Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:06:
[...]
Eerlijk is eerlijk, ik heb respect voor je dat je dit soort verhalen deelt. Het is zo makkelijk om alleen maar de succes stories te delen, sterker nog, als men ze maar vaak genoeg deelt, dan ga je er zelf in geloven en vergeet je de 'fouten'.
Dit soort dingen delen zorgt er alleen maar voor dat je bewust bent, althans dat lijkt me, want nu kom ik op het volgende punt.
Het valt me de laatste tijd op dat je vrij vaak de goede richtingen voorspelt en dat met al die lijntjes, driekhoekjes, MA's en meer van die ongein. Persoonlijk vind ik het alleen maar knap. Ik persoonlijk snap er geen ruk van. Ik lees me in, gooi er geld in en probeer me aan een exit strategie te houden (wat al lastig genoeg is)
Als ik er ook maar 20% van begreep van wat jij ( jullie traders ) doen, zou ik het ook wel eens aandurven..
Maar goed, zoals gezegd ik snap er geen sikkepit van
Ga gewoon door waar je mee bezig bent, blijf delen en proberen. Ik lees jullie posts erg graag.
Succes en zie je op de maan!
Ciao!
Thanks

Sowieso is het wel goed om het hier te posten hoor, je krijgt, zoals je kan lezen, heel wat goede feedback dus dat maakt de drempel ook lager

Allemaal lieve mensen hier
Ik deel ook bewust mijn gekrabbel hier, het levert feedback op en al doende leer je. Ik teken de laatste tijd best veel in grafiekjes en alleen het vaker doen helpt. Natuurlijk niet zomaar gaan lopen krabbelen maar even wat dingen lezen over horizontal support/resistance, trendlijnen, MA's, RSI, divergence enzovoort is wel handig natuurlijk

En dan zijn er nog zooooveel meer dingen die je mee kan nemen, ik denk niet dat ik dat ooit allemaal ga kunnen of snappen, ik probeer me voor nu dan ook op maar een klein aantal factoren te focussen.
De grap is dat het begonnen is met dat ik Phineas in een chart ging photoshoppen omdat hij zo'n mooie driehoek-kop heeft dat je hem in allerlei triangles kan duwen
Pas daarna dacht ik, joh hoe zou dat nou eigenlijk precies in elkaar zitten met TA
Het begrijpen van charts is nog niet eens zo lastig hoor, ga maar eens lezen over die termen die ik noem hierboven. Iets doen met die informatie, er gedegen naar handelen, is veel moeilijker. Ik heb zelf vaak dat ik mooi een zone of channel zie maar niet kan inschatten of dat nou bearish of bullish is dus dan kan je er ook niet naar traden (en dat doe ik dan ook niet!).
Ik ga vandaag ff geen grafiekjes bekijken, dat zal de baas ook waarderen denk ik

Morgen maar eens voorzichtig kijken of ik er weer aan begin
Tot ziens op de maan zit er niet in hoor. Die vliegen we in één ruk voorbij, misschien stoppen we even op Mars dus dan zie ik je daar!