Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:08

The Wizard

Moderator Mobile
Chevalric schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:40:
[...]

Krijg toch het idee dat ze maar iets roepen. Mijn auto (GT Line Yacht Blue) was op 23 feb besteld met week van 28 juli a.s. als leverdatum. Nou ja, we gaan het zien. Uiteindelijk kunnen we er hopelijk langer in rijden dan dat we moeten wachten ;).
Die van mij 7 maart besteld, initieel 30 juni leveren (bron: Leasemaatschappij), maar even contact opgenomen met de dealer en die gaf aan dat het niet voor augustus wordt...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
The Wizard schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Die van mij 7 maart besteld, initieel 30 juni leveren (bron: Leasemaatschappij), maar even contact opgenomen met de dealer en die gaf aan dat het niet voor augustus wordt...
Denk dat je grofweg met ca. 6 maanden moet rekenen. Heel soms gaat het sneller als je geluk hebt maar kan ook langer duren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 03-05 16:48
Ben benieuwd wie die ene Steel Grey Plus RWD op de boot gaat krijgen, Phusebox of ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Electric schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:13:
Ben benieuwd wie die ene Steel Grey Plus RWD op de boot gaat krijgen, Phusebox of ik.
Hoe weet je welke auto's er op de boot staan?

Die van mij zal hoogstens op de volgende boot staan verwacht ik, niet deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Phusebox schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:51:
[...]

Denk dat je grofweg met ca. 6 maanden moet rekenen. Heel soms gaat het sneller als je geluk hebt maar kan ook langer duren.
Yep, I know, maar er zijn altijd verschillende partijen die verschillende levertijden hanteren. De dealer waar ik een proefrit had gemaakt zei al tussen september en december, dus daar ga ik ook van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kia.fwachtend
  • Laatst online: 13-05-2022
1Mark schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:24:
[...]

wat zeggen ze als je zelf belt of emailed?
Dit is wat ik als antwoord kreeg: "We hebben nog geen informatie gekregen. We houden je op de hoogte." Letterlijk 2 keer exact hetzelfde geschreven. Ik denk dat het een copy-paste is die ze dagelijks meerdere malen moeten doen. ;-)

Heb het intussen wel opgegeven om te vragen. Een van de komende dagen/weken stap ik nog eens binnen bij de dealer. Kijken of ik dan weer met hetzelfde standaard antwoord naar huis gestuurd zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Kia.fwachtend schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Dit is wat ik als antwoord kreeg: "We hebben nog geen informatie gekregen. We houden je op de hoogte." Letterlijk 2 keer exact hetzelfde geschreven. Ik denk dat het een copy-paste is die ze dagelijks meerdere malen moeten doen. ;-)

Heb het intussen wel opgegeven om te vragen. Een van de komende dagen/weken stap ik nog eens binnen bij de dealer. Kijken of ik dan weer met hetzelfde standaard antwoord naar huis gestuurd zal worden.
Ik heb hetzelfde gehad. Na ruim 4 maanden was er dan het bericht dat ie geproduceerd was. Daarna nog 2 maanden erbij tellen tot aflevering (5 weken op de boot + 3 weken dealer delay). Hopelijk kan ik hem begin mei afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kia.fwachtend
  • Laatst online: 13-05-2022
Decal1981 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Datum zou toch op de bestelbon moeten staan voor levering, hier op 08/11/2021 gtline AWD besteld en leverdatum op bon staat op 15/07/2022 maar paar dagen later mailtje ontvangen dat dit kan verlengd worden tot 15/09/2022 (ook in België)
Bestelbon ligt bij Leaseplan. In het begin heb ik bij hen gevraagd of zij meer info hadden. Hoewel "ter promotie van de elektrische bedrijfswagens" ze toen op hun (professionele) site uitpakten met leveringstermijn van KIA EV6 op 6 of 7 maanden zeiden ze me aan telefoon dat ze geen te verwachte leveringsdatum hadden gekregen maar dit gemakkelijk 9 maanden kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claudia1971
  • Laatst online: 01-05-2022
Phusebox schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:19:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Na ruim 4 maanden was er dan het bericht dat ie geproduceerd was. Daarna nog 2 maanden erbij tellen tot aflevering (5 weken op de boot + 3 weken dealer delay). Hopelijk kan ik hem begin mei afhalen.
:| :| :| :| ik ben ook bang dat die van mij op de grand uranus staat |:(
Morgen ga ik wel even met de dealer bellen om het na te vragen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decal1981
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-12-2024
Kia.fwachtend schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:21:
[...]

Bestelbon ligt bij Leaseplan. In het begin heb ik bij hen gevraagd of zij meer info hadden. Hoewel "ter promotie van de elektrische bedrijfswagens" ze toen op hun (professionele) site uitpakten met leveringstermijn van KIA EV6 op 6 of 7 maanden zeiden ze me aan telefoon dat ze geen te verwachte leveringsdatum hadden gekregen maar dit gemakkelijk 9 maanden kan zijn.
Denk dat mijn dealer ook op veilig speelt met de te verwachten leverdatum, na het volgen hier op de site denk ik tss de 6 a 9 maand levertijd, te zien of het een RWD, AWD, earth of gtline is... Reken maar op een 10 maand hebben ze mij van in het begin gezegd, zo ben ik niet ontgoocheld als het wat lang duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Decal1981 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:31:
[...]

Denk dat mijn dealer ook op veilig speelt met de te verwachten leverdatum, na het volgen hier op de site denk ik tss de 6 a 9 maand levertijd, te zien of het een RWD, AWD, earth of gtline is... Reken maar op een 10 maand hebben ze mij van in het begin gezegd, zo ben ik niet ontgoocheld als het wat lang duurt :)
Kunnen ze ook beter doen, better to over perform than under deliver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Voor de Belgen onder ons, de Asian Dynasty is inmiddels in Antwerpen.

De Grand Uranus vaart bijna voor de kust van Afrika, op weg naar de Golf van Aden, vervolgens de Rode Zee en daarna het Suez kanaal (waar hij over 5 dagen aan zou moeten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
10 maanden zou toch wel vervelend zijn, dan wordt het voor mij waarschijnlijk 2023. En dat betekent meer bijtelling.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Begin januari heb ik een Kia EV6 Plus advanced besteld bij Athlon. Bij de bevestiging kreeg ik echter de melding dat ze een EV6 Plus hadden besteld met leverdatum eind juni.

Vervolgens kreeg te horen dat ik de EV6 Plus advanced moest bestellen via Arval. Hiervoor kreeg ik halverwege februari een bevestiging. Deze zou eind september geleverd worden.

Na contact met Van Mossel afgelopen week kreeg ik te horen dat deze helemaal niet besteld was. Tegelijkertijd kreeg ik wel het goede nieuws dat de door Athlon bestelde EV Plus ieder moment in Nederland kan aankomen.

Oftewel ergens in april zal ik een Kia EV6 Plus RWD Yacht Blue hebben! Een erg gedoe met bestellen, maar nu uiteindelijk wel het geluk dat ik heel snel een auto heb.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Dus Arval had je auto niet besteld? En hoe weet van Mossel dan of er een auto voor jou besteld is?

Ik heb ook via Arval besteld, dus ik word een beetje zenuwachtig van je bericht 😱

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Claudia1971
Mijn auto dobbert nog ergens op zee volgens de dealer 😱😱😱😱
Volgens hun zou hij 22 april aan moeten komen. Geen idee in welke haven want dit zou dan volgens mij niet Rotterdam zijn.

Nou ik ben benieuwd! Ik wacht ook pas sinds 17 augustus 2021 😅😅😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Chevalric schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:32:
Dus Arval had je auto niet besteld? En hoe weet van Mossel dan of er een auto voor jou besteld is?

Ik heb ook via Arval besteld, dus ik word een beetje zenuwachtig van je bericht 😱
Ik heb ook via Arval besteld, is gewoon doorgekomen, dus niet zenuwachtig worden :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:39
Claudia1971 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:33:
Mijn auto dobbert nog ergens op zee volgens de dealer 😱😱😱😱
Volgens hun zou hij 22 april aan moeten komen. Geen idee in welke haven want dit zou dan volgens mij niet Rotterdam zijn.

Nou ik ben benieuwd! Ik wacht ook pas sinds 17 augustus 2021 😅😅😅😅
Vehicle carrier "Morning Lily" komt 23/4 aan in Antwerpen vanuit Pyeongtaek, dus dat zit in de buurt. De door mij bestelde GT-Line AWD zou volgens de dealer ook rond die tijd komen (en ik wacht nog 4 dagen langer :p)

Whatever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Chevalric schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:32:

Via mijn werkgever werken we met een aantal leasemaatschappijen maar wel weer met vaste dealers. Dus er was 2x een auto voor mij besteld, maar blijkbaar ging de bestelling niet helemaal goed. Mijn eerste contact is met mijn werkgever voor de juiste lease auto. Bij de dealer is wel mijn naam bekend die verbonden is aan een auto. En geen idee waarom het zo'n rommeltje was. Zolang het nu maar allemaal klopt en ik straks mijn auto al heb.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:20
De proef op de som genomen en de dealer maar eens gemaild of er ondertussen een precieze datum bekend is, in plaats van leverweek 13.

Heb sinds januari niks meer van ze vernomen dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ik heb vannacht een mailtje van Athlon gekregen dat de geplande datum nu 25 april is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik was in de veronderstelling dat mijn auto op de Asian Dynasty stond, dus woensdag maar even een mailtje naar de verkoper gestuurd met een verzoek voor wat meer info. Tot mijn stomme verbazing belde hij donderdag dat de auto er al stond, en dat hij vanaf de 22e kon worden afgehaald. Komende dinsdag haal ik de EV6 dus op.

Maar, binnen de 36 uur van aanleggen van de Asian Dynasty een EV6 naar de dealer in de regio Den Haag lijkt me onwaarschijnlijk. Maar hoe die dan binnen is gekomen...

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FirePuma142 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:04:
Ik was in de veronderstelling dat mijn auto op de Asian Dynasty stond, dus woensdag maar even een mailtje naar de verkoper gestuurd met een verzoek voor wat meer info. Tot mijn stomme verbazing belde hij donderdag dat de auto er al stond, en dat hij vanaf de 22e kon worden afgehaald. Komende dinsdag haal ik de EV6 dus op.

Maar, binnen de 36 uur van aanleggen van de Asian Dynasty een EV6 naar de dealer in de regio Den Haag lijkt me onwaarschijnlijk. Maar hoe die dan binnen is gekomen...
Nice. Wel vaag dat je vraagt en hij dan over 5 pdagen af te halen is. Dan hadden ze toch ook eerder wat kunnen laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Nice. Wel vaag dat je vraagt en hij dan over 5 pdagen af te halen is. Dan hadden ze toch ook eerder wat kunnen laten weten?
Ja, vrij bijzonder. Maar de oorspronkelijke verkoper “is er niet meer” hoorde ik in hetzelfde gesprek. Wellicht is dat niet helemaal lekker gegaan in de overdracht mbt communicatie of is die overdracht er niet geweest.

Ik heb stomtoevallig een weekje vakantie volgende week. Heel vervelend.

[ Voor 7% gewijzigd door FirePuma142 op 18-03-2022 16:23 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Poulske schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:51:
De proef op de som genomen en de dealer maar eens gemaild of er ondertussen een precieze datum bekend is, in plaats van leverweek 13.

Heb sinds januari niks meer van ze vernomen dus ben benieuwd.
Bericht van de dealer ontvangen dat de auto 3 april wordt gelost. Dan moeten er nog nieuwe banden ondergezet worden en een kenteken aanvragen wat 3 werkdagen duurt.

Het is geen week 13, maar wel gelukkig dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-07 15:09
Gelukkig heb ik ook bericht gehad van de dealer dat mijn Kia in Nederland is. Helaas moet ik wachtend tot 1 april vanwege mijn huidige contract LM :-( . En de eerste week van april heb ik geen tijd om de auto op te halen :S . Ze kunnen hem wel brengen, maar dat vind ik niets. Ophalen hoort erbij en dan heb ik meteen leuk 100km om terug te rijden. Nu heb ik de afspraak staan op 12 april *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:53
Hoe weten jullie op welke boot de auto staat? Via de dealer?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
VidaR-9 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:41:
Gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
VidaR-9 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:41:
Als je auto klaar is en er gaat maar 1 boot is het niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claudia1971
Ik gok nu op de grand uranus of de morning lily. Dus mijn aflevering zal wel pas eind april of ergens in mei worden 😱😱😱😱😱😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man

@Phusebox Dit ziet er vet uit. Gaat jouw auto er ook zo uit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee geen wrap voor mij. Is mij de 5000 euro niet waard. Die van mij wordt alleen van een keramische coating voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canby
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-09 22:04
Phusebox schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:07:
[...]

Nee geen wrap voor mij. Is mij de 5000 euro niet waard. Die van mij wordt alleen van een keramische coating voorzien.
Maar een goede ceramische coating kost ook rond €1500. En is maar voor max 2 jaar als jij door de wasstraat heen gaat. Toch? PPF behandeling in dit geval is de beste, heb ik het begrepen. Kost juist rond 4000, net als wrap. En steenslag, en wasstraat bestendig. En nog zelfherstellend...

[ Voor 17% gewijzigd door Canby op 19-03-2022 18:01 ]

EV6 77,4kWh Plus Advanced AWD / MY23, Interstellar Grey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Canby schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Maar een goede ceramische coating kost ook rond €1500. En is maar voor max 2 jaar als jij door de wasstraat heen gaat. Toch? PPF behandeling in dit geval is de beste, heb ik het begrepen. Kost juist rond 4000, net als wrap. En steenslag, en wasstraat bestendig. En nog zelfherstellend...
Als die wraps zo magisch waren dat ze eeuwig mee gingen werd het wel meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canby
Phusebox schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:36:
[...]

Als die wraps zo magisch waren dat ze eeuwig mee gingen werd het wel meer gedaan.
Ik zeg, waarom wrap en niet PPF? Qua kosten zijn ze niet ver van elkaar (als ik me niet vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Canby schreef op zondag 20 maart 2022 @ 00:31:
[...]

Ik zeg, waarom wrap en niet PPF? Qua kosten zijn ze niet ver van elkaar (als ik me niet vergis).
Wrap of PPF maakt niet uit. Dat gaat ook maar beperkt mee. Laten we zeggen 5 jaar. Als wraps/ppf nooit krassen kregen of beschadigd raakten zou iedereen het doen toch?

5000 euro is gewoon een smak geld, 10% van de nieuwprijs van de auto. Op een auto van 100k of 150k+ snap ik het wellicht nog. Maar dit, is gewoon een tweede auto op je nieuwe auto plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Waarom overdrijf je enorm? met €5000 kan je 2 Ferrari's laten wrappen

https://blindeerkoning.nl/prijzen-car-wrapping/

[ Voor 36% gewijzigd door bombadil op 20-03-2022 07:06 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bombadil schreef op zondag 20 maart 2022 @ 07:04:
Waarom overdrijf je enorm? met €5000 kan je 2 Ferrari's laten wrappen

https://blindeerkoning.nl/prijzen-car-wrapping/
Omdat ik offertes heb opgevraagd, maar dat was dan wel voor PPF. Misschien is een normale wrap goedkoper.

Maar dit is meer iets voor het andere topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Update: de Grand Uranus is bijna bij het Suez kanaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3E74q9vM45ICkOscK6XXKgmwv-A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/03iwKI0lX1lqvHTZdEoUqBxY.png?f=user_large

Grand Uranus

Positie: Rode Zee
Vertrokken: 27 februari
Volgende stop: Suez kanaal (22 maart)
Aankomst in Rotterdam : 2 april

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanAllElectric
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 09:10
Dealer gebeld. Mijn auto stond inderdaad op de Asian Dynasty _/-\o_ . Transport inplannen en uitvoeren duurt ca 10 dagen. Geplande aflevering 2e week april. Trekhaak is in voorraad, dus dat levert ook geen vertraging op.

Nu vakantie plannen om met de auto eens een leuk stuk te gaan rijden.

Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik was van de week bij de dealer langs geweest en die gaf aan dat de "verwachte" datum die nu in het systeem stond voor mijn EV6 GT eind juli was. Stuk eerder dan najaar 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rdy030
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 09:38
Ik zojuist bericht gehad van de dealer dat de importeur een eerste leveringsindicatie van eind juni geeft!

Mijn auto (RWD GT-Line) is vorige week besteld, toen was verwachte levering nog begin augustus. De lokale KIA dealer gaf twee weken eerder eind september als indicatie. Gaat tot dusver alleen nog de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:22
joeypedro13 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:47:
Ik was van de week bij de dealer langs geweest en die gaf aan dat de "verwachte" datum die nu in het systeem stond voor mijn EV6 GT eind juli was. Stuk eerder dan najaar 2022.
Dat zou fantastisch zijn, maar aangezien we helemaal nog geen officiële of zelfs officieuze (p)reviews van de GT hebben gezien vraag ik me af of dat realistisch is. Ik hoop van wel, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
AnotherFruitcake schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:26:
[...]

Dat zou fantastisch zijn, maar aangezien we helemaal nog geen officiële of zelfs officieuze (p)reviews van de GT hebben gezien vraag ik me af of dat realistisch is. Ik hoop van wel, uiteraard.
Zou echt fantastisch zijn ja, nog in de zomer kunnen genieten van de auto met dakraam open. Hoe eerder hoe leuker, als die maar voor de jaarwisseling er is vind ik het prima. Wil ook een moonscape grey auto in het echt zien, kan ik bepalen of ik de juiste kleur gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:59
joeypedro13 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:38:
[...]

Zou echt fantastisch zijn ja, nog in de zomer kunnen genieten van de auto met dakraam open. Hoe eerder hoe leuker, als die maar voor de jaarwisseling er is vind ik het prima. Wil ook een moonscape grey auto in het echt zien, kan ik bepalen of ik de juiste kleur gekozen heb.
Bij Louwman Kia Breda staat er een in de showroom en als demo in de Plus variant.

Mooi om te zien. Bij de demo auto zag ik zaterdag al lichte lak beschadigen.

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heems78
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-04-2024
joeypedro13 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:47:
Gelukkig dat er nog iemand is :) . Ik heb laatst een Picanto voor mijn moeder gekocht, vervolgens voorzichtig naar de huidige leverdatum gevraagd, toen kreeg ik ook Juli door. Ik ben wat terughoudend, maar als er een 2e persoon is, begin ik er stiekem in te geloven. Hoe zit het met de rest van de GT rijders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnemans
  • Laatst online: 12-02 15:22
Heems78 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:30:
[...]

Gelukkig dat er nog iemand is :) . Ik heb laatst een Picanto voor mijn moeder gekocht, vervolgens voorzichtig naar de huidige leverdatum gevraagd, toen kreeg ik ook Juli door. Ik ben wat terughoudend, maar als er een 2e persoon is, begin ik er stiekem in te geloven. Hoe zit het met de rest van de GT rijders?
Ik heb ook onlangs gevraagd naar de status van mijn GT (september dit jaar) maar het antwoord daar was dat ze daar nog helemaal niets over konden vertellen.
Ik ben al blij dat mijn GT-Line AWD Moonscape 18 april geleverd wordt, dus ik kan dan nog wel even wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-03 06:11
Linnemans schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:36:
[...]

Ik heb ook onlangs gevraagd naar de status van mijn GT (september dit jaar) maar het antwoord daar was dat ze daar nog helemaal niets over konden vertellen.
Ik ben al blij dat mijn GT-Line AWD Moonscape 18 april geleverd wordt, dus ik kan dan nog wel even wachten :)
Toevallig ook nog deze maand gevraagd maar ze gaven aan dat ze hier nog niets concreets over konden vertellen wat betreffende de levertijd. Mijn GT staat nog steeds op de maand augustus in het systeem maar hier kunnen geen rechten aan worden ontleend ;) Dus er zit helaas niets anders op dan afwachten maar ik kan gelukkig nog wel even met mijn Nissan Leaf vooruit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rethink
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-12-2024
Linnemans schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:36:
[...]

Ha Linnemans, dan kijkt het erop dat wij alle twee onze moonscape awd gt-line tegelijk mogen ophalen :-) Nice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartyVD
  • Laatst online: 19-05-2022
Vandaag goed nieuws gehad van mijn dealer. Maandag kan ik mijn EV6 ophalen! :) Gaat om een Steel Grey RWD Plus 58kwh, besteld in december. Erg veel geluk en snel geleverd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Phusebox schreef op maandag 21 maart 2022 @ 07:38:
Update: de Grand Uranus is bijna bij het Suez kanaal.

[Afbeelding]

Grand Uranus

Positie: Rode Zee
Volgende stop: Suez kanaal (22 maart)
Dan lijkt het er op dat mijn auto op deze boot staat, ipv de Asian Dynasty, gezien de dealer 3 april als los datum aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Poulske schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:32:
[...]

Dan lijkt het er op dat mijn auto op deze boot staat, ipv de Asian Dynasty, gezien de dealer 3 april als los datum aangaf.
Nu hopen dat deze boot ook niet ineens naar Engeland gaat waardoor je 2 dagen langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Nu hopen dat deze boot ook niet ineens naar Engeland gaat waardoor je 2 dagen langer moet wachten.
De planning is Le Havre, Rotterdam, Zeebrugge en dan pas UK.

Maar dat zou inderdaad nog kunnen wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 16:38
Net gebeld door de dealer 1 april staat ze klaar. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
frank3523 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:02:
Hopelijk heb je geen dealer die grappig probeert te zijn.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
De Ideale Man schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Daar kan ik nog wel mee leven, hij laat in ieder geval niet meer weken of zelfs maanden op zich wachten.
Het einde is in zicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop ook maar dat die van mij op de Grand Uranus staat. Het lijkt erop dat er voorlopig niks meer naar Nederland komt, in ieder geval niet rechtstreeks naar Rotterdam.
Tot mei is de Grand Uranus in ieder geval de enige boot van Pyeongtaek naar Rotterdam zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 16:38
Phusebox schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:20:
Ik hoop ook maar dat die van mij op de Grand Uranus staat. Het lijkt erop dat er voorlopig niks meer naar Nederland komt, in ieder geval niet rechtstreeks naar Rotterdam.
Tot mei is de Grand Uranus in ieder geval de enige boot van Pyeongtaek naar Rotterdam zo te zien.
Je dealer moet kunnen zien of dat hij op de boot staat. Dat kon die van mij ook vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
frank3523 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:31:
[...]

Je dealer moet kunnen zien of dat hij op de boot staat. Dat kon die van mij ook vertellen.
Nee konden ze niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
frank3523 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:02:
Ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Phusebox schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:42:
[...]

Nee konden ze niks over zeggen.
Die van mij ook niet. Hij zag alleen de status shipping. Hij zei dat kan ook betekenen dat ie op de kade stond of op de boot. Het is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glas86
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18:45
Iemand enig idee hoeveel auto's er op een boot staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
glas86 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:23:
Iemand enig idee hoeveel auto's er op een boot staan?
Tussen de 5000 en 8000 kunnen er op een RoRo schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claudia1971
Grand uranus is van koers veranderd, hij gaat nu eerst naar Ierland. 😱😱😱😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Claudia1971 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 06:31:
Grand uranus is van koers veranderd, hij gaat nu eerst naar Ierland. 😱😱😱😱
Ik weet niet of dat een wijziging is. Misschien had ik die gemist. De rest van de data is nog ongewijzigd. Al is het een vrij krap schema, maar met enkele dagen vertraging had ik sowieso wel gerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinister Edd
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 15:59
2 weken geleden onze gravity blue besteld (Plus), dealer gaf een lever indicatie van +- 10 maanden.
Gisteren kregen we telefoon dat hij een auto met zelfde specs + kleur op de boot zag staan en dat hij hem voor ons geclaimed had. In week 17 mogen we hem ophalen.

Best blij dus =p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:37
Sinister Edd schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:06:
2 weken geleden onze gravity blue besteld (Plus), dealer gaf een lever indicatie van +- 10 maanden.
Gisteren kregen we telefoon dat hij een auto met zelfde specs + kleur op de boot zag staan en dat hij hem voor ons geclaimed had. In week 17 mogen we hem ophalen.

Best blij dus =p.
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. En fijne pro actieve instelling van die dealer. Dat mis ik helaas bij die van mij |:(

En dat is ook precies waarom dit de laatste keer is geweest dat ik bij een legacy merk met dealerorganisatie een nieuwe auto bestel. Het is jou daardoor niet minder gegund uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glas86
Phusebox schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:41:
[...]

Tussen de 5000 en 8000 kunnen er op een RoRo schip.
Is dat dan een combinatie van KIA en Hyundai of alleen KIA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
glas86 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:42:
[...]

Is dat dan een combinatie van KIA en Hyundai of alleen KIA?
Geen idee, dat is de gemiddelde capaciteit van een schip. Denk dat het alleen Kia is vanuit Pyeongtaek. Maar wel alle modellen en voor meerdere landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigiK-oz
Veel boten gaan vanuit Pyeongtaek (wat inderdaad alleen KIA is) nog naar andere havens in Korea voordat ze naar de EU komen. Haven van Ulsan---> Hyundai, Masan---> Chevrolet Spark, Opel Karl, en nog wat klein grut.

En dan richting EU om de zooi af te leveren-->Antwerpen, Zeebrugge, Rotterdam, havens in UK en Ierland, Duitsland...

Dus zeker weten op welke boot jouw auto staat is erg lastig. Educated guess at best. Mijne verwacht ik op de morning lily, maar kan ook op degene daarvoor of daarna staan...of nog een maand later :p

Whatever

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19
Mijn EV6 heb ik vandaag mogen ophalen, Wat een luxe! Maar ik kwam dan ook van een 11 jaar oude auto.
Thuis meteen de software geüpdatet en mijn profiel aangemaakt en ingesteld.

Ik heb een RWD, maar die vind ik supersnel in sportstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glas86
1Mark schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:33:
Mijn EV6 heb ik vandaag mogen ophalen, Wat een luxe! Maar ik kwam dan ook van een 11 jaar oude auto.

Gefeliciteerd! Zul je vast veel plezier aanbeleven. Het updaten doe je dat vanuit de auto via OTA of gaat dat d.m.v. een USB stick o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
glas86 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:17:
[...]

Gefeliciteerd! Zul je vast veel plezier aanbeleven. Het updaten doe je dat vanuit de auto via OTA of gaat dat d.m.v. een USB stick o.i.d?
Momenteel nog via een USB-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:08
Phusebox schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:27:
[...]

Momenteel nog via een USB-stick.
Update van de kaarten of ook van de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GoEV6 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:28:
[...]

Update van de kaarten of ook van de auto?
Enkel infotainment updates kun je momenteel zelf doen.
Auto updates gebeuren in de garage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Update: de Grand Uranus is inmiddels in Europese wateren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2uOHydKWQmRp9h_yKhBNeYJ6SSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MBLUmiVWrLCxY8GWL667F5pw.png?f=user_large

Grand Uranus

Positie: Middellandse zee
Volgende stop: Cork, Ierland (30 maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb een tip voor iedereen die een EV6 wil en niet lang wil wachten: bel alle Kia dealers in Nederland af. Geloof me, er staan er genoeg. En ja, zowel de 229 als 325pk. Enige die je niet gaat vinden is de GT Line maar de Plus en Plus Advanced zijn er zat van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik zie openes dat er een nieuwe boot is bijgekomen die onderweg is naar Vlissingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0a3ve6X55i0eP77bi6pl8S1n_58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dLQ42xzlIDt03flJXOFd200o.png?f=fotoalbum_large

Iemand deze al eerder gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Nope. Ik weet zeker dat deze er gisteren nog niet bij stond als je op destination "Netherlands" zocht. Dus waarom deze nu opeens in het lijstje staat, dunno. Maar meer bootjes deze kant op is altijd beter :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DigiK-oz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:56:
Nope. Ik weet zeker dat deze er gisteren nog niet bij stond als je op destination "Netherlands" zocht. Dus waarom deze nu opeens in het lijstje staat, dunno. Maar meer bootjes deze kant op is altijd beter :)
Misschien auto's over die normaal in Slovenië gelost zouden worden. Maar inderdaad gek dat ie opeens verschijnt, net als met die vorige boot die opeens nog naar Engeland ging. Dit zal dus ook niet eerder gepland zijn waarschijnlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GoEV6
Ik mag nu ook meedoen in dit topic :)

Het is de 77 kWh plus is Yacht Blue geworden. Bestelling via Leaseplan. Op hun site staat levering vanaf Q3. Dealer in Utrecht gaf aan dat de levering in juli zou zijn dus ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neel
  • Laatst online: 07-02 21:21
en nog eentje. :-)

Na lang wikken en wegen is het de EV6 geworden en is deze vorige week besteld : 77kw RWD "Earth" zoals ze hem in België noemen.
Eerst gedacht aan de GT-line, maar vond die Gravity Blue nog net iets mooier.
Wel alle packs en warmtepomp als optie bijgenomen.
Te verwachten aflevering : 31/01/2023, dat is nog even ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
neel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:52:
en nog eentje. :-)

Na lang wikken en wegen is het de EV6 geworden en is deze vorige week besteld : 77kw RWD "Earth" zoals ze hem in België noemen.
Eerst gedacht aan de GT-line, maar vond die Gravity Blue nog net iets mooier.
Wel alle packs en warmtepomp als optie bijgenomen.
Te verwachten aflevering : 31/01/2023, dat is nog even ....
Welke packs zijn dat precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neel
Driver assist pack : 360 camera (SVM), assistent voor autonoom parkeren (RSPA), assistent voor vermijden van aanrijding bij parkeren (PCA), dode hoek assistentie (BCA), visuele weergave objecten in dode hoek (BVM), snelweg assistent (HDA II)

Lounge pack : verwarmde zetels achteraan, geventileerde zetels vooraan, zetels vooraan elektrisch regelbaar met geheugen voor bestuurderszetel en buitenspiegels, aanraaktoetsen in armsteun, premium relaxation zetels vooraan, elektrische opening en sluiting kofferklep, elektrische in- en uitklapbare portiergrepen

premium pack : : Dual LED koplampen, dynamische richtingaanwijzers, Head-upo display met AVR, Meridian sound system, ASD (active sound design).

Je kan dan ook nog voor het open dak gaan en dan heb je alles van de GT-line (behalve die GT-line stoelen. Open dak was voor mij geen wens, dus niet gekozen. Maar zo heb ik alle opties van de GT-line met een andere koetswerkkleur.

Ik ken het verschil niet met de 'plus' en 'plus advanced' tov de Gt-Line.Misschien is het daarmee te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
neel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:26:
Driver assist pack : 360 camera (SVM), assistent voor autonoom parkeren (RSPA), assistent voor vermijden van aanrijding bij parkeren (PCA), dode hoek assistentie (BCA), visuele weergave objecten in dode hoek (BVM), snelweg assistent (HDA II)

Lounge pack : verwarmde zetels achteraan, geventileerde zetels vooraan, zetels vooraan elektrisch regelbaar met geheugen voor bestuurderszetel en buitenspiegels, aanraaktoetsen in armsteun, premium relaxation zetels vooraan, elektrische opening en sluiting kofferklep, elektrische in- en uitklapbare portiergrepen

premium pack : : Dual LED koplampen, dynamische richtingaanwijzers, Head-upo display met AVR, Meridian sound system, ASD (active sound design).

Je kan dan ook nog voor het open dak gaan en dan heb je alles van de GT-line (behalve die GT-line stoelen. Open dak was voor mij geen wens, dus niet gekozen. Maar zo heb ik alle opties van de GT-line met een andere koetswerkkleur.

Ik ken het verschil niet met de 'plus' en 'plus advanced' tov de Gt-Line.Misschien is het daarmee te vergelijken.
Wel fijn dat jullie in België zelf mogen samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De Ideale Man schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:28:
[...]

Ja de 360 graden camera had ik graag gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Phusebox schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:32:
[...]

Dat zal waarschijnlijk ook de vertragende factor zijn van de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
De Ideale Man schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:28:
[...]

En fijn dat er blijkbaar een optie is om geen Active Sound Design te nemen. Dat is toch het fake Engine geluid? Dat was het eerste dat ik uitgeschakeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:59
neel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:26:

Het enige pakket wat er nog mist is het exterieurpakket. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 20:32

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

1Mark schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:33:

Huh ? Je haalt je auto nieuw op en in de tijd dat je van de dealer naar huis rijdt moet je al een update doen van dit of dat ? da's wel erg maf. je zo toch mogen aannemen dat alles up-to-date is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
JeJeBe schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:05:
[...]

Huh ? Je haalt je auto nieuw op en in de tijd dat je van de dealer naar huis rijdt moet je al een update doen van dit of dat ? da's wel erg maf. je zo toch mogen aannemen dat alles up-to-date is :-(
Ik had al aangegeven dat ik die zelf wel kan doen bij de dealer. We moesten allebei onze agenda's trekken en een beetje flexibel zijn om een zo vroeg mogelijk aflevermoment te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

j0rdy030 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:19:
Ik zojuist bericht gehad van de dealer dat de importeur een eerste leveringsindicatie van eind juni geeft!

Mijn auto (RWD GT-Line) is vorige week besteld, toen was verwachte levering nog begin augustus. De lokale KIA dealer gaf twee weken eerder eind september als indicatie. Gaat tot dusver alleen nog de goede kant op!
Ik help het je hopen :)
Mijn bestelling (GT-Line AWD) van begin december is al 4 keer opgeschoven. Staat nu op 30 juni, maar ik geloof het niet meer en ben er eigenlijk wel klaar mee. Er zal heus wel een verhaal zijn, maar of ik het nog horen wil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
JeJeBe schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:13:
[...]

Mijn bestelling (GT-Line AWD) van begin december is al 4 keer opgeschoven. Staat nu op 30 juni, maar ik geloof het niet meer en ben er eigenlijk wel klaar mee. Er zal heus wel een verhaal zijn, maar of ik het nog horen wil :?
Ik begreep bij Kia Utrecht dat het open dak zorgt voor een lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

GoEV6 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:14:
[...]

Ik begreep bij Kia Utrecht dat het open dak zorg voor een lange levertijd.
Ai, dat zou kunnen :-(
Informatievoorziening is bagger. Besteld door MultiLease bij Zeeuw en Zeeuw. sturen ze mailtjes met "levertijd is nog steeds ongewijzigd" (lees: maart 2022). Ik terugduwen, joh, dat klopt al lang niet meer. Dan worden ze wakker en schuift het per mail steeds verder op, nu al eind juni. Zoiets is me bij een A merk nog nooit overkomen. Het mag dan een vooruitstrevend stuk techniek zijn, tegen de tijd dat ik 'm heb is het achterhaald en zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:59
@JeJeBe : hoe vaak heb je al auto’s besteld in een tijd zoals de huidige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neel
Franciesco schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:52:
[...]

Het enige pakket wat er nog mist is het exterieurpakket. ;)
helemaal waar ;) .
Het is de kleurkeuze die de doorslag gegeven heeft. Bij een GT-line kan je niet voor Gravity Blue kiezen. Mocht dat wel kunnen, had het mss wel een GT-Line geworden.
In de showroom stond een zwarte GT-Line naast een Gravity Blue Earth uitvoering. Over smaak kan je niet discussiëren, maar wij vonden die Gravity Blue dan net iets mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
GoEV6 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:14:
[...]

Ik begreep bij Kia Utrecht dat het open dak zorg voor een lange levertijd.
Dit is mij ook verteld. Heb mijn Gt-line eind September besteld ! Nu word het misschien volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canby
Volgens mijn dealer (Plus Advanced, dus met glazen dak besteld) is meer electronica/meer chips in GT-line een factor is voor wat langere wachttijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rdy030
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 09:38
JeJeBe schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:13:
[...]

De dealer geeft aan dat de importeur eind juni heeft afgegeven. Ik mag aannemen dat de importeur het beste zicht heeft op de levering want die heeft zicht op wat wanneer de fabriek verlaat. Dat dealers wat roepen op basis van afleveringen over het afgelopen half jaar zegt niet zo veel natuurlijk. Ik weet bij mijn Hyundai Kona nog dat mijn dealer maar wat gokte, contact met de importeur was toen slecht.

Maar goed, ik geloof het allemaal pas als ik de nieuwe EV daadwerkelijk voor mijn neus zie staan en ik ga er toch wel voor 99% vanuit dat dat dit jaar nog gaat zijn! 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woerdensliesje
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Phusebox schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:32:
[...]

Ja ik ook. Dan kun je gewoon precies de extra's nemen die je wilt. 360 graden camera en head up display en verder geen van de extras.

Ik vond bijvoorbeeld de bekleding van de GT-line een nadeel, wilde liever het vegan leather, dat heeft ook meegewogen in de keuze om niet voor de GT-line te gaan.

Bilthoven: 21 x Trina Solar - Mono 325 All Black Half Cut PERC. 7xNO helling 13, 9xSW helling 13, 5xSW helling 45. Totaal 6825wp. Etten-Leur 10 x 255wp. Totaal 2550wp

Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste