[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.378 views

Verwijderd

Novogratz is bullish: Bitcoin could be at 40.000

Yikes.

Die ouwe video's hoef je ook niet te kijken om je natuurlijke hopium levels wat op te krikken...

Wel lekker deuntje.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:56:
[...]

Jammer dat je mijn posts zo interpreteert. Ik beschouw mezelf namelijk totaal niet als een only-way-is-up moonboy. Wat ik alleen apart vind, is de tendens om bearish te worden bij signalen die daar mijns inziens niet op duiden. In mijn recente NK post heb ik overigens gezegd dat het prima is om te derisken (doe ik zelf ook steeds meer naarmate het einde van het jaar in zicht komt). Ik acht de kans op eerst 55k zien wellicht even groot of zelfs groter dan eerst 75k, en toch denk ik dat de cycle dan nog niet voorbij is en we binnen een halfjaar een ATH kunnen meemaken. In die marge mag je toch wel discussiëren?

Het is niet mijn bedoeling om eenzijdig te redeneren :) . En de frustratie komt vooral voort uit PlanB herhalingen.
Ik interpreteer je posts niet als über moonboy. :)
Ik reageerde alleen omdat ik volgens jou mijn belevingswereld op andere maatstaven baseer.
On chain data kan een goede richting aangeven maar zegt niet alles. Het sentiment kan ook snel omslaan. Ik denk dat jij mijn post verkeerd hebt opgevat. Maar dat geeft niet. Zo is natoer. :) En nu ga ik maar eens mijn bed opzoeken. Morgen weer lange werk dag. Want dat vervroegde pensioen laat nog wel even op zich wachten helaas.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:19
1 ding heeft deze cyclus al wel laten zien:
Wie in april/Juli de top-top (BTC/ETH) kocht, kon binnen een halfjaar met winst verkopen.

#troostpraat

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23
Kut Rabobank ideal ligt eruit dus kan geen extra Bitcoin kopen.

Wat die kutbanken allemaal niet doen om te voorkomen dat je de dip koopt :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:59
Richh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 01:06:
Kut Rabobank ideal ligt eruit dus kan geen extra Bitcoin kopen.

Wat die kutbanken allemaal niet doen om te voorkomen dat je de dip koopt :(
Da's toch logisch?
Het is NL áltijd de schuld van de Rabobank

Ik lul ook zomaar wat

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23
Hardop gelachen door @Snitserklaas / de tegeltjeswijsheden van @Verwijderd, mn vriendin daarmee wakker gemaakt, die snapt nu nog minder van me.

Ik gok op @Gelukszoekr :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 20:42
Ik gok op een stille meelezer :+

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:19
Das toch die boerenbank die actief zoekt naar Cryptoboertjes om ze vervolgens met een drietand te bedreigen of ze niet heel willen schakelen van crypto naar hun eigen EFT-fondsen?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:31

Bad Brains

<(0.o)>

YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:06:
[...]

Nog één ding. De originele afjuinen in de Bruna quote kwam toch van @elektriekert? Ergens zou ik het wel lullig vinden als die quote nou verhuist naar Jaapio..
Ik zit te wachten op de eerste die op een feestje / bruiloft / kerstborrel zit en achter zich deze befaamde woorden hoort.

Dat het gaat gebeuren is duidelijk, binnen welke tijdsspanne is dan de vraag.
Poll tijd? En dan in BTC prijs of de werkelijke tijd (c.q. Juni 2023)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:49:
Wat is het hier toch altijd snel paniek.
Dat noemen ze bipolair, daarom blijf ik dit topic lurken. :D

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
Heeft iemand een idee hoeveel rek er nog zit op sol?

Ik twijfel tussen sol, avax en ftm. Maar die laatste krijgt serieus klappen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
Zo, wakker. Vol spanning telefoon unlocken en delta refreshen.. 1, 2, 3, .. pff wat duurt dit lang. En dan het nieuwe saldo. Nog even snel bedenken hoeveel lager dan voor het slapen gaan is dit ook alweer, nog even de week en maand delta bekijken..

Conclusie: rekt, maar we leven nog. Kon erger. Op naar weer een dag muntjes kijk… uhh wérken. :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 07:16

troje

was here!

Ja, ook net wakker hier en pf was een van de eerste dingen die ik bekeek (niet op mijn telefoon). Het valt allemaal wel mee. Dit zijn naar mijn idee de normale deiningen in een volatiele crypto markt. Ik ben al een maandje ofzo uit de altcoins gestapt, dus ik heb geen idee of dat een slagveld is geworden. Ik volg het ook niet eens meer, elk uur 5+ coins checken voelt teveel alsof mijn lange termijn hodl strategie verandert in een borderline daytrading strategie. Iets waarvan ik al een hele tijd geleden heb besloten dat dat niet mijn sterkte is en waarvoor ik ook helemaal geen kostbare tijd wil vrijmaken. Affijn, we zien wel. Gisteren nog wat BTC bijgekocht in wat ik denk dat de dip is, meer om mijn crypto positie binnen mijn overall investment portfolio in lijn te brengen.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
josvaesen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 05:10:
Heeft iemand een idee hoeveel rek er nog zit op sol?

Ik twijfel tussen sol, avax en ftm. Maar die laatste krijgt serieus klappen.
Juist de coin kieze die de meeste klappen krijgt.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Wat een prachtige bloedbad :'(
Ik ga maar ff een dagje geen crypto kijken.

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-01 11:53
CRO heeft de raket weer aangeslingerd

• MrMrq
  • Laatst online: 21-01 18:39
Snitserklaas schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:07:
[...]

Een lelijke stad zoals.... Tilburg, of Helmond kan het gebruiken

[…]

Daar zullen ze op unieke plekken hangen als wijze uithangborden

<+:)
Komt Jaapio naar 013!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mM-OW4kXiHOlatuY3KM_FYEMbKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5e6B8F9DdnTzN2aKVj7CoRGj.webp?f=user_large

Maktub

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik denk dat ik bij wat groene candles uit ga stappen, ik heb er geen vertrouwen meer in

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-01 13:59
FSC_87 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 06:56:
CRO heeft de raket weer aangeslingerd
Had.

Verwijderd

Zal Snitserklaas misschien wat reclameborden in Tilburg of Helmond huren voor de wijsheden? Dat zou wel machtig zijn.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:45:
[...]

Hahahaha, oké jij bent @Verwijderd sowieso niet, die zou nooit een website met zijn eigen uitspraken optuigen :+

Maar wie je dan wel bent, sowieso een oude rot hier, wellicht @slux want die is al een hele tijd niet echt meer aanwezig en zou maar zo aan een masterplan kunnen werken. Of iemand die echt al jaren loopt te lurken maar dat kan ik me niet voorstellen.

Ga je dat nog onthullen, ooit? :+
No no It wasn't me, Slux zit 90% op de reguliere beurzen, ik trade veel met Hyzon, Plug, Balard zijn weer een beetje Litecoin tijden voor mij daar.

Nog wel wat leuke ritjes met BTC, LTC en jaja VET gemaakt, verder is de lol er op dit moment wel een beetje af voor mij in cryptoland, laatste jaar eigenlijk wel.

Ik geniet nog lekker hier onder de brug, ben helaas nog wel vaste klant bij de voedselbank, ga al weer het 6de jaar in als werkeloze zwever.

Af en toe mag ik van de gespaarde voedselbank punten een bezoekje aan de Highlands brengen om wat tot rust te komen van al dat verkeer boven me.

En dit topic is ook niet echt meer bij te houden met al die onzin die voorbij komt.
Slux wacht lekker op een bearmarkt voordat ik weer actief de zure piet ga spelen ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:20:
Zal Snitserklaas misschien wat reclameborden in Tilburg of Helmond huren voor de wijsheden? Dat zou wel machtig zijn.
Sint en Piet willen
Even wat crypto shillen
Dus ik zeg doen
Want snel is het moon
Dus tijd om de fomo te killen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
zwembroek schreef op woensdag 17 november 2021 @ 00:31:
[...]

Ik interpreteer je posts niet als über moonboy. :)
Ik reageerde alleen omdat ik volgens jou mijn belevingswereld op andere maatstaven baseer.
On chain data kan een goede richting aangeven maar zegt niet alles. Het sentiment kan ook snel omslaan. Ik denk dat jij mijn post verkeerd hebt opgevat. Maar dat geeft niet. Zo is natoer. :) En nu ga ik maar eens mijn bed opzoeken. Morgen weer lange werk dag. Want dat vervroegde pensioen laat nog wel even op zich wachten helaas.
Ehmm, ik zou zeggen:

On-chain data = sentiment

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:14:
Ik denk dat ik bij wat groene candles uit ga stappen, ik heb er geen vertrouwen meer in
Dat is precies wat ze willen!!!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 15:30
Heeft: "Breaking: Staples Center To Be Renamed Crypto.com Arena" 🚀 🚀 🚀

Het lijkt er steeds meer op dat Crypto.com een beetje de Red Bull van crypto wil/gaat worden.

[ Voor 15% gewijzigd door pimsaint op 17-11-2021 07:57 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:54
Servor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:41:
[...]

Dat is precies wat ze willen!!!
precies dit. Er is echt totaal niets aan de hand en geen enkel signaal dat we nu ineens in een bear markt zitten. onder de 53k ga ik pas voorzichtig worden. Tot die tijd zou ik niet teveel traden als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent. Dit is ideaal gebied voor sell low buy high/ voer spelen voor de whales.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:32
Richh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 01:31:
Hardop gelachen door @Snitserklaas / de tegeltjeswijsheden van @Verwijderd, mn vriendin daarmee wakker gemaakt, die snapt nu nog minder van me.

Ik gok op @Gelukszoekr :)
Ik was het niet! Dat is altijd lastig te bewijzen natuurlijk. Maar serieus, ik was het niet.

Het was wel een meesterlijke post haha.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Is het voor ons als Nederlanders ook mogelijk om aan je crypto.com card een paypal account te hangen? Of alleen een CC?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Power ledger is ook weer waker geworden

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Slux schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:21:
[...]

No no It wasn't me, Slux zit 90% op de reguliere beurzen, ik trade veel met Hyzon, Plug, Balard zijn weer een beetje Litecoin tijden voor mij daar.

Nog wel wat leuke ritjes met BTC, LTC en jaja VET gemaakt, verder is de lol er op dit moment wel een beetje af voor mij in cryptoland, laatste jaar eigenlijk wel.

Ik geniet nog lekker hier onder de brug, ben helaas nog wel vaste klant bij de voedselbank, ga al weer het 6de jaar in als werkeloze zwever.

Af en toe mag ik van de gespaarde voedselbank punten een bezoekje aan de Highlands brengen om wat tot rust te komen van al dat verkeer boven me.

En dit topic is ook niet echt meer bij te houden met al die onzin die voorbij komt.
Slux wacht lekker op een bearmarkt voordat ik weer actief de zure piet ga spelen ;)
Aha plug power _/-\o_ _/-\o_ . Al kan die stuk volatieler zijn dan crypto 8)7
Maar voedselbank en plug?.. die heeft echt in een anderhalf jaar 30x gedaan

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25

MicroWhale

The problem is choice

micmulder schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:09:
Is het voor ons als Nederlanders ook mogelijk om aan je crypto.com card een paypal account te hangen? Of alleen een CC?
Je kunt hem achter een curve card hangen. Daar kun je meerdere kaarten achter hangen (ook een gewone cc) en kun je tot 30 dagen kiezen waar je het geld vandaan wilt trekken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/SuADVxKkQ-AAAAAM/frankenstein-its-alive.gif

Snap wat je bedoelt. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• -Muncky-
pimsaint schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:43:
[...]

Heeft: "Breaking: Staples Center To Be Renamed Crypto.com Arena" 🚀 🚀 🚀

Het lijkt er steeds meer op dat Crypto.com een beetje de Red Bull van crypto wil/gaat worden.
Kan snel gaan inderdaad. Heeft. _/-\o_

• Slux
  • Niet online
JoebarRC schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:15:
[...]

Aha plug power _/-\o_ _/-\o_ . Al kan die stuk volatieler zijn dan crypto 8)7
Maar voedselbank en plug?.. die heeft echt in een anderhalf jaar 30x gedaan
Ja ik hanteer altijd de buy high en sell low methode, of was het nou anders om, ik weet het niet meer zo goed, bij de sociale dienst en voedselbank zeg ik altijd buy high sell low weer toegepast, en dan naar binnen :P
Alfen is ook zo pareltje, maar Hyzon is toch wel de uber topper voor mij op het moment, heb daar een paar flufjes van gekocht.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wie zit er nu weer op die "buy" knop te klikken?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
MOON!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• anti elppa
Ngangatar schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:41:
Wie zit er nu weer op die "buy" knop te klikken?
sorry 8)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• -Muncky-
Bullish.

63K vandaag.

Verwijderd

Die boomercoin nog steeds niet op 32k, daling gaat wel wat langzaam zo :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik kan hier zo blij van worden.

Alles naar zijn klote, alles REKT, de wereld zuigt, Bruna gaat failliet, we vervloeken iedereen wereldwijd die wakker wordt.

1 groene candle en alles is vergeven _/-\o_ _O- oOo

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De afgelopen week nog eens 2% extra fiatwaarde verdampt door de zwakke euro, dat kan er ook nog wel bij.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:40

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ja.

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 13:05
Dat kan. Ik heb mijn crypto.com kaart zowel aan paypal als Curve gekoppeld.

• Servor
  • Niet online
Straks weer even wat CRO-tjes scoren bij de jumbo. Love it.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-01 20:37
Wel een mooie groene dag voor de CRV holders

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMQy86hgWxANixh-lGcei1OQmLo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Txsfxwj37SySLIFCSV5xwA7U.png?f=user_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik hoop het, de Henk en Ingrid shakeout is zo wel mooi geweest

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Yep, gisteren gedaan.
Alleen geen cashback gezien, of die moet nog komen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Vind de DXY wel een beetje zorgwekkend. Alhoewel de stijging grotendeels door een zwakke EUR komt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:00

YES

Moderator General Chat
zenith schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:00:
[...]

Ik hoop het, de Henk en Ingrid shakeout is zo wel mooi geweest
Nou die kaars naar 60k is keurig weer opgegeten. Op de 1h ternauwernood groen gesloten maar het ziet er nog niet sterk uit.

Ik heb zo'n idee dat we nog wel een stukje naar beneden gaan voordat we weer echt omhoog kunnen. Rond de 58.7k ligt de onderkant van 28 oktober, daar zie ik BTC nog wel een keer heen gaan, wellicht iets eronder om nog wat longs te hunten die daar hun stoplosses hebben staan ;)

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:04:
[...]

Nou die kaars naar 60k is keurig weer opgegeten. Op de 1h ternauwernood groen gesloten maar het ziet er nog niet sterk uit.

Ik heb zo'n idee dat we nog wel een stukje naar beneden gaan voordat we weer echt omhoog kunnen. Rond de 58.7k ligt de onderkant van 28 oktober, daar zie ik BTC nog wel een keer heen gaan, wellicht iets eronder om nog wat longs te hunten die daar hun stoplosses hebben staan ;)
Waar baseer je op dat hij nog n stuk omlaag gaat?

• YES

YES

Moderator General Chat
Madametussaud schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:14:
[...]

Waar baseer je op dat hij nog n stuk omlaag gaat?
Vooral op gevoel, en op dat het allemaal niet bijzonder sterk oogt, net de 60k aangetikt en de koers werd meteen weer omlaag geduwd. Ik had eigenlijk sowieso verwacht dat de low van eind oktober opgezocht zou worden toen we omlaag doken.

Edit: maar het is dus vooral gevoel en ik doe er ook niets mee nu, ik trade nu niet. Ik vind het een niet te voorspellen gebied waarin we nu zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door YES op 17-11-2021 09:21 ]

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Wordt zo een mooie basis gecementeerd rond die 60k. Misschien wel toekomstige bodem.

• anti elppa
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:17:
[...]

Vooral op gevoel, en op dat het allemaal niet bijzonder sterk oogt, net de 60k aangetikt werd en meteen weer omlaag geduwd werd. Ik had eigenlijk sowieso verwacht dat de low van eind oktober opgezocht zou worden toen we omlaag doken.
je zegt het eigenlijk zelf al, die low is nog niet opgezocht en er is ook geen bloedbad aan longs kapot gegaan 24h terug (omdat er relatief weinig leverage in de markt aanwezig was). Het feit dat hij nu lijkt te consolideren in deze zone vind ik juist sterk. Tuurlijk is er kans op nog een leg down, maar ik acht de kans op hier hangen of redelijk snel omhoog ietsje groter op het moment dan down (al is de kans niet mega veel groter).
Wat ook mee helpt is dat er dus bijna geen leverage posities zijn, die kunnen dus ook niet zorgen voor een waterval naar beneden nu. Normaal word daar best wel eens op gejaagd door de grotere spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 17-11-2021 09:22 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:17:
[...]

Vooral op gevoel, en op dat het allemaal niet bijzonder sterk oogt, net de 60k aangetikt en de koers werd meteen weer omlaag geduwd. Ik had eigenlijk sowieso verwacht dat de low van eind oktober opgezocht zou worden toen we omlaag doken.

Edit: maar het is dus vooral gevoel en ik doe er ook niets mee nu, ik trade nu niet. Ik vind het een niet te voorspellen gebied waarin we nu zitten.
Gerapporteerd.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Een oudje, maar wel hopium.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:21:
[...]

je zegt het eigenlijk zelf al, die low is nog niet opgezocht en er is ook geen bloedbad aan longs kapot gegaan 24h terug (omdat er relatief weinig leverage in de markt aanwezig was). Het feit dat hij nu lijkt te consolideren in deze zone vind ik juist sterk. Tuurlijk is er kans op nog een leg down, maar ik acht de kans op hier hangen of redelijk snel omhoog ietsje groter op het moment dan down (al is de kans niet mega veel groter)
Ja ik heb dan juist het gevoel dat de beertjes nog niet klaar zijn. Maar je kan het ook zien dat de bears het niet gelukt is om die zone op te zoeken en dat is inderdaad wel bullish, als die daling als doel had de 58k en iets daaronder op te zoeken dan is het best netjes dat hij daarboven tot stilstand gekomen is.

Ik heb net voor jouw reactie nog een edit gedaan waarin ik zeg dat ik het niet te voorspellen vind. Ook omdat je er nu op verschillende manieren naar kan kijken. Enerzijds goed dat hij hier is blijven hangen, anderzijds hoeft er maar iets te gebeuren om toch die 58k op te gaan zoeken.

Ik blijf in ieder geval gewoon even met de handen van de knoppen :+

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]
Wat ook mee helpt is dat er dus bijna geen leverage posities zijn, die kunnen dus ook niet zorgen voor een waterval naar beneden nu. Normaal word daar best wel eens op gejaagd door de grotere spelers.
Kijk, dit wist ik dus niet. All-in.

Even serieus, waar bekijk jij dit soort data? Want dat is inderdaad wel goed om mee te nemen.

• anti elppa
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:24:
[...]

Ja ik heb dan juist het gevoel dat de beertjes nog niet klaar zijn. Maar je kan het ook zien dat de bears het niet gelukt is om die zone op te zoeken en dat is inderdaad wel bullish, als die daling als doel had de 58k en iets daaronder op te zoeken dan is het best netjes dat hij daarboven tot stilstand gekomen is.

Ik heb net voor jouw reactie nog een edit gedaan waarin ik zeg dat ik het niet te voorspellen vind. Ook omdat je er nu op verschillende manieren naar kan kijken. Enerzijds goed dat hij hier is blijven hangen, anderzijds hoeft er maar iets te gebeuren om toch die 58k op te gaan zoeken.

Ik blijf in ieder geval gewoon even met de handen van de knoppen :+
oh zeker, ik melde dat een paar posts terug ook al. Dit is voor bijna iedereen een no trade zone. Erg lastig te voorspellen dit.
Ik heb vanmorgen vroeg een kleine x5 long geopend. Redelijk laag risico. Die zou een dump tot 53k easy overleven. Komen we daaronder dan ga ik ook spot een deel sellen en stop ik ook met leverage tot er weer duidelijk een uptrend komt

• anti elppa
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:25:
[...]

Kijk, dit wist ik dus niet. All-in.

Even serieus, waar bekijk jij dit soort data? Want dat is inderdaad wel goed om mee te nemen.
Ik kijk altijd ff vlug bij de funding rate (en predicted funding rate) bij nance, bybit en bitmex. Die hangen nu allemaal op 0,01% wat ongeveer neutraal is. Had dat nu rond de 0,08 of hoger gezeten dan weet je 99% zeker dat de whales die nog wel willen pakken. Tuurlijk zegt dat niet alles want dat is een som van de longs en shorts en zegt niets over het volume. Maar geeft een indicatie. Op glassnode is er wel een plaat waar kan zien wat het volume is.

• jvel92
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foqr1N-ZtZ95qe26TxTIVLKeVy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97TamWrx4svTRErXc6Bs3QuQ.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:31:
[...]

Ik kijk altijd ff vlug bij de funding rate (en predicted funding rate) bij nance, bybit en bitmex. Die hangen nu allemaal op 0,01% wat ongeveer neutraal is. Had dat nu rond de 0,08 of hoger gezeten dan weet je 99% zeker dat de whales die nog wel willen pakken. Tuurlijk zegt dat niet alles want dat is een som van de longs en shorts en zegt niets over het volume. Maar geeft een indicatie. Op glassnode is er wel een plaat waar kan zien wat het volume is.
Oké, hier moet ik me maar eens in verdiepen, wel een leuke en goede om mee te nemen in een analyse :) Ik probeer ook niet al teveel indicatoren tegelijk mee te nemen want dan raak ik zelf de draad kwijt :+

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:47:
De afgelopen week nog eens 2% extra fiatwaarde verdampt door de zwakke euro, dat kan er ook nog wel bij.
Gelukkig is crypto, behalve in dit topic en bitvavo, gekoppeld aan die Amerikaanse ponzi. Scheelt weer twee procent in Europese ponzi.

• -Muncky-
Binnenkort op Binance toch, de Paypernoot $PPN _/-\o_

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
anti elppa schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:31:
[...]

https://exocharts.com/ heeft extreem veel info, maar is betaald en complex in gebruik :) Die probeerd inzicht te geven in de huidige order / orderbooks. Handig voor het bekijken van impulse van een bepaalde move

• FSC_87
  • Laatst online: 20-01 11:53
Het orderboek is naar boven toe ook flinterdun.
Als iedereen weer aan het kopen slaat kunnen we naar mijn mening weer snel op het niveau van een paar dagen gelden zitten

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOcN3jPK99QLIC0tn7z4lQEXsow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XLPsD7tyPMG1tbCzQtG7bD9s.gif?f=user_large

Zero.

• anti elppa
FSC_87 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:53:
Het orderboek is naar boven toe ook flinterdun.
Als iedereen weer aan het kopen slaat kunnen we naar mijn mening weer snel op het niveau van een paar dagen gelden zitten
jep idd. Kan heel snel gaan als al die noobs stoppen met sellen :9

• jvel92
@YES en @anti elppa en andere geïnteresseerden op https://www.coinglass.com/ (voorheen bybt) vind je ook info m.b.t. funding rates. Daarnaast kun je op https://laevitas.ch nog meer data vinden.

• Jedi_Pimp
Lijkt me duidelijk welk level we willen gainen en welk level we willen houden.

gr gr,
Jomanda

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QrTBMfDBxZD38E5aKrjoocSrAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Lqh0bg9MpfEW6ABIX7vXROKJ.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:03:
Lijkt me duidelijk welk level we willen gainen en welk level we willen houden.

gr gr,
Jomanda

[Afbeelding]
Gewoon binnen nu en een uur dwars door de 69k rammen en ik ben bullish.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:40

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dikke CRO! oOo

Momenteel beste investering naast die van LRC.

Verwijderd

vandaag komt er meer nieuws uit over LTO hun plannen met NFT's, misschien dat de coin daarna wat gaat pumpen..

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Xqlus1ve schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:07:
[...]

Dikke CRO! oOo

Ondanks de drop, houd ik mijn KCS stackje ook nog even aan. Platform coins gaan verassend goed. Hopen dat CRO toch nog ergens wat pullback heeft om daar ook een flufje in te gooien.

• Pelox
Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:09:
[...]

Ondanks de drop, houd ik mijn KCS stackje ook nog even aan. Platform coins gaan verassend goed. Hopen dat CRO toch nog ergens wat pullback heeft om daar ook een flufje in te gooien.
Ik heb er een tank benzine ingegooid en zojuist nog een tank benzine gereserveerd voor een dipje. Die dikke cro staat lekker op coinbase en laat ik daar de komende jaren fermenteren, wie weet wat het gaat worden over een paar jaar na de bear.

Zero.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 08:53
Xqlus1ve schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:07:
[...]

Dikke CRO! oOo

Ja vind het apart dat bijna niemand het hier over LRC heeft..
Ik ben all in gegaan rond €1,34, word veel van verwacht.

Uiteraard wel een risico, maar ben ik bereid te nemen.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:11:
[...]

Ik heb er een tank benzine ingegooid en zojuist nog een tank benzine gereserveerd voor een dipje. Die dikke cro staat lekker op coinbase en laat ik daar de komende jaren fermenteren, wie weet wat het gaat worden over een paar jaar na de bear.
Goeie move als ik zo kijk naar hun marketing van de afgelopen maanden. Lees net dit:

https://www.axios.com/sta...62-a61a-7ab236df746d.html

Marketing drives the market. Adoptie gaat lekker steady zo.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21-01 16:59
m-tuning schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:18:
[...]

onderbouwing waarom het dan veel verwacht van wordt?

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
m-tuning schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:18:
[...]

Is het niet zo dat LRC een goede investering was in plaats van is?

• Jedi_Pimp
Kol Nedra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:19:
[...]

onderbouwing waarom het dan veel verwacht van wordt?
De GME partnership.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 08:53
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:21:
[...]

Is het niet zo dat LRC een goede investering was in plaats van is?
Gamestop samenwerking, NFT's en Layer 2 protocol.

Ze hebben ook een eigen wallet waar straks door Layer 2 geen/lage gas-fees verwacht worden.

• Pelox
Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:18:
[...]

Goeie move als ik zo kijk naar hun marketing van de afgelopen maanden. Lees net dit:

https://www.axios.com/sta...62-a61a-7ab236df746d.html

Marketing drives the market. Adoptie gaat lekker steady zo.
Geen grote bedragen hoor, gewoon wat flufjes her en der vandaan toveren voor de lange termijn.

Ben een beetje mijn pf aan het opschonen voor de eventuele bear. Zoiets als onderstaande neem ik dan mee door de cryptowinter.

- BTC locked
- ETH fluf locked
- KSM in parachain
- DOT in parachain
- Dikke Cro
- Potje fiat

Zero.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
[...]

je zegt het eigenlijk zelf al, die low is nog niet opgezocht en er is ook geen bloedbad aan longs kapot gegaan 24h terug (omdat er relatief weinig leverage in de markt aanwezig was). Het feit dat hij nu lijkt te consolideren in deze zone vind ik juist sterk. Tuurlijk is er kans op nog een leg down, maar ik acht de kans op hier hangen of redelijk snel omhoog ietsje groter op het moment dan down (al is de kans niet mega veel groter).
Dat laatste dus, bedenk je altijd dat de grote spelers kijken naar: hoe kan ik iedereen de moeder rekt laten gaan. De richting maakt ze niet uit. Dus go with their flow, bekijk ook waar pijnpunten liggen voor 'de markt' en welke moves de meeste mensen in een val lokken etc

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-11-2021 10:35 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:29:
[...]

Geen grote bedragen hoor, gewoon wat flufjes her en der vandaan toveren voor de lange termijn.

Ben een beetje mijn pf aan het opschonen voor de eventuele bear. Zoiets als onderstaande neem ik dan mee door de cryptowinter.

- BTC locked
- ETH fluf locked
- KSM in parachain
- DOT in parachain
- Dikke Cro
- Potje fiat
Waar wil je je BTC vast zetten? Dan kan ik alvast wat onderzoek doen waar ik de BTC neerplemp die ik met minen verdien.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ADdtuz.gif

• Pelox
Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:36:
[...]

Waar wil je je BTC vast zetten? Dan kan ik alvast wat onderzoek doen waar ik de BTC neerplemp die ik met minen verdien.
Nexo 1 maand locked en dan kan je voor automatisch verlengen kiezen, verder staat het op mijn ledger.

Maar nu eerst: Rekt..

hoogste tijd voor een pumperdepump.. }:|

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 17-11-2021 10:54 ]

Zero.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]

Nexo 1 maand locked en dan kan je voor automatisch verlengen kiezen, verder staat het op mijn ledger.

Gelukkig wel rente op je rekteroni.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Die bounces op 58.5 worden steeds minder overtuigend, volgende station 52.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 17-11-2021 10:57 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]

Is er ergens een site met een overzicht van de beste "apy's" voor de verschillende crypto's? Ik houd het nu maar bij binance voor het gemak, maar wil straks voor de bearwinter het iets beter regelen :)

• anandus
  • Niet online
Weet je wel wat dat kost, al dat karton? :P

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21-01 16:59
Blaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:36:
[...]

crypto.com is ook een prima plek.
maar zoals altijd verspreid, blockfi (heb zelf (nog) niet) schijnt ook prima te zijn...

nothing stops this train

Verwijderd

Sinds eergisteren gooi ik weer 2 klontjes hopium in de koffie.

Dat zegt wel iets natuurlijk.

Had mezelf gisteren ook in mijn vinger gesneden bij de bereiding van de kale macaroni, komt nu pas bloed uit.

Een echte slowbleed.

• anandus
  • Niet online

• Pelox
anandus schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:57:
[...]

Steeds meer sats.

Krijg het gevoel dat de dump der dumpen nog moet komen..

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 17-11-2021 10:59 ]

Zero.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 21-01 11:02
Back to the wall John Snow! Winter is coming ;)

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:57:
[...]

Ik wou het net zeggen.

Zelfs deze kartonnen meme lambo wordt met de dag lastiger te realiseren.

Verwijderd

zit naar wat ico's te kijken, maar man man wat een totale onzin zit daar tussen. En ze doen bijna allemaal t zelfde. Website met twitter,discord en telegram link, team overview van mensen die ongetwijfeld niet bestaan of heel zijdelings verbonden zijn, en een shit load of totale wazigheid.
Pagina: 1 ... 74 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!