Ouwkes schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Klopt, zelfde ervaring met Waalwijk. Als je belt is het alleen "hij is er wanneer hij er is"...
De eerste keer dat ik contact had kwam hij met een verhaal dat de EV6's met de trein uit Tsjechië komen.
Tja wat moet je daar dan op zeggen..
Was september een reele inschatting bij jou? Want hij zei bij mij dat ze er standaard een maand bij optellen om teleurstellingen te voorkomen. En als je die andere bestellingen ziet in februari zie ik veel juni/juli staan.
Overigens lijkt het dat alle leveringen behoorlijk goed gaan. Alleen de GT lines lijken telkens uitgesteld.
groet Bas
Bah! Ergens fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er mee worstelt, maar tegelijkertijd ontzettend balen voor jou ook!
Ik heb eind juni vorig jaar besteld en word sindsdien (voor mijn gevoel) alleen maar aan het lijntje gehouden of zelfs misinformatie gevoerd. Ik hoopte i.v.m. bijtelling de auto eind 2021 nog te krijgen. Uitvoerig gebeld, waarbij er uiteindelijk eind vorig jaar zelfs (helaas telefonisch) bevestigd werd dat ik me geen zorgen hoefde te maken "want hij stond al op de boot".
Dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn en in reactie op mijn vraag of die boot dan wellicht gezonken was kwam als antwoord dat "ja, het stond in het systeem, maar als de collega verder had gekeken hadden ze kunnen zien dat dat niet klopte". De trein uit Tsjechie heb ik dan weer niet gehoord.
Sindsdien is de auto alweer twee keer uitgesteld en durven ze nu helemaal geen indicatie meer te geven wanneer hij komt. Ik hoop op eind april, de datum die anderen in deze topic wel te horen hebben gekregen van hun dealers, dan zou het 'slechts' 10 maanden geduurd hebben.
De moeizame levering i.v.m. chiptekorten heb ik alle respect voor, maar de communicatie had zeker wel strakker gemogen.