Nog mensen hier die mee gaan doen met de parachains van dot morgen?
Wil wel wat dot stoppen in moonbeam en acala
Wil wel wat dot stoppen in moonbeam en acala
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mwa ik verwacht geen substantiele drop van BNB tbv van DAR...Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:54:
[...]
Nee, dat instappen had ik hier al gemeld.
Wel zojuist mijn extra BNB uit staking gehaald tbv DAR en omgezet, BNB zal inderdaad morgen wel weer dalen nadat DAR verhandeld kan worden. De BNB in de Earn wallet laat ik daar mooi staan, hodl.
[ Voor 40% gewijzigd door enomiss op 04-11-2021 00:39 ]
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Heb wel het idee dat de hoogtij dagen er wat af zijn daar. Vorige launchpad verliep al rommelig, en die Dalarna game schijnt ook wat gehaast opgezet te zijn allemaal.enomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:25:
[...]
Mwa ik verwacht geen substantiele drop van BNB tbv van DAR...
Hm ik heb juist het idee dat mensen steeds meer doorhebben dat je met wat BNB in de pocket regelmatig getrakteerd wordt op een leuke verrassing door Binance. Daarnaast natuurlijk nog de cashback... Natuurlijk is niet elk grapje een succes, echter Binance weet dat er geld te verdienen valt onder het huidige sentiment, dus meer van dit soort grappen en bv 3% op Bitcoin. Duidelijke signalen dat het goed gaat en dat men veel verwacht van de komende weken. Het was toch iets rustiger met dit soort grapjes tijdens de Bitcoin dip afgelopen zomer. Er waren weken dat er amper iets uit de vault kwam. Het is en blijft de coin van een mega exchange. Staat al lange tijd goed gepositioneerd in de top 10 qua market cap.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:39:
[...]
Heb wel het idee dat de hoogtij dagen er wat af zijn daar. Vorige launchpad verliep al rommelig, en die Dalarna game schijnt ook wat gehaast opgezet te zijn allmaal.
Je zou zelfs kunnen concluderen dat het behoorlijke bende is, en er schaamteloos snel wat in elkaar is geflanst als launchpool zoetmakertje voor dikke BNB hodlers, maar zover zou ik natuurlijk niet durven gaan.![]()
Dit is gewoon dikke tech.
Mocht de launch qua prijs tegenvallen en het rendement op staking bagger is dan zie ik BNB wel een stapje terug doen qua koers, ook wel omdat andere projecten als DOT straks ook losgaan.
Wordt gewoon weer zo'n hyperace naar de top voor veel muntjes waarbij ze marketcap van elkaar wegsnoepen op momenten dat het geld niet snel genoeg de markt in stroomt.
Verwijderd
We gaan het meemaken.enomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:46:
[...]
Hm ik heb juist het idee dat mensen steeds meer doorhebben dat je met wat BNB in de pocket regelmatig getrakteerd wordt op een leuke verrassing door Binance. Daarnaast natuurlijk nog de cashback... Natuurlijk is niet elk grapje een succes, echter Binance weet dat er geld te verdienen valt onder het huidige sentiment, dus meer van dit soort grappen en bv 3% op Bitcoin. Duidelijke signalen dat het goed gaat en dat men veel verwacht van de komende weken. Het was toch iets rustiger met dit soort grapjes tijdens de Bitcoin dip afgelopen zomer. Het is en blijft de coin van een mega exchange. Staat al lange tijd goed gepositioneerd in de top 10 qua market cap.
Hier ga ik morgen even wat instoppen, je dot word dan wel even 96 weken vastgehouden als je project wint haha. Diamond hands by force.wimpie007 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:53:
Ze hebben bij Binance ook een Dot warming-up voor parachains haha. Net nu al mijn dot 12% staat te staken bij Kraken...
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 04-11-2021 01:01 ]
Denk eerder dat ze meer onderpand nodig hebben..enomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:21:
[...]
Wow inderdaad. Ze hebben hun analyse gedaan. Bullish AF.
Hoe rijm je die logica aan elkaar?Aarebe1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 01:02:
[...]
Denk eerder dat ze meer onderpand nodig hebben..
Let op: Bitvavo heeft onderhoud gepland op vrijdag 5 november 2021 vanaf 01.00 uur (CET). We verwachten dat het platform gedurende 5 uur niet bereikbaar is.
Komt eindelijk die dollar
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nou inderdaad, toch beter om het zo live mee te makenWhySoSerious schreef op donderdag 4 november 2021 @ 06:01:
Hmm, niet totaal rekt gegaan vannacht. Dat valt mee.
Ik zat even te denken wie er nu in die doelgroep zitten:Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:49:
[...]
Dan moeten we wel BTC gaan kopen met z’n allen. Koop jij BTC nu?
[ Voor 12% gewijzigd door MrMrq op 04-11-2021 07:34 ]
Maktub
Je gaat er bijna aan wennen hè, dat niet failliet wakker worden.WhySoSerious schreef op donderdag 4 november 2021 @ 06:01:
[ Voor 14% gewijzigd door Servor op 04-11-2021 08:27 ]
Ik zou er niet aan gaan wennen.YES schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:10:
[...]
Je gaat er bijna aan wennen hè, dat niet failliet wakker worden.
Zero.
Die eerste mogelijk. Wanneer we een wereld hebben waarbij alles en iedereen BTC accepteert als betaalmiddel.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Weet je wat de overheid dan nog meer versneld gaat doenGelukszoekr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:30:
[...]
Die eerste mogelijk. Wanneer we een wereld hebben waarbij alles en iedereen BTC accepteert als betaalmiddel.
De 2e niet. Er van uitgaande dat Bitcoin altijd meer waard zal worden, dan zal je geen last meer hebben van inflatie. Maar wanneer er een te kort aan gas (of welke grondstof dan ook) is zal de prijs hiervan ook omhoog gaan
Tot de overheid zelf in Bitcoin gaat rekenen. Dan is een percentage, zoals we dat ook nu hebben weer goed toch?Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:37:
[...]
Weet je wat de overheid dan nog meer versneld gaat doen![]()
iets met belasting...
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-11-2021 08:46 ]
Beetje dimmen meneertje laser-eyes, hohoenomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:25:
[...]
Mwa ik verwacht geen substantiele drop van BNB tbv van DAR...
Als Bitcoin het goed doet deze nacht en morgen dan is de kans groter dat BNB zijn vorige ATH gaat bereiken binnen enkele dagen, net als DOT. Dat is een beetje de verplichting van top 10 altcoins (vind ik). Altcoins die dat niet lukt in deze fase kun je afschrijven. BNB moet dat absoluut lukken, heb ik alle vertrouwen in. Bitcoin geeft altcoins alle tijd om zich te bewijzen. ADA en XRP zien er vooralsnog echt uit als de losers (en terecht). Doge houd ik even buiten beschouwing.
Maar goed, misschien kun je een mini dipje pakken met een beetje geluk.
Yes. Ingelogd en wel klaar voor de actie . Deceptie in 3..2..1.. ?HollovVpo1nt schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:48:
Heads up, de handel in DAR tokens van de Launchpool gaat zo van start (9.00u).
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
eens kijken wat mijn hele 0,035 DAR waar istwit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:52:
[...]
Yes. Ingelogd en wel klaar voor de actie . Deceptie in 3..2..1.. ?
Je hoeft niet alles te delen, Sjoerd.WhySoSerious schreef op donderdag 4 november 2021 @ 06:01:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Beetje jammer dit ja. Daar gaat Dar nog geen 0,005% van goedmaken zo.jorwas schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:52:
Rekteroni voor ontbijt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Biefstuk vanavond denk ikXqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:54:
[...]
eens kijken wat mijn hele 0,035 DAR waar is
Tja en als het geen pepernoot waard is, wat ga je dan doen? stoppen met staken of doorgaan en kijken waar het schip strand
Daar waar ze visa accepteren moet toch geen issue zijn...Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:59:
Ik moet zeggen dat ik me ook wel vermaak met de (nu nog virtuele) kaart van crypto.com. Ben echt gericht aan het kijken welke betalingen er via die kaart kunnen en ook al is het percentage nog laag, het is mooi meegenomen. De december kado's komen er weer aan en we hebben wat meubels af te rekenen binnenkort dus dat kan mooi op die manier.
Weet iemand of je met de fysieke kaart (die hopelijk onderweg is) ook kunt betalen na het tanken? En waar?
[ Voor 4% gewijzigd door Xqlus1ve op 04-11-2021 09:01 ]
Verwijderd
Ok.. Dat viel niets tegen! Ontzettend slecht verkocht denk ik (market order) maargoed.. Ze zijn weg.twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:57:
[...]
Beetje jammer dit ja. Daar gaat Dar nog geen 0,005% van goedmaken zo.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Nu op de dust functie naar BNB rammen dus.resusaapje schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:02:
goeie prijs voor DAR. Jammer dat je minstens één hele DAR moet hebben om te verkopen. Tegen de tijd dat ik die heb, zal de prijs wel weer tegen nul lopen...
Squid Game 2.0roflexx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:03:
Ik kan mijn dar niet verkopen?!
1
| Please note that we currently do not support deposits for staking rewards. |
Ik liep ook te kloten https://www.binance.com/en/trade/dar_usdt maar na refresh ging het wel. Helaas ging mijn order er toen voor 6USD ipv 8-9 USD per stuk uit.roflexx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:03:
Nee je kunt die in spot wallet ook 'kleine bedragen converten voor bnb'resusaapje schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:02:
goeie prijs voor DAR. Jammer dat je minstens één hele DAR moet hebben om te verkopen. Tegen de tijd dat ik die heb, zal de prijs wel weer tegen nul lopen...
Haha. Ik kwam 0,005 tekort. Dus maar naar bnb geswapt.
Even offtopic maar je kan hem gewoon koppelen aan een curve card.Servor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:59:
Ik moet zeggen dat ik me ook wel vermaak met de (nu nog virtuele) kaart van crypto.com. Ben echt gericht aan het kijken welke betalingen er via die kaart kunnen en ook al is het percentage nog laag, het is mooi meegenomen. De december kado's komen er weer aan en we hebben wat meubels af te rekenen binnenkort dus dat kan mooi op die manier.
Weet iemand of je met de fysieke kaart (die hopelijk onderweg is) ook kunt betalen na het tanken? En waar?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Aantal was bij mij net ook onder de 1 DAR.roflexx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:03:
Ik heb niks hoeven inscannen eigenlijk...Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:01:
[...]
Daar waar ze visa accepteren moet toch geen issue zijn...
Hoeveel dagen heb jij moeten wachten tussen inscannen document en goedkeuring?
Idd.. En toch wederom mijn note to self voor de volgende keer. Ik moet nog wat beter onderzoeken (script ? api call? ) hoe ik die verkoop in de eerste seconde van zo'n listing kan maximaliseren. $6 of $15 per stuk is toch een slok op een borrel in dit geval.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:08:
Wie koopt die zooi dan ook op 15 dollar vraag je je af.
Tjah zullen mensen zich ook hebben afgevraagd bij axie infinity.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:08:
Wie koopt die zooi dan ook op 15 dollar vraag je je af.
Maar wat is dan je maximum? Hoogste prijs t.o.v. BUSD staat nu op $21, dus met een maximum had je die ook niet gepakt.twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:10:
[...]
Idd.. En toch wederom mijn note to self voor de volgende keer. Ik moet nog wat beter onderzoeken (script ? api call? ) hoe ik die verkoop in de eerste seconde van zo'n listing kan maximaliseren. $6 of $15 per stuk is toch een slok op een borrel in dit geval.
Verwijderd
1 ding waar ik -tig jaar te laat ben achtergekomen, is dat geld geld maakt / kan maken.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:25:
Crimineel circus is het toch ook.
Boodschappenbudget van menig gezin verdienen door wat virtuele flippos te hebben.
Verwijderd
De eerste 1min candle op USDT had een volume van 4,8 miljoen, op BUSD 1,5 miljoen.eborn schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:28:
Ik ben wel benieuwd of 1 van de devs achter DAR nu gewoon een koop-order heeft geplaatst op $22 DAR/BUSD, om de grafiek lekker te laten spiken. Kunnen we zien voor welk volume er voor die prijs verkocht is? Zal me niets verbazen als het een heel klein plukje DAR was.
Verwijderd
Vermoed dat het meer te doen heeft met mensen die market buy doen gevolgd door een market sell in de hoop de initiële piek mee te nemen.eborn schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:28:
Ik ben wel benieuwd of 1 van de devs achter DAR nu gewoon een koop-order heeft geplaatst op $22 DAR/BUSD, om de grafiek lekker te laten spiken. Kunnen we zien voor welk volume er voor die prijs verkocht is? Zal me niets verbazen als het een heel klein plukje DAR was.
Klopt, maar dat zegt nog weinig over de verdeling van de transactiewaarde. Eigenlijk zou je een histogram van de eerste minuut moeten hebben per blokje van $0.10. Ben daar wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:34:
[...]
De eerste 1min candle op USDT had een volume van 4,8 miljoen, op BUSD 1,5 miljoen.
[ Voor 11% gewijzigd door Xqlus1ve op 04-11-2021 09:42 ]
Beste keuze die je kunt maken. Ik ben zoveel mogelijk dot aan het vergaren middels defi stakingXqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:42:
Heb de DAR launchpad gestopt en bij de DOT toegevoegd.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Ik ook wel, helaas zou ik niet weten hoe dat te bekijken...eborn schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:40:
[...]
Klopt, maar dat zegt nog weinig over de verdeling van de transactiewaarde. Eigenlijk zou je een histogram van de eerste minuut moeten hebben per blokje van $0.10. Ben daar wel benieuwd naar.
Maar wat hieronder ook gezegd wordt: market buys en sells kunnen natuurlijk ook heel goed.
Is dat de nieuwe btc ofzo? Hey is in ieder geval ook 3 letters.Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:43:
[...]
Beste keuze die je kunt maken. Ik ben zoveel mogelijk dot aan het vergaren middels defi staking
Dit zou ik ook wel willen weten.twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:10:
[...]
Idd.. En toch wederom mijn note to self voor de volgende keer. Ik moet nog wat beter onderzoeken (script ? api call? ) hoe ik die verkoop in de eerste seconde van zo'n listing kan maximaliseren. $6 of $15 per stuk is toch een slok op een borrel in dit geval.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ik zal wel een kleine speler zijn met de paar DOT die ik heb, maar voor de crownloans wil ik wel een goed wagen, alles staat nu op Binance, lijkt mij het meest makkelijke, echter weet ik niet of je meer baat heb als je het via je Polkawallet crowdloans gaat doen.Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:43:
[...]
Beste keuze die je kunt maken. Ik ben zoveel mogelijk dot aan het vergaren middels defi staking
Verwijderd
Beter dan BTC. DOT heeft immers wel een D voor Decentralized in de naam.knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:44:
[...]
Is dat de nieuwe btc ofzo? Hey is in ieder geval ook 3 letters.
En het is natuurlijk dikke tech!knakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:44:
[...]
Is dat de nieuwe btc ofzo? Hey is in ieder geval ook 3 letters.
Ik lees nu voor het eerst wat over dot, zit er niet elke dag in.. Maar lost elke crypto munt geen groot probleem op?Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:48:
[...]
En het is natuurlijk dikke tech!
Voor de mensen die niet weten wat DOT nu echt is:
https://www.youtube.com/w..._channel=WhiteboardCrypto
Zelfs voor Jip en Janneke te volgen
Je moet altijd klein beginnen. Niks mis mee.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:45:
[...]
ik zal wel een kleine speler zijn met de paar DOT die ik heb, maar voor de crownloans wil ik wel een goed wagen, alles staat nu op Binance, lijkt mij het meest makkelijke, echter weet ik niet of je meer baat heb als je het via je Polkawallet crowdloans gaat doen.
Ik heb de kaart gisteren aangevraagd en binnen een paar uur waren de documenten goedgekeurd.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:01:
[...]
Daar waar ze visa accepteren moet toch geen issue zijn...
Hoeveel dagen heb jij moeten wachten tussen inscannen document en goedkeuring?
Nee, volgens mij is het gros echt overbodig omdat ze geen functie hebben. Daarom komt hier ook bijna altijd het advies voorbij om te investeren in BTC, ETH, DOT. Dat zijn de grotere projecten. Misschien niet de meest spannende maar hebben wel het meeste bestaansrecht.Dacuuu schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:49:
[...]
Ik lees nu voor het eerst wat over dot, zit er niet elke dag in.. Maar lost elke crypto munt geen groot probleem op?
Wat zijn de fees om DOT van binance naar je DOT wallet te sturen?Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:51:
[...]
Je moet altijd klein beginnen. Niks mis mee.
Ik doe rechtstreeks vanuit mijn Ledger mee aan de parachains. Via polkadot.js.org.
Via Acala kun je je inschrijven en ontvang je een bonus van 12%
Die ga ik gebruiken omdat ik totaal niet afhankelijk wil zijn van Binance. Het is namelijk maar afwachten hoe de vlag erbij hangt m.b.t. regelgeving over 96 weken.
Verwijderd
Ik dacht 0.05 DOT. Maar iemand moet dat hier maar corrigeren want ik weet het niet zeker.Xqlus1ve schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:54:
[...]
Wat zijn de fees om DOT van binance naar je DOT wallet te sturen?
Scam er zijn geen airdropsChaes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Scam of niet? De e-mail die ze gebruiken lijkt me wel legit…
Wat is de functie van BTC?Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:53:
[...]
Nee, volgens mij is het gros echt overbodig omdat ze geen functie hebben. Daarom komt hier ook bijna altijd het advies voorbij om te investeren in BTC, ETH, DOT. Dat zijn de grotere projecten. Misschien niet de meest spannende maar hebben wel het meeste bestaansrecht.
In mijn ogen is DOT echt nog zwaar ondergewaardeerd en zal dit tijdens de parachains wel worden rechtgetrokken.
Heeft PCS jouw mail adres dan?Chaes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Als dit legit is zou je een manier moeten hebben om het te claimen vanuit PCS of je web 3.0 wallet. Ik zou dat nooit proberen te claimen via een button in een e-mail.Chaes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Een geldig betaalmiddel in el salvador
Vibravis schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:58:
[...]
Heeft PCS jouw mail adres dan?
Die van mij namelijk niet omdat mijn metamask is gekoppeld dus die hebben geen flauw idee wie ik ben
XLMfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:00:
Morgen komen m'n SOL's vrij, gaat om een behoorlijk bedrag. Ik wil dit van Binance halen via Coinbase en nu vast testen met een klein bedrag. Wat is de goedkoopste en snelste manier om het van Binance naar Coinbase te krijgen?
[ Voor 30% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-11-2021 10:01 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Denk niet dat zij een niche functie hebben zoals sommige andere munten wel (beweren te) hebben. Ze waren natuurlijk één van de eerste, en in ieder geval de eerste grote munt met als doel om logge, ondoorzichtige instanties te omzeilen. Wikipedia kan je verder helpen
Dus de eerste 12 jaar had het net zoveel inhoud als al die shitcoins?
Het is gewoon vraag en aanbod. BTC heeft niet per se een meerwaarde tov andere crypto maar ze waren natuurlijk wel de eerste en dus de grootste. Bitcoin bekt ook gewoon lekker.Galeton schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:00:
[...]
Denk niet dat zij een niche functie hebben zoals sommige andere munten wel (beweren te) hebben. Ze waren natuurlijk één van de eerste, en in ieder geval de eerste grote munt met als doel om logge, ondoorzichtige instanties te omzeilen. Wikipedia kan je verder helpen
[ Voor 56% gewijzigd door Beltoni op 04-11-2021 10:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq