[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.088 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:32:
[...]

klote man. Wel goed dat je het hier neerzet. Ik heb ook betere momenten gekend maar wel gewoon winst. stoploss stond op 66k, dus eruit. Daarna op 65 erin en op 64 er weer uit.....Daarna op 64.2 er weer in en die loopt nog. Maar ik volg het strak op nu. Zie em zo maar verder naar onderen gaan.
Ach ja, het was vooral gisteren echt even kut, dat je na elke actie denkt, ja dit had ik dus niet moeten doen. En dan ook nog dat hatelijke appje dat die long kapot was. Ook wel fijn om het ff van je af te schrijven, het is even slikken maar geen enorm verlies hoor. Ik blijf vandaag van de knoppen af, vind het wel even mooi. Vanmiddag ga ik mijn accounts en de ledger er weer even bij pakken en alles in cointrackr zetten, even updaten hoe ik er nou voor sta en welk deel ik weg zet of blijf zetten voor HODL en wat ik nog wil gebruiken voor het traden.

En dan morgen weer vol goede moed in een 150x leveraged long springen, 's avonds huilend naar bed of kreeft eten, we gaan het meemaken :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:15:
We moeten niet alleen maar de hosanna verhalen delen toch? Nou dan bij deze mijn duit in het spreekwoordelijke zakje.

Ik heb gisteren domme fout op domme fout gestapeld. Allereerst had ik al een tijdje een long lopen waarop ik geen stoploss had zitten omdat ik blind vertrouwde op een doorbraak van de 69k en dat we dan niet zover terug zouden vallen. Geliquideerd dus. Gelukkig maar met een klein bedrag maar alleen al de stommiteit van mezelf bezorgt me hierbij flink wat frustratie.
Nog slimmer is dat die long helemaal niet geliquideerd zou zijn gisteren, ware het niet dat ik de positie en leverage later vergroot heb, dat maakt het helemaal super slim 8)7

Verder was ik zo slim om een deel van mijn BTC om te zetten naar een stable toen de boel omlaag knalde, waarna ik nog geen nieuwe buy order plaatste want ik wilde eerst even wachten wat er verder zou gebeuren. Nou, de koers daalde nog wel een stukje verder maar toen volgde de bounce waardoor ik zojuist op een hogere koers toch maar weer ingestapt ben.

Echt super gedaan dit d:)b -O-

Ik heb volgens mij gewoon het geduld en de kalmte niet om dit soort dingen goed aan te pakken. Daarom maar weer een hele zooi van mijn PF ergens rente laten trekken, staken en/of op de Ledger parkeren. Ik wil niet stoppen met traden door één slechte avond maar ik bedacht me wel dat mijn handelspotje flink groter geworden was en dat het me teveel stress/frustratie opleverde gisterenavond waardoor ik nog meer domme dingen ging doen. Dus: inkrimpen maar weer.
Ik maak altijd dezelfde fouten, daarom ook het grootste deel op de ledger of in staking. Tradpotje is ook hier te groot geworden dus idd naar de ledger of afromen.

Net even een deel van mijn dot op kraken in de parachains gezet. Kan ik daar voorlopig niks meer aan doen.

Morgen stuur ik weer wat fiat richting nexo om daar rente op te pakken. Het potje daar reserveer ik voor een eventuele bear.. als die komt dan. Dat geld mag ik weer herinvesteren van mijzelf.

Trek nu mijn btc hardloopschoenen maar weer eens aan. Fysiek kapot gaan trek ik beter dan mentaal namelijk. :D

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:35:
[...]

Ik maak altijd dezelfde fouten, daarom ook het grootste deel op de ledger of in staking. Tradpotje is ook hier te groot geworden dus idd naar de ledger of afromen.

Net even een deel van mijn dot op kraken in de parachains gezet. Kan ik daar voorlopig niks meer aan doen. :+

Morgen stuur ik weer wat fiat richting nexo om daar rente op te pakken. Het potje daar reserveer ik voor een eventuele bear.. als die komt dan. Dat geld mag ik weer herinvesteren van mijzelf.

Trek nu mijn btc hardloopschoenen maar weer eens aan. Fysiek kapot gaan trek ik beter dan mentaal namelijk. :D
Je lijkt wat dat betreft dus wel op mij inderdaad. Misschien moet ik ook maar ergens op milfs gaan jagen of zo dan..

Ik heb KSM in crowdloans zitten zodat ik er vanaf blijf en DOT stake voor 12% dacht ik, ook om er niet aan te komen. Op BTC en ETH pak ik ook rente bij NEXO.

Fiat naar NEXO sturen voor rente is wel een goede voorbereiding op de bear, ik zit al langer over zoiets na te denken maar tot nu toe gooide ik het altijd in BTC in het kader van DCA. Misschien toch splitsen of alles in fiat doen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:44
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:35:
[...]

Ach ja, het was vooral gisteren echt even kut, dat je na elke actie denkt, ja dit had ik dus niet moeten doen. En dan ook nog dat hatelijke appje dat die long kapot was. Ook wel fijn om het ff van je af te schrijven, het is even slikken maar geen enorm verlies hoor. Ik blijf vandaag van de knoppen af, vind het wel even mooi. Vanmiddag ga ik mijn accounts en de ledger er weer even bij pakken en alles in cointrackr zetten, even updaten hoe ik er nou voor sta en welk deel ik weg zet of blijf zetten voor HODL en wat ik nog wil gebruiken voor het traden.

En dan morgen weer vol goede moed in een 150x leveraged long springen, 's avonds huilend naar bed of kreeft eten, we gaan het meemaken :+
moet ook zeggen dat deze bullrun echt heel anders is dan bijvoorbeeld 2017 en 2013 (toen kon je nog niet long gaan maar deed je dat spot). Toen kon je gewoon zonder zorgen een long openen bij breken ath, tot we weer te ver over extended waren tov oa de 21wma. Nu is het elke keer 1 a 2k erboven en dan weer getroll. Word gewoon eens tijd dat we een dag van +5 tot +10k krijgen en echt fomo gaan krijgen. Opzouten met al die debiele sellers en shorters, kapot moeten ze

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:42:
[...]

moet ook zeggen dat deze bullrun echt heel anders is dan bijvoorbeeld 2017 en 2013. Toen kon je gewoon zonder zorgen een long openen bij breken ath, tot we weer te ver over extended waren tov oa de 21wma. Nu is het elke keer 1 a 2k erboven en dan weer getroll. Word gewoon eens tijd dat we een dag van +5 tot +10k krijgen en echt fomo gaan krijgen. Opzouten met al die debiele sellers en shorters, kapot moeten ze
Juist. Laat ons gewoon even rustig vies geld verdienen over de rug van shorters

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Stokstaart schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:26:
[...]

Ja rentebetaling op het laatste moment gedaan, maar het zwaard van Damocles blijft hangen..

Aan de andere kant...

https://twitter.com/_d11n...CHfos_KE7tRk11EqhSFA&s=08
Voor een uitleg in het Nederlands over dezelfde manier van geldcreatie bekijk deze eens
https://www.vpro.nl/progr...6-2017/geldscheppers.html

En heel specifiek vanaf ongeveer de 6e minuut wordt uitgelegd hoe met een paar muisklikken magische internet euro's gemaakt worden :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:32:
[...]
Zie em zo maar verder naar onderen gaan.
He wat is dit nou uber bull?

Ik had gister even het stemmetje van Jochem Myjer in mijn hoofd nadat ik 2 maand salarissen in een paar minuten zag verdampen, stop maar, en begin maar heeeeeelemaaal opnieuwww.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:43
We moeten niet alleen maar de hosanna verhalen delen toch? Nou dan bij deze mijn duit in het spreekwoordelijke zakje.

Ik heb gisteren domme fout op domme fout gestapeld. Allereerst had ik al een tijdje een long lopen waarop ik geen stoploss had zitten omdat ik blind vertrouwde op een doorbraak van de 69k en dat we dan niet zover terug zouden vallen. Geliquideerd dus. Gelukkig maar met een klein bedrag maar alleen al de stommiteit van mezelf bezorgt me hierbij flink wat frustratie.
Nog slimmer is dat die long helemaal niet geliquideerd zou zijn gisteren, ware het niet dat ik de positie en leverage later vergroot heb, dat maakt het helemaal super slim 8)7

Verder was ik zo slim om een deel van mijn BTC om te zetten naar een stable toen de boel omlaag knalde, waarna ik nog geen nieuwe buy order plaatste want ik wilde eerst even wachten wat er verder zou gebeuren. Nou, de koers daalde nog wel een stukje verder maar toen volgde de bounce waardoor ik zojuist op een hogere koers toch maar weer ingestapt ben.

Ik heb volgens mij gewoon het geduld en de kalmte niet om dit soort dingen goed aan te pakken. Daarom maar weer een hele zooi van mijn PF ergens rente laten trekken, staken en/of op de Ledger parkeren. Ik wil niet stoppen met traden door één slechte avond maar ik bedacht me wel dat mijn handelspotje flink groter geworden was en dat het me teveel stress/frustratie opleverde gisterenavond waardoor ik nog meer domme dingen ging doen. Dus: inkrimpen maar weer.
HODL geeft veel meer rust, ik heb traden maar een week geprobeerd terug in 2017 maar ik had daar echt veel stress van, als je het dan ook nog voor geen meter kunt is het helemaal ruk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:45:
[...]

He wat is dit nou uber bull?

Ik had gister even het stemmetje van Jochem Myjer in mijn hoofd nadat ik 2 maand salarissen in een paar minuten zag verdampen, stop maar, en begin maar heeeeeelemaaal opnieuwww.

[YouTube: Jochem Myjer - De Duitse vioollerares (Adem in, adem uit)]
geen paniek hoor, er loopt een x10 long hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:55:
[...]

Dan kun je trots zijn op mij, heb momenteel zo'n 35% van de tradepot in stables staan.

Ongelofeloos. Ik wordt nog eens een pro. :+
Al mijn fiat heb ik gister weer ingezet ^^ Dacht prima ik koop deze dip wel kijk wel weer waar het de komende dagen heen gaat. De 62K heeft tot nu toe prima gehouden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:49:
[...]

HODL geeft veel meer rust, ik heb traden maar een week geprobeerd terug in 2017 maar ik had daar echt veel stress van, als je het dan ook nog voor geen meter kunt is het helemaal ruk :+
Haha, nou ik ben al wel een paar maanden aan het traden en echt slecht gaat het ook niet. Gisteren was alleen even een clusterfuck en reality check dus wat dat betreft valt het onder de noemer 'leergeld' :+

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:35

Vis

Iemand nog in Verge? XVG MOON

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHlwiG1iEjLSGenlCQ1_R1hao5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fIiWZ4F3bVh5IuzETVOpHhSF.jpg?f=fotoalbum_large

NFA maar hij heeft nog veel ruimte om te groeien

[ Voor 88% gewijzigd door Vis op 11-11-2021 09:56 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Heel eerlijk dat je dit post, je bent in ieder geval al de meerderheid voor door je bewust te zijn van je fouten d:)b

Daarnaast: je bent pas onlangs begonnen. Houd er rekening mee dat elke succesvolle trader of 'korte termijn investeerder' pas na een lange tijd winstgevend is. @Taro en @anti elppa kunnen dit (volgens mij) bevestigen. De gasten achter DoopieCash hebben het zelfs over meerdere jaren. Revenge traden, te veel in positie willen zitten, het zijn gewoon menseigen dingen die je niet zomaar uit je systeem krijgt.

Mijn futures account doet het ook slechter dan m'n spot account. Na lange tijd quitte sta ik nu op -20% op de futures account. Toch vind ik niet erg omdat deze gehele account een fractie is van de spot account en omdat ik de meerderheid van de verliesgevende trades kan verklaren (en er dus van leer).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Het lijkt wel of wij elke keer hetzelfde hebben, ik sta ook weer dik in de - door zonder de stoploss te werken... Ook merk ik dat ik geen geduld heb van tijd tot tijd.. haha
Probeer er lering uit te halen en mee te nemen voor de volgende trades. Het is nu eenmaal geen heilige graal die alleen maar winst geeft. ;)

In ieder geval heb ik mijn leverage op zijn allerlaagst gezet zodat de liquidatie dusdanig laag staat dat de posities het wel moeten overleven (....) , en dan hoop ik dat de koers de komende dagen weer op het oude niveau uitkomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:53:
[...]

Haha, nou ik ben al wel een paar maanden aan het traden en echt slecht gaat het ook niet. Gisteren was alleen even een clusterfuck en reality check dus wat dat betreft valt het onder de noemer 'leergeld' :+
Als het werkt voor jou dan is dat toch erg mooi. Als je nou ook nog in een bearmarket geld kan verdienen met shorten dan word je toch wel een pro 8) .
Ik probeer gewoon vies veel geld te verdienen door HODL.
Ik heb 6 maanden terug voor het eerst wat uitgecashed na 3,5 jaar HODL, gains van 1000% gezien te hebben en drops van 90% vanaf ATH in de vorige bullrun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Als je heel snel veel geld ziet verdampen in een fase waarin je zelf gaat twijfelen of we niet al aan het einde van de bull market zitten dan geeft hodl mij ook geen rust. Gelukkig ben ik wel zo immuun geworden dat ik met de handen van de knoppen afblijf. Maar er komt een keer zo'n event dat je diamond hands je gaan opbreken.
Ik heb er toch weer wat van geleerd gister. Het kan zo over zijn in deze ponzi markt. Daarom neem je winsten en zet ze niet eindeloos maar weer in. Het begint een beetje een verslaving te worden. Ik heb nu echt mijn exit strategie klaar mochten de sell orders mij gegund zijn.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pf waarde alweer bijna op zelfde niveau. Prima dipje geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:54:

[Afbeelding]

De coin die mij genekt heeft in 2018....sad but true...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

BeyondThunder

Lost Lightning

Vis schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:54:

[Afbeelding]

Ja, gisteren voor best een groot bedrag.
Ik gebruik Verge enkel om van fiat-on (bitcoinmeester) naar een knappe exchange te gaan, omdat het super goedkoop is. Helaas al weer iets anders voor gekocht, Pickle Finance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:55:
[...]

Heel eerlijk dat je dit post, je bent in ieder geval al de meerderheid voor door je bewust te zijn van je fouten d:)b

Daarnaast: je bent pas onlangs begonnen. Houd er rekening mee dat elke succesvolle trader of 'korte termijn investeerder' pas na een lange tijd winstgevend is. @Taro en @anti elppa kunnen dit (volgens mij) bevestigen. De gasten achter DoopieCash hebben het zelfs over meerdere jaren. Revenge traden, te veel in positie willen zitten, het zijn gewoon menseigen dingen die je niet zomaar uit je systeem krijgt.

Mijn futures account doet het ook slechter dan m'n spot account. Na lange tijd quitte sta ik nu op -20% op de futures account. Toch vind ik niet erg omdat deze gehele account een fractie is van de spot account en omdat ik de meerderheid van de verliesgevende trades kan verklaren (en er dus van leer).
Oh zeker!!! En daarom melde ik het ook al, echt goed dat hij het hier neerzet. Het klinkt allemaal super easy, maar dat is het bijna nooit. Ik ben in 2017 begonnen, maar heb eigenlijk tot 2020 amper winst gemaakt. Ik was vooral veel te voorzichtig. Maar goed, ik heb ook niet verloren. Ben maar 3x geliquideerd, waarbij 1x een fatfinger naar rechts slide actie was.
Afgelopen 2 jaar maak ik bijna constant winst, maar het blijft een enorm gevecht met mezelf. Ik heb er bijvoorbeeld ook wel weken tussen zitten waarbij ik alles wat ik de maand ervoor aan winst had, naar de kloten help. En het kost ook bakken met tijd.
Ik blijf iig doorgaan omdat ik echt mooie flufjes sats binnen haal, maar soms is de lol er wel even van af.
Wat ik wel moet blijven doen is afromen. Had ik dat niet gedaan, dan had ik nu zelfs misschien wel op rood gestaan na al die jaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Dikke zure pickle jonge. Ik hoor het wel de bull continues.

Pfff dat thuis werken zal vandaag wel weer een succes worden...

• elektriekert
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:58:
[...]

Als je heel snel veel geld ziet verdampen in een fase waarin je zelf gaat twijfelen of we niet al aan het einde van de bull market zitten dan geeft hodl mij ook geen rust. Gelukkig ben ik wel zo immuun geworden dat ik met de handen van de knoppen afblijf. Maar er komt een keer zo'n event dat je diamond hands je gaan opbreken.
Ik heb er toch weer wat van geleerd gister. Het kan zo over zijn in deze ponzi markt. Daarom neem je winsten en zet ze niet eindeloos maar weer in. Het begint een beetje een verslaving te worden. Ik heb nu echt mijn exit strategie klaar mochten de sell orders mij gegund zijn.
Dat gebeurde dus bij mij, ik was verblind door hebzucht en dacht na de eerste flinke crash in 2018 dat het wel weer lot omhoog zou gaan…. Niet dus.
Maar -40% nu eraf doet me niet zoveel meer, en dan nog sta ik dik in de plus O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Eerlijk is eerlijk, ik heb respect voor je dat je dit soort verhalen deelt. Het is zo makkelijk om alleen maar de succes stories te delen, sterker nog, als men ze maar vaak genoeg deelt, dan ga je er zelf in geloven en vergeet je de 'fouten'.

Dit soort dingen delen zorgt er alleen maar voor dat je bewust bent, althans dat lijkt me, want nu kom ik op het volgende punt.
Het valt me de laatste tijd op dat je vrij vaak de goede richtingen voorspelt en dat met al die lijntjes, driekhoekjes, MA's en meer van die ongein. Persoonlijk vind ik het alleen maar knap. Ik persoonlijk snap er geen ruk van. Ik lees me in, gooi er geld in en probeer me aan een exit strategie te houden (wat al lastig genoeg is)

Als ik er ook maar 20% van begreep van wat jij ( jullie traders ) doen, zou ik het ook wel eens aandurven..

Maar goed, zoals gezegd ik snap er geen sikkepit van :9

Ga gewoon door waar je mee bezig bent, blijf delen en proberen. Ik lees jullie posts erg graag.

Succes en zie je op de maan! O-) _/-\o_

Ciao!

UberLurker Departement #GG.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:19
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:58:
[...]

Daarom heb ik vorige week 20% verkocht. Geeft aan de ene kant meer rust, aan de andere kant voel ik toch bij elke groene candle de drang om weer in te stappen, potentieel toch weer 20% minder winst :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
zenith schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:57:
[...]

Het lijkt wel of wij elke keer hetzelfde hebben, ik sta ook weer dik in de - door zonder de stoploss te werken... Ook merk ik dat ik geen geduld heb van tijd tot tijd.. haha
Probeer er lering uit te halen en mee te nemen voor de volgende trades. Het is nu eenmaal geen heilige graal die alleen maar winst geeft. ;)

In ieder geval heb ik mijn leverage op zijn allerlaagst gezet zodat de liquidatie dusdanig laag staat dat de posities het wel moeten overleven (....) , en dan hoop ik dat de koers de komende dagen weer op het oude niveau uitkomt.
Stoploss werkt niet altijd lekker. Te vaak gehad, dat mijn stoploss werd geraakt en direct een bounce, weg geld en weg winst. Vervolgens zonder stoploss gewerkt, lekker laten staan. Stond op een gegeven moment -30/40% echter na een aantal maanden gewacht te hebben, nu weer 25% . Zo zie je maar weer, dat HODL heel rustgevend kan zijn.

Nu nog een goede exitstrategie vinden ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
elektriekert schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:03:
[...]

Dat gebeurde dus bij mij, ik was verblind door hebzucht en dacht na de eerste flinke crash in 2018 dat het wel weer lot omhoog zou gaan…. Niet dus.
Maar -40% nu eraf doet me niet zoveel meer, en dan nog sta ik dik in de plus O-)
Ik ben echt -90% gegaan in 2018. Ik sta er nu echt super goed voor, maar het deed gister wel pijn hoor al je winst van die dag zien verdampen alsof het niets is. Het liefst zie ik mijn sell orders vandaag of morgen geraakt worden, (en dat is het hoogste punt waarop mijn PF gister stond) en neem ik echt voorlopig afstand. Ik begin een beetje aan saaie vader te worden voor mijn twee dochters van 9. En als ze wat willen vragen zeggen ze zelf gelijk al, oh laat maar je bent met je muntjes bezig. Signalen mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:12:
[...]

Ik ben echt -90% gegaan in 2018. Ik sta er nu echt super goed voor, maar het deed gister wel pijn hoor al je winst van die dag zien verdampen alsof het niets is. Het liefst zie ik mijn sell orders vandaag of morgen geraakt worden, (en dat is het hoogste punt waarop mijn PF gister stond) en neem ik echt voorlopig afstand. Ik begin een beetje aan saaie vader te worden voor mijn twee dochters van 9. En als ze wat willen vragen zeggen ze zelf gelijk al, oh laat maar je bent met je muntjes bezig. Signalen mensen.
Dat betreft kijk ik ook wel naar de bearmarket uit. De helft wat mijn vriendin verteld krijg ik niet mee omdat ik weer koersen aan het checken ben, lezen over crypto etc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
[...]

Dan zit je er emotioneel gezien veel te diep in, misschien inderdaad dan tijd om er mee te 'stoppen' en alles uit te cashen :)

Ik ben in 2017/2018 ook helemaal nat gegaan, de meeste shitcoins in mn PF gehad die je maar kon bedenken. Nog net mn inleg in die tijd er uit kunnen halen, wel meer dan 30.0000 euro winst op papier zien verdampen :+

Die periode was ik ook echt een groentje, deed maar wat. Nu stop ik veel meer tijd in koers analyses, filmpjes kijken, zelf studie etc etc. Ben veel meer bezig met het markt sentiment. Daarnaast grootste gedeelte in BTC, ETH, LINK en DOT. Staat lekker te staken.
Ben ook niet van plan om op kort termijn te verkopen, mijn horizon is jaren breed en ik zal voornamelijk alleen maar bijkopen.

Ik denk nog steeds dat het financiële stelsel zoals het nu is gaat verdwijnen. Wat het dan tegen die tijd is, geen idee. Bestaat de kans dat dit BTC zal zijn, ik denk van wel.

[ Voor 34% gewijzigd door sjorremans op 11-11-2021 10:19 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
roflexx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:15:
[...]

Dat betreft kijk ik ook wel naar de bearmarket uit. De helft wat mijn vriendin verteld krijg ik niet mee omdat ik weer koersen aan het checken ben, lezen over crypto etc.
hahahha herkenbaar :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:47
Menselijke aandacht gaat altijd voor, broeders.
Bulls & Bears zullen altijd komen en gaan, verloren tijd met dierbaren krijg je nooit meer terug.

• Astennu
Nopheros schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:07:
[...]

Daarom heb ik vorige week 20% verkocht. Geeft aan de ene kant meer rust, aan de andere kant voel ik toch bij elke groene candle de drang om weer in te stappen, potentieel toch weer 20% minder winst :P
Dat is inderdaad de truc om die rust te leren bewaren (ik ben daar ook niet super goed in maar gaat langzaam beter :) ). Maar gister was het opzich geen verkeerd momentje om weer wat in te zetten afhankelijk van waar je uitgestapt bent.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:40:
[...]

Je lijkt wat dat betreft dus wel op mij inderdaad. Misschien moet ik ook maar ergens op milfs gaan jagen of zo dan..

Ik heb KSM in crowdloans zitten zodat ik er vanaf blijf en DOT stake voor 12% dacht ik, ook om er niet aan te komen. Op BTC en ETH pak ik ook rente bij NEXO.

Fiat naar NEXO sturen voor rente is wel een goede voorbereiding op de bear, ik zit al langer over zoiets na te denken maar tot nu toe gooide ik het altijd in BTC in het kader van DCA. Misschien toch splitsen of alles in fiat doen..
Ik doe het alsvolgt. Wanneer ik cryptowinst pak, stuur ik dat in euro's naar mijn bankrekening. 50% van de winst stuur ik daarna weer naar nexo.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:06:
[...]

Eerlijk is eerlijk, ik heb respect voor je dat je dit soort verhalen deelt. Het is zo makkelijk om alleen maar de succes stories te delen, sterker nog, als men ze maar vaak genoeg deelt, dan ga je er zelf in geloven en vergeet je de 'fouten'.

Dit soort dingen delen zorgt er alleen maar voor dat je bewust bent, althans dat lijkt me, want nu kom ik op het volgende punt.
Het valt me de laatste tijd op dat je vrij vaak de goede richtingen voorspelt en dat met al die lijntjes, driekhoekjes, MA's en meer van die ongein. Persoonlijk vind ik het alleen maar knap. Ik persoonlijk snap er geen ruk van. Ik lees me in, gooi er geld in en probeer me aan een exit strategie te houden (wat al lastig genoeg is)

Als ik er ook maar 20% van begreep van wat jij ( jullie traders ) doen, zou ik het ook wel eens aandurven..

Maar goed, zoals gezegd ik snap er geen sikkepit van :9

Ga gewoon door waar je mee bezig bent, blijf delen en proberen. Ik lees jullie posts erg graag.

Succes en zie je op de maan! O-) _/-\o_

Ciao!
Thanks :) Sowieso is het wel goed om het hier te posten hoor, je krijgt, zoals je kan lezen, heel wat goede feedback dus dat maakt de drempel ook lager :) Allemaal lieve mensen hier :(:)

Ik deel ook bewust mijn gekrabbel hier, het levert feedback op en al doende leer je. Ik teken de laatste tijd best veel in grafiekjes en alleen het vaker doen helpt. Natuurlijk niet zomaar gaan lopen krabbelen maar even wat dingen lezen over horizontal support/resistance, trendlijnen, MA's, RSI, divergence enzovoort is wel handig natuurlijk ;) En dan zijn er nog zooooveel meer dingen die je mee kan nemen, ik denk niet dat ik dat ooit allemaal ga kunnen of snappen, ik probeer me voor nu dan ook op maar een klein aantal factoren te focussen.
De grap is dat het begonnen is met dat ik Phineas in een chart ging photoshoppen omdat hij zo'n mooie driehoek-kop heeft dat je hem in allerlei triangles kan duwen :+
Pas daarna dacht ik, joh hoe zou dat nou eigenlijk precies in elkaar zitten met TA :P

Het begrijpen van charts is nog niet eens zo lastig hoor, ga maar eens lezen over die termen die ik noem hierboven. Iets doen met die informatie, er gedegen naar handelen, is veel moeilijker. Ik heb zelf vaak dat ik mooi een zone of channel zie maar niet kan inschatten of dat nou bearish of bullish is dus dan kan je er ook niet naar traden (en dat doe ik dan ook niet!).

Ik ga vandaag ff geen grafiekjes bekijken, dat zal de baas ook waarderen denk ik :P Morgen maar eens voorzichtig kijken of ik er weer aan begin :)

Tot ziens op de maan zit er niet in hoor. Die vliegen we in één ruk voorbij, misschien stoppen we even op Mars dus dan zie ik je daar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/soc_rozzkpkppZ9izpdf1CSlmxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jd5O3Jn0JNSwkCdeCighCHH8.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Dat is hier niet anders.
sjorremans schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:15:
[...]

Dan zit je er emotioneel gezien veel te diep in, misschien inderdaad dan tijd om er mee te 'stoppen' en alles uit te cashen :)
Klopt helemaal, ik begin zenuwachtig te worden van de hoogte van mijn PF. Een -15% ziet er dan ineens heel anders uit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat was bij mij al zo voordat ik in crypto zat.

Mijn vrouw praat veel maar zegt weinig.

Info eruit filteren, dát is de truc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wackmack schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:10:
[...]

Stoploss werkt niet altijd lekker. Te vaak gehad, dat mijn stoploss werkt geraakt en direct een bounce, weg geld en weg winst. Vervolgens zonder stoploss gewerkt, lekker laten staan. Stond op een gegeven moment -30/40% echter na een aantal maanden gewacht te hebben, nu weer 25% . Zo zie je maar weer, dat HODL heel rustgevend kan zijn.

Nu nog een goede exitstrategie vinden ;)
Dat is ook mijn ervaring, te strakke stoplosses werken weer tegen je, daarom even zonder in deze mooie bullmarket. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:18:
[...]

Dat is hier niet anders.
[...]

Klopt helemaal, ik begin zenuwachtig te worden van de hoogte van mijn PF. Een -15% ziet er dan ineens heel anders uit.
Snap ik ook wel, wat is het doel/je doel? Heb je het geld nu heel hard nodig? De winst uit crypto?
Zo niet, misschien een idee om je PF op je telefoon te verwijderen?

Ik vind het zelf echt een onwijs interessante periode waar we op dit moment inzitten.. en een periode die ontzettend veel kansen biedt en tot nu toe heeft geboden. Ik denk ook dat we pas aan het begin zitten van deze 'periode' en dat wat crypto op dit moment doet, nog helemaal niks is.

Het filmpje wat @Gelukszoekr heeft gepost vanmorgen, onderstreept dit alleen maar.

En met winst pakken is echt helemaal niks mis uiteraard. Ik zou alleen niet alles verkopen en zeker BTC achter de hand houden. Maar dat ben ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door sjorremans op 11-11-2021 10:23 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:21:
[...]

Dat was bij mij al zo voordat ik in crypto zat.

Info eruit filteren, dát is de truc.
Is dat dan net zoals snel lezen? De eerste en laatste zin uit een alinea lezen geeft meestal zo'n 80% weer waar de alinea over gaat :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:00
[...]

In dat opzicht lijkt ze dan weer veel op de gemiddelde crypto whitepaper of YouTube moonboy.

HODL haar

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:18:
[...]

Dat is hier niet anders.
[...]

m.b.t. hetgeen ik vetgedrukt gemaakt heb: dan zou ik echt gewoon nu direct een groot deel gaan cashen. Ik zou zelf nooit alles eruit halen, gewoon nog een flufje BTC/ETH ergens laten staan voor de HODL en evt nog iets als speelgeld zou kunnen. Maar als je PF je zenuwen bezorgt.. dat is niet fijn!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:23:
[...]

In dat opzicht lijkt ze dan weer veel op de gemiddelde crypto whitepaper of YouTube moonboy.

HODL haar
Ik HODL haar al 12 jaar. Diamond hands baby 💎 🙌 💎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023

Complimenten voor je openheid, kunnen anderen alleen maar van leren.
Ik leer vooral van om niet leveraged te traden, het brengt veel risico met je mee en gezien deze graph die ik op twitter vond, wordt er niet alleen op stop-losses gehunt, maar ook op leveraged trades van mensen die te laat waren met kopen maar nog even snel gebruik willen maken van de bullrun.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel met crypto naar fiat is natuurlijk dat je gebakken lucht inruilt voor thin air.

Fucked either way.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
HAHAHHAHA, zit me zo ineens te bedenken, dat ik na een jaar 'meedoen' in deze wondere wereld, eigelijk niks meer hoor van wat mijn vriendin verteld, alsin, de helft hoor ik niet omdat ik te druk ben met koersen kijken ( terwijl ik alleen maar HODL, dus waarom kijken |:( )

En de andere helft hoorde ik sowieso al niet, dus dat crypto geeft toch ook wel wat rust _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gezond jongens, lekker obsessief ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:27:
Het nadeel met crypto naar fiat is natuurlijk dat je gebakken lucht inruilt voor thin air.

Fucked either way.
Crypto of fiat:
it can and it will go tits up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:27:
HAHAHHAHA, zit me zo ineens te bedenken, dat ik na een jaar 'meedoen' in deze wondere wereld, eigelijk niks meer hoor van wat mijn vriendin verteld, alsin, de helft hoor ik niet omdat ik te druk ben met koersen kijken ( terwijl ik alleen maar HODL, dus waarom kijken |:( )

En de andere helft hoorde ik sowieso al niet, dus dat crypto geeft toch ook wel wat rust _O-
Echt? Dat heb ik dus, gelukkig, niet. Ik kan mezelf nog heel makkelijk losmaken van de charts en crypto, al suggereert mijn hoeveelheid posts hier wellicht wat anders :+

• anti elppa
Scirocco schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:27:
[...]

Complimenten voor je openheid, kunnen anderen alleen maar van leren.
Ik leer vooral van om niet leveraged te traden, het brengt veel risico met je mee en gezien deze graph die ik op twitter vond, wordt er niet alleen op stop-losses gehunt, maar ook op leveraged trades van mensen die te laat waren met kopen maar nog even snel gebruik willen maken van de bullrun.
mbt dat plaatje, het gros verliest ook gewoon met leverage trading, dat is gewoon een feit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
sjorremans schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:22:
[...]

Snap ik ook wel, wat is het doel/je doel? Heb je het geld nu heel hard nodig? De winst uit crypto?
Zo niet, misschien een idee om je PF op je telefoon te verwijderen?

Ik vind het zelf echt een onwijs interessante periode waar we op dit moment inzitten.. en een periode die ontzettend veel kansen biedt en tot nu toe heeft geboden. Ik denk ook dat we pas aan het begin zitten van deze 'periode' en dat wat crypto op dit moment doet, nog helemaal niks is.

Het filmpje wat @Gelukszoekr heeft gepost vanmorgen, onderstreept dit alleen maar.
Ik heb het geld gelukkig nu niet nodig, maar ondanks dat mijn sterrenbeeld stier is, ben ik eigenlijk altijd aan de bearish kant. Dat werkt mij soms mee en soms tegen. Ik wil alleen geen herhaling van 2018. Mijn doel is stoppen met werken haha. Maar ik zou graag deze bull willen gebruiken om zoveel mogelijk geld binnen te harken om in de bear flink te kopen. En dat is nu inmiddels een bedrag waar ik wat mee kan. Wanneer ben je tevreden? Ik weet wel dat ik het nu erger begin te vinden om twee duizend te verliezen dan te hopen op nog een dikke klapper. En daarbij heb ik nog een golden ticket van de Moonbeam ICO sale. Dat blijft sowieso staan tot Q1 2022 omdat het vast staat. Dus hopelijk binnenkort sell orders geraakt en dan dan wachten op wat Q1 2022 brengt. En hopelijk december langs de zijlijn.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:29:
Gezond jongens, lekker obsessief ook.
Mijn opa zei altijd: beter de realiteit ontvluchten met crypto dan met heroïne.

En zo is het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wackmack schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:10:
[...]
Stoploss werkt niet altijd lekker. Te vaak gehad, dat mijn stoploss werkt geraakt en direct een bounce, ...
daarom werk ik al 12 jaar niet meer met cfd's, zeker niet met een hefboom van meer dan 10x. Vroeger nog voor crypto genoeg onzin gedaan, met hefbomen van 200 of zelfs 400x, en die sl's maken je dan direct kapot.
[...]
het deed gister wel pijn hoor al je winst van die dag zien verdampen alsof het niets is. ..
tja, een dag is ook maar een groen kaarsje. Net als je niet naar een minuut kaars moet kijken wat je winst is, moet je dat eigenlijk ook niet voor een dag doen.
[...]Mijn vrouw praat veel maar zegt weinig.
doen ze allemaal

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:30:
[...]

Echt? Dat heb ik dus, gelukkig, niet. Ik kan mezelf nog heel makkelijk losmaken van de charts en crypto, al suggereert mijn hoeveelheid posts hier wellicht wat anders :+
Ik heb ook geen idee waarom ik dat doe eigelijk, het wordt bij mij veelal gecombineerd met een sigaretje en bakkie koffie, dus dan de koersen er maar weer bij 8)7

Mijn baas is wel blij, neem weinig vrij, vooral tijdens deze COVID bende, met zoveel ziekenhuis bezoeken is het ook wel fijn, om in de weekenden niks te doen. Ben dan helemaal kapot.

En de hoeveelheid rondstrunen hier op t topic, is eigelijk gewoon omdat ik het gezellig vind. Ook al snap ik geen snars van de grafiekjes soms tijden. Heb al helemaal een beeld van de mensen hier en hoe ze er in mijn beleving uit zien :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even focussen luitjes. Relativeren kan wel in de berenmarkt.

Er moeten knaken verdiend worden zolang het feestje duurt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooi dat je dat post @YES, heel herkenbaar.
Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:55:
[...]
Houd er rekening mee dat elke succesvolle trader of 'korte termijn investeerder' pas na een lange tijd winstgevend is. @Taro en @anti elppa kunnen dit (volgens mij) bevestigen.
Pas na langere tijd zit je vaker goed dan fout, maar ik sta ook steeds meer in de hodl stand omdat ik er minder tijd aan wil en kan besteden. Niet dat ik er nou uren per dag mee bezig was, maar, je plust hier wat, plust daar wat, maakt een fuckup ergens anders, pakt +200% daar, een liquidatiemailtje van ByBit daar, etc. En al met al kom je positiever uit dan met alleen holden, maar, als je de tijdsinvestering uitzet tegen het extra rendement en het feit dat de koersen een paar jaar later toch vaak >100% hoger staan, dan is het het mij niet meer waard.

Ik verbrandde vroeger 2-5 BNB per dag met handelen en dat kon zeker uit tegen de toen geldende koers van 5-20 USD/stuk. Als ik achteraf gezien bijv. 250 BNB extra had geparkeerd in Earn, dan vermoed ik dat dat al met al nu meer waard was geweest met een veel kleinere tijdsinvestering :)

Daarom trade ik nu niet meer per dag, maar meer op de grotere timeframes waar je echt het verschil op de lange termijn mee kunt maken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Ik verwacht nog steeds een paar maanden upside, ik heb nog maar een derde van mijn inleg erin die een veelvoud waard is, ik hoop dit nog ff buitensporig te zien groeien voordat de hele markt in elkaar dondert.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:52

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nou omhoog met die geitenbende :-(

• Skrunsies
  • Niet online
Heb je het over crypto, of ben je blijven hangen in het onderwerp vrouwen? Is in dit geval wel effe belangrijk om te weten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 18:52

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:53:
[...]

Heb je het over crypto, of ben je blijven hangen in het onderwerp vrouwen? Is in dit geval wel effe belangrijk om te weten :9
Crypto :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:44:

Daarom trade ik nu niet meer per dag, maar meer op de grotere timeframes waar je echt het verschil op de lange termijn mee kunt maken.
Zeer herkenbaar. Met de minuut koersen altijd paniek en geen slimme trades.

Ik houd ook meer van handelen op de wat langere termijn. Met eth twee keer ritten gemaakt van 0.06 naar 0.07 btc, en nu met Link een flufje sinds 27 dollar, die ga ik dit weekend weer ruilen voor btc.

Btc en eth staat op de ledger veilig in een externe kluis, never weak hands.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

Overeenkomsten Bitcoin HODL en relatie:

- Je ziet een mooie toekomst samen;
- Het is niet iedere dag feest;
- Soms is er onenigheid over de kant die je opgaat;
- Hardforks kosten veel energie maar je krijgt er ook veel voor terug;
- Er zijn verleidingen die je moet kunnen weerstaan;
- Er zijn rode periodes waarbij je beter even nergens aan kunt zitten;
- Je deelt lief en leed;
- Je eindigt de dag op 69.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mijn dochter van 7 vandaag op de fiets: "Ik weet wat "maan" is in het Engels".

Kopen dus!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:03:
[...]

Btc en eth staat op de ledger veilig in een externe kluis.
Dat had ik ook, maar toch begin dit jaar een deel richting exchanges gestuurd om wat rente te pakken.

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03

WhySoSerious

Be the change.

Twee Dee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:05:
Mijn dochter van 7 vandaag op de fiets: "Ik weet wat "maan" is in het Engels".

Kopen dus!
Mijn dochter van anderhalf roept al standaard Maan als ik mijn telefoon vast pak 8)

• Pelox
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:04:
Overeenkomsten Bitcoin HODL en relatie:

- Je ziet een mooie toekomst samen;
- Het is niet iedere dag feest;
- Soms is er onenigheid over de kant die je opgaat;
- Hardforks kosten veel energie maar je krijgt er ook veel voor terug;
- Er zijn verleidingen die je moet kunnen weerstaan;
- Er zijn rode periodes waarbij je beter even nergens aan kunt zitten;
- Je deelt lief en leed;
- Je eindigt de dag op 69.
Kan je ook in die verleidingen stappen en ze later voor meer relatie inruilen?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:07:
[...]

Je kunt dit altijd proberen.

Zolang de risk/reward ratio maar gunstig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:05:
[...]

Dat had ik ook, maar toch begin dit jaar een deel richting exchanges gestuurd om wat rente te pakken.
Dat ga ik doen zodra ik ga stoppen met werken ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

resusaapje

h less

knakworst schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:12:
[...]

Dat ga ik doen zodra ik ga stoppen met werken ;)
Vanmiddag rond vijf uur?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:07:
[...]

Dan kan je beter compounden met locked staking.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypsych
Ik krijg hier toch rare beelden bij heren.
Locked staking als je in een verleiding stapt en dan na 9 maanden krijg je je rewards zeker?
Een krijscoin die sowieso 18 jaar lang een nominaal deel van je eurocoins burnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
Partypsych schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:21:
Locked staking als je in een verleiding stapt en dan na 9 maanden krijg je je rewards zeker?
Een krijscoin die sowieso 18 jaar lang een nominaal deel van je eurocoins burnt.
Maar je krijgt er zoveel voor terug ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astennu

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://zonnigzuidfrankrijk.nl/wp-content/uploads/2020/08/Nice.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:40

NeoflexNL

Forever young

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• anti elppa
we hebben een bear pennant op de 1h. Kijken wat die gaat doen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQge1AK2aIwA1V9vz4RxQ_oo25s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LeMQVFcWb3W6fHlVZcd3LmMr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:33:
we hebben een bear pennant op de 1h. Kijken wat die gaat doen....

[Afbeelding]
Nee toch, dan moeten de lower highs aflopen toch?

• anti elppa
DaWayne schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:37:
[...]

Nee toch, dan moeten de lower highs aflopen toch?
daarom zet ik er ook bij dat ik benieuwd ben wat ie gaat doen ;)

Bear pennants en flags krijgen idd meer waarde als de downtrend meer en meer confirmed is, zoals je aangeeft, lower highs en lower lows.

De kans is sowieso dus nog niet super groot dat ie naar onderen valt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2wBY&p=1

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:42:
[...]

daarom zet ik er ook bij dat ik benieuwd ben wat ie gaat doen ;)

Bear pennants en flags krijgen idd meer waarde als de downtrend meer en meer confirmed is, zoals je aangeeft, lower highs en lower lows.

De kans is sowieso dus nog niet super groot dat ie naar onderen valt.
Aha, volgens mij hebben we dus nog geen bear pennant, omdat de downtrend er nog niet is. Maar laten we maar gewoon er vanuit gaan dat de boel omhoog gaat

• anti elppa
yes!!! erg mooie upgrade van BTC.

Verbaasd me eigenlijk hoe weinig je hier van hoort in de media/ overheden/ youtube enz

Zeker overheden moeten rillingen krijgen van deze upgrade ivm het privacy deel

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

Dat heeft niets met crypto te maken hoor , dat is gewoon hoe de brein van een man werkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
anti elppa schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:48:
[...]

yes!!! erg mooie upgrade van BTC.

Verbaasd me eigenlijk hoe weinig je hier van hoort in de media/ overheden/ youtube enz

Zeker overheden moeten rillingen krijgen van deze upgrade ivm het privacy deel
media/overheid zal zoieso weinig info erover geven want ze willen niet dat mensen rijker worden, dankzei covid- en versnellende inflatie worden er steeds meer mensen wakker, maar uiteraard wordt dit soort info niet gedeeld op mainstream media...

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Partypsych schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:21:
18 zei je HAHAHAHAHAHA keep dreaming zeg ik uit ervaring (21, 23 en 24 hier die nog steeds euro’s burnen van paps)

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:01
Zit te kijken naar mina maar kan geen specifiek nieuws vinden - weten jullie meer? I like 🚀

• Steefmeister
  • Laatst online: 11-10 21:29
Hamscho schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:03:
Zit te kijken naar mina maar kan geen specifiek nieuws vinden - weten jullie meer? I like 🚀
Niet specfifiek:

https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

Zit inderdaad nu voorbij ATH. Ben benieuwd wat dit verder gaat brengen.

[ Voor 9% gewijzigd door Steefmeister op 11-11-2021 12:09 ]

Verwijderd

Zal de node ook wel weer een update nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:08:
[...]

Zal de node ook wel weer een update nodig hebben.
Bitcoin core versie 21.1 is de taproot upgrade en laatste versie van Bitcoin core is momenteel 22.0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 12-10 20:04
De shuttle gaat weer vertrekken bij Loopring :)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/amj0663568p71.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
THxZ0NE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:20:

[Afbeelding]
Geen idee waarop je het baseert (je hebt het volgens mij vaker geroepen maar niet echt onderbouwing gegeven, correct me if I'm wrong) maar je zou maar zo gelijk kunnen krijgen, mooie ascending triangle lijkt er gevormd te worden :) :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DInuI2blhm6GwYocMvXWVcbV1Hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oF913cjI8VpgHTGcJEvNxAAa.png?f=fotoalbum_large

• THxZ0NE
YES schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:26:
[...]

Geen idee waarop je het baseert (je hebt het volgens mij vaker geroepen maar niet echt onderbouwing gegeven, correct me if I'm wrong) maar je zou maar zo gelijk kunnen krijgen, mooie ascending triangle lijkt er gevormd te worden :) :
[Afbeelding]
Mooi plaatje! Maar inderdaad in de vorm dat het lijkt dat er een steeds hogere low wordt neergezet en er flink wordt gehandeld. Mooie basis voor een uptrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
THxZ0NE schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:20:

[Afbeelding]
Slechte shill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Celer wil wel graag uitbreken uit de downtrend. Eens zien of het lukt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THxZ0NE
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/68472753.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:35

Vis

Darrell schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:33:
Celer wil wel graag uitbreken uit de downtrend. Eens zien of het lukt.
Het volume is er vandaag wel gelukkig.. Lets go

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 45 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!