Dat mag je zeker. Maar ik weet gewoon weer wat ik over me heen ga krijgen. Om hier uit te gaan leggen hoe het WEF verworven zit in onze maatschappij gaat buiten het boekje van dit topic, daar zul je het mee eens zijn.Taro schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:39:
[...]
Nee, ik ben oprecht benieuwd naar de achterliggende motivatie. Maar je zit er zelf zo diep in dat je dergelijke vragen om verdere toelichting al als uitlokking bent gaan zien. Iedereen die mij (ook buiten Tweakers en dat zijn er in dit topic behoorlijk wat) kent weet dat ik niets zomaar aanneem en altijd kritisch ben, maar wel met een goede motivatie en niet met vaagheden, complotdenken, FUD, "iedereen zegt dat", etc.
En als ik fout zit bied ik direct excuses aan, ik durf mijn zwakheden te tonen, maar dit "censuur" gedoe geeft voor mij aan dat je het niet kunt uitleggen en dus kan ik de waarheid niet toetsen. Als ik een waarheid niet kan toetsen ga ik er niet zomaar in mee. Zwaarder moet je het niet maken, maar dat doe je wel en daardoor blijft deze situatie hier iedere keer ontstaan.
Ps. het feit dat ik "mod" ben staat hier volledig los van. Ik hoop dat iedereen zich hier gedraagt zoals hij/zij daadwerkelijk is. En als ik mij misdraag maak dan vooral een topicreport aan zodat een andere mod of admin daar een mening over kan vormen. Je begint over zorgen ivm een Bitcoin koers, daar mag ik dan toch wel op doorvragen?
Als ik dan toch een poging mag doen zal ik daarbij zoveel mogelijk achtergrondinformatie vermijden...
Waar het dan op neerkomt is dat het nogal uitmaakt welke grote investeerders er in Bitcoin gaan. Bitcoin kan in theorie een Trojaans paard van het WEF of partners zijn. Bitcoin is idealiter de tegenpool van alles waar het WEF en de BIS voor staan. Dit blijkt duidelijk uit vele artikelen te vinden op hun website, en boeken geschreven door betrokkenen. In theorie kan Bitcoin ook gekaapt worden en gebruikt worden als Trojaans paard, zelfs wanneer de oorsprong zuiver was. In combinatie, en met de juiste timing in verhouding tot macro economische ontwikkeling kunnen er gekke dingen gebeuren. Gelukkig staan MicroStrategy en Tesla, twee grote Bitcoin investeerders niet op de lijst van partners van het WEF. Dit is geen toeval, gezien het groot aantal bedrijven in de tech wereld wat er wel op vermeld staat. Dit is hoopgevend of verdacht.
https://opensea.io/seaart