[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.415 views

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:22:
[...]

200K+ per jaar is harstikke goed, wat ik merk (geen generalisatie, alleen een constatering) is dat ontzettend veel ZZPers geen pensioen regelen, arbeids ongeschiktheid verzekering vaak niet of slecht geregeld hebben maar zich ontzettend rijk rekeningen tegenover mensen in loondienst.
Blijkbaar wel anders zat hij niet in dit topic...

Verwijderd

Kunnen we on topic blijven?, to the moon!

• Jurgen93
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2023
Kleine bullflag?! Morgen 60k!? 😎 Zou toch lekker zijn!

Verwijderd

[...]

200K+ per jaar is harstikke goed, wat ik merk (geen generalisatie, alleen een constatering) is dat o..
als er 200k per jaar binnenkomt dan zal hij toch wel een fatsoenlijke adviseur hebben.
Het zijn voor de kleine zzp'ers met net 3k per maand die niks regelen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:16

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:18:
[...]

We kruipen er nét boven uit.

edit: O. Dat zag je zelf ook al.
En net zo makkelijk weer terug erin geduwd -O-

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
Rengdxng schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:19:
[...]

Ik ben ZZP timmerman en mijn vriendin ZZP verpleegkundige, gezamelijk inkomen 200k+ per jaar, kunnen een flinke hypotheek nemen maar doen dat niet.

Verdien een stuk meer dan met mijn Universitaire papiertjes en heb het veel meer naar mijn zin.
Zeker als ZZP'er in deze tijd waarin veel mensen hun huis aanpakken kan je een hele hoop geld verdienen d:)b staat echter wel tegenover dat wanneer je een dergelijk inkomen bij de bank aangeeft, je dit meerdere jaren stabiel moet hebben en je het ook niet volledig als inkomen mag meerekenen.

Gek genoeg zijn dat niet de plaatjes die je als 16-jarige knul met een studiekeuze voorgeschoteld krijgt, laat staan de CAO-lonen die je kan vinden...
Verder ben ik gewoon het eens met je verhaal, maar met de boomeradviezen als diploma's e.d. niet te veel rekening houden en niet wanhopig voelen, sta dagelijks met genoeg jongens die in AMG's, Duitse SUV's en werkbussen van een ton aan komen rijden.
Ja, volledig eens. Uiteindelijk moet je een beetje geluk hebben en kansen pakken als ze er zijn :)
Mijn post draaide ook voornamelijk om hoe oudere generaties er op hameren dat dingen niet lukken 'omdat' ze op vakantie gaan of naar de Starbucks gaan - ik denk dat dat onzin is en het daar niks mee te maken heeft.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Rengdxng
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-08-2025
[...]

200K+ per jaar is harstikke goed, wat ik merk (geen generalisatie, alleen een constatering) is dat ontzettend veel ZZPers geen pensioen regelen, arbeids ongeschiktheid verzekering vaak niet of slecht geregeld hebben maar zich ontzettend rijk rekeningen tegenover mensen in loondienst.
Klopt grotendeels, onze belastingvrije pensioenruimte gaat in Bitcoin, wat we aan AOV premie kwijt zouden zijn ook, en dan nog een beetje.

Veel anderen doen dat anders maar zelfs als je 15k per jaar reserveert voor pensioen en AOV kom je heel leuk uit in vergelijking met iemand die voor de baas werkt
UniMatrix schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:27:
[...]

Precies, en je zult geen 32 uur per week werken, eerder 80. Maar wel "AMG's, Duitse SUV's en werkbussen van een ton". En als er dan iemand arbeidongeschikt wordt of er komt een scheiding dan stort het kaartenhuis in.
Wat zuur.

Geen kaartenhuis hier, ook los van elkaar zijn we beide financieel onafhankelijk en hoeven nooit meer te werken, maar dat doen we wel.

Ik werk 40 uur in de week, vriendin iets meer maar krijgt ook nog meer voldoening uit haar werk.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
YES schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:33:
[...]

En net zo makkelijk weer terug erin geduwd -O-
Net wanneer je dit post springen we er weer uit. Ik zie een verband. Blijf posten!

• Richh
albert04 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:30:
[...]

Blijkbaar wel anders zat hij niet in dit topic...
Bitcoin draait om behoud van vermogen. Juist met dergelijke inkomens zou je je goed moeten inlezen in het 'waarom' Bitcoin bestaat en wat het is ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, begint een serieuze poging te lijken. Niet echt super dikke candle nog en daardoor weet ik ook niet wat we hierna gaan zien. Bovendien moet ie nog tot het hele uur om hem te bevestigen natuurlijk :)

En daarna is het spannend wat de yanks gaan doen als de wekker daar gaat. Zijn ze weer eens gieriger dan wij Nederlanders en verkopen ze de hele boel weer omdat het ietsje hoger staat dan toen ze hun laatste shot moonshine naar binnen mikten? Of zien ze dat de bull weer aan een sprint begonnen is, kan ze de nieuwe COVID variant aan hun reet roesten en gaan ze nog all-in-er dan ze al waren? Spannond!!

Plaatje voor stoer doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbvXEaHWOYYUBtkBxOS8TpIzJi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bLkXWAdFWnTMpTQYMpdvtSdl.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:47:
[...]

Net wanneer je dit post springen we er weer uit. Ik zie een verband. Blijf posten!
Will do!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Rengdxng schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:47:
[...]

Klopt grotendeels, onze belastingvrije pensioenruimte gaat in Bitcoin, wat we aan AOV premie kwijt zouden zijn ook, en dan nog een beetje.

Veel anderen doen dat anders maar zelfs als je 15k per jaar reserveert voor pensioen en AOV kom je heel leuk uit in vergelijking met iemand die voor de baas werkt

[...]

Wat zuur.

Geen kaartenhuis hier, ook los van elkaar zijn we beide financieel onafhankelijk en hoeven nooit meer te werken, maar dat doen we wel.

Ik werk 40 uur in de week, vriendin iets meer maar krijgt ook nog meer voldoening uit haar werk.
Niet zuur, ik denk alleen dat je een enorme uitzondering bent. Ik ken meerdere ZZP'ers (loodgieter, vloerenlegger) en die hebben het goed, maar zeker geen 100k+ per jaar, geen AOV of pensioen en al helemaal niet financieel onafhankelijk.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dikke BNB, zat al een tijdje te azen op de 620 en daar brak ie net lekker door. Eens kijken of we de 640 kunnen aantikken vandaag of morgen :P Moet ome BTC niet een nosedive in gaan zetten. Was trouwens wel een korte berenmarkt deze keer :+

@sjorremans als je nick op je werk slaat dan kan ik mij daar wat bij voorstellen :+

[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 29-11-2021 14:53 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
Jurgen93 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:31:
Kleine bullflag?! Morgen 60k!? 😎 Zou toch lekker zijn!
Dat zou leuk zijn. Tot nu toe is hier iedere keer die 60K niet breken met een lagere low er achter aan. Van mij mogen we wel weer boven de 60K gaan en blijven :P Als is een Retest van 52K en dan up ook prima dan koop ik nog wat bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 29-11-2021 14:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Rengdxng schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:47:
[...]

[...]

Wat zuur.

Hier een beetje hetzelfde. Ik weet niet hoe oud je bent (of ik dat heb gemist) maar ik ben juist ook gaan ZZP-EN zodat dit mede er voor kan/gaat zorgen dat ik op mn 40ste niet meer verplicht hoef te werken voor het geld. Net als bij jou, is crypto hier het pensioenpotje en dan doel ik voornamelijk op alleen BTC.

Ben zelf 33 en achteraf gezien had ik veel eerder de keuze voor ZZP moeten maken. Mijn doel is in ieder geval om over 7 jaar niet meer te 'moeten' werken voor geld. Wanneer dat bereikt is wil ik dan ook iets terug doen voor de mensheid en iets met gehandicapten of ouderen gaan doen. Kan zijn van ze rondrijden op een busje of vrije tijd besteding :)

Ik haal in ieder geval geen voldoening uit mijn werk, nooit gedaan ook. Dus hoe eerder ik er mee kan stoppen, hoe beter! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Richh schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:46:

Ja, volledig eens. Uiteindelijk moet je een beetje geluk hebben en kansen pakken als ze er zijn :)
helemaal mee eens,
Mijn post draaide ook voornamelijk om hoe oudere generaties er op hameren dat dingen niet lukken 'omdat' ze op vakantie gaan of naar de Starbucks gaan - ik denk dat dat onzin is en het daar niks mee te maken heeft.
ik denk dat dat er wel mee te maken heeft. Niet perse starbucks, maar de manier waarop er met geld wordt omgegaan. Niet nadenken over uitgeven. De gedachte dat geld op de bank er is om uit te geven, en niet als gereedschap wordt gezien waar je iets mee kunt doen, zodat dit gereedschap aan het werk kan zetten.

Even makkelijk gezegd, iedereen heeft een hamer in huis, maar @Rengdxng zet dat dat stuk gereedschap om in een goede boterham.

• Richh
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:55:
[...]

helemaal mee eens,

[...]

ik denk dat dat er wel mee te maken heeft. Niet perse starbucks, maar de manier waarop er met geld wordt omgegaan. Niet nadenken over uitgeven. De gedachte dat geld op de bank er is om uit te geven, en niet als gereedschap wordt gezien waar je iets mee kunt doen, zodat dit gereedschap aan het werk kan zetten.
Ik denk dat we niet uit ons achterhoofd moeten vergeten dat 'geld aan het werk zetten' met een risico gepaard gaat. En dat je afhankelijk van je spaardoel en de zekerheid dat je het wil bereiken, er niet per se onverstandig aan doet om óók wat op je spaarrekening te zetten.

Daarbij heeft niet iedereen voldoende vermogen om het als hefboom in te zetten, laat staan voldoende boven de nodige buffer, en werkt het rente-op-rente effect daardoor fors minder sterk door, etc etc etc.

Verder krijgt sparen in het algemeen, door de als maar dalende rente natuurlijk wel een steeds gekkere betekenis. Satoshi heeft Bitcoin niet voor niks in 2008 gestart.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
resusaapje schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:55:
Iemand nog een leuk idee wat te doen met Solana? Ik verwacht dat die nog wel x2 gaat, dus weg doen is zonde, maar minstens 30 dagen locked staking tegen slechts 5% APY is ook weer niet aantrekkelijk.

Tips zijn welkom
x2? :+ die is al enorm aan zijn top imho, mc van 57 miljard he

Verwijderd

Welke exchange traden de meeste hier?

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:31:
Binance en Kucoin een beetje.
Bybit voor longs op BTC.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:27:
Ada ingekocht ooit op ongeveer 0.80. Nu verkopen of vasthouden tot 2 euro m'n winst gebruiken voor andere munten ?
Waar je zelf genoegen mee neemt, blijft nu al mooie winst, maar ADA gaat nu weer een nieuwe fase in :).
Ik zou het zelf wel weten..

Verwijderd

YES schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:33:
[...]

Binance en Kucoin een beetje.
Bybit voor longs op BTC.
Ik zat voorheen zelf ook op Binance maar ben er weggegaan vanwege het feit dat zei Ideal hadden geblokkeerd voor het storten en opname :-(

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
kucoin en bitvavo.

Bitvavo voor mijn DCA van de grote heren, eenvoudig met iDeal.
Kucoin voor de rest. Daar staat veel muntjes met leuke potentie op (dyor) die nog niet veel op andere exchanges staan. Dat geeft vaak de mogelijkheid om er vroeg bij te zijn en mee te genieten van listings op Binance of Crypto.com

• keanu_
COTI O+
Blij met mijn extra flufjes in de dip

[ Voor 70% gewijzigd door keanu_ op 29-11-2021 15:47 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
mannowlahn schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:29:
[...]

x2? :+ die is al enorm aan zijn top imho, mc van 57 miljard he
Super grappig die reacties. Ze hebben werkelijk geen idee.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:00

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:40:
[...]

Ik zat voorheen zelf ook op Binance maar ben er weggegaan vanwege het feit dat zei Ideal hadden geblokkeerd voor het storten en opname :-(
Dat heb je te danken aan de nederlandse banken, zelf willen ze maar al te graag je geld hebben.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:40:
[...]

Voor mij is dat geen reden om ergens weg te gaan.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
keanu_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:46:
COTI O+
Blij met mijn extra flufjes in de dip
Mag nog wel meer z'n best doen, komt van bijna 70 cent af :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
sjorremans schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:54:
[...]

Mag nog wel meer z'n best doen, komt van bijna 70 cent af :+
is maar goed dat ik niet op de ATH heb gekocht ;).
Maar er zit nog heel veel meer in het vat voor COTI in de komende maanden.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
zwembroek schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:48:
[...]

Super grappig die reacties. Ze hebben werkelijk geen idee.
Er zijn best veel modellen die spreken over een sol die 20% van marketcap eth kan bereiken. een sol aan 400-600$ terwijl eth op 8000$ zit tegen het eind van de bullrun is niet onmogelijk. Persoonlijk hodl ik mijn sol dus ook nog.

• zwembroek
Skalders schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:04:
[...]

Er zijn best veel modellen die spreken over een sol die 20% van eth kan bereiken. een sol aan 400-600$ terwijl eth op 8000$ zit tegen het eind van de bullrun is niet onmogelijk. Persoonlijk hodl ik mijn sol dus ook nog.
Ik zou niet teveel in die sprookjes geloven als ik jou was. Als ik er rond $40 was ingestapt dan zou ik nu dankbaar mijn winsten pakken. De mensen die nu instappen met de verwachting dat het nog x2 gaat zijn de toekomstige bagholders. Volgens de modellen in 2018 kon NEO naar de $1000, ICX naar de $500 en Vechain naar $100. En op dat moment leek dat makkelijk haalbaar en realistisch. Alles rozengeur en maneschijn. Totdat Bitcoin de beer aankondigde. Vergeet niet dat bijna alles al maximaal is opgepompt. Kijk eens naar die duizenden procenten stijgingen.

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 29-11-2021 16:16 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Skalders schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:04:
[...]

Er zijn best veel modellen die spreken over een sol die 20% van marketcap eth kan bereiken. een sol aan 400-600$ terwijl eth op 8000$ zit tegen het eind van de bullrun is niet onmogelijk. Persoonlijk hodl ik mijn sol dus ook nog.
Er zijn zoveel SOL's momenteel, zelfs betere SOL's dan SOL zelf. Solana is redelijk snel en goedkoop te gebruiken, maar dat zijn er meer. Daarbij is Solana allesbehalve decentraal. De kans is aanwezig dat het in 2022 links en rechts wordt ingehaald door projecten zoals Avalanche, Fantom, Polygon en al die vele projecten die momenteel en in de toekomst in ontwikkeling zijn. Ik zou na deze rappe +1000% niet op Solana meer durven gokken.

Solana met Ethereum vergelijken mag natuurlijk, maar is vrij oneerlijk. Ethereum heeft een flinke voorsprong in adoptie en is imo de betere (/veiligere) keus voor de toekomst. Solana moet het met de laag aan projecten eronder gaan uitvechten en er is veel (!) concurrentie.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 29-11-2021 16:14 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20:29
zwembroek schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:09:
[...]

Ik zou niet teveel in die sprookjes geloven als ik jou was. Als ik er rond $40 was ingestapt dan zou ik nu dankbaar mijn winsten pakken. De mensen die nu instappen met de verwachting dat het nog x2 gaat zijn de toekomstige bagholders.
Dit inderdaad.

Alles kan. Maar risico op groot verlies is hier ook erg groot. We weten niks zeker in de toekomst, maar wat je wel weet is dat je een jaar 1 SOL kocht voor €1.60. En vandaag kost 1 SOL €180... Je bent nu te laat

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:47
Ik dacht, hèh, déjà vu? Maar toch niet.
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:28:
Welke exchange worden hier inmiddels gebruikt? ik gebruik zelf op het moment Bitvavo, Kraken voorheen Binancen, en Veve for FTÉ.
Wel slimtactisch om het in de namiddag nog eens te vragen als de kans op een antwoord groter is omdat de meesten moe zijn van het quid pro quo fiat delven. :+

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
wen moon?

• Skalders
Mooody schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:11:
[...]

Er zijn zoveel SOL's momenteel, zelfs betere SOL's dan SOL zelf. Solana is redelijk snel en goedkoop te gebruiken, maar dat zijn er meer. Daarbij is Solana allesbehalve decentraal. De kans is aanwezig dat het in 2022 links en rechts wordt ingehaald door projecten zoals Avalanche, Fantom, Polygon en al die vele projecten die momenteel en in de toekomst in ontwikkeling zijn. Ik zou na deze rappe +2000% niet op Solana meer durven gokken.
Akkoord, ik zit dan ook in Avalanche, Fantom, Polygon, maar ik zie op dit moment nog steeds op technisch en commercieel vlak niemand het beter doen dan sol. Het is misschien niet het meest centrale, maar die tussenstap is nodig. Daarbij gaan we nu al richting 1200 nodes terwijl ETH nodes lijken te dalen, maar goed dat is ook omdat mensen aan het staken zijn voor eth 2.0.

Is dat volgend jaar nog zo? Dat weet niemand, dan kunnen er weer tal van projecten zijn die het beter doen. Maar voor deze market cycle zie ik geen token met betere risk adjusted return dan solana. BTC even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

Mijn gemiddelde sol prijs is 51$ en ik heb laatst nog bijgekocht op 184$. Wat mij betreft is alles onder de 190$ nog steeds een goede deal. Maar goed, ik ga er natuurlijk niet mijn btc in steken.

[ Voor 7% gewijzigd door Skalders op 29-11-2021 16:33 ]

• zwembroek
Skalders schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:17:
[...]

Akkoord, ik zit dan ook in Avalanche, Fantom, Polygon, maar ik zie op dit moment nog steeds op technisch en commercieel vlak niemand het beter doen dan sol. Het is misschien niet het meest centrale, maar die tussenstap is nodig. Daarbij gaan we nu al richting 1200 nodes terwijl ETH nodes lijken te dalen, maar goed dat is ook omdat mensen aan het staken zijn voor eth 2.0.

Is dat volgend jaar nog zo? Dat weet niemand, dan kunnen er weer tal van projecten zijn die het beter doen. Maar voor deze market cycle zie ik geen token met betere risk adjusted return dan solana. BTC even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

Mijn gemiddelde sol prijs is 51$ en ik heb laatst nog bijgekocht op 184$. Voor mij betreft is alles onder de 190$ nog steeds een goede deal. Maar goed, ik ga er natuurlijk niet mijn btc in steken.
De vraag is ook hoelang duurt deze market cycle. Misschien hebben we de top al gehad en gaan we nu langzaam omlaag totdat iemand de trigger overhaalt. Ik ben misschien de laatste weken wat bearish maar ik zie op dit moment niets wat er op wijst dat we de top nog niet hebben gehad. En als er geen lengthening cycle komt dan zitten we qua tijdspad al in de beer.

• Skalders
zwembroek schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:26:
[...]

De vraag is ook hoelang duurt deze market cycle. Misschien hebben we de top al gehad en gaan we nu langzaam omlaag totdat iemand de trigger overhaalt. Ik ben misschien de laatste weken wat bearish maar ik zie op dit moment niets wat er op wijst dat we de top nog niet hebben gehad. En als er geen lengthening cycle komt dan zitten we qua tijdspad al in de beer.
Dat het deze keer gaat om een langere cycle staat vrijwel vast en zagen we toch al een halfjaar geleden aankomen. De omicron scare heeft dat alleen nog maar duidelijker gemaakt en de cyclus mogelijks nog extra verlengd. Tuurlijk geen garantie, als het onderzoek naar omicron negatief uitkomt kan die grijze zwaan wel eens wat donkerder worden. Maar zoniet verwacht ik niet dat we de top bereiken voor februari 2022, en mogelijks nog wat maanden langer.

Wat zijn jouw verwachtingen?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:26:
[...]

Zit je nou weer te juinen jennen :? :+

En we hebben de top nog niet gehad, want DOT is nog geen $100 O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 29-11-2021 16:33 ]

UberLurker Departement #GG.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik zie nu dat de bestelde ledger via Amazon vanuit Italie moet komen. :/

ondertussen allemaal horror verhalen die rond gaan _O-

• zwembroek
Skalders schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:28:
[...]

Dat het deze keer gaat om een langere cycle staat vrijwel vast en zagen we toch al een halfjaar geleden aankomen. De omicron scare heeft dat alleen nog maar duidelijker gemaakt en de cyclus mogelijks nog extra verlengd. Tuurlijk geen garantie, als het onderzoek naar omicron negatief uitkomt kan die grijze zwaan wel eens wat donkerder worden. Maar zoniet verwacht ik niet dat we de top bereiken voor februari 2022, en mogelijks nog wat maanden langer.

Wat zijn jouw verwachtingen?
Ik heb geen idee. Op dit moment is het voor mij 50/50. Het zou me niet verbazen dat we nog richting de 100k gaan in het eerste kwartaal van 2022 maar als we voor het einde van het jaar op 28k wakker worden ook niet.
Het is nu met al die grote spelers moeilijk te voorspellen.

• zwembroek
Skrunsies schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:29:
[...]

Zit je nou weer te juinen jennen :? :+

En we hebben de top nog niet gehad, want DOT is nog geen $100 O-)
Ik zie niet in waarom DOT nu nog naar de 100 zou moeten gaan. Dan had het tijdens de parachains moeten gebeuren denk je niet?

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:40:
[...]

Ik zie niet in waarom DOT nu nog naar de 100 zou moeten gaan. Dan had het tijdens de parachains moeten gebeuren denk je niet?
Om eerlijk te zijn denk ik dat je daar wel een punt hebt.. ( maar ik wil het zo graag :X )

Ik hoop dat wanneer december daar is en de 1e rewards uit de parachains echt iets voor gaan stellen dat er misschien wel weer een hype zou kunnen ontstaan..

Maar eerlijk is eerlijk, ik had ze stiekum al wat hoger verwacht ( ook al weet ik wel dat ze al 300% gedaan hebben vanaf juli )

• UniMatrix
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:35:

:) Sinds ik in de Ledger Reddit zit begin ik ook minder zeker te worden, elke week post wel iemand dat z'n accounts leeggehaald zijn...

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Verwijderd

UniMatrix schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:46:
[...]

:) Sinds ik in de Ledger Reddit zit begin ik ook minder zeker te worden, elke week post wel iemand dat z'n accounts leeggehaald zijn...
Hoe dan

• UniMatrix
Meestal toch seed phrase fotograferen en/of opslaan op PC blijkt dan...

Verwijderd

UniMatrix schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:48:
[...]

Ah zo, ja eigen schuld dus.

• Wiley99
UniMatrix schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:48:
[...]

Waarom word je dan minder zeker? Dat is toch precies les 1, de eerste, tweede en derde waarschuwing op elke how-to inclusief die van hen, in Ledger Live zelf en... naja...

Pebkac tot ik een gedetailleerde aanval zie op 'correct gedrag'.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Ray_
Ik denk wel eens dat het beter is om alles op een of 2 exchanges te hebben staan dan op een Ledger. 2FA aan (zonder SMS, maar met een hardware key) en je moet wel heel wat moeite doen om alles over te sluizen naar niet geverifieerde adressen.

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:54:
Ik denk wel eens dat het beter is om alles op een of 2 exchanges te hebben staan dan op een Ledger. 2FA aan (zonder SMS, maar met een hardware key) en je moet wel heel wat moeite doen om alles over te sluizen naar niet geverifieerde adressen.
Denk ook dat er inmiddels meer mensen coins verliezen via ledger dan via exchanges. Maar op een exchange heb je je coins natuurlijk nooit echt zelf in bezit.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat voor hardware key gebruik je zelf?

• Ray_
henkebek schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:57:
[...]

Denk ook dat er inmiddels meer mensen coins verliezen via ledger dan via exchanges. Maar op een exchange heb je je coins natuurlijk nooit echt zelf in bezit.
Klopt. Maar ik mag dan wel een 3-sterretjes-politiekeurmerk-slot op de deur hebben, ik acht de kans dat hier wordt ingebroken nog altijd groter dan op Binance of Kraken.
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:57:
[...]

Wat voor hardware key gebruik je zelf?
Een Yubikey.

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:35:

Zoals? zijn ze intern aangepast? Zolang je hem als nieuw installeert is er toch niks aan de hand.?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:28
Ik hou het bij mijn Trezor one.
Prima tevreden van 👍

• mannowlahn
ja zelf ook benieuwd, als je geen foto maakt van je seed phrase is er niks aan e hand. Maar als mensen daar dan een foto van maken, hun apple icloud inlog niet met 2fa hebben dan kan je idd zo net gaan ja.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:01:
[...]

Zoals? zijn ze intern aangepast? Zolang je hem als nieuw installeert is er toch niks aan de hand.?
Ik maak mij ook nog geen zorgen, maar vind het wel humorvol. Ledger zelf adviseert volgens een geauthoriseerde dealer te kopen, en daar is Amazon er 1 van :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:04:
[...]

ja zelf ook benieuwd, als je geen foto maakt van je seed phrase is er niks aan e hand. Maar als mensen daar dan een foto van maken, hun apple icloud inlog niet met 2fa hebben dan kan je idd zo net gaan ja.
Wat ik doe is, trek de ethernet kabel uit de modem, open word, tik het seed phrase netjes in, print dat uit, dan sluit ik het word document zonder op te slaan, pc gaat dan weer uit. Daarna steek ik pas weer de kabel in de modem.

• Wiley99
Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:59:
[...]
Klopt. Maar ik mag dan wel een 3-sterretjes-politiekeurmerk-slot op de deur hebben, ik acht de kans dat hier wordt ingebroken nog altijd groter dan op Binance of Kraken.
[...]

Een Yubikey.
Als je de kans dat er ingebroken wordt zo groot acht, dan kunnen ze bij je hardwarekey en ben je weer bij hetzelfde risico: jatten ze je yubi of je 24 woorden. In dat laatste geval heb je ze niet veilig genoeg gesplitst / gecodeerd / verstopt.
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:06:
[...]

Wat ik doe is, trek de ethernet kabel uit de modem, open word, tik het seed phrase netjes in, print dat uit, dan sluit ik het word document zonder op te slaan, pc gaat dan weer uit. Daarna steek ik pas weer de kabel in de modem.
Waarom überhaupt intypen en dan ook nog in een full feature tekstverwerker?
crash cache van Word?
Gebruik een pen of als je persé wil, Notepad zonder geavanceerde 'vergeten mijn document op te slaan' features.

[ Voor 34% gewijzigd door Wiley99 op 29-11-2021 17:10 ]

• mannowlahn
Was er laatst niet een topic hier op tweakers over iemand met 2fa aan op binance en toch alle funds niet safu?

Ledger is echt wel veiliger, zolang de gebruiker niet dom is.

• Ray_
mannowlahn schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:09:
[...]

Was er laatst niet een topic hier op tweakers over iemand met 2fa aan op binance en toch alle funds niet safu?

Klopt. Daarom heb ik er expliciet bij gezet om geen SMS authenticatie te gebruiken :)

• mannowlahn
[...]

Lol wut? je hebt toch gewoon je kartonnetje waar je de 24 woorden op kan schrijven? :D

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-01 19:38
[...]

Dat lag eerder aan die persoon dan aan Binance.

Op Binance kun je withdrawl adressen whitelisten. Dat betekend dat als je crypto wilt versturen eerst een nieuw adres in je adresboek moet zetten en vervolgens via mfa 2 aparte codes (telefoon en email) in moet voeren voordat je het adres kunt gebruiken.

Als je daarna crypto wilt versturen moet je nogmaals 2 aparte codes (telefoon en email) invoeren om het te versturen.

Veel veiliger dan dat wordt het volgens mij niet..

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]

Lol wut? je hebt toch gewoon je kartonnetje waar je de 24 woorden op kan schrijven? :D
Ben zo authistisch als de neten, als het niet netjes is mot ik het niet :')

• Ray_
[...]

Keyloggers werken prima offline hoor.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:14:
[...]

Dit doe ik op een pc die eens in de 3 maanden aan gaat, maar ik snap je punt. :P

• Richh
[...]

Virussen kunnen natuurlijk niks onthouden en het pas versturen als je internetverbinding weer aan gaat :P

Komop, een Ledger kost je de kop niet :+ volgens mij is ie zelfs nog in de aanbieding.

En verder hebben we ook nog pen en papier ;)

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:59:
[...]

Verkopen, investeren in andere munten met meer potentie. Dit is geen financieel advies!

Vraagje, wat er gebeurd met mijn crypto dat opgeslagen zit op m'n ledger nano x wanneer het bedrijf verdwijnt of failliet gaat? raak ik dan ook mijn crypto kwijt of?
Ik hoop dat je vraag sarcastisch is want anders raad ik je aan eens te lezen wat een blockchain eigenlijk is.
je crypto staat NIET op een ledger, de toegang tot jouw stukje op de blockchain van die coin (private key) staat op de ledger.

• UniMatrix
Ik zie ineens een scene uit Mr. Robot voor me, heerlijk, geheugenmodules, ssd's en usb sticks slopen en in de magnetron en zo.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik ga wel ff een oude typemachine aanschaffen op MP _O-

Edit: verrek, schiet me te binnen dat ik nog een dymo labelprinter heb :7

[ Voor 46% gewijzigd door Xqlus1ve op 29-11-2021 17:22 ]

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:21:
Ik ga wel ff een oude typemachine aanschaffen op MP _O-
Maar ff serieus, je beseft wel dat jij met je uitgeprinte versie al weer een extra risico loopt he? We hebben het hier net gehad over hoe mensen in godsnaam hun funds van een ledger kunnen kwijt raken, jij hebt dus een van de mogelijkheden beschreven die het mogelijk maakt.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hp5Mo0UWXbYKmMiI0jrDhdgKn3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqgOFoufhOdMUawHz13Imr6q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4fjNV-GwO6HQWoiGOlXNN5mLIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JH9nb25lIDOe6ioQn0U6bHTf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlU2z6JfI7vEmcpXy50FB3Hh2v0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29Wtt1KesDwt8cycZdC32shQ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:24:
[...]

Maar ff serieus, je beseft wel dat jij met je uitgeprinte versie al weer een extra risico loopt he? We hebben het hier net gehad over hoe mensen in godsnaam hun funds van een ledger kunnen kwijt raken, jij hebt dus een van de mogelijkheden beschreven die het mogelijk maakt.
Goed advies, met de ledger die nog binnen moet komen ga ik dat anders aanpakken (y)

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:37:
[...]

Goed advies, met de ledger die nog binnen moet komen ga ik dat anders aanpakken (y)
Anders geef je je code straks maar aan mij. Ik zal d’r goed oppassen :X

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ray_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:14:
[...]

Kan prima hoor als je weet wat je doet. Keyloggers zijn sowieso te omzeilen. Maar het is niet voor iedereen aan te raden om de seed in de PC te tikken inderdaad. Maar als je weet wat je doet is een nette getypte seed fijner dan een handschrift wat jij (of een derde) 10j later niet meer kan lezen.

https://opensea.io/seaart

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:40:
[...]

Anders geef je je code straks maar aan mij. Ik zal d’r goed oppassen :X
Deal :>

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:28

Wom

KSM staking op Kraken is weer naar 18%. :)

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9dk2odStTH77nP1pKg1qPKH4Ro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxhOybZxeTJur7RShCfWhMBF.jpg?f=fotoalbum_large

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Matige fake out....

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49
@henkebek ken je max niet.😂

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Wow. Gisteren uitgestapt.. boom maan. Snel weer ingesprongen.

Een uur geleden verkocht.. bam moon 2 (eth).. nu maar wachten op een daling..

Iedere keer uitstappen kost me waardeloze euro's.

Ja ja hodl.. i know..

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 29-11-2021 18:13 ]

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zie de maan schijnt door de bomen.... makkers staak uw wild geraas ;) O-) :z

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Op naar 89k

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:43

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:13:

Ja ja hodl.. i know..
Dat zeg ik. De RMHI volgen => dikke profit.

Graag in het vervolg wel weer live je moves hier melden. Nu ben ik ze misgelopen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 17:21
RaptorXS schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:21:
Zie de maan schijnt door de bomen.... makkers staak uw wild geraas ;) O-) :z
Die paar shitcoins die ik gisteren geofferd heb (gewoon naar een wallet gestuurd met typo :+ ) zijn het waard geweest ! :9~

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
twit schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:24:
[...]

Die paar shitcoins die ik gisteren geofferd heb (gewoon naar een wallet gestuurd met typo :+ ) zijn het waard geweest ! :9~
Jij was dat, thnx voor die 10 miljoen shib. :+

PC Specs

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:13:

Ja ja hodl.. i know..
NEE niks HODL! :( Niet stoppen, met jou acties pompen we hem tot 100K+

Blijf zo door gaan d:)b :+

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Dit zou wel eens een hele mooie kaars kunnen worden. Fomo kicking in als deze bounce op MA99 bevestigt wordt.
Ik heb een 19x long staan. Bybit heeft volgens mij extra beveiligingen ingebouwd, kon hem niet hoger zetten.
Ook irritant dat bij het verslepen van de limit order je nu foutmeldingen krijgt als je te dicht onder de prijs gaat zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 29-11-2021 18:32 ]

https://opensea.io/seaart

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20:29
Ik zou gewoon weer instappen. Hoef je ook niet te wachten op die fake out

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 17:21
BTC 8.88% up tov 24u geleden nu. Een 10k candle gaan we denk ik niet meer zien, maar een 10% candle zou ik toch wel een bijzondere milestone vinden. Hebben we vast wel wat vaker gehaald , zeker sub 20k levels, maar toch! Nice recovery. Well done aan alle lage inkopers dit weekend die nu extra genieten.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:10:

Oh en we zijn bezig met generaties? Ik wil niet zeggen tot welke ik behoor want dat vind ik veel te generaliserend. Maar ik kan wel zeggen dat @Ngangatar sowieso bij de boomers hoort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqwgTdLIJnBqt4dFZWMDdjJ5EEY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bA1WBchXnBdI3N66gl32TPYa.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pelox
Gelukszoekr schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:30:
[...]

[...]

Ik zou gewoon weer instappen. Hoef je ook niet te wachten op die fake out
Benieuwd wanneer de beren de fomo niet meer trekken.

Zero.

• Pelox
twit schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:36:
BTC 8.88% up tov 24u geleden nu. Een 10k candle gaan we denk ik niet meer zien, maar een 10% candle zou ik toch wel een bijzondere milestone vinden. Hebben we vast wel wat vaker gehaald , zeker sub 20k levels, maar toch! Nice recovery. Well done aan alle lage inkopers dit weekend die nu extra genieten.
5.4k candles, prima te doen.

Heel de dump was puur en alleen door de corona fud.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 29-11-2021 18:39 ]

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
3van deze dagen en ik ben erg tevreden.

• Richh
Kraken gaat SHIB listen :N

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:43

Darrell

Fiat moonboy

Niemand? Verwende krengen.

Mooooooon!!!!11!!!!1

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:24:
[...]

De 'millenial' waar ik het over heb, is nog geen 10 jaar in dienst; die is tussen 2016 en nu de arbeidsmarkt opgekomen :) Maar dat ligt aan mij, het klopt dat mensen zich vanaf 1980 (?) al millenial mogen noemen, maar die hebben weer andere struggles gekend als de generatie waar ik het over heb (waaronder de economische crisis).

Overigens ook helemaal niet om te zeggen dat 'boomers' en alle generaties daartussen het zo makkelijk hebben gehad, verre van zelf.
Het gaat vooral om de realisatie dat de economische conjunctuur gigantisch bepalend is voor de mogelijkheden en het toekomstperspectief van een generatie - en dat dat een stuk minder afhankelijk is van of je nou wel of geen avocado op je toast doet, of (weet ik veel) een hippie was :P

[...]

Dat zijn ongetwijfeld wel de praktijken waar Automark zijn mening over heeft _O-
Ach, ik ken Boomers die zich gedragen als Gen X, Gen Z die zich gedragen als Millenial en @YES die zich gedraagt als een huftertje maar eigenlijk een schatje is. :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Waar is het optimisme Jongens?
PlanB gaat er gewoon 1 dag naast zitten.. kan toch gebeuren?

Mo0oo0oooo0000oo0on

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 09:06

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!