MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wanneer had je deze besteld ? en welke heb je gekocht?MrBlueEyes schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:55:
Net een mailtje gestuurd naar Van Mossel over de status. Ik kreeg te horen dat mijn auto gisteren binnen is gekomen en wordt ingepland in de werkplaats.
AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)
Werk lease auto via Athlon.Sam Shaydee schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:11:
[...]
Wanneer had je deze besteld ? en welke heb je gekocht?
Gaat om een 77kwh Plus Yacht blue. Begin januari besteld. Stond eerst verwacht eind juni, maar is dus een stuk eerder. Athlon had mij 2,5 week geleden gemaild dat de verwachte leverdatum vervroegd was naar 25 april.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Poulske schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:41:
[...]
Air, 58kWH, kleur Deep Forest Green. Ja ben benieuwd, wordt mijn eerste EV.
2 november besteld, lange zit geweest.

Morning LilyClaudia1971 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 18:13:
Als ik op de Eukor site kijk lijkt er in ieder geval geen boot meer naar Rotterdam of sowieso Nederland te komen?
Wel naar België.
Nee hoor, er staat niks meer voor Nederland op de planning bij Eukor.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heel raar, misschien dat het dan toch Grand Uranus was?Phusebox schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 18:44:
[...]
Nee hoor, er staat niks meer voor Nederland op de planning bij Eukor.
Vermoed dat we de zelfde batch hebben, besteld in November (GT-line) en verwacht in Mei.Phusebox schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:47:
[...]
Hier ook begin november maar duurt nog een maandje (maximaal hopelijk).
Waar blijft de foto van de nieuwe rode auto?ViWe schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:47:
Morgen wordt de rode vervangen door een andere rode[Afbeelding]
Bevalt hij tot zover?
Zo dat is wel een lekkere meevaller zeg!MrBlueEyes schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:34:
[...]
Werk lease auto via Athlon.
Gaat om een 77kwh Plus Yacht blue. Begin januari besteld. Stond eerst verwacht eind juni, maar is dus een stuk eerder. Athlon had mij 2,5 week geleden gemaild dat de verwachte leverdatum vervroegd was naar 25 april.
Ik heb een 77kwh Plus in Deep Forest besteld half januari via MultiLease, verwachte levering was ook eind juni net als bij jou.
Ik heb 2 weken geleden nog even om een statusupdate gevraagd en kreeg als antwoord dat eind juni nog steeds van toepassing is.
Die van jou zal dan al eens eerder besteld zijn waarschijnlijk!
De Ideale Man schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:16:
[...]
Waar blijft de foto van de nieuwe rode auto?
Bevalt hij tot zover?
:strip_exif()/f/image/TK7vXP8UwsubikC8pNgj66MY.jpg?f=fotoalbum_large)
Bevalt prima, rijdt heerlijk!
[ Voor 14% gewijzigd door ViWe op 06-04-2022 12:37 ]
Ja ook erg blij mee. Ik had eigenlijk een Plus Advanced besteld. Maar toen werd eigenlijk deze plus besteld.ArmyOfQueens schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:17:
[...]
Zo dat is wel een lekkere meevaller zeg!
Ik heb een 77kwh Plus in Deep Forest besteld half januari via MultiLease, verwachte levering was ook eind juni net als bij jou.
Ik heb 2 weken geleden nog even om een statusupdate gevraagd en kreeg als antwoord dat eind juni nog steeds van toepassing is.
Die van jou zal dan al eens eerder besteld zijn waarschijnlijk!
Mooi hoor. Dit is een Plus of Advanced 77,4kw?
AUDI A6 DIESEL 2012 kan niet wachten op mijn KIA EV6 GT-LINE Zwart (Aurora Black Pearl)
Mooie bak man!
PS als je echt je kenteken niet erop wilt hebben moet je hem ff wat beter blokken want hij is nog leesbaar!
Heeft geen open dakje, dus een Plus.Sam Shaydee schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:58:
[...]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Bij mijn 77,4 kW Plus RDW Interstellar Grey zit overigens nog wel de relaxstoel. Ik heb begrepen dat die bij nieuwe bestellingen pas in de plus advanced zit (samen met open dak ++ en 20 inch wielen --).
Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA
Scherp!
Wanneer had je je bestelling geplaatst? Ik heb laatst een Plus besteld (Welke dus al in eerder in bulkbestelling is gezet door mijn leasemaatschappij). Misschien heb ik nog geluk.JanAllElectric schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:45:
Net bij de dealer geweest. Kenteken is bekend. Uitlevering 14 april![]()
. Dat is precies 1 maand na aankomst haven Rotterdam.
Bij mijn 77,4 kW Plus RDW Interstellar Grey zit overigens nog wel de relaxstoel. Ik heb begrepen dat die bij nieuwe bestellingen pas in de plus advanced zit (samen met open dak ++ en 20 inch wielen --).
In maart weer gebeld en nu wordt er gezegd, dat deze pas eind april geleverd kan worden. Ik zag aantal mensen hier net zijn KIA te hebben opgehaald en dacht ga toch weer de KIA Dealer bellen.
Net de Kia Dealer Vaneman gebeld. Was toch nieuwsgierig of mijn Kia er misschien al binnen was.
Net een email van de KIA Dealer ontvangen en daarin wordt nu gezegd dat de auto pas eind mei komt.
Kan niet meer wachten.
Plus 77,4kwh, RWDSam Shaydee schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:58:
[...]
Januari -> april wachten, dat is optimistisch voor een GT-line! Net als een aantal anderen in deze topic wacht ik sinds vorig jaar juni/juli op mijn AWD GT-line.Sam Shaydee schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:18:
Eind Januari had ik mijn EV6 besteld, de verkoper vertelde mij dat dit de laatste EV6 GT-LINE was die nog eind maart / half april geleverd kon worden.Daarna zou alle andere EV6's pas na de zomer geleverd worden.
In maart weer gebeld en nu wordt er gezegd, dat deze pas eind april geleverd kan worden. Ik zag aantal mensen hier net zijn KIA te hebben opgehaald en dacht ga toch weer de KIA Dealer bellen.
Net de Kia Dealer Vaneman gebeld. Was toch nieuwsgierig of mijn Kia er misschien al binnen was.
Net een email van de KIA Dealer ontvangen en daarin wordt nu gezegd dat de auto pas eind mei komt.
Kan niet meer wachten.
Als je dat zo hebt doorgekregen lijkt me week 32 dan.GoEV6 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:07:
Ik heb een mail van mijn Kia dealer ontvangen met daarin de verwachte losdatum van 18-06-2022. Is dat dan de datum van aankomst in de haven van Rotterdam? Bezorgweek 30 en retail week 32. Wat is op basis van de ervaring hier dan de week dat ik hem ongeveer kan ophalen?
AIs ik dit zo allemaal hier lees dan was het gewoon een verkoop praatje.Bryserker schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:08:
[...]
Januari -> april wachten, dat is optimistisch voor een GT-line! Net als een aantal anderen in deze topic wacht ik sinds vorig jaar juni/juli op mijn AWD GT-line.Nog steeds (laatste keer deze maandag gevraagd bij de dealer) kan mij niet met zekerheid verteld worden wanneer hij komt (en of hij op de Grand Uranus stond).
Net een boze mail gestuurd.
Nou sommigen hebben ook geluk gehad, dus wie weet hadden ze nog iets besteld voor de voorraad welke nog niet verkocht was.Sam Shaydee schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:13:
[...]
AIs ik dit zo allemaal hier lees dan was het gewoon een verkoop praatje.
Net een boze mail gestuurd." iemand blij maken met een dode mus"
Laten we hopen en positief blijven.Phusebox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:18:
[...]
Nou sommigen hebben ook geluk gehad, dus wie weet hadden ze nog iets besteld voor de voorraad welke nog niet verkocht was.
Wie weet komt het toch eerder dan verwacht 😎
met Warmte Pomp (WP) in 2022 besteld hebben en in aanmerking voor de SEPP subsidie willen komen. (€3350,-)
Er zijn van deze rode met WP modellen rond de 80-90 na 3 jan in NL met de OUDE prijzen besteld.
In ieder geval hebben wij op 3jan 1 besteld en staat op 10 juni (dock datum) nog steeds, dus verwacht toch het VIN nummer binnenkort.
In de bestellijst van dit form staan er een paar, dus ben zeer benieuwd of jullie nog wat van jullie dealer gehoord hebben. Hebben jullie al een VIN en hebben jullie iets gehoord mbt dat de huidige fiscale waarde met WP nu boven de 45k is?
Zal wel de reden zijn dat de warmtepomp per 1 april ook geen optie meer is op de Air?Fabian-69 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:36:
Zo langzamerhand gaat het nu ook spannend worden voor de mensen die een rode AIR 58 Kwu
met Warmte Pomp (WP) in 2022 besteld hebben en in aanmerking voor de SEPP subsidie willen komen. (€3350,-)
Er zijn van deze rode met WP modellen rond de 80-90 na 3 jan in NL met de OUDE prijzen besteld.
In ieder geval hebben wij op 3jan 1 besteld en staat op 10 juni (dock datum) nog steeds, dus verwacht toch het VIN nummer binnenkort.
In de bestellijst van dit form staan er een paar, dus ben zeer benieuwd of jullie nog wat van jullie dealer gehoord hebben. Hebben jullie al een VIN en hebben jullie iets gehoord mbt dat de huidige fiscale waarde met WP nu boven de 45k is?
Wel een volle batterij voor 31 euro... op een auto van 50-60k

Besteld begin decemberJST94 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:54:
[...]
Wanneer had je je bestelling geplaatst? Ik heb laatst een Plus besteld (Welke dus al in eerder in bulkbestelling is gezet door mijn leasemaatschappij). Misschien heb ik nog geluk.
Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA
Bij mij precies 4 weken vanaf lossen vanaf de boot. Dat was 15 maart en ik kan de auto 14 april ophalen.GoEV6 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:07:
Ik heb een mail van mijn Kia dealer ontvangen met daarin de verwachte losdatum van 18-06-2022. Is dat dan de datum van aankomst in de haven van Rotterdam? Bezorgweek 30 en retail week 32. Wat is op basis van de ervaring hier dan de week dat ik hem ongeveer kan ophalen?
Ik teken ervoorJanAllElectric schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:22:
[...]
Bij mij precies 4 weken vanaf lossen vanaf de boot. Dat was 15 maart en ik kan de auto 14 april ophalen.

Auto is eind oktober besteld... GTLine Yacht Blue AWD.
Misschien krijg je een gratis upgrade naar de GT?Griffen83 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:37:
Pff net weer contact gehad met de dealer. Helaas nog steeds geen VIN.![]()
Auto is eind oktober besteld... GTLine Yacht Blue AWD.

/f/image/kgrit5EnBwvfvqzJ3hKvyKDu.png?f=fotoalbum_large)
Bron: https://www.facebook.com/...4&set=gm.4828382887259587
Wat is dat Yacht Blue toch ook een mooie kleur! Ik kan haast niet wachten op de "mijne".Phusebox schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:24:
Paar blauwe EV6'en onderweg naar de dealer...
[Afbeelding]
Ben benieuwd naar mijn leverdatum dan. staat nu voor eind juni gepland, week 26 maar kreeg vanochtend te horen dat de auto nog niet is geproduceerd. Zal ook wel wat later worden.. hoop hem in ieder geval in augustus te krijgen.GoEV6 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:07:
Gaat trouwens om een Blauwe GT-Line RWD
WoWPhusebox schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:24:
Paar blauwe EV6'en onderweg naar de dealer...
[Afbeelding]

Helemaal mee eens, ik kan ook niet wachten. Minimaal nog 6 maanden wachten, duurt langMrBlueEyes schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:38:
[...]
Wat is dat Yacht Blue toch ook een mooie kleur! Ik kan haast niet wachten op de "mijne".

It’s true!! My car has arrived and I should get it at the end of April 👍👍👍Phusebox schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:19:
[...]
Jep sitting in the dock before it leaves again tomorrow I believe.
Guess they don't unload on Sunday?
Fingers crossed yours is on there as well. And mine, because I am not sure either.
Anyone else had the good news?
Nope, silence. I never got any update unless I asked for it.Darksprout schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:40:
[...]
It’s true!! My car has arrived and I should get it at the end of April 👍👍👍
Congrats by the way. I know you have been waiting longer as I have.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2022 21:45 ]
Yeah I had to ask too. I called van M today and asked if it arrived on the ship last weekend. I was told it’s here but I don’t know precisely where!!Phusebox schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:42:
[...]
Nope, silence. I never got any update unless I asked for it.
Who knows how it works 🤷🏼♂️
Nog niet, maar ik heb dan ook een maandje later dan jij besteld, ook GT-line AWD. Ik heb een VIN, en goede hoop dat mijne op de Morning Lily staat (23 april in Antwerpen, nu ergens bij Livorno, Italie).Darksprout schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:40:
[...]
Maar kan ook zo maar de daarop volgende boot zijn..of morgen een belletje van de dealer om iets af te spreken
Whatever
YouTube: Kia EV6 GT driving at 263 km/h in Germany
YouTube: Kia EV6 GT Autobahn Test - 253km/h Top Speed
Psst, verkeerde topicjoeypedro13 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 00:47:
De eerste filmpjes van de EV6 GT komen langzaam aan online met topsnelheid test op de autobahn. Wel jammer dat mensen van KIA alleen rijden en dat die journalisten als passagier mee rijden. Hieronder 2 linkjes van van filmpjes in het engels.
YouTube: Kia EV6 GT driving at 263 km/h in Germany
YouTube: Kia EV6 GT Autobahn Test - 253km/h Top Speed
Vreemd dat de dealer nog niet gebeld heeft. Ze belde mij al 1 dag na aankomst kade.Phusebox schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:42:
[...]
Nope, silence. I never got any update unless I asked for it.
Congrats by the way. I know you have been waiting longer as I have.
En waarom belden ze? Om een afspraak te maken of alleen aan te geven dat ie was aangekomen?De Ideale Man schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:30:
[...]
Vreemd dat de dealer nog niet gebeld heeft. Ze belde mij al 1 dag na aankomst kade.
Ik heb paar dagen voor aankomst nog gevraagd en toen was het nog waarschijnlijk begin mei uitlevering. Voel me bezwaard om alwéér te vragen. Ik zal wel de lastigste klant zijn die ze ooit hebben gehad...
Ik ben af en toe die data van RDW aan het checken, maar het is zo gek dat er wel stuk of 10 verschillende catalogusprijzen worden geregistreerd. Dat kan toch niet eigenlijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2022 07:57 ]
Om een afspraak te maken om de auto op te halen.Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:55:
[...]
En waarom belden ze? Om een afspraak te maken of alleen aan te geven dat ie was aangekomen?
[ Voor 6% gewijzigd door De Ideale Man op 08-04-2022 09:10 ]
Komt dat niet door eventuele accessoires die vanuit de dealer erop worden gezet?Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:55:
[...]
Ik ben af en toe die data van RDW aan het checken, maar het is zo gek dat er wel stuk of 10 verschillende catalogusprijzen worden geregistreerd. Dat kan toch niet eigenlijk?
Ik gok dat de verschillen waarschijnlijk een paar honderd tot 1500 euro zijn.
Accessoires horen er niet bij toch, dat wordt niet bij RDW geregistreerd dacht ik.R20141016 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:17:
[...]
Komt dat niet door eventuele accessoires die vanuit de dealer erop worden gezet?
Ik gok dat de verschillen waarschijnlijk een paar honderd tot 1500 euro zijn.
Die van mij is besteld in februari met verwachte levering halverwege augustus.
Feit is dat met name de GT-Line AWD nog nauwelijks is uitgeleverd in Nederland (of i.i.g. aan tweakers), maar dat inmiddels wat mensen een langverwacht belletje van de dealer hebben gehad (een maand of 8 na bestelling

Zo vermoed ik dat mijn EV6 op de Morning Lily staat. Maar als ik zo eens naar de recente bewegingen van dat schip kijk is de kapitein dronken, of de EV6 van @Phusebox staat ook op dat schip
Oftewel : hey spaghettivreters, laat "mijn" boot eens binnen in de haven!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LV3xPDVUCtSqgmbNfTGC1vNX.jpg?f=user_large)
Whatever
Die van mij is al lang tussen de wal en 't schip gevallen, letterlijk en figuurlijkDigiK-oz schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:03:
Dat weet niemand (hier in ieder geval niet). Maar speculeren/gokken op basis van stukjes informatie van de dealer is ook leuk
Feit is dat met name de GT-Line AWD nog nauwelijks is uitgeleverd in Nederland (of i.i.g. aan tweakers), maar dat inmiddels wat mensen een langverwacht belletje van de dealer hebben gehad (een maand of 8 na bestelling)
Zo vermoed ik dat mijn EV6 op de Morning Lily staat. Maar als ik zo eens naar de recente bewegingen van dat schip kijk is de kapitein dronken, of de EV6 van @Phusebox staat ook op dat schip![]()
Oftewel : hey spaghettivreters, laat "mijn" boot eens binnen in de haven!
[Afbeelding]
Nice, congrats. Eindelijk duidelijkheid.Claudia1971 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:06:
🥳🥳🥳🥳🥳 net een telefoontje van de dealer gehad, mijn picanto gt line staat in Nederland. Dus deze stond ook op de grand uranus. Volgende week verwachten ze hem bij de dealer en dan een week later kan ik hem halen. Dus ik ga uit van nu nog max 3 weken wachten. Besteld in augustus 2021, dus het wachten is bijna voorbij.
Begin hier weer langzaam te vrezen dat er toch weer iets mis is.
Ik ga voor je duimen!!!!Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:15:
[...]
Nice, congrats. Eindelijk duidelijkheid.
Hij staat misschien op de volgende bootPhusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:15:
[...]
Nice, congrats. Eindelijk duidelijkheid.

Welke volgende boot... er is er geen meer.De Ideale Man schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:30:
[...]
Hij staat misschien op de volgende boot
Wat dan weer strookt met iemand die laatste zei dat de eerstvolgende levering pas ergens in de zomer zou zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2022 13:32 ]
@Phusebox kan jij al zien welke boten er binnenkort richting NL komen? 😅
Hij staat met Dock datum 10 juni.
Naar Nederland geen.Fabian-69 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:16:
Dan is het eindelijk zover. Rode 58kwu +WP 3 januari besteld en zojuist te horen gekregen dat hij geproduceerd is. VIN is bekend.
@Phusebox kan jij al zien welke boten er binnenkort richting NL komen? 😅
Hij staat met Dock datum 10 juni.
https://www.eukor.com/schedule-search > Vertrek Pyeongtaek invullen en dan aankomst kun je een land invullen, Netherlands of Belgium bijvoorbeeld.
Dock datum 10 juni lijkt dus weer te bevestigen dat de eerstvolgende boot pas half mei zal vertrekken naar Nederland.
EX40 TMP Ultra Sage Green MY25 ; Compress 5800iAW7 + 12E / HR200 / 50 l buffervat / RT800 / HS25/6 / radiatoren
Congrats, alweer eentje.ERN5T schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:05:
Net het bericht van de dealer ontvangen dat de EV6 (GT-line AWD) op de kade staat. Hij heeft dus inderdaad op de Grand Uranus gestaan.
Patiently waiting...

(nou ja patiently).
Ze durven niet meer te bellen....Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:20:
[...]
Congrats, alweer eentje.
Patiently waiting...![]()
(nou ja patiently).
Toch nog niet… kvk is niet bekend bij het rdw.
KvK? Heb je een 1 mans zaak?Doppie2011 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:16:
[...]
Toch nog niet… kvk is niet bekend bij het rdw.
Wanneer is ook alweer de overgang naar my23? Dacht dat bij Kia dit ongeveer halverwege het jaar was
Sorry verkeerde topicElectrocar schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:58:
Net gebeld door de dealer trekhaak en toebehoren binnen, krijg ook gelijk update climate controle. En onderzoek naar de laadproblemen.

Jaja freelancer toch ook alweer een hele tijd… vreemd dat rdw dus problemen kan hebben daarmee.The Wizard schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:
[...]
KvK? Heb je een 1 mans zaak?
Wanneer is ook alweer de overgang naar my23? Dacht dat bij Kia dit ongeveer halverwege het jaar was
Ja, dat is het zeker. En nu?Doppie2011 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:00:
[...]
Jaja freelancer toch ook alweer een hele tijd… vreemd dat rdw dus problemen kan hebben daarmee.
In de zomer zullen er ook een hoop Niro EV modellen opstaan. Althans ik hoop die van mij wel.Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:32:
[...]
Welke volgende boot... er is er geen meer.
Wat dan weer strookt met iemand die laatste zei dat de eerstvolgende levering pas ergens in de zomer zou zijn?
Bedankt voor de info. Vanmiddag nog doorgekregen dat hij op de boot al is. Ik zie op de site de volgende boten naar België. (Naar Nederland zie ik niets heen gaan)Phusebox schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:35:
[...]
Naar Nederland geen.
https://www.eukor.com/schedule-search > Vertrek Pyeongtaek invullen en dan aankomst kun je een land invullen, Netherlands of Belgium bijvoorbeeld.
Dock datum 10 juni lijkt dus weer te bevestigen dat de eerstvolgende boot pas half mei zal vertrekken naar Nederland.
MORNING LADY V-106 (vertrek 2022-03-23)
TOMBARRA V-031 (vertrek 2022-04-05)
MORNING CONCERT V-149. (Vertrek 2022-04-12)
Dus op welke zal ie staan? Denk dan de TOMBARRA, of ligt de MORNING CONCERT nu in de haven om ingeladen te worden?
Ook vernomen, dat er meerdere rode AIR 58 kwu opstaan en zelfs die eind januari besteld zijn. Wellicht een hele batch rode nu.
Verwacht eind mei op de kade, hij staat op de boot.
Moonscape GT-line 77kw AWD.
Besteld in November.
Levering: 17 Maart -> 1 Mei -> eind Mei
Zullen nog wel een aantal weken bij komen.
[ Voor 17% gewijzigd door marcovit op 09-04-2022 08:43 ]
Ja, helaas. Gemiddelde lijkt +3 weken nadat de boot is aangekomen.marcovit schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 07:48:
Gisteren toch even gebelt naar de dealer over een status update nadat hun email niet meer werkte (contactpersoon is weg).
Verwacht eind mei op de kade, hij staat op de boot.
Moonscape GT-line 77kw.
Besteld in November.
Levering: 17 Maart -> 1 Mei -> eind Mei
Zullen nog wel een aantal weken bij komen.
Beetje balen dat ik nog niks heb gehoord...
Zie er nog steeds erg weinig rijden hier, weet er stuk of 3 die rondrijden in een straal van 30 km maar meer ook niet.
Inderdaad. Ik hoor zeer verschillende leveringsdagen. Ene zegt dockdatum eind mei. Mijn dealer zegt levering auto in mei, maar als er geen boot naar Rotterdam komt dan betwijfel ik dat.Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:06:
Deze laatste weken duren echt het langst. Een week geleden kwam de Grand Uranus aan in Rotterdam maar het lijkt nu al een maand te duren.
Beetje balen dat ik nog niks heb gehoord...
Zie er nog steeds erg weinig rijden hier, weet er stuk of 3 die rondrijden in een straal van 30 km maar meer ook niet.
Dus nog een kleine 2 maandjes geduld…
Eindelijk licht aan het einde van de tunnel.Franciesco schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:38:
Hier ook weer een update. Dat de bestelde EV6 AWD GT-line in Yacht blue geproduceerd was had ik begin maart al gehoord. Maar nu een bericht dat de auto begin tweede helft mei bij de dealer komt en ca eind mei uitgeleverd kan worden.
Dus nog een kleine 2 maandjes geduld…
Bij jou weten ze al zonder dat de auto op een boot staat wanneer zo ongeveer kunnen uitleveren. Mijn auto staat, denk ik, in0 Nederland en ze kunnen nog helemaal niks zeggen... Alleen dat ie bij hun verwacht wordt eind april. Dat zou dan ook pas uitlevering half mei zijn.
Op de Morning Lily of de Morning Lady? Beide al onderweg.
Of op de Morning Concert? Vertrek 12 april en dan dus nog niet onderweg. Ik weet niet of ik er ooit achter ga komen…
Als ik goed is kan ik midden mei mijn auto ophalen.Phusebox schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:49:
[...]
Eindelijk licht aan het einde van de tunnel.
Bij jou weten ze al zonder dat de auto op een boot staat wanneer zo ongeveer kunnen uitleveren. Mijn auto staat, denk ik, in0 Nederland en ze kunnen nog helemaal niks zeggen... Alleen dat ie bij hun verwacht wordt eind april. Dat zou dan ook pas uitlevering half mei zijn.
Nog ff een afleverafspraak maken.
Yes, my car (GT line AWD snow white pearl) at the dealer at April 22 😁Darksprout schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:40:
[...]
Ik krijg precies hetzelfde datum door. Midden mei.R20141016 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:02:
[...]
Als ik goed is kan ik midden mei mijn auto ophalen.![]()
Nog ff een afleverafspraak maken.
Misschien die van jou ook al!!Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:55:
Er zijn er best een hoop op kenteken gezet de afgelopen paar dagen. Deze maand al 121.
Lijkt me niet. Vrijdag wisten ze nog van niks, althans ik kreeg een mailtje over een andere vraag die open stond. Was er iets te melden hadden ze dat hopelijk wel gedaan.
Misschien bellen ze pas om een afspraak te maken als hij bij hun is gearriveerd.Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:15:
[...]
Lijkt me niet. Vrijdag wisten ze nog van niks, althans ik kreeg een mailtje over een andere vraag die open stond. Was er iets te melden hadden ze dat hopelijk wel gedaan.
Hij kan toch niet zijn verdwenen...
Prijzen zijn 500 euro omhoog gegaan toch. En volgens mij registreren ze de fiscale waarde op dag van kenteken inschrijving en niet op dag van aankoop.Tolga07 schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:33:
Er is wel een op kenteken gezet die voldoet aan degene die ik heb besteld alleen catalogusprijs is wel 500 euro meer?
Gaat nog leuk worden voor de mensen met subsidie aanvraag die er net onder zaten.
Dat is dan ook lekker. Als je 8 maanden geleden een auto hebt besteld kun ineens duurder uit zijn!! Je spreekt toch een bedrag af van moment van aankoop ook lease??Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:51:
[...]
Prijzen zijn 500 euro omhoog gegaan toch. En volgens mij registreren ze de fiscale waarde op dag van kenteken inschrijving en niet op dag van aankoop.
Gaat nog leuk worden voor de mensen met subsidie aanvraag die er net onder zaten.
Helaas is dat wel hoe het werkt. Je spreekt een bedrag af maar de dealer moet officieel de fiscale waarde doorgeven aan het RDW die op dat moment geldig is voor die auto en uitvoering.De Ideale Man schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:28:
[...]
Dat is dan ook lekker. Als je 8 maanden geleden een auto hebt besteld kun ineens duurder uit zijn!! Je spreekt toch een bedrag af van moment van aankoop ook lease??
Dus het kan zomaar zijn dat je eerst net onder de subsidiegrens zat en nu er net boven.
Dan zou het dus zeer goed kunnen dat mijn auto dan op kenteken staat, zeker gezien de dealer zegt levering in mei.Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:51:
[...]
Prijzen zijn 500 euro omhoog gegaan toch. En volgens mij registreren ze de fiscale waarde op dag van kenteken inschrijving en niet op dag van aankoop.
Als je de enige bent in Nederland die eenzelfde auto heeft besteld?Tolga07 schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:47:
[...]
Dan zou het dus zeer goed kunnen dat mijn auto dan op kenteken staat, zeker gezien de dealer zegt levering in mei.
Op welke site kun je dit zien dan?Tolga07 schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:33:
Er is wel een op kenteken gezet die voldoet aan degene die ik heb besteld alleen catalogusprijs is wel 500 euro meer?
Die hoop hou ik. In ieder geval is de configuratie die ik heb: 58 kwh + wp in het kleur wit niet echt populair als in weinig op kenteken gezet tot nu toe.Phusebox schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:54:
[...]
Als je de enige bent in Nederland die eenzelfde auto heeft besteld?
Op open rdw kan je dit zien, en dan op basis van filters.
Wanneer had jij hem besteld ? geniet ervan hoop dat hij snel word geleverd.ERN5T schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:05:
Net het bericht van de dealer ontvangen dat de EV6 (GT-line AWD) op de kade staat. Hij heeft dus inderdaad op de Grand Uranus gestaan.
dakdragers of iets anders?
[ Voor 10% gewijzigd door CtrlAlt op 11-04-2022 11:03 ]