Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 21:06
Zit nu als BLM level 51 ergens op de 10e quest van de Astral Era quests. Beetje vervelend stuk, los van de verhaallijn met de white cloaked guy, gebeurt er echt niks. Is het een kwestie van volhouden tot de eerste expansionpack?

De gameplay bevalt me nog wel, maar het verhaal gaat echt tergend langzaam. Teveel rennen van Punt A naar B om iets mede te delen :(.

Tips om de lol erin te houden zijn welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:45
Casual_T schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:23:
Zit nu als BLM level 51 ergens op de 10e quest van de Astral Era quests. Beetje vervelend stuk, los van de verhaallijn met de white cloaked guy, gebeurt er echt niks. Is het een kwestie van volhouden tot de eerste expansionpack?

De gameplay bevalt me nog wel, maar het verhaal gaat echt tergend langzaam. Teveel rennen van Punt A naar B om iets mede te delen :(.

Tips om de lol erin te houden zijn welkom!
Ja op een dergelijk punt ben ik nu ook. Weliswaar lvl 28 en ben de main story quest aan het doen. Maar het enige waar ik mee bezig ben is van hot naar her rennen, beetje brieven afleveren en mobs killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zijn gewoon van die momenten die idd vervelend zijn. Vooral waar jullie zijn is het niet zo goed als dat het word maar het is wel 1 lang verhaal zeg maar wat beter en beter word in principe. Je moet proberen om niet die druk te voelen om het einde te halen want dat duurt nog wel een tijdje (einde van alle expansions bedoel ik). Probeer gewoon gewoon lekker het verhaal te spelen.

Als je het uiteindelijk niet meer trekt natuurlijk kan je er altijd voor kiezen om wel te skippen en op YouTube de samenvatting te bekijken. Het moet wel leuk voor jezelf blijven.

Raad het persoonlijk niet aan maar betwijfel of ik het zelf idd allemaal zou doen als ik nu pas bij het begin zou beginnen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ja ik kan de verleiding nog weerstaan, haha. Kan me ook wel voorstellen dat je de bonding met de characters mist als je alles skipt.

Overigens, klopt het dat je de job quests vanaf lvl 52 pas kan doen als je bij het Heavensward stuk bent gekomen? De quest is bij mij namelijk niet zichtbaar, maar er kwam wel een pop up dat die beschikbaar zou moeten zijn. Beetje jammer wel, ik keek wel uit naar een meer diverse skill set als BLM. Dat Fire/Blizzard/Thunder en Flare wordt je ook wel moe van nu :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Casual_T schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:07:
Ja ik kan de verleiding nog weerstaan, haha. Kan me ook wel voorstellen dat je de bonding met de characters mist als je alles skipt.

Overigens, klopt het dat je de job quests vanaf lvl 52 pas kan doen als je bij het Heavensward stuk bent gekomen? De quest is bij mij namelijk niet zichtbaar, maar er kwam wel een pop up dat die beschikbaar zou moeten zijn. Beetje jammer wel, ik keek wel uit naar een meer diverse skill set als BLM. Dat Fire/Blizzard/Thunder en Flare wordt je ook wel moe van nu :).
Klopt .. ARR was level cap van 50. levelen naar 60 ging via heavensward.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-05 17:57
Casual_T schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:07:

Als je nog in ARR zit dan is het laatste stuk met alle content patches inderdaad het meest saaie van de game.
Ik had zelf ook het gevoel dat er geen einde aan kwam maar ik zou gewoon even doorbijten. Wat ikzelf heb gedaan is 2 jobs levellen, de MSQ geeft genoeg exp omdat te doen. Dan heb je nog wat afwisseling.

Ik ben zelf ook pas afgelopen zomer met FFXIV begonnen en hield maar in gedachte dat je dan ALLE content van de afgelopen 13 jaar achter elkaar beschikbaar hebt terwijl je normaal gesproken elke 3 maanden ofzo nieuwe content krijgt wanneer je het spel al langere tijd speelt.
Dus hoewel er in ARR veel content patches zijn waar je nu doorheen moet, was dat oorspronkelijk een klein beetje content elke 3 maanden. toen keken mensen waarschijnlijk uit naar nieuwe content patches en nu denk je: schiet eens op, ik wil naar Heavenward :P

Ik heb ontzettend vaak de wiki gecheckt om te zien hoeveel ik nog moest tot aan heavenward:
https://ffxiv.consolegameswiki.com/wiki/Main_Scenario_Quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05 14:18

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

De arr patch content duurt idd wat lang, maar het einde, omg!

Tip: aan het einde van arr als je een popup krijgt dat er wat cinematics achter elkaar gespeeld worden en dat je moet zorgen dat je genoeg tijd hebt, dat betekent in dit geval 3 kwartier :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
reggie2000 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:28:
[...]

Als je nog in ARR zit dan is het laatste stuk met alle content patches inderdaad het meest saaie van de game.
Ik had zelf ook het gevoel dat er geen einde aan kwam maar ik zou gewoon even doorbijten. Wat ikzelf heb gedaan is 2 jobs levellen, de MSQ geeft genoeg exp omdat te doen. Dan heb je nog wat afwisseling.

Ik ben zelf ook pas afgelopen zomer met FFXIV begonnen en hield maar in gedachte dat je dan ALLE content van de afgelopen 13 jaar achter elkaar beschikbaar hebt terwijl je normaal gesproken elke 3 maanden ofzo nieuwe content krijgt wanneer je het spel al langere tijd speelt.
Dus hoewel er in ARR veel content patches zijn waar je nu doorheen moet, was dat oorspronkelijk een klein beetje content elke 3 maanden. toen keken mensen waarschijnlijk uit naar nieuwe content patches en nu denk je: schiet eens op, ik wil naar Heavenward :P

Ik heb ontzettend vaak de wiki gecheckt om te zien hoeveel ik nog moest tot aan heavenward:
https://ffxiv.consolegameswiki.com/wiki/Main_Scenario_Quests
Haha ja, erg herkenbaar. Ik kijk ook vaak hoe ver ik al ben. Volgens mij begin ik net aan 2.3, dus het begint op te schieten. Laatst even door veel quests heen geblazen en voor je het weet zit ik op de helft van de Seventh Astral Era quests.

Meerdere jobs levelen kan natuurlijk, maar dan voelt het weer aan alsof ik die exp beter voor mijn main job kon gebruiken. Maar goed, wel een leuke optie voor de afwisseling.
Blitzdoctor schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:12:
De arr patch content duurt idd wat lang, maar het einde, omg!

Tip: aan het einde van arr als je een popup krijgt dat er wat cinematics achter elkaar gespeeld worden en dat je moet zorgen dat je genoeg tijd hebt, dat betekent in dit geval 3 kwartier :P
Thanks, deze ga ik onthouden :9 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggie2000
Casual_T schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:24:
[...]

Meerdere jobs levelen kan natuurlijk, maar dan voelt het weer aan alsof ik die exp beter voor mijn main job kon gebruiken. Maar goed, wel een leuke optie voor de afwisseling.
Ja maar dat is het punt, op een gegeven moment zal je op de level cap zitten van je main job maar heb je de msq nog niet af en dan krijg je ook geen exp meer omdat je pas verder kan levellen in de volgende expansion.
Tenzij je de volgende expansions al gekocht hebt, dan kan je wel door levellen. Maar hoe dan ook geeft de msq genoeg exp voor 2 jobs. En voor de msq quests maakt het niet met welke job je ze doet dus je kan snel van job wisselen.

In ARR speelde ik met een black mage en bard, in Heavensward heb ik machinist opgepakt en die samen met de black mage verder gelevelled tot en met Endwalker. Prima te doen met alleen msq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Hhn, ik skip alle filmpjes en lees de meeste quest dialog nog niet. Het verhaal in een MMO boeit mij ook niet zoveel, bij WoW had ik dat ook.

Heb het vermoeden dat bij FF het verhaal wel degelijk het spel maakt, wellicht toch niet zo handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
Poulske schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:36:
Hhn, ik skip alle filmpjes en lees de meeste quest dialog nog niet. Het verhaal in een MMO boeit mij ook niet zoveel, bij WoW had ik dat ook.

Heb het vermoeden dat bij FF het verhaal wel degelijk het spel maakt, wellicht toch niet zo handig geweest.
Je kan cutscenes bekijken in de Inn in je kamer, in elk geval die van de MSQ en je moet de quests waar de cutscenes bij horen gedaan hebben.

Er is ook ergens een optie voor game+, dit unlock je nadat je bepaalde onderdelen van de MSQ hebt afgerond, heb er zelf geen gebruik van gemaakt maar ik geloof dat je de MSQ dan nog een keer kan doen.
Ik heb een guildie die de MSQ van Endwalker nu al 3 keer gedaan heeft omdat hij het verhaal zo tof vind, dat gaat mij dan weer wat te ver :D

En er is natuurlijk nog altijd YouTube met genoeg videos die de verhalen van de expansions samenvatten. ;)

Bij WOW boeide het verhaal me ook niet erg maar daar zit ook niet zo heel veel verhaal in, of het is in elk geval niet erg duidelijk of je moet ook nog boeken gaan lezen. Bij FF is het hele verhaal het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:15

Oxigeon

En zo is dat!

Poulske schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:36:

Hier hetzelfde. Ik kijk ook niks. Ik doe gewoon lekker spelen en wil naar de endgame toe. Inmiddels level 32. Gisteren 2 levels omhoog gegaan na een hele tijd niet meer spele.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:38
Ik moet wel zeggen, endgame is niet zo veel. Er zijn een paar dungeons en een raid, maar die zijn allemaal vrij simpel en kan prima via de duty finder. Daarnaast zijn er nog 2 extreme trials en de savage versie van de raid. Vooral die savage raid is wel lastig en vereist eigenlijk een static (al kun je het uiteraard ook puggen).

Het verhaal is inderdaad een groot deel van het spel zoals hierboven aangegeven.

Zelf ben ik vooral nog veel oude content aan het unlocken en aan het kijken naar gathering / crafting jobs. Misschien nog een paar andere jobs naar 90 brengen. Maar als je eenmaal de raid een paar keer hebt gedaan en zoals ik geen tijd hebt om de savage raid te doen is er verder niet echt iets te doen voor de job waarmee je dat hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja het ligt er ook aan wat je wil doen natuurlijk. Ik ben een completionist dus heb altijd genoeg te doen maar idd de endgame is in een X.0 patch nooit echt ontzettend veel nee. Maar dan heb je het voornamelijk over verticale content waarbij je dus progressie wil zien. Horizontale content kan je genoeg doen. Moet het je wel interesseren maar je merkt bij FFXIV dat dat een bepaalde mindset is die je niet vanuit andere mmo's mee krijgt :P daar heb je (ik in ieder geval) veeel meer de drang om meta te zijn.

Gelukkig blijft deze game structureel in vrij korte tijd content patches uitbrengen zodat er telkens weer wat nieuws is.

Ik heb zin in de nieuwe relic van deze expansion en om die mee te maken vanaf het moment dat die komt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Heb tot nu tot lvl 32 gespeeld, warrior, trial account. Maar ben denk ik tot de conclusie gekomen dat de game niet voor mij is weggelegd. Ik geef niet zoveel om het verhaal en ben het toch iets teveel met WoW te vergelijken.

Wat ik voornamelijk in een MMO zoek zijn lekker dungeons en raids met een flinke endgame content. FF14 is niet echt zo'n klassieke MMO, meer leunt veel meer naar de RPG kant en het verhaal, dat is niet zo mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
IntToStr schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:10:
Ik moet wel zeggen, endgame is niet zo veel. Er zijn een paar dungeons en een raid, maar die zijn allemaal vrij simpel en kan prima via de duty finder. Daarnaast zijn er nog 2 extreme trials en de savage versie van de raid. Vooral die savage raid is wel lastig en vereist eigenlijk een static (al kun je het uiteraard ook puggen).

Het verhaal is inderdaad een groot deel van het spel zoals hierboven aangegeven.

Zelf ben ik vooral nog veel oude content aan het unlocken en aan het kijken naar gathering / crafting jobs. Misschien nog een paar andere jobs naar 90 brengen. Maar als je eenmaal de raid een paar keer hebt gedaan en zoals ik geen tijd hebt om de savage raid te doen is er verder niet echt iets te doen voor de job waarmee je dat hebt gedaan.
Voor mij is dit ook juist de kracht van FFXIV; de lagere regionen van de endgame is prima te doen zonder te veel tijd erin te hoeven steken. Wil je toch dieper gaan, dan heb je de extreme trials en savage raids (ik heb P1S wel gecleared, P2S wil ik nog wel een keer starten maar even de tijd niet voor gehad). En dat bouwt zich natuurlijk uit naar de Ultimate's.

Maar dat is dus ook een beetje de insteek geweest van de developers, dat je niet al je tijd aan FFXIV hoeft te besteden om er lol aan te hebben of bij te blijven. Yoshi-p gaf zelfs aan dat hij ook liever heeft dat je het on-en-off speelt, juist omdat er veel andere games zijn om je in te verdiepen.

En dat is ook hoe ik het speel. Ik ga hard met het begin van de release, doe t/m mid-tier / lage high-tier content en voor de rest onderhoud ik m'n classes, doe ik hier en daar andere classes levelen, m'n moestuintje en airships / submersibles onderhouden. En verder lekker andere games ernaast oppakken :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:38
Grumpmeister schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Voor mij is dit ook juist de kracht van FFXIV; de lagere regionen van de endgame is prima te doen zonder te veel tijd erin te hoeven steken. Wil je toch dieper gaan, dan heb je de extreme trials en savage raids (ik heb P1S wel gecleared, P2S wil ik nog wel een keer starten maar even de tijd niet voor gehad). En dat bouwt zich natuurlijk uit naar de Ultimate's.

Maar dat is dus ook een beetje de insteek geweest van de developers, dat je niet al je tijd aan FFXIV hoeft te besteden om er lol aan te hebben of bij te blijven. Yoshi-p gaf zelfs aan dat hij ook liever heeft dat je het on-en-off speelt, juist omdat er veel andere games zijn om je in te verdiepen.

En dat is ook hoe ik het speel. Ik ga hard met het begin van de release, doe t/m mid-tier / lage high-tier content en voor de rest onderhoud ik m'n classes, doe ik hier en daar andere classes levelen, m'n moestuintje en airships / submersibles onderhouden. En verder lekker andere games ernaast oppakken :)
Voor mij is Endwalker de eerste expansion waarbij ik meer doe dan MSQ en dus de endgame zie en was wel wat verrast hierover. Uiteindelijk is het ook wel prima en begrijp ik het wel. Heb vroeger best wat jaren wow gespeeld en daar is het uiteraard precies het tegenovergestelde.

Ben begonnen met af en toe een andere job te levelen, ook gathering en crafting eens te bekijken en ondertussen verder met tomes of astronomy te verzamelen. Dit laatste gaat wel echt langzaam zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
IntToStr schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Voor mij is Endwalker de eerste expansion waarbij ik meer doe dan MSQ en dus de endgame zie en was wel wat verrast hierover. Uiteindelijk is het ook wel prima en begrijp ik het wel. Heb vroeger best wat jaren wow gespeeld en daar is het uiteraard precies het tegenovergestelde.

Ben begonnen met af en toe een andere job te levelen, ook gathering en crafting eens te bekijken en ondertussen verder met tomes of astronomy te verzamelen. Dit laatste gaat wel echt langzaam zeg :P
Klopt! Ik ben in het begin van FFXIV: ARR overgestapt van WoW (dat was tijdens... Mists of Pandaria, volgens mij, ik was echt burned out op WoW) en het was toen ook wel even wennen. Maar het is me zeker bevallen.

Gelukkig komt er iedere patch wel iets qua endgame bij, en natuurlijke andere side content waar je je in kan verdiepen (bijv. die random treasure map dungeons). Tomes of Astronomy gaan idd wat langzaam, maar dat is hetgeen wat de motivatie is om wekelijks even de cap te behalen, want de gear is wel prima :D

Crafting en Gathering zijn ook 2 dingen waar ik me echt in kan verliezen, groot fan van hoe FFXIV dit aangepakt had, al mis ik FFXIV: ARR crafting toch wel een beetje. Al was dat eigenlijk best complex en omslachtig omdat je iedere crafting class moest levelen voor cross-class skills, etc. Tegenwoordig voelt het toch een stuk makkelijker aan, maar het is nog steeds leuk om goede rotations te vinden waarin je HQ spullen kan maken.

Zelf ben ik nu met SMN, RPR en SGE bezig via fates in Shadowbringers om die 66 fates per zone te krijgen. Dat had ik in Shadowbringers zelf niet gedaan, en nu toch wel wat spijt van. Dit zijn, samen met AST, nog m'n enige sub-80 classes, dus hopelijk hoef ik niet op een hoger level deze fates af te ronden :+

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2022
Zit er iemand in een NL/BE FC, op een server die niet "locked" is ivm eventueel ernaartoe kunnen verhuizen? Ik zit nu op Lich/Light in een nogal stille FC en daarnaast vind ik nederlandstalige guilds/fc wel gezellig.

[ Voor 11% gewijzigd door geronim op 27-01-2022 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 12-05 10:35
Vandaag eens gepoogd te proberen. Alleen die download is tergend langzaam vanuit de launcher. Dus nog 120min resterend. Volgens mij zit ik op springen. Nog leuke mensen om bij aan te haken?

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 14:47
Gisterenavond level 60 geworden en toen ik EIN-DE-LIJK Dancer als class unlocked.
Al een hele tijd hyped voor deze class, geen idee waarom eigenlijk, maar vandaag ben ik de class gaan spelen en ik vind het helemaal te gek!! :D
Dit speelt zoveel leuker als Red Mage, veel minder statisch en veel meer variatie in je combo's, echt fantastisch!
Zelfs in een lower level sync dungeon vind ik het nog leuk om te doen, dat was bij Red Mage wel anders...

Ik voer eigenlijk de main combo uit: Cascade > Fountain en de daarbij behorende procs en voor AoE hetzelfde.
Tussendoor probeer ik zoveel mogelijk Standard Step > Standard Finish te doen om de buff up te houden.

Dit is toch wel zo'n beetje de basis van level 60 of niet? Anders > Iemand nog goede tips voor de rotatie?

EDIT: En heeft iemand nog handige macro's? Een mount/dismount macro oid? Dat zou namelijk wel fantastisch zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 30-01-2022 17:03 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milo44 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:55:
Gisterenavond level 60 geworden en toen ik EIN-DE-LIJK Dancer als class unlocked.
Al een hele tijd hyped voor deze class, geen idee waarom eigenlijk, maar vandaag ben ik de class gaan spelen en ik vind het helemaal te gek!! :D
Dit speelt zoveel leuker als Red Mage, veel minder statisch en veel meer variatie in je combo's, echt fantastisch!
Zelfs in een lower level sync dungeon vind ik het nog leuk om te doen, dat was bij Red Mage wel anders...

Ik voer eigenlijk de main combo uit: Cascade > Fountain en de daarbij behorende procs en voor AoE hetzelfde.
Tussendoor probeer ik zoveel mogelijk Standard Step > Standard Finish te doen om de buff up te houden.

Dit is toch wel zo'n beetje de basis van level 60 of niet? Anders > Iemand nog goede tips voor de rotatie?

EDIT: En heeft iemand nog handige macro's? Een mount/dismount macro oid? Dat zou namelijk wel fantastisch zijn!
Dancer ook altijd een bijzondere class gevonden. Wel leuk idd. nooit high content mee gedaan though alleen alliance raid.

Je mount kan je gewoon binden aan je action bar toch en als je hem drukt terwijl je mounted ben werkt het als dismount dus je kan het gewoon altijd gebruiken op elke knop die je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ricmaniac schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:35:
[...]

...

Je mount kan je gewoon binden aan je action bar toch en als je hem drukt terwijl je mounted ben werkt het als dismount dus je kan het gewoon altijd gebruiken op elke knop die je wilt
Ja klopt, daar was ik al achter. Maar ik bedoelde meer als je rond aan het vliegen bent en je wilt -terwijl je nog op je mount zit- een beest aanvallen, moet je dus eerst dismounten en dan pas kan je aanvallen.
Je kan (volgens mij en dat is dus tevens mijn vraag) niet een beest gelijk aanvallen terwijl je nog mounted ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milo44 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:26:
[...]

Ja klopt, daar was ik al achter. Maar ik bedoelde meer als je rond aan het vliegen bent en je wilt -terwijl je nog op je mount zit- een beest aanvallen, moet je dus eerst dismounten en dan pas kan je aanvallen.
Je kan (volgens mij en dat is dus tevens mijn vraag) niet een beest gelijk aanvallen terwijl je nog mounted ben?
Ah klopt, is iets wat je je opzich vrij snel aan leert. het is gelukkig zo tegenwoordig dat je dismount als je met iemand praat. vroeger moest je handmatig dismounten om met iemand te praten :P hierdoor heb ik mezelf toen natuurlijk aangeleerd te dismounten dus ik heb dat altijd al zelf gedaan.

Maar volgens mij (moet je zelf even testen) is het zo dat je combat stance button / wapen pakken je ook dismount.

Dan zou je dus Z kunnen drukken om in combat te gaan en dat dismount je dan ook.
Al is dat natuurlijk eigenlijk hetzelfde als je mount button opnieuw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:20
Heeft iemand van jullie wel eens overwogen om naar die nieuwe Oceanic servers te transferen? Die XP buff lijkt me wel enorm relaxt om alt jobs te levelen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-05 10:28
Heeft voor mij geen zin. Heb alles al op 80+, dus kan niet eens gebruik maken van een XP buff. Bovendien verhuis ik m'n main sowieso niet snel omdat ik dan m'n huis zou verliezen.
Heb wel een alt aangemaakt en in 1 avond naar 30 gepusht voor de 15 dagen gratis.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:20
Ik heb geen huis geen guild of niks. Ik ben ruim een maand terug begonnen (en ik heb daarvoor alleen 2 maanden na release gespeeld), dus ik heb werkelijk niks om voor op Cerberus te blijven. Terwijl ik het wel heel erg leuk vind om alts te spelen.

Ik zie dat je voor 12EUR weer een betaalde transfer kan doen. Dus volgens mij kan ik altijd (na 90 dagen) wel terug naar een EU server?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:15:
Heeft iemand van jullie wel eens overwogen om naar die nieuwe Oceanic servers te transferen? Die XP buff lijkt me wel enorm relaxt om alt jobs te levelen.
Ik niet. Zit al vanaf dag 1 op deze server en zie mezelf ook niet weg gaan hier :P tenzij de server misschien ooit bijna dood is haha.

Tevens gaat het levelen van alts me in principe snel genoeg af. heb niet het gevoel dat het sneller moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:05:
Ik heb geen huis geen guild of niks. Ik ben ruim een maand terug begonnen (en ik heb daarvoor alleen 2 maanden na release gespeeld), dus ik heb werkelijk niks om voor op Cerberus te blijven. Terwijl ik het wel heel erg leuk vind om alts te spelen.

Ik zie dat je voor 12EUR weer een betaalde transfer kan doen. Dus volgens mij kan ik altijd (na 90 dagen) wel terug naar een EU server?
klopt server transfers zijn mogelijk tegen betaling ja met de Home World Transfer

• Milo44
Ik weet niet zo goed waar ik steeds mijn Tomestones of Poetics aan moet spenderen, dus ik ga ze alvast maar dumpen in materials voor mijn Relic weapon (mocht ik dat ooit gaan doen)...

Maar welke moet ik dan pakken? Zodiac of Anima?
Ik weet niet precies voor welk doel ze gebruikt worden en of je ze endgame nog echt kunt gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Milo44 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:57:
Ik weet niet zo goed waar ik steeds mijn Tomestones of Poetics aan moet spenderen, dus ik ga ze alvast maar dumpen in materials voor mijn Relic weapon (mocht ik dat ooit gaan doen)...

Maar welke moet ik dan pakken? Zodiac of Anima?
Ik weet niet precies voor welk doel ze gebruikt worden en of je ze endgame nog echt kunt gebruiken?
Ligt er aan welke je wilt. Endgame heb je ze niet nodig. + de relics voor huidige expansion zijn er nog niet. De anima relics vind ik de leukste grind. Pre-endwalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Weet er iemand een leuke FC/LS op de Phoenix (Light) server? Als het ff kan NL-talig.
Aantal weken geleden werd ik spontaan uitgenodigd voor een FC, waren leuke mensen, maar een paar dagen geleden ook weer spontaan verwijderd 8)7

EDIT: Op naar Heavensward MSQ! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Milo44 op 13-02-2022 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
Zit zelf in een internationale FC. Je bent welkom als je wilt, maar je zou ook kunnen kijken of Cant Dutch This iets is. Of kijk verder in de community finder of je iets anders vind.

En we hebben de Tweakers CWLS. Niet heel actief, maar dat veranderen we alleen door er meer mensen in te krijgen. Kan een invite geven als het nodig is. Ook daar zou community finder mogelijk meer opties kunnen bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door MokonaNL op 13-02-2022 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
MokonaNL schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:20:
Zit zelf in een internationale FC. Je bent welkom als je wilt, maar je zou ook kunnen kijken of Cant Dutch This iets is. Of kijk verder in de community finder of je iets anders vind.

En we hebben de Tweakers CWLS. Niet heel actief, maar dat veranderen we alleen door er meer mensen in te krijgen. Kan een invite geven als het nodig is. Ook daar zou community finder mogelijk meer opties kunnen bieden.
Welke FC is dat?
Can't Dutch This had ik idd ook al een verzoek gedaan zoals je op de pagina ziet (Alerose Infernum, that's me ;) )
Heb meneer Helheim al meermaals geprobeerd een /tell te sturen ingame, maar tot op heden is hij nog niet online geweest (krijg een melding "Message to Helheim Sataroth could not be sent).

Als je in de gelegenheid bent wil ik iig wel een inv tot de Tweakers CWLS krijgen als dat kan, bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MokonaNL
CWLS invite verstuurd. En de FC is Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Post Heavensward quests af, er wordt aardig met uien gegooid in deze expansion zeg :'(
Op naar Stormblood!
Oh, en ik ben geen catgirl meer, kon er niet tegen met Mistress aangesproken te worden _O-
Nu een Hyur Highlander ipv origineel Midlander, en looking good in huidige outfit (zie link in sig)

[ Voor 46% gewijzigd door Blitzdoctor op 15-02-2022 11:42 . Reden: te veel emojis :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Huh? Op de.ps5 moet je sowieso betalen? Dacht dat je tot een bepaald level gratis kon spelen?
Ik log na 2027 weer in maar moet een betaalmethode invoeren. Dat was ik niet van plan. Wilde kijken of ik dit op de post wilde spelen

Kan dit dan niet zonder betalingen? (Maandelijks, game heb ik al)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

@jaydenjarno De free trial is tijdelijk uitgeschakeld maar komt terug op 22 Feb. Maar als je ooit al eens betaald hebt voor het spel, kun je geen free trial meer doen op hetzelfde account als ik het goed begrijp.

[ Voor 55% gewijzigd door Blitzdoctor op 20-02-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 16:25

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nog niet aan de PvP modus gewaagd, niet direct een hoge pet op van PvP in FFXIV.

Mogelijk maar eens kijken 🤷🏻‍♂️

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, ik ook nog niet hoor.
Ga vandaag aan 6.1 beginnen. had even een break van de game. zat volledig in Lost Ark.
Nu speel ik lost ark nog steeds maar begon ook alweer erg tegen 6.1 te hikken.

Dus ga nu beide gewoon om en om spelen en van genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels silver rank in die Crystalline ranked pvp :) Speelt wel lekker weg hoor. heb er plezier in.

Vind het jammer dat je niet met je team kan chatten though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Heb zelf alleen een paar casual potjes gedaan so far en het heeft wel wat. Fast paced, binnen een paar minuten ben je ook wel klaar. Wel even wennen natuurlijk, maar met die vlugge queues heb je zo wat potjes gedaan.

Mogelijk nog wat meer doen aankomende week, iig ook zodat ik de Garo gear kan kopen en eindelijk eens een titel vrij kan spelen (en zodoende de mounts). Scheelt dat je ook best prima exp ervoor krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:26:
Heb zelf alleen een paar casual potjes gedaan so far en het heeft wel wat. Fast paced, binnen een paar minuten ben je ook wel klaar. Wel even wennen natuurlijk, maar met die vlugge queues heb je zo wat potjes gedaan.

Mogelijk nog wat meer doen aankomende week, iig ook zodat ik de Garo gear kan kopen en eindelijk eens een titel vrij kan spelen (en zodoende de mounts). Scheelt dat je ook best prima exp ervoor krijgt :D
Ja die mounts wil ik ook nog halen. Outfits had ik al maar mounts niet kunnen doen toen.
Erg gaaf

Afbeeldingslocatie: https://img.game-news24.com/2022/04/Right-here-The-place-to-Find-Garo-Match-Tools-Mounts-and-Titles-for-FFXIV.png

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 03-05-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Ben ook maar weer begonnen na een 3 maanden break. Wel tussentijds ingelogd om mijn huis te behouden :P
Ik moet wel zeggen dat de pvp rework even wennen is. Vind persoonlijk de HW era pvp nog steeds het beste qua skills.

6.1 Spoiler

spoiler:
Op het einde in de laatste cutscene. Is dat nou alweer Zenos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 16:25

Dawn

..Sworn to the Dark..

Pagman schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:12:

6.1 Spoiler

spoiler:
Op het einde in de laatste cutscene. Is dat nou alweer Zenos?
spoiler:
Looks like it,
Of dat wat hem heeft overgenomen als wezen…

Reaper lore?

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Dawn schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Looks like it,
Of dat wat hem heeft overgenomen als wezen…

Reaper lore?
spoiler:
Dat is denk ik inderdaad het geval. Zenos is tenslotte dood dus dit moet wel zijn voidsent / avatar zijn waar hij een pact mee heeft gesloten om reaper te worden. En sinds Zenos dood is is zijn avatar ook weer vrij en dus terug in de 13th.

Wel echt zin in nog meer story :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmiraLocke
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-11-2024
Mochten mensen nog een actieve NL/BE FC zoeken op Lich, deze FC recruit weer :)

[ Voor 5% gewijzigd door AmiraLocke op 13-06-2022 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Eindelijk een PlayStation 5 weten te bemachtigen. Ik wilde FFXIV spelen maar de game linked mijn oude S-E ID automatisch met mijn PSN ID. En van dat oude S-E ID weet ik het wachtwoord en e-mailadres niet meer :(

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Spelen mensen dit hier nog een beetje? Ik ben er 3 dagen geleden mee begonnen.
Machtig spel, bizar dat ik 'm nooit eerder gezien heb :)
2 nieuwe servers in de EU, de dag dat ik wilde beginnen, top timing _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zercules schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:05:
Haha nice, hier op tweakers is het nooit zo heeel actief maar er zijn genoeg spelers nog ja.
Ik wacht even op de volgende patch en dan keer ik weer terug :)

Die nieuwe servers zijn dan wel top ja voor nieuwe spelers.

Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Rustig aan het levelen hier, nu 78 op dragoon en white mage. Het verhaal wordt steeds beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Blitzdoctor schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Rustig aan het levelen hier, nu 78 op dragoon en white mage. Het verhaal wordt steeds beter :)
Leuk, same boat different jobs :)
Ik speel summoner, zit nu op 50, leuke FC gevonden en genoeg vertier.
Verhaal is redelijk in ARR, maar men zegt dat het alsmaar beter wordt, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zercules schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 15:54:
[...]

Leuk, same boat different jobs :)
Ik speel summoner, zit nu op 50, leuke FC gevonden en genoeg vertier.
Verhaal is redelijk in ARR, maar men zegt dat het alsmaar beter wordt, ik ben benieuwd.
Ja story word echt beter en beter. Endwalker story echt.. krijg er nog kippenvel van. Wat was dat gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ziet er naar uit dat de FC van mijn EU char opeens doodgebloed is. Er is bijv. nu nog maar 1 persoon die de actions aan kan zetten maar die is niet dagelijks ingame... :-(

iemand hier die misschien nog een leuke (liefst Nederlandse) FC weet op Lich (Light datacenter EU)? :)

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ricmaniac schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:57:
[...]

Ja die mounts wil ik ook nog halen. Outfits had ik al maar mounts niet kunnen doen toen.
Erg gaaf

[Afbeelding]
Late reactie, Maar na nooit eigenlijk iets van pvp gedaan te hebben heb ik sinds vorige patch even al die garo mounts weten te pakken... op.... 2 characters. Aangezien ik een op NA en EU heb.

Dat was best wel veel pvp lol |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anARMhjnJ8KbPBnTK8_LiPteoPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EkylmCrc9cqtITjAJ2purTnv.png?f=fotoalbum_large
Overigens voor mensen die ook nog willen starten, als je op een new world start dan kun je ook nog wat extra goodies obtainen zoals:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBQddKpWn5Q6ctEozQqot-8ovpo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4iK6JNHmXkjRA0hfHOG8ScOU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ug3ghur98oO6HJo3qfNNUlPYDJY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Sr0MctUszIAeuqv48oB8SpIJ.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door NaWA op 12-07-2022 04:16 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch gisteravond mijn sub weer geactiveerd. Inderdaad voor de PvP rewards. De voornaamste reden die season 1 level25 armor.

Had al spijt dat ik bepaalde oudere PVP sets nooit gehaald had dus wil dat niet weer laten gebeuren haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzVTab-yPtv0dfDTa3yhIiWn0yg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oB69VplnONVbKOwYjRZUUZxe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 12-07-2022 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

MokonaNL schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:20:
En we hebben de Tweakers CWLS. Niet heel actief, maar dat veranderen we alleen door er meer mensen in te krijgen. Kan een invite geven als het nodig is.
Is die CWLS op de light datacenter? anders schiet mij ook maar een invite.

[ Voor 8% gewijzigd door NaWA op 12-07-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaWA schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 04:02:
[...]

Dat was best wel veel pvp lol |:(

[Afbeelding]

[...]
Klopt het dat 2 paarden van een zelfde achievement zijn ?

Mount: Goten Pipe (Golden Horse)

Achievement: Fame Fatale — Emerge victorious in 30 Feast or Crystalline Conflict matches while using a title received from the disreputable priest.

Mount: Ginga Pipe (White Horse)

Achievement: Frontline Fury — Emerge victorious in 30 Feast or Crystalline Conflict matches while using a title received from the disreputable priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWdx2sNAWUe6Kn2pjJkk5aBIYAA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OsZ1bzM2ubmr5j33zQ1GOSeW.png?f=user_large

1) 30 cc of feast wins (voor Goten, golden horse)
2) 10 frontline of rival wings wins (voor Ginga, silver horse)
3) combinatie van 60 frontline/rival wings of cc/feast wins (voor Raigo, black horse)

(doorgestreep is op dit moment niet beschikbaar)

dat zijn ze, als je de eerste 2 haalt hoef je voor de 3de dus alleen nog maar een combinatie van 20 frontlines of cc's te winnen om die ook te completen.

Vergeet de title niet!

[ Voor 12% gewijzigd door NaWA op 13-07-2022 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaWA schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 01:49:
[Afbeelding]

1) 30 cc of feast wins (voor Goten, golden horse)
2) 10 frontline of rival wings wins (voor Ginga, silver horse)
3) combinatie van 60 frontline/rival wings of cc/feast wins (voor Raigo, black horse)

(doorgestreep is op dit moment niet beschikbaar)

dat zijn ze, als je de eerste 2 haalt hoef je voor de 3de dus alleen nog maar een combinatie van 20 frontlines of cc's te winnen om die ook te completen.

Vergeet de title niet!
Ah weird, die website die ik vond had dus 2 keer dezelfde tekst staan :P

Maar die golden is wel te doen met een redelijke grind. Frontline vind ik lastiger want lijk die altijd te verliezen :P

Titel voor Ninja had ik gelukkig al van Garo event aantal jaar terug. Vanavond aangezet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 02:23:
[...]

Frontline vind ik lastiger want lijk die altijd te verliezen :P
Frontline is idd wat wibbly wobbly om echt steeds voor de win te gaan, wat ik kan aanraden is iedere dag de frontline roulette te doen voor de extra wolfmarks/experience/series exp en binnen 1 maand, prolly eerder, heb je die 10 wins wel binnen.

Als je dat echt gaat spammen voor wins dan ga je snel richting de burnout.

(protip: de job waar je frontline roulette mee queued krijgt de experience, maar als je de zone entered kun je van job switchen, dus dat is makkelijk experience farmen voor een job waar je geen pvp mee wilt spelen)

[ Voor 27% gewijzigd door NaWA op 13-07-2022 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaWA schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 02:35:
[...]

Als je dat echt gaat spammen voor wins dan ga je snel richting de burnout.

(protip: de job waar je frontline roulette mee queued krijgt de experience, maar als je de zone entered kun je van job switchen, dus dat is makkelijk experience farmen voor een job waar je geen pvp mee wilt spelen)
Haha ja sowieso 1 frontline per dag vind ik genoeg. idd via roulette. maarja had pas die titel aangedaan na de laatste 2 dagen frontline XD

Dat is wel een hele goeie tip van die Jobs Thanks! dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren in crystaline conflict NIN gespeeld ipv Dragoon wat ik eerst deed. Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel weer heeel fijn vond spelen zeg in pvp. Sinds Stormblood Ninja niet veel aangeraakt. Wel steeds naar max level mee genomen middels MSQ en Alliance Roulette maar verder niet effectief gespeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/R3sah03KtPPvzwKGOBGQTdmT.png

Na Stormblood gestopt met FF XIV. Toch net weer begonnen. Tijd om alle nieuwe dingen uit te proberen en verder te levelen.

Ik vind tot zover de Red Mage en Summoner de leukste jobs die ik weer gespeeld heb. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

SandsOfArrakis schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 19:00:
[Afbeelding]

Na Stormblood gestopt met FF XIV. Toch net weer begonnen. Tijd om alle nieuwe dingen uit te proberen en verder te levelen.

Ik vind tot zover de Red Mage en Summoner de leukste jobs die ik weer gespeeld heb. :)
Ah, je zit ook op Lich, schiet maar een friendlist invite ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het zoooo dom dat je in ranked pvp die random match making hebt. Net 2 games achter elkaar van een team met healer tegen mijn team zonder healer en je merkt gewoon dat dat niet werkt. je zou het kunnen proberen door die healer te nuken maar niemand lukt het om iets te coordineren met die stomme quick messages. ik wil gewoon kunnen typen en wat bespreken. Anders kan je nooit goed ranked spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Yay, 3 dagen geleden met mijn lvl 2 BLU met de hulp van SandsOfArrakis mijn eerste spell obtained (1000 needles). En nu naar lvl 70 gesolo'd inclusief zo'n 45 spells. En met wat random pf parties een 15tal moeilijkere spells gepakt.

Maandag begint die moogle tome event, eens kijken welke must have spells ik daar nog voor moet opvissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

NaWA schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 02:12:
Yay, 3 dagen geleden met mijn lvl 2 BLU met de hulp van SandsOfArrakis mijn eerste spell obtained (1000 needles). En nu naar lvl 70 gesolo'd inclusief zo'n 45 spells. En met wat random pf parties een 15tal moeilijkere spells gepakt.

Maandag begint die moogle tome event, eens kijken welke must have spells ik daar nog voor moet opvissen.
Jij gaat snel zeg :o Mijn Blue Mage is net 42 geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

SandsOfArrakis schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:03:
[...]

Jij gaat snel zeg :o Mijn Blue Mage is net 42 geworden :D
Ja klopt... ok het is wat eentonig.

Wat ik gedaan heb en wat goed genoeg voor mij werkte is:

Personal chocobo in defender mode (de mijne is wel rank 20, dunno of dat iets uitmaakt) en iedere keer toad oil actief houden.

Tot lvl 50: sticky tongue op enemy en dan 1 of later 2 maal 1000 needles. Sticky tongue doet 4 of 5 sec. Stun dus dat helpt met de lange 1000 needles casttime. En voor de 2de cast heeft hopelijk je chocobo de aggro te pakken.

Vanaf lvl 50: choco meteor spammen. Die is goed spamable en met je personal chocobo bij je doet die 300 potency.

Vanaf lvl 60: hetzelfde als hierboven maar in de DPS stand mbv aetherial mimicry. Die enigsinds makkelijk solo te halen is van een add van de eerste boss in pharos sirius hard dungeon.

Niet getest, aangezien ik deze spells pas obtained heb nadat ik 70 was, maar je zou ook sonic boom of die tonberry knife attack kunnen spammen. Die hebben een lagere casttime. Misschien daardoor net wat meer damage dan choco meteor.
Maar meteors spammen geeft wel meer voldoening.

Andere spells die ik toendertijd had waren of minder potency, of hele hoge potency maar een langere recasttime.

Al in al was het na lvl 50 ongeveer 10 min. Gemiddelt per level als je door blijft slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaWA schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 03:10:
[...]

Al in al was het na lvl 50 ongeveer 10 min. Gemiddelt per level als je door blijft slopen.
Ik had gewoon de cheese methode gebruikt door een vriend te laten boosten :P
Je gaat (zonder party) naar een hele hoge area waar mobs veel te sterk voor je zijn. (level 60 mobs bijv)
En dan tag jij alle mobs met 1 attack en je maat maakt ze af. Omdat je niet in een party zit krijg jij alle xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn Chocobo is, zo uit mijn hoofd, rank 11. En is healer met het restant aan punten in DPS. Nu met White Wind laat ik hem gewoon zijn nagels op peil houden door hem de tegenstanders te laten slopen.

Ik heb momenteel 23 spells. Gisteravond de 2 spells uit Northern Thanalan gehaald. Loom is erg handig.

Tegen meerdere tegenstanders geef ik de voorkeur om met Bad Breath te openen, Bomb Toss, Bristle, Swift Cast + 1000 Needles en als het spul nog niet dood is verder met Plaincracker. Toad Oil altijd in gebruik. Helpt behoorljk om minder damage op te lopen.

Eens kijken of ik binnenkort wat meer van die fancy spells kan scoren. Maar tot nu toe gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Poging gewaagd op PS5 maar dat speelt gewoon niet lekker.
Misschien toch maar op PC proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:15

Oxigeon

En zo is dat!

alexsdam schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:21:
Moet zeggen dat het op de ps5 eventjes wennen is inderdaad. Heb op de pc nooit gespeeld omdat die niet draait.

Communiceren is echt alleen niet te doen op een ps5. Dan moet je er echt een toetsenbord bij hebben liggen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexsdam schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:21:
Ja blijft toch ook personal preference en gewennig. speel ook altijd met mouse keyboard. alleen crafting soms met controller op playstation.

Maat van mij speelt sinds het begin al met controller terwijl die op pc speelt. Of die nou healt, tankt of dps is. altijd controller :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:55:
[...]

Ja blijft toch ook personal preference en gewennig. speel ook altijd met mouse keyboard. alleen crafting soms met controller op playstation.

Maat van mij speelt sinds het begin al met controller terwijl die op pc speelt. Of die nou healt, tankt of dps is. altijd controller :P
Ik speel altijd op pc met controller, ik denk dat ik niet eens kan spelen met k/m.. of serieus enkele maanden eraan moet wennen ofzo.

Speelde voorheen ffxi, dat speelde ik alleen met keyboard, heb er nog steeds muscle memory van toen ik het in 2020 nog eens speelde, maar uiteindelijk toen ook maar controller gespeeld wat veel fijner was :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Keyboard + muis ftw. Heb na de PS2 ook geen console meer gehad. Dus mijn controller gebruik ik voor wat emulator op zijn tijd, maar FF of andere games op de laptop. Nee dank je.

En dankzij NaWa heb ik nu ook Choco Meteor. Wat een goddelijke spell is dat zeg. Gebruik hem niet alleen voor AOE maar ook single target. Ding doet net zoveel damage als mijn single target spells. Zelfde cast tijd en mana kosten. Wordt alleen kriegel van dat Chocobo geluid dat je elke keer hoort als je zo'n ding op een tegenstander gooit. :+

[ Voor 49% gewijzigd door SandsOfArrakis op 26-07-2022 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik wist nieteens dat die spell geluid maakte. Ik speel meestal als ik geen story content of nieuwe patch content doe met geluid uit en.. twitch/netflix/insert random stream service aan.. lol

Overigens wat fijn is met FFXIV is dat je kunt aanzetten dat de controller inputs ook werken als het scherm niet actief is.

[ Voor 25% gewijzigd door NaWA op 26-07-2022 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Ja, dat en ik vind m'n scherm enorm vol met allerlei troep.
Het navigeren over je scherm met controller is zo traag.

MMORPG's met muis en toetsenbord zal altijd mijn voorkeur hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Voor mensen die een char op NA hebben, dit weekend is er lunarcon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 19:41
Zijn er toevallig nog mensen die met de Extreme trials van ShB bezig zijn, voor het halen van de Gwibers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sk313t0r schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:34:
Zijn er toevallig nog mensen die met de Extreme trials van ShB bezig zijn, voor het halen van de Gwibers?
Daar ben ik nog lang niet aan toe. Zit nog steeds ergens in Stormblood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Speelde vroeger ook met kb+m en sporadisch op de ps3 met controller. Kleine 2 jaar geleden de switch gemaakt op pc naar controller. Het is vooral een kwestie van alles goed in te stellen en aan te passen. Heb zelf 2 mensen geholpen om te switchen en die vinden het nu ook een stuk beter. Eens je het gewoon bent...

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

YAY :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Sskx96yjfCMSc8iZEliINfjMUM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LIdUOA2dvFD7ccOGUXFLmB4k.png?f=user_large

Ook maar direct een goed setje voor alle crafters (en gatherers) + retainers gecraft :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1c2q9YBwHxsXw_eoCOxKkcRwL-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dBEWAeeu8PR0dKpRsNDjmqn2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/74q0gD03bShVGkMCBe7BizHF.png

Eindelijk Stormblood afgesloten. Net aan Shadow Bringers begonnen, en 72 geworden als White Mage. Mijn eerste 70+ job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ook ik ben weer eens opnieuw met FFXIV begonnen.
Vorig jaar voor het eerst gestart, best een aantal maanden (op het gemakje) gespeeld en tot level 68 (Dancer) gekomen, daarna een Warrior begonnnen tot 51. Gestopt, maar nu heb ik weer zin om te spelen.
Aangezien het inmiddels al meer als een half jaar is geleden en ik niet goed meer weet hoe of wat met het verhaal ook enzo ben ik overnieuw begonnen op een andere server.
Als ik weer een beetje weet hoe alles werkt en weer in het verhaal zit ga ik verder kijken of ik weer verder kan op mijn eerste poppetje.

Het blijft toch een machtig mooi spel en ik wil het graag goed "leren" spelen, want ben (en was destijds) nog erg verdwaald in alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milo44 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:10:
Vorig jaar voor het eerst gestart, best een aantal maanden (op het gemakje) gespeeld en tot level 68 (Dancer) gekomen, daarna een Warrior begonnnen tot 51. Gestopt, maar nu heb ik weer zin om te spelen.
Aangezien het inmiddels al meer als een half jaar is geleden en ik niet goed meer weet hoe of wat met het verhaal ook enzo ben ik overnieuw begonnen op een andere server.
Als ik weer een beetje weet hoe alles werkt en weer in het verhaal zit ga ik verder kijken of ik weer verder kan op mijn eerste poppetje.

Het blijft toch een machtig mooi spel en ik wil het graag goed "leren" spelen, want ben (en was destijds) nog erg verdwaald in alles. :P
Poeeh vind ik wel heel wat hoor opnieuw beginnen haha.
De story is dan weer verplicht en die duurt gewoon echt wel lang ondanks dat het goed is :P

Ik zou zeggen log gewoon in op je dancer want is toch een veel minder belangrijke role en queue voor een paar dungeons via duty finder :P Alliance raids of MSQ roulette die hebben toch weinig impact als je zelf faalt haha. Dan na een paar dungeons zit je er waarschijnlijk al weer helemala in en kan je gewoon verder met je main character.

Je moet het natuurlijk echt helemaal zelf weten haha maar dat is wat ik zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Milo44 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:10:

Ook al ben ik destijds tijdens Stormblood gestopt, zou ik eerlijk gezegd niet weer opnieuw begonnen zijn. Ook al was het al een aantal jaren geleden. Voor ik weer op hetzelfde niveau terug zou zijn ben ik letterlijk maanden verder...

Ik heb dan ook alle jobs unlocked. Maar eigenlijk alleen de healers en de meeste casters had ik op 70 toen ik er mee stopte. Alleen Black Mage zit nog steeds vast op 68. Ik wil nog steeds de Goddess of Magic titel, maar ik vind die Black Mage zo gigantisch *beep*, dus 2 levels grinden is me eigenlijk al te veel :'(

Momenteel is mijn White Mage 74 en speel ik daarmee de MSQ. Die is gigantisch tof tot nu toe in Shadow Bringer. Side quests doe ik als Red Mage. Nu bijna 71. Toch wel mijn favoriete caster. En garde!! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
@Ricmaniac Ik was/ben natuurlijk nog maar "een groentje" en die 68 Dancer was samen met mijn 51 Warrior, letterlijk het hoogste wat ik had dus zo vreselijk veel heb ik niet te verliezen.
Daarnaast ben ik op 1 van de nieuwe servers begonnen, dus ik level kneitersnel want ik heb ook die oorbel die tot 80 gaat.
Ik vind het voor nu weer ff leuk om opnieuw te beginnen, maar waarsch heb je gelijk en zit ik binnen no time weer op mijn andere char haha.

@SandsOfArrakis Ik ben begonnen als Arcanist/Summoner en toen ik 50 werd ben ik ook als Red Mage verder gegaan.
Hele toffe class! Echter vond ik de wapens en outfits een beetje cringy en wilde ik sowieso als ik 60 werd Dancer proberen.
Die class vond/vind ik toch wel zo super tof! Dat is tot nu toe toch wel mijn meest geliefde class, naast Warrior maar ik heb er nog veel te ontdekken als groentje.
Ik wil sowieso nog een keer Conjurer/White Mage levelen, Scholar nog verder levelen, maar ook wil ik Astrologian nog eens proberen.

Er is nog zoveel te doen voor mij :+

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 09-08-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Milo44 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:28:
@SandsOfArrakis Ik ben begonnen als Arcanist/Summoner en toen ik 50 werd ben ik ook als Red Mage verder gegaan.
Hele toffe class! Echter vond ik de wapens en outfits een beetje cringy en wilde ik sowieso als ik 60 werd Dancer proberen.
Die class vond/vind ik toch wel zo super tof! Dat is tot nu toe toch wel mijn meest geliefde class, naast Warrior maar ik heb er nog veel te ontdekken als groentje.
Ik wil sowieso nog een keer Conjurer/White Mage levelen, Scholar nog verder levelen, maar ook wil ik Astrologian nog eens proberen.

Er is nog zoveel te doen voor mij :+
Wel als de outfits je tegen staan, dan kun je altijd nog aan glamours gaan doen. De outfit die je ziet op mijn post van zondag van mijn White Mage is ook geen standaard White Mage outfit. Ook al bevalt me de combinatie van Pure White en Metallic Gold me prima. 8)

De level 70 Red Mage outfit die ik nu nog heb is volgens mij zo ongeveer een 1 op 1 kopie van de eerdere Final Fantasy games. Zal straks even een screenshotje maken als ik mijn Windows laptop aangeslingerd heb. Zit nu op mijn MacBook :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gUVmjguoE5eOsS70TFghmYNN.png

Na een lange reis kom je aan in een kletsnat Lakeland :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ccCjQMSMn5hVyTWkNU742LIk.png

Maar je moet toch wat als een Red Mage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/kIDPkpU9teDigZ7mvy8zoY5p.png

En garde!!

[ Voor 13% gewijzigd door SandsOfArrakis op 09-08-2022 09:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-05 13:25
Nog nooit hier gepost dus dacht laat ik mij ook eens introduceren. Lange tijd geleden ooit eens begonnen met FFXIV maar toen door de lange MSQ een beetje uitgeblust in het patch gedeelte na ARR . Tijdje geleden weer opgepakt en gewoon eens wat Jobs naar 50+ gelevelled en daarmee verder opgepakt. Inmiddels net HW klaar en met die patch content bezig om daarna Stormblood te betreden.

Denk dat vooralsnog mijn main Job toch de White Mage blijft. Daarnaast ook de volgende net over de 60 gekregen: Dragoon, Red Mage en Machinist. Warrior, Scholar/Summoner ook ergens tussen de 50 en 60 zitten. Wil Dancer ook nog weleens op gaan pakken, het idee van een support DPS trekt mij ook wel.

Sinds het begin speel ik eigenlijk al met de controller. Eerst op PC maar inmiddels naar PS5 over gegaan. Als je er eenmaal aan gewend bent speelt controller heerlijk. Wel een toetsenbordje erbij voor het communiceren maar ik speel voornamelijk alleen dus dat is niet altijd nodig.

Friends list is nog helemaal leeg dus wil je je naam erin hebben dan hoor ik het ;)

@Milo44 Ik doe het je niet na. Zou dan persoonlijk eerder gewoon een Job pakken die je nog niet gespeeld hebt op je main character en vanuit daar weer verder gaan, dan behoud je die progress in ieder geval. Maar ieder z'n ding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeDee855
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 11:53
Je kan ook scenes terugkijken in de inn. Of een samenvatting video op Youtube. Dat stuk tussen ARR en Heavensblood kreeg me de eerste keer al bijna klein, dat hoef ik niet nog een keer te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
wuzzy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:02:

@Milo44 Ik doe het je niet na. Zou dan persoonlijk eerder gewoon een Job pakken die je nog niet gespeeld hebt op je main character en vanuit daar weer verder gaan, dan behoud je die progress in ieder geval. Maar ieder z'n ding.
Dat is dus precies wat ik doe, maar dan wel ff op een nieuwe server, ook een White Mage (to be) toevallig.
Na een paar uur spelen ben ik inmiddels alweer level 23 (extra XP nieuwe server+XP boost ring).
Ik wacht totdat ik White Mage kan worden en dan nog een paar leveltjes doorspeel, daarna weer naar mijn andere poppetje, want ik mis mijn Nimbus Cloud alweer :9

@DeeDee855 Ik denk dat ik dat idd eens ga doen ja! Dan kom ik weer een beetje terug in het verhaal. Het enige wat ik nog goed weet is dat er reeds een gevecht is geweest in een grote zaal en een gast zijn arm verloren was en dat die kleine prinses vergiftigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
@Milo44 Ja maar ik bedoel dus op je oude mannetje gewoon iets pakken wat je nog niet gespeeld hebt. Tenzij je alles al hoog had natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld nooit Rogue/Ninja aangeraakt. Als ik nu er helemaal uit was zou ik die unlocken en daarmee er weer in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wuzzy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:02:
Nog nooit hier gepost dus dacht laat ik mij ook eens introduceren. Lange tijd geleden ooit eens begonnen met FFXIV maar toen door de lange MSQ een beetje uitgeblust in het patch gedeelte na ARR . Tijdje geleden weer opgepakt en gewoon eens wat Jobs naar 50+ gelevelled en daarmee verder opgepakt. Inmiddels net HW klaar en met die patch content bezig om daarna Stormblood te betreden.

Denk dat vooralsnog mijn main Job toch de White Mage blijft. Daarnaast ook de volgende net over de 60 gekregen: Dragoon, Red Mage en Machinist. Warrior, Scholar/Summoner ook ergens tussen de 50 en 60 zitten. Wil Dancer ook nog weleens op gaan pakken, het idee van een support DPS trekt mij ook wel.

Sinds het begin speel ik eigenlijk al met de controller. Eerst op PC maar inmiddels naar PS5 over gegaan. Als je er eenmaal aan gewend bent speelt controller heerlijk. Wel een toetsenbordje erbij voor het communiceren maar ik speel voornamelijk alleen dus dat is niet altijd nodig.

Friends list is nog helemaal leeg dus wil je je naam erin hebben dan hoor ik het ;)

Nice. flink wat jobs al geleveld dus.
Welke server speel je ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/LrdyydLO74S2WMZkT6E1IOGJ.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/TbxChQSADWsq8yaqXfvxRZjh.png

Zo mijn Red Mage is net 72 geworden. Maar besloten om een mooie glamour in elkaar te draaien. Gelijk maar mijn Chocobo van een nieuwe barding voorzien. :)

Je kunt hele mooie outfits in dit spel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
@Ricmaniac Ohja vergeten te melden, Spriggan speel ik.

@SandsOfArrakis Het uiterlijk van de Red Mage stond mij ook tegen maar moet zeggen dat jouw outfit er toch wel echt goed uit ziet. Ik moet sowieso nog een beetje wennen aan het glamour systeem. Ik ben gewend van Guild Wars 2 en WoW dat alle verzamelde items gewoon in een verzameling komen maar hier zit je nog met de beperkte glamour chest en nog beperktere armoire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

wuzzy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:59:
@Ricmaniac Ohja vergeten te melden, Spriggan speel ik.

@SandsOfArrakis Het uiterlijk van de Red Mage stond mij ook tegen maar moet zeggen dat jouw outfit er toch wel echt goed uit ziet. Ik moet sowieso nog een beetje wennen aan het glamour systeem. Ik ben gewend van Guild Wars 2 en WoW dat alle verzamelde items gewoon in een verzameling komen maar hier zit je nog met de beperkte glamour chest en nog beperktere armoire.
Ik heb in totaal 5 Retainers, waarvan er 4 volzitten met glamours. Je hebt nu ook een chocobo saddle bag, waarmee je items onderweg mee kan nemen. Dat ding is een uitkomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

@Milo44 Als je level 50 bent geloof ik kun je in vesper Bay (naast de Waking sands, pray return onegai) met een blue quest de new game+ unlocken, met die functie kun je story content zoals msq en job/class quests etc. opnieuw starten en er sneller doorheen gaan omdat je niet ook nog hoeft te focussen op het levellen/gearen etc.

@DeeDee855 De ARR quests zijn sinds enkele jaren geleden wel een flink stuk ingekort en gelukkig niet meer zo langdradig als vroeger :)

@wuzzy zit wel helaas aan de andere kant van de datacenter, op Light. Ik weet eigenlijk nieteens of als ik naar chaos zou travellen ik je in de friendlist kan toevoegen :?, en of ik aan die kant van de servers dan veel te vinden ben anyway

Ik zelf ben een paar dagen voor nieuwjaar in 2020 ook met een nieuw character begonnen. De reden daarvoor was dat mijn oude character, daar had ik niet echt meer iets op te doen op dat moment, en die had ik op NA (legacy char gestart in 2010) en zit daar in een community met mensen die ik ook IRL ken dus moeilijk om naar EU te verkassen voor lagere ping. Dus een nieuw character op EU gemaakt. En sinds.. mja sinds gisteren zijn beide characters nu ongeveer gelijk qua gedane content. allebei in de waitingroom voor 6.2...

Alleen niet zoveel geluk gehad met FC's. Zat in een NL/BE FC totdat ik er opeens niet meer inzat en ik heb nog steeds geen idee waarom, en de FC die ik daarna joinde waren van de een op de andere dag de leaders opeens naar een andere server verkast en hadden ze een alt als fc leader erin gezet. En die was nooit online dus er kon niet veel meer gedaan worden omdat niemand de rechten had. Die dropte dus heel erg snel leeg.
Dus nu nog zoekende naar iets nieuws en verder nog FC loos.

∨∨∨∨∨ Zie voor mijn characters hier onderaan. Friend invites welkom uiteraard. ∨∨∨∨∨

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste