Als je minder commentaren zoals die van Wowhead wilt dan zou je zelf zo'n grafiekje kunnen toevoegen aan je post, dan heb je meteen een mooie onderbouwingTHxZ0NE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:28:
[...]
Mooi plaatje! Maar inderdaad in de vorm dat het lijkt dat er een steeds hogere low wordt neergezet en er flink wordt gehandeld. Mooie basis voor een uptrend.
En toch blijf ik Loopring op dit moment high risk vinden.THxZ0NE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:28:
[...]
Mooi plaatje! Maar inderdaad in de vorm dat het lijkt dat er een steeds hogere low wordt neergezet en er flink wordt gehandeld. Mooie basis voor een uptrend.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als BTC meewerkt...Vis schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:33:
[...]
Het volume is er vandaag wel gelukkig.. Lets go
Zomaar ineens een centje ontvangen van de Belastingdienst, in welke alt moet ik deze pompen van jullie?
Celr natuurlijk. Fuel the pump.Patroo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:44:
Zomaar ineens een centje ontvangen van de Belastingdienst, in welke alt moet ik deze pompen van jullie?
BTC, ETH en LINK; 70%-25%-5%Patroo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:44:
nothing stops this train
50% in btc 25% in eth en van de overige 25% iets leuks kopenPatroo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:44:
Zero.
Aangeschaft bij €1,34 tegen de adviezen bij Tweakers in, gaat nog steeds mooi.THxZ0NE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:20:
De shuttle gaat weer vertrekken bij Loopring
[Afbeelding]
Af en toe wat durven te doen, tot nu toe zeker nog blij mee.
Er is nog volk dat BNB staked voor DAR rewards? Zit er aan te denken om gewoon maar weer BNB te staken.
Je kunt het toch gewoon in de BNB Vault doen? Dan stake je het allebei.dylan_ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:15:
Er is nog volk dat BNB staked voor DAR rewards? Zit er aan te denken om gewoon maar weer BNB te staken.
https://www.coindesk.com/...on-on-vaneck-bitcoin-etf/
Gaat die spot BTC ETF er komen of niet. Nog een paar dagen tot final deadline. Spannond!
Gaat die spot BTC ETF er komen of niet. Nog een paar dagen tot final deadline. Spannond!
Idd, daar staat het hier ook. Denk wel dat ik het 16 november voor het eerst in die Launchpad ga steken en dus kortstondig uit de vault haal. Als ik het goed begrijp kan ik maximaal 1/100e ofzo van mijn BNB stack verliezen (in ieder geval lang niet alles wat ik inleg) en is het track record van die Launchpads meer dan prima.rvu19 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:16:
[...]
Je kunt het toch gewoon in de BNB Vault doen? Dan stake je het allebei.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
BNB vault beste keuze 👍dylan_ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:15:
nog paar dagen en dan PORTO kopen met je BNB
nothing stops this train
all-in gaan met je BNB, na launch trade je PORTO om voor BNB. tenzei je denkt dat PORTO een beter muntje is dan BNB 👀twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:20:
[...]
Idd, daar staat het hier ook. Denk wel dat ik het 16 november voor het eerst in die Launchpad ga steken en dus kortstondig uit de vault haal. Als ik het goed begrijp kan ik maximaal 1/100e ofzo van mijn BNB stack verliezen (in ieder geval lang niet alles wat ik inleg) en is het track record van die Launchpads meer dan prima.
nothing stops this train
Staking (on chain) is zo'n 17% APY.rvu19 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:16:
[...]
Je kunt het toch gewoon in de BNB Vault doen? Dan stake je het allebei.
https://www.binance.org/en/staking
Als je het in de BNB Vault zet, zit het toch automatisch ook in de Launchpad? Of mis ik wat?twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:20:
[...]
Idd, daar staat het hier ook. Denk wel dat ik het 16 november voor het eerst in die Launchpad ga steken en dus kortstondig uit de vault haal. Als ik het goed begrijp kan ik maximaal 1/100e ofzo van mijn BNB stack verliezen (in ieder geval lang niet alles wat ik inleg) en is het track record van die Launchpads meer dan prima.
Klopt in de basis, maar er lopen nu meerdere launchpools tegelijk. Ik vraag me eigenlijk nu af welke er gekozen gaat worden, je kunt een BNB immers maar in één pool tegelijk stoppen.rvu19 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:21:
[...]
Als je het in de BNB Vault zet, zit het toch automatisch ook in de Launchpad? Of mis ik wat?
Yes dat was het plan. Maar voor de duidelijkheid je kunt wel echt BNB verliezen toch. Stel Porto is meteen na launch 0,0000 BNB waard. Dan ben je wel een fractie van je BNB stack ( het stuk dat daadwerkelijk is ingeloot, want die pool is altijd mega overboekt) kwijt right? Het is niet 100% free money zoals dat wel is voor de BNB die in de vault staan en gestaked staan. Of heb ik dat verkeerd begrepen?Kol Nedra schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:20:
[...]
BNB vault beste keuze 👍
nog paar dagen en dan PORTO kopen met je BNB
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wanneer gaan we pompen? Duurt lang.
Zero.
Bitcoin stak net de middelvinger naar me op....Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:32:
Wanneer gaan we pompen? Duurt lang.
Ik zag het meer als de linkerkant van een hele grote W-recoveryzwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:34:
[...]
Bitcoin stak net de middelvinger naar me op....
[Afbeelding]
Op zich is het een no-brainer als je in de gelegenheid bent om direct op de sell knop te bij de listing. Wanneer een coin beschikbaar komt is er nog even een schaarste en schiet de prijs in eerste instantie omhoog. Bijvoorbeeld bij DAR kon zo'n coin direct voor $8 verkocht worden, maar daalde al snel naar $3 om nu rond $2 te hangen. Volgens mij maak je nooit echt verlies, maar tot nu toe vind ik de dikkere winsten alleen direct bij listing. Misschien dat een coin na een tijdje wel omhoog gaat hoor, maar dan is het alsnog het best om te verkopen bij listing en dan 3x zoveel muntjes terug te kopen voor een HODL bag.twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:26:
[...]
Yes dat was het plan. Maar voor de duidelijkheid je kunt wel echt BNB verliezen toch. Stel Porto is meteen na launch 0,0000 BNB waard. Dan ben je wel een fractie van je BNB stack ( het stuk dat daadwerkelijk is ingeloot, want die pool is altijd mega overboekt) kwijt right? Het is niet 100% free money zoals dat wel is voor de BNB die in de vault staan en gestaked staan. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
:strip_exif()/f/image/bd73jcECezbIqtXfLdhXIDn4.jpg?f=fotoalbum_large)
This is nothing.
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 10 november 2021
It’s just how we roll. 😎#Bitcoin https://t.co/Da9pQ9Hfla
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2021 13:50 ]
nothing stops this train
Had ik ook gezegd als ik hem was....
Het is altijd winstgevend, in het geval van DAR rekent binance adv je gemiddelde aantal BNB uit hoeveel je er mag kopen. De initiele prijs was 0.06 USD per DAR. dus stel je mag er 100 kopen dan ben je 6 USD kwijt, die 6 USD word van je BNB afgetrokken dus dat was 0,005 BNB (uit mn hoofd). Bij de launch kon je DAR verkopen als je op tijd was voor 8 a 9 dollar per stuk. Dikke gain!twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:26:
[...]
Yes dat was het plan. Maar voor de duidelijkheid je kunt wel echt BNB verliezen toch. Stel Porto is meteen na launch 0,0000 BNB waard. Dan ben je wel een fractie van je BNB stack ( het stuk dat daadwerkelijk is ingeloot, want die pool is altijd mega overboekt) kwijt right? Het is niet 100% free money zoals dat wel is voor de BNB die in de vault staan en gestaked staan. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Verwijderd
DAR is een pool en geen pad. Weet niet waar je die 6 cent vandaan haalt.solidslayer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:55:
[...]
Het is altijd winstgevend, in het geval van DAR rekent binance adv je gemiddelde aantal BNB uit hoeveel je er mag kopen. De initiele prijs was 0.06 USD per DAR. dus stel je mag er 100 kopen dan ben je 6 USD kwijt, die 6 USD word van je BNB afgetrokken dus dat was 0,005 BNB (uit mn hoofd). Bij de launch kon je DAR verkopen als je op tijd was voor 8 a 9 dollar per stuk. Dikke gain!
Maar inderdaad LauncPool/Pads zijn tot nu toe altijd gratis geld geweest.
De bnb vault telt mee voor launch pad. Kan je gewoon daar laten staan.twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:20:
[...]
De BNB telt mee om het gemiddelde bepalen dat je mag committen voor de launchpads. Tot die tijd kun je het laten staan. Om mee te doen moet je vervolgens nog daadwerkelijk committen, en daarvoor moet het uit de vault.roflexx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:02:
[...]
De bnb vault telt mee voor launch pad. Kan je gewoon daar laten staan.
Verwijderd
Wat er gedaan wordt met twee pools als je het in vault stouwt kan ik nergens vinden.
50/50 of twee keer 100? Wil meer committen voor CITI dan DAR, als Vault het 50/50 doet trek ik het er wel eventjes uit.
50/50 of twee keer 100? Wil meer committen voor CITI dan DAR, als Vault het 50/50 doet trek ik het er wel eventjes uit.
Verwijderd
CBBI vindt het nog allemaal prima, genoeg ruimte naar boven:NeoflexNL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:58:
[...]
Morgen, kijk maar. 69k incoming!
[Afbeelding]
https://colintalkscrypto.com/cbbi/
Maarja ook genoeg ruimte naar beneden.
ICP is hier niet de meest populaire coin maar wel benieuwd wat jullie van deze nieuwe feature vinden.
ICP kan je locken varierend van 6 maanden tot 8 jaar en met de maximale dissolve delay van 8 jaar heb je een apy van 30% uitgekeerd in icp die je kan compounden of verkopen.
Nu is er een nieuwe feature die sterk lijkt op een crowdloan a la KSM en DOT: join community fund.
https://www.dfinitycommun...-nns-dapp-community-fund/
Verschil: je kan niet individueel kiezen welke projecten je tokens ondersteunen (wel voten welke projecten ondersteund worden) en je rewards worden uitgekeerd in icp.
Ik heb zelf een 8 jaar dissolve delay neuron en kijk de kat nog even uit de boom. De afweging is een steady apy of meer aggressief de community fund joinen en maar zien wat het oplevert. De keuze om te joinen kan je niet terugdraaien.
ICP kan je locken varierend van 6 maanden tot 8 jaar en met de maximale dissolve delay van 8 jaar heb je een apy van 30% uitgekeerd in icp die je kan compounden of verkopen.
Nu is er een nieuwe feature die sterk lijkt op een crowdloan a la KSM en DOT: join community fund.
https://www.dfinitycommun...-nns-dapp-community-fund/
Verschil: je kan niet individueel kiezen welke projecten je tokens ondersteunen (wel voten welke projecten ondersteund worden) en je rewards worden uitgekeerd in icp.
Ik heb zelf een 8 jaar dissolve delay neuron en kijk de kat nog even uit de boom. De afweging is een steady apy of meer aggressief de community fund joinen en maar zien wat het oplevert. De keuze om te joinen kan je niet terugdraaien.
Hij is "invested", dus natuurlijk roept hij dit. Maar goed, hij heeft tot nu toe best goed 'gegokt'.
Je mist wat. LaunchPOOL is niet LaunchPADrvu19 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:21:
[...]
Als je het in de BNB Vault zet, zit het toch automatisch ook in de Launchpad? Of mis ik wat?
LaunchPOOL: vaak automatisch vanuit de BNB vault. Minimale opbrengsten, gratis, afgezien van gelockte BNB, langdurig, vaak een maand lang staken, hoewel eerste week meeste oplevert.
LaunchPAD: niet automatisch vanuit BNB vault, idioot hoge opbrengsten de eerste paar dagen, Kost je een deel van je ingezette BNB, kortdurig.
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
Dat was het pootje van SHIB denk ik.zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:34:
[...]
Bitcoin stak net de middelvinger naar me op....
[Afbeelding]
Help, een collega is erachter gekomen dat ik hier wel eens wat post
Nouja, volgens mij heeft 'ie geen SHIB dus zo erg is het niet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:23:
Help, een collega is erachter gekomen dat ik hier wel eens wat post![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
Gewoon ontkennen. Werkt altijd.Richh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:23:
Dat is zo irritant heRichh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:23:
Zero.
Diezelfde bron vermoed een 74k USD year closeNeoflexNL schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:58:
[...]
Morgen, kijk maar. 69k incoming!
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dus jij bent Richard van de afdeling schroeven en bouten! Ik dacht al, wat zit je nou de hele tijd grafiekjes te turen op je telefoon maar nu snap ik het. Spreek je straks nog wel even in de pauze, heb nog een hele goede tip voor je, één woord: FLOKI. Geen tijd verder om het uit te leggen, ik zou nu instappen maar ik kan je zo in de pauze meer vertellen.Richh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:23:
Groetjes,
Henk van de afdeling Dopsleutels
Gewoon zeggen dat je in '87 geboren bent, is de interesse zo verdwenen..Richh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:23:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hoi Henk en collega,
Hebben jullie ook personeelskorting op boormachines?
Groetjes
@Verwijderd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee hoor, valide punt. Alleen, de cijfers laten zien dat dat nog niet eerder is gebeurd. Zelfs niet met de historisch slecht presterende voetbal munten. Wel is het zaak binnen een maand die zooi weer terug in BNB te zetten, want anders kan je gelijk krijgentwit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:26:
[...]
Voor al mijn tweakers-matties nu 69% korting op 69% van alle boormachines!sh4d0wman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:36:
[...]
Hoi Henk en collega,
Hebben jullie ook personeelskorting op boormachines?
Groetjes
@Verwijderd
Verwijderd
Staken is ook niet 100% risicovrij.twit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:26:
[...]
En inderdaad, verleden behaalde resultaten bla bla. Heb in ieder geval nog niet zien gebeuren dat je met verlies moest verkopen het eerste uur na zo'n pad/pool listing. Maar het kan gebeuren ja.
Zou toch een mooie wereld zijn als crypto zo hard moont dat we alle boormachines kunnen opkopen, en dan geen gezeik met ledgers en seed phrases meer hoeven hebbenYES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:37:
[...]
Voor al mijn tweakers-matties nu 69% korting op 69% van alle boormachines!
Wow, Moonbeam heeft gewoon al bijna 17,5 miljoen DOT in de pot zitten volgens parachains.info
Ging snel vandaag
Ging snel vandaag
Verwijderd
Wij allemaal stoer doen met onze boormachines, maar in de praktijk moet je iemand eerst vastbinden voordat je met de boormachine aan de gang kunt. Alle gains zitten in mijn portfolio, niet in de krachtsport.
Laat me even weten wanneer je dit plan uitvoert, dan zorg ik dat ik voor de tijd nog een partij insla, de prijs van die dingen gaat dan namelijk sowieso moon!DaWayne schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:40:
[...]
Zou toch een mooie wereld zijn als crypto zo hard moont dat we alle boormachines kunnen opkopen, en dan geen gezeik met ledgers en seed phrases meer hoeven hebben
Verwijderd
Met een bivakmuts, een plastieken Glock 17 en een beetje bluf kom je een heel end.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:42:
Wij allemaal stoer doen met onze boormachines, maar in de praktijk moet je iemand eerst vastbinden voordat je met de boormachine aan de gang kunt. Alle gains zitten in mijn portfolio, niet in de krachtsport.
Al heel vaak gratis kunnen tanken op die manier, zelfs cash en sigaretten op de volle tank toe.
Dank voor de bevestiging. Dan weet ik zeker dat ik het goed op mijn netvlies heb. Ik zou ook zeggen risico categorie zeer-laag maar voor mijn gevoel nog net wel wat hoger dan de BNB's die in de Vault staan.resusaapje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:37:
[...]
Nee hoor, valide punt. Alleen, de cijfers laten zien dat dat nog niet eerder is gebeurd. Zelfs niet met de historisch slecht presterende voetbal munten. Wel is het zaak binnen een maand die zooi weer terug in BNB te zetten, want anders kan je gelijk krijgen
Verwijderd
Ga meestal alleen voor de volle tank, praat niet graag met mensen. Misschien toch eens over mijn angsten heenstappen en een volgende stap in mijn carrière maken.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:46:
[...]
Met een bivakmuts, een plastieken Glock 17 en een beetje bluf kom je een heel end.
Al heel vaak gratis kunnen tanken op die manier, zelfs cash en sigaretten op de volle tank toe.
Toch fijn hoe we elkaar helpen in dit topic.
Goed nieuws! Hoop dat ze winnen.Partypsych schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:41:
Wow, Moonbeam heeft gewoon al bijna 17,5 miljoen DOT in de pot zitten volgens parachains.info
Ging snel vandaag
- @binance makes it easy to learn about and buy crypto 💪👊 #BinanceForAll@binance hace que aprender y comprar cryptos sea sencillo 💪👊 #BinanceForAll pic.twitter.com/BYXR0swQqX
— Luis Suárez (@LuisSuarez9) 11 november 2021
Moon soon!
Verwijderd
Zo is dat, je moet soms uit je comfortzone durven stappen om jezelf ten goede te ontwikkelen.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ga meestal alleen voor de volle tank, praat niet graag met mensen. Misschien toch eens over mijn angsten heenstappen en een volgende stap in mijn carrière maken.
Toch fijn hoe we elkaar helpen in dit topic.
Dat tankstation personeel heeft daarnaast niet erg veel hart voor de zaak, die heb je zomaar overtuigd hoor. Die gaan hun leven vaak niet riskeren voor die 12 euro per uur.
Een flinke klap op de balie met een klauwhamer en tegelijkertijd zwaaien met je nep vuurwapen komt discreet en zelfverzekerd over.
Daarnaast voel je ook weer even dat je leeft. Een ×100 leveraged short met een flinke bult inzetbare margin op je account bij een uitbraak naar boven is er niets bij.
Zo werk je aan je ontwikkeling én je remt de afhankelijkheid van je crypto verslaving!
15:00, zullen die cowboys nu weer gaan kopen?
Mijn excuus ik bedoelde BETA, dat was een pad. DAR was een pool klopt.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:58:
[...]
DAR is een pool en geen pad. Weet niet waar je die 6 cent vandaan haalt.
Maar inderdaad LauncPool/Pads zijn tot nu toe altijd gratis geld geweest.
Welke wallet gebruikt men tegenwoordig op IOS? Ik heb zelf eigenlijk jarenlang alleen nog maar Coinomi gebruikt op Android maar ik wilde nu wat crypto weggeven aan non-cryptos met iPhones en vroeg me af of er een reden is om ze niet Coinomi te laten installeren?
De laatste keer dat ik uit mijn comfortzone stapte werd ik door mijn begeleider in een houdgreep genomen en mocht ik vier dagen mijn kamer niet meer uit.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:00:
[...]
Zo is dat, je moet soms uit je comfortzone durven stappen om jezelf ten goede te ontwikkelen.
Nou nee. Liever dat ze genoeg hebben om een plaatsje te bemachtigen en meer niet.
Hoe meer er gestort wordt, hoe dunner de spoeling voor mij wordt.
Maar als jij die collega bent, en hij ontkent, weet jij dat hij het is....
@Richh toegeven, maak hem gek.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Voor mij niet.resusaapje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:04:
[...]
Nou nee. Liever dat ze genoeg hebben om een plaatsje te bemachtigen en meer niet.
Hoe meer er gestort wordt, hoe dunner de spoeling voor mij wordt.
Vooralsnog ziet het er niet best uit.. ik hoop echt op een pumpje boven de 65k en dan daar blijven.
We zullen wel de 60k gaan opzoeken of zo.. of nog erger. Waarschijnlijk tussen 19.00 en 20.00u als ik de kinderen naar bed breng.
We zullen wel de 60k gaan opzoeken of zo.. of nog erger. Waarschijnlijk tussen 19.00 en 20.00u als ik de kinderen naar bed breng.
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 11-11-2021 15:15 ]
Zero.
Wou net zeggen, die laatste candles gaan de verkeerde kant opPelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
Vooralsnog ziet het er niet best uit.. ik hoop echt op een pumpje boven de 65k en dan daar blijven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
op dit moment support op de 200 ema, zolang die houd kunnen we nog omhoog. als die huidige support breekt gaan we naar 63kRichh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:15:
[...]
Wou net zeggen, die laatste candles gaan de verkeerde kant op
Leg uit
En zodra je het niet verwacht gaan we naar de maan. s00n 100k.Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
Ik hoop dat ze winnen zodat ze asap mainnet uitrollen en mijn GLMR 40 dagen daarna vrij komen om te verpatsen op een nog nader aan te kondigen exchange. Als ze niet winnen, dan vertraging mainnet en komen mijn GLMR in de beer vrij.
Gekke vraag.. waar is @Tominatie eigenlijk gebleven? Heb hem al een poos niet gezien..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De afgelopen dagen heb ik 4x tegen m'n vrouw gezegd dat ik weer €1000 had verdiend.
Ze weet alleen niet dat het steeds dezelfde €1000 is.
Wacht maar tot je een aankoop van 4000 euro bij de Action op je afschrift ziet.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:24:
De afgelopen dagen heb ik 4x tegen m'n vrouw gezegd dat ik weer €1000 had verdiend.
12 aanhangers vol met troep.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 11-11-2021 15:25 ]
Woont met @Slux onder de brug en beide data-abonnementen zijn afgesloten vanwege wanbetaling.Khaelos schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:23:
Gekke vraag.. waar is @Tominatie eigenlijk gebleven? Heb hem al een poos niet gezien..
Maar als we moonen binnenkort hebben ze beiden nog een ledger met wat DOGE erop dus dan kunnen ze... nog niets.
2 dagen geleden is een poos?Khaelos schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:23:
2 dagen hodlen is voor de meeste ook een poos toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
100 dollar op BTC is moon, dus tja....
In crypto(
Verwijderd
Ik weet het niet, maar we staan ruim boven de 60k met een miljoenmiljard shitcoins die 24 uurs procenten neerzetten waarvan de mensheid nog niet eens de wiskundige formules heeft om ze te berekenen...Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
In 2019 hadden we deze levels niet durven dromen. En deed je dat toch werd je weggezet als psychiatrisch inrichting materiaal door de realisten.
Kortom, ik vind het meevallen
Hij durft wel, moon soon dus. Als dit scenario alsnog uitkomt dan geloof ik voortaan in sprookjes.
Yup, I would be surprised, in fact it would be kind of an outlier if Nov close would not be $98K (plus or minus 5%)
— PlanB (@100trillionUSD) 11 november 2021
En het fijne is, Sjoerd vind het nog lekker ookYES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:35:
@Ngangatar dat viel mij ook op. Meme-material.
[Afbeelding]
Geniale meme overigens, vind hem met de seconde leuker worden
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 11-11-2021 15:37 ]
Deze pump?Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
Mooi pumpie wel, op jouw verzoek heb ik ff wat meer opgekocht.Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
ZuurpruimPelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
Time to join the moonboys matey.Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:13:
"One of us, One of us!"
Hmm nee dat niet.. ik moet hem over het hoofd hebben gezien door alle spam die jullie produceren tijdens een dip
Anyways.. when moon?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nou ik niet. Volgens mijn berekening zouden we inmiddels al dik boven de 562k moeten zitten met btc en met eth op de 99k..Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:33:
[...]
Ik weet het niet, maar we staan ruim boven de 60k met een miljoenmiljard shitcoins die 24 uurs procenten neerzetten waarvan de mensheid nog niet eens de wiskundige formules heeft om ze te berekenen...
In 2019 hadden we deze levels niet durven dromen. En deed je dat toch werd je weggezet als psychiatrisch inrichting materiaal door de realisten.
Kortom, ik vind het meevallen
Zero.
Verwijderd
Maar dan zakken we naar 543k en 95k en voel je je nog precies zoals nuPelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:46:
[...]
Nou ik niet. Volgens mijn berekening zouden we inmiddels al dik boven de 562k moeten zitten met btc en met eth op de 99k..
Zo?Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:49:
[...]
Maar dan zakken we naar 543k en 95k en voel je nog precies zoals nu
Nee joh, dan ben ik al 26x uitgestapt en ben ik met pensioen.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:49:
[...]
Maar dan zakken we naar 543k en 95k en voel je je nog precies zoals nu
Zero.
Wat een schizofreen topic is dit toch ook soms. We zijn van juli tot en met november gestegen van 30k tot 69k en exact een jaar geleden zo rond de 17k. Nu zijn we terugezakt van 69k naar 65k en men doet net of de wereld instort.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/u0z437liGybaZVLh7ePgIJWn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/axSRoCbqFqhLg9zERIeTuPGc.png?f=fotoalbum_large)