• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MasterCypher25 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:17:
[...]

Falling Down is gewoon een film die realistisch is, maar dan wel met een flinke sarcastische blik. Het liet zien waar de wereld naartoe gaat, het "dit is mijn recht" druipt er gewoon van af, net als de hoge "ikkuh, ikkuh, ikkuh" mentaliteit waarvan we vandaag de dag zo uitbundig van mogen genieten. Deze film geeft gewoon de tijdsbeeld goed weer, misschien met een flinke vleug sarcasme, maar dan nog...
offtopic:
Maar wie is nu de "slechterik"? William Foster of de wereld om hem heen? :)
nlscavenger schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 21:36:
Franse 4K UHD van Shaun of the Dead (StudioCanal) en Vampires (ESC Editions)
[Afbeelding]

Shaun of the Dead heeft de 20th anniversary remaster met een betere encode dan die van de Universal Pictures release, maar de Franse ondertiteling kan niet uitgeschakeld worden bij de Engelse track zonder een gemodde speler of door te rippen. Gelukkig dat mijn UB824 nu gesoftmod is.
Jammer van Shaun of the Dead en de ondertitels. Ik heb die film zowat permanent in mijn amazon.fr winkelmandje vanwege de 2 voor 14 euro actie die zo'n beetje altijd wel actief is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 10:05

MasterCypher25

Miss Patriotic

@Gundogan ,

Dat verschuift eigenlijk. Hij begint als 1 van de "goeie", maar als hij die tas met wapens krijgt, schuift hij op naar de "slechterik".

Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
nlscavenger schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:36:
[...]
Kijk heel erg uit naar The A-Team Blu-ray box van Turbine die begin 2023 was aangekondigd. Hopelijk duurt het niet lang meer.
Ik wist niet dat er een box van Turbine aan zat te komen. Voor Knight Rider schijnen ze ook de beste box te hebben. Staat nog om mijn verlanglijstje. >:)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:46
Een van m’n favoriete scènes uit Falling Down is;

“I knew it was fine. But I’ll give you something to fix.”

Vervolgens haalt hij een raketwerper uit zijn tas en vuurt die af op de wegwerkzaamheden. Overigens vind ik het ook hilarisch dat hij eerst niet eens weet hoe die raketwerper werkt en een jongetje hem moet uitleggen hoe hij hem moet bedienen.

Maar ja Foster is niet echt een stabiele man.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Gundogan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:36:
Jammer van Shaun of the Dead en de ondertitels. Ik heb die film zowat permanent in mijn amazon.fr winkelmandje vanwege de 2 voor 14 euro actie die zo'n beetje altijd wel actief is.
Het is jammer van de ondertiteling. Soms kan je de ondertiteling zonder problemen naar beneden schuiven met een ongemodificeerde Panasonic 420/820/9000 , maar in dit geval werkt het niet omdat er ook ondertiteling bovenaan is geplaatst.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0VyrTPv7/subs.jpg

De 2024 release van Universal Pictures is ook prima. Het beeld is iets minder scherp, maar nog steeds veeeeel beter dan de 2019 upscale. Vergelijking met niet-getonemapte screenshots van 2019 Universal, 2024 Universal en 2024 StudioCanal UHD
PatrickC schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:52:
[...]

Ik wist niet dat er een box van Turbine aan zat te komen. Voor Knight Rider schijnen ze ook de beste box te hebben. Staat nog om mijn verlanglijstje. >:)
Turbine heeft veel tijd gestoken (±4 jaar) in de Knight Rider box om het zo goed mogelijk te maken. The A-Team zal ongetwijfeld ook goed zijn.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:59:
Een van m’n favoriete scènes uit Falling Down is;

“I knew it was fine. But I’ll give you something to fix.”

Vervolgens haalt hij een raketwerper uit zijn tas en vuurt die af op de wegwerkzaamheden. Overigens vind ik het ook hilarisch dat hij eerst niet eens weet hoe die raketwerper werkt en een jongetje hem moet uitleggen hoe hij hem moet bedienen.

Maar ja Foster is niet echt een stabiele man.
Of dat stukje met die eigenaar van die dumpwinkel met zijn "officer-asssss". Zo'n vent zou je toch je knuppel tussen zijn tanden rammen...

Als je in Amerika woont, kan je volgens mij ook niet lang stabiel blijven. Kijk maar naar de laatste 3 a 4 presidenten, ze zijn dement of hebben een ego die groter is dan de bij de mens bekende universum. Volgens mij was Obama ongeveer de laatste die redelijk stabiel was....

Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MasterCypher25 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:41:
@Gundogan ,

Dat verschuift eigenlijk. Hij begint als 1 van de "goeie", maar als hij die tas met wapens krijgt, schuift hij op naar de "slechterik".
Spoilers uiteraard voor de hele film:
spoiler:
Hij begint de film als werkloos, gescheiden en kan beiden niet accepteren en/of schaamt zich voor zijn status (hij "gaat" nog steeds naar z'n werk en wil nog steeds terug naar z'n vrouw). Je zou kunnen zeggen dat hij door de film heen verder afglijdt (falling down zou je kunnen zeggen :D) en radicaliseert verder en verder. Dat zou je inderdaad als "goed, maar slachtoffer" (hoewel ook in ieder geval deels door zijn eigen daden voor de film al), naar "slecht en geradicaliseerd" kunnen zien. Het is iedereen zijn schuld behalve zijn eigen. Totdat Prendergast de deksel op z'n neus geeft op het einde. I'm the bad guy? Hij heeft het gewoon niet door. Ik-ik-ik-ik in z'n power fantasy tot het einde (wat hij zelf als een cowboy showdown ziet).

Ja, de Amerikaanse samenleving is verrot (en nog steeds) en dat laat de film deels goed zien (versimpeld, maar toch). Maar zijn reacties daarop maken hem daar niet los maar juist een onderdeel van de maatschappelijke problemen. Geen sociaal vangnet, geen gemeenschap/andere familie die er voor hem is om hem door z'n moeilijke tijd heen te helpen (de tijd voor de film). Ook het pad radicalisatie zien we nog steeds terug op meerdere manieren in meerdere groepen dan de gedesillusioneerde white-middle-class die meer en meer naar de bottom 50% valt.
Het maakt de film inderdaad nog steeds relevant en interessant met meerdere delen uit de film die meerdere interpretaties (of oplossingen voor maatschappelijke problemen I guess) mogelijk maakt. (en verder gewoon goed gemaakt met goede acteurs die topprestaties leveren)
nlscavenger schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:11:
[...]

Het is jammer van de ondertiteling. Soms kan je de ondertiteling zonder problemen naar beneden schuiven met een ongemodificeerde Panasonic 420/820/9000 , maar in dit geval werkt het niet omdat er ook ondertiteling bovenaan is geplaatst.
[Afbeelding]

De 2024 release van Universal Pictures is ook prima. Het beeld is iets minder scherp, maar nog steeds veeeeel beter dan de 2019 upscale. Vergelijking met niet-getonemapte screenshots van 2019 Universal, 2024 Universal en 2024 StudioCanal UHD
Ik zou die versie inderdaad kunnen rippen als daardoor de subs er ook uit te halen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 10-08-2026 13:28 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

@Gundogan ,

Het is gewoon een spiegel die Amerika voorgehouden wordt en we zien het hier ook gebeuren, helaas...

• nlscavenger
  • Nu online
Gundogan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:26:
Ik zou die versie inderdaad kunnen rippen als daardoor de subs er ook uit te halen zijn.
De subs zijn gelukkig niet ingebrand.

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:39
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:07:
Vandaag bij HMV in Amsterdam geweest. Dit is de selectie Arrow Video films waarmee ik uiteindelijk thuis ben gekomen. Ik heb bewust niet voor de meest bekende titels, zoals RoboCop en Donnie Darko gekozen; die bestel ik ooit nog wel online. Mijn Arrow verzameling heeft hiermee in ieder geval een flinke boost gekregen! Al had ik stiekem ook nog wel Waterworld willen hebben.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! Wat vragen ze voor Falling Down bij HMV?

• ZesBarkiePK
westers schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Ik weet niet meer precies wat ik ervoor heb betaald, maar ik zal thuis even kijken of ik de bon nog kan vinden.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:54:
[...]

Ik weet niet meer precies wat ik ervoor heb betaald, maar ik zal thuis even kijken of ik de bon nog kan vinden.
Kan je dat niet op de site zien dan?

• nlscavenger
  • Nu online
westers schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Zal denk ik €32,99 op de sticker hebben gestaan net als bij Soylent Green. Ik dacht dat er ook nog eens 10% van afging vanwege een kortingsactie op imports.

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:09:
[...]

Kan je dat niet op de site zien dan?
Nee, online voorraad en prijzen kunnen bekijken zou ideaal zijn. Maar ja, ga je dan nog naar de winkel?

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:35:
[...]

Nee, online voorraad en prijzen kunnen bekijken zou ideaal zijn. Maar ja, ga je dan nog naar de winkel?
Aha, op die fiets (tandem als we er met z'n 2en op zitten :P ).
Naar de HMV in Amsterdam ga ik niet zo 1, 2, 3, zou daar niet eens dood gevonden willen worden :D

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
MasterCypher25 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:40:
[...]

Aha, op die fiets (tandem als we er met z'n 2en op zitten :P ).
Naar de HMV in Amsterdam ga ik niet zo 1, 2, 3, zou daar niet eens dood gevonden willen worden :D
Ik wil nergens dood gevonden worden :p

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Pro-prutser schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:47:
[...]

Ik wil nergens dood gevonden worden :p
Daar verschillen we dan van mening! In de hemel gevonden worden met 72 (mannelijke) maagden heb ik niet zoveel op tegen! :P

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:06
MasterCypher25 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:50:
[...]

Daar verschillen we dan van mening! In de hemel gevonden worden met 72 (mannelijke) maagden heb ik niet zoveel op tegen! :P
Zo 72 die niet weten wat ze moeten doen? :+

Iets meer on-topic: Ik was even jouw signature aan het lezen: de womancave of homecinema zijn twee aparte projecten bij jou?

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

McRagefit schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:54:
[...]

Zo 72 die niet weten wat ze moeten doen? :+

Iets meer on-topic: Ik was even jouw signature aan het lezen: de womancave of homecinema zijn twee aparte projecten bij jou?
Owwww, don't worrie! Dat leer ik ze wel! :$

Nope, de homecinema is de uitleg van wat ik met womancave bedoel, schnappie? :)

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:44
Bart schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:27:
[...]

Dat is precies hetzelfde dan in ieder geval. Heb een support case aangemaakt, maar even kijken of die gaan begrijpen wat ik bedoel.
Het duurde even voordat ze begrepen waar het over gaat maar ze hebben inmiddels bevestigt dat dit 'early next week at the latest' opgelost zou moeten zijn.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
MasterCypher25 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:50:
[...]

Uit respect voor dit topic houd ik braaf mijn mond 😁

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Pro-prutser schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:04:
[...]

Uit respect voor dit topic houd ik braaf mijn mond 😁
Heel wijs, heel wijs... :)

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:13
MasterCypher25 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:17:
[...]
Als je in Amerika woont, kan je volgens mij ook niet lang stabiel blijven. Kijk maar naar de laatste 3 a 4 presidenten, ze zijn dement of hebben een ego die groter is dan de bij de mens bekende universum. Volgens mij was Obama ongeveer de laatste die redelijk stabiel was....
offtopic:
Het voelt wellicht langer, maar er zijn maar 2 verschillende presidenten geweest sinds Obama.
Op bol.com stond dat 12 augustus een blu-ray van The Drama van Kristoffer Borgli met NL ondertitels zou uitkomen, en deze staat ook vermeld op blu-ray.com maar de release is van bol.com verdwenen, dus vermoed dat het niet doorgaat, helaas.

Een release met Engelse ondertitels zal wel alleen SDH subs hebben, ben ik bang. Ik heb altijd wat moeite om wat er gezegd wordt te volgen, dus ondertitels zijn wel een plus.

Ben er nog niet uit welke versie ik het beste kan kopen. Heb (ondanks het topic) overigens liever de HD versie, omdat ik momenteel geen 4K speler heb.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

josh-hill schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
offtopic:
Het voelt wellicht langer, maar er zijn maar 2 verschillende presidenten geweest sinds Obama.
Op bol.com stond dat 12 augustus een blu-ray van The Drama van Kristoffer Borgli met NL ondertitels zou uitkomen, en deze staat ook vermeld op blu-ray.com maar de release is van bol.com verdwenen, dus vermoed dat het niet doorgaat, helaas.

Een release met Engelse ondertitels zal wel alleen SDH subs hebben, ben ik bang. Ik heb altijd wat moeite om wat er gezegd wordt te volgen, dus ondertitels zijn wel een plus.

Ben er nog niet uit welke versie ik het beste kan kopen. Heb (ondanks het topic) overigens liever de HD versie, omdat ik momenteel geen 4K speler heb.
Jawel, maar 1 daarvan zit er voor de 2e keer ;)

Ik zou zo snel mogelijk een 4K speler kopen. Meerdere fabrikanten zijn al gestopt met produceren, oftewel de voorraad wordt nu verkocht en voordat je het weet, zijn ze niet meer te krijgen! :|

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:19
Ik heb de Dollars Trilogie toch ook maar gekocht voor die nergens meer te krijgen is.

82 euro all-in vond ik nog wel prima voor zo een prachtige box met 3 top films.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06:35
Toevallig wilde ik net over de eerste film beginnen van The Dollar Trilogy.

Heb zelf dus een paar weken geleden de trekker overgehaald en de losse limited editions gekocht tegen resale value. Ik doe dit normaliter nooit en dat is ook de reden waarom sommige films er hier nog niet in komen (bv. Interstellar 10th anniversary, Green Mile Ultimate Collector's, KoH steelbook of de Middle Earth library cases). Voor de Dollars Trilogy maakte ik wel een uitzondering want beter dan dat gaat het hem waarschijnlijk niet meer worden.

In ieder geval heb ik erg veel plezier beleefd aan het eerste deel. Ik heb hem gekeken (2x) incl. alle extra's. Ik ga binnenkort beginnen aan het boekje dat erbij zit alvorens ik verder ga naar For a Few Dollars More.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• ZesBarkiePK
josh-hill schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
offtopic:

Ja ik wil hem ook zien. Ik heb de release van A24 in bestelling staan. Ik kijk er erg naar uit.

Maar voor een blu-ray met NL ondertiteling kom ik hier op uit; The Drama Blu-ray

Bij mij werkt de afbeelding niet op Amazon.nl, maar blu-ray.com stuurt me hier wel naar toe; The Drama En het ASIN nummer komt in ieder geval overeen dus volgens mij is dat precies wat je zoekt.

• josh-hill
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:37:
[...]

Ja ik wil hem ook zien. Ik heb de release van A24 in bestelling staan. Ik kijk er erg naar uit.

Maar voor een blu-ray met NL ondertiteling kom ik hier op uit; The Drama Blu-ray

Bij mij werkt de afbeelding niet op Amazon.nl, maar blu-ray.com stuurt me hier wel naar toe; The Drama En het ASIN nummer komt in ieder geval overeen dus volgens mij is dat precies wat je zoekt.
Ja, ik zag die Amazon pagina vandaag ook, maar ik vertrouw deze niet helemaal, eerlijk gezegd.

Btw, heb de film al gezien. Voor mij de beste speelfilm dit jaar tot dusver.

Oh wacht, nee, The Chronology of Water vond ik nog beter. :)

En 2000 Meters to Andriivka nog beter, maar dat is een documentaire. :P

[ Voor 10% gewijzigd door josh-hill op 11-08-2026 19:59 ]

• ZesBarkiePK
@josh-hill Dan zou ik gewoon even afwachten. Hij duikt vanzelf wel weer op bij Bol.com. :)

• josh-hill
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:08:
@josh-hill Dan zou ik gewoon even afwachten. Hij duikt vanzelf wel weer op bij Bol.com. :)
Speaking of which, nu staat The Drama ook weer op bol.com, met diezelfde verkoper.

Ik was wat huiverig, maar lijkt me idd legit.

Is blijkbaar een blu-ray van The Searchers, daar heb ik al een hoop blu-rays van, kom ik nu achter. Een van de weinige distributeurs van films die ik gekocht heb die nog NL blu-rays leveren. Hulde!

Denk dat ik maar direct by sugar & spice ga kopen i.p.v. via bol of amazon.

[ Voor 39% gewijzigd door josh-hill op 11-08-2026 21:01 ]

• ZesBarkiePK
Zondag besteld en vanochtend al in huis. Ik word erg blij van de manier waarop Turbine hun films uitbrengt. Ze zijn bijzonder import vriendelijk dankzij de toevoeging van Engelse (niet SDH) ondertitels, en de filminformatie is los geprint, waardoor je niet met Duitse tekst op de slip blijft zitten. Er zijn nog een paar Turbine titels zoals Pearl waar ik interesse in heb. Ik wil niet alles tegelijk, maar deze uitgever nodigt me zo wel uit om meer van hun releases te gaan verzamelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGRX5aEKJrhsYj2Z0flnzuIfwtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dLx5FmLOokuW0Ua4dIryteuK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_gcxwXNHOuei2wNjt17GHwCA64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZYyDjbXjhppCNbWg7G57dHW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GY5F2h9AMf0jHK1Tmck1XnNDFPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9xVdeC795CjMgnxPub9YKrKZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FybYlNudpNmrxYCx19fFeaJ8eC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMqMuoph6aZRHAtv4gglxzOF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNa_ofmxWfbzYOlFTs89g9ltlb0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZS9RdMf8gIYJrFY6uWWJti0n.jpg?f=fotoalbum_large

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:14

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ben bezig met mijn HT equipment van de logeerkamer naar de woonkamer te verhuizen. Heel lang geen HT gehad maar nu toch maar weer een scherm en projector aangeschaft. Voor nu 1080p, hopelijk over 1-2 jaar naar 4K door.

Nu wil ik niet de hele boel meenemen en de HD-DVD speler dreigt kind van de rekening te worden. Ik schrok echter toen ik zag dat ik toch wel 48 films op dat dode format heb. Nu schijnen HD-DVDs ook nog wel bovengemiddeld aan disc rot te leiden.

Dus de HD-DVDs gaan ook maar op de nominatie om vervangen te worden door UHDs :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• josh-hill
ZesBarkiePK schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:08:
Zondag besteld en vanochtend al in huis. Ik word erg blij van de manier waarop Turbine hun films uitbrengt. Ze zijn bijzonder import vriendelijk dankzij de toevoeging van Engelse (niet SDH) ondertitels, en de filminformatie is los geprint, waardoor je niet met Duitse tekst op de verpakking blijft zitten. Er zijn nog een paar Turbine titels zoals Pearl waar ik interesse in heb. Ik wil niet alles tegelijk, maar deze uitgever nodigt me zo wel uit om meer van hun releases te gaan verzamelen.

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]

~[Afbeelding]
Dat zouden meer uitgevers moeten doen, inderdaad!

Helaas hebben ze niet iets wat me interesseert. Of nja, Possessor (Uncut), maar die heb ik al. Of wellicht eXistenZ.

• ZesBarkiePK
josh-hill schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:23:
[...]

Dat zouden meer uitgevers moeten doen, inrderdaad!

Helaas hebben ze niet iets wat me interesseert. Of nja, Possessor (Uncut), maar die heb ik al. Of wellicht eXistenZ.
Nee, en helaas hebben ze wel Pearl, maar niet X en MaXXXine. Daarom koop ik de X trilogie liever compleet van A24.

Met deze twee films ben ik echter wel erg blij. Een combinatie van een beetje horror met komedie is voor mij precies goed. Hopelijk blijven ze aan hun catalogus werken.

• ZesBarkiePK
Spaghetti Westerns Starter Kit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9aZy7BKgDaTHnQMXIJ_F-zWPCjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjefH918Afu1Ajr8yZgf060F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXqlfEhoWPfPi6J_mESVQuiSKZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJJYDXkTDLjVGqldG2MOraUe.jpg?f=fotoalbum_large

• ZesBarkiePK
Dankzij een forumlid heb ik deze steelbook stands gekregen. De steelbooks had ik al, de stands zijn nieuw. Ik vind het leuk om er een paar op deze manier uit te stallen. Bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EV-LGz2Yc2xkFKlIUIT5yIDhSiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/99FDWtbCpvyJEoT2iDmQBQCS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Py_2ic4-dbmjsZ69kKE6Uf5AaZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOJSQlTr6M9BdE2rFKA5IP6J.jpg?f=fotoalbum_large

• daffie82
Zeer cool, werk met gelijkaardig systeem :)

waar te koop? Linkje toevallig?

[ Voor 27% gewijzigd door daffie82 op 14-08-2026 15:16 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:30

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:28:
Dankzij een forumlid heb ik deze steelbook stands gekregen. De steelbooks had ik al, de stands zijn nieuw. Ik vind het leuk om er een paar op deze manier uit te stallen. Bedankt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar heb je die steelbook covers vandaan? Ik zoek nog iets voor m'n steelbooks, vooral de papiertjes/kartonnetjes kunnen makkelijk beschadigen zonder bescherming.

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:55:
[...]

Waar heb je die steelbook covers vandaan? Ik zoek nog iets voor m'n steelbooks, vooral de papiertjes/kartonnetjes kunnen makkelijk beschadigen zonder bescherming.
Covers? Standaardjes! :P

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik doelde op die kunstoffen hoezen om de steelbooks :-)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:01:
[...]

Ik doelde op die kunstoffen hoezen om je steelbooks :-)
Owwwww... Excuze moi... :| :P

• daffie82
TheVMaster schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:01:
[...]

Ik doelde op die kunstoffen hoezen om de steelbooks :-)
benl.ebay.be/usr/resetretro

• ZesBarkiePK
@daffie82 Ik vind het compacte en onopvallende design erg netjes. De stands ben ik aan gekomen via @MasterCypher25

@TheVMaster Tijd geleden op AliExpress gekocht voor de nieuwe importheffingen. Ze zijn nu wel een stuk duurder geworden. Steelbook Protectors

• daffie82
Reset retro ook via amazon.de trouwens. Als je er niet veel nodig hebt, kan dat goedkoper uitvallen door lagere verzendkosten van Amazon vs Ebay.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:18:
Reset retro ook via amazon.de trouwens. Als je er niet veel nodig hebt, kan dat goedkoper uitvallen door lagere verzendkosten van Amazon vs Ebay.
En anders hebben we Engeland ook nog! ;)

https://www.steelbookcentral.com/steelbook-protectors-13-c.asp

[ Voor 19% gewijzigd door MasterCypher25 op 14-08-2026 16:29 ]

• ZesBarkiePK
En die hebben Digipak Protectors specifiek voor Criterion

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFwTGS30anFXAv06NHy2PMtAU1c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/T3atBOM6MMTCCF5BOYZxHiY2.png?f=user_large

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:43:
[...]

[Afbeelding]
Geluk bij een ongeluk dus! :P _O- :P

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Probleem met de Criterion Digipacks is dat ze helaas geen vaste maten hanteren, ik heb een stuk of 20 digipacks en daarvan heb ik 6 verschillende maten kwa dikte.

hoi

• daffie82
[...]

[Afbeelding]
Reset retro ook. Zoek op deze:

180 × 143 × 23 (Mediabook), mijn Wall-E Criterion paste daar perfect voor.

[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 14-08-2026 16:48 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Geen UHD, geen blu ray, maar wel heel tof;)

Stiekem meekijken met de kinderen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rE_rCI3_X57TIT_12DRtEIehBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSPgJlHobtSITkk6ggRXTB5p.jpg?f=fotoalbum_large

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Deruxian schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:45:
Geen UHD, geen blu ray, maar wel heel tof;)

Stiekem meekijken met de kinderen

[Afbeelding]
Er staat DVD op de doosjes :9 Maar eh...wel tof idd David de Kabouter!

• ZesBarkiePK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRXLxksTmGZvUsZ4eYlfTih4_9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NbFQIqtaVcI2x9FYDhPD3jI3.jpg?f=fotoalbum_large

The good, the bad and the ugly. Holy shit. En die finale. Wat een film.

Pagina: 1 ... 64 65 Laatste