[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.918 views

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:46:
[...]

Dat is feitelijk niet juist. Even goed lezen. Ze hebben hem vrijgesproken van de claim (schade toegebracht aan blabla, 100 miljoen betalen... standaard amerikaanse rechtszaak). Hij zegt verder dat dit bewijst dat hij Satoshi Nakamoto is, maar daar heeft deze rechtszaak helemaal geen uitspraak over gedaan.

Als de jury hem schuldig had verklaard (dus dat hij schade toegebracht zou hebben) dán zou het interessant geworden zijn want meneer Wright heeft niet even 100 miljoen liggen. Zou hij dán aan zijn 57 miljard gekomen zijn zou dat pas het bewijs geweest zijn. Maar dat staat dus los van de zaak.
Hmm dan heb ik het bericht verkeerd begrepen. Tijd voor koffie dan maar :O

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Waah schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:49:
[...]

Dit... zie laatste tijd sowieso veel praat over "Kan gemakkelijk mijn huis afbetalen".
Of zelfs: "heb in 2013 voor 500 ingelegd, inleg eruit met nog 80% van mijn PF intact en sindsdien enkel bijgekocht".

Met dat soort info is vrij simpel na te rekenen of een inschatting te maken wat voor bedrag je hebt in het meest pessimistische geval. Eigenlijk roep je gewoon "Ik heb een oude sok met tonnen thuis liggen in een kluis"

Gewoon niet verstandig....

IRL heb ik het eigenlijk niet (meer) over crypto. 1x verteld dat ik er iets mee doe en een leuk bedrag heb "gewonnen". Daarna niet meer besproken want ondanks dat ik met een klein bedrag "speel", kreeg ik al scheve gezichten...

Als mensen onzin kramen over Crypto (meestal in de vorm "Niemand snapt Bitcoin") wil ik best ff uitleggen. Maar als ze vragen of ik ook Crypto heb? "Nee, ik verwacht een daling binnenkort, en geen zin in zoveel risico".

Wat nog best klopt tot noch toe eigenlijk :+ maar wil ik wel veranderen na de bull...
Vind de reacties zodra iemand een bedrag noemt of ik heb X aantal van Y gekocht hier altijd wel een beetje overtrokken. Vervolgens zit men op andere delen van dit forum te praten over hun nieuwste tech gadgets die een klein vermogen bij elkaar kosten (of het zelfs in hun onderschrift hebben staan) of lopen te flexen met hun CDC kaart. Daarnaast als je hier een beetje meeleest en tussen de regels kunt doorlezen, kun je een goede inschatting maken wie mogelijk een behoorlijk bedrag in crypto heeft zitten.

Op Discords zie ik ook met regelmaat bedragen voorbijkomen, dat iemand voor paar ton een token koopt en dit is vervolgens ook gewoon on-chain te verifiëren. Zolang je online identiteit niet direct te herleiden is naar je daadwerkelijk identiteit is loop je geen enorm risico.

Ben het met je eens dat je IRL wel voorzichtig moet zijn. Zag afgelopen weekend op een vliegveld ook iemand met een HODL BTC shirt rondlopen op een vliegveld. Vind dat echt onbegrijpelijk, want je maakt je jezelf een potentieel slachtoffer van een mogelijk corrupte beveiliger die erg veel interesse toont in je laptop of Ledger.

Verwijderd

YES schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:45:
[...]

Ik zou daar mee uitkijken, SOL is al zó gigantisch gestegen het afgelopen jaar. Hij zal vast nog wel wat kunnen stijgen maar als er een beer om de hoek komt gaat ie denk ik wel flink inkakken..
Klopt daar dacht ik ook idd aan maar, ik had nog niks voor het langere termijn en wellicht waren er betere munten but it is what it is :)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:02:
[...]

Klopt daar dacht ik ook idd aan maar, ik had nog niks voor het langere termijn en wellicht waren er betere munten but it is what it is :)
Ja het is wellicht afgezaagd maar ik zou voor de langere termijn toch echt gaan voor BTC/ETH ;)
SOL is één van de coins die afgelopen jaar écht hard gegaan is, wat juist gevaarlijk is denk ik. Maar ik ben zelf niet goed genoeg ingelezen in de vele andere projecten die er zijn om een zinnig alternatief te noemen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:25
Glenn Hoddle schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:54:
[...]

De patronen zijn zo:

- koers gaat omlaag: er zijn meer verkopers dan kopers
- koers gaat omhoog: er zijn meer kopers dan verkopers
Das geen patroon :>

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 18:18
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:02:
[...]

Sol gedraagt zich als eth van vroeger. Ik weet nog wel in 2018 en 2019 was eth echt het domme niet gewenste neefje. Sol is nu wel duur en ik zou ook graag sol inslaan voor <50 maar stel voor dat sol uiteindelijk ook een eth waardering krijgt. Wie zou niet eth nu voor 200 willen inslaan :)

Kortom, ik kijk er ook naar heb er nu enkele gekocht rondom de 90 maar mocht er nog een lager instap moment komen neem ik er echt een paar extra voor later

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:58:
[...]

Hmm dan heb ik het bericht verkeerd begrepen. Tijd voor koffie dan maar :O
Hij claimt het zelf wel natuurlijk, omdat hij de rechtszaak gewonnen heeft.

Je zou er een film over kunnen maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Joosie200
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:07:
[...]

Hij claimt het zelf wel natuurlijk, omdat hij de rechtszaak gewonnen heeft.

Je zou er een film over kunnen maken.
Een film? Een klucht of soap. GTST is er niks bij 8)7

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:41:
Toch nog de keuze gemaakt om een shitload van Solana aan teschaffen voor het langere termijn :D
Ik ga je niet adviseren wat je wel of niet of waarom moet kopen, wat ik je wel wil meegeven, op basis van alle berichten die je hier plaatst (veel al die mij doen hoofd schudden), dit jaar wordt voor jou je crypto les zoals velen die ook in hun eerste jaar gehad hebben. Zie het als je crypto boot camp. Ik hoop dat je er alleen maar geld hebt inzitten die je nooit meer nodig hebt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:08:
[...]

Een film? Een klucht of soap. GTST is er niks bij 8)7
Okay, zoals "As the world turns" waar kinderen in 3 afleveringen van baby naar puber gaan :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:41
mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:14:
[...]

Ik ga je niet adviseren wat je wel of niet of waarom moet kopen, wat ik je wel wil meegeven, op basis van alle berichten die je hier plaatst (veel al die mij doen hoofd schudden), dit jaar wordt voor jou je crypto les zoals velen die ook in hun eerste jaar gehad hebben. Zie het als je crypto boot camp. Ik hoop dat je er alleen maar geld hebt inzitten die je nooit meer nodig hebt.
Er bestaat niet zoiets als geld dat je nooit meer nodig hebt. Als dat de instelling is voor je risico management bij investeringen dan kan je het net zo goed niet doen. Het uitgangspunt moet sowieso zijn dat je je geld in ieder geval niet wil verliezen. En risico's behapbaar houden en verdeeld over diverse assets.

• jvel92
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:41:
Toch nog de keuze gemaakt om een shitload van Solana aan teschaffen voor het langere termijn :D
Voordat je gaat investeren in SOL zou ik eens goed onderzoek doen naar de token allocaties en de vesting schedules van dergelijke allocaties (oftewel; wanneer kunnen de vroege investeerders en VC's hun tokens dumpen op de markt).

Met bovenstaande zeg ik niet SOL is slecht, maar het kan wel eens zo zijn dat je de komende jaren SOL voor een veel betere prijs kunt kopen dan de huidige prijs.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
jvel92 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:59:
[...]

Vind de reacties zodra iemand een bedrag noemt of ik heb X aantal van Y gekocht hier altijd wel een beetje overtrokken. Vervolgens zit men op andere delen van dit forum te praten over hun nieuwste tech gadgets die een klein vermogen bij elkaar kosten (of het zelfs in hun onderschrift hebben staan) of lopen te flexen met hun CDC kaart. Daarnaast als je hier een beetje meeleest en tussen de regels kunt doorlezen, kun je een goede inschatting maken wie mogelijk een behoorlijk bedrag in crypto heeft zitten.

Op Discords zie ik ook met regelmaat bedragen voorbijkomen, dat iemand voor paar ton een token koopt en dit is vervolgens ook gewoon on-chain te verifiëren. Zolang je online identiteit niet direct te herleiden is naar je daadwerkelijk identiteit is loop je geen enorm risico.

Ben het met je eens dat je IRL wel voorzichtig moet zijn. Zag afgelopen weekend op een vliegveld ook iemand met een HODL BTC shirt rondlopen op een vliegveld. Vind dat echt onbegrijpelijk, want je maakt je jezelf een potentieel slachtoffer van een mogelijk corrupte beveiliger die erg veel interesse toont in je laptop of Ledger.
Vind een gadget showen van 100 tot misschien een paar duizend euro toch een andere orde van grootte dan 500 euro hodlen in 2013 en daar toen al winst op maken én bijkopen.

Zelfs zonder bijkopen zit je dan tussen de 200.000 en 1,2 miljoen..... Zonder bijkopen :9

En het verschil? Als ik 2 ton op mijn rekening heb kan ik dat niet zomaar pinnen of overmaken. Voor die Ledger heb ik enkel de seed phrase van je nodig en ik kan alles meenemen. Eigenlijk hetzelfde als al je geld this bewaren in een ondoordringbare kluis waar jij de sleutel van hebt....

Maar iedereen moet het zelf weten. Lijkt me prima mensen te waarschuwen zo nu en dan voor de risico's, aangezien er ook genoeg nieuwe mensen bijkomen die er nog niet zo over hebben nagedacht.

En zal de eerste zijn die toegeeft dat ik dat in den beginne niet handig heb aangepakt :+

• mannowlahn
CornermanNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:18:
[...]

Er bestaat niet zoiets als geld dat je nooit meer nodig hebt. Als dat de instelling is voor je risico management bij investeringen dan kan je het net zo goed niet doen. Het uitgangspunt moet sowieso zijn dat je je geld in ieder geval niet wil verliezen. En risico's behapbaar houden en verdeeld over diverse assets.
Ik wilde het niet zo bot brengen als in, waar jij mee bezig bent is de perfecte manier om je pf naar 0 euro te brengen. Meerdere dagen in en uit stappen, continue vragen stellen waar gaan we heen vandaag, maw geen plan, sol op de top kopen voor lange termijn. Het gaat van hort naar her en er is totaal geen plan uit te halen, behalve dan de Buy high sell low principe.

Tuurlijk ben ik met je eens dat je geld waltijd kan gebruiken.

• Waah
CornermanNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:18:
[...]

Niet kan missen voor je basisbehoeften dan? Dus kapotte droger, nieuwe tweedehands auto, de huur/hypotheek.

Niemand wil gratis geld weggeven. Zelfs Robin hood niet (want die stal het eerst van een ander). Maar als je er niet door in de problemen komt als je geld "weg" is, das het minste wat je moet doen.

• mannowlahn
JoebarRC schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:05:
[...]

Sol gedraagt zich als eth van vroeger. Ik weet nog wel in 2018 en 2019 was eth echt het domme niet gewenste neefje. Sol is nu wel duur en ik zou ook graag sol inslaan voor <50 maar stel voor dat sol uiteindelijk ook een eth waardering krijgt. Wie zou niet eth nu voor 200 willen inslaan :)

Kortom, ik kijk er ook naar heb er nu enkele gekocht rondom de 90 maar mocht er nog een lager instap moment komen neem ik er echt een paar extra voor later
Ja en stel dat Ada straks ook eth prijs heeft. of dat Bitcoin Cash naar 50k gaat.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 18:01
WHO: omikron lijkt niet schadelijker dan andere varianten
De omikronvariant lijkt niet schadelijker te zijn dan andere varianten van het coronavirus, zegt Michael Ryan, die namens wereldgezondheidsorganisatie WHO verantwoordelijk is voor rampenbestrijding, tegen persbureau AFP. Wel waarschuwt het agentschap dat er meer onderzoek nodig is om de ernst van het virus te bepalen.

Nou, beurzen weer omhoog. Hopla!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:50

Vis

mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:24:
[...]

Ja en stel dat Ada straks ook eth prijs heeft. of dat Bitcoin Cash naar 50k gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FVDhnpB6yu_-HHVpsWGhaYYfCs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PIKNAIvkJH9GxDrpodxfqdMt.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:22:
[...]

Ik wilde het niet zo bot brengen als in, waar jij mee bezig bent is de perfecte manier om je pf naar 0 euro te brengen. Meerdere dagen in en uit stappen, continue vragen stellen waar gaan we heen vandaag, maw geen plan, sol op de top kopen voor lange termijn. Het gaat van hort naar her en er is totaal geen plan uit te halen, behalve dan de Buy high sell low principe.

Tuurlijk ben ik met je eens dat je geld waltijd kan gebruiken.
Ben daar niet mee eens, aangezien ik met shorts een leuke bedragje heb weten te bemachtigen. Ik gebruik overigens ook niet mijn eigen inleg maar mijn winst van de afgelopen 2 jaar. Dus al het geld dat ik gebruik heb ik verdiend met het investeren etc.

Ik heb daar nu 30% van geïnvesteerd in Solana voor te hodlen. Mocht hij zakken so be it.

• MaStar
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:49:
[...]

Aandelen/ETFs zijn alleen medium risico als je een (ontzettend) lange beleggingshorizon hebt. Je koopt nu in een overextended markt gedurende rare tijden (monetair, economisch én financieel).
Klopt. Ik lees hier over ETF met hoog risico profiel. Nou, niet als je dit voor 20 jaar doet en je horizon lange termijn is en DCA doet.

Prima aanvulling naast crypto en aflossing op je hypotheek. Wat mij betreft een gouden driehoek in financiële onafhankelijk over 30 jaar...

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-12 21:11
Vraagje aan de Tweakers hier met meer ervaring met crypto.

Ik ben sinds een maand begonnen met crypto en probeer elke dag mezelf wat in te lezen en te verdiepen in deze materie.

Ik zit te twijfelen over een Ledger nano X.

Heb vooral twijfels over de aanschafprijs ten opzichte van de waarde in crypto die ik nu reeds "bezit".

Wanneer hebben jullie er 1 aangeschaft of waarom juist niet?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• mannowlahn
Yamy_Daffy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:

Ik ben sinds een maand begonnen met crypto en probeer elke dag mezelf wat in te lezen en te verdiepen in deze materie.

Heb vooral twijfels over de aanschafprijs ten opzichte van de waarde in crypto die ik nu reeds "bezit".

Heb twee Nano S en een Nano X.

Het zorgt ervoor dat je minder snel uit emotie gaat handelen omdat het verplaatsen toch weer fees kost, dus ik kan het velen aanraden. Tevens omdat niet iedereen zijn security op order heeft mbt wachtwoorden en 2fa.

• YES

YES

Moderator General Chat
Yamy_Daffy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:

Ik heb er één aangeschaft toen ik me besefte dat als Binance zou verdampen ik echt heel hard zou vloeken en slecht zou slapen. Inmiddels heb ik mijn crypto meer gespreid, over een aantal exchanges en een meervoud van mijn initiële inleg staat op de Ledger.

Oh ja, ik vergeet nog te zeggen wat @mannowlahn zegt, HODL is makkelijker als het op een Ledger staat :+

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 08-12-2021 09:36 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:56
[...]

ja vooral dat dus. Mij zul je dat dus nooit zien doen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:41
Waah schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:22:
[...]

Niet kan missen voor je basisbehoeften dan? Dus kapotte droger, nieuwe tweedehands auto, de huur/hypotheek.

Niemand wil gratis geld weggeven. Zelfs Robin hood niet (want die stal het eerst van een ander). Maar als je er niet door in de problemen komt als je geld "weg" is, das het minste wat je moet doen.
Het gaat om het uitgangsprincipe, de manier van denken en dus ook handelen. Investeren is meer psychisch dan dat het om de knikkers gaat. Buiten zaken als leren wat de diverse soorten investeringsmogelijkheden doen en kunnen betekenen binnen je portefeuille is het ook zaak om het in het juiste denk kader te plaatsen.

Als je het beschouwt als geld dat je nooit nodig hebt en vanaf de start dus naar 0 mag, dan neem je (on)bewust risico's die er niet bij horen. En zeker met hoog risico zaken als crypto, maar ook opties, futures etc is dat een verkeerd uitgangspunt.

Ik snap uiteraard wat er bedoeld wordt ;) beleg nooit met geld dat je nu niet kan missen op korte termijn , maar op lange termijn heeft dat geld echt een functie en kan het niet gemist worden.

• anti elppa
Waah schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:20:
[...]

Vind een gadget showen van 100 tot misschien een paar duizend euro toch een andere orde van grootte dan 500 euro hodlen in 2013 en daar toen al winst op maken én bijkopen.

Zelfs zonder bijkopen zit je dan tussen de 200.000 en 1,2 miljoen..... Zonder bijkopen :9

En het verschil? Als ik 2 ton op mijn rekening heb kan ik dat niet zomaar pinnen of overmaken. Voor die Ledger heb ik enkel de seed phrase van je nodig en ik kan alles meenemen. Eigenlijk hetzelfde als al je geld this bewaren in een ondoordringbare kluis waar jij de sleutel van hebt....

Maar iedereen moet het zelf weten. Lijkt me prima mensen te waarschuwen zo nu en dan voor de risico's, aangezien er ook genoeg nieuwe mensen bijkomen die er nog niet zo over hebben nagedacht.

En zal de eerste zijn die toegeeft dat ik dat in den beginne niet handig heb aangepakt :+
je weet niet wanneer ik gekocht heb in 2013. Dat maakt nogal uit. Afhankelijk daarvan kan die 500 euro 0.5 btc zijn, maar ook 25 a 30 btc zijn.
Verder heb ik genoeg safety mechanisms ingebouwd. Het is niet zo simpel als 1 HW wallet ;)
Laat ik het zo stellen. 1 je vind me niet, want ik ben volledig anoniem online, 2 mocht het wel lukken, dan is de kans dat het wel lukt om alles te pakken praktisch 0. 3 je kan beter een lambo of iemand met BTC shirt in bloemendaal volgen en daar een ramkraak plegen. Stukken simpeler

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zag dat vannacht SLP een kleine opleving had en meestal is dat omdat er een event of iets dergelijks in Axie Infinity is aangekondigd. Het blijkt nu echter een compleet andere reden te hebben, men zal er vanaf morgen 3 x zoveel van moeten gebruiken om te kunnen "breeden". Tegelijkertijd werd bekend dat de kosten per "breed"per AXS gehalveerd zullen worden. Ook dit had effect op de prijs.

De redenen hiervoor is dat men ingame inflatie tegen wil gaan. En nee, ik speel het zelf niet maar wil wel graag weten waarom sommige munten in gaming landschap soms surges etc hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nD-hSEeHKio5_0DdLfMp0vJ_La4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/47Kyw3Y65dkkQ6Q0nZ3JvKJH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qftrrrhiL_6vO3OcbxWCaZiNHBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4rax4mpl8IOT3UbH5PuisCl9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6m4EFKaf5XN6TX7vBpz79xQu9_A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zKUOP58S57HrR5q0T4X8oxub.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqwFLzGwXCQcsi3x6ixxKCOLPYQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XxYT0af8Oo2cSxkv5bthxART.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:07
Er is op Tweakers ook een topic waar mensen hun complete salarisverhaal neerplempen, daar staan ook topicgenoten in. Als je wil kom je snel een hoop te weten over iemand en niet iedereen is bestand tegen een beetje social engineering, zelfs hier.
Dat gezegd hebbende denk ik ook dat de wet van de grote getallen de kans erg klein maakt dat je hier opgezocht wordt door iemand met een boormachine. Lucratiever en veiliger voor de steeldief is een paar dagen zo'n Youtube nepinterview te draaien met een 2 voor 1 deal.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Waah
Wiley99 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:48:
Er is op Tweakers ook een topic waar mensen hun complete salarisverhaal neerplempen, daar staan ook topicgenoten in. Als je wil kom je snel een hoop te weten over iemand en niet iedereen is bestand tegen een beetje social engineering, zelfs hier.
Dat gezegd hebbende denk ik ook dat de wet van de grote getallen de kans erg klein maakt dat je hier opgezocht wordt door iemand met een boormachine. Lucratiever en veiliger voor de steeldief is een paar dagen zo'n Youtube nepinterview te draaien met een 2 voor 1 deal.
Tja, je kan 300.000 euro per jaar verdienen, maar als je een dik huis hebt en daar héél veel geld aan kwijt bent, valt er nog weinig te stelen :+

Aan dat soort verhalen zijn allerlei mitsen en maren te verbinden. Crypto niet. Het is een anoniem internetmuntje dat zo over te boeken is en te verduisteren is met wat kennis.

Nogmaals: iedereen moet het zelf weten. Maar het risico blijft niet 0.

Anyway... Wen Lambo?

• anti elppa
ja ken dat topic en ik post daar doelbewust niets. Als ik daar neerzet wat het gros er neerzet is de kans dat iemand mij herkent iig niet verwaarloosbaar.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
ja oke, maar het blijft fiat......dat is niks waard :7

trouwens:

LTC/BTC die vertrekt zo? moon!

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2021 09:55 ]

nothing stops this train

• MaStar
[...]

Alsof criminelen hier lezen, zoveel moeite gaan doen om uit te zoeken wie je bent en dan nog veel meer moeite moeten doen om bij je BTC te komen. Kans zeer zeer onwaarschijnlijk.

Ken je dat jaarlijkse boekje, quote 500? Voor 10 euro te koop in de boekhandel en geeft je de volledige lijst van rijkste mensen inclusief vermogen, bedrijven en woonplaats in Nederland.

En dat begint pas bij vermogens vanaf 30 miljoen. Kortom, daar gaan criminelen echt niet al dit soort berichtjes voor doorzoeken.

Zelfs door een villawijk rijden showt meer...

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:07
MaStar schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:55:
[...]

Alsof criminelen hier lezen, zoveel moeite gaan doen om uit te zoeken wie je bent en dan nog veel meer moeite moeten doen om bij je BTC te komen. Kans zeer zeer onwaarschijnlijk.

Ken je dat jaarlijkse boekje, quote 500? Voor 10 euro te koop in de boekhandel en geeft je de volledige lijst van rijkste mensen inclusief vermogen, bedrijven en woonplaats in Nederland.

En dat begint pas bij vermogens vanaf 30 miljoen. Kortom, daar gaan criminelen echt niet al dit soort berichtjes voor doorzoeken.

Zelfs door een villawijk rijden showt meer...
Hoewel mijn punt ook was dat de kans op gaatjes in je knieschijven klein is, klopt natuurlijk wel dat het stelen van de hardwarewallet/wachtwoord of woordenlijst van een goedgelovige rijtjeshuistweaker een stuk makkelijker is dan streng beveiligde miljonairsvilla's leegroven en de Van Goghs vervolgens van de hand doen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• jvel92
[...]

De waarde van één gadget alleen is niet relevant, maar het totale plaatje (gadgets, investeringen in huis etc) geven wel een vrij goede indicator van iemand zijn besteedbare inkomen. Je hoeft dus echt geen expliciete bedragen te noemen hier om een inschatting te maken van hoeveel vermogen iemand in crypto heeft zitten, want dat kun je als je tussen de regels door leest prima inschatten.

Belangrijk is dat je de beveiliging van je accounts en crypto goed op orde hebt en dat je online, je persoonlijke identiteit beschermt.

En wat betreft je geld op je bankrekening. Dat geld kan je in de praktijk ook prima afhandig worden gemaakt. Je kan bijvoorbeeld gedwongen worden om een gedeelte van je geld op te nemen bij een automaat en dit af te geven aan een kwaadwillende. Levert nog minder sporen achter ook, in tegenstelling tot iemand zijn crypto afhandig maken.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:28:
[...]

Hoe moet ik deze information overload tabel lezen als ik vragen mag?
Om m'n eigen vraag te beantwoorden, legenda/uitleg: https://mobile.twitter.co...tatus/1462826599615647746

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:52:
[...]

ja ken dat topic en ik post daar doelbewust niets. Als ik daar neerzet wat het gros er neerzet is de kans dat iemand mij herkent iig niet verwaarloosbaar.
Alsof wij niet weten wie jij bent....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pLDUQHR2Dsg_7bMB5O0u-sMLhxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KXbrQLPSx46P3qpt5URAS9o5.png?f=fotoalbum_large

• Waah
Ngangatar schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]
De linker of de rechter O-)

Is belangrijk, want heb ander gereedschap nodig voor de linker dan voor de recther :+

• anti elppa
Ngangatar schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]
hahahahaah

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heel voorzichtige hopium is de samenvatting. Is dan ook volledig terug te zien in het gedrag de afgelopen dagen.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13

watercoolertje

Untertitel

Waah schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:09:
[...]

De linker of de rechter O-)

Is belangrijk, want heb ander gereedschap nodig voor de linker dan voor de recther :+
Alleen ander opzetstuk voor diezelfde boormachine toch?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Waah
watercoolertje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:25:
[...]
Alleen ander opzetstuk voor diezelfde boormachine toch?
Maar natuurlijk. Ander boortje O-)
Zou mooi zijn. Anders wordt het wel een saaie tijd als dit echt een soort bear-trap is. Ik hoop gewoon nog boven de 69k voor de bear langskomt. O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Waah op 08-12-2021 10:29 ]

• MaStar
Wiley99 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:01:
[...]

Hoewel mijn punt ook was dat de kans op gaatjes in je knieschijven klein is, klopt natuurlijk wel dat het stelen van de hardwarewallet/wachtwoord of woordenlijst van een goedgelovige rijtjeshuistweaker een stuk makkelijker is dan streng beveiligde miljonairsvilla's leegroven en de Van Goghs vervolgens van de hand doen.
Daar heb je ook een punt ;)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:17
Ze weten allang wie Satoshi is….
https://www.nu.nl/economi...van-miljarden-houden.html

Die verdomde Craig Wrong!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:12
Zag afgelopen weekend op een vliegveld ook iemand met een HODL BTC shirt rondlopen op een vliegveld. Vind dat echt onbegrijpelijk, want je maakt je jezelf een potentieel slachtoffer van een mogelijk corrupte beveiliger die erg veel interesse toont in je laptop of Ledger.
Ik zie ook genoeg 40+'ers lopen met Red bull F1 jasjes, die werken ook niet allemaal in het Red bull F1. :+

• elektriekert
Waah schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:18:
[...]

Sorry, ik heb geen BTC of ETH om de verzendkosten van de schroefmachine te betalen -O-

Was een leuke upgrade geweest van mijn Parkside *O*
Verzendkosten betalen wij!
Wat is uw adres?

Sturen we gelijk 2 man mee om u vast te houden :7

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:43
Gaan wij door de €44K zakken met BTC 🧐

• Waah
elektriekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:
[...]

Verzendkosten betalen wij!
Wat is uw adres?

Sturen we gelijk 2 man mee om u vast te houden :7
Mij vasthouden? Je bedoelt.het schilderij vasthouden dat ik wil ophangen toch?

Een echte Van Gogh trouwens, waarvan niemand nog het bestaan weet. En ik dus niet kan aantonen dat die van mezelf is :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:
Gaan wij door de €44K zakken met BTC 🧐
Geen idee, ik ben te lui om om te rekenen naar euro's.

• YES

YES

Moderator General Chat

• elektriekert
Waah schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:48:
[...]

Mij vasthouden? Je bedoelt.het schilderij vasthouden dat ik wil ophangen toch?

Een echte Van Gogh trouwens, waarvan niemand nog het bestaan weet. En ik dus niet kan aantonen dat die van mezelf is :+
Jaja, om het schilderij op te hangen hoor, van die joekels van Hongaren! :+

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-12 17:53

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:44:
[...]

Ik zie ook genoeg 40+'ers lopen met Red bull F1 jasjes, die werken ook niet allemaal in het Red bull F1. :+
Ja, of 'in gold we trust' :')

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pump it. Dit is saai:)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WwdVO1jUvPdJhH16fMJh08zlEE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wrRLDSTVkyPoQSDoePDhAe7Q.png?f=user_large

Waarom ben ik shitcoins aan het farmen op Binance als dit blijkbaar ook kan?

• roflexx
veertje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:58:
[Afbeelding]

Waarom ben ik shitcoins aan het farmen op Binance als dit blijkbaar ook kan?
Waar?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:30
Swissborg zo te zien

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:30

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Cardano loopt echt helemaal leeg, kan bijna mijn deel terugkopen voor mijn verkoopprijs :9

Ga ik niet doen trouwens.

Zero.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:20
Heb wel beetje het gevoel dat dit percentage maar heel tijdelijk is, heb je net al je BNB daar gaan ze opeens naar 5% ofzo.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 30-12 11:52
veertje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:13:
[...]

Heb wel beetje het gevoel dat dit percentage maar heel tijdelijk is, heb je net al je BNB daar gaan ze opeens naar 5% ofzo.
Op beefy is het al tijden iets van 24% mocht je alternatieven zoeken.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:52:
[...]

Sjoerd? ;)

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 18:18
mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:24:
[...]

We zullen het ooit wel weten :) ik weet nog wel dat als je in 2018/2019 eth kocht je voor gek werd versleten want dat zou toch nooit wat worden.. ben blij dat ik er toen een paar gekocht heb.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JoebarRC schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:17:
[...]

We zullen het ooit wel weten :) ik weet nog wel dat als je in 2018/2019 eth kocht je voor gek werd versleten want dat zou toch nooit wat worden.. ben blij dat ik er toen een paar gekocht heb.
Gek ben je.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wat meer inhoudelijke achtergrond over de Craig Wright uitspraak:

(vooral opklik voor het onderliggende draadje)
[Twitter: https://twitter.com/MyLegacyKit/status/1468336803514138633]

• anti elppa
ik heb geen ducati

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12 13:51
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:24:

[Twitter]
En toch is dit een win voor CSW, btw er loopt ook een rechtzaak vanuit W&K ( ex van CSW ) naar Ira kleiman..
hij heeft 30 dagen om 100 miljoen over te maken.. voor een fraud of dagdromer toch een hoop geld om een punt waar te maken vind je niet ? een dezer dagen zal hij zijn aanval richting binance en soortgelijken ook voortzetten.. we zijn benieuwd.. popcorn waardig iig.

Thans ik denk dat hij wel Satoshi is.

• elektriekert
Pelox schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:10:
Cardano loopt echt helemaal leeg, kan bijna mijn deel terugkopen voor mijn verkoopprijs :9

Ga ik niet doen trouwens.
Ik heb nog ff te gaan tot $0,083 :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Haha, nee.. dat snap ik. :D

Ik bedoelde die Sjoerd met die 52BTC en nog wat andere coins laatst in dat artikel.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-12 08:42
https://www.ad.nl/binnenl...-de-code-uit-me~a00672d7/

Voor jan doedelzak een boor gekocht, met je handjes kan het dus ook prima :+
Nonetheless, natuurlijk extreem rot voor hem.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Patientzero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:31:
[...]

En toch is dit een win voor CSW, btw er loopt ook een rechtzaak vanuit W&K ( ex van CSW ) naar Ira kleiman..
hij heeft 30 dagen om 100 miljoen over te maken.. voor een fraud of dagdromer toch een hoop geld om een punt waar te maken vind je niet ? een dezer dagen zal hij zijn aanval richting binance en soortgelijken ook voortzetten.. we zijn benieuwd.. popcorn waardig iig.

Thans ik denk dat hij wel Satoshi is.
Ethisch en Sociaal gezien klopt het niet dat Satoshi überhaupt in de bekendheid wil staan, maar als hij het wel is dan heeft hij voor zo'n naar mens wel een fantastische uitvinding gedaan. Of misschien wel de uitvinder vermoord en de keys gestolen... who knows?!?!

Het wordt zeker een interessante maand!

• elektriekert
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:24:

[Twitter]
Kom je die kop van een Saylor tegen, zo iemand kan je toch niet serieus meer nemen :+

• mannowlahn
JoebarRC schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:17:
[...]

Klopt maar dit argument hoor ik vaak van mensen zoals een vriend van mij die net in crypto zit, ja maar misschien is ada straks ook wel net zoals eth 5000 dollar waard.

ja wellicht als de hele zooi x2000 gaat, maar dat zie ik niet zo maar gebeuren. Hele market cap is voor veel beginners nog niet een bekend fenomeen. En met, we zullen het ooit weten kan je weinig inbrengen idd :+

• Patientzero
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:34:
[...]

Ethisch en Sociaal gezien klopt het niet dat Satoshi überhaupt in de bekendheid wil staan, maar als hij het wel is dan heeft hij voor zo'n naar mens wel een fantastische uitvinding gedaan. Of misschien wel de uitvinder vermoord en de keys gestolen... who knows?!?!

Klopt, maar wat er met BTC is gedaan klopt ook niet helemaal met de visie van bitcoin ;)

BSV is bitcoin ;-)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:11
Wanneer gaan we stijgen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCuoAGwDzNLB2eFtZwY_S4Z2Beo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbuVuegf1IWLgThNXxN4ZOFK.jpg?f=user_large

• elektriekert
Partypsych schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:32:
https://www.ad.nl/binnenl...-de-code-uit-me~a00672d7/

Voor jan doedelzak een boor gekocht, met je handjes kan het dus ook prima :+
Nonetheless, natuurlijk extreem rot voor hem.
Het Recherche team heeft een deel kunnen “bevriezen” .
Ben benieuwd hoe dat te werk gaat.

Weet iemand daar de aanpak van?

• Pelox
Rekt

Zero.

• roflexx

• Moiety
elektriekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:38:
[...]

Het Recherche team heeft een deel kunnen “bevriezen” .
Ben benieuwd hoe dat te werk gaat.

Weet iemand daar de aanpak van?
Wiens crypto heb je op het oog om te bevriezen?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Mooie rode kaars! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
zit weer een grote jongen op sell te drukken op bitfinex zo te zien

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Patientzero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:35:
[...]

Klopt, maar wat er met BTC is gedaan klopt ook niet helemaal met de visie van bitcoin ;)

BSV is bitcoin ;-)
uit dit artikel:
As a matter of principle, proponents of Bitcoin SV believe that the original Bitcoin protocol is highly flawed, and as a result, they do not consider it justifiable to continue relying on its structural approach.
Dus de mensen van BSV vinden eigenlijk dat Satoshi een prutproduct heeft geleverd?
En ze willen daarom een blockchain die meer bij het origineel blijft?

Super logisch!

d:)b

• elektriekert
Moiety schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:39:
[...]

Wiens crypto heb je op het oog om te bevriezen?
Weet ik niet, hoeveel heb je?
:+

Als elke node een bepaalde lijst met adressen moet uploaden die geblokkeerd moeten worden, wie bepaald dan dat die lijst correct is bijvoorbeeld?
Aangezien bitcoin decentraal is…

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Patientzero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:35:
[...]

BSV is bitcoin ;-)
Kain_Niak? Ben jij dat?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Patientzero
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:34:
[...]

Er zijn btw documenten te vinden ( openbaar.. ik heb even geen link ) over de ECB en CBDC, en wat de vereiste zijn daarvoor.. voor zover ik kan zien is de enige blockchain die hieraan voldoet die van bitcoin sv :)

Los van het feit of CSW nu wel of niet SN is denk ik dat de techniek van BSV blockchain wel gebruikt gaat worden straks.. jaartje of 2-3 nog ?

Ik hoop het wel/niet... dan zijn we heel rijk.. maar ook heel arm.. china achterna in 3-2-1...

• Patientzero
MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:42:
[...]

[...]

Dus de mensen van BSV vinden eigenlijk dat Satoshi een prutproduct heeft geleverd?
En ze willen daarom een blockchain die meer bij het origineel blijft?

Super logisch!

d:)b
Nee.. maar zaken zoals segwit dat is toch gewoon het mank maken van bitcoin voor ''anoniem'' gewin.
Frappante is dat je nu niemand hoort over die achterlijk hoge fee's van btc en bijv. eth.

Dat past toch niet bij massive adoption..

• Patientzero
nee

• Moiety
[quote]elektriekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:43:
[...]

Ik ben begin november pas ingestapt. Ben nog steeds aan het uitzoeken waar ik mijn geld kan terugvragen.

• Joosie200
  • Niet online
Woensdag Wenn moon dag?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
Moiety schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:46:
[...]

Ik ben begin november pas ingestapt. Ben nog steeds aan het uitzoeken waar ik mijn geld kan terugvragen.
2025 of zo

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Patientzero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:45:
[...]

Nee.. maar zaken zoals segwit dat is toch gewoon het mank maken van bitcoin voor ''anoniem'' gewin.
Frappante is dat je nu niemand hoort over die achterlijk hoge fee's van btc en bijv. eth.

Dat past toch niet bij massive adoption..
Betalen via Lightning kost toch geen drol? (momenteel 0.04 cent)

Verwijderd

pump and dump

• elektriekert
Patientzero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:43:
[...]

Er zijn btw documenten te vinden ( openbaar.. ik heb even geen link ) over de ECB en CBDC, en wat de vereiste zijn daarvoor.. voor zover ik kan zien is de enige blockchain die hieraan voldoet die van bitcoin sv :)

Los van het feit of CSW nu wel of niet SN is denk ik dat de techniek van BSV blockchain wel gebruikt gaat worden straks.. jaartje of 2-3 nog ?

Ik hoop het wel/niet... dan zijn we heel rijk.. maar ook heel arm.. china achterna in 3-2-1...
Waarom zou BSV geschikt zijn voor de CBDC’s?

Zie:
https://twitter.com/ecb/status/1414215378146926599

PoW kost veel energie, dat willen ze niet.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
elektriekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:43:
[...]

Als elke node een bepaalde lijst met adressen moet uploaden die geblokkeerd moeten worden, wie bepaald dan dat die lijst correct is bijvoorbeeld?
Aangezien bitcoin decentraal is…
Als het ergens op een Exchange staat lijkt me dit nog wel te doen.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 30-12 11:52
Maar dan zonder de pump

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:48:
[...]

Betalen via Lightning kost toch geen drol? (momenteel 0.04 cent)
Dat is raar. Waarom zou je een logische oplossing omarmen wanneer je ook de mogelijkheid hebt om iets te negeren.

• elektriekert
[...]

Ik zou de bank ff bellen :9

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Ik voel aan mijn water dat we vandaag de 48k gaan zien :'(

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-12 20:27
Yup, zodra het weer eens gaat over zijn heilige coin dan komt'ie weer tevoorschijn :+

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
[...]

Paar miljoen keer buy low sell high doen is de te bewandelen weg.
Pagina: 1 ... 166 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!