Ik haal hem maar weer van stal.. 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XXYOPBXc0kOCIiK8AbemTcRB.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit is altijd zo. Zodra je iets koopt zijn er whales die altijd de koers lager doen laten gaan. Over een tijdje komt het wel goed.niels2322 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:36:
grrr, gisteravond om 19:00 ingestapt en Ripple / COTI gekocht.. Hoe lang gaat het duren voordat die schade is terugverdiend denken jullie?
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 11-11-2021 19:47 ]
Doe niet zo flauw. Komt allemaal goed met Ripple. Werkt net als een Nipple. Niet teveel aanzitten. Worden ze gevoelig van en dan doet het zeer. ( heb ik al es gehoord )
UberLurker Departement #GG.
Dat is natuurlijk erg afhankelijk van wat je wilt / verwacht / aantrekt etc. Wil je geld verdienen, of liever wat meer plezier hebben? Ben je geduldig ofniet?Kol Nedra schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:42:
[...]
heb je een beter alternatief dan crypto? ben benieuwd naar je antwoord 🙃
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-11-2021 19:52 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ach, al dat geshill van die muntjes veroorzaakt nog geen ripple in de oceaan.Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:49:
[...]
Doe niet zo flauw. Komt allemaal goed met Ripple. Werkt net als een Nipple. Niet teveel aanzitten. Worden ze gevoelig van en dan doet het zeer. ( heb ik al es gehoord )
By the way. Stond op Twitter en Feestboek dat Ripple naar $10 zou gaan ( misschien bedoelden ze daar ook de totale inleg wel mee)
Ja, zoiets zou het wel kunnen zijn.Darrell schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:38:
[...]
Heb je ze gekocht en daarna gelijk verstuurd?
Want dit heb ik bij coinbase ook wel eens gehad. In mijn portfolio stond het op 0 maar mn balance was nog inclusief. Volgende ochtend stonden ze weer in mn portfolio en kon ik ze zonder probleem versturen.
Ripple? Why?niels2322 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:36:
grrr, gisteravond om 19:00 ingestapt en Ripple / COTI gekocht.. Hoe lang gaat het duren voordat die schade is terugverdiend denken jullie?
Kom kom. Mijn portfolio is toch al met een serieus bedrag gewijzigd sinds gisteren ( oké de verkeerde kant op, maar waren zeker wel wat rippletjes in de oceaanYES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:52:
[...]
Ach, al dat geshill van die muntjes veroorzaakt nog geen ripple in de oceaan.
Maar nu beweer jij dat jouw PF een oceaan is, terwijl het in werkelijkheid waarschijnlijk nog geen klodder spuug van Satoshi/@Anoniem: 1032405 is.Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:55:
[...]
Kom kom. Mijn portfolio is toch al met een serieus bedrag gewijzigd sinds gisteren ( oké de verkeerde kant op, maar waren zeker wel wat rippletjes in de oceaan)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik heb geen INJ, maar aangezien INJ gericht is op DeFi dacht ik dat je die wel aan het staken wastwit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:44:
[...]
Oh fuck. Ik heb mijn INJ al 6+ maanden in spot staan. Waar stake jij en voor welk %? Zinvol om in iets als beefy.finance te stoppen zoals idd ik wel doe met cake?
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:58:
[...]
Maar nu beweer jij dat jouw PF een oceaan is, terwijl het in werkelijkheid waarschijnlijk nog geen klodder spuug van Satoshi/@Anoniem: 1032405 is.
Ze moeten hun XLM node bijwerken -_-.DaWayne schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:53:
[...]
Ja, zoiets zou het wel kunnen zijn.
Hij staat nu 'ineens' ook bij Bitvavo als 'awaiting processing'. (Was niet zo 2 uur geleden)[Afbeelding]
Bedankt voor uw bericht.
Er vindt op dit moment een update plaats voor één van onze nodes, waardoor opnames en stortingen voor XLM helaas niet mogelijk zijn. U kunt wel blijven traden in deze digitale valuta.
Helaas kan ik u niet mededelen wanneer het weer mogelijk is om opnames en stortingen voor XLM uit te voeren.
Wanneer de nodes weer actief zijn, worden de al geïnitieerde transacties automatisch verwerkt. Dit kunt u inzien op de volgende webpagina: https://account.bitvavo.com/user/transactions.
Indien u verder nog vragen heeft, vernemen wij dit graag.
Dem da days
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Anoniem: 1032405
Hou op joh ik heb 3 chocolade letters en 2 pepernoten in crypto.YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:58:
[...]
Maar nu beweer jij dat jouw PF een oceaan is, terwijl het in werkelijkheid waarschijnlijk nog geen klodder spuug van Satoshi/@Anoniem: 1032405 is.
35 jaar was je toch @Anoniem: 1032405 ? Of moet ik je ROB noemen ?Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:09:
[...]
Hou op joh ik heb 3 chocolade letters en 2 pepernoten in crypto.
Daarom boeit het me ook niet als we rekt gaan
Ik bedoel dat zijn pf in verhouding staat als een klodder spuug van jou tot de oceaan. Niet dat jij een enorm pf hebt, dat weet iedereen. En ook dat je het altijd downplayed maar wij trappen daar niet in, ouwe whale!Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:09:
[...]
Hou op joh ik heb 3 chocolade letters en 2 pepernoten in crypto.
Daarom boeit het me ook niet als we rekt gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 11-11-2021 20:16 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Welkom terug man! En goed verhaal ookGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
Beste tweakgenoten,
nu de markt even niet doet wat we er allemaal van hadden gehoopt, wil ik jullie even iets moois shillen.
Namelijk BIFI. Daar heb ik het wel eens eerder over gehad, en ook @mjoaris en @majic bijvoorbeeld zal je er vast al over gehoord hebben. Als disclaimer, ik heb er zelf een zakje van. Maar ook wat schokkende info waar het hoofd van de gemiddelde crypto-youtuber niks bij is.
BIFI dus.
BIFi is het token van beefy.finance, en beefy.finance is een zeer betrouwbare yield optimizer. Je kan er je tegen aardige apy bijvoorbeeld je BTC, ETH of Link neerzetten, maar ook de gekste LP's van hypecoins met apy's van in de miljarden, en alles er tussenin. BIFI is op vrijwel alle chains actief, BSC, Polygon, Fantom, Moonriver, Arbitrum, CELO, etc. (Van de relevante ontbreekt alleen ETH nog)
Er zijn 80.000 BIFI tokens en die zijn allemaal al gemunt. 0% inflatie dus. Voor eeuwig.
Dan denk je misschien, oké, Glenn, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen?
Simpel, vanwege het geld. BIFI is namelijk veel te goedkoop.
Als gevolg kan je BIFI zelf staken tegen meer dan 40% (terwijl er dus geen inflatie is), of je kan door je BIFI te staken ook de coin van de chains zelf binnenhalen, bijvoorbeeld 35% apy op FTM, of 44% apy op ETH.
Die percentages zijn zo hoog omdat beefy.finance zeer winstgevend is, maar dat nog niet in de prijs van BIFI terug is te zien. Zie bijvoorbeeld even het plaatje hieronder, met daarin een overzicht van een aantal bekende coins. En dan wil ik even jullie aandacht voor de p/e, of price-earnings ratio. Dat is een vrij gangbare manier om te kijken naar de onder of overwaardering van bijvoorbeeld een aandeel.
[Afbeelding]
Zo zie je dat er best wat hype en ingeprijsde belofte in crypto zit: Filecoin heeft een p/e ratio van 775x, Polkadot van 2192x, Solana 3437x en the Graph zelfs een absurde 2,2 miljoen keer.
Hierbij geldt: hoe lager dat getal, hoe goedkoper de coin - of andersom, hoe hoger, hoe overgewaardeerder, The Graph heeft een bizarre marketcap voor de minieme winst die het momenteel haalt.
En ik wilde jullie dus BIFI shillen. Want BIFI heeft een p/e ratio van ongeveer 7x, wat Bifi verreweg een van de meest ongewaardeerde tokens van dit moment maakt. Op dit moment is een BIFI ongeveer $1400.
Als BIFI de p/e ratio van Filecoin zou evenaren, zou dat ongeveer $150k zijn. Als het die van Solana evenaart zelfs $690k.
Het moge duidelijk zijn waarom ik BIFI binnenkort gemakkelijk een x10 zie doen en ook een 100x helemaal niet uitgesloten is, wat vrij uniek is voor een gedegen bewezen project. En jullie kunnen nu nog goedkoop inslaan.
Oh, en als je nu denkt, war kan ik dat kopen: op Binance, op nog wat andere exchanges, en bij de betere DEX bij jou in de buurt!
Ik stake mijn BIFI liever ergens anders in....Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
Beste tweakgenoten,
nu de markt even niet doet wat we er allemaal van hadden gehoopt, wil ik jullie even iets moois shillen.
Namelijk BIFI. Daar heb ik het wel eens eerder over gehad, en ook @mjoaris en @majic bijvoorbeeld zal je er vast al over gehoord hebben. Als disclaimer, ik heb er zelf een zakje van. Maar ook wat schokkende info waar het hoofd van de gemiddelde crypto-youtuber niks bij is.
BIFI dus.
BIFi is het token van beefy.finance, en beefy.finance is een zeer betrouwbare yield optimizer. Je kan er je tegen aardige apy bijvoorbeeld je BTC, ETH of Link neerzetten, maar ook de gekste LP's van hypecoins met apy's van in de miljarden, en alles er tussenin. BIFI is op vrijwel alle chains actief, BSC, Polygon, Fantom, Moonriver, Arbitrum, CELO, etc. (Van de relevante ontbreekt alleen ETH nog)
Er zijn 80.000 BIFI tokens en die zijn allemaal al gemunt. 0% inflatie dus. Voor eeuwig.
Dan denk je misschien, oké, Glenn, dat is leuk en aardig, maar waarom zou ik dan zo'n BIFI token willen?
Als gevolg kan je BIFI zelf staken tegen meer dan 40% (terwijl er dus geen inflatie is), of je kan door je BIFI te staken ook de coin van de chains zelf binnenhalen, bijvoorbeeld 35% apy op FTM, of 44% apy op ETH.
Die percentages zijn zo hoog omdat beefy.finance zeer winstgevend is, maar dat nog niet in de prijs van BIFI terug is te zien. Zie bijvoorbeeld even het plaatje hieronder, met daarin een overzicht van een aantal bekende coins. En dan wil ik even jullie aandacht voor de p/e, of price-earnings ratio. Dat is een vrij gangbare manier om te kijken naar de onder of overwaardering van bijvoorbeeld een aandeel.
[Afbeelding]
Zo zie je dat er best wat hype en ingeprijsde belofte in crypto zit: Filecoin heeft een p/e ratio van 775x, Polkadot van 2192x, Solana 3437x en the Graph zelfs een absurde 2,2 miljoen keer.
Hierbij geldt: hoe lager dat getal, hoe goedkoper de coin - of andersom, hoe hoger, hoe overgewaardeerder, The Graph heeft een bizarre marketcap voor de minieme winst die het momenteel haalt.
En ik wilde jullie dus BIFI shillen. Want BIFI heeft een p/e ratio van ongeveer 7x, wat Bifi verreweg een van de meest ongewaardeerde tokens van dit moment maakt. Op dit moment is een BIFI ongeveer $1400.
Als BIFI de p/e ratio van Filecoin zou evenaren, zou dat ongeveer $150k zijn. Als het die van Solana evenaart zelfs $690k.
Het moge duidelijk zijn waarom ik BIFI binnenkort gemakkelijk een x10 zie doen en ook een 100x helemaal niet uitgesloten is, wat vrij uniek is voor een gedegen bewezen project. En jullie kunnen nu nog goedkoop inslaan.
Oh, en als je nu denkt, waar kan ik dat kopen: op Binance, op nog wat andere exchanges, en bij de betere DEX bij jou in de buurt!
NB: verwarrend, maar er is naast BIFI ook nog een token dat BiFi heet, en dat is wat anders. Hetgaat om deze, met de koe als logo: https://www.coingecko.com/en/coins/beefy-finance
Dank, ik was op reis/vakantie, en nu weer druk aan het werk, dus zit weer vaker achter de computer.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:15:
[...]
Welkom terug man! En goed verhaal ook
[ Voor 4% gewijzigd door baba420 op 11-11-2021 20:20 ]
Een zak bifi lijkt me niet zo erg om te hodlen toch?baba420 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:18:
Bagholder van BIFI sinds de IRON debacle. Staat te farmen op Beefy zelf.
Goede shill, inhoudelijk! Heb BIFI een hele tijd terug gehad, is misschien wel iets voor een flufje voor de Glenn HodlGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
En hoe stake je BIFI? Nooit verdiept in Yieldfarming..YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:22:
[...]
Goede shill, inhoudelijk! Heb BIFI een hele tijd terug gehad, is misschien wel iets voor een flufje voor de Glenn Hodl
Deze zin pik ik er even uit, is een deel van BIFI nog in bezit van Beefy, dat ze 40% apy uit kunnen keren op BIFI, in BIFI? Of interpreteer ik het niet goed?
Ik zou het naar fantom verplaatsen dan eigenlijk.baba420 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:18:
Bagholder van BIFI sinds de IRON debacle. Staat te farmen op Beefy zelf (BSC).
… Druk aan het werk….Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:17:
[...]
Dank, ik was op reis/vakantie, en nu weer druk aan het werk, dus zit weer vaker achter de computer.
Dat weet ik niet, dan zou ik even in de winstgevendheid van pancakeswap moeten duiken, en daar heb ik zelf geen tijd voor. Goede vraag wel. Cake is nog wel inflationair momenteel ook, maar het lastig vergelijken want dan is die ratio op 2 manieren een momentopname.DaWayne schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:20:
[...]
Een zak bifi lijkt me niet zo erg om te hodlen toch?
@Glenn Hoddle wat is de ratio van Cake? Die zag ik zo snel niet staan maar lijkt me een relevante voor het vergelijken.
Hm in 1 uur tijd eerst een tip om mijn INJ ergens te laten renderen ipv ik spot te laten staan (denkend aan beefy.finance) . Vervolgens deze post. It’s a sign! Ik denk dat er wat stukken van twits portfolio on the move gaan naar beefy en er ook wat bífi gaat worden aangeschaft. Zolang ik maar van die gekke LP’s kan wegblijven daar heb ik het niet zo op.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
Beste tweakgenoten,
BIFI dus.
[Afbeelding]
Oh, en als je nu denkt, waar kan ik dat kopen: op Binance, op nog wat andere exchanges, en bij de betere DEX bij jou in de buurt!
NB: verwarrend, maar er is naast BIFI ook nog een token dat BiFi heet, en dat is wat anders. Hetgaat om deze, met de koe als logo: https://www.coingecko.com/en/coins/beefy-finance
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nee, elke Beefy vault heeft een management fee van ik geloof 4%. Die gebruiken ze om BIFI terug te kopen. Omdat er momenteel $1,4 miljard TVL in Beefy zit, is 4% natuurlijk een flink bedrag om die buybacks mee te doen zolang BIFI zo goedkoop is.YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:22:
[...]
Goede shill, inhoudelijk! Heb BIFI een hele tijd terug gehad, is misschien wel iets voor een flufje voor de Glenn Hodl
Deze zin pik ik er even uit, is een deel van BIFI nog in bezit van Beefy, dat ze 40% apy uit kunnen keren op BIFI, in BIFI? Of interpreteer ik het niet goed?
Leuk om je weer terug te zien.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:17:
[...]
Dank, ik was op reis/vakantie, en nu weer druk aan het werk, dus zit weer vaker achter de computer.
Dat laatste zal niemand je toe dwingen, en daar moet je vooral van wegblijven, tenzij het om projecten gaat die je snapt en echt ik gelooft, maar dan nog...twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:26:
[...]
Hm in 1 uur tijd eerst een tip om mijn INJ ergens te laten renderen ipv ik spot te laten staan (denkend aan beefy.finance) . Vervolgens deze post. It’s a sign! Ik denk dat er wat stukken van twits portfolio on the move gaan naar beefy en er ook wat bífi gaat worden aangeschaft. Zolang ik maar van die gekke LP’s kan wegblijven daar heb ik het niet zo op.
Hm, ook dat vind ik dan wel weer sterk, best goed uitgedacht. Ik ga een biefstuk kopen en bij beefy in een kluis duwen. Wordt vast lekker over een tijd.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:29:
[...]
Nee, elke Beefy vault heeft een management fee van ik geloof 4%. Die gebruiken ze om BIFI terug te kopen. Omdat er momenteel $1,4 miljard TVL in Beefy zit, is 4% natuurlijk een flink bedrag om die buybacks mee te doen zolang BIFI zo goedkoop is.
Er zit wel wat BIFI in hun eigen treasury, maar die wordt niet hiervoor gebruikt. (En voor de complete helderheid, van die 80.000 BIFI zijn er 78.000 op de markt. 2000 zitten tot oktober 2023 vast en worden dan vrijgegeven aan ik meen de oprichters en eerst investeerders.)
Zit jij ook in de beefy discord onder een vergelijkbare nick?Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:26:
[...]
Dat weet ik niet, dan zou ik even in de winstgevendheid van pancakeswap moeten duiken, en daar heb ik zelf geen tijd voor. Goede vraag wel. Cake is nog wel inflationair momenteel ook, maar het lastig vergelijken want dan is die ratio op 2 manieren een momentopname.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Is het weer zo lastig als verplaatsen naar Polygon? Want dat nooit meer alsjeblieft. Dan maar minder APY…Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:24:
[...]
Ik zou het naar fantom verplaatsen dan eigenlijk.
Dank, leuk om weer terug te zijn. En je hoeft het product dat Beefy aanbiedt niet interessant te vinden om BIFI te hebben, net zoals als boomer Coca-Cola geen verkeerd aandeel is, al vind je het niet te zuipen.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:30:
[...]
Leuk om je weer terug te zien.En ook goed, de kloof tussen Bitcoin maxi's en shitcoiners wordt steeds groter.
Altijd goed om iemand er bij te hebben die gewoon zijn kop er bij heeft, niet zo bekrompen denkt als een vastgeroeste maxi en potentie van shit weet te onderscheiden met degelijke onderbouwing.
Zelf skip ik dus Bifi, en stiekem hoop ik dat ik er gruwelijk spijt van krijg.
Hodl on, Glenn.
Ik heb wel eens naar beefy.finance gekeken maar nooit naar de token zelf. Is het handiger om die dan op beefy.finance te staken? Staat zeker op de lijst, maar ik denk dat dat komt zodra de bear is gelandGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:13:
Beste tweakgenoten,
BIFI dus.
[Afbeelding]
JaJedi_Pimp schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:33:
[...]
Zit jij ook in de beefy discord onder een vergelijkbare nick?
Die zou ik zeker daar dan ook staken. Het is wel zo dat de apy% erg verschilt per chain, dus daar moet je ook rekening me houden.malarkan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:42:
[...]
Ik heb wel eens naar beefy.finance gekeken maar nooit naar de token zelf. Is het handiger om die dan op beefy.finance te staken? Staat zeker op de lijst, maar ik denk dat dat komt zodra de bear is geland
Ja. Alleen is het verschil tussen BSC en Fantom momenteel ongeveer 40%.baba420 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:39:
[...]
Is het weer zo lastig als verplaatsen naar Polygon? Want dat nooit meer alsjeblieft. Dan maar minder APY…
Ik zie een BIFI Maxi pool op de BSC op 4.6%, en dezelfde op Fantom met ruim 44%. Of kijk en nou heel erg scheef?Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:47:
[...]
Ja. Alleen is het verschil tussen BSC en Fantom momenteel ongeveer 20%.
Ik verplaats zelf meestal gewoon door BIFI te verkopen, stables van bijv BSC naar FTM en dan opnieuw kopen. Dat is sneller en goedkoper zolang je minder dan ongeveer 4 BIFI verplaatst.
Nee, dat kan kloppen. Er zit momenteel meer geld in Beefy op Fantom dan op BSC, terwijl heel veel mensen hun BIFI gewoon op BSC laten staken, zoals @baba420.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:48:
[...]
Ik zie een BIFI Maxi pool op de BSC op 4.6%, en dezelfde op Fantom met ruim 44%. Of kijk en nou heel erg scheef?
Ik heb nog een stapeltje stablecoins op verschillende exchanges staan. Zit er aan te denken om een plukje BIFI aan te schaffen.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:42:
[...]
Dank, leuk om weer terug te zijn. En je hoeft het product dat Beefy aanbiedt niet interessant te vinden om BIFI te hebben, net zoals als boomer Coca-Cola geen verkeerd aandeel is, al vind je het niet te zuipen.
En maxi's, tja, er is meer dan BTC en shitcoins. Als BTC een store of value is, is het dus plat gezegd gewoon digitaal geld. Dan ben je dus een geld-maxi. Volgens die logica zou een BTC-maxi meteen z'n huis moeten verkopen, want een huis is geen geld, dus hup, huren, dan heb je meer geld. Dat gaat qua logica op zolang je geld sneller meer waard wordt dan je huis - wat natuurlijk niet zo is. En ook BTC is niet zeker weten de hardst stijgende crypto. Het is wel een zekerheidje, dus als zeer defensieve strategie in een zeer volatiele ruimte als crypto is het mogelijke strategie, maar zeker niet de enige logische optie, dunkt me.
Voor die 44% wil je wel een paar klikken doen toch haha. Ik moet eerst maar eens kijken of ik ergens een plukje BTC kan vrijmakenAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:52:
[...]
Ik heb nog een stapeltje stablecoins op verschillende exchanges staan. Zit er aan te denken om een plukje BIFI aan te schaffen.
Maar alleen omdat ik jou wel hoog heb zitten en mee wil juinen als hij x10 gaat over tijd.
Ik ben echter niet zo van de decentrale cross chain staking... Is er ergens ook een CEX waar ik flink genaaid kan worden, maar toch iets meer krijg dan 0% hodl?
[ Voor 41% gewijzigd door Glenn Hoddle op 11-11-2021 20:55 ]
Stables naar Fantom bridgen en daar Bifi kopen is vaak het goedkoopste. En je kan zelfs op Binance gewoon FTM naar Fantom ontrekken.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:53:
[...]
Voor die 44% wil je wel een paar klikken doen toch haha. Ik moet eerst maar eens kijken of ik ergens een plukje BTC kan vrijmaken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Op Kraken kan je ook prima rentes trekken, op DOT bijvoorbeeld 12% (dat doe ik) en die is dacht ik ook weer enigszins ingekakt dus wellicht prima moment om te kopen.WhySoSerious schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:55:
Waarom shillen jullie nooit munten die op Kraken staan?
Moet nog van een shitbag met ADA af...
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:53:
[...]
Voor die 44% wil je wel een paar klikken doen toch haha. Ik moet eerst maar eens kijken of ik ergens een plukje BTC kan vrijmaken
Je staat uit fase!A87 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:52:
WTF jongee ik hoor nu opeens een sinterklaas liedje door mijn rechter studiomonitor speaker..
wtf joh..![]()
![]()
![]()
10+ jaar NOOIT iets gehoord, lekker random was dat
En dat met één inhoudelijke post en wat extra toelichting daarna.
If it does not kill u, it makes u stronger
Ja, maar dat is het toch. Ik ben écht niet ongevoelig voor een goed verhaal. En dit soort coins spreken mij wel aan om mee te spelen. Er zitten vast nog wel meer pareltjes in de DeFi space. Liever dat dan het geshill van memecoins.YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:00:
[...]
En dat met één inhoudelijke post en wat extra toelichting daarna.
Mogen alle shillers dit als voorbeeld nemen!
Oh jongens, zet ff een flufje in HEX trouwens, geweldig project, stuurt zelfs brieven om mensen rijk te maken. Heb verder geen tijd om de fundamentals en dergelijke andere moeilijke dingen uit te leggen dus DYOR of good luck staying poor!!!
Wat is 'Math'? Ik vermoed namelijk dat je mogelijk een wallet hebt aangemaakt via een 3rd party die vrolijk mee hebben kunnen kijken bij het aanmaken van je walletRedbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:04:
Volgens mij ben ik vandaag bestolen van mijn coins in een wallet, maar ik hoop dat een van jullie misschien een andere verklaring hebben.
Vorige week heb ik wat FLOKI gekocht via Pancakeswap. Mijn eerste keer dat ik een dergelijk platform gebruik. In Math een BSC wallet aangemaakt en wat BNB naar toe gestuurd. Hierna via Pancakeswap in de Math app een klein bedrag geswapt voor FLOKI. Niet wetende hoe het werkte, vroeg ik me al af hoe de FLOKI in m'n wallet terecht zou komen. Dit gebeurde niet.
Na wat rond gezocht te hebben, bleek dat ik een custom token moest toevoegen aan m'n wallet. Dit heb ik gedaan en warempel. De FLOKI tokens verschenen in m'n wallet. Hierna nog een swap gedaan voor het resterende bedrag. Samen nog geen 100 euro.
Vandaag keek ik in m'n wallet en zie dat de FLOKI en een restant aan BNB om 2 uur s' nachts uit mijn wallet is verzonden en niet door mij :-)
Gelukkig ging het niet om veel geld. Maar als het me toch geld kost, maak ik er liever leergeld van. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?
De mnemonic phrase heb ik alleen opgeslagen in een wachtwoord kluis.
Onderstaand de beide transacties:
https://bscscan.com/tx/0x...57e8627c4a0c789fe0f0bc87c
https://bscscan.com/tx/0x...ef495d3afdce429775a3329af
[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 11-11-2021 21:07 ]
Een Wallet app: https://mathwallet.org/en-us/Junia schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:06:
[...]
Wat is 'Math'? Ik vermoed namelijk dat je mogelijk een wallet hebt aangemaakt via een 3rd party die vrolijk mee hebben kunnen kijken bij het aanmaken van je wallet
Helemaal mee eens!Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:06:
[...]
Ja, maar dat is het toch. Ik ben écht niet ongevoelig voor een goed verhaal. En dit soort coins spreken mij wel aan om mee te spelen. Er zitten vast nog wel meer pareltjes in de DeFi space. Liever dat dan het geshill van memecoins.
Ik hoop dat BIFI een CAKE-je doet. Maar niet voordat ik zelf ook wat speelgeld heb gevonden
Toevallig deze gedownload? (zie artikel)Redbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:07:
[...]
Een Wallet app: https://mathwallet.org/en-us/
Heeft die math wallet een witte of zwarte icoon?Redbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:04:
Volgens mij ben ik vandaag bestolen van mijn coins in een wallet, maar ik hoop dat een van jullie misschien een andere verklaring hebben.
Vorige week heb ik wat FLOKI gekocht via Pancakeswap. Mijn eerste keer dat ik een dergelijk platform gebruik. In Math een BSC wallet aangemaakt en wat BNB naar toe gestuurd. Hierna via Pancakeswap in de Math app een klein bedrag geswapt voor FLOKI. Niet wetende hoe het werkte, vroeg ik me al af hoe de FLOKI in m'n wallet terecht zou komen. Dit gebeurde niet.
Na wat rond gezocht te hebben, bleek dat ik een custom token moest toevoegen aan m'n wallet. Dit heb ik gedaan en warempel. De FLOKI tokens verschenen in m'n wallet. Hierna nog een swap gedaan voor het resterende bedrag. Samen nog geen 100 euro.
Vandaag keek ik in m'n wallet en zie dat de FLOKI en een restant aan BNB om 2 uur s' nachts uit mijn wallet is verzonden en niet door mij :-)
Gelukkig ging het niet om veel geld. Maar als het me toch geld kost, maak ik er liever leergeld van. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?
De mnemonic phrase heb ik alleen opgeslagen in een wachtwoord kluis.
Onderstaand de beide transacties:
https://bscscan.com/tx/0x...57e8627c4a0c789fe0f0bc87c
https://bscscan.com/tx/0x...ef495d3afdce429775a3329af
Dit is vrij lastige vraag, vooral omdat Yield Optimizing een vergaarbak voor allerlei strategieën is, van zeer ingewikkelde pass-throughs via andere vaults, tot iets heel simpels.Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:56:
@Glenn Hoddle
Ik ben de laatste maand een beetje aan het experimenteren geslagen met BIFI en heb me ook verdiept in hoe het werkt. Ondanks dat ik wat documentatie en YT heb gekeken, vind ik dat ik de achterliggende werking van de yield optimization strategieën (dus algoritmes) niet goed genoeg begrijp. Weet jij dit toevallig of heb je een goede resource die dit uitlegt? Hoe worden die yields nou echt gerealiseerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 11-11-2021 21:11 ]
Bedankt voor jullie reacties. Zojuist even gecontroleerd. Ik heb gelukkig de juiste app.Junia schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:08:
[...]
Toevallig deze gedownload? (zie artikel)
https://mathwallet.medium...leplay-store-f08e1919b8fd
Balen, gelukkig was het idd niet veel.Redbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:18:
[...]
Bedankt voor jullie reacties. Zojuist even gecontroleerd. Ik heb gelukkig de juiste app.
Ik heb deze app gekozen omdat hij in het bij een Moonbeam tutorial in het lijstje stond. Ik wilde geen chrome plugin gebruiken vanwege een laptop van het werk.
Dat is wel een beetje het euvel met de thread. Veel geshill, weinig uitleg, óók als mensen met meer achtergrondinfo hebben komt dat niet altijd goed uit de verf. Jou en @Mooody vind ik daar bijvoorbbeeld weer een uitzondering op, maar over het algemeen, tja.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:06:
[...]
Ja, maar dat is het toch. Ik ben écht niet ongevoelig voor een goed verhaal. En dit soort coins spreken mij wel aan om mee te spelen. Er zitten vast nog wel meer pareltjes in de DeFi space. Liever dat dan het geshill van memecoins.
Ik hoop dat BIFI een CAKE-je doet. Maar niet voordat ik zelf ook wat speelgeld heb gevonden
Dit is wel zuur. Is er een kans dat je wachtwoordkluis is gekraakt?Redbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:18:
[...]
Bedankt voor jullie reacties. Zojuist even gecontroleerd. Ik heb gelukkig de juiste app.
Ik heb deze app gekozen omdat hij in het bij een Moonbeam tutorial in het lijstje stond. Ik wilde geen chrome plugin gebruiken vanwege een laptop van het werk.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het hele "defi" is al geslaagd als je de inflatie kan verslaan én enige zekerheid hebt over je funds. Dus 3-5% rente op jaarbasis en garantie via bijv. BitGo of andere instanties. Op dat moment kan "defi" gaan inburgeren onder de meute. Zorg dat je lekker in de slappe-ether-was zit op dat momentGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:26:
[...]
Dat is wel een beetje het euvel met de thread. Veel geshill, weinig uitleg, óók als mensen met meer achtergrondinfo hebben komt dat niet altijd goed uit de verf. Jou en @Mooody vind ik daar bijvoorbbeeld weer een uitzondering op, maar over het algemeen, tja.
En de weerstand tegen DeFi staat me hier eerlijk gezegd ook wat tegen, hoewel ik het met alle rugpulls en onzin wel begrijp.
Dan speciaal voor jou nog een tip: https://www.revault.network/
Net nieuw, ik geloof alleen BSC voor nu - ze beloven constant de beste yield voor je te gaan zoeken op je token of lp - en dan kun je het in hun omgeving gewoon omzetten naar een betere yield. Vooralsnog vooral leuk omdat ze bovenop bijv. je Cake nog eens 40% extra APY in hun eigen token uitdelen. (Maar ook een derde van je gewone yield komt in de vorm van hun token, dus opgepast, mix tussen solide yield en hun onbewezen token.) Ik heb er voor de gein wat BNB instaan, want 8%+35% is best een flink verschil met 8%.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-11-2021 21:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is het zo omslachtig? Je kan op Binance gewoon BIFI kopen.. Ik heb niet alles helemaal goed meegelezen dus wellicht heb ik wat gemist hoor, maar dit lijkt me een omwegMajesticApeman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:31:
Dus als ik het goed heb om die 44% APY op BIFI te krijgen via de Fantom Opera chain:
1) FTM kopen op Binance
2) Sturen naar Metamask op Fantom Opera netwerk
3) Swappen op SpookySwap.finance naar BIFI
4) Depositen op Beefy.Finance op Fantom netwerk
En genieten maar? Hoe zit het dan met withdrawen? Betaal je eventuele fees dan in BIFI?
Dank iig voor de tip.
Ja klopt, je kan BIFI kopen op Binance maar ze bieden BIFI niet in de Fantom netwerk smaak aan. Voor ik weer moet gaan bridgen ergens...YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:37:
[...]
Is het zo omslachtig? Je kan op Binance gewoon BIFI kopen.. Ik heb niet alles helemaal goed meegelezen dus wellicht heb ik wat gemist hoor, maar dit lijkt me een omweg
Hoeveel tientjes levert je dit nou op per maand? Ben oprecht benieuwd.MajesticApeman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:31:
Dus als ik het goed heb om die 44% APY op BIFI te krijgen via de Fantom Opera chain:
1) FTM kopen op Binance
En genieten maar? Hoe zit het dan met withdrawen? Betaal je eventuele fees dan in BIFI?
Dank iig voor de tip.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Same hier.Mooody schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:40:
[...]
Hoeveel tientjes levert je dit nou op per maand? Ben oprecht benieuwd.
Ik wil ook graag rijk worden met beefyspookyfantomswaptokens.
Thanks kerel. @Mooody is wat dat betreft ook zeker ondergewaardeerd. Goede en doordachte achtergrond informatie. Zelf ben ik denk ik wat aan het slacken de laatste tijd. Ik heb ben nog wel semi-zuur door alle misgelopen gains en ben een klein half jaartje een maxi. Vooral dat heeft er voor gezorgd dat ik wat minder op avontuur ben gegaan in de DeFi space en andere toffe projecten. Mijn onderbuik gevoel heeft zoiets van, eerst maar eens de volgende beer afwachten voor ik weer vol enthousiasme wil spreiden over ondergewaardeerde coins. Maar dat BIFI klinkt zeker wel als ondergewaardeerd op dit momentGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:26:
[...]
Dat is wel een beetje het euvel met de thread. Veel geshill, weinig uitleg, óók als mensen met meer achtergrondinfo hebben komt dat niet altijd goed uit de verf. Jou en @Mooody vind ik daar bijvoorbbeeld weer een uitzondering op, maar over het algemeen, tja.
Het is lastige materie. En er gaat wel eens wat mis. Dan is het al heel makkelijk deze space als zooi te labellen. Dat maakt het ook makkelijk, dan hoef je je er ook niet in te verdiepen. Men wil makkelijk snel geld zien. En als grote groepen mensen besluiten dat een SHIBA dé coin hiervoor is.. kuddegedrach. Maar zolang dat meer oplevert is er ook totaal geen incentive iets verder te kijken.En de weerstand tegen DeFi staat me hier eerlijk gezegd ook wat tegen, hoewel ik het met alle rugpulls en onzin wel begrijp.
Ook grappig Thanks. Eerst maar eens wat BIFI regelen. Nogmaals welkom terug. Ik kan je inhoudelijke posts zeer waarderen kerel!Dan speciaal voor jou nog een tip: https://www.revault.network/
Net nieuw, ik geloof alleen BSC voor nu - ze beloven constant de beste yield voor je te gaan zoeken op je token of lp - en dan kun je het in hun omgeving gewoon omzetten naar een betere yield. Vooralsnog vooral leuk omdat ze bovenop bijv. je Cake nog eens 40% extra APY in hun eigen token uitdelen. (Maar ook een derde van je gewone yield komt in de vorm van hun token, dus opgepast, mix tussen solide yield en hun onbewezen token.) Ik heb er voor de gein wat BNB instaan, want 8%+35% is best een flink verschil met 8%.
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
In de eerste jaren van Bitcoin was de inflatie ook meer dan 30% dus waarom zou het bij een andere coin niet kunnen lukken? Zolang er genoeg nieuwe kopers zijn gaat de prijs omhoog.Mooody schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:32:
[...]
20-40-60-100% gains slaan nergens op en kunnen alleen ontstaan door piramidespel-achtige constructies, ponzi's of coins drukken uit lucht (wat in feite zal uitmonden in hyperinflatie in het eigen ecosysteempje). Dus allemaal leuke tijdelijke gimmicks, maar dat is gelukkig niet the end game
Ja, precies. Ik weet niet welke fees je precies bedoelt. De beefy maxi vault op Fantom heeft een withdrawal fee van 0.05%MajesticApeman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:31:
1) FTM kopen op Binance
Dank iig voor de tip.
Ik ga niet.....ik herhaal NIET mezelf in beefy verdiepen. De meeste swap protocollen gaan verdwijnen, het zou echt een godswonder zijn wanneer beefy zou overleven. Lekker van profiteren nu (maar dat doe je al) en tijdig afscheid van nemenGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:38:
@Mooody Dat soort percentages hoort het natuurlijk uiteindelijk op uit te draaien. Op BTC en ETH zie je binnen DeFi ook al nooit meer dan 10%.
20% zou ik nog geloven, maar daarboven is alles vrijwel altijd inflationair dan wel pure hype of echt compleet nieuw project, daar heb je gelijk in. Maar er zijn uitzonderingen... m'n shill-post over BIFI als gezien? ( https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69395520 )
Dat is echt compleet ondergewaardeerd - wat denk ik vooral komt omdat ze nog niet op ETH mainnet zitten. En het feit dat crypto best random dingen doet.
Zijn er nog coins die jij zou aanraden waar je ook een goede APY, naast de stijging in waarde van de coin zelf, op zou kunnen pakken?Lazyke schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:42:
[...]
In de eerste jaren van Bitcoin was de inflatie ook meer dan 30% dus waarom zou het bij een andere coin niet kunnen lukken? Zolang er genoeg nieuwe kopers zijn gaat de prijs omhoog.
ja want een coin met een fixed supply is inderdaad vergelijkbaar aan elke andere coinYES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:44:
[...]
Zijn er nog coins die jij zou aanraden waar je ook een goede APY, naast de stijging in waarde van de coin zelf, op zou kunnen pakken?
Helder, dank je. Ja misschien waag ik het, ik heb niet het vertrouwen in beefy.finance zoals ik dat heb in grote exchanges of zelfs NEXO waar mijn BTC rustig pruttelt voor 5% APY. Maar goed onbekend maakt onbemind. Ik verdiep mij er verder in maar het lijkt mij erg leuk om 1 hele van de 80.000 BIFIs te hebben.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:43:
[...]
Ja, precies. Ik weet niet welke fees je precies bedoelt. De beefy maxi vault op Fantom heeft een withdrawal fee van 0.05%
En even praktisch, stelt je staket nu 1 BIFI daar, dan heb je over 6 maanden als er niks aan de APY verandert ~1,17 BIFI. Als je die dan opneemt betaal je 0,05% fee, dus dan heb je 1,16953 BIFI.
Als je die wil withdrawen gewoon als $ is de route gewoon omgekeerd, maak er FTM van op spookyswap, withdraw naar Binance and cash daar uit in $ of €.
Kan ik me niet voorstellen. Dan had ik ook een notificatie moeten hebben in m'n mail. Heb m'n laptop ook niet onbewaakt achter gelaten en ook niet lopen strooien met de keys.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:27:
[...]
Dit is wel zuur. Is er een kans dat je wachtwoordkluis is gekraakt?
Mij zoveel tientjes dat ik het beter in honderdjes kan uitdrukken.Mooody schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:40:
[...]
Hoeveel tientjes levert je dit nou op per maand? Ben oprecht benieuwd.
Ik wil ook graag rijk worden met beefyspookyfantomswaptokens.
Anoniem: 1641394
Minder coins, hogere waarde per coin bij gelijke marketcap.baba420 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:51:
Kan iemand mij uitleggen waarom bepaalde coins zo een groot fiat bedrag aan waarde hebben? Denk aan BIFI maar ook Yearn.Finance. Kost je een vermogen om een whole coiner te worden.
Vreemd. Ergens nog je 12 woorden ingevuld recent? Bij het aanmaken van die wallet lijkt me. Keylogger misschien?Redbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:52:
[...]
Kan ik me niet voorstellen. Dan had ik ook een notificatie moeten hebben in m'n mail. Heb m'n laptop ook niet onbewaakt achter gelaten en ook niet lopen strooien met de keys.
Last me nou ff, ik zoek gewoon naar dat ene diamantje in de bult stront die crypto ismalarkan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:46:
[...]
ja want een coin met een fixed supply is inderdaad vergelijkbaar aan elke andere coin![]()
[ Voor 6% gewijzigd door JW04 op 11-11-2021 21:59 ]
Volgens mij heb ik de oorzaak gevondenRedbull4u schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:04:
...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq