AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Rekteroni
https://www.tradingview.c...?symbol=CRYPTOCAP%3ABTC.D
Mensen vertrekken vanaf het werk met 59k en komen met 56k thuis..
[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 17:02 ]
Zero.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Und warum?anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:02:
beurzen zakken nog ff verder
Een Afghanistan variant?
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 17:03 ]
Zero.
Gewoon SHIB en alles komt goed.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:59:
Zo'n dag en dan straks gewoon weer in het rood eindigen op de 24.. wtf is dit..
Mensen vertrekken vanaf het werk met 59k en komen met 56k thuis..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
powell die iets roept over dat de economie een tik kan krijgen door die nieuwe variant
Ahaa meer corona fud dus.. tja er is maar 1 manier om btc omlaag te krijgen he..anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:04:
[...]
powell die iets roept over dat de economie een tik kan krijgen door die nieuwe variant
Zero.
Gewoon.. Powell is op tv.. garantie voor extra dumproflexx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:03:
Wat is deze
Jawelknakworst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:39:
[...]
Als je niet naar de Bruna gaat moet je het zelf weten maar dat maakt hem nog geen egoist
Enkele tientallen miljarden in een paar minuten verdampt.anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:04:
[...]
Wat is het ook een godgruwelijke r*tmarkt soms hè...
tja dat heb je met die angsthazen daar aan de andere kant van de sloot.knakworst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:08:
[...]
Enkele tientallen miljarden in een paar minuten verdampt.
Word trouwens wel stevig gekocht moet ik zeggen
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 17:11 ]
Zero.
nee dat lukt ze niet......Al zouden het erg graag willen. Als ze nu de rente een trap omhoog geven en stoppen met printen....maar dan gaan ze binnen een paar maanden fallietPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:10:
Ze doen er alles aan om een nieuwe bear te starten.. gaan door tot het laatste beetje hopium is uitgewerkt.
BTC pleurt harder omlaag dan wat dan ook bij dit soort fud.Egeau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:11:
Wel handig dat BTC als hedge tegen de inflatie ook meteen inkakt bij nieuwe hoge inflatiecijfers in de VS...
Zero.
dit is daar geen reactie op. Dit is een reactie op het feit dat de economie gaat bloeden door die nieuwe variantEgeau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:11:
Wel handig dat BTC als hedge tegen de inflatie ook meteen inkakt bij nieuwe hoge inflatiecijfers in de VS...
Nee de economie gaat bloeden door onzin berichten zoals dit en de maatregelen die totaal overbodig zijn. Extreme markt manipulatie that's it.anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:12:
[...]
dit is daar geen reactie op. Dit is een reactie op het feit dat de economie gaat bloeden door die nieuwe variant
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 01-12-2021 06:49 ]
Zero.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit is gewoon afgelopen vrijdag 2.0.. beetje slecht nieuws over de kansloze variant die nu uit is en zie wat er gebeurdPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:13:
[...]
Nee de econimie gaat bloeden door onzin berichten zoals dit en de maatregelen die totaal overbodig zijn. Extreme markt manipulatie that's it.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
achja, ze moeten wat he....maar naar de vinkentering gaat het sowiesoPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:13:
[...]
Nee de econimie gaat bloeden door onzin berichten zoals dit en de maatregelen die totaal overbodig zijn.
Maar het is wel weer even slikkeb hoe makkelijk het omlaag kan.
Kunnen we geen bear variant ontwikkelen?
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 17:17 ]
Zero.
Meer corona fud zou BTC juist moeten laten stijgen. Normale economie heeft daar juist last van.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:04:
[...]
Ahaa meer corona fud dus.. tja er is maar 1 manier om btc omlaag te krijgen he..
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
wel bijzonder. Als er iets nu ongekend hard naar de tering zou moeten gaan is het de dollar wel.
Iemand heeft even op de printknop gedrukt
Dan zou die omlaag moeten gaan.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heel erg bijzonder ja....old boys network.anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:20:
[...]
wel bijzonder. Als er iets nu ongekend hard naar de tering zou moeten gaan is het de dollar wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jawel toch? Jerome Powell geeft aan dat de geldpers gewoon open blijft en de rente onveranderd. Ergo het recept voor nog verder oplopende inflatie. Hierop lijkt de beurs nu ook negatief te reageren en ik had juist gehoopt/verwacht dat BTC in dit soort tijden als een hedge tegen inflatie gezien zou worden.anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:12:
[...]
dit is daar geen reactie op. Dit is een reactie op het feit dat de economie gaat bloeden door die nieuwe variant
ja vind het echt bizar. Normaal snap ik dingen vrij goed, maar ik kan nu ff niets vinden waarom dit gebeurt.zwembroek schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:23:
[...]
Heel erg bijzonder ja....old boys network.
Ik wel. De grote jongens vinden btc niet meer leuk.anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:23:
[...]
ja vind het echt bizar. Normaal snap ik dingen vrij goed, maar ik kan nu ff niets vinden waarom dit gebeurt.
Zero.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Pannenkoeken wachten maar even
oke ik snap hem denk ik. Powell roept dat inflatie hoog blijft en niet tijdelijk, er gaat minder geprint worden, mensen drukken bij stonks en crypto op sell en gaan naar dollars, dollar prijs stijgt tijdelijk.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:26:
[...]
Ik wel. De grote jongens vinden btc niet meer leuk.
Ik zie dit op korte termijn juist als bullish, rente blijft hetzelfde, inflatie hoog ----> bullish voor stonks en crypto.
To the moon
Dit is de hopium die we nodig hebben!anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:28:
[...]
oke ik snap hem denk ik. Powell roept dat inflatie hoog blijft en niet tijdelijk, er gaat minder geprint worden, menen drukken bij stonks en crypto op sell en gaan naar dollars, dollar prijs stijgt tijdelijk.
Ik zie dit op korte termijn juist als bullish, rente blijft hetzelfde, inflatie hoog ----> bullish voor stonks en crypto.
To the moon
:strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large)
Of misschien toch, vanwege de hoge inflatie is papier en inkt duur
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 30-11-2021 17:31 ]
hahahahahhahahaha idd.
We hebben nog 25 minuten voor de hourly close, als die nog even doorpakt vind ik het wel een indrukwekkende bounce terug.
ik blijf het ook nog steeds prachtig vindenYES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:34:
Ik zal er wel niet met genoeg geld in zitten maar dit soort dumps blijf ik toch vooral fascinerend om te zien. Helemaal als je dan gaandeweg de dump leest wat de aanleiding geweest is en hoe andere koersen reageren
We hebben nog 25 minuten voor de hourly close, als die nog even doorpakt vind ik het wel een indrukwekkende bounce terug.
ps. kan je minen (nicehash) met een macbook?
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 17:37 ]
Zero.
nou kom dan, allemaal all in met een x20 long. BAM!!!Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:35:
Ik krijg hier helemaal zo'n strijdbaar gevoel van tegen de gevestigde orde.. absoluut niet goed of slim.. maar ik krijg het wel..
Dus stel dat Bitcoin straks inderdaad de goud achtige positie in gaat nemen dan kan het nog weleens veel goeds betekenen voor de koers.
Je heb gelijk maar inflatie om hoog beteken misschien btc omhoog maar als naar fiat gaat word het ook wel minder door inflatie alles word duurder,CornermanNL schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:38:
De inflatie is dus nog hoger en duurt veel langer dan gedacht, en cash blijft hoe dan ook waardeloos. De rentes gaan echt niet zo hard omhoog dat dat nog ingelopen gaat worden. Ze zaten er dus naast met de hoogte te de duur van de tijdelijke inflatie.
Dus stel dat Bitcoin straks inderdaad de goud achtige positie in gaat nemen dan kan het nog weleens veel goeds betekenen voor de koers.
Moest toevallig een dagje naar kantoor vandaag. Kijk je gelijk een stuk minder naar de koersen en toen ik tijdens de lunch even keek was ik al voorzichtig positief over het herstel. Ik zie nu pas dat als ik om 16u had gekeken ik waarschijnlijk ergens een lekkere maaltijd was gaan halen maar inmiddels eigenlijk weer net zo chagrijnig als dat ik vanochtend wakker werd. Bijzondere dag, wéer. Het voelt deze dagen toch echt wel duidelijk anders toen we in de euforie weken van 40k, 45k, 50k, 60k, ATH zaten.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:47:
Van de hoop in de drup.
Waarschijnlijk is de markt en global economie er ook wel wat anders aan toe maar toch, hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik snap dat mensen ergens na die 64k "stall" periode zijn uitgestapt. Sindsdien zijn de echte "dit kan alleen maar omhoog, no matter what!" dagen nog niet teruggekomen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nou dit. Doe gewoon mijn werk, klap de laptop dicht en ga sporten. Kom thuis doei 59k hallo 56.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:43:
Lol. Ik kijk op m’n werk, BTC 3,5% in de plus, top!
Kom in het hotel aan, kijk nog een keer:
[Afbeelding]
Was deze?
Ja klopt, maar wel alleen door pure fud berichten. Niet omdat het in de sterren stond.twit schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:50:
[...]
Moest toevallig een dagje naar kantoor vandaag. Kijk je gelijk een stuk minder naar de koersen en toen ik tijdens de lunch even keek was ik al voorzichtig positief over het herstel. Ik zie nu pas dat als ik om 16u had gekeken ik waarschijnlijk ergens een lekkere maaltijd was gaan halen maar inmiddels eigenlijk weer net zo chagrijnig als dat ik vanochtend wakker werd. Bijzondere dag, wéer. Het voelt deze dagen toch echt wel duidelijk anders toen we in de euforie weken van 40k, 45k, 50k, 60k, ATH zaten.
Waarschijnlijk is de markt en global economie er ook wel wat anders aan toe maar toch, hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik snap dat mensen ergens na die 64k "stall" periode zijn uitgestapt. Sindsdien zijn de echte "dit kan alleen maar omhoog, no matter what!" dagen nog niet teruggekomen.
Zero.
Oh ik heb het topic (320 reacties dit keer, komt goed dit doe ik dagelijksPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:53:
[...]
Ja klopt, maar wel alleen door pure fud berichten. Niet omdat het in de sterren stond.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Powelltwit schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:56:
[...]
Oh ik heb het topic (320 reacties dit keer, komt goed dit doe ik dagelijks) nog niet doorgelezen. Wat is de Fud of the day dit keer ?
Powell, nieuwe corona variant kan voor hogere prijzen gaan zorgen, bladibla. press sell.. dollar knalt omhoog.. de rest omlaag.. want iedereen gaat dollars kopen, heel logisch enzo.twit schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:56:
[...]
Oh ik heb het topic (320 reacties dit keer, komt goed dit doe ik dagelijks) nog niet doorgelezen. Wat is de Fud of the day dit keer ?
Eerste beste pump verkoop ik een boel (niet mijn hodl pot). Ben er aardig klaar mee. Tijd voor wat rust.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 18:05 ]
Zero.
Blijkbaar zijn we de niet serieuze investeerders nog steeds niet kwijt. Tijd om nog een paar goede shakeouts te doen voor we naar een nieuwe ATH gaan. Mensen die bij paniek verkopen moet je eerst kwijtPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:53:
[...]
Ja klopt, maar wel alleen door pure fud berichten. Niet omdat het in de sterren stond.
De mensen die het eerst verkopen zijn bots en stoplosses. Op deze manier raken we iedereen weer kwijt.Astennu schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:04:
[...]
Blijkbaar zijn we de niet serieuze investeerders nog steeds niet kwijt. Tijd om nog een paar goede shakeouts te doen voor we naar een nieuwe ATH gaan. Mensen die bij paniek verkopen moet je eerst kwijt
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 30-11-2021 18:08 ]
Zero.
Ik ben er idd van overtuigd dat een dagje rond de 56-57 hoveren een stuk beter is voor bitcoin dan dit soort 3k up / 3k down in 15 min achtige effecten. Het maakt je gewoon een aardig stukje ongeruster als holdér, zelfs al gebeurt er netto niets met je portfolio.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:06:
[...]
Op deze manier raken we iedereen weer kwijt.
Zero.
Printer goes BRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Kijk/luistertip:
YouTube: 🚗 Econoom Kees de Kort over CORRECTIE huizenprijzen en aandelenmarkt...
Wat denk je? Vandaag een gedeelte ETH verkocht...
DOT ook, maar die moet nog even inlopen.roflexx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:21:
Avax heeft schijt aan:)
DOT had ook nog wel wat goed te makenGioStyle schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:24:
[...]
DOT ook, maar die moet nog even inlopen.
Waarom zouden mensen op sell drukken als de rente hetzelfde blijft en inflatie hoog blijft…anti elppa schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:28:
[...]
Powell roept dat inflatie hoog blijft en niet tijdelijk, er gaat minder geprint worden, mensen drukken bij stonks en crypto op sell en gaan naar dollars, dollar prijs stijgt tijdelijk.
To the moon
Precies wat je zelf zegt, dat is gewoon bullish.
Elke keer als de normale economie slechts niest, heeft BTC al griep. Kijk voor de gein naar de deuk in de koers op de week dat Corona wereldwijd nieuws werd (maart 2020).Astennu schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:18:
[...]
Meer corona fud zou BTC juist moeten laten stijgen. Normale economie heeft daar juist last van.
[ Voor 25% gewijzigd door MrMrq op 30-11-2021 18:41 ]
Maktub
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Weet iemand wat dit inhoudt? #durftevragen
[ Voor 61% gewijzigd door Beltoni op 30-11-2021 18:46 ]
De Bruna gaat om 17 uur dicht tegenwoordigfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:43:
Lol. Ik kijk op m’n werk, BTC 3,5% in de plus, top!
Kom in het hotel aan, kijk nog een keer:
[Afbeelding]
Uiteindelijk moet je een keer iets uitgeven , maar beter uit een potje (bitcoin / andere crypto / beleggingen) dat de inflatie bijhoudt dan zeker langzaam arm worden door cash op een spaarrekening.pletter schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:42:
[...]
Je heb gelijk maar inflatie om hoog beteken misschien btc omhoog maar als naar fiat gaat word het ook wel minder door inflatie alles word duurder,
In die zin zou het goed mogelijk zijn dat crypto de spaarrekening in ieder geval verslaat. En is het verstandiger om crypto te kopen.
ALL? Is dat een nieuwe shitcoin?Aarle schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:51:
Alles lijkt weer gewoon de draad op te pakken
Daar kun je je coins staken, flexible of locked. Druk er maar gewoon eens opBeltoni schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:43:
Zie voor het eerst de "subscribe to earn" knop op de earn tab van mijn Binance wallet.
Weet iemand wat dit inhoudt? #durftevragen
[Afbeelding]
@Verwijderd zn bifi gaat ook de goede kant op.
Staken doe ik al vrij lang. De knop zit er pas vanaf vandaag. Wil weten wat hij doet voordat ik er op klikrvu19 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:54:
[...]
Daar kun je je coins staken, flexible of locked. Druk we maar gewoon eens op
Bij mij zit ie er al wel wat langer.Beltoni schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:57:
[...]
Staken doe ik al vrij lang. De knop zit er pas vanaf vandaag. Wil weten wat hij doet voordat ik er op klik
Brrr staken bij Binance. Tot november had ik bijna alles gestaked. Nu durf ik niet meer zo goed, misschien als we straks weer op 40k staan.Beltoni schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:57:
[...]
Staken doe ik al vrij lang. De knop zit er pas vanaf vandaag. Wil weten wat hij doet voordat ik er op klik
1405, 11 procent in de plus. Niet gek.Darrell schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:55:
Moon
@Verwijderd zn bifi gaat ook de goede kant op.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/GeFEzIFG4xJG7mJtfYgtYV1h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3rmiIAsgtnjzEirUryseavIL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yEFoPfJ0KS1UhvudXu1XnxDS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lf1Bel5kN0ZVNZ4LzeJDeDtM.jpg?f=fotoalbum_large)