"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Serieus? Ik vind dat ie het duidelijk en simpel uitlegt.dr.lowtune schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
[...]
95% van de bevolking snapt dit verhaal niet. Vooralsnog slechte keuze om hem er bij te zetten, want hij maakt de rechtvaardiging voor een lockdown niet sterker op deze manier
Arme IrmaFalcon schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
Volgens mij was dit niet volgens afspraak, lengte en inhoud.
[ Voor 20% gewijzigd door Wokschotel op 18-12-2021 19:11 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Eerst moet Van Dissel de kijker overtuigen, voorlopig hoor ik vooral 'we weten het nog niet'.Theswitch schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
Waarom zegt Rutte niet echt eerst de maatregelen zoals normaal? 50% is al afgehaakt minimaal
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Inderdaad, die horen alleen een hoop aannames en inschattingen. En dat moet dan zo’n zwaar middel rechtvaardigen.dr.lowtune schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
[...]
95% van de bevolking snapt dit verhaal niet. Vooralsnog slechte keuze om hem er bij te zetten, want hij maakt de rechtvaardiging voor een lockdown niet sterker op deze manier
XXXVI
@Verwijderd Precies, tl;dr: er is teveel onzekerheid over een variant die heel snel dominant wordt waarvan we het ziekteverloop niet kennen. We hebben de ruimte in ziekenhuisbezetting niet om het aan te zien. Dus strengere maatregelen.
Logisch maar heftig besluit voor iedereen die het raakt. Van Dissel praat wel echt te lang. Tijd voor Rutte of De Jonge.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 18-12-2021 19:12 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hij heeft tussendoor gezegd dat boosteren wel helpt. Niet optimaal, maar wel goed genoeg.WhatsappHack schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
Zei hij nou eerst dat t vaccin niet werkt “want virus heeft een ander jasje aangetrokken” en daarna zegt ie dat boosteren heel belangrijk is? Dat rijmt niet helemaal? Of is ie vergeten erbij te zeggen dat t wel alsnog helpt tegen ernstig verloop, of…? Vind hem sowieso altijd wat minder, weet niet wat het is maar die vent is zó saai om naar te luisteren.Veel te lang verhaal ook.
Daarnaast zegt hij veel te veel, waardoor de belangrijkste informatie een beetje ondergesneeuwd raak. Ook het woordgebruik lijkt mij niet eenvoudig te volgen door een groep mensen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Verwijderd
We weten het nog niet laten we het zekere voor het onzekere nemen. Waarvoor hulde. Mooi proactief handelen.hoevenpe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
[...]
Eerst moet Van Dissel de kijker overtuigen, voorlopig hoor ik vooral 'we weten het nog niet'.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als 95% van de bevolking deze uitleg niet snapt heeft ons schoolsysteem enorm gefaald.dr.lowtune schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
[...]
Dit is een account.
Misschien is dat het idee wel.Theswitch schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
Waarom zegt Rutte niet echt eerst de maatregelen zoals normaal? 50% is al afgehaakt minimaal
Zijn er toch weer wat minder boze mensen.
Dit is echt wel B2 Nederlands, en er zijn genoeg Nederlanders die daar echt wel moeite mee hebben qua niveau.Wokschotel schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
[...]
Serieus? Ik vind dat ie het duidelijk en simpel uitlegt.
Had liever eerst een simpelere uitleg gehad, en daarna de uitgebreidere, complexere uitleg.
People as things, that’s where it starts.
De quiz methode. Eerst de teaser, dan een lang verhaal, dan waar je echt voor zat te kijken: de ontknoping uit de teaser. Nog reclame tussendoor en klaar.Theswitch schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:10:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Bij twijfel rem ik ook altijd. Jij niet?ephymerous schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
[...]
Inderdaad, die horen alleen een hoop aannames en inschattingen. En dat moet dan zo’n zwaar middel rechtvaardigen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Het is allemaal wel correct wat hij zegt maar dat kon simpeler.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
https://www.rijksoverheid...gen-nederland-in-lockdown
Jij wel, ik snap het ook, maar verplaats je eens in de 90% van de bevolking die geen hogere opleiding heeft. ….Wokschotel schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:11:
[...]
Serieus? Ik vind dat ie het duidelijk en simpel uitlegt.
[...]
Arme Irma
En idd, arme Irma…. Hoogtepunt van deze persco!
Dit is nergens voor nodig.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 18-12-2021 19:16 ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Prachtig weer hoor

People as things, that’s where it starts.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 92% gewijzigd door dr.lowtune op 18-12-2021 19:17 ]
Verwijderd
Spoiler, vorig jaar deden veel mensen dat ook niet.miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
4 gasten thuis ontvangen met kerst. Vorig jaar was dat nog acceptabel, dit jaar zullen weinig mensen zich er aan houden verwacht ik (wij in ieder geval niet).
miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
4 gasten thuis ontvangen met kerst. Vorig jaar was dat nog acceptabel, dit jaar zullen weinig mensen zich er aan houden verwacht ik (wij in ieder geval niet).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 32% gewijzigd door Falcon op 18-12-2021 19:16 ]
Hier hielden wij ook al rekening mee, maar ik lees het nog nergens, ook niet in de inmiddels gepubliceerde lijst met maatregelen:TIGER1125 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:26:
Ik vermoed dat aangezien de bronnen zeggen dat alles dicht gaat, dat ook die dicht gaan. Hoogstens dat er nog wat noodopvang aangeboden wordt voor essentiële beroepen en/of kinderen waarvoor thuis niet veilig is.
Appels en peren. Het medicijn is erger dan de kwaal.
Gaan wij ook niet doen. Ben ik nu ook stoer?Vorkie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:16:
[...]
Ja dat is stoer, melden dat je niet aan regels gaat voldoen.
[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 18-12-2021 19:17 ]
XXXVI
Of als je als lid van het koningshuis een verjaardag viert, dan gelden de regels ook niet.RobinHood schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
Ah, gelukkig slaapt Corona weer met de feestdagen.
Prachtig weer hoor
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het verbaast me dat ze dit al niet eerder hebben gedaan. In plaatst van alleen een 'politiek praatje' met Rutte en de Jonge heb je nu ten minste ook een expert met wetenschappelijke toelichting en onderbouwing. Dat maakt het in mijn ogen in ieder geval al gelijk een stuk serieuzer. Hopelijk kan Van Dissel de nutteloze vragen van de 'journalisten' daar (zo'n 90% van de gestelde vragen) gelijk afschieten in plaats van dat ze er eindeloos over doorneuzelen.Mfpower schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:10:
[...]
Het verbaast me dat ie zich ervoor leent.
Dat kan ik ook over jou zeggen, iemand die het "prima maatregelen" noemt

Maar wel kort, bondig en duidelijk.Falcon schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:16:
Dit gaat veel en veel te snel
Speel ook Balls Connect en Repeat
Vorig jaar was het toch 2 volwassenen?miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
Dan heb je ook niks te zoeken hier IMO. Door die mensen gebeurt dit.Vorkie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:16:
[...]
Ja dat is stoer, melden dat je niet aan regels gaat voldoen.
Nee, niet met zo’n droog en mono verhaal ervoor. NowayOnbekend schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:16:
[...]
Maar wel kort, bondig en duidelijk.Eindelijk
Nee joh, dat zien wij verkeerd, dit komt door de overheid en het grote plan.Rivanov schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:17:
[...]
Dan heb je ook niks te zoeken hier IMO. Door die mensen gebeurt dit.
/s
Gelukkig ga jij daar niet overRivanov schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:17:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af. Dit is te laat. Te laat om nog online cadeaus te bestellen, daarom ging iedereen vandaag de stad in (ik voorzie komende week weer een pakketjesinfarct bij PostNL). Maar ook de online boodschappen zijn al besteld. En de gourmetschaal bij de Keurslager. Ga je dat weggooien ? Of laat je dat bezoek dan toch komen ??? Ik denk dat het op veel plekken dat laatste wordt.miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
Lol. Ik ben gevaccineerd, ben bereid een booster te halen. Iedereen die we bezoeken/ontvangen met kerst is gevaccineerd en iedereen doet van te voren even een zelf test. Dus zeg het maar, is dat onverantwoord?Rivanov schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:17:
[...]
Zal vooral afhangen van de cijfers de komende week.miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
Maar nu komt Hugo.Onbekend schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:16:
[...]
Maar wel kort, bondig en duidelijk.Eindelijk
Maximum aantal bezoekers thuis lag al op 4. Dus daar veranderd niets aan. Dus als het goed is heb je al boodschappen gedaan voor dat aantal.Oekiejoekie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:18:
[...]
Dat vraag ik me dus ook af. Dit is te laat. Te laat om nog online cadeaus te bestellen, daarom ging iedereen vandaag de stad in (ik voorzie komende week weer een pakketjesinfarct bij PostNL). Maar ook de online boodschappen zijn al besteld. En de gourmetschaal bij de Keurslager. Ga je dat weggooien ? Of laat je dat bezoek dan toch komen ??? Ik denk dat het op veel plekken dat laatste wordt.
Verwijderd
En ook op veel plekken niet, dan werkt de maatregel.Oekiejoekie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:18:
[...]
Dat vraag ik me dus ook af. Dit is te laat. Te laat om nog online cadeaus te bestellen, daarom ging iedereen vandaag de stad in (ik voorzie komende week weer een pakketjesinfarct bij PostNL). Maar ook de online boodschappen zijn al besteld. En de gourmetschaal bij de Keurslager. Ga je dat weggooien ? Of laat je dat bezoek dan toch komen ??? Ik denk dat het op veel plekken dat laatste wordt.
Wees gerust, pas vanaf 13 jaar.miicker schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:14:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Tja, achterlijk dat ze die cadeaus niet al drie weken geleden in huis hebben gehaaldOekiejoekie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:18:
. Te laat om nog online cadeaus te bestellen,

Die schaal kan je invriezen tot een beter moment en het dan vieren? Mis je alleen de boom in huis.Oekiejoekie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:18:
[...]
Of je bestelling aanpassen naar je gezinsgrootte?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
De huidige vaccinatie herkend Omikron niet.
Maar de booster (wat gewoon zelfde vaccin is) herkend Omikron wel.
Wel weer 1 in rouwuniform.. crisis het lijkt wel een begrafenis.
Als je essentiele ouder bentSport_Life schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Kinderopvang dus open, dat is wel prettig.
En de Jonghe geeft weer aan dat het gigantisch helpt? Spreken ze zo elkaar niet ontzettend tegen?horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Beetje suf wat van Dissel zei:
Haha nou, je weet hoe dat gaat denk ikPresident schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:19:
[...]
Tja, achterlijk dat ze die cadeaus niet al drie weken geleden in huis hebben gehaald
Je ziet net nog een leuk cadeautje voor Pien, dus Henk en Gerrit moeten dus ook nog een extra cadeautje.
Dat dus. Is er eigenlijk gedegen data? Dus niet een simulatie of een N < 100horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Dat zei hij niet. Je afweer neemt af in de loop der tijd na een vaccinatie, met een booster fris je dat geheugen op, dat is wat hij vrij vertaald zei.horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Hangt van het gebied af. Als het zeer hoog risico is moet je ook testen. Als het alleen hoog risico is is gevaccineerd genoeg.Justevo schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Voor terugreizen naar Nederland, als je gewoon twee keer gevaccineerd bent, zijn er geen maatregelen toch? Mijn vriendin moet terugkomen uit Zuid-Amerika tijdens de lockdown..
https://reizentijdenscorona.rijksoverheid.nl/
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 18-12-2021 19:24 ]
Ik ben essentiele ouder. Of bedoel je essentieel beroep?
Dar stukje heb ik dan gemist.
Ja, ze spreken elkaar ontzettend tegen. Vooral dat verhaal van die jas gaf meer verwarring dan opheldering. Hij legde namelijk niet uit waarom die booster wél die nieuwe jas zou herkennen.sarlo schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
[...]
En de Jonghe geeft weer aan dat het gigantisch helpt? Spreken ze zo elkaar niet ontzettend tegen?
Of we bouwen met extra maatregelen nog even een iets dikkere buffer op voor kerst, waar we in de donkerste maand van het jaar nog steun aan elkaar kunnen zoekenvhal schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:22:
Gelukkig heeft corona ook Kerst en is dan minder actief. /s Dan geef je de mensen wederom een vinger die vervolgens misbruikt wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door Michael_OsGroot op 18-12-2021 19:24 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Nee, hij zei letterlijk dat je immuunsysteem het niet herkend.pagani schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:21:
[...]
Dat zei hij niet. Je afweer neemt af in de loop der tijd na een vaccinatie, met een booster fris je dat geheugen op, dat is wat hij vrij vertaald zei.
Kinderopvang helemaal dicht kan ook niet....Sport_Life schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
Kinderopvang dus open, dat is wel prettig.
Alleen voor ouders in een cruciale functie open dus
Dat is niet wat hij zei, dat is wat jij ervan maakt.pagani schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:21:
[...]
Dat zei hij niet. Je afweer neemt af in de loop der tijd na een vaccinatie, met een booster fris je dat geheugen op, dat is wat hij vrij vertaald zei.
En wat hij ook waarschijnlijk bedoeld.
Maar hij zegt dat vaccin Omikron niet herkent.
Ja dat vond ik dus ook. Vraag me ook af hoe dat nou zit. Ik heb ergens in juni ofzo m’n laatste gehad, maar twijfel wel of ik nú wil boosteren of liever wacht op een bijgewerkt vaccin. Anders mag ik van de zomer weer.sarlo schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
[...]
En de Jonghe geeft weer aan dat het gigantisch helpt? Spreken ze zo elkaar niet ontzettend tegen?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Tuurlijk, maar dat is een kwestie van voorbereiden en anders maar geen of minder cadeautjes... Lekker boeiend... Alsof dat zo belangrijk isVorkie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:21:
[...]
Haha nou, je weet hoe dat gaat denk ik
Je ziet net nog een leuk cadeautje voor Pien, dus Henk en Gerrit moeten dus ook nog een extra cadeautje.
Zonder de booster.codex schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:22:
[...]
Nee, hij zei letterlijk dat je immuunsysteem het niet herkend.
Die is er wel, alleen niet in Nederland..codex schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:21:
[...]
Dat dus. Is er eigenlijk gedegen data? Dus niet een simulatie of een N < 100
Dat staat nergens? Net als dat er nog steeds geen thuiswerkplicht is.. maarja.. vvd.Silent Thunder schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:22:
[...]
Kinderopvang helemaal dicht kan ook niet....
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik denk gewoon om de aandacht op de voorgrond te houden maken ze haar een beetje suf saai qua kleur toch?Falcon schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:20:
[...]
Wel weer 1 in rouwuniform.. crisis het lijkt wel een begrafenis.
Het is nog steeds advies om thuis te werken ipv verplicht. Jammer.
Huub Huub Barbatruc!
Maar de BOM wordt wederom niet aangepakt, de Bewust Ongevaccineerde Mensen..
Bso is geen kinderdagopvang.Silent Thunder schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:22:
[...]
Kinderopvang helemaal dicht kan ook niet....
Kinderopvang voor iedereen (tot 4 jaar
Zie https://www.rijksoverheid...ng/corona-en-kinderopvang
De kinderdagopvang voor kinderen van 0 – 4 jaar en de gastouderopvang blijven open.
[ Voor 25% gewijzigd door Sport_Life op 18-12-2021 19:26 ]
En de booster is gewoon het oude vaccin.
En die herkent het wel.
Zijn woordkeuze was te simpel.
Ik bedoel data dat de booster werkt tegen Omikron.Segafreak83 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:23:
[...]
Die is er wel, alleen niet in Nederland..
Dit gaat niet bijdragen aan het draagvlak in de samenleving.
Weet ik niet maar kinderopvang helemaal dicht is niet mogelijk. Je hebt politiemensen, ziekenhuispersoneel (die kleine kinderen hebben) etc etc ook gewoon nodig om als land niet in de afgrond te belanden, dus je hebt altijd die noodopvang
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 18-12-2021 19:25 ]
Als je goed luistert helpt dat zes maanden oude vaccin ook voor geen meter tegen de besmetting.FabianGTI schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:24:
Wij vieren gewoon kerst, en dat moet na ons idee ook kunnen als we van te voren gewoon testen (we zijn met z’n 8en).
Maar de BOM wordt wederom niet aangepakt, de Bewust Ongevaccineerde Mensen..
Dus bijna iedereen staat weer op 0.
gezellig, de groep ongevaccineerden worden weer groterhorizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:25:
[...]
Als je goed luistert helpt dat zes maanden oude vaccin ook voor geen meter tegen de besmetting.
nothing stops this train
Wat betreft kinderdagopvang:
Onderwijs
Vanaf maandag 20 december tot en met 9 januari gaan de scholen in het voortgezet (speciaal) onderwijs, het mbo en hogescholen en universiteiten dicht. Dit besluit is al eerder genomen voor de scholen in het primair onderwijs, waar de bestaande afspraken blijven gelden. Uitzonderingen zijn er voor praktijkonderwijs, examens en tentamens en kwetsbare leerlingen en studenten. Het uitgangspunt is dat het onderwijs na de kerstvakantie weer open kan. Hier neemt het kabinet uiterlijk 3 januari een besluit over. Ook de BSO is tot en met 9 januari gesloten. Wel blijft er noodopvang mogelijk voor kinderen van ouders uit cruciale beroepsgroepen en voor kwetsbare kinderen. Kinderopvanglocaties, voor kinderen van 0 tot 4 jaar oud, blijven open.
0110101001111010
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
En de school/opvang de regels niet aanpast en ze vinden dat beide ouders een cruciaal beroep moeten hebben.
Nee hoor 0-4(KDV) is gewoon open 4-12 (BSO) is wel alleen noodopvang. Maar met 1 ouder is een cruciaal beroep kan je die als je wel ook vrijwel volledig open gooien.Sport_Life schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:21:
[...]
Ik ben essentiele ouder. Of bedoel je essentieel beroep?.
Dar stukje heb ik dan gemist.
Kinderopvanglocaties, voor kinderen van 0 tot 4 jaar oud, blijven open.
[ Voor 21% gewijzigd door loki504 op 18-12-2021 19:29 ]
Man als je een waardeloze werkgever hebt die wil dat je op locatie komt werken terwijl het ook vanuit huis kan: bespreek het met je werkgever. Eventueel via de medezeggenschap.DNA_Saint schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:23:
Harde lock down, maar hoor niks over werk.
Het is nog steeds advies om thuis te werken ipv verplicht. Jammer.
Werkt dat niet: zoek een betere werkgever en neem ontslag
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe meer je antistoffen in je bloed heb hoe meer bescherming er ishoevenpe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:26:
Beetje vaag verhaal waarom een derde prik na 3 maanden en 1 dag noodzakelijk is. Dat bescherming afneemt is logisch maar één prik en alles is weer oké gaat er bij mij niet in.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Dus moeten we de definitie van vaccinatiegraad herzien?horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:25:
[...]
Als je goed luistert helpt dat zes maanden oude vaccin ook voor geen meter tegen de besmetting.
En eerst mocht het absoluut niet eerder dan 6mnd.hoevenpe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:26:
Beetje vaag verhaal waarom een derde prik na 3 maanden en 1 dag noodzakelijk is. Dat bescherming afneemt is logisch maar één prik en alles is weer oké gaat er bij mij niet in.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Maar de booster is gebaseerd op het reeds bestaande vaccin. Dus als Pfizer en co geen bescherming meer geven dan de booster ook niet.horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:25:
[...]
Twee jaar lang thuiswerken jubileum gaat hem wel worden zo in februari

En zegt Rutte nu:Kol Nedra schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:26:
[...]
gezellig, de groep ongevaccineerden worden weer groter
Ook in landen waar veel geboosterd is moeten ze ook strenge maatregelen nemen.
Laat ze eerlijk zijn:
De huidige vaccinaties zijn niet geschikt tegen Omikron.
Mja, de kwetsbaren bij ons, mijn ouders hebben de booster inmiddels weer, wij zijn helaas nog niet aan de beurt.horizon1978 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:25:
[...]
Maar dan moet een zelftest voldoende zijn lijkt me.
Verwijderd
Eerst was Omikron er niet.GAIAjohan schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:27:
[...]
En eerst mocht het absoluut niet eerder dan 6mnd.
Dit topic is gesloten.
Ook hier gelden uiteraard de regels uit het beleid, let vooral op het volgende:
- niet op de man spelen
- geen generalisaties/verbasteringen
- onthou je van drogredeneringen en gebruik bronnen
- geen rants, dit is niet de plek voor je persoonlijke frustraties