Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:33

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@josh-hill
Dat vond ik dus ook. Uncut Gems lag mij ook meer.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

daffie82 schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:41:
Sicario op UHD is prachtig. Subliem beeld en geluid.
Jammer dat de subtitles op disc niet kunnen aangepast worden op de UBP-X800M2.
Die zijn echt te bright in dit soort films. Echt een manko van deze speler.
Je zou bijna de disc gaan rippen gewoon om dit te omzeilen :+
Prachtige film inderdaad die een wat verfijnder plot verdient want dan was het een gemakkelijk een klassieker geweest.

Ja ik heb ook de x800m2, onbegrijpelijk inderdaad dat je de subs niet kan aanpassen. Ik kijk niet elk moment naar subs maar heb ze eigenlijk wel altijd nodig. Vind ze vaak zo groot ook! Maar zijn er wel spelers waarbij je de subs kan aanpassen?

Maar goed, op de Shield/Kodi vaak ook genoeg kleine ergernissen met sommige rips.

En dan brengt zo’n speler wel heel veel gemak. Tenzij er geen dolby vision op het schijfje staat;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Deruxian schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:32:
Ja ik heb ook de x800m2, onbegrijpelijk inderdaad dat je de subs niet kan aanpassen. Ik kijk niet elk moment naar subs maar heb ze eigenlijk wel altijd nodig. Vind ze vaak zo groot ook! Maar zijn er wel spelers waarbij je de subs kan aanpassen?
De Panasonic DP U820 kan het volgens mij. Wel een stuk duurder.

Onlangs the 4K uitgave van The Raid binnengekregen. Wat een upgrade ten opzichte van de bluray. _/-\o_ Het blijft natuurlijk een budget productie, maar de nieuwe color grading ziet er veel beter en natuurlijker uit. En past daarmee veel beter bij de setting van de film dan de vrij kleurloze en contrast lage presentatie van de bluray. Plus de Atmos/TrueHD track is ook geweldig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbfIwqJmYzOc0bkaZKoYNToVcng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JWR8Pdki94RQLkwoC0Cfwijg.jpg?f=user_large

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:35
Yonix schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:21:
De kleine man wordt langzaamaan oud genoeg voor de eerste klassiekers, dus een paar weken geleden gestart met Back To The Future. Uiteraard in (native) 4K. 8)
Welke dics heb je hiervoor gekocht?
Ik heb zelf de blu ray versie en ben eigenlijk nog wel op zoek naar een goede 4K blu ray versie. Ik ben er wat terughoudend in gezien ik niet goed weet of ik dan de native 4k in huis haal of dat ik naar een veredelde 1080P versie zit te kijken (Wat in mijn geval zonde zou zijn van het geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
rickie19 schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:48:
[...]

Welke dics heb je hiervoor gekocht?
Ik heb zelf de blu ray versie en ben eigenlijk nog wel op zoek naar een goede 4K blu ray versie. Ik ben er wat terughoudend in gezien ik niet goed weet of ik dan de native 4k in huis haal of dat ik naar een veredelde 1080P versie zit te kijken (Wat in mijn geval zonde zou zijn van het geld)
eigenlijk is een 4K-remaster altijd wel een upgrade. of het soms minimaal is of niet. het heeft geen nut om op 1080P te blijven zodra een 4K versie is uitgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 09-09-2024 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deruxian schreef op zondag 8 september 2024 @ 19:32:
Maar goed, op de Shield/Kodi vaak ook genoeg kleine ergernissen met sommige rips.
Tja... De Shield is ook een bejaard stukje hardware. Met de speler uit mijn handtekening nog nooit een probleem gehad ;) En Dolby Vision 7 FEL playback zoals het hoort. Maar goed, dat staat voldoende beschreven in een andere topic (android mediaspeler topic).
Gundogan schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:25:
Met mijn Oppo kon het vroeger ook, maar dat is/was een speler van bijna 1K.

[ Voor 22% gewijzigd door daffie82 op 09-09-2024 09:56 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 10:24
daffie82 schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:52:

Met mijn Oppo kon het vroeger ook, maar dat is/was een speler van bijna 1K.
Mijn ub420 kan het ook (dimmen bedoel ik), maar heeft dan weer geen DV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetjuuh
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 18:48
Ik zie dat op zavvi nieuwe lord of the rings box sets te pre-orderen zijn. Weet een van jullie hier meer van?

de normale, de steelbook, en de hobbit steelbook.

Zijn dit dezelfde remasters als in de middle-earth collection? Ik lees namelijk verschillende verhalen over de (te agressieve) DNR, dat ie zo heftig is dat ie gandalf z'n witte staf weghaalt op een witte achtergrond. En dat gezichten erg wax lijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:27

Insidious

Professionele amateur

Yonix schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:21:
De kleine man wordt langzaamaan oud genoeg voor de eerste klassiekers, dus een paar weken geleden gestart met Back To The Future. Uiteraard in (native) 4K. 8)

[Afbeelding]

Hij vond ze fantastisch! Tijdens deel 3 werd het hardst gelachen. :D

Binnenkort eens kijken of ik de Ghostbusters-films (I en II) ergens op de kop kan tikken. (y)

Trouwens, ander vraagje: ik heb hier de Sony UBP-X700 staan en heb wel eens last van ‘vastlopers’ - zo ook tijdens BTTF. Soms gaat de speler vanzelf verder en op andere momenten is een herstart nodig. Het ligt niet aan de discs, want die zijn doorgaan schoon en vrij van krassen / vuiltjes.

Wat zijn jullie ervaringen met spelers en dit soort bijzondere gedragingen?
Ik heb precies hetzelfde met deze UHD-player. Af en toe volledig terugzetten naar de fabrieksinstellingen helpt enigszins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pimmetjuuh schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:27:
Ik zie dat op zavvi nieuwe lord of the rings box sets te pre-orderen zijn. Weet een van jullie hier meer van?

Zijn dit dezelfde remasters als in de middle-earth collection? Ik lees namelijk verschillende verhalen over de (te agressieve) DNR, dat ie zo heftig is dat ie gandalf z'n witte staf weghaalt op een witte achtergrond. En dat gezichten erg wax lijken etc.
De huidige 4k van LotR heeft inderdaad wel last van het wax effect door een iets te agressieve DNR in combinatie met films die van zichzelf al een softe en daarmee wax look hebben.

Ik denk niet dat deze nieuwe versie iets daaraan gaat veranderen. Het zal denk ik een rerelease zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Pimmetjuuh schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:27:

LOTR cover is hetzelfde als mij huidige uhd. Volgens mij is nieuw het bonusmateriaal dat eerder nog niet bij de UHD alsook de steelcover?

Hobbitcover ziet er wel anders uit maar lijkt mij dezelfde versie?

Lotr moet ik nog zien in UHD. Hobbit recent gezien: weergaloos.

Wat soms ook kan helpen is een Filmmakermodus te gebruiken op de tv. Dan is het vaak al een stuk minder wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-05 23:20
Geen idee wat er nieuw aan deze uitgave is. Die steelbooks bestonden al. Misschien dat er meer bonus materiaal aanwezig is, maar daarover lees ik zo snel niets in de beschrijving. Misschien is het gewoon een reprint. Nieuwe remaster lijkt mij sterk als de huidige nog niet eens zo oud is.

Overigens, ondanks dat de huidige 4K versie wat last heeft van DNR/wax effect, vindt ik het toch een zeer grote upgrade t.o.v. de standaard Blu-Ray, zowel in resolutie, kleur (Vision) en geluid (Atmos). Ik zou het daar niet voor laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
Ik vind het ook geen perfecte 4K's, maar ik geniet er toch van. In ieder geval een pak beter dan de dvd's die we ervoor keken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:49

Agent47

I always close my contracts.

Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb een 4K TV. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag films die ik persée zou willen zien en niet afhankelijk van streaming wil zijn, kijken op mijn 4k tv.

Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden qua speler? Ik wil blu ray, maar liefst 4k films kopen fysiek en die afspelen via de player die is aangesloten op mijn tv.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmetjuuh
Agent47 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:42:
Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb een 4K TV. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag films die ik persée zou willen zien en niet afhankelijk van streaming wil zijn, kijken op mijn 4k tv.

Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden qua speler? Ik wil blu ray, maar liefst 4k films kopen fysiek en die afspelen via de player die is aangesloten op mijn tv.
Ik ben ook recent begonnen en zat in een soortgelijke situatie, 4k tv, het liefst alleen 4k blurays. Ik heb dan wel een ps5 waar ik ze op af kan spelen (xbox series x of hoe die koelkast ook heet kan dat ook), dus als je een van die twee heb zou ik geen aparte speler kopen als k jou was. Sure de bediening is niet al te handig met een controller maar ik heb verder echt niets te klagen. Hij speelt ze af, met ondertiteling, voor nu prima.

Verder zijn alle 4k blurays overal te bekijken in tegenstelling tot de regio’s die sommige niet 4k blurays hebben (regios A,b,c). Daarnaast is niet elke 4k “echt 4k” maar soms een upscale van 2k. Zoek reviews en vergelijkingen op om er achter te komen of de 4k het waard is voor je en wat er over het algemeen van gedacht wordt (al blijft het je eigen keuze natuurlijk, wat iemand anders lelijk vind maakt jou misschien niets uit) Volgensmij hebben wel alle 4k’s standaard HDR ondersteuning.

Ik zou zeggen hou bol.com en amazon in de gaten, ook andere europese amazons, check marktplaats als je wat zoekt. Lellodvd.nl is een particulier die ook blurays verkoopt. Zavvi wil ook nog wel eens wat hebben maar zoeken op zavvi vind ik zelf echt een kriem

Verder is het opletten of het import is, waardoor je niet altijd een engelstalige cover hebt of soms geen nederlandse ondertiteling, als je dat wat uitmaakt.

Spelers heb ik zelf niet echt ervaring mee aangezien ik alles voor nu op mn ps5 afspeel. Misschien dat anderen hier je daar over kunnen informeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Pimmetjuuh op 10-09-2024 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Agent47
ben wel tevreden van mijn Sony UBP-X800M2 om schijfjes af te spelen.
Speelt Dolby Vision correct af, alleen moet je er aan denken om dit aan en uit te zetten in de instellingen. Dus ik plak altijd iets op het doosje als het een Dolby Vision uitvoering is :-)

Enige minpuntje is dat je de helderheid van de ondertitels niet kan aanpassen. Je kan ze wel lager of hoger zetten, wat ook al veel helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Voor de Belgen hier, want enkel verzending naar België.

Bij mediamarkt BE op dit moment 4k UHD Bluray titels aan leuke prijzen. Veel goede films met korting die dan nog 15 euro per stuk kosten.
https://www.mediamarkt.be/nl/category/4k-films-331.html

Links kan je makkelijk selecteren op prijs en dan zijn er 75 titels met een prijs tot maximaal 15 euro. Directe link hiernaar is deze : https://www.mediamarkt.be...?filter=currentprice:9-15

Heb zelf The Dark Knight, Batman Begins, Interstellar en Mad Max 2 : The Road Warrior opgepikt.

2,99 euro verzending, vanaf 50 euro gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42
daffie82 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:49:
Voor de Belgen hier, want enkel verzending naar België.

Bij mediamarkt BE op dit moment 4k UHD Bluray titels aan leuke prijzen. Veel goede films met korting die dan nog 15 euro per stuk kosten.
https://www.mediamarkt.be/nl/category/4k-films-331.html

Links kan je makkelijk selecteren op prijs en dan zijn er 75 titels met een prijs tot maximaal 15 euro. Directe link hiernaar is deze : https://www.mediamarkt.be...?filter=currentprice:9-15

Heb zelf The Dark Knight, Batman Begins, Interstellar en Mad Max 2 : The Road Warrior opgepikt.

2,99 euro verzending, vanaf 50 euro gratis verzending.
In NL is er ook een actie bij MM, wel maar 28 titels.
https://www.mediamarkt.nl...filter=currentprice:15-15

Maar de interessante films in die lijst had ik al in mijn bezit, maar dat geldt wellicht niet voor iedereen. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmetjuuh
Het nadeel van de MM acties vind ik dat ze nagenoeg nooit beschikbaar zijn voor verzending, en 90% van de filialen ze niet op voorraad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Pimmetjuuh schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:51:
Het nadeel van de MM acties vind ik dat ze nagenoeg nooit beschikbaar zijn voor verzending, en 90% van de filialen ze niet op voorraad heeft
Kan ik niet bevestigen hoor. De 4 titels die ik besteld heb, zijn reeds onderweg. Morgen in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 08:37
daffie82 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:44:
[...]

Kan ik niet bevestigen hoor. De 4 titels die ik besteld heb, zijn reeds onderweg. Morgen in de bus.
ik zie ook bij 99% van de films dat ze niet online beschikbaar zijn.
En belgie is leuk, maar die verzenden niet naar Nederland helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

limefresh2011 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:19:
[...]

ik zie ook bij 99% van de films dat ze niet online beschikbaar zijn.
En belgie is leuk, maar die verzenden niet naar Nederland helaas.
Dat heb ik er ook expliciet bijgezet :+
Er zijn hier ook wat Belgen die er wel wat aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 08:37
Morgen eens langs de lokale MM lopen, kijken of ze er wat hebben liggen wat ze ook voor 15eu wegdoen. 10-15 per film vind ik toch wel een max eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Amazon UK blijft een vreemde winkel qua levering. Ik had 5 artikelen in 1 order besteld (allemaal leverbaar en op voorraad door Amazon zelf) en deze worden allemaal apart verstuurd, sommige via DHL en andere via PostNL. Nu heeft PostNL het pakketje schijnbaar niet af kunnen leveren en naar een afhaalpunt gebracht. En dan niet één van de afhaalpunten in mijn eigen woonplaats met zo’n 5 PostNL afhaalpunten, maar in een klein dorpje op zo’n 5km van mijn thuisadres. |:( Dan betaal je €12 aan verzendkosten en kun je ook nog km’s gaan rijden om het pakketje op te halen. :(

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-05 16:31

Twazerty

AVCHDCoder developer

limefresh2011 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:00:
Morgen eens langs de lokale MM lopen, kijken of ze er wat hebben liggen wat ze ook voor 15eu wegdoen. 10-15 per film vind ik toch wel een max eigenlijk.
Ik heb het idee dat de MediaMarkt helemaal gaat stoppen met de verkoop van fysieke media (film / muziek).

Amersfoort: heeft bijna niets meer
Utrecht: heeft nog redelijk aanbod
Den Bosch: heeft volgens mij ook (nagenoeg) niets meer als ik mij niet vergis.
Tilburg: Ook een heel stuk kleiner.
Eindhoven: paar jaar geleden was een gehele verdieping voor film/muziek. Was er vorige week, maar gewoon helemaal niets meer, compleet verdwenen. Enige wat ze nog hadden waren een paar restantjes... Echt waardeloos.

De afgelopen jaren koop ik het meest bij BoekenVoordeel. Die hebben niet zo gek veel, maar in ieder geval meer dan MediaMarkt Eindhoven...

bol.com vind ik alleen maar interessant bij aanbiedingen, anders zijn ze te duur tov BoekenVoordeel.

Amazon is al helemaal een drama. Ik koop hier eigenlijk alleen maar op .de en co.uk voor de buitenlandse releases die hier niet te koop zijn.

BookSpot is een tijd terug ook al gestopt met de verkoop.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hoezo is Amazon een drama? Ik koop bijna alles daar. Veel op Amazon.fr, alsook amazon.com.be, DE, UK.

Hagglezon.com is je vriend in deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik denk dat er op de NL website gedoeld wordt. Qua NL releases is dat inderdaad gewoon een drama tegenwoordig en eigenlijk gewoon compleet nutteloos geworden qua films kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nja, wat verder kijken dan enkel NL uiteraard.
Dat moeten we allemaal doen anders is het inderdaad vrij karig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Op Amazon NL is het aanbod erg beperkt en ook vaak nog eens Duitse releases en de prijzen zijn vaak een stuk hoger dan buitenlandse Amazon winkels. Bij de Franse, Italiaanse of Duitse is het een stuk beter, maar heb je meestal een Franse, Italiaanse of Duitse release, met dus ook een hoesje in deze taal. Verder is het altijd oppassen als je persé NL ondertiteling wilt. De verzendkosten voor Frankrijk, Italië en Duitsland zijn prima. Bij de Engelse Amazon is het aanbod het grootste met natuurlijk met name Engelstalige hoesjes, wat ik persoonlijk fijner vind dan DE, FR of IT releases. Wel ook hier weer oppassen voor NL ondertiteling. Maar de verzendkosten vanuit Engeland zijn absurd hoog (€12,50 per bestelling) en dan is bestellen daar voor mij alleen interessant met flinke kortingen met meerdere blu-rays in één bestelling.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mijn UHD releases zijn verstuurd vanuit:
MediaMarkt Braine l'Alleud
+32 2 808 68 16

https://g.co/kgs/UHXTSqP

Blijkbaar hebben ze daar dus wel nog een hele collectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:45
Barbie
4K UHD + Blu-ray
10,77 euro
Mediamarkt Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XHX-cN2a16uLQh9NMIYA3LwBPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pj0gS41ZWPRl4ynTdyZyLcsH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwSZV7cOpF-5aBy-39F5Xz3-kNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2bcaAiYWPIirK29A03PsdavO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Indiana Jones and the raiders of the lost Ark gezien. Prachtig. Dolby Vision schitterend. Er zit een beetje “grain” in de film maar dat vond ik een pluspunt. Kwam uit de 4-film collectie die ik hierboven heb gepost. Vergelijk met de blu-ray? Geen idee want dit was eigenlijk de eerste keer dat ik de film zag😭😅
Geluid ook zeer goed op 5.1. Af en toe kwamen de stemmen wel iets zacht door maar ik twijfelde of dit soms een bewuste keuze was want grotendeels was de audio goed in balans
Gekeken op LGG2 met DV op “Cinema-Home”

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 15-09-2024 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wie hadden hier ook wel eens direct bij Arrow UK iets besteld? Kwam daar toen btw en importkosten bij via de douane? Ik zie dat die namelijk niet berekend worden in de webshop zelf.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:35:
Wie hadden hier ook wel eens direct bij Arrow UK iets besteld? Kwam daar toen btw en importkosten bij via de douane? Ik zie dat die namelijk niet berekend worden in de webshop zelf.
Heeft meer dan 3 weken gelegen bij de douane in België maar ik heb geen extra kosten moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

The Chronicles of Riddick toevallig aan het kopen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:42:
The Chronicles of Riddick toevallig aan het kopen? :)
Mogelijk inderdaad, maar ik wil niet maar 1 film bestellen dus twijfel nog een beetje welke films ik erbij neem

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Cult 2006 Film ‘The Fall’, Starring Lee Pace, Getting Global 4K Re-Release Via Mubi

https://deadline.com/2024...e-pace-tarsem-1236010225/

Hopelijk komt er nu ook eindelijk een 4k fysieke release !

[ Voor 23% gewijzigd door daffie82 op 18-09-2024 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39
Twazerty schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:02:
[...]

Ik heb het idee dat de MediaMarkt helemaal gaat stoppen met de verkoop van fysieke media (film / muziek).
FTFY

Vorige week bij MediaMarkt Ekkersrijt (Eindhoven) geweest en gauw weer weggevlucht en een ECHTE winkel binnen gegaan. Wat een armoe. En het personeel wist duidelijk ook niet wat ze moesten doen. Kan me niet voorstellen dat de winkel op deze manier levensvatbaar is. Ik kom er vanaf nu iig niet meer. Het was een zooitje, de prijzen en labels en specificaties klopten niet, halve winkel leeg, en personeel zit uit neus te vreten (niet dat je daar bij de MediaMarkt al ooit iets aan had).

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mediamarkt is al jaren een verschrikkelijk slechte winkel.
Ben blij dat ik er een paar goedkopere UHD discs heb kunnen kopen, maar verder zou ik er NOOIT iets kopen.

Service is gewoon niet bestaande.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:58
Ik loop regelmatig een mediamarkt binnen als ik bijv. een weekend weg ben en vrouwlief wilt shoppen. Dan zie je tenminste een hoop producten samen bij elkaar (weinig winkels die nog zulke grote voorraden hebben) . Dan komen er medewerkers naar mij toe om producten te verkopen, waar ze echt geen verstand van hebben..
heb er nog nooit iets gekocht en puur daarvoor.. Personeel die iets weet, zullen wel te snel stappen maken naar management of dergelijke en dan sterft t goede volk in zo'n zaak snel uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dfbt schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:15:
Dan komen er medewerkers naar mij toe om producten te verkopen
dat is al heel wat service.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Bij Bol.com zijn er weer een hoop 4K blurays voor 10-20 euro te koop. Veel zie je ook wel terugkomen bij de 2 voor 15 per stuk acties, maar alles onder de 15 euro is dus wel mooi meegenomen.

https://www.bol.com/nl/nl...3920_discount___500099046

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
weet iemand hoe de kwaliteit is van fast and the furius 4k schijfjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@dfbt blu-ray.com al gecheckt?

makkelijker kan het niet :
https://www.blu-ray.com/m...4K-Blu-ray/340009/#Review

[ Voor 67% gewijzigd door daffie82 op 23-09-2024 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
daffie82 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:49:
Zijn er mensen die de originele Batman uit 1989 op UHD hebben en ook al gezien hebben?
Hoe is het Dolby Atmos geluid van die release? Op bluray.com een 5/5.

Ik keek namelijk gisteren de UHD release van dezelfde film op streamingdienst HBO Max. Beeld was prima.
Geluid was Dolby Digital Plus en trok echt op geen kloten. Super stil en leek wel opgenomen in een vissenkom.
Nog iemand dit euvel met dezelfde film op HBO Max?

Vraag me af of de Atmos release van de bluray dan wel veel beter is.
Hier nog eens op terugkomen: vorige week naar Batman Returns gekeken en was prima geluid. Lijkt dus wel aan de stream te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Gundogan schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:25:
[...]

Onlangs the 4K uitgave van The Raid binnengekregen. Wat een upgrade ten opzichte van de bluray. _/-\o_ Het blijft natuurlijk een budget productie, maar de nieuwe color grading ziet er veel beter en natuurlijker uit. En past daarmee veel beter bij de setting van de film dan de vrij kleurloze en contrast lage presentatie van de bluray. Plus de Atmos/TrueHD track is ook geweldig.

[Afbeelding]
Vandaag ook gezien. Beeld was inderdaad uitstekend. Dikke upgrade.
Dolby Atmos track viel mij ook uiterst positief op. Ook top dat er 2 audio tracks zijn: eentje met de originele muziek en eentje met de "internationale" muziek.

• Pimmetjuuh
Weten jullie of elke versie van 4k Bohemian rhapsody het live aid concert heeft? En of deze regio vrij is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeesKees21
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-02 22:29

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Vandaag een bestellinkje van Bol binnen gekregen en daarmee mijn "Bluraymaagdelijkheid" :P kwijt.
Mijn overigens eerste aanschaf van fysieke Bluray's bestaat uit de klassiekers The Blues Brothers en Who Framed Roger Rabbit, de actiefilm Justice League en een film die ik onlangs op tv heb gezien, genaamd The Northman, welke ik zeer goed vond (tv stond aan als achtergrondgeluid, maar trok mij toch aan om te kijken).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkDMYwTHclTTpxtCEYgN3bbkf3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vacGCPIZw2MrLNaZXCKrDkzi.jpg?f=fotoalbum_large

@Pimmetjuuh Zover ik weet zijn vrijwel bijna alle 4K bluray's regiocode vrij, al kan je dus af en toe wel eens eentje treffen die een regiocode heeft.

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

• Pimmetjuuh
Zover ik weet zijn vrijwel bijna alle 4K bluray's regiocode vrij, al kan je dus af en toe wel eens eentje treffen die een regiocode heeft.
Ik weet dus niet of het live aid concert ook op 4k staat, of dat deze op normale bluray meegeleverd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Pimmetjuuh schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:50:
[...]

Ik weet dus niet of het live aid concert ook op 4k staat, of dat deze op normale bluray meegeleverd wordt.
Meestal is de 1080p disc een kopie van de 4K disc en zit er (soms) een 3e disc bij met de extra's. Helaas kan ik het je verder niet vertellen, ik heb de bluray namelijk niet :N

Bij Bol.com is die nu in de aanbieding en bestaat uit 2 schijven. Je kan hem natuurlijk bestellen en altijd weer terugsturen als het niet goed is, alleen niet het folie eraf halen, want dan kan dat niet meer ;)

https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

[ Voor 30% gewijzigd door MeesKees21 op 25-09-2024 19:57 ]

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Pimmetjuuh schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:11:
Weten jullie of elke versie van 4k Bohemian rhapsody het live aid concert heeft? En of deze regio vrij is?
De versie die ik heb wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwZIFZqJME7jok9NMI0h7524jbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jkACLewDI7f5k8Mk9xcRh52p.jpg?f=fotoalbum_large

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbFtXHqx2MFW6Qkp7JBMb6yg7Yc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cEsp8ElKIJzDfjkQZ4TOY3Rh.png?f=fotoalbum_large

Wel apart, alles werkt totdat je gaat afrekenen één stap eerder al dat het verwijderd wordt, bij 'verder naar bestellen' ... https://www.bol.com/nl/nl/p/spartacus/9300000001685671

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQ9XRh-9QvFHSt7SyGVaZ3edGeE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zgPAh8E4Og74nHLGEYyMi9iV.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 25-09-2024 21:36 ]

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

apis29 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:29:
[Afbeelding]

Wel apart, alles werkt totdat je gaat afrekenen één stap eerder al dat het verwijderd wordt, bij 'verder naar bestellen' ... https://www.bol.com/nl/nl/p/spartacus/9300000001685671

[Afbeelding]
Dat is mij ook opgevallen, maar dan met een Jason Bourne bluray. Toevoegen geen enkel probleem, maar bij het overzicht de melding krijgen dat het er niet meer is. Zeker teveel goedkope blurays willen aanschaffen? :P

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dit klopt. Alleen is de Live Aid niet in dezelfde beeldkwaliteit als Montréal volgens mij

• PatrickC
Deruxian schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:26:
[...]

Dit klopt. Alleen is de Live Aid niet in dezelfde beeldkwaliteit als Montréal volgens mij
Wat bedoel je precies? Zowel op de Montreal blu-ray als op de Bohemian Rhapsody blu-ray staat het Live Aid concert. Zit er verschil tussen deze 2? Of bedoel je dat de beeldkwaliteit van Live Aid lager is dan het Montreal concert in 4K? Dat kan ook niet anders want ze hebben geen betere master van dat Live Aid concert volgens mij. Voor normale blu-ray is die beeldkwaliteit zelfs een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-05 13:30
Hier Braveheart binnen, maar de US versie van Paramount. Deze heeft Dolby Vision en ziet er echt prachtig uit. Via eBay besteld en vrij snel binnen.

in de BeNeLux shops, vond ik enkel maar de versies terug van Century Fox en Walt Disney, met HDR10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Yes! MUBI bevestigt een 4k home release in 2025 voor The Fall !!

Heb wel net de bluray opgepikt op marktplaats voor 13 euro maar dan wacht ik lekker tot volgend jaar om dit pareltje een rewatch te geven.

Tarsem Singh on ‘The Fall’ Streaming and Coming to Blu-Ray
https://www.vulture.com/a...nd-coming-to-blu-ray.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Ik zit te wachten op de release van Godzilla Minus One :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

19 November @Eastend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

@Eastend
Die heb ik vanavond eindelijk gekeken, heb hem al sinds 23/08 liggen en compleet met NL subs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
MeesKees21 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 06:23:
@Eastend
Die heb ik vanavond eindelijk gekeken, heb hem al sinds 23/08 liggen en compleet met NL subs ;)
Waar kan ik die bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Eastend schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:20:
[...]

Waar kan ik die bestellen?
Japanse 4k versie is uit sinds mei van dit jaar.

https://www.amazon.co.jp/...E%E8%B2%B4/dp/B0CWZYLJ4B/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Ik denk niet dat dat de versie met Nederlandse ondertiteling is die MeesKees21 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Eastend schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:00:
[...]

Ik denk niet dat dat de versie met Nederlandse ondertiteling is die MeesKees21 heeft.
NL/ENG ondertiteling kan je er ook zelf bijzetten ;)
Dat heb ik ook gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 21:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

daffie82 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:04:
[...]
NL/ENG ondertiteling kan je er ook zelf bijzetten ;)
Dat heb ik ook gedaan.
Hoe werkt dat, NL ondertiteling bij een 4k disc zetten?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Eerst rippen uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Of een 4K UHD speler met aangepaste firmware zodat je jou eigen ondertitels kan toevoegen via een USB stick

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Intussen is Japans leren makkelijker overigens :+

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 03-10-2024 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ReVision. schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:41:
Of een 4K UHD speler met aangepaste firmware zodat je jou eigen ondertitels kan toevoegen via een USB stick
Dat rippen heb ik weinig zin in, dit klinkt al een stuk interessanter. Maar "aangepaste firmware" klinkt ook weer als een grijs gebied.
Ik heb helaas een partner die nogal moeite heeft met Engelse subs en het is maar pover gesteld met wat er allemaal te koop is in Nederland. Dus een oplossing als "sub erbij" klonk wel goed, maar is zo te lezen in de praktijk weer wat lastiger.
Mocht het met mijn apparaat mogelijk zijn wil ik er wel induiken, hier staat een Sony UBP-X800

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Ik heb de originele Japanse versie, zo heb ik hem ook binnen gehad. Daarna gekeken of er NL subs waren en de eerste paar weken waren die er niet. Vandaag heb ik de film (65,1GB overigens) en de NL sub samengevoegd met behulp van MKVToolnix (Easy Peasey...) Zo hoor je ze dus Japans praten en lees je NL...
Waar ik de file vandaan heb, laat ik verder even in het midden...(DM is altijd een optie!).

Edit 01:
Owww, en ik heb ook een 1080p versie die English synchronized is. Japanners die Engels spreken.... :P

[ Voor 12% gewijzigd door MeesKees21 op 03-10-2024 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

File en sub dezelfde naam geven is meestal al voldoende.
Via mkvtoolnix is niet eens nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

daffie82 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:48:
File en sub dezelfde naam geven is meestal al voldoende.
Via mkvtoolnix is niet eens nodig.
Dank je voor de tip! Ga het zeker eens proberen, ben net met deze "hobby" begonnnen..... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Alleen de extensie is anders uiteraard ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

daffie82 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:54:
Alleen de extensie is anders uiteraard ;-)
Got it! Sir! :P

Edit 01:

De tip werkt! *O* :Y *O*

[ Voor 10% gewijzigd door MeesKees21 op 03-10-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Goed om horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Hebbie nog meer tips??? :P

Scheelt mij weer om zo'n 20TB door MKVToolnix te halen.... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Enige tip die ik nog kan geven is als je een speler zoekt die alles perfect kan afspelen.
Kijk dan eens hier:
[Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic

[ Voor 26% gewijzigd door daffie82 op 03-10-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
opensubtitles.org haalt 90% van de populatie hun ondertiteling vandaan toch? toch niet echt geheim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

@daffie82
Een mediaspeler heb ik al gevonden en wordt naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand aangeschaft.

https://www.amazon.nl/Dun...645&psc=1#customerReviews

Of het kleinere broertje ervan, waar geen 2,5" harddisk in kan. Dolby Atmos en Vision (P7 MEL en FEL, DTS:X en Dolby MAT en uiteraard 4K, afijn, lees zelf maar :)

@dfbt
Klopt, die gebruik ik ook, 99% kans dat je een correcte sub hebt ;) Het ging ook niet om de subtitel, maar om de Bluray... :$

[ Voor 3% gewijzigd door MeesKees21 op 04-10-2024 02:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@MeesKees21
Jup, de s905x4-k SoC in die speler wordt nu ook ondersteund in CoreELEC.
Moet je dus wel nog CE-NG 20.5+ of 21+ versie erop zetten. Meer info in die link naar mediaspelers die ik gepost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

daffie82 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:15:
@MeesKees21
Jup, de s905x4-k SoC in die speler wordt nu ook ondersteund in CoreELEC.
Moet je dus wel nog CE-NG 20.5+ of 21+ versie erop zetten. Meer info in die link naar mediaspelers die ik gepost had.
Hoewel deze nu mijn eerste keuze is, kan het nog een ander worden, maar op dit moment voldoet deze zich aan alle eisen. CoreELEC of Dune app, ik zie het wel als ik daaraan begin, misschien voldoet die wel met Andriod TV 11 of 12. De link staat er in ieder geval, dus kan het altijd nakijken als dat nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MeesKees21 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:20:
[...]

Hoewel deze nu mijn eerste keuze is, kan het nog een ander worden, maar op dit moment voldoet deze zich aan alle eisen. CoreELEC of Dune app, ik zie het wel als ik daaraan begin, misschien voldoet die wel met Andriod TV 11 of 12. De link staat er in ieder geval, dus kan het altijd nakijken als dat nodig is.
Zonder CoreELEC speelt ook die Dune geen Dolby Vision profile 7 FEL in mkv af, zoals het hoort. Geen enkele speler doet dat native out of the box.
Sowieso dus CoreELEC erop zetten, zou ik aanraden.

[ Voor 8% gewijzigd door daffie82 op 04-10-2024 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

daffie82 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:49:
[...]

Zonder CoreELEC speelt ook die Dune geen Dolby Vision profile 7 FEL in mkv af, zoals het hoort. Geen enkele speler doet dat native out of the box.
Sowieso dus CoreELEC erop zetten, zou ik aanraden.
Ok, ik hou dat in gedachte, thnx for the info! ;)

Denk dat ik dan voor een dualboot ga...

[ Voor 5% gewijzigd door MeesKees21 op 04-10-2024 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

En dit is wat je kan missen zonder FEL in Dolby Vision profile 7.
YouTube: 6 different things FEL Dolby Vision Profile 7 Can Do (P7 FEL is not ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Het verschil is duidelijk te zien, dus je hebt mij overtuigt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben juist van de Dune afgestapt een paar jaar geleden (door matige support toen en regelmatig problemen met afspelen) en ben naar OSMC (open source media centre) die op kodi draait gegaan. Eigenlijk sinds de overstap geen problemen meer gehad, bijkomend voordeel hij is een stuk kleiner en goedkoper. Enige nadeel is de brakke afstandbediening.

Maar het zal voornamelijk streamen worden de komende tijd, m'n reciever is afgelopen weekend overleden. Dus ik moet het met het geluid van de tv doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
MeesKees21 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:54:
[...]
Bij Bol.com is die nu in de aanbieding en bestaat uit 2 schijven. Je kan hem natuurlijk bestellen en altijd weer terugsturen als het niet goed is, alleen niet het folie eraf halen, want dan kan dat niet meer ;)
Door er hier over te lezen deze dan ook maar besteld 😉 Ben er benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

McRagefit schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:07:
[...]

Door er hier over te lezen deze dan ook maar besteld 😉 Ben er benieuwd naar!
Helaas is de actie nu net voorbij... Had toch weer wat knikkers gescheeld.

Edit 01:

€ 12,46 voor de 4K, nog steeds niet duur... :)

[ Voor 10% gewijzigd door MeesKees21 op 04-10-2024 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
MeesKees21 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:10:
[...]

Helaas is de actie nu net voorbij... Had toch weer wat knikkers gescheeld.

Edit 01:

€ 12,46 voor de 4K, nog steeds niet duur... :)
Ah ja, ik dacht dat die €12 de actieprijs was :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

McRagefit schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:38:
[...]

Ah ja, ik dacht dat die €12 de actieprijs was :+
Ik weet niet meer wat de prijs was tijdens de actie, maar veel minder zal het niet zijn geweest. De goedkoopste 4K Bluray die je toen kon kopen, was volgens mij € 9,76. Echt veel meer betaal je dus niet..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39
Altijd fijn die DHL van Amazon. Blu-rays liggen al de hele week bij een buurman, die niet thuis was/is. Geen idee of die nog ooit terug komt. Al zoveel keer aangebeld en briefje achter gelaten e.d.

En tja, het was gewoon brievenbus post EN ik was thuis, dus waarom dat dan in de brievenbus van iemand anders (die er ook nog eens niet is) moet... geen idee.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hier komt gelukkig alles van Amazon via Bpost (BE).
Totaal geen klachten over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Gisteren toch maar Dune Part 2 4K steelbook aangeschaft voor €28,89 bij BOL. Wel veel voor 1 blu-ray, maar ik wou graag de steelbook, omdat ik die voor Part 1 ook heb. En of deze in de toekomst nog beschikbaar blijft en tegen wat voor prijs is tegenwoordig twijfelachtig. Hij is nu ook al weer €30,95 zie ik, maar op andere plekken nog veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
josh-hill schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:03:
Altijd fijn die DHL van Amazon. Blu-rays liggen al de hele week bij een buurman, die niet thuis was/is. Geen idee of die nog ooit terug komt. Al zoveel keer aangebeld en briefje achter gelaten e.d.

En tja, het was gewoon brievenbus post EN ik was thuis, dus waarom dat dan in de brievenbus van iemand anders (die er ook nog eens niet is) moet... geen idee.
iemand kan natuurlijk ook gewoon op vakantie zijn voor 1-2-3 weken. of misschien is die 6 maanden aan het backpacken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:55:
Gisteren toch maar Dune Part 2 4K steelbook aangeschaft voor €28,89 bij BOL. Wel veel voor 1 blu-ray, maar ik wou graag de steelbook, omdat ik die voor Part 1 ook heb. En of deze in de toekomst nog beschikbaar blijft en tegen wat voor prijs is tegenwoordig twijfelachtig. Hij is nu ook al weer €30,95 zie ik, maar op andere plekken nog veel duurder.
Die heb je dan voor een scherpe pijs kunnen krijgen, zo laag heb ik ze nog niet voorbij zien komen.
De prijzen van Dune 2 Steelbook veranderen dan best wel veel op Bol.com. Ik heb deze voor €33,99 Besteld wel via Bol zelf, van de week was die iets van €41,- en afgelopen weekend zat de prijs rond de €38,-
Die nu beschikbaar is van dvdoutlet.nl
Het is inderdaad wel een hoog bedrag voor 1 schijfje. Net als jij heb ik ook de steelbook van deel 1 en dan wil je natuurlijk ook deel 2 in steelbook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Sithlord76 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 12:13:
[...]

Die heb je dan voor een scherpe pijs kunnen krijgen, zo laag heb ik ze nog niet voorbij zien komen.
De prijzen van Dune 2 Steelbook veranderen dan best wel veel op Bol.com. Ik heb deze voor €33,99 Besteld wel via Bol zelf, van de week was die iets van €41,- en afgelopen weekend zat de prijs rond de €38,-
Die nu beschikbaar is van dvdoutlet.nl
Het is inderdaad wel een hoog bedrag voor 1 schijfje. Net als jij heb ik ook de steelbook van deel 1 en dan wil je natuurlijk ook deel 2 in steelbook.
Ik heb een 4K verlanglijstje op BOL en daar kijk ik wel bijna dagelijks op en toen viel me meteen op dat hij ‘goedkoper’ was dan normaal, dus meteen maar toegeslagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
Op de Franse Amazon enkele blu-rays in korting voor prime days, bv Gladiator voor €12. Misschien enkel interessant voor de Belgen hier 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Op Amazon.it staat game of Thrones voor 105€ in de Prime deal.

Baal er dus van dat ik dat niet kan aankopen aan die prijs.

Heb zelfs een nieuwe account proberen aan te maken met een andere creditcard en ander adres maar hij geeft telkens foutmelding als ik Prime lid wil worden op Amazon.it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
daffie82 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:38:
Op Amazon.it staat game of Thrones voor 105€ in de Prime deal.

Baal er dus van dat ik dat niet kan aankopen aan die prijs.

Heb zelfs een nieuwe account proberen aan te maken met een andere creditcard en ander adres maar hij geeft telkens foutmelding als ik Prime lid wil worden op Amazon.it
Ah wauw, wel zeer goede prijs inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Is het nog al geweest hoor die prijs. Kan je goed zien in camelcamelcamel

Zit niks anders op dan te wachten tot het nog eens die prijs heeft als een niet Prime deal.

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste