39,99)
nog 5 euro nieuwsbriefkorting
Maakt in totaal, inclusief verzending: 83,95
Waanzinnig goede deals eigenlijk. Thanks
Of heeft het topic jou gevonden?Mouse95 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:12:
Wat een leuk topic! Blij dat ik deze gevonden heb! Ik heb ook meteen een beetje Italiaans geleerd en bij Funfactory besteld. Steelbooks voor een prikkie.
Btw, het is Fanfactory en geen Funfactory
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Zavvi heeft me gemaild dat ze vanaf 21 augustus Troy van de leverancier binnen verwachten te krijgen. Dus misschien ontvang ik mijn exemplaar ergens volgende week. Wie heeft Troy trouwens nog meer besteld?
Daarnaast komt DPD vanavond langs met twee pakketjes van Rarewaves, dus ik ben benieuwd wat daar allemaal in zit.
@daffie82 Hoe was The Odyssey in Kinepolis? Had je de film trouwens al eerder gezien, of was dit de eerste keer?
Daarnaast komt DPD vanavond langs met twee pakketjes van Rarewaves, dus ik ben benieuwd wat daar allemaal in zit.
@daffie82 Hoe was The Odyssey in Kinepolis? Had je de film trouwens al eerder gezien, of was dit de eerste keer?
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Ik heb Troy al binnen sinds 14 augustus. Had ik wal bij Arrow zelf bestel. Nog geen tijd gehad om de film te bekijken, maar de limited edition is weer een pareltje qua boekje en artwork.ZesBarkiePK schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:41:
Zavvi heeft me gemaild dat ze vanaf 21 augustus Troy van de leverancier binnen verwachten te krijgen. Dus misschien ontvang ik mijn exemplaar ergens volgende week. Wie heeft Troy trouwens nog meer besteld?
Jammer dat het je zo tegen is gevallen, ik heb dat al met een "normale" bioscoop. De laatste keer dat ik in een bios heb gezeten, was toen Avatar 1 uitkwam, in december 2009 dus. Ik kan een film heel goed waarderen, maar als je met oordopjes in de bios moet zitten, dan is er in mijn ogen iets heel fout, dat het bij een actiescene voorkomt.... Ok, maar niet de hele film door.
Aangezien ik niet de wens heb om naar Brussel te gaan voor een film, wacht ik hem wel af op 4K UHD en speel hem dan wel af via mijn 4K UHD beamer met voor de huiskamer, groot scherm, denk dat ik dat meer zal waarderen.
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Vue Eindhoven. Dolby cinema. Enige zaal waar ik nog naartoe ga in de toekomst. Project Hail mary daar gezien. Een verademing om te kijken in dolby vision waar zwart echt zwart is. En dolby atmos, waar geluid accuraat, mooi om je heen en op acceptabel volume is. Met normale bassen.MasterCypher25 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:33:
[...]
Jammer dat het je zo tegen is gevallen, ik heb dat al met een "normale" bioscoop. De laatste keer dat ik in een bios heb gezeten, was toen Avatar 1 uitkwam, in december 2009 dus. Ik kan een film heel goed waarderen, maar als je met oordopjes in de bios moet zitten, dan is er in mijn ogen iets heel fout, dat het bij een actiescene voorkomt.... Ok, maar niet de hele film door.
Aangezien ik niet de wens heb om naar Brussel te gaan voor een film, wacht ik hem wel af op 4K UHD en speel hem dan wel af via mijn 4K UHD beamer met voor de huiskamer, groot scherm, denk dat ik dat meer zal waarderen.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Dank je voor de tip! Het betekent helaas wel dat ik dan zo'n 2 a 2,5 uur enkele reis in de trein zit. Voor een bijzondere film wil ik dan wel de uitzondering maken, dat is dan de kosten en tijd waard. Een gemiddelde film zie ik, als ik daar zin in heb, wel in Leiden. Ik heb juist een "thuisbiosje" thuis gecreërd om niet meer naar de bios te gaan, maar van af de (bed)bank met een zak chips en een fles cola te genieten van een filmdaffie82 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:44:
[...]
Vue Eindhoven. Dolby cinema. Enige zaal waar ik nog naartoe ga in de toekomst. Project Hail mary daar gezien. Een verademing om te kijken in dolby vision waar zwart echt zwart is. En dolby atmos, waar geluid accuraat, mooi om je heen en op acceptabel volume is. Met normale bassen.
Het is een artistieke keuze, daarin is niet iets goed of fout. Bij de Nolan films die ik kijk klinkt het geluid (buiten dialoog om) altijd super hard, simpelweg aangezien je het dialoog wilt kunnen verstaan. Zet je het geluid zachter zodat de soundtrack bij wijze van niet de oren van je hoofd afblaast, dan is het dialoog al een stuk minder goed te verstaan.MasterCypher25 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:33:
[...]
Ik kan een film heel goed waarderen, maar als je met oordopjes in de bios moet zitten, dan is er in mijn ogen iets heel fout, dat het bij een actiescene voorkomt.... Ok, maar niet de hele film door.
Over die Troy release van Arrow, bij amazon.com staat hij alweer in de aanbieding met 28% korting. Ik ben benieuwd waarom dat is als het pas net uit is/uit moet komen.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
De Vue in Hilversum heeft ook een goede Dolby Cinema zaal.MasterCypher25 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:54:
[...]
Dank je voor de tip! Het betekent helaas wel dat ik dan zo'n 2 a 2,5 uur enkele reis in de trein zit. Voor een bijzondere film wil ik dan wel de uitzondering maken, dat is dan de kosten en tijd waard. Een gemiddelde film zie ik, als ik daar zin in heb, wel in Leiden. Ik heb juist een "thuisbiosje" thuis gecreërd om niet meer naar de bios te gaan, maar van af de (bed)bank met een zak chips en een fles cola te genieten van een film(ook in Dolby Vision + Atmos).
Owwww, het is zeker een keuze, maar niet de mijne. Bij mij thuis staat er ook wel eens flink geluid op, zal ik niet ontkennen, maar niet op het niveau dat je met oordopjes in moet zitten. Daarnaast zijn de meeste films die ik afspeel voorzien van NL subs, de dialoog kan dus gevolgd worden. Het is ieder zijn meug dusRazorMaron schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Het is een artistieke keuze, daarin is niet iets goed of fout. Bij de Nolan films die ik kijk klinkt het geluid (buiten dialoog om) altijd super hard, simpelweg aangezien je het dialoog wilt kunnen verstaan. Zet je het geluid zachter zodat de soundtrack bij wijze van niet de oren van je hoofd afblaast, dan is het dialoog al een stuk minder goed te verstaan.
Over die Troy release van Arrow, bij amazon.com staat hij alweer in de aanbieding met 28% korting. Ik ben benieuwd waarom dat is als het pas net uit is/uit moet komen.
Wat jij hier zegt is inderdaad typisch aan Nolan. Daar hebben al zijn films last van. Dat weet ik.RazorMaron schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Het is een artistieke keuze, daarin is niet iets goed of fout. Bij de Nolan films die ik kijk klinkt het geluid (buiten dialoog om) altijd super hard, simpelweg aangezien je het dialoog wilt kunnen verstaan. Zet je het geluid zachter zodat de soundtrack bij wijze van niet de oren van je hoofd afblaast, dan is het dialoog al een stuk minder goed te verstaan.
Wat ik in mijn review beschrijf is echter typisch aan IMAX. Ik heb dune 2 in IMAX gezien in Kinepolis Luik. Dat was net hetzelfde. Veel te luid, veel te veel bass. Zwart is grijs. Voeg de typische Nolan audio stijl samen met IMAX en het bloed loopt net niet je oren uit. Geen wonder dat Nolan verliefd is op IMAX.
Maar ik hoef er geen fan van te zijn. Dat is mijn artistieke keuze.
Kijk, dat is al een stuk dichterbij! Dank je voor de tip!nlscavenger schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:20:
[...]
De Vue in Hilversum heeft ook een goede Dolby Cinema zaal.
Voor mij is Eindhoven het dichtste. Heb dus niet verder gekeken dan mijn neus lang is.MasterCypher25 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:30:
[...]
Kijk, dat is al een stuk dichterbij! Dank je voor de tip!
Trouwens niet erg om met Loop oordopjes in de cinema te zitten. Zelden oordopjes gehad die zo comfortabel zitten en toch zo goed het geluid dempen.
Mooi is anders idd maar vergeleken met de originele covers waar deel vijf totaal afwijkt zijn ze iig enigzins uniform te noemenRazorMaron schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:55:
@apis29 Ik vind de steelbooks dus niet zo. Een steelbook die ietwat lijkt op /verwant is met de originele covers zou mij veel meer trekken. Dit is een beetje makkelijk gedaan net zoals de Harry Potter steelbooks. Ik heb dan ook goede hoop dat ze ooit een nieuwe boxset uitbrengen als ze toch een nieuw deel gaan toevoegen aan de Bayverse. Wellicht dat Rise of the Beasts het niet waard was vergeleken met Bumblebee. Of wellicht dat ze deze hele soft reboot verlaten en dan heeft het ook niet echt zin om te pretenderen dat ze tot dezelfde universum horen. Dan hebben we het nog niet eens over Transformers One wat (helaas) daarbij zal blijven.
Ik denk dat ik maar gewoon wacht tot het voor Paramount zelf duidelijk is welke kant ze op willen (blijven) gaan.
Wachten kan ook nog ja of zelf covers maken natuurlijk ...
Dat begrijp ik, maar als ik naar Eindhoven ga, moet ik er ook nog een kamer huren en dan zullen de totaalkosten ruim de € 100,- overschrijden en dat vind ik voor 1 film toch net iets te ver gaandaffie82 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:32:
[...]
Voor mij is Eindhoven het dichtste. Heb dus niet verder gekeken dan mijn neus lang is.
Trouwens niet erg om met Loop oordopjes in de cinema te zitten. Zelden oordopjes gehad die zo comfortabel zitten en toch zo goed het geluid dempen.
Zeker eens met je kritiek op de film. Toch maakt je bioscoopervaring me ook wel nieuwsgierig. Ik kan aardig wat volume hebben, maar ben ook wel gevoelig voor hard geluid, dus ik ben vooral benieuwd hoe hard het in de praktijk écht is.
Wij blijven in Brussel ook nog een nachtje slapen en gaan lekker uit eten, dus ook al valt het tegen is de trip sowieso niet voor niets. En ik moet gewoon een keer dat grote IMAX scherm zelf ervaren hebben.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ik moet ook maar eens direct bij Arrow gaan bestellen. Maar het is me niet helemaal duidelijk of je nou nog importheffingen moet betalen? Wat was jij alles bij elkaar kwijt voor de Limited Edition?Matey schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:20:
[...]
Ik heb Troy al binnen sinds 14 augustus. Had ik wal bij Arrow zelf bestel. Nog geen tijd gehad om de film te bekijken, maar de limited edition is weer een pareltje qua boekje en artwork.
@ZesBarkiePK pak goede dopjes mee. Better safe than sorry.
Eerste 45 minuten heb ik trouwens zonder dopjes gedaan maar op een gegeven moment werd het gewoon te veel. En ze dan terug uitdoen is geen optie meer.
De schermgrootte is in ieder geval indrukwekkend. De oppervlakte van dat scherm is evengroot als de oppervlakte van mijn huis en tuin. Lol. Als je daarover nadenkt... Echt waanzinnig. Daar heb ik dus zeker van genoten. Geniet van de uitstap!
The Odyssey speelt trouwens in dolby cinema zaal in Eindhoven. Voor de liefhebbers van echt zwart en normaal goed geluid
Eerste 45 minuten heb ik trouwens zonder dopjes gedaan maar op een gegeven moment werd het gewoon te veel. En ze dan terug uitdoen is geen optie meer.
De schermgrootte is in ieder geval indrukwekkend. De oppervlakte van dat scherm is evengroot als de oppervlakte van mijn huis en tuin. Lol. Als je daarover nadenkt... Echt waanzinnig. Daar heb ik dus zeker van genoten. Geniet van de uitstap!
The Odyssey speelt trouwens in dolby cinema zaal in Eindhoven. Voor de liefhebbers van echt zwart en normaal goed geluid
[ Voor 61% gewijzigd door daffie82 op 19-08-2026 17:17 ]
:strip_exif()/f/image/WkYnyqyJ7aIvS9M8kTcnhRXz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R7Ec7dRBOVdVRb2uHBshSg7A.jpg?f=fotoalbum_large)