:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)
Per 5k om het niet te overspoelen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dat hout stoken binnenkort verboden zal zijnGriffx schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:25:
[...]
Je vergeet tegen die tijd je co2 tax.wellicht kan je die dan met shib afrekenen.
Zo mooi om al die reacties over bear en bull te zien, bull is over, de bear begint, top is geweest, iedereen heeft de wijsheid. Wat ik ondertussen wel weet is dat BTC altijd de kant op gaat die je niet verwacht.
Zero.
Beter dan al die doempraterij hierknakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:29:
[...]
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb hem even verbeterd voor je.knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 08:57:
Zitten we een beetje onderin met de emoties?
[Afbeelding]
Krijgen we ze dan wel alle 5 in 1 keer?knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:29:
[...]
[Afbeelding]
Mijn emoties zijn een flatline na 2017. Ik weet wat me te doen staat en voer het emotieloos uit. Endgame ergens tussen 2024-2030.knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 08:57:
Zitten we een beetje onderin met de emoties?
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat is een flinke periode om te cashen. Maandelijks een ton eruit in de periode '24-'30?MicroWhale schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:32:
[...]
Mijn emoties zijn een flatline na 2017. Ik weet wat me te doen staat en voer het emotieloos uit. Endgame ergens tussen 2024-2030.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Niet normaal.. gelukkig is het allemaal wel tijdelijkknakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:35:
Inflatie 6,4 procent lees ik op fd.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zeker, supply chain issues door covidNeoflexNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:38:
[...]
Niet normaal.. gelukkig is het allemaal wel tijdelijk
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 09:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 32% gewijzigd door henkebek op 07-01-2022 09:51 ]
Wat later dan verwacht maar toch voorspeld, bodempie 42.750 is gevonden en helaas, doorheen gebroken. Belangrijk om dit level te houden.Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:55:
[...]
Ja dankjewel! Laten we het bodempje op $42.750,- even opzoeken en de support vinden. Kunnen we ons daarna opmaken voor een leuke jaarswisseling.
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Zero.
Dit dus. Maak een plan en houd je er aan. Je had allang moeten weten wat je zou doen in dit scenario, oprecht. Ook als we naar 34k gaan. Raak je opeens in paniek, en had je toch een plan gemaakt? Je zit er met te veel geld in, je hebt geen vertrouwen in je belegging óf je plan was niet solide.Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:25:
[...]
Ik denk dat je de oorzaak niet binnen de crypto moet zoeken, maar bij macro-economische ontwikkelingen. De rente wordt verhoogd in de VS, dat heeft grote invloed. De potentie van Bitcoin (en blockchain tech in het algemeen) is nog net zo groot als op 9 november toen BTC op 69k stond. Prijs zegt geen kloten, enkel wanneer je terug naar fiat wilt.
Dus mijn tip voor iedereen: laat je niet leiden door emoties. Koop en verkoop wanneer je je er goed bij voelt en heb geduld. Mocht dit een zogenoemde bear market zijn of worden, dan kun je er net zo goed (en zelfs beter) geld verdienen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jij hebt mooi geluk dat je met je centjes nu laag kan inkopen.Pelox schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:57:
De wereld staat weer eens in brand, fiat is niks meer waard, bedrijven bij bosjes om.. halve wereld in lockdown en kan nergens heen met hun waardeloze munten.. je zou toch denken dat dit positief zou kunnen uitpakken voor crypto.
UberLurker Departement #GG.
Er staat op dit moment groot geld klaar om het sentiment van ATOM om te zetten in mooie gains. Ze proberen een "Solanaatje" of een "Lunaatje" te doen met ATOM. Al zou ik nu absoluut niet meer instappenTominatie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:57:
Keurig ouwe. Schade valt mee!
When ultra moon. Grappig om te zien dat iets als Atom echt geen fuck geeft en bijna ATH staat.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 10:08 ]
Wat ik geleerd heb uit de vorige keer bullrun die ten einde kwam (ik deed toen niets anders dan shitcoins kopen want ging sowieso moon en dat soort ongein) is dat als ik toen gewoon mijn fiat in de grote twee gestoken had, dat ik daar heel dik winst mee had gemaakt.Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:44:
Ik kijk liever niet alleen naar BTC, maar naar de totale cryptomarkt.
Even ter illustratie de totale crypto market cap van de afgelopen 24 maanden.
[Afbeelding]
Volgens mij is crypto als assetmarkt pas een jaar bezig om serieus genomen te worden gezien het sterk toenemende volume. Waarom zou dat opeens 180 graden omkeren? Pas op met overdreven negatief sentiment, dat kost meestal net zoveel geld als overdreven positief sentiment
De $1.8T en $1.2T zijn supports die je in de gaten zou kunnen houden.
Bij mij staat ATOM in Defi staking. Dacht bij jou ook toch?Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:01:
[...]
Er staat op dit moment groot geld klaar om het sentiment van ATOM om te zetten in mooie gains. Ze proberen een "Solanaatje" of een "Lunaatje" te doen met ATOM. Al zou ik nu absoluut niet meer instappen
Bij MATIC en LINK gebeurt min of meer hetzelfde op dit moment. Waarschijnlijk een aantal grote (institutionele) kopers die een set price ingesteld hebben voor dit soort bruikbare projecten.
Waarom zou ik het nu unlocken precies? Heb het niet voor de lol in stake gezet.Rep7 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:09:
[...]
Bij mij staat ATOM in Defi staking. Dacht bij jou ook toch?
Ga je het daar unlocken?
Ik zou voorlopig doorholden man. Als Atom al zo goed presteert in de huidige markt met rektjes, dan kan het nog een stuk hoger komen imo.Rep7 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:09:
[...]
Bij mij staat ATOM in Defi staking. Dacht bij jou ook toch?
Ga je het daar unlocken?
Marketcap van alles buiten de top 25 / top 50 kun je niet zomaar optellen naar mijn mening. Zeker buiten de top 100 is het onbruikbare metric, veel te lage liquiditeit.Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:44:
Ik kijk liever niet alleen naar BTC, maar naar de totale cryptomarkt.
Even ter illustratie de totale crypto market cap van de afgelopen 24 maanden.
[Afbeelding]
Volgens mij is crypto als assetmarkt pas een jaar bezig om serieus genomen te worden gezien het sterk toenemende volume. Waarom zou dat opeens 180 graden omkeren? Pas op met overdreven negatief sentiment, dat kost meestal net zoveel geld als overdreven positief sentiment
De ~$1.8T en ~$1.2T zijn supports die je in de gaten zou kunnen houden.
[ Voor 39% gewijzigd door Griffx op 07-01-2022 10:12 ]
Ik las het verkeerd... "om het sentiment van ATOM om te zetten in mooie gains".Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:10:
[...]
Waarom zou ik het nu unlocken precies? Heb het niet voor de lol in stake gezet.
Mijn centjes zijn nog steeds niet gestort... wacht al 1.5 maand op mijn salaris..BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:00:
[...]
Jij hebt mooi geluk dat je met je centjes nu laag kan inkopen.
Zero.
Hoe moet ik het lezen? Blauw is de yield, geel is de BTC, en gezien de (mogelijke) correlatie verwacht je een nog grotere dip?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:00:
[...]
Ik weet in ieder geval dat mijn plan rekening houdt met macro-indicatoren waar Mooody het over heeft en die ik o.a. benoem in mijn NK post. Hieronder ook weer een mooie, de yield curve (of zuiverder: de yield spread) versus log BTC/USDT. [...]
[Afbeelding]
Hoeveel % van de totale marketcap is het deel buiten de top-50? Denk dat dat voor dit soort cijfers verwaarloosbaar is. Daarbij is dat natuurlijk ook geld dat in de markt circuleert en eenvoudig van project naar project kan hoppen als er ergens duidelijke ontwikkelingen (en of hypes) zijn.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:11:
[...]
Marketcap van alles buiten de top 25 / top 50 kun je niet zomaar optellen naar mijn mening. Zeker buiten de top 100 is het onbruikbare metric, veel te lage liquiditeit.
Ah ik snapRep7 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:17:
[...]
Ik las het verkeerd... "om het sentiment van ATOM om te zetten in mooie gains".
My bad. Nee hoor, ik hou ze ook in stake, naast mijn CRO die wat meer dalingspotentie hebben.
Zonder een percentage zegt dat weinig. Als je inleg €2,- was, heb je het niet slecht gedaananandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:27:
Dit is dus mijn algehele winst dit jaar tot nu toe, dames en heren
[Afbeelding]
Misschien moet ik maar gaan shorten ofzo want zo schiet het niet op met die lambo
Het is op ~$750, hodl niet, koop-verkoop (bot trading, enkele tientallen trades per dag), maar het is er gewoon (vanuit usdt dan) geen goede markt voor. Veel stoplosses ookMooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:30:
[...]
Zonder een percentage zegt dat weinig. Als je inleg €2,- was, heb je het niet slecht gedaan
Heb je teveel BTC (nooit koploper gains in een bull market), ben je te vaak geswitched (groene candles najagen) of is er een andere reden dat je er slechts een paar euri aan hebt overgehouden?
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 07-01-2022 10:34 ]
'Dit jaar' is amper een week oud, gezien de tendens dat het meeste naar beneden gaat op het moment, heb je het toch dikke prima gedaan en wat @Mooody hierboven zegt... het valt en staat hoeveel fiat je er in hebt geplemptanandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:27:
Dit is dus mijn algehele winst dit jaar tot nu toe, dames en heren
[Afbeelding]
Misschien moet ik maar gaan shorten ofzo want zo schiet het niet op met die lambo
Kan zijn dat dat gewoon je ding niet is toch?anandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:33:
[...]
Het is op ~$750, hodl niet, koop-verkoop (bot trading, enkele tientallen trades per dag), maar het is er gewoon (vanuit usdt dan) geen goede markt voor. Veel stoplosses ook
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 10:37 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 07-01-2022 10:38 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Oh, het is mijn ding wel, maar wil gewoon mopperen over deze magere weekMooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:36:
[...]
Kan zijn dat dat gewoon je ding niet is toch?
Als je 1 jaar geleden 0.63 ETH had gekocht voor die $750 (destijds $1200 p/s), had je nu $2060 gehad zonder ook maar iets te doen. En dan koop je vrij risicoloos muntje #2 van de markt. Geen garantie voor de toekomst uiteraard
Ah oke, nou welkom hier dan!anandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:39:
[...]
Oh, het is mijn ding wel, maar wil gewoon mopperen over deze magere week
Oooh deze week. Ik dacht het afgelopen jaaranandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:39:
[...]
Oh, het is mijn ding wel, maar wil gewoon mopperen over deze magere week
Wow!Da_maniaC schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:37:
This just in.... YouTube: LEGENDS NEVER DIE (Bogdanoff Tribute)
Zelfs Sminem stuurt zijn condoleances.
De Bogdanoff brothers leven nu voor eeuwig in de blockchain. Verklaart wel de afgelopen dagen....
Zero.
Hey, waar hadden we het nu laatst over? Je zou mijn berichten met enige intelligentie lezen.. Sjonge! Leg het nog duidelijk uit dat ie t over een weekje heeft.. man man manMooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:41:
[...]
Oooh deze week. Ik dacht het afgelopen jaar
Netjes om een plusje te hebben in een rooie week toch?
Geel is BTC en blauw is de yield spread inderdaad. Ik doe geen uitspraken over wat ik verwacht, maar stijgende US10Y en daarmee een stijgende yield spread zijn over het algemeen gunstig voor risk-on assets. Dus dan zou je voor jezelf nog ergens moeten gaan opzoeken wat de 2022 prognose is van de US10Yanandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:23:
[...]
Hoe moet ik het lezen? Blauw is de yield, geel is de BTC, en gezien de (mogelijke) correlatie verwacht je een nog grotere dip?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Niet te verwarren metTartarus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:50:
3 keer raden wat ik in eerste dacht dat daar stond:
[Afbeelding]
Het verdienmodel achter deze coin vraagt erom om te investeren in een eigen node. Als je 1000 flux hebt kun je vanaf februari/maart dit jaar een node opstarten, waar dit voorheen 10.000 flux kostte. Het mooie is dat je deze coins als collateral in je wallet houd en vervolgens verdien je met het runnen van een instap Cumulus node elke maand nu zo'n 100 flux. Naarmate de instap goedkoper zal worden zul je uiteraard minder gaan krijgen als reward, maar de prijsstijging van de munt zal dit moeten kunnen opvangen. Daardoor blijft het nu een gouden instapmoment (in mijn ogen) om alvast flux in te kopen en straks einde Q1 een eigen node op te starten.Rep7 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:22:
Zijn er nog mensen hier die wat informatie/ gevoel/ TA over FLUX hebben?
Het idee achter Flux is m.i. wel logisch. Flux biedt een mogelijkheid om een cloud infrastructuur aan te bieden waarna je betaald wordt in crypto naar gebruik. Flux wordt dan een generieke standaard zodat gebruikers niet aan diensten zoals Microsoft Azure of Amazon Web Service vast zitten. Qua veiligheid is nog even de vraag of het werkt. Maar daar moet ik me verder nog in verdiepen.
Ik loop deze coin niet te shillen, maar ben benieuwd naar jullie idee hierover.
Ik heb 2% van mijn PF in Flux zitten.
Do more
Klinkt als een kopie van filecoin.RetroHead schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:55:
[...]
Daarom ben ik nu ook ingestapt in flux. Nog meer mensen die dit van plan zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 07-01-2022 11:08 ]
Daar heb ik zeker interesse in! Ga me er even in verdiepen.RetroHead schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:55:
[...]
Het verdienmodel achter deze coin vraagt erom om te investeren in een eigen node. Als je 1000 flux hebt kun je vanaf februari/maart dit jaar een node opstarten, waar dit voorheen 10.000 flux kostte. Het mooie is dat je deze coins als collateral in je wallet houd en vervolgens verdien je met het runnen van een instap Cumulus node elke maand nu zo'n 100 flux. Naarmate de instap goedkoper zal worden zul je uiteraard minder gaan krijgen als reward, maar de prijsstijging van de munt zal dit moeten kunnen opvangen. Daardoor blijft het nu een gouden instapmoment (in mijn ogen) om alvast flux in te kopen en straks einde Q1 een eigen node op te starten.
Reken even uit dat de prijs van flux best wel eens naar $15 kan gaan per stuk. Dan zou je met een reward van 40 flux per maand nog $600 dollar verdienen. De 1000 flux die je dan als collateral opgeeft is ook direct weer opneembaar zodra je de node stopzet. Het is dus een soort staken waarbij je ook een node moet runnen.
Als je vertrouwen in flux hebt en de prijsontwikkeling ervan dan zou ik zeker weten minimaal 1000 flux in je wallet zetten en straks een node opstarten. Vereist wel enige kennis, maar alles is online te vinden. Daarom ben ik nu ook ingestapt in flux. Nog meer mensen die dit van plan zijn?
Ja sorry, ben een beetje aangeslagen door de dipSkrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:42:
[...]
Hey, waar hadden we het nu laatst over? Je zou mijn berichten met enige intelligentie lezen.. Sjonge! Leg het nog duidelijk uit dat ie t over een weekje heeft.. man man man
Deze gast heeft er flink mee verdiend, de aankondiging dat de initiele kosten voor het runnen van nodes omlaag gaat in Q1 was eind december.Rep7 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:09:
[...]
Daar heb ik zeker interesse in! Ga me er even in verdiepen.
https://fluxofficial.medi...old-and-earn-9653fd3c0914). Ik weet nu nog echt niets van het runnen van een node, maar kan het zeker leren. Tips zijn altijd welkom
Do more
Filecoin, Siacoin, Streamr, Arweave, Flux.....laat ze het eerst maar uitvechten.knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:07:
[...]
Klinkt als een kopie van filecoin.
Het gaat eerlijk gezegd mijn verstand te boven waarom ik mijn data in de blockchain zou moeten zetten. Daarom begrijp ik theta bijvoorbeeld ook niet.
Hebben filecoin of flux al een groot bedrijf overtuigd om aws of azure vaarwel te zeggen en over te stappen?
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 11:24 ]
Waar Filecoin en Arweave enkel decentrale opslag bieden gaat Flux ook daadwerkelijk servers runnen voor bijvoorbeeld games en dApps. Zo is het dus een decentrale opslag, maar ook de blockchains van Solana en Kadena runnen op Flux. Decentrale Exchanges zoals KaddeX (DEX van Kadena) gaan ook runnen op flux. Het is dus een gedecentraliseerde amazon/google/microsoft cloud dienst die daadwerkelijk gerund wordt door de houders van flux en real world use case heeft.knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:07:
[...]
Het gaat eerlijk gezegd mijn verstand te boven waarom ik mijn data in de blockchain zou moeten zetten. Daarom begrijp ik theta bijvoorbeeld ook niet.
Hebben filecoin of flux al een groot bedrijf overtuigd om aws of azure vaarwel te zeggen en over te stappen?
[ Voor 9% gewijzigd door RetroHead op 07-01-2022 11:25 ]
Do more
DipMooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:16:
[...]
Ja sorry, ben een beetje aangeslagen door de dip
Het is geschreven op een vermakelijke manier, maar zeker ook om mensen te triggeren en tot nadenken te zetten. Als je doel is om snel geld te verdienen, wat ook de vraag was snel van 100k naar 1 miljoen, dan is dat wel de manier. Is het eenvoudig? Absoluut niet. Kan iedereen dat? Absoluut niet.Jedi_Pimp schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:43:
[...]
Heb even gelezen, vermakelijk, maar ook niet veel meer dan dat. Ik ben het eens dat je met een dergelijk bedrag een allocatie moet hebben om shitcoins mee te flippen, maar hij doet net alsof je na twee maanden al op 5 miljoen zit.
Als je eind October was begonnen met een denominatie in SOL was je er ook helemaal niet goed vanaf gekomen trouwens.
Kijk, ik heb in april en mei als een malle in shitcoins geïnvesteerd. Echt grimmige shitcoins die je zelfs niet aan de labradoodle van je schoonmoeder zou shillen. Als ik was begonnen met een 100k 'fuck you' tas, had ik met veel grotere bedragen gespeeld en veel meer gehad dan nu, in absolute zin. Maar dat is niet zo, ik ben met een zeer bescheiden startkapitaal begonnen en heb mezelf dus gehedged met boomercoins
1. In welke mate is het gedecentraliseerd? (enkel 100% is zinvol in deze -> anders lekker bij AWS blijven toch?)RetroHead schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Waar Filecoin en Arweave enkel decentrale opslag bieden gaat Flux ook daadwerkelijk servers runnen voor bijvoorbeeld games en dApps. Zo is het dus een decentrale opslag, maar ook de blockchains van Solana en Kadena runnen op Flux. Decentrale Exchanges zoals KaddeX (DEX van Kadena) gaan ook runnen op flux. Het is dus een gedecentraliseerde amazon/google/microsoft cloud dienst die daadwerkelijk gerund wordt door de houders van flux en real world use case heeft.
Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld minecraft servers te runnen op flux.. en dat is geheel gratis zelfs. Dit is pas het begin van dit project. Komend jaar zal het verder uitgroeien.
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 07-01-2022 11:31 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja alles met market cap van btc is grandioos, kan je elke willekeurige minty tegenover zetten om dit soort grappen te krijgenKol Nedra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:44:
lol ATOM serieus?
dit is nou echt dikke fomo terwijl BTC loopt te dippen.
of gaat ATOM nu dus BTC flippen?
ik denk het wel!
[Afbeelding]
Wekelijks, maandelijks, jaarlijks... whatever. Laat het maar lekker binnenrollenMooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:34:
[...]
Dat is een flinke periode om te cashen. Maandelijks een ton eruit in de periode '24-'30?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben erg benieuwd naar jouw technische kennis mbt hosting, cloud diensten, de developer en architecten en benodigde performance voor hosten van games en dApps. ik zie dat je meerdere malen flux hier omhoog prijst en dat is prima, maar je focussed puur op tocenomics.RetroHead schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Waar Filecoin en Arweave enkel decentrale opslag bieden gaat Flux ook daadwerkelijk servers runnen voor bijvoorbeeld games en dApps. Zo is het dus een decentrale opslag, maar ook de blockchains van Solana en Kadena runnen op Flux. Decentrale Exchanges zoals KaddeX (DEX van Kadena) gaan ook runnen op flux. Het is dus een gedecentraliseerde amazon/google/microsoft cloud dienst die daadwerkelijk gerund wordt door de houders van flux en real world use case heeft.
Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld minecraft servers te runnen op flux.. en dat is geheel gratis zelfs. Dit is pas het begin van dit project. Komend jaar zal het verder uitgroeien.
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 07-01-2022 11:54 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Raf1994 op 07-01-2022 12:20 . Reden: Edit ]
Deecentrale data is enorm belangrijk, geen cencuur, geen regeringen die het blokeren. maar het is maar een schakel, je hebt er weinig aan als de rest van de keten gecentralisseerd is. hoe benader jij die decentrale data als je regering bv shit kan blocken.knakworst schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:07:
[...]
This time it's different.Raaafie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:56:
Ik lees nog steeds veel over 'shitcoins' hier. BTC is dus nog niet ver genoeg gezakt.
True. Daarbij zijn altcoins nog gewoon veel te veel waard.Raaafie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:56:
Ik lees nog steeds veel over 'shitcoins' hier. BTC is dus nog niet ver genoeg gezakt.
Zijn schrijfstijl is ook provocerend en ik zie dat het werktRichh schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 01:36:
[...]
Haha, wat een troll.
Eigenlijk moet je eerst x100 of x1000 en dat lukt alleen met shady coins waar je in moet stappen voordat iemand er vanaf weet. Eigenlijk moet je vooral memecoins doen tot de coin onvoldoende liquide is voor je funds als ik hem goed geloof.
Als je eenmaal miljoenen ofzo hebt mag je meedoen met de midcaps, want blijkbaar heb je het daarvoor nog steeds niet gemaakt en midcaps zijn alleen voor de rijke mensen ofzo. Lol.
Ik zou nog eerder met leverage gaan scalpen op een enigszins licht voorspelbare crypto, dan maar maximaal in memecoins zitten omdat er dan nog wat te gokken valt. Sowieso ontbreekt leverage trading volledig, evenals iedere vorm van onderbouwing waarom je specifiek in de genoemde coins moet zitten.
Guess what, account shillt sowieso allemaal memecoins dus zal ongetwijfeld het hele businessplan zijn. Nog wat voorbeelden van een retard, met extreem veel mazzel, in een bullmarket, en de tread is compleet. Perfect voer voor de newbies wiens zakken volledig kunnen worden leeggetrokken met dergelijk tactiek. Snap wel dat ie geen leverage benoemt; als het dan mislukt gaan mensen rekt en worden er schuldigen aangewezen, ipv dat ze voor eeuwig met een bag blijven zitten en maar 'gewoon geduld' moeten hebben
Zelfde hier, alleen heb ik de grens op 30k gezet. Daaronder ga ik wel weer bijkopen. Mocht het ondertussen weer gaan stijgen ook prima, heb maar een deel op de top verkocht.Tominatie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:09:
[...]
True. Daarbij zijn altcoins nog gewoon veel te veel waard.
Das voor mij ook 1 vd redenen om zeker nog niet bij te kopen. Daar denk ik pas weer aan bij een 20K$ bitcoin prijs. Nu gewoon hodl en euro’s sparen op het bankie.
Verwijderd
Maar als ik nou fake news of slechte dingen over iemand in die chain zet wat niet waar is? Dan kan het ook niet worden gemodereerd? Verwijderen is toch niet mogelijk? Of moet het worden overschreven? Dan is daar weer consensus voor nodig?mannowlahn schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:59:
[...]
Deecentrale data is enorm belangrijk, geen cencuur, geen regeringen die het blokeren. ...
Jaa precies. Maybe dat ik onder de 30K ook weer rustig begin.Nopheros schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Zelfde hier, alleen heb ik de grens op 30k gezet. Daaronder ga ik wel weer bijkopen. Mocht het ondertussen weer gaan stijgen ook prima, heb maar een deel op de top verkocht.
Qua social media crypto ben ik het met je eens... qua adoptie voor gebruik (even die 99.99% van de waadeloze cryptomuntjes uitgesloten) is het een ander verhaal.Slux schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:51:
[...]
Als je voor de echte LT in een BTC zit maakt je instap moment niet zoveel uit, voor de shitcoins zou ik persoonlijk nog even wachten, maar garantie tot het einde van dit bericht.
Vind het zelf de laatste tijd alleen maar achteruit gaan die crypto wereld gaat echt nergens meer over.
Dikke tech.Chaes schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:54:
ATOM inmiddels de op één na grootste holding in de PF, na ETH. Iemand een verklaring voor de stijging? Heb niet zoveel tijd gehad om de boel bij te houden.
Dat klopt ook, de pieken zijn minder extreem en de dalen waarschijnlijk ook, je ziet het iedere cycle iets meer afvlakken. Ipv dikke pieken grotere golven.Tominatie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:18:
[...]
Jaa precies. Maybe dat ik onder de 30K ook weer rustig begin.
Al heb ik geleerd van de eerdere bearmarket dat het een stuk lager kan gaan dan je je kan bedenken.
Ik had bijv. In de vorige bearmarket echt veel ingekocht op $6k met het idee het zal niet veel lager gaan. Toen kon je opeens op $3K halen haha.
Nu zou je ook denken het zal toch nooit meer onder de 10K gaan? Voor je het weet bivakkeren we daar weer bijv.
Geen pijl op te trekken. Al verwacht ik ivm alle interesse nu en hoe groot crypto is geworden wel een minder extreme berenmarkt als in het verleden…
Is te hopen trouwens
Zero.
nice man!Chaes schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:54:
ATOM inmiddels de op één na grootste holding in de PF, na ETH. Iemand een verklaring voor de stijging? Heb niet zoveel tijd gehad om de boel bij te houden.
nothing stops this train
Omdat het 7 januari is, iedereen zit in de winterdip.roflexx schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:34:
Waarom zouden we nu echt in bearmarket gaan ipv een dip die na de top van mei ook het geval was? Waarom zou het deze keer anders zijn?
Je hebt wel een punt inderdaad, altijd lastig om het juiste moment te bepalen en met kleine beetjes instappen.Tominatie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:18:
[...]
Jaa precies. Maybe dat ik onder de 30K ook weer rustig begin.
Al heb ik geleerd van de eerdere bearmarket dat het een stuk lager kan gaan dan je je kan bedenken.
Ik had bijv. In de vorige bearmarket echt veel ingekocht op $6k met het idee het zal niet veel lager gaan. Toen kon je opeens op $3K halen haha.
Nu zou je ook denken het zal toch nooit meer onder de 10K gaan? Voor je het weet bivakkeren we daar weer bijv.
Geen pijl op te trekken. Al verwacht ik ivm alle interesse nu en hoe groot crypto is geworden wel een minder extreme berenmarkt als in het verleden…
Is te hopen trouwens
Ik zeur er niet over, het is gewoon een feit dat BTC de markt bepaalt. Als mensen geen BTC meer kopen omdat ze het niet vertrouwen of omdat het 'saai' is, en in plaats daarvan alts gaan kopen dan werkt dit als een soort sneeuwbaleffect. BTC dominance daalt nog meer en op een gegeven moment dipt BTC zo hard dat ook alle alts rekt gaan. Dat moment hebben we nu dus nog niet bereikt aangezien er nog veel alts redelijk groen zijn. Vandaar mijn opmerking dat BTC nog niet ver genoeg gezakt is.Griffx schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:33:
Gezeur over alt/shit coins, als het geld over de dijk stroomt qua alts/shitcoins is iedereen hosanna.
Dip BTC, dan zijn alts ruk..
Verwijderd schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:17:
[...]
Er is een hoop veranderd, alt coins waar je ook echt iets mee kunt bijvoorbeeld. BTC blijft toch maar een ding waar je eigenlijk niets mee kunt, meer als goud of diamanten.
Zero.
Precies dit, helaas. Zelfs de tendens in het topic is zo.Raaafie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:37:
[...]
Ik zeur er niet over, het is gewoon een feit dat BTC de markt bepaalt. Als mensen geen BTC meer kopen omdat ze het niet vertrouwen of omdat het 'saai' is, en in plaats daarvan alts gaan kopen dan werkt dit als een soort sneeuwbaleffect. BTC dominance daalt nog meer en op een gegeven moment dipt BTC zo hard dat ook alle alts rekt gaan. Dat moment hebben we nu dus nog niet bereikt aangezien er nog veel alts redelijk groen zijn. Vandaar mijn opmerking dat BTC nog niet ver genoeg gezakt is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vrij eenvoudig, wakker worden en roken zijn slecht, koffie is goed.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:01:
Vanmorgen bij het wakker worden.... REKT
Zonet bij de koffie.... MOON.
Nu bij het roken van een sigaretje... REKT
[Afbeelding]
Ik zal het nog es testen thanks!Glenn Hoddle schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:00:
[...]
Vrij eenvoudig, wakker worden en roken zijn slecht, koffie is goed.
Verwijderd schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:45:
Wat is dit topic toch ook een vermakelijk circus vol acrobaten, vuurspuwers en clowns.
Zero.
Ik ben dat jochie in het midden, die kijkt net zo als mij, wanneer ik mijn PF openPelox schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:03:
[...]
[Afbeelding]
ps. Ik schaar mezelf onder de acrobaten.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
YES schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:04:
[...]
@Skrunsies in het testproces:
[Afbeelding]
@Skrunsies die BTC terug naar 69k probeert te krijgen:
[Afbeelding]
Verwijderd
Als de slowchat een circus is, en jij een acrobaat...Pelox schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:03:
[...]
[Afbeelding]
ps. Ik schaar mezelf onder de acrobaten.
Vergeet de sprookjesfiguren niet!Verwijderd schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:45:
Wat is dit topic toch ook een vermakelijk circus vol acrobaten, vuurspuwers en clowns.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Over bier ben ik over het algemeen positief, tenzij het vies bier is. Maar ik wil wel even gezegd hebben dat langdurig gefermenteerde graansoep met wat hop echt klinkt als een wansmakelijk idee.Skrunsies schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:08:
[...]
![]()
![]()
HAHHAHA ja idd.
Hmmm, zit me zo te bedenken @Glenn Hoddle , isook slecht? Anders zal ik dat eens proberen vanavond kijken als de koers dan stijgt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq