@
Milo44 Als je level 50 bent geloof ik kun je in vesper Bay (naast de Waking sands, pray return onegai) met een blue quest de
new game+ unlocken, met die functie kun je story content zoals msq en job/class quests etc. opnieuw starten en er sneller doorheen gaan omdat je niet ook nog hoeft te focussen op het levellen/gearen etc.
@
DeeDee855 De ARR quests zijn sinds enkele jaren geleden wel een flink stuk ingekort en gelukkig niet meer zo langdradig als vroeger
@
wuzzy zit wel helaas aan de andere kant van de datacenter, op Light. Ik weet eigenlijk nieteens of als ik naar chaos zou travellen ik je in de friendlist kan toevoegen

, en of ik aan die kant van de servers dan veel te vinden ben anyway
Ik zelf ben een paar dagen voor nieuwjaar in 2020 ook met een nieuw character begonnen. De reden daarvoor was dat mijn oude character, daar had ik niet echt meer iets op te doen op dat moment, en die had ik op NA (legacy char gestart in 2010) en zit daar in een community met mensen die ik ook IRL ken dus moeilijk om naar EU te verkassen voor lagere ping. Dus een nieuw character op EU gemaakt. En sinds.. mja sinds gisteren zijn beide characters nu ongeveer gelijk qua gedane content. allebei in de waitingroom voor 6.2...
Alleen niet zoveel geluk gehad met FC's. Zat in een NL/BE FC totdat ik er opeens niet meer inzat en ik heb nog steeds geen idee waarom, en de FC die ik daarna joinde waren van de een op de andere dag de leaders opeens naar een andere server verkast en hadden ze een alt als fc leader erin gezet. En die was nooit online dus er kon niet veel meer gedaan worden omdat niemand de rechten had. Die dropte dus heel erg snel leeg.
Dus nu nog zoekende naar iets nieuws en verder nog FC loos.
∨∨∨∨∨ Zie voor mijn characters hier onderaan. Friend invites welkom uiteraard. ∨∨∨∨∨