"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
http://time48h.com/live/1...hack-all-funds-lost-64831wimpie007 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:06:
Kan iedereen nog op kucoin komen? Ik was uitgelogd kennelijk maar kom er niet meer in.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is dus de vraag. Tokens kunnen op meerdere chains leven door middel van pegs. Waarom zou je SAND als ERC-20 kopen als deze ook beschikbaar is als PoS? Nogmaals, ik weet niet of het zo is, maar dat kan je vrij gemakkelijk zelf uitvinden.Teakwer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:18:
[...]
Eh, Sand zit toch op de Ethereum chain? Dus dan ga ik naar Poly en daarna weer terug?
ERC-20 moet je zo veel mogelijk vermijden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ah zo helder, ja ik volg Pangolin al wel een poosje en volgens mij zijn ze met de juiste dingen bezig. Vind alleen het eigen muntje niet zo denderend aangezien het (nu) alleen een governance token is/lijkt. Als ze daar nu nog goede tokonomics bij bedenken zou het imho succesvoller kunnen zijn.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:24:
[...]
[...]
Klopt, vandaar ook 'toekomstig'. KYC is nu nog niet "nodig", maar reken maar dat door voornamelijk US regulations dit een ding gaat worden. Pangolin (op Avalanche netwerk) is hier al mee bezig. Vraag me niet hoe, ook weer semi-automatisch en waarschijnlijk met smart contracts.
interessant.... ik ging er van uit dat het op de eth chain moest zitten omdat ik op sandbox anders de melding krijg dat ik naar mainnet moet....Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:26:
[...]
Dat is dus de vraag. Tokens kunnen op meerdere chains leven door middel van pegs. Waarom zou je SAND als ERC-20 kopen als deze ook beschikbaar is als PoS? Nogmaals, ik weet niet of het zo is, maar dat kan je vrij gemakkelijk zelf uitvinden.
ERC-20 moet je zo veel mogelijk vermijden.
RektJW04 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:40:
USD gaat de goede kant op https://www.tradingview.com/symbols/TVC-DXY/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maar een andere nummer 1:Darrell schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:03:
The flippening is real.
[Afbeelding]
Qua volume al gelukt.
:strip_exif()/f/image/a1PIyDwnghG0VbyoxHomytPx.jpg?f=fotoalbum_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
70kJurgen93 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:12:
Krijgen we nog een 60k monthly?!? Zou het?!
knakworst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:07:
[...]
Maar een andere nummer 1:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar die site is toch juist bedoeld om die gas fee te bepalen? Ik kan daar alleen geen wijs uit worden.knakworst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:44:
[...]
Dat hangt van de ethereum gas fees af en hoe je ze instelt op je favoriete decentralized wallet.
https://www.entrepreneur.com/article/398707
Weinig NLers op de lijst. Geen bekenden van hier? Wie wil er in de tweakers lijst op 1 staan? Ik pas
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
@Uncle_Charles op 27. Die is dalende. Vitalik weer wat plaatsjes gestegensh4d0wman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:19:
Mocht je een boormachine en veel vrije tijd hebben....
Weinig NLers op de lijst. Geen bekenden van hier? Wie wil er in de tweakers lijst op 1 staan? Ik pas
een blauw pilletje....en ie stijgt weer.knakworst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:24:
[...]
@Uncle_Charles op 27. Die is dalende. Vitalik weer wat plaatsjes gestegen
irony > *
3e prik op de 58k4..Servor schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:25:
BTC is echt aan het knokken momenteel, of lijkt dat nou maar zo?
USA open in 4 min.. we zullen het weten.. Dump incoming of voor een keer meedoen komop USA doe eens iets nieuws
Yes daar lijkt het wel op. Bulls willen 60K monthly close, en bears onder de 58K verwacht ik...Servor schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:25:
BTC is echt aan het knokken momenteel, of lijkt dat nou maar zo?
Er zal wel een spike net naar 60K zijn om daarna weer lekker leeg te bloeden
Als dit daarvoor al de echte battle is zijn ze best op tijd, zou je eerder echt in de laatste uren verwachten toch?Egeau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:29:
[...]
Yes daar lijkt het wel op. Bulls willen 60K monthly close, en bears onder de 58K verwacht ik...
Er zal wel een spike net naar 60K zijn om daarna weer lekker leeg te bloeden
Zou mij inderdaad ook niets verbazen dat het nu nog even sideways gaat om later echt vuurwerk op te leveren.YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:31:
[...]
Als dit daarvoor al de echte battle is zijn ze best op tijd, zou je eerder echt in de laatste uren verwachten toch?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als we lekker nog even sideways blijven gaan ipv een America-awakens dipje te krijgen, is dat al een kleine yay waard wat mij betreft...Egeau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:33:
[...]
Zou mij inderdaad ook niets verbazen dat het nu nog even sideways gaat om later echt vuurwerk op te leveren.
Bedankt voor de info, in welke coins zit je?Ngangatar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:34:
Sorry folks, ik hoor net dat ik begin februari mijn crypto moet verkopen 's middags.... Dus zet vast in je agenda dat er dan een dipje aan zit te komen.
Inderdaad.Egeau schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:33:
[...]
Zou mij inderdaad ook niets verbazen dat het nu nog even sideways gaat om later echt vuurwerk op te leveren.
Zal je net zien, zit je vanavond klaar met je sterrenkijker om naar de maan te kunnen kijken, een bord rekteroni voor als dat op het menu blijkt te staan, een bak popcorn voor tijdens alle actie, closen we de monthly gewoon sideways op 57.8 of zo
90% ETH en BTC.Rakward schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:34:
[...]
Bedankt voor de info, in welke coins zit je?
Van wie hoor je dat?Ngangatar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:34:
Sorry folks, ik hoor net dat ik begin februari mijn crypto moet verkopen 's middags.... Dus zet vast in je agenda dat er dan een dipje aan zit te komen.
Poeh, die Winklevossjes ook. 70.000 bitcoin. Bizar.sh4d0wman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:19:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Van mijn baas. Ik ga dan op zakenreis naar Amerika en als je daar wakker wordt moet je verkopen toch?
Absoluut, anders wordt je direct verbannen.Ngangatar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:37:
[...]
Van mijn baas. Ik ga dan op zakenreis naar Amerika en als je daar wakker wordt moet je verkopen toch?
Hehe, nee joh, dat doen alleen echte yanks! Ja als je écht lekker wil blenden met de locals moet je daar wel op 15:30 onze tijd in paniek door de straten rennen terwijl je op je telefoon al je crypto (ja de volle 12.000 sats en voor $6,82 aan alts die je bezit) crypto probeert te dumpen. Dan ben je wel meteen 'one of the yanks'.Ngangatar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:37:
[...]
Toch blijft het opvallend.. crypto is 24/7 maar de echte bewegingen zijn toch rondom de beurs opening/sluiting tijden.YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:40:
[...]
Hehe, nee joh, dat doen alleen echte yanks! Ja als je écht lekker wil blenden met de locals moet je daar wel op 15:30 onze tijd in paniek door de straten rennen terwijl je op je telefoon al je crypto (ja de volle 12.000 sats en voor $6,82 aan alts die je bezit) crypto probeert te dumpen. Dan ben je wel meteen 'one of the yanks'.
Betekent dat retail (wij) dus echt niets bewegen maar de grote fondsen en/ of opties-futures wel..
Helemaal mijn stijl!YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:40:
[...]
Hehe, nee joh, dat doen alleen echte yanks! Ja als je écht lekker wil blenden met de locals moet je daar wel op 15:30 onze tijd in paniek door de straten rennen terwijl je op je telefoon al je crypto (ja de volle 12.000 sats en voor $6,82 aan alts die je bezit) crypto probeert te dumpen. Dan ben je wel meteen 'one of the yanks'.
En dat 'wij' (kleinere bezitters, whales als @Ngangatar niet meegerekend) waarschijnlijk vanzelf ook anticiperen op dat soort momenten en het vervolgens alleen maar meer bevestigt wordt als selffulfilling prophecy.JoebarRC schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:42:
[...]
Toch blijft het opvallend.. crypto is 24/7 maar de echte bewegingen zijn toch rondom de beurs opening/sluiting tijden.
Betekent dat retail (wij) dus echt niets bewegen maar de grote fondsen en/ of opties-futures wel..
Toch normaal? Wij spelen met kleingeld vergeleken met de grote bedrijven/investeerders.JoebarRC schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:42:
[...]
Toch blijft het opvallend.. crypto is 24/7 maar de echte bewegingen zijn toch rondom de beurs opening/sluiting tijden.
Maar anderzijds betekent dat ook dat als diezelfde mensen naar crypto komen er nog grote prijsstijgingen mogelijk zijn.
Mijn vriendin had een karpertje gevangen. That's all!
UberLurker Departement #GG.
ETH was maar een voorbeeld, je kunt daar ook een andere munt voor invullen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:59:
Maar waarom zou je op een DEX iets kopen dat ook beschikbaar is op de CEX die tevens dient als je fiat on-ramp?
Ik gebruik DEXes om tokens te kopen die niet of nog niet gelist zijn op CEXes zoals Binance en Coinbase. ETH kopen op Uniswap is een rare move, tenzij je al je stables/funds op Uniswap hebt staan. Dan moet je gewoon een moment van de dag uitkiezen waar gas fees het laagste zijn.
Ik zie meerdere mogelijke redenen: Het kan makkelijker/goedkoper zijn om de ene crypto naar je eigen wallet te sturen dan de andere, dus dan wil je daarna je 'transport'-munt traden in de crypto die je echt wilt hebben. De munt die je wilt is niet altijd op de CEX beschikbaar. En misschien wil je op een gegeven moment wel traden met de crypto's in je wallet, ook dan is een DEX mooi. Maar dan moet ik wel kunnen bepalen hoe het met die kosten zit
Zo langzamerhand voel ik mij een BTC-boomer die de nieuwe munten niet meer snapt.
Zo ziet alt-season er uitBTC100K2021 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:51:
BTC blijft modderen en ondertussen zet LUNA een nieuwe high neer, ETH stijgt (kennelijk zijn er genoeg mensen die de in dit topic aangehaalde transactiekosten van $120 een mooie feature vinden), SOL stijgt 4x harder dan BTC.
Zo langzamerhand voel ik mij een BTC-boomer die de nieuwe munten niet meer snapt.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:51:
BTC blijft modderen en ondertussen zet LUNA een nieuwe high neer, ETH stijgt (kennelijk zijn er genoeg mensen die de in dit topic aangehaalde transactiekosten van $120 een mooie feature vinden), SOL stijgt 4x harder dan BTC.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:51:
:strip_exif()/f/image/Agy6tn1XmOzPpQmsEnYnIIfA.jpg?f=fotoalbum_large)
$BTC Attempting a breakout here. pic.twitter.com/MVjZhGIqgi
— Daan Crypto Trades (@DaanCrypto) 30 november 2021
Misschien als we hier uit breken een mooie pump?
Zouden er op de online marketing afdeling van Bruna sinds een tijdje een aantal medewerkers zich achter de oren te krabben hoe ze nou elke keer meer Google hits zien als BTC stijgt?
YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:02:
[...]
Zouden er op de online marketing afdeling van Bruna sinds een tijdje een aantal medewerkers zich achter de oren te krabben hoe ze nou elke keer meer Google hits zien als BTC stijgt?
Die zullen zich zelf wel een schouderklopje geven
Insert raketijs reclame. Insert eth 4700 babe.Skrunsies schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:01:
[...]
Kssst weg!!
Wil je ophouden om rooie candles te posten?
Ik snap het punt van die trendlijnen niet, het resultaat is toch puur afhankelijk van waar je begint te meten. Je kan er eender welke lijn uithalen of niet?Sluw schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:01:
[...]
[Afbeelding]
[Twitter]
@elektriekert zal wel social media manager zijn bij de Bruna.Skrunsies schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:03:
[...]
![]()
Die zullen zich zelf wel een schouderklopje geven
Nee zo random is het gelukkig niet ook al kun je zeker discussiëren over het nut van TA en op welke timeframes het "betrouwbaar" is. Dan zal ik de uitleg van de bron ook maar geven ;-) Klikken voor het hele draadje. Er zitten structuren in het prijsverloop die je kunt herkennen en daar kun je dan lijntjes gaan trekken.Rakward schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:06:
[...]
Ik snap het punt van die trendlijnen niet, het resultaat is toch puur afhankelijk van waar je begint te meten. Je kan er eender welke lijn uithalen of niet?
Identifying Market Structure 📚
— Daan Crypto Trades (@DaanCrypto) 11 juni 2021
A market structure tells you what trend an asset is moving in.
1/7 pic.twitter.com/9jFmMt5bPu
en nog wat tips
📚 Quick Trading Tips To Instantly Improve Your Game
— Daan Crypto Trades (@DaanCrypto) 15 april 2021
This will be an indefinite series where I post quick tips on trading related subjects.
These tweets will consist of a quick explanation and chart whenever necessary.
Questions? Feel free to ask under the related tweet.
[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 30-11-2021 16:13 ]
Wen btcPensioenfondsen worstelen met lage obligatierendementen
Pensioenfondsen gaan steeds meer buiten de beurs om in hun zoektocht naar rendement. Daarbij komen ze onder meer uit op private equity, vastgoed en infrastructuur. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek van Amundi, Europa's grootste vermogensbeheerder, en Create Research, schrijft de Financial Times.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-...-herstel-op-aandelenmarkt
https://seekingalpha.com/...sec-by-kelly-intelligence
Zo ja, wen DOT ETF ?
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 30-11-2021 16:15 ]
Nu wel.
Moon!
Dikke alles!!
Zero.
Gaat om futures contracten, dus nee.Skrunsies schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:
Zal dit er ook een beetje mee te maken hebben![]()
https://seekingalpha.com/...sec-by-kelly-intelligence
Zo ja, wen DOT ETF ?
Je bent zelf dik.Pelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:
Was heel de dag druk aan het werk... ja echt waar. Niks meegekregen van de charts.
Nu wel.
Moon!
Dikke alles!!
[Afbeelding]
Bam! Dikke 59k! Moon! Woot!
Fijn om dat zelf ook een keer te roepen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 30-11-2021 16:16 ]
En anders doet BTC het gewoon een beetje langzamer....
daar komt ie aanSluw schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:01:
[...]
[Afbeelding]
[Twitter]
Ik ben gewoon thuis..Jurgen93 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:20:
Kunnen we nu gewoon even met overtuiging door die 60k... Benieuwd waar we met monthly close zijn!
Dat zijn ook alleen maar de mensen waarvan ze weten hoeveel btc ze hebben. Er zijn er veel meer, en die zijn anoniem.......vaak ook met veel verschillende adressen, dus totaal niet zichtbaarsh4d0wman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:19:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Liever lambo's aan het uitzoeken en ondertussen keihard moon roepen...
Ben benieuwd of die zone bij een volgende poging weer moeilijk doet..
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Volgens mij moet het daarvoor nog flink harder gaan.. 10k daily candles of zoroflexx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:31:
Alts stijgen nog steeds mee. Wanneer komt het kantelpunt dat btc de alts leegtrekt?
61,5kroflexx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:31:
Alts stijgen nog steeds mee. Wanneer komt het kantelpunt dat btc de alts leegtrekt?
YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:26:
Geinig patroontje wel zo op de weekly, waarbij ik overigens meteen wil zeggen dat het me gewoon opviel en volgens mij is zoiets geen gangbaar of geldig patroon waar je iets aan kan afleiden. Zones zijn niet mijn sterkste punt dus die grijze zone weet ik niet helemaal of ie ongeveer klopt, maar je ziet wel dat het een belangrijke zone is, het uitbreken is de afgelopen maand even gelukt maar je ziet ook dat BTC behoorlijk hard terug getrokken werd.
[Afbeelding]
#Bitcoin 🧐 pic.twitter.com/Q6XjlD7tV6
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 26 november 2021
90k wen?YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:26:
Geinig patroontje wel zo op de weekly, waarbij ik overigens meteen wil zeggen dat het me gewoon opviel en volgens mij is zoiets geen gangbaar of geldig patroon waar je iets aan kan afleiden. Zones zijn niet mijn sterkste punt dus die grijze zone weet ik niet helemaal of ie ongeveer klopt, maar je ziet wel dat het een belangrijke zone is, het uitbreken is de afgelopen maand even gelukt maar je ziet ook dat BTC behoorlijk hard terug getrokken werd.
[Afbeelding]
En vaak stijgt de alt waarde in USD nog wel maar daalt deze in het BTC paar. Maar zoals @YES zegt dan moet het nog wel wat harder gaan.roflexx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:31:
Waarom jat die gast mijn ideeën altijd, jezus. Niet iedereen kan een mega populaire crypto analyticus zijn maar die vent kan mijn succes wel heel moeilijk verkroppen
Omdat jij het 4 dagen lang voor jezelf houdt voor je ermee naar buiten komt. Egoist.YES schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:34:
[...]
Waarom jat die gast mijn ideeën altijd, jezus. Niet iedereen kan een mega populaire crypto analyticus zijn maar die vent kan mijn succes wel heel moeilijk verkroppen
Als je niet naar de Bruna gaat moet je het zelf weten maar dat maakt hem nog geen egoistDarrell schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:36:
[...]
Omdat jij het 4 dagen lang voor jezelf houdt voor je ermee naar buiten komt. Egoist.
Heerlijk, er zijn pro senatoren (toomey bv) die heel deskundig alles weerlegt wat ze willen reguleren en het enige wat minister Yellen kan zeggen is.. but they can all be used as payment..
Zielig.. fossielen…. Helaas wel de machthebbende fossielen maar toch. Hoopgevend dat er duidelijk senatoren zijn die wel de materie begrijpen en mogelijkheden zien
Nou, vooruit danChaes schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:50:
$98k eind november met een foutmarge van een paar dagen kan wat mij betreft nog wel door de beugel.
Ja te vroeg dingen gaan roepen en dan mensen in de val te laten lopen als het niet klopt is lekker. Beetje mensen financieel kapot laten gaan voor de likes, walgelijk.Darrell schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:36:
[...]
Omdat jij het 4 dagen lang voor jezelf houdt voor je ermee naar buiten komt. Egoist.
Stuur me je private key dan kijk ik even na waar je broodje blijft.JDx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:45:
Ik heb net een broodje kroket besteld met BTC, duurt lang
Jij hebt tenminste nog een huisPelox schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:51:
Ben weer thuis.. rekt.
Je moet weekly in je avatar even veranderen in monthly voor vanavond. We willen die 10k candle!
Of een 286 XTJDx schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:31:
i9 here i come
Ja kut
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/DGsqWUSYal5aFVPeefBlEOqK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MLWZTwOm9IWi9oz85ltUyrLF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RlCU9XBAqVqxfNqPwYxLWE44.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qQ6U9mRQgxYZSqacIwomXhtE.png?f=fotoalbum_large)