Volgens mij heb ik de ingekorte versie gedaan. Maar het was ook deels een verkeerde verwachting denk ik. Ik dacht na ARR naar Heavensward te gaan en toen was er nog van alles om eerst te doen. Ook was het meerdere raids, en ik had van tevoren het idee dat het net als warcraft raids zou zijn. Wist ik veel dat de meesten die raids dagelijks doen. Ik ben ook een keer ergens achter gelaten omdat ik was vergeten een key te pakken (rest was allemaal group wide acties).
Overigens heb ik later wel een tweede character gestart op een NA server. Heb toen een boost naar Heavensward gedaan ergens nadat ik uit de begin areas was.
Op dit moment speel ik niet, ik had niet echt aansluiting bij de NA free company (veel jonge twintigers). En in de EU free company stopte bijna iedereen.
Nu speel ik weer World of Warcraft Classic in een actieve guild waar ik al in zat.
Overigens heb ik later wel een tweede character gestart op een NA server. Heb toen een boost naar Heavensward gedaan ergens nadat ik uit de begin areas was.
Op dit moment speel ik niet, ik had niet echt aansluiting bij de NA free company (veel jonge twintigers). En in de EU free company stopte bijna iedereen.
Nu speel ik weer World of Warcraft Classic in een actieve guild waar ik al in zat.