En kan je die kopen aan die prijs zonder prime? Heb namelijk een prime op de BE Amazon.McRagefit schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:26:
Op de Franse Amazon enkele blu-rays in korting voor prime days, bv Gladiator voor €12. Misschien enkel interessant voor de Belgen hier 🙂
Nope dat gaat niet. De Prime deal prijs is enkel als je ook daar Prime hebt.Matey schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:17:
[...]
En kan je die kopen aan die prijs zonder prime? Heb namelijk een prime op de BE Amazon.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)
*kuch* gratis trial *kuch*
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat werkt ook niet.rockhopper schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:51:
*kuch* gratis trial *kuch*
Vandaag nog met Italiaanse Prime geprobeerd.
Ander email adres, andere kaart. Enkel adres uiteraard België gekozen, kan moeilijk in Italië laten sturen.
Continu foutmelding. Prime afsluiten is niet mogelijk.
Als je nog suggesties hebt, hoor ik ze graag.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)
heb je een link voor die GOT deal? als ik nu op amazon.it game of thrones intik met 4k, krijg ik alleen maar 170 euro deals te ziendaffie82 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:12:
[...]
Dat werkt ook niet.
Vandaag nog met Italiaanse Prime geprobeerd.
Ander email adres, andere kaart. Enkel adres uiteraard België gekozen, kan moeilijk in Italië laten sturen.
Continu foutmelding. Prime afsluiten is niet mogelijk.
Als je nog suggesties hebt, hoor ik ze graag.
Beetje beter zoeken.
Asin : B09P4K9TT5
Heb het nu toch kunnen bestellen door een random ITALIË adres in te geven bij het aanmaken van Prime.
Moet nu wel de verzendkosten betalen maar heb wel de Prime deal prijs
Die prime trial kan ik dan wel opzeggen binnen een paar weken vermoed ik.
Heb het nu toch kunnen bestellen door een random ITALIË adres in te geven bij het aanmaken van Prime.
[ Voor 17% gewijzigd door daffie82 op 08-10-2024 13:32 ]
Bij mij staat die aan €130, had deze middag ook eens gezocht. Misschien aanbieding voorbij?daffie82 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:31:
Beetje beter zoeken.
Edit: toch wel, foute afzender gewoon!
[ Voor 3% gewijzigd door McRagefit op 08-10-2024 15:13 ]
Correcte verkoper kiezen inderdaad (Amazon).
Over GoT gesproken. Ik ben ook op zoek naar de 4K Blu-ray collectie van deze serie. Nu zag ik dat op bol.com het eerste seizoen te koop is voor €20 (meteen maar besteld). Waarom kost die gehele box dan in vredesnaam €224 daar en op andere website ook ongeveer die prijs (m.u.v. bovengenoemde Italiaanse Amazon)? Wat zijn de voordelen van die box? (behalve een verpakking waar alles in zit en wellicht een paar losse hebbe-dingetjes erbij
).
Ik ben als ik alle seizoenen los bestel altijd goedkoper uit of ik moet echt iets compleet over het hoofd zien
.
Ik ben als ik alle seizoenen los bestel altijd goedkoper uit of ik moet echt iets compleet over het hoofd zien
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 08-10-2024 16:40 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
ik vond seizoen 6 het mooiste beeld hebben van GoT btw 
heb ze reeds allemaal bekeken.
heb ze reeds allemaal bekeken.
[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 08-10-2024 16:44 ]
@Jeroenvde89 naast de te hoge prijs heb je ook nog als nadeel de laatste twee seizoenen erbij😛 zou je geld toe voor moeten krijgen.
Gister V for Vendetta UHD gezien. Gekeken op een LG G2 met 5.1. Blu ray zat erbij dus maar even vergeleken. Absoluut een upgrade alleen zit er wel een behoorlijke grain over de film. Wanneer er veel licht/donker contrast is met HDR valt dit wat minder op maar veel scènes spelen zich overdag binnenshuis af dus dat doet wel de UHD scherpte wat te niet. Geluid alleraardigst. Stemmen wel iets zacht maar dat is natuurlijk makkelijk te verhelpen door de center iets bij te plussen. 7.5 zou ik zeggen.
De film zelf; toch wel een klassieker(tje). Had met gemak een echte klassieker kunnen zijn als er iets meer dan een bierviltje was gebruikt om het verhaal op uit te schrijven.
Gister V for Vendetta UHD gezien. Gekeken op een LG G2 met 5.1. Blu ray zat erbij dus maar even vergeleken. Absoluut een upgrade alleen zit er wel een behoorlijke grain over de film. Wanneer er veel licht/donker contrast is met HDR valt dit wat minder op maar veel scènes spelen zich overdag binnenshuis af dus dat doet wel de UHD scherpte wat te niet. Geluid alleraardigst. Stemmen wel iets zacht maar dat is natuurlijk makkelijk te verhelpen door de center iets bij te plussen. 7.5 zou ik zeggen.
De film zelf; toch wel een klassieker(tje). Had met gemak een echte klassieker kunnen zijn als er iets meer dan een bierviltje was gebruikt om het verhaal op uit te schrijven.
Eens. Maar goed, voor de collectie moét ik welDeruxian schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:44:
@Jeroenvde89 naast de te hoge prijs heb je ook nog als nadeel de laatste twee seizoenen erbij😛 zou je geld toe voor moeten krijgen.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
De versie uit Italië staat in promotie voor 105€ als Prime Day deal.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:38:
Over GoT gesproken. Ik ben ook op zoek naar de 4K Blu-ray collectie van deze serie. Nu zag ik dat op bol.com het eerste seizoen te koop is voor €20 (meteen maar besteld). Waarom kost die gehele box dan in vredesnaam €224 daar en op andere website ook ongeveer die prijs (m.u.v. bovengenoemde Italiaanse Amazon)? Wat zijn de voordelen van die box? (behalve een verpakking waar alles in zit en wellicht een paar losse hebbe-dingetjes erbij).
Ik ben als ik alle seizoenen los bestel altijd goedkoper uit of ik moet echt iets compleet over het hoofd zien.
Dat zijn alle seizoenen. Alleen moet je prime Italië hiervoor fixen. Daar zijn we hier al een hele pagina over bezig inclusief hoe je dat kan "fixen".
Je hebt gelijk, ik was wat te snel met vragen en wat te langzaam met alles doorlezen.daffie82 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:06:
[...]
De versie uit Italië staat in promotie voor 105€ als Prime Day deal.
Dat zijn alle seizoenen. Alleen moet je prime Italië hiervoor fixen. Daar zijn we hier al een hele pagina over bezig inclusief hoe je dat kan "fixen".
Ik heb het ook voor elkaar inmiddels via Amazon.it voor €105 haha
Hartelijk dank!
@Jeroenvde89 graag gedaan! S01 weer retour sturen hé.
Of tweedehands verkopen als nieuw. Ga je nog wel je geld terugkrijgen.
Of tweedehands verkopen als nieuw. Ga je nog wel je geld terugkrijgen.
Ter info:
The Sixt Sense en Signs (toch wel klassiekers van M Night Shyamalan) komen 22 oktober uit op 4K Blu-ray en later dit jaar in Nederland. Ze zijn ook al te pre-orderen op Bol.com.
Allebei Native 4K (volgens Blu-ray.com):
The Sixt Sense
Signs
Edit: ik zag op Reddit dat er ook een Criterion 4K release komt van No Country for Old Men
.
The Sixt Sense en Signs (toch wel klassiekers van M Night Shyamalan) komen 22 oktober uit op 4K Blu-ray en later dit jaar in Nederland. Ze zijn ook al te pre-orderen op Bol.com.
The Sixt Sense
Signs
Edit: ik zag op Reddit dat er ook een Criterion 4K release komt van No Country for Old Men
[ Voor 16% gewijzigd door Jeroenvde89 op 10-10-2024 15:50 ]
Voor mij paar belangrijke datums:
15 oktober: the ring 4k
24 oktober: once upon a time in the West 4k release van Eagle pictures op een BD-100 disc. Dus hopelijk betere beeldkwaliteit dan de eerdere BD-66 van Paramount.
10 december: no country for old men 4k
24 oktober: once upon a time in the West 4k release van Eagle pictures op een BD-100 disc. Dus hopelijk betere beeldkwaliteit dan de eerdere BD-66 van Paramount.
10 december: no country for old men 4k
[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 10-10-2024 20:21 ]
Seven Samurai 4K is uitgesteld zie ik naar 18 november
Die Once Upon a Time in the West BD100 versie klinkt wel interessant. De Paramount versie is niet super slecht, maar ook niet fantastisch. Iets te veel DNR en BD66 voor zo'n lange film is ook niks.
Amazon dagen was voor Nederland ook niet veel, behalve Predator 1987 voor een euro of 13. Mooie 4K versie ook, ondanks "slechts" op BD66 en geen Atmos of DTS:X.

Die Once Upon a Time in the West BD100 versie klinkt wel interessant. De Paramount versie is niet super slecht, maar ook niet fantastisch. Iets te veel DNR en BD66 voor zo'n lange film is ook niks.
Amazon dagen was voor Nederland ook niet veel, behalve Predator 1987 voor een euro of 13. Mooie 4K versie ook, ondanks "slechts" op BD66 en geen Atmos of DTS:X.
[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 11-10-2024 14:13 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
The remains of the day heb ik gekocht op BE als opvulling om aan het bedrag te komen. Stond aan 14€ en film wil ik zeker eens zien.
En GoT helemaal in 4k voor 109€ (incl verzendkosten) is een heel goede deal.
Ik ben dus tevreden van de prime days.
Ik ben dus tevreden van de prime days.
[ Voor 5% gewijzigd door daffie82 op 11-10-2024 17:13 ]
Ik ben d'r ook blij mee!daffie82 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:12:
Mijn semi-autistische brein trekt het wel heel slecht dat op alle hoesjes groot 'il Trono di Spade' staat nu, maar goed, voor ruim €100 minder moet ik dat maar voor lief nemen

Als het je echt HEEL erg in de weg zit, kan je het nog altijd voor € 50,00 aan mij verkopen!Jeroenvde89 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:04:
[...]
Ik ben d'r ook blij mee!![]()
Mijn semi-autistische brein trekt het wel heel slecht dat op alle hoesjes groot 'il Trono di Spade' staat nu, maar goed, voor ruim €100 minder moet ik dat maar voor lief nemen.

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
Ik ben helemaal niet thuis, maar vroeger kon je buitenkanten van dvds toch gewoon uitprinten en zelf in een hoes/cover doen?Jeroenvde89 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:04:
[...]
Ik ben d'r ook blij mee!![]()
Mijn semi-autistische brein trekt het wel heel slecht dat op alle hoesjes groot 'il Trono di Spade' staat nu, maar goed, voor ruim €100 minder moet ik dat maar voor lief nemen.
Ook die hoesjes zijn copyright beschermd, dus wat je verteld schurkt tegen illegale praktijken aan. Verder heb je gelijk, je kan ook een kleurenkopietje maken van een hoes die bij een vriend ligt. Je weet wel om beschadigingen en slijtage tegen te gaan.dfbt schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:32:
[...]
Ik ben helemaal niet thuis, maar vroeger kon je buitenkanten van dvds toch gewoon uitprinten en zelf in een hoes/cover doen?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Nja, het zijn nogal 2 werelden van verschil. maar in mijn ogen een officiële box kopen, en voor je eigen collectie thuis een ander printje op doen omdat de taal van de hoes niet te lezen is,rockhopper schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:34:
[...]
Ook die hoesjes zijn copyright beschermd, dus wat je verteld schurkt tegen illegale praktijken aan. Verder heb je gelijk, je kan ook een kleurenkopietje maken van een hoes die bij een vriend ligt. Je weet wel om beschadigingen en slijtage tegen te gaan.
of zoals vroeger lege dvd's hoesjes en dvd's kopen, downloaden, op dvd branden en hoes downloaden. zijn wel 2 verschillen
Ik snap sowieso niet, dat bijv. een land zoals Italië een 4k box zoals harry potter of Got voor soms 100 euro goedkoper kan verkopen. De zelfde content op de schijfjes, soms zelfs zelfde talen/ondertiteling. Je verwacht toch niet 100 euro te betalen voor een engelse cover of wel ?
Voor de BE klanten
APP10 via de amazon app geeft je 10 euro korting vanaf 25 EUR bestellen. Enkel verkoop door Amazon.
APP10 via de amazon app geeft je 10 euro korting vanaf 25 EUR bestellen. Enkel verkoop door Amazon.
Andere markt = andere prijzen.dfbt schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:51:
Ik snap sowieso niet, dat bijv. een land zoals Italië een 4k box zoals harry potter of Got voor soms 100 euro goedkoper kan verkopen. De zelfde content op de schijfjes, soms zelfs zelfde talen/ondertiteling. Je verwacht toch niet 100 euro te betalen voor een engelse cover of wel ?
it is that simple.
[ Voor 26% gewijzigd door daffie82 op 14-10-2024 16:09 ]
Dat begrijp ik ook niet, en ik geef je verder helemaal gelijk hoor. Het is sowieso vreemd dat in andere landen alles redelijk verkrijgbaar is, zelfs België is een stuk beter voorzien dan wij in Nederland. Kijk bijvoorbeeld naar de MM prijzen...dfbt schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:51:
[...]
Nja, het zijn nogal 2 werelden van verschil. maar in mijn ogen een officiële box kopen, en voor je eigen collectie thuis een ander printje op doen omdat de taal van de hoes niet te lezen is,
of zoals vroeger lege dvd's hoesjes en dvd's kopen, downloaden, op dvd branden en hoes downloaden. zijn wel 2 verschillen
Hierdoor de Dune 2 steelbook voor €18 kunnen kopen, bedankt!daffie82 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:52:
Voor de BE klanten
Graag gedaan
Thanks! M’n preorder van The Sixth Sense geannuleerd en opnieuw besteld voor € 10,- minderdaffie82 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:52:
Voor de BE klanten
The Sixt Sense komt op 04-12-2024. uit.Jeroenvde89 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:35:
Ter info:
The Sixt Sense
The Ring komt op 18-10-2024. uit.daffie82 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:20:
Voor mij paar belangrijke datums:
@MPIU8686
Dat zijn de Nederlandse datums ja, maar internationaal zijn ze eerder uit.
Mijn Steelbook van The Ring wordt vandaag bezorgd door DHL
hoi
Wou de datums gewoon even laten weten aangezien ik deze 2 zelf bij bol heb besteld (in afwachting) ..ReVision. schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:06:
@MPIU8686
Het lijkt erop dat Arrow UK hun zaakjes inmiddels netjes op orde heeft, in ieder geval met betrekking tot verzending naar Nederland.
Afgelopen dinsdag avond rond 19:30 uur een bestelling geplaatst op de site. Volgende dag eind van de ochtend verzonden met werkende trackingcode. Vandaag twee dagen na verzending is de bestelling zojuist binnen gekomen.
Geen douane vertraging of kosten, alles ging gewoon soepel en vlot. Dacht dat mag ook wel een keer gemeld worden natuurlijk
Afgelopen dinsdag avond rond 19:30 uur een bestelling geplaatst op de site. Volgende dag eind van de ochtend verzonden met werkende trackingcode. Vandaag twee dagen na verzending is de bestelling zojuist binnen gekomen.
Geen douane vertraging of kosten, alles ging gewoon soepel en vlot. Dacht dat mag ook wel een keer gemeld worden natuurlijk
hoi
Op Boekenvoordeel aantal leuke 2 voor 30.
Op bol.com even selecteren op UHD en dan op prijs oplopend; o.a. Martian (12 euro) en Training dat (14 euro)
Op bol.com even selecteren op UHD en dan op prijs oplopend; o.a. Martian (12 euro) en Training dat (14 euro)
Lone Survivor, Franse UHD versie die Dolby Vision en Atmos heeft in tegenstelling tot de US versie die enkel HDR10 heeft en DTS:X.
Enige nadeel is dat er enkel Franse subtitles zijn. Voor de rest subliem beeld (ondanks dat het slechts een upscale is) en geluid.
Blijft een aangrijpende film waar je je constant in het midden van de actie waant.
Enige nadeel is dat er enkel Franse subtitles zijn. Voor de rest subliem beeld (ondanks dat het slechts een upscale is) en geluid.
Blijft een aangrijpende film waar je je constant in het midden van de actie waant.
Inmiddels Training dag gezien en wat is dat een audiovisueel spektakel zeg. Haarscherp beeld!Deruxian schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:28:
Op Boekenvoordeel aantal leuke 2 voor 30.
Echt wel jammer dat er geen website zoals discogs is voor Bluray discs.
Behalve marktplaats en ebay zijn er geen mogelijkheden om iets tweedehands te vinden.
Review voor The Ring : https://www.blu-ray.com/m...4K-Blu-ray/366639/#Review
jammer dat de audio hetzelfde is. Gemiste kans.
Behalve marktplaats en ebay zijn er geen mogelijkheden om iets tweedehands te vinden.
Review voor The Ring : https://www.blu-ray.com/m...4K-Blu-ray/366639/#Review
jammer dat de audio hetzelfde is. Gemiste kans.
[ Voor 30% gewijzigd door daffie82 op 21-10-2024 09:37 ]
https://www.rarewaves.com/collections/collectors-multibuy
Collector's 2 for £16 Blu-ray
Geen idee of dit interessant is.
Veel horror en oudere klassiekers. Voor de liefhebbers misschien.
Code RWTEN gaf nog 10% korting, maar weet niet of die code nog werkt.
Collector's 2 for £16 Blu-ray
Geen idee of dit interessant is.
Veel horror en oudere klassiekers. Voor de liefhebbers misschien.
Code RWTEN gaf nog 10% korting, maar weet niet of die code nog werkt.
Inderdaad, vooralsnog enkel import UHD's van deze zelfs in steelbook maar zonder NL subtitles.daffie82 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 13:19:
Lone Survivor, Franse UHD versie die Dolby Vision en Atmos heeft in tegenstelling tot de US versie die enkel HDR10 heeft en DTS:X.
De eerste UHD's kocht ik gewoon in de veronderstelling dat deze alle subtitles ondersteunden of dat was lang geleden toch de belofte voor eerst blu-ray disc en daarna UHD.
Nog steeds staat soms op een website onduidelijk vermeld of deze NL subtitels ondersteunen of niet .. wat meestal dus niet het geval is. Een regelrechte bron van irritatie, want dit is wel belangrijk aangezien ik zeer beperkt Frans begrijp (in lezen en schrijven) en de tal van Engelse dialecten niet altijd even duidelijk zijn. Engels lezen vind ik trouwens vermoeiend, goed voor informatief bij te leren, niet voor ontspannend een film te kijken.
Als ik dus subtitles moet lezen, dan liefst wel Nederlandse ..
De vele UHD's die uitkomen ondersteunen bijna wel allemaal Franse, Engelse, Duitse, Spaanse, Portugese en zelf Chinese subtitles .. net of het Nederlands een dode taal is.
@MPIU8686 blu-ray.com is je vriend. Zeer accuraat vermeld per release welke subtitles aanwezig zijn.
Let wel, customer generated content. Dus garantie tot de deur. Ik heb echter nog niet meegemaakt dat het niet klopt.daffie82 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:19:
@MPIU8686 blu-ray.com is je vriend. Zeer accuraat vermeld per release welke subtitles aanwezig zijn.
- Spes consilium non est -
Als je een betere suggestie hebt, met garantie tot de deur, dan hoor ik dat graag.Krystman schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:38:
[...]
Let wel, customer generated content. Dus garantie tot de deur. Ik heb echter nog niet meegemaakt dat het niet klopt.
beter dit, zonder garantie, maar wel accuraat dan iets anders met garantie wat minder accuraat is
Lijken me wel verdacht veel Legitimate interest cookies van onnoemlijk veel bedrijven. blijft maar komen ...daffie82 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:19:
Is dit meestal niet altijd zo .. ?Krystman schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:38:
[...]
Let wel, customer generated content. Dus garantie tot de deur. Ik heb echter nog niet meegemaakt dat het niet klopt.
Behalve dan van bij bol zelf of dergelijke waarbij je nog steeds kunt retourneren als het niet klopt, zelfs al is het geopend geweest.
Dan zou ik vooral enkel kijken naar de info op de webshop. Hou er dan wel rekening mee dat je 80% van de gevallen de foute info hebt.MPIU8686 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:55:
Lijken me wel verdacht veel Legitimate interest cookies van onnoemlijk veel bedrijven. blijft maar komen ...
Keuze is aan jezelf natuurlijk.
Heb ze net allemaal afgeklikt ..daffie82 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Dan zou ik vooral enkel kijken naar de info op de webshop. Hou er dan wel rekening mee dat je 80% van de gevallen de foute info hebt.
Keuze is aan jezelf natuurlijk.

Ik ga eens op zoek, bedankt voor de referentie
Tip en ietwat OT:MPIU8686 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:14:
[...]
Nog steeds staat soms op een website onduidelijk vermeld of deze NL subtitels ondersteunen of niet .. wat meestal dus niet het geval is. Een regelrechte bron van irritatie, want dit is wel belangrijk aangezien ik zeer beperkt Frans begrijp (in lezen en schrijven) en de tal van Engelse dialecten niet altijd even duidelijk zijn. Engels lezen vind ik trouwens vermoeiend, goed voor informatief bij te leren, niet voor ontspannend een film te kijken.
Als ik dus subtitles moet lezen, dan liefst wel Nederlandse ..![]()
De vele UHD's die uitkomen ondersteunen bijna wel allemaal Franse, Engelse, Duitse, Spaanse, Portugese en zelf Chinese subtitles .. net of het Nederlands een dode taal is.
Wellicht heb je er helemaal niks aan, maar wou het toch even benoemen omdat het mij enorm heeft geholpen:
Ik heb een aantal jaar geleden op al mijn streamingsdiensten de voorkeurstaal op Engels gezet, qua spreken én ondertiteling. Het kost wat gewenning, maar ik ben nu 2 jaar verder en ik durf te wedden dat mijn Engels qua begrip én lezen stukken beter is dan 2 jaar geleden. Een ander groot voordeel is dat op alle (4K UHD) Blu-rays er een Engels SDH-spoor (subtitles for the Deaf and hard of hearing) op staat. Ik heb dus altijd ondertiteling tot mijn beschikking, ook al komt een Blu-ray uit, ik noem maar wat, Italië
Oh, en je krijgt ook veel meer mee van de dialogen. De Engelse vertalingen zijn in 9 van de 10 gevallen stukken beter dan de Nederlandse vertalingen, waar men nogal eens wat context achterwege laat en/of gewoon hele stukken niet vertaald
Bonus tip, en net zo OT:Jeroenvde89 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:02:
[...]
Tip en ietwat OT:
Wellicht heb je er helemaal niks aan, maar wou het toch even benoemen omdat het mij enorm heeft geholpen:
Ik heb een aantal jaar geleden op al mijn streamingsdiensten de voorkeurstaal op Engels gezet, qua spreken én ondertiteling. Het kost wat gewenning, maar ik ben nu 2 jaar verder en ik durf te wedden dat mijn Engels qua begrip én lezen stukken beter is dan 2 jaar geleden. Een ander groot voordeel is dat op alle (4K UHD) Blu-rays er een Engels SDH-spoor (subtitles for the Deaf and hard of hearing) op staat. Ik heb dus altijd ondertiteling tot mijn beschikking, ook al komt een Blu-ray uit, ik noem maar wat, Italië.
Oh, en je krijgt ook veel meer mee van de dialogen. De Engelse vertalingen zijn in 9 van de 10 gevallen stukken beter dan de Nederlandse vertalingen, waar men nogal eens wat context achterwege laat en/of gewoon hele stukken niet vertaald.
Bij Netflix en misschien andere diensten ook, krijg je meer inhoud te zien als je de taal op Engels zet. Je kijkt dan wel met Engelse subs maar je kan het dan gewoon kijken. Bij series met Nederlandse subs kan je deze nog steeds met Nederlandse subs bekijken. Maar met de taal op Nederlands blijven deze series (of films) verborgen als er (soms?) geen NL subs zijn.
Het is weer 7 daagse bij Bol.com met kortingen op 4K BluRay's :
https://www.bol.com/nl/nl...xb0hO-g.4_12_13.14.Banner
Leef jullie uit!
https://www.bol.com/nl/nl...xb0hO-g.4_12_13.14.Banner
Leef jullie uit!
Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
Dat er Engelse subs op de UHD schijfjes zittenJeroenvde89 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:02:
[...]
Tip en ietwat OT:
Ik heb een aantal jaar geleden op al mijn streamingsdiensten de voorkeurstaal op Engels gezet, qua spreken én ondertiteling. Het kost wat gewenning, maar ik ben nu 2 jaar verder en ik durf te wedden dat mijn Engels qua begrip én lezen stukken beter is dan 2 jaar geleden. Een ander groot voordeel is dat op alle (4K UHD) Blu-rays er een Engels SDH-spoor (subtitles for the Deaf and hard of hearing) op staat. Ik heb dus altijd ondertiteling tot mijn beschikking, ook al komt een Blu-ray uit, ik noem maar wat, Italië.
Oh, en je krijgt ook veel meer mee van de dialogen. De Engelse vertalingen zijn in 9 van de 10 gevallen stukken beter dan de Nederlandse vertalingen, waar men nogal eens wat context achterwege laat en/of gewoon hele stukken niet vertaald.
en trouwens ook op blu-ray was ik me al heel lang bewust van ..
Ook op veel Nederlandse DVD films zitten Engelse subs .. maar geen Nederlandse
Als ik soms een Nederlandse film kijk (met onverstaanbaar dialect) die geen Nederlandse subs heeft (zoals meestal het geval is) zet ik de Engelse subs even aan. Dit is dan goed als een eenmalige noodoplossing, zoals reeds eerder gezegd is de ontspanning dan voor mij geheel weg en is het enkel vertalen geblazen.
Laatste Nederlandse film die ik gezien heb zonder Dutch subs op DVD was -> Moloch
Volume stond zo luid en nog verstond ik er niks van, dus had die Engelse subs wel nodig ..
Er is een kortingscode van €5 vanaf €15 op Franse Amazon:
https://www.amazon.fr/you...4b-423e-91c2-761b5b142bf8
McRagefit schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:23:
Er is een kortingscode van €5 vanaf €15 op Franse Amazon:
Offer can only be used on purchases shipped to France.

Vreemd, voor mij als Belg lukt het wel
Klopt. Lukt mij ook. Thanks!McRagefit schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:55:
Vreemd, voor mij als Belg lukt het wel
Geen probleem hier tot dusver:
:strip_exif()/f/image/Zj0IFSBfkepdPgoUpNNPCwwX.png?f=user_large)
Er loopt ook weer/ nog een 3 voor 2 actie: https://www.amazon.fr/promotion/psp/A2HML697JJLYBB (maar qua 4K zit er niet veel bijzonders bij)
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 24-10-2024 23:02 ]
Welke heb je gekocht?apis29 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:52:
[...]
Geen probleem hier tot dusver:
[Afbeelding]
Er loopt ook weer/ nog een 3 voor 2 actie: https://www.amazon.fr/promotion/psp/A2HML697JJLYBB (maar qua 4K zit er niet veel bijzonders bij)
Nog niks, dat was alleen even om te testen of de korting wel werkte
De huidige Bol actie is ook zo denderend nog niet, de meeste (vrijwel alle) zijn of lijken duurder dan de vorige keer ... maar daarnet viel mijn oog op (bij de aanbevelingen):
:strip_exif()/f/image/zv7IZvDEJUOobXm7zhxDvizS.png?f=user_large)
Enkel wanneer je er op klikt is er maar één aanbieder voor €41,99. Net even de pagina ververst en dat wordt nu wel correct weergegeven (jammer dat me die gisteravond niet was opgevallen
:strip_exif()/f/image/kXfCVKCTC0Uj7mDc5kJ92vpS.png?f=user_large)
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 25-10-2024 11:26 ]
Werkt gewoon met verzending naar België ..
zijn al onderweg samen met nog een extra korting die ik zag op Franse pralines ..
Hoe doe je dat dan ?ReVision. schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:14:
Weer eens een mooie aankoop kunnen doen via Ebay.
.. kwam met gratis verzenden vanuit California USA.
In 10 dagen binnen gekomen en tegen verwachting in geen douane kosten of iets
Happy!
Elke keer ik iets uit de USA via Ebay besteld zit ik met importkosten die meestal niet min zijn om te betalen.
Dat is de reden geworden dat ik er wat voor terugdeins nog zaken uit de USA aan te kopen.
Voordeliger is als de verkoper dit via Ebay zelf afhandeld en je een bepaald bedrag (dat meestal veel lager is) bij het afrekenen betaald. Maar geen douane kosten vanuit de USA heb ik nog nooit meegmaakt en ik heb daar vroeger al heel wat zaken besteld, meestal game collectables ..
@apis29 er is ook een nieuwe versie van Glory van dit jaar met Dolby Vision. De versie uit 2019 heeft enkel HDR10.
https://www.blu-ray.com/movies/Glory-4K-Blu-ray/356421/
Lijkt mij eerder een fout in de beschrijving, voor zover ik weet is deze film steelbook versie pas dit jaar op 4K uitgekomen? Deze italiaanse versie had ik al langer op het oog https://www.blu-ray.com/movies/Glory-4K-Blu-ray/359463/, dan lijkt het me sterk dat de scandi/nl variant anders is ...daffie82 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:50:
@apis29 er is ook een nieuwe versie van Glory van dit jaar met Dolby Vision. De versie uit 2019 heeft enkel HDR10.
Maar nu je het opmerkt is dat inderdaad wel iets om scherp op te letten
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pHk9tV8yFbBlzwrDqemMMDJs.jpg?f=user_large)
Ja alles wat niet door de brievenbus past loopt een heel wat groter risicoMPIU8686 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:58:
[...]
Hoe doe je dat dan ?
Elke keer ik iets uit de USA via Ebay besteld zit ik met importkosten die meestal niet min zijn om te betalen.
Dat is de reden geworden dat ik er wat voor terugdeins nog zaken uit de USA aan te kopen.
Voordeliger is als de verkoper dit via Ebay zelf afhandeld en je een bepaald bedrag (dat meestal veel lager is) bij het afrekenen betaald. Maar geen douane kosten vanuit de USA heb ik nog nooit meegmaakt en ik heb daar vroeger al heel wat zaken besteld, meestal game collectables ..
[ Voor 55% gewijzigd door apis29 op 25-10-2024 13:48 ]
@apis29 @daffie82
Ik heb toevallig die Italiaanse versie van Glory 4K steelbook en daar staat op de achterkant inderdaad wel dat deze Dolby Vision heeft. Ik zal hem eens testen vanavond.

@MPIU8686
Wat betreft die zending zonder extra douane kosten, dat heeft echt met de verzender te maken, die moet namelijk en specifiek belasting formulier invullen en meegeven bij verzenden (heb ik ook wel eens moeten doen voor een retour naar de UK) wordt dat niet gedaan heb je grote kans dat je extra kosten moet betalen.
Je moet dus echt geluk hebben en je weet het meestal niet van te voren. Ik ging zelf dus ook alvast uit van extra kosten, maar ik had geluk.
Mijn pakje kon overigens ook niet door de brievenbus want hij was heel netjes en ruim ingepapkt
Ik heb toevallig die Italiaanse versie van Glory 4K steelbook en daar staat op de achterkant inderdaad wel dat deze Dolby Vision heeft. Ik zal hem eens testen vanavond.

@MPIU8686
Wat betreft die zending zonder extra douane kosten, dat heeft echt met de verzender te maken, die moet namelijk en specifiek belasting formulier invullen en meegeven bij verzenden (heb ik ook wel eens moeten doen voor een retour naar de UK) wordt dat niet gedaan heb je grote kans dat je extra kosten moet betalen.
Je moet dus echt geluk hebben en je weet het meestal niet van te voren. Ik ging zelf dus ook alvast uit van extra kosten, maar ik had geluk.
Mijn pakje kon overigens ook niet door de brievenbus want hij was heel netjes en ruim ingepapkt
hoi
@apis29 die Italiaanse versie is ook van dit jaar. Dus het lijkt er op dat releases uit 2024 Dolby Vision hebben, releases uit 2019 slechts HDR10.
Alle Steelbook versies zijn uit 2024 dus dan zal die NL versie ook Dolby Vision moeten hebben lijkt mij. Ik test mijn versie nog even en dan zal ik het aanpassen op blu-ray.com
hoi
Belgen weer welMPIU8686 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:51:
[...]
Werkt gewoon met verzending naar België ..![]()
zijn al onderweg samen met nog een extra korting die ik zag op Franse pralines ..
Nederlanders worden weer eens achtergesteld in de 4K bluray wereld.
Hopelijk binnenkort wel de (duitse, die "goede" audio en beeld zou hebben) Akira 4K versie binnen.

België of toch Vlaanderen en Nederland zouden echt eens moeten samenwerken om ook 4K UHD blu-rays op de markt te brengen met Nederlandse subs .. lijkt wel of de Nederlandse taal in zijn geheel achtergesteld aan het raken is op dit vlak, wat vroeger ooit anders was.Gundogan schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Belgen weer wel
Nederlanders worden weer eens achtergesteld in de 4K bluray wereld.
Hopelijk binnenkort wel de (duitse, die "goede" audio en beeld zou hebben) Akira 4K versie binnen.
in Wallonië hebben ze natuurlijk het geluk dat ze mee bij Frankrijk kunnen aanplakken ..

Dat terzijde, fan van Cyberpunk 2077 ..
Ik ben niet zo'n grote fan van brievenbuspost voor games en films, heb daar al heel wat slechte ervaringen met gehad. Heb het liefst stevig verpakt en netjes afgeleverd ..apis29 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:20:
Ja alles wat niet door de brievenbus past loopt een heel wat groter risico. Ik heb hele ijshockeyshirts binnengekregen zonder douanekosten in het verleden
Zoals het hoort verzonden te worden om schade te voorkomen, brievenbuspost van games en films heb ik zeer slechte ervaringen mee. Voornamelijk met bol, dan ben je beter dat je iets extra besteld zodat het in een grotere verpakking wordt verzonden en aan de deur wordt afgeleverd.ReVision. schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:37:
Want als het nog maar mogelijk in de brievenbus zou kunnen passen, dan proppen ze het er wel in met alle gevolgen voor de inhoud van dien ..

Dat ook, maar Akira is ook een van de (anime) klassiekers die je in je collectie wilt hebben. Alleen jammer dat dat soort films nooit in acties terecht komen.MPIU8686 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:26:
[...]
Dat terzijde, fan van Cyberpunk 2077 ..?
Ik zit op dit moment Akira te kijken en moet zeggen dat het geluid meer dan goed is, ik gebruik de originele Japanse geluidstrack, welke TrueHD Atmos 5.1 is op 192000Hz 24bitGundogan schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:21:
[...]
Dat ook, maar Akira is ook een van de (anime) klassiekers die je in je collectie wilt hebben. Alleen jammer dat dat soort films nooit in acties terecht komen.
Wat niet is kan nog komen toch ..Gundogan schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:21:
[...]
Dat ook, maar Akira is ook een van de (anime) klassiekers die je in je collectie wilt hebben. Alleen jammer dat dat soort films nooit in acties terecht komen.
Had zelf nooit verwacht dat van het genre boeken zoals Do Androids Dream of Electric Sheep? // Neuromancer en Hardwired, met duidelijke film elementen uit Blade Runner en Tekken, het verhaal van de eerste tabletop role-playing games zoals Cyberpunk 2013 en Cyberpunk 2020 alles zou samenvloeien en van daaruit terechtkomen in een open wereld actie RPG zoals
Cyberpunk 2077 .
Een van de beste games ooit .. nu wachten op de live-action movie ..
Voor zover ik zelf kan herinneren is het aantal kapotte doosjes wat ik tot nu toe heb gehad op één vinger te tellen (ooit een PlayStation 3 spel, besteld bij Zavvi). Maar als ik bijv. echt steelbooks zou verzamelen en daar het nodige geld voor neergeteld zou hebben dan zou ik dat ook liever goed verpakt opgestuurd willen krijgen.MPIU8686 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:34:
[...]
Ik ben niet zo'n grote fan van brievenbuspost voor games en films, heb daar al heel wat slechte ervaringen met gehad. Heb het liefst stevig verpakt en netjes afgeleverd ..
Maar ik heb ook vaak genoeg doosjes van 20x20cm binnengehad zonder douanekosten, etc. ; wel uit de tijd dat er nog een BTW vrije grens van 22 euro was. Heb dan ook altijd het gevoel gehad dat zolang het er niet echt uitsprong op de loopband de kans vrij gering was dat het eruit gepikt zou worden.
Sinds die grens van 22 euro is opgeheven aan de andere kant is het wel een iets ander verhaal ... (en omdat de verzendkosten vanuit Amerika ook enorm gestegen zijn bestel ik al heel wat minder dan 'vroeger'. Zo wel dan eerder via een doorstuurservice waar je meerdere bestellingen kunt combineren en als één laten opsturen).
Ik heb via Amazon al GIGANTISCH veel kapotte doosjes gehad. Ik denk 10% van wat ik koop via Amazon heeft een kapot doosje.
Nu goed... Amazon heeft mij hier een waardebon van 40 pond voor gegeven dus ik klaag niet.
Nu goed... Amazon heeft mij hier een waardebon van 40 pond voor gegeven dus ik klaag niet.
Die hebben inderdaad ook wel van die kansloze hoesjes om een game, film of boek in te verzenden ..daffie82 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:45:
Ik heb via Amazon al GIGANTISCH veel kapotte doosjes gehad. Ik denk 10% van wat ik koop via Amazon heeft een kapot doosje.
Als je dit dan aangeeft verzenden ze het gewoon opnieuw en opnieuw tot het wel deftig toekomt, op een bepaald moment eens 5 van dezelfde games ..

Gelukkig is er qua anime al Edgerunners.MPIU8686 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:10:
Een van de beste games ooit .. nu wachten op de live-action movie ..
Maarja dat is Netflix dus vrij weinig kans dat ze dat op een 4k bluray uitbrengen.
Duitse versie van Akira remastered ook binnen. BD100 versie met HDR en de correcte japanse 192khz 24bit audio in een DTSHD container.

Nu nog Vampire Hunter D Bloodlust in 4K en ik heb mijn anime klassieker trilogie compleet (Ghost in the Shell heb ik al). Maar helaas is die release nog ver weg, want er is niet eens fatsoenlijke bluray release.
[ Voor 40% gewijzigd door Gundogan op 26-10-2024 21:12 ]
Inderdaad, het probleem Netflix onlyGundogan schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:37:
[...]
Maarja dat is Netflix dus vrij weinig kans dat ze dat op een 4k bluray uitbrengen.
Ben al lang op zoek in 4K UHD blu-ray of gewoon zelfs blu-ray naar :
- POLAR met Mads Mikkelsen/huurmoordenaar
- FIRST THEY KILLED MY FATHER van Angelina Jolie
- SPECTRAL
Enkel op Netflix blijkbaar
Volgens mij liggen de rechten daarvan niet bij Netflix maar bij Riot zelf. Netflix is er alleen voor het streamen.ReVision. schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:31:
Arcane Season 1 is uiteindelijk ook op 4K UHD en Blu-ray uitgekomen dus zeg nooit nooit
Ach ja, ik wacht ook nog steeds op een fysieke release van Dark.

Klopt, maar hetzelfde geld voor Edgerunners (CD-Project Red) en een boel andere series. Dus daarmee bedoel ik dat het zo maar kan gebeuren dat er ooit een fysieke release komt (hoe klein de kans ook is)Gundogan schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:12:
Volgens mij liggen de rechten daarvan niet bij Netflix maar bij Riot zelf. Netflix is er alleen voor het streamen.
hoi
Poaaah, daar zou ik ook grof geld voor over hebben zeg.Gundogan schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:12:
[...]
Nog iemand dit meegemaakt?
Gaat wel over normale blu ray: Ik bestelde via Amazon (BE) een blu ray met de Shaun of the Dead trilogy. Zowel op de productpagina als op het doosje stond vermeld dat er Duitse en Engelse subtitles op het schijfje staan.
Op zowel m'n UB 820 als m'n Series X, zijn er enkel Duitse subtitles beschikbaar. Ga hem sowieso terugsturen, gewoon bizar.
Gaat wel over normale blu ray: Ik bestelde via Amazon (BE) een blu ray met de Shaun of the Dead trilogy. Zowel op de productpagina als op het doosje stond vermeld dat er Duitse en Engelse subtitles op het schijfje staan.
Op zowel m'n UB 820 als m'n Series X, zijn er enkel Duitse subtitles beschikbaar. Ga hem sowieso terugsturen, gewoon bizar.
Op Amazon (welke dan ook) kloppen die gegevens vaak niet. Je kan beter het ASIN nummer invoeren bij bv. bluray.com, dan zie je zo wat er wel of niet op het schijfje staat.Matey schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:16:
Nog iemand dit meegemaakt?
Hoe vaak ik dit hier al gemeld heb.... Het blijft moeilijk blijkbaar.MeesKees21 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:27:
[...]
Op Amazon (welke dan ook) kloppen die gegevens vaak niet. Je kan beter het ASIN nummer invoeren bij bv. bluray.com, dan zie je zo wat er wel of niet op het schijfje staat.
Ik weet, ik weet, daarom heb ik het even van je overgenomen, dan hoef jij het niet (nogmaals) te doendaffie82 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:54:
[...]
Hoe vaak ik dit hier al gemeld heb.... Het blijft moeilijk blijkbaar.

Toch wel jammer dat bol niet altijd de ASIN weergeeft, hier staat dan wel een EAN bij. Hebben we daar wat aan?
Geef het EAN in het zoekveld van blu-ray.com in, en find out.Pimmetjuuh schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:55:
Toch wel jammer dat bol niet altijd de ASIN weergeeft, hier staat dan wel een EAN bij. Hebben we daar wat aan?
De A in ASIN staat dan ook voor AmazonPimmetjuuh schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:55:
Echt? Ik dacht dat het een afkorting was van dat nummer van the pet shop boys, je weet wel IT'S ASIN...
Er is nu Criterion Collection Sale bij Amazon.com en bij iMusic.nl
https://www.amazon.com/s?...ps%2C219&ref=nb_sb_noss_2
https://imusic.nl/exposur...filmdeals-bespaar-tot-35-
Ik heb maar weer eens toegeslagen, ik ben ook zo zwak he
https://www.amazon.com/s?...ps%2C219&ref=nb_sb_noss_2
https://imusic.nl/exposur...filmdeals-bespaar-tot-35-
Ik heb maar weer eens toegeslagen, ik ben ook zo zwak he
hoi
Criterion bij rarewaves.com nog wat goedkoper:
https://www.rarewaves.com...=type_4K%2520Ultra%2520HD
Met SPOOKY10 nog 10% korting. Verzenden gaat snel maar duurt wel lang voordat er geleverd wordt.
Met SPOOKY10 nog 10% korting. Verzenden gaat snel maar duurt wel lang voordat er geleverd wordt.
Houd er wel rekening mee dat je inklaringskosten kan hebben als je bestelt bij rarewares. In ieder geval, die had ik wel bij de laatste bestelling bij hun.peptalk schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:47:
Criterion bij rarewaves.com nog wat goedkoper:
Voor de rest heeft Criterion ook een aantal Godard films in hun collectie, maar die kan je dan weer niet in Europa vinden uiteraard.

Heb je voor meer dan euro150 besteld? Ik heb dat niet gehad met 4 UHD's.Gundogan schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:21:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je inklaringskosten kan hebben als je bestelt bij rarewares. In ieder geval, die had ik wel bij de laatste bestelling bij hun.
Op de website staat onderstaande:
Bron: https://www.rarewaves.com/pages/deliveryFor EU deliveries: We've signed up to the EU's Import One-Stop Shop (IOSS) for VAT payment, ensuring no additional VAT fees for orders not exceeding €150.
Nee het was onder de 150 euro. Ik vond het ook al raar, maar dat weerhoud me er wel van om er nog een keer te bestellen.peptalk schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:
[...]
Heb je voor meer dan euro150 besteld? Ik heb dat niet gehad met 4 UHD's.
Op de website staat onderstaande:
[...]
Bron: https://www.rarewaves.com/pages/delivery
Had ik laatst ook bij een hele sloot pakketjes. Gewoon allemaal weigeren bij de duane (online). Ze versturen het dan nogmaals.Gundogan schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:48:
[...]
Nee het was onder de 150 euro. Ik vond het ook al raar, maar dat weerhoud mee er wel van om er nog een keer te bestellen.
Dit was de instructie die ik van de rarewaves kreeg.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
[De bestelling met de €5 coupon code op amzn.fr, naar NL] Verstuurd in de welbekende zeer beschermende amzn enveloppe
, maar wederom niks aan de hand. Bij de steelbook ook geen enkel deukje te bekennen:

:strip_exif()/f/image/nghj0g1nM2U45hjCnU9MHEHu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 02-11-2024 11:34 ]