[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.960 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:03:
[...]

Is ledger de meest optimale bescherming die je kunt hebben? Hoe veilig zijn die dingen?
Zie de TS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

anti elppa schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:32:
[...]

Ja dat weet ik wel zeker. Ik had gelukkig geen stoploss staan
Onnozele vraag hoor maar stel je bent net rekt omdat je een long had en die spike naar beneden.. Dan kan je dus als je een bepaalde leverage hebt ingezet dat kwijt zijn. Maar waar gaat het dan naar toe? Is de exchange nu eigenaar van jouw coins? Is het nu van de andere traders die short waren?

Edit: dikke disclaimer maar dit is alleen nieuwsgierigheid in hoe de markt werk. Ik ben dikke HODLer en zou niet snel aan leverage traden doen. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Blaim op 03-11-2021 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
iVibes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:48:
[...]

Hou gewoon even de aanbiedingen in de gaten van Ledger..... Binnenkort weer black friday dan hebben ze bijna altijd scherpe acties. En even googelen naar een "Ledger Friend Code"... Zo heb ik een setje van de Nano X en Nano S voor zo'n 100 euries weten te scoren....

En wanneer je zo'n ding aanschaft is voor iedereen verschillend...
Koop liever 100euro floki.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:55
Blaim schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:06:
[...]

Onnozele vraag hoor maar stel je bent net rekt omdat je een long had en die spike naar beneden.. Dan kan je dus als je een bepaalde leverage hebt ingezet dat kwijt zijn. Maar waar gaat het dan naar toe? Is de exchange nu eigenaar van jouw coins? Is het nu van de andere traders die short waren?

Edit: dikke disclaimer maar dit is alleen nieuwsgierigheid in hoe de markt werk. Ik ben dikke HODLer en zou niet snel aan leverage traden doen. :X
Gaat naar exchange en daarna door naar shorters. En als er niet genoeg shorters zijn blijft het op de exchange

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2021 21:13 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

roflexx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:06:
[...]

Koop liever 100euro floki.
Ja dat is een veel veiligere investering...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Xavorius schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:41:
[...]

Mooi. Alleen hoe definieer je de continu retest? Afhankelijk van de analist zegt men het soms tweeledig en tegengesteld, dus ik weet soms niet wat ik moet geloven:
1 hoe vaker iets wordt getest, hoe sterker het level, hoe minder snel hij de volgende keer breekt.
2 hoe vaker iets wordt getest, hoe zwakker het level, hoe meer kans dat het de volgende keer wel breekt.

Misschien dat het uitmaakt hoe de oorspronkelijke trend was?
In dit geval geldt dan kans op 2, dus als hij breekt, dan maar hopen op een fake out. :+

RSI heeft wel lichte bearish divergentie vanuit begin oktober, maar zijn die paar candles ook voldoende bevestiging? Hoe zie jij dit allemaal?
Je zou inderdaad een bearish divergence kunnen zien vanaf begin oktober. Of deze divergence echt is 'uitgekomen', tja. Formeel wel, met de candle van 13 oktober. Maar ik vind het lastig om te zeggen. Wellicht zijn divergences bij een samengestelde index minder waard, ook omdat je geen volume hebt om het te bevestigen :)

Over de tests: ik denk niet dat er een algemene stijlregel is die iets zegt over het aantal tests en de waarschijnlijkheid van een break-out. Bij trades kijk ik naar levels die zo min mogelijk zijn teruggetest maar waar wél S/R levels en volume in het verleden lagen. Met andere woorden: een level dat in het verleden veel is getest (zij het support of resistance) geeft voor een set-up in het heden, meer comfort dan een level dat minder is getest. Bij BTC is het bijvoorbeeld lekker als we 63800 breken en gainen omdat daar boven amper levels liggen, behalve de ATH uiteraard. Andersom denk ik dat we in de toekomst relatief sterke support gaan vinden op 55k, 52k, 48k, 40k etcetera.

Over het algemeen ziet de Dollar er zwak uit en zien we een downtrend op de weekly én op de lower timeframes vanaf eind augustus. Elke rally wordt meteen afgestraft met wat rode candles. Het zijn dan ook gekke tijden met veel onzekerheid. Analisten zijn het er in ieder geval over eens dat het beleid van de Fed niet bepaald zorgt voor een sterke dollar op de lange termijn. Inflatie speelt natuurlijk wel een rol, maar dat geldt ook voor Europa.
_Gast_ schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:42:
https://www.coingecko.com/nl/coins/arcona
https://arcona.space/

Arcona (ERC20) is een Metaverse project. Ik heb daar niet veel mee, maar er is u eenmaal een hype gaande. Dus ik overweeg om er een gokje op te wagen.
De chart is afgelopen week al veel gestegen met ongeveer 1400%. Het lijkt erop dat er nog wel rek in zit. Maar toch ben ik wel benieuwd naar het advies van de pro's. Wat denken jullie? Is het een goed moment om alsnog in te stappen?

Marketcap ligt rond de $25 miljoen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helaas is TA op microcaps ontzettend lastig, niet alleen door beperkte beschikbare historische prijsactie maar ook doordat er veel minder nodig is om de prijs fors te doen laten bewegen.

Jammer dat het een ERC20 is, anders had ik wel wat ge-aped.

[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 03-11-2021 21:12 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:43:
[...]

Ik ben heel blij met mijn Dot, dankzij @Mooody aangeschaft op 6 usd per stuk :D
Lambo's voor iedereen!!!

Afbeeldingslocatie: https://you-and-them.com/wp-content/uploads/2018/05/tenor.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 21:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:53

YES

Moderator General Chat
Ik zet al een tijd lang elke avond braaf stop losses op al mijn alts want ik verwacht toch een keer een dikke move van BTC, zij het naar boven of naar beneden. En voor mijn gevoel zien we ook steeds meer/duidelijkere schommelingen de laatste dagen dus er lijkt iets zijn kookpunt te naderen.

Dus: hup Bitcoin! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik krijg bij PCS een foutmelding:
The transaction cannot succeed due to error: cannot estimate gas; transaction may fail or may require manual gas limit.
Werkt het bij anderen wel?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26

St@m

@ Your Service

Luna zo in price discovery? Ben benieuwd.

Oh, het is al zover :p

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 03-11-2021 21:12 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:11:

Dat vind ik altijd een hele moeilijke fase, aan de ene kant is er (meestal, ook in dit geval) al een dikke candle aan voorafgegaan dus instappen lijkt onhandig, aan de andere kant is het wel price discovery en dan kan het hard gaan.

Ik blijf er toch maar vanaf :)
Genoeg succes met long positions op SOL de afgelopen dagen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
St@m schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:11:

Hoop het, heb op anticipatie hierop net positie genomen. Echt contra principes maar heb een zwak voor LUNA.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:15
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:10:

[...]

Ik wil je er toch even op wijzen dat je in het verkeerde topic zit :P

Die foutmelding betekend dat je de slippage hoger moet zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 05-10 12:08

Chaes

#HODL

[...]

Dan moet je waarschijnlijk wat decimalen weghalen of je slippage verhogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:39
Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:46:
[...]

Ik heb een bedrag in mijn hoofd en zodra een exchange dat bedrag aantikt qua portfolio open ik een account op een andere exchange op een ander continent. Ben nu net aan mijn 3e exchange begonnen.

En nee, dat is absoluut geen hoog bedrag, ik ga echter geen bedrag noemen. Bedenk gewoon een bedrag wat je niet wilt missen, wat voor jou echt substantieel is. Voor mij kan dat 17 dollar zijn, voor jou 81000 dollar.

HW wallet is nog ver weg hier.
Hier gebruik ik de zelfde strategie. Enig verschil is dat ik mijn long term zoveel mogelijk bij partijen zet die met een APY over de brug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26

St@m

@ Your Service

Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:16:
[...]

Hoop het, heb op anticipatie hierop net positie genomen. Echt contra principes maar heb een zwak voor LUNA.
Same, vanmiddag gedaan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Nopheros & @Chaes Had ik al geprobeerd, maar pas bij 21% werkte het :(

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

@Vibravis Ah jij heb ook al een berg van die DAR muntjes staan :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1r1TMMevOhpb_QRyl9Pbh_FT6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nD8ybk99VUYawwdr5DV5GqwS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:16:
[...]

Wat is LUNA precies en waarom heeft het toekomst om meer dan de huidige 20 miljard waard te zijn?

Heb me er niet in verdiept.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 21:23 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:21:
@Nopheros & @Chaes Had ik al geprobeerd, maar pas bij 21% werkte het :(
Dan heb je of een token met een hele hoge tax (10-15%) of je koopt een token die op dit moment veel volume heeft. Is idd vervelend alhoewel het vinden van een gem die paar procent altijd goed maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-10 16:10
Was inderdaad pittig bijlezen vandaag 😬

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:46:
[...]

Ik heb een bedrag in mijn hoofd en zodra een exchange dat bedrag aantikt qua portfolio open ik een account op een andere exchange op een ander continent. Ben nu net aan mijn 3e exchange begonnen.

En nee, dat is absoluut geen hoog bedrag, ik ga echter geen bedrag noemen. Bedenk gewoon een bedrag wat je niet wilt missen, wat voor jou echt substantieel is. Voor mij kan dat 17 dollar zijn, voor jou 81000 dollar.

HW wallet is nog ver weg hier.

Niemand:

Geen enkele Tweaker:

Ngangatar over 3 jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bnp_VDFGzzNNHp0TFmIqb1uTh24=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Gyk2eozqtqaFKUVLOCvALLbg.png?f=fotoalbum_large

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:23:
[...]

Wat is LUNA precies en waarom heeft het toekomst om meer dan de huidige 20 miljard waard te zijn?

Heb me er niet in verdiept.
Zie: Jedi_Pimp in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heerlijk om jezelf te kunnen quoten na deze pump toch? Je verdient het _/-\o_

Is een interessant project inderdaad. Ik ga er geen euro ingooien op dit moment, maar interessant is het.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SOL doet het ook weer prima vandaag met een nieuwe ATH :D

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-11-2021 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:33:
[...]

Heerlijk om jezelf te kunnen quoten na deze pump toch? Je verdient het _/-\o_

Is een interessant project inderdaad. Ik ga er geen euro ingooien op dit moment, maar interessant is het.
Zeker, alleen heb ik LUNA niet de hele tijd gehodled hoor :P Heb er een paar mooie swings mee gemaakt, dat wel!

Volgens mij is er een andere Tweaker die LUNA al vanaf 10$ heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
10 pagina's in 5 uur tijd? _O-

Met 2 pagina's per uur houden jullie Taro maar druk :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:34
Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:45:
10 pagina's in 5 uur tijd? _O-

Met 2 pagina's per uur houden jullie Taro maar druk :P
Zo heeft hij de tijd niet om te verkopen en laat hij dit piramidespel niet in elkaar stuiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
** Ik blijf niet waarschuwen... **

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 03-11-2021 21:50 ]

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
twit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:06:
Wow zeg ik was een dagje niet in de gelegenheid het topic tijdens werk bij te houden. Ik lees denk ik al een reeks of 10 trouw iedere post terug maar dit was me er weer eentje sinds vanochtend hoor jongens! 101 tips over hoe je crypto vooral wel en niet te bewaren, heel veel ADA geklaag en DOT gechill, BTC Rekt, BTC Moon, Mooie verhalen over Janneke die op Binance gaat spelen. Ik heb jullie gemist!

En ondertussen is het ook weer een mooi tijdstip om naar de 3m te gaan staren zie ik. Mooi leven :D

EDIT: Nog iets inhoudelijks toe te voegen ook. Zijn de DAR holders al voorbereid op de listing morgen? Wat doen jullie Market order op seconde 1 , limit order op een geschat bedrag van bijv $1 of $0,50 of kijken jullie het eerst een uurtje / tijdje aan?
Ik ga waarschijnlijk een broodje halen met de dar opbrengst morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:42:
Haha je zal ook weer eens niet ergens wat mooie ritjes hebben meegepakt op een voor de BTC holders verder redelijk mwah dagje :9 . Normaal gesproken heb je altijd wel wat BNB in je vault voor card cashback, en nu dus ook DAR in bezit gok ik. Jij al bedacht wat je morgen doet? Zitten we in een race voor wie het snelste market order sell kan klikken of ga jij liever voor limit orders / kijk je de kat uit de boom?

Eigenlijk best jammer dat je op tweakers niet wat makkelijker polls kan maken ( Ja I know het kan wel met het bekende scriptje van hoe heet ie ook alweer Bootz ofzo ) dan zou ik best vaak even een snelle opinie check in dit topic willen ophalen voor dit soort vraagstukken :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zitten er hier ook mensen te kijken naar DOT ** Offtopic **? :9B

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 03-11-2021 21:57 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27
Skrunsies schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:52:
Zitten er hier ook mensen te kijken naar DOT ** Offtopic ** ? :9B
** Offtopic ** DOT rekt

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 03-11-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Biohazzard21 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:54:
[...]

Ja hopelijk er over heen in 2e helft :P DOT rekt
-O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:51:
[...]

Haha je zal ook weer eens niet ergens wat mooie ritjes hebben meegepakt op een voor de BTC holders verder redelijk mwah dagje. Normaal gesproken heb je altijd wel wat BNB in je vault voor card cashback, en nu dus ook DAR in bezit gok ik. Jij al bedacht wat je morgen doet? Zitten we in een race voor wie het snelste market order sell kan klikken of ga jij liever voor limit orders / kijk je de kat uit de boom?

Eigenlijk best jammer dat je op tweakers niet wat makkelijker polls kan maken ( Ja I know het kan wel met het bekende scriptje van hoe heet ie ook alweer Bootz ofzo ) dan zou ik best vaak even een snelle opinie check in dit topic willen ophalen voor dit soort vraagstukken :)
Ik heb SOL in staking staan, anders kan ik het niet holden :)

Met DAR zie ik het morgen wel, ik had er meer van verwacht, maar die verwachtingen werden hier vanavond even goed getemperd door de lage prijs. En jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:30:
[...]

Niemand:

Geen enkele Tweaker:

Ngangatar over 3 jaar:

[Afbeelding]

:P
Daar hebben ze gelukkig Shiba Inuit als exchange 😉

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:40
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:09:
[...]

[...]

Helaas is TA op microcaps ontzettend lastig, niet alleen door beperkte beschikbare historische prijsactie maar ook doordat er veel minder nodig is om de prijs fors te doen laten bewegen.

Jammer dat het een ERC20 is, anders had ik wel wat ge-aped.
Hmm ja klopt het kan toch wel alle kanten op...

Goed nieuws: Via hun Telegram ben ik erachter gekomen dat er ook een BSC versie is. Zie de TG voor meer info. https://poocoin.app/token...5a3a2f9afc7e95b3bfbd5faab

Mocht je groots willen inzetten dan geven ze het advies om het niet in 1 keer te kopen, maar in delen.

[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 03-11-2021 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:42:
Ik heb daar de afgelopen dagen met long posities procentueel de meeste winst gemaakt van al mijn trades op één muntje :)

Met een klein potje aan het leverage traden geslagen en dankzij SOL (en een beetje gevoel voor in en uitstappen) gaat dat echt geweldig tot nu toe.
Uiteraard ook wat mindere trades gedaan maar daar praten we niet over, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Skrunsies schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:52:
Zitten er hier ook mensen te kijken naar DOT [mbr]** Offtopic **[/mbr]? :9B
Was niet off-topic bedoelt @Taro maar mijn excuses als het zo overkwam d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:56:
[...]

Ik heb SOL in staking staan, anders kan ik het niet holden :)

Met DAR zie ik het morgen wel, ik had er meer van verwacht, maar die verwachtingen werden hier vanavond even goed getemperd door de lage prijs. En jij?
Haha ja misschien is dat nog wel de beste roi op dat hele staking. Ik had waarschijnlijk mijn BNB stack ook al lang weggedaan als ik het niet zo graag wilde vasthouden voor card cashback.

En ik? Nou mijn vorige vault coins (en dat zijn er , heb het net even terug gekeken toch zo'n 15 inmiddels) hebben zo'n beetje allemaal niet meer de prijs gehaald in soms zelfs een jaar sinds listing van die allereerste minuten. Ik ga dus morgen een keer voor de andere tactiek dan even aankijken en ga proberen een limit sell order te zetten op zeg $0.75 ofzo. Mocht er echt bij start toch iets boven dat getrade worden dan wordt die order als het goed is gewoon zo hoog mogelijk gematched, als het echt centen werk wordt en die limit order nooit gehaald wordt dan tja. Dan interesseert me die hele DAR opbrengst eigenlijk dusdanig weinig (dan kun je er nog geen broodje van kopen zoals hierboven TweakLegend zei) dat ik er ook verder in de ochtend geen tijd meer in ga stoppen.

Edit: ik ga dus proberen te verkopen naar BUSD/USDT. Niet naar BNB die zakt me gemiddeld gezien wat te vaak na zo'n launchpad actie..

Ik ga in ieder geval dit keer niet meer zitten kijken hoe iets van $2, naar $1,50, naar $1 naar $0,7 gaat terwjil ik een goed *klik* moment voor de market sell probeer te vinden. Dat heb ik nu vaak genoeg geprobeerd :F

[ Voor 4% gewijzigd door twit op 03-11-2021 22:03 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

[...]

Volg deze 2 stappen op deze volgorde
1. maak van de laatste digit een 1 (waarom het werkt weet ik niet maar is wel zo)
2. slippage verhogen, doe elke keer met 1%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:33
Wow.. ROSE is ook weer eens los! 🙏🏼

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:18

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:10:
[...]

Ik wil een FLOKI/USDT analyse posten maar ik denk dat ik dan gelyncht wordt door een boze menigte aangevoerd door @knakworst

:>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNq7RnKe1ykCHA4SzHfEzwgi184=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4e7tQu2N4UPLpPXqUKHLzj1S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:33
-Muncky- schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:11:
Wow.. ROSE is ook weer eens los! 🙏🏼
Edit; en verkocht. BYEEEE met die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:36
Beug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:29:
Was inderdaad pittig bijlezen vandaag 😬
Daar begin ik niet meer aan :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
SOL op plek 4!!! USDT verslagen _/-\o_
en check DOT, ik verwacht vandaag nog (voor de daily close) halen ze XRP in _/-\o_

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:10:
[...]

Ik wil een FLOKI/USDT analyse posten maar ik denk dat ik dan gelyncht wordt door een boze menigte aangevoerd door @knakworst

:>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:16:
SOL op plek 3!!! USDT verslagen _/-\o_
en check DOT, ik verwacht vandaag nog (voor de daily close) halen ze XRP in _/-\o_
Bnb staat nog boven sol hoor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Coinmarketcap:
Trending: micropets, Mononoke Inu, Shiboki
Biggest gainers: Chihuahua, GreenMoonZilla, Chain
Recently added: Spacedawgs, Rune Shards, The three kingdoms.

Wtf!
Dat is pas echt shitcoin casino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
oh? hoor je hem? (paar seconden na start van filmpje) (en ja crypto gerelateerd) :+
ik hoorde hem hoor :9
[YouTube: Inbreng Geert Wilders debat over de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Paternotte wil meepraten.]

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2021 22:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
jammer, hier had je nu een mooie knakworst vooraan kunnen shoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 05-10 12:08

Chaes

#HODL

elektriekert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:21:
Coinmarketcap:

Wtf!
Onder welke steen leef jij? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:24:
[...]

jammer, hier had je nu een mooie knakworst vooraan kunnen shoppen :P
Geen tijd voor, je weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
elektriekert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:21:
Coinmarketcap:

Wtf!
Bear market in 3...2..1..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Iedereen hierr heeft wel wat meegekregen dat het land naar de klote gaat, en de mensen van de geldpress weer misbruik maakten van posities door te traden met voorkennen in Amerika.
Crypto gaat MEGA worden, deze wereldoverheid is niet te vertrouwen, willen alles van je weten.

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 03-11-2021 22:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Nopheros
A87 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:28:
Iedereen hierr heeft wel wat meegekregen dat het land naar de klote gaat, en de mensen van de geldpress weer misbruik maakten van posities door te traden met voorkennen in Amerika.
Crypto gaat MEGA worden, deze wereldoverheid is niet te vertrouwen, willen alles van je weten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SKTgBQUJgDv51Qv_TIdoG5alkw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AMATbrUQLfzcSoCbA4RPcVx9.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wat een chaos is het hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZEGRpCm3AImlUsIr3p1Ty_exoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:39
Volgens mij wil BTC even laten zien wie ook al weer de baas is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
merauder schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:36:
Volgens mij wil BTC even laten zien wie ook al weer de baas is.
Dat mag dan wel met een stukje meer overtuiging wat mij betreft

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twit
YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:40:
[...]

Dat mag dan wel met een stukje meer overtuiging wat mij betreft
Ach boven de 63.2 closen en wederom een groene daily zou al prettig zijn toch. We zijn een aardige berg support aan het bouwen zo tussen de 60-63 waar we hopelijk nog veel plezier van gaan hebben in de komende verdere run omhoog met bijbehorende dipjes.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Beetje lang voor op een tegeltje, maar ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:42:
[...]

Ach boven de 63.2 closen en wederom een groene daily zou al prettig zijn toch. We zijn een aardige berg support aan het bouwen zo tussen de 60-63 waar we hopelijk nog veel plezier van gaan hebben in de komende verdere run omhoog met bijbehorende dipjes.
Ja prima. Maar laten zien wie de baas is, betekent in mijn ogen zo'n nietsontziende groene kaars dat alle alts en met name de hype coins zoals DOGE en SHIB huilend in een hoek gaan liggen en HEX spontaan verdampt. Niet een kaarsje van $500,-..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:46:
[...]

Ja prima. Maar laten zien wie de baas is, betekent in mijn ogen zo'n nietsontziende groene kaars dat alle alts en met name de hype coins zoals DOGE en SHIB huilend in een hoek gaan liggen en HEX spontaan verdampt. Niet een kaarsje van $500,-..
Daar kan ik je dan ook wel weer gelijk in geven. Even zo'n 3-4k kaars met wat was het een paar maanden terug. Amazon die crypto zou gaan accepteren ofzo? Of was het een Elon tweet. En dat was dan een 3k kaars toen we volgens mij nog in de 45-50 range zaten, percentueel nog wat absurder dus. Die mag van mij ook hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:46:
[...]

Dan moeten we wel BTC gaan kopen met z’n allen. Koop jij BTC nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:47:
[...]

Daar kan ik je dan ook wel weer gelijk in geven. Even zo'n 3-4k kaars met wat was het een paar maanden terug. Amazon die crypto zou gaan accepteren ofzo? Of was het een Elon tweet. En dat was dan een 3k kaars toen we volgens mij nog in de 45-50 range zaten, percentueel nog wat absurder dus. Die mag van mij ook hoor :9~
Liever niet gebaseerd op zo'n rumour. Doe dan maar 'echt' nieuws of gewoon een domino effect van een dikke kaars die fomo veroorzaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
Ik dacht dat Taro nog terug moest instappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:49:
[...]

Nee. Ik HODL het en met mijn tradepotje probeer ik sats te verzamelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Binance heeft de APY op BTC flexible staking verhoogt van 0.5% naar 3% blijkbaar. Op zich niet verkeerd als je het er toch al hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Nopheros schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:52:
Binance heeft de APY op BTC flexible staking verhoogt van 0.5% naar 3% blijkbaar. Op zich niet verkeerd als je het er toch al hebt staan.
oh wow!! mooi dat je het zegt, ik heb BTC in DeFi zitten maar die geeft 2.12%
heb het gelijk terug getrokken nu, bedankt man!! _/-\o_

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Dacht ik ook even te zien vanochtend maar lijkt mooier dan het is helaas zit een vrij steile staffel op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75v7OMJJeZHvHS2TXCzpCEEt-aw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JuwRQtfd6jesksPIpPkrbH97.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Beug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:51:
Ik dacht dat Taro nog terug moest instappen ;)
Nee, dat instappen had ik hier al gemeld.

Wel zojuist mijn extra BNB uit staking gehaald tbv DAR en omgezet, BNB zal inderdaad morgen wel weer dalen nadat DAR verhandeld kan worden. De BNB in de Earn wallet laat ik daar mooi staan, hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:54:
[...]

Wel zojuist mijn extra BNB uit staking gehaald tbv DAR en omgezet, BNB zal inderdaad morgen wel weer dalen nadat DAR verhandeld kan worden. De BNB in de Earn wallet laat ik daar mooi staan, hodl.
Bedacht het mij ook net in tweede instantie 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
Niet twijfelen, er is nog volk zat die na nieuwe ATH's komt instappen.

Edit: If history is any indication.

[ Voor 21% gewijzigd door Beug op 03-11-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:54:
[...]

Ik weet dat je een half jaartje terug ofzo ook wat "geexperimenteerd" hebt met dingen als Nexo en Celcius. Volgens mij was je conclusie toen dat de 6-8% APY's die je daar kunt krijgen niet erg interessant zijn door het mogelijke koersverlies dat je loopt op de CRO of Nexo die je moet staken en ik meen dat je zelfs bij Nexo moest gaan bijstorten omdat je Nexo waarde onder een treshold kwam enzo. Is dat nog steeds je huidige kijk op semi long term BTC staking? Bij jou staat het gewoon op je exchanges te staan en is staking rendement voor jou nog steeds iets voor alts / CAKE / BNB etc maar niet voor je main BTC stack?

Ook hier overigens voor je vraagt " en jij" :) : same here maar ik heb toch regelmatig het idee dat ik misschien wat teveel vrij veilig en eenvoudig geld laat liggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BNB ziet er overigens op zich prima uit, het huidige niveau is gelijk aan de bovenkant van de candle van 17-5 en de onderkant van de candle van 10-5, hier doorheen zal wel een flinke boost geven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rB5dQ_o0ibCcGRkUmzNLLb6cs4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fumfqs0CEa0TmeSQuKE066eK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:14
15% van mn DOT verkocht. Kijken of we er vannacht wat meer van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Iemand die weet hoe je kan zien voor welke prijs je een coin hebt gekocht als wat langer is geleden op Binance?

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
17% op avax op nexo tm nov30. Zit er iets aan te komen voor avax?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:58:
[...]

Ik weet dat je een half jaartje terug ofzo ook wat "geexperimenteerd" hebt met dingen als Nexo en Celcius. Volgens mij was je conclusie toen dat de 6-8% APY's die je daar kunt krijgen niet erg interessant zijn door het mogelijke koersverlies dat je loopt op de CRO of Nexo die je moet staken en ik meen dat je zelfs bij Nexo moest gaan bijstorten omdat je Nexo waarde onder een treshold kwam enzo. Is dat nog steeds je huidige kijk op semi long term BTC staking? Bij jou staat het gewoon op je exchanges te staan en is staking rendement voor jou nog steeds iets voor alts / CAKE / BNB etc maar niet voor je main BTC stack?

Ook hier overigens voor je vraagt " en jij" :) : same here maar ik heb toch regelmatig het idee dat ik misschien wat teveel vrij veilig en eenvoudig geld laat liggen.
Ik moest toen idd bij Nexo bij gaan storten om het rendement te behouden terwijl dus de waarde van die coin daalde. En het geld dat ik daarvoor nodig had stak ik liever in BTC, dan in Nexo. En ik durf er niet zoveel te stallen en dan heeft die 6-8% per jaar ook niet zo heel veel nut. Met een paar goede trades verdien je dat in een paar dagen terug, of met een leverage trade in 10 minuten.

CAKE heb ik inmiddels niet meer. BTC heb ik verspreid over vele locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ik room mijn winsten af naar nexo. Wat ik dan later voor de bear weer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BansheeBoy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:04:
Iemand die weet hoe je kan zien voor welke prijs je een coin hebt gekocht als wat langer is geleden op Binance?
Desktop versie, orders - spot orders - order history.
Vervolgens ff wat filters aanpassen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:05:
[...]

Ik moest toen idd bij Nexo bij gaan storten om het rendement te behouden terwijl dus de waarde van die coin daalde. En het geld dat ik daarvoor nodig had stak ik liever in BTC, dan in Nexo. En ik durf er niet zoveel te stallen en dan heeft die 6-8% per jaar ook niet zo heel veel nut. Met een paar goede trades verdien je dat in een paar dagen terug, of met een leverage trade in 10 minuten.

CAKE heb ik inmiddels niet meer. BTC heb ik verspreid over vele locaties.
Thanks voor je visie! Ik kom grotendeels tot dezelfde conclusie. Positieve , en ideale, uitzondering is eventueel 30 of 60d staking op een betrouwbare exchange waar je toch al je btc hebt staan. Als je tenminste niet volledig in of uit wil kunnen stappen komt dat voor mijn gevoel nog het dichtst bij " gratis geld" waar niet echt een nadeel aan zit en je dus liever niet compleet wil negeren. Inmiddels alleen al een betaald bot abbo nodig om nog tussen de Binance staking pool te komen .. Het lijkt de GPU markt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmar_loko
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-07 07:41
Hi allen,

even een noob-vraagje over crypto waar ik zelf niet uitkom... 8)7

ik heb al jaren een account bij bittrex en binance.
ik wil nu alles van bittrex overhevelen naar binance, dus ik heb al mn coins op bittrex omgezet in Tron (TRX) en wil dat nu overzetten naar Binance.

Op bittrex (withdrawal) moet ik dan een Recipient’s wallet address en een amount invullen. Hier staat ook een waarschuwing bij: "Withdrawal instructions: Please do not send this token to a contract address on the Tron network."

Op binance kies ik voor deposit , tron, alleen dan komt het: kies een deposit to network.
keuzes zijn BNB, BSC, ETH en TRX.

Dit maakt allemaal een ander wallet adress aan met de waarschuwing:
"Ensure the network you choose to deposit matches the withdrawal network, or assets may be lost"

Hoe weet ik nu wat het withdrawal network is? want bij bittrex kan ik niet voor een withdrawal network kiezen...

Thanks alvast voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hmmmm chaos?? 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:46
[...]

Done 🙂😎

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

Ik voelde een koopdrang, ik stel jouw verantwoordelijk als we rekt gaan :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9FC8aAnd3xtFoXOyiTOOmTXsGLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ir5cShk39Trg47VIAD0kLZGp.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:22
Nopheros schreef op woensdag 3 november 2021 @ 19:03:
[...]

De fysieke kaart van Binance gebruik ik voor bijna al m'n offline aankopen, prima bruikbaar dus. Beetje jammer dat ik af en toe issues heb met de binance kaart m.b.t. dubbele betalingen, kan niet wachten tot de crypto.com kaart binnenkomt.
In best veel winkels wordt de visa kaart niet geaccepteerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Blik1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:25:
[...]

Dat ervaar ik niet zo.
Alleen de frisdrank automaat in de kantine op werk, de snackbar en AH en kleine winkels accepteren het niet.
Daar heb ik gelukkig mijn andere kaarten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Blik1984 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:25:
[...]

Dat is waar maar ook in genoeg winkels wel, ik heb bijv. 2 jumbo's in mijn omgeving en bij 1 van deze winkels betaal ik elke zaterdag m'n boodschappen met de binance kaart. Bij de andere Jumbo werkt het niet.

2 weken geleden mislukte echter de betaling, bij de 2de poging ging het goed. Bij thuiskomst blijk ik 2x 90 euro te hebben betaald.. dan mag je weer een maand wachten en maar hopen dat het goed komt. Ben dus wel een beetje klaar met de Binance kaart..

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 03-11-2021 23:30 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Daar zinkt het shib.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:25:
[...]

Onder welke steen leef jij? ;)
Ik wist wel dat het erg was, maar niet zo erg :X
Ik zit met nog allemaal 2017 muntjes O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Politici zijn sowieso niet te vertrouwen, dat is allang bekend natuurlijk.
Iedereen heeft zijn eigen agenda :F

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:47:
[...]

Politici zijn sowieso niet te vertrouwen, dat is allang bekend natuurlijk.
Iedereen heeft zijn eigen agenda :F
Had op de middelbare school ook een agenda. Komt dichtbij zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:57:
[...]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ingmar_loko schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:13:
Hi allen,

even een noob-vraagje over crypto waar ik zelf niet uitkom... 8)7

ik heb al jaren een account bij bittrex en binance.
ik wil nu alles van bittrex overhevelen naar binance, dus ik heb al mn coins op bittrex omgezet in Tron (TRX) en wil dat nu overzetten naar Binance.

Op bittrex (withdrawal) moet ik dan een Recipient’s wallet address en een amount invullen. Hier staat ook een waarschuwing bij: "Withdrawal instructions: Please do not send this token to a contract address on the Tron network."

Op binance kies ik voor deposit , tron, alleen dan komt het: kies een deposit to network.
keuzes zijn BNB, BSC, ETH en TRX.

Dit maakt allemaal een ander wallet adress aan met de waarschuwing:
"Ensure the network you choose to deposit matches the withdrawal network, or assets may be lost"

Hoe weet ik nu wat het withdrawal network is? want bij bittrex kan ik niet voor een withdrawal network kiezen...

Thanks alvast voor jullie hulp.
TRX is de native token van Tron. Het lijkt me sterk dat een withdrawal transactie van TRX standaard via een ander netwerk verloopt.

"Withdrawal instructions: Please do not send this token to a contract address on the Tron network."

Bedoelen ze wellicht misschien een smartcontract adres mee?

Lijkt mij het meest logische iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:57:
[...]

Pffff jezus!
Dat was geen agenda maar een poezie-album B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wow inderdaad. Ze hebben hun analyse gedaan. Bullish AF.

https://opensea.io/seaart

Pagina: 1 ... 3 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!