Van mij hoeft het ook niet helemaal onder de radar, maar het is wel zo prettig dat de verkoper niet al je persoonsgegevens gekoppeld heeft aan de verkoop van een hardware wallet. Als die database lekt (of verkocht wordt voor advertenties) is dat gewoon niet zo fijn.JDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:19:
[...]
Daarna moet je dus alsnog de boel activeren/verifiëren
https://mobile.lebara.com...aid-beltegoed-opwaarderen
Genoeg manier om uit te vinden dat dat iemand geld heeft toch? Hoef je niet perse een ledger voor te hebben.Bumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:23:
[...]
Van mij hoeft het ook niet helemaal onder de radar, maar het is wel zo prettig dat de verkoper niet al je persoonsgegevens gekoppeld heeft aan de verkoop van een hardware wallet. Als die database lekt (of verkocht wordt voor advertenties) is dat gewoon niet zo fijn.
Als ik in een sport auto auto van 100k bezit dan zet ik die ook niet 3 straten verderop zodat niemand direct kan zien waar de auto bij hoort?
Daarnaast zegt een ledger verder helemaal niets over de waarde die erop staat, kan net zo goed 300 euro zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2021 17:31 ]
Volgens mij wordst ik ondertussen de proud bag-owner van TAU
Wat een hype dat metaverse gebeuren zeg. Heerlijke gains gepakt op veel van die coins. Topper toch wel PYR die maar blijft gaan. Vd week ook nog DARK en NGL ingekocht, verwacht dat die PYR nog wel achterna gaan. Nu hopen op nog een totale explosie in cryptoland binnenkort :-D
Het is dat we dat corona geneuzel hebben deze week anders zaten we echt al boven de 60k.. de eindsprint (als die komt) heeft enkel wat vertraging hoop ik.Astennu schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:38:
[...]
Als dat gebeurd hebben we wel een pobleempje als in bear trend is dan wel ingezet. We moeten boven de 52K blijven.
Zero.
21wma testen is niet ongebruikelijk in een bull market op zich. Als we er weer onder sluiten zoals rond mei zie ik wel een aanleiding tot zorgen.Astennu schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:38:
[...]
Als dat gebeurd hebben we wel een pobleempje als in bear trend is dan wel ingezet. We moeten boven de 52K blijven.
Aan de andere kant.. ik zie ons ook niet meer terug gaan naar de prijzen van 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb daar ook over nagedacht en kom steeds weer tot dezelfde conclusie. Net zoals de XKCD crypto cartoon die ik hier al een paar keer gepost heb: als ze je geld willen dan krijgen ze dat wel. Oeh, hij heeft een Ledger gekocht lijkt me niet de meest voor de hand liggende reden. Dikke villa, grote auto, duur onzinhorloge om de pols, daar kun je beter binnenlopen dan bij alle 1.3 miljoen (nog wat meer als je de andere hardwarewallets erbij optelt) adressen waar een Ledger is bezorgd aan te bellen.Nopheros schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:28:
[...]
Genoeg manier om uit te vinden dat dat iemand geld heeft toch? Hoef je niet perse een ledger voor te hebben.
Als ik in een sport auto auto van 100k bezit dan zet ik die ook niet 3 straten verderop zodat niemand direct kan zien waar de auto bij hoort?
Daarnaast zegt een ledger verder helemaal niets over de waarde die erop staat, kan net zo goed 300 euro zijn.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ma, wma, bla bla. Dit zat eraan te komen, zo weer terug.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Jezus! Gravity alert!Joosie200 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:04:
[...]
Hij hoovert lang genoeg op 55k
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik zie haar ook nog niet zo snel met een hoover rondlopen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Bij mij komt er ook niet zoveel op te staan, maar ik vind het idee gewoon niet zo prettig en het is in principe ook helemaal nergens voor nodig. Maar je hebt ook wel een punt, misschien moet ik niet zo moeilijk doenNopheros schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:28:
[...]
Genoeg manier om uit te vinden dat dat iemand geld heeft toch? Hoef je niet perse een ledger voor te hebben.
Hij is vast al eens gepost maar ik ga helemaal stuk hier!
https://twitter.com/naiiv...UGrgUMkrIuUfFa9SiqYA&s=08
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Covid FUD is tijdelijk. Straks gaan de geldpersen weer aan, en gaan steeds meer mensen zich realiseren waarom Bitcoin eigenlijk bestaat.Pelox schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:00:
[...]
[Afbeelding]
Alleen met nog meer corona fud oid.
Tot op zekere hoogte is een langere pandemie bullish, want als het over is zal de rente stijgen en daalt de waarde van BTC.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bitcoin heeft een marketcap zo groot als Tesla.BTC100K2021 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:45:
[...]
De gemiddelde alt (laten we zeggen, uit de top 50 CMC) staat gigantisch hoog. Neem SOLANA, die staat qua marketcap ongeveer gelijk aan de marktwaarde van Heineken of ING Group, mooie bedrijven met goede operationele winsten.
Koop je een aandeel, heb je een stuk eigendom te pakken (en recht op dividend). Koop je een SOLANA token, dan heb je recht op het gebruik van de SOLANA blockchain.
Laat ik het positief houden: ik vind het oprecht knap dat mensen met substantiële bedragen in alts nog nachtrust krijgen, het zijn allemaal luchtkastelen die op knappen staan (oké dat is niet helemaal positief). Ook voor Ethereum geldt dit: 0,0 daadwerkelijk nuttig gebruik nog (noem mij 1 bedrijf van enige grootte die ETH gebruikt voor een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering), alleen mooie verhalen over ETH 2.0 en wat spelletjes die draaien op ETH.
Blockchain zou de toekomst kunnen zijn of onderdeel kunnen zijn van de toekomst, maar de waarderingen lopen lichtjaren voor op de daadwerkelijke producten en de veronderstelde adoptie.
Meer dan Meta.
Meer dan Visa, Mastercard en Bank of America bij elkaar.
Of Samsung, Walmart en Alibaba bij elkaar.
Disney, Netflix, Comcast en wat zulllen we doen, Pfizer?, bij elkaar.
Bitcoin (en ook ander crypto) is vast veel belovend, maar ook best overgewaardeerd
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het valt allemaal wel mee als je het met de totale waarde van USD in circulatie vergelijkt. Tja, je kan het op zoveel manieren zien.
Heb hem al tig keer gekeken vandaag, echt geweldig 👍🏻Khaelos schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:00:
Hij is vast al eens gepost maar ik ga helemaal stuk hier!![]()
Laat je pakket bij een afhaalpunt bezorgen, dan heb je je doel behaald volgens mij. Als dat tenminste mogelijk is zonder je eigen adres op te geven.Bumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:50:
[...]
Bij mij komt er ook niet zoveel op te staan, maar ik vind het idee gewoon niet zo prettig en het is in principe ook helemaal nergens voor nodig. Maar je hebt ook wel een punt, misschien moet ik niet zo moeilijk doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2021 18:27 ]
Laat btc nog maar even sideways gaan. Mn alts gaan weer de goeie kant op:)
Wat zou het TCP/IP protocol waard zijn?anandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:14:
[...]
Bitcoin heeft een marketcap zo groot als Tesla.
Meer dan Meta.
Meer dan Visa, Mastercard en Bank of America bij elkaar.
Of Samsung, Walmart en Alibaba bij elkaar.
Disney, Netflix, Comcast en wat zulllen we doen, Pfizer?, bij elkaar.
Bitcoin (en ook ander crypto) is vast veel belovend, maar ook best overgewaardeerd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zit nog even in een restaurant, laatste kans. Vanaf morgen alles in crypto pompen mensen.
Zero.
bijna einde vd maand en heb dus mijn porfolio update gedaan.
Nu komt het leuke: ik heb blijkbaar meer vermogen/winst dan dat ik eerder verwachte, namelijk eerst keek ik via de telefoon naar mijn vermogen op kraken, maar via de telefoon laat ie niet de waarde zien incl de parachains
dit keer via pc gedaan, daar telt ie de crowdloan vermogen WEL bij op, mooi meevaller dus
in Februari begonnen 2021 en op deze dag een ROI van 63.83%
dankzei de kracht van dca natuurlijk, want ook best veel fiat in bitcoin gestopt toen ie op ~$35k stond
Nu komt het leuke: ik heb blijkbaar meer vermogen/winst dan dat ik eerder verwachte, namelijk eerst keek ik via de telefoon naar mijn vermogen op kraken, maar via de telefoon laat ie niet de waarde zien incl de parachains
dit keer via pc gedaan, daar telt ie de crowdloan vermogen WEL bij op, mooi meevaller dus
in Februari begonnen 2021 en op deze dag een ROI van 63.83%
dankzei de kracht van dca natuurlijk, want ook best veel fiat in bitcoin gestopt toen ie op ~$35k stond
nothing stops this train
Ik had mijn binance card dus gekoppeld aan paypal.en 2 geweigerde transacties van EUR 252.Khaelos schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:30:
Ik heb gister bij btcdirect een ledger besteld en wilde betalen met m'n Binance kaart betalen maar kreeg een error en er stond dat er niet afgeschreven zou worden.
Dus maar met bankpas betaald en dat lukte, daarna kreeg ik alsnog een melding van Binance dat er betaald was.![]()
Oftewel 2 keer betaald.. ben nu benieuwd of ik er 1 of 2 krijg
Gisteren contact gehad met Binance, zij gaven aan dat ik een schermprint van de geweigerde betaling moest aanleveren. Die had ik natuurlijk niet.
Vervolgens contact opgenomen met Paypal. Zij bevestigden dat beide transacties waren geweigerd.
Met schermprint van deze chat zojuist weer teruggegaan naar Binance.
Binnen 24h zou ik een refund moeten krijgen van beide transacties.
Op mijn vraag waarom ze geweigerd waren, was het antwoord dat ze gisteren kampten met een 'global issue'.
Dus als het goed is zou het voor mij nu opgelost moeten zijn.
WowSkybullet schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:02:
[...]
Iedereen die zegt dat er nog meer beweegredenen zijn behalve keiharde cash lult wmb uit zijn/haar nek. Of zoekt veels te hard naar argumenten om het mooier te vertellen dan het is.
Gebeurt wel vaker, schrik je heel ff van maar wentPelox schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:17:
Voor degene met een ledger, hadden jullie gisteren ook even 0 staan als waarde? Eventjes was de waarde weg en een uurtje later weer terug geloof ik.
Nee hoor, kijk eens waar een token voor gebruikt wordt. Bv bij alle proof of stake blockchains heb je de token nodig om te staken. Geen stake, dan geen veilige blockchain.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:19:
[...]
Is dat werkelijk zo? Volgens mij is eigenlijk altijd de token het restproduct van de oplossing die de blockchain wil bieden. Maar stel dat de token een werkelijke usecase heeft. Dan is dit alsnog niet een aandeel in het achterliggende bedrijf. Het is onderdeel van een product of een project. Het bedrijf die het product/project heeft gemaakt kan ten alle tijden de regels veranderen, of een totaal andere richting in slaan. Als token holder heb je volgens mij helemaal niks
Daarnaast kan een token gebruikt worden om een project te funden. Bv polkadot of kusama, zonder DOT of KSM kan je geen parachain projecten funden.
En dat je als token holder niets hebt, ja dat komt vaak voor maar zeker niet altijd zoals weer de polkadot / parachain. Je hebt voting daarmee en bepaald dus de richting wat er mogelijk is op de polkadot / kusama chain
En dat is echt niet zoveel afwijkend in de normale markt. Ik heb genoeg aandelen in bedrijven waar geen dividend, geen voting rights, niets hebt behalve een stukje van een bedrijf dat net zo snel de regels kan veranderen zoals verwateren door extra uitgave van aandelen..
Dus ik zie wel degelijk dat een token meerdere functies heeft, zonder token kan de blockchain van dat project niet bestaan, zonder token kan het project niet gefundeerd worden en zeker bij functionele tokens, die tokens worden gebruikt voor bv hub of interactie.
Nogmaals.. het is echt interessant om eens in de achtergrond van een project / token te kijken en verbaas je wat er allemaal gebeurd. Niet alles is een doge of shiba inu
Dat kan, ik ga er nog steeds vanuit dat ik over een jaar miljonair ben.Xqlus1ve schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:28:
Maar jij bent zeker eigenwijs geweest en hebt de wrapped token op BSC gekocht? Dan sta je nu dik in de min ja.
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 27-11-2021 19:33 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eigenwijs? Nee, maar ik wist toen niet beter als alleen via PCS te swappenSt@m schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:30:
[...]
Dat kan, ik ga er nog steeds vanuit dat ik over een jaar miljonair ben.
Maar jij bent zeker eigenwijs geweest en hebt de wrapped token op BSC gekocht? Dan sta je nu dik in de min ja.
Xqlus1ve schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:28:
/f/image/kJqBfN7sG4dk2i2nogNOYZbg.png?f=fotoalbum_large)
Oef, dat is een straffe maand qua prijsniveau. Had al eerder op je aanraden Lamden op m'n watchlist gezet en krijg alleen maar meldingen van -8% dit en -9% dat... Maar, nu misschien mooi instapmoment dus?
huppa weer een nieuwe ATH
hopelijk stopt Bitcoin met dumpen, price discovery mode on
https://www.coingecko.com/en/coins/project-quantum
hopelijk stopt Bitcoin met dumpen, price discovery mode on
nothing stops this train
Dat is bijna een Mont Ventoux beklimming de laatste dagen. steil omhoogKol Nedra schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:48:
huppa weer een nieuwe ATH![]()
hopelijk stopt Bitcoin met dumpen, price discovery mode on![]()
moon? moo....soon? s....su? Anck soon naMOON!Bumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:59:
Rustig hier. Moon soon?
nothing stops this train
Niet echt, we zitten soort van gegijzeld in deze range lijkt het. Iedere poging door de 55k wordt weer teruggeduwdBumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:59:
Rustig hier. Moon soon?
PlanB is tegenwoordig 10% met BTC bezig en 90% iets anders. Als je 4 modellen hebt . Zit er altijd een in de buurt. Tot nu toe zit zijn floor model naast.Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:04:
[...]
Dat planB is echt een self fulfilling prophecy. In zulke onzin geloven is gevaarlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 27-11-2021 21:56 ]
Wat moet het toch heerlijk zijn om als whale 24 uur naar pril herstel te kijken, en dan met 1 verkooporder de hele markt omlaag te zetten.
Rustig naar beneden.. Nieuw geld erin.... Dan Moon/Lambo's alles voor kerst.. 😎😎
Das wel een beetje het probleem van de bulls nu. We gaan heeeeeel langzaam en voorzichtig omhoog en eventuele winst is binnen secondes teniet gedaan. Voelt niet solide.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 21:55:
Wat moet het toch heerlijk zijn om als whale 24 uur naar pril herstel te kijken, en dan met 1 verkooporder de hele markt omlaag te zetten.
Zo gaat het altijd, al jaren. Weken en maanden rustig beetje bij beetje omhoog en dan binnen 1 dag alles weg. Omlaag gaat altijd 37x zo hard dan omhoog.Servor schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:10:
[...]
Das wel een beetje het probleem van de bulls nu. We gaan heeeeeel langzaam en voorzichtig omhoog en eventuele winst is binnen secondes teniet gedaan. Voelt niet solide.
Zero.
Hey, wat mooi, met elke rode candle heb ik wat extra BTC
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Je hebt het pas wanneer je het koopt.Taro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:17:
Hey, wat mooi, met elke rode candle heb ik wat extra BTC
Zero.
+1, maar ik ga nu voor wat extra QI en Santos via launchgebeuren, de rest kan mij lekker aan de **** oxideren.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-11-2021 22:21 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik zou er aardig wat voor over hebben om de irritatie , de euro's verlies en het gebrek aan stress niet te hebben gehad de laatste dat jij hebt misgelopen door (weer eens) op een goed moment uit te stappen. Well doneTaro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:20:
[...]
+1, maar ik ga nu voor wat extra QI en Santos via launchgebeuren, de rest kan mij lekker aan de **** oxideren.
Snap werkelijk niet dat je het hier zelfs meldt (niet dat ik je blind hoef te volgen uiteraard) en ik toch voor de 8e keer in een jaar in een positie kom dat ik wel long blijf zitten en een serieuze fluf pf waarde verlies
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
No spang jongens en meisjes.
Zaterdag is altijd een flutdag. Zondag moon.
Zaterdag is altijd een flutdag. Zondag moon.
@twit Stuur je geld maar op, dan regel ik dat voor je
Haha weet wat je zegt he. Voor je het weet stroomt je PM dit keer vol met mensen die je hun private keys willen overhandigen en een beheer fee van een procent of 5 willen afspreken als jij er dan vervolgens 50% sats roi per jaar van maaktTaro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:31:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Seems legit.Taro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:31:
Bekend probleem Twit. En als we toch gaan biechten: ik heb rond 60k zowel mijn duurste als de grootste fluf in mijn btc-geschiedenis gekocht. Zag mijn gemiddelde inkoopprijs ook ineens schokkend hard oplopen
Dat doet nu wel even een beetje pijn.
Ach ja. Hodl it is.
Zonder de zuid Afrika variant zat jij aan de goede kant he. Kwestie van geluk en pech.twit schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:26:
[...]
Ik zou er aardig wat voor over hebben om de irritatie , de euro's verlies en het gebrek aan stress niet te hebben gehad de laatste dat jij hebt misgelopen door (weer eens) op een goed moment uit te stappen. Well done
Snap werkelijk niet dat je het hier zelfs meldt (niet dat ik je blind hoef te volgen uiteraard) en ik toch voor de 8e keer in een jaar in een positie kom dat ik wel long blijf zitten en een serieuze fluf pf waarde verlies, Toezien hoe anderen zelfs winst maken in deze tijd of in ieder geval stressloos en rente pakkend deze ellende aanzien is best jaloersmakend. En dat bedoel ik op een positieve manier, no hard feelings. Het lijkt zo makkelijk, het is het toch niet blijkbaar.
Zero.
Herkenbaar. Ik koop telkens flufjes ETH bij als ie dipt, maar mijn gemiddelde inkoopprijs neemt wel telkens toe.Ray_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:37:
[...]
Seems legit.
Bekend probleem Twit. En als we toch gaan biechten: ik heb rond 60k zowel mijn duurste als de grootste fluf in mijn btc-geschiedenis gekocht. Zag mijn gemiddelde inkoopprijs ook ineens schokkend hard oplopen![]()
Dat doet nu wel even een beetje pijn.
Ach ja. Hodl it is.
Klopt in zekere zin natuurlijk, dat gevoel heb ik bij deze do->vr dip terwijl we aan een aardige week bezig waren zeker ook. Maar, Taro is er vaak zo hoog / vroeg uit dat je zelfs als de boel redelijk bounced (zoals nu tot zaterdag) hij hooguit wat winst mist. Als ik me niet vergis was hij er op ~64k uit, als je dan niet " perfect" op 54k instapt maar op 61k toch weer in fomo' ed als de boel rap omhoog gaat pak je toch nog 3% en je bespaart je de stress en het risico van de drop etc die we hierboven noemde. Dat lijkt toch eigenlijk een no brainer. Het probleem is natuurlijk dat rond dat 64k level het ook allemaal echt richting 70k had kunnen gaan..Pelox schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:37:
[...]
Zonder de zuid Afrika variant zat jij aan de goede kant he. Kwestie van geluk en pech.
Oftewel , we zijn gewoon te gierig en dan moet je ook accepteren dat je ook dagen/weken zult verliezen I guess.
Het leuke van minen is dat je die 70k wel haalt als het lang genoeg duurt.
Correcttwit schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:42:
[...]
Klopt in zekere zin natuurlijk, dat gevoel heb ik bij deze do->vr dip terwijl we aan een aardige week bezig waren zeker ook. Maar, Taro is er vaak zo hoog / vroeg uit dat je zelfs als de boel redelijk bounced (zoals nu tot zaterdag) hij hooguit wat winst mist. Als ik me niet vergis was hij er op ~64k uit, als je dan niet " perfect" op 54k instapt maar op 61k toch weer in fomo' ed als de boel rap omhoog gaat pak je toch nog 3% en je bespaart je de stress en het risico van de drop etc die we hierboven noemde. Dat lijkt toch eigenlijk een no brainer.
Iedere keer kijk ik op mijn pf, denk dan denk ik wat zitten we toch te miepen joh
Bijzonder. Btc, eth, bnb, alles in het groen.
knakworst schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:39:
[...]
Duurt even voordat ik mijn verlies weer terug heb
En veel te veel shitcoins. Moet beter luisteren naar de adviezen hier.
And its goneknakworst schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:39:
[...]
Door je CRO zeker?Xqlus1ve schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:23:
Iedere keer kijk ik op mijn pf, denk dan denk ik wat zitten we toch te miepen joh
Ik maak net de stand van zaken op in mijn PF (zoals altijd aan het einde van de maand). Nu in vergelijking met 2 weken terug maar €50 minder terwijl BTC, ETH en al mijn andere alts een royale stap terug hebben gedaan.
CRO.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
50 euro minder… oh man I wish, hier is het 50 per tijdseenheid minderBushalte schreef op zondag 28 november 2021 @ 06:56:
[...]
Door je CRO zeker?![]()
Ik maak net de stand van zaken op in mijn PF (zoals altijd aan het einde van de maand). Nu in vergelijking met 2 weken terug maar €50 minder terwijl BTC, ETH en al mijn andere alts een royale stap terug hebben gedaan.
CRO.
Maar goed.. lange termijn he, keep telling myself that
En weer 50 euro minder.Bushalte schreef op zondag 28 november 2021 @ 06:56:
[...]
Door je CRO zeker?![]()
CRO.
Lange termijn it is.JoebarRC schreef op zondag 28 november 2021 @ 07:14:
[...]
50 euro minder… oh man I wish, hier is het 50 per tijdseenheid minder![]()
Maar goed.. lange termijn he, keep telling myself that
Ik heb mazzel gehad dat ik redelijk op tijd in CRO stapte. Rest van de alts op de top in mei gekocht, vlak voor de crash.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Als BTC nog langer zo doorgaat gaat die nog wel naar 46k. Er lijkt maar weinig vertrouwen te zijn.
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2021 @ 07:56:
Als BTC nog langer zo doorgaat gaat die nog wel naar 46k. Er lijkt maar weinig vertrouwen te zijn.
Zero.
Zulke momenten hebben we allemaal! De meeste zullen het alleen stellig ontkennen.Bushalte schreef op zondag 28 november 2021 @ 07:44:
[...]
Lange termijn it is.![]()
Ik heb mazzel gehad dat ik redelijk op tijd in CRO stapte. Rest van de alts op de top in mei gekocht, vlak voor de crash.Toch weer een hoop van geleerd.
Hahahaanandus schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:44:
Ik weet niet of je NFT onder crypto kan scharen (het is immers geen currency), maar hier een plaatje
[Afbeelding]
Zero.
Vroeger hadden veel van die kansloze websites rechtermuisknop beveiliging.anandus schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:44:
Ik weet niet of je NFT onder crypto kan scharen (het is immers geen currency), maar hier een plaatje
[Afbeelding]
Verwijderd
Nft als een digitaal schilderij kan ik niet begrijpen, maar een bepaalde skin in een game oid nog weer wel. Dat zou dan ook maar door 1 iemand gebruikt kunnen worden. Maar of dat nou echt met Blockchain moet, een paar jaar later is die game uit, en is je nft niks meer waard lijkt mij?
Maar goed, breng het honderd keer in de media of op tv, en mensen gaan het wel geloven
Maar goed, breng het honderd keer in de media of op tv, en mensen gaan het wel geloven
Had ik me maar ingeschreven voor die crypto.com loaded lions. Waren 200 dollar, gaan nu weg voor 10k..
Ga niet ontkennen dat CRO momenteel de grootste % van mijn pf isBushalte schreef op zondag 28 november 2021 @ 06:56:
[...]
Door je CRO zeker?![]()
CRO.
en dan nog snap ik de gemiep momenteel niet
Heb nog 50% cash staan, maar ik geloof niet helemaal dat dit de dip is.
Als je deep pocket in alts zit.Xqlus1ve schreef op zondag 28 november 2021 @ 09:13:
[...]
Ga niet ontkennen dat CRO momenteel de grootste % van mijn pf is![]()
en dan nog snap ik de gemiep momenteel niet
ADA 3,10 nu 1,50.
Dot 55 nu 33 in amper twee weken.
Link 38 naar 23 in twee weken tijd.
DOT en LINK is wel even triest ja :’) Dat doet hier ook wel even pijn als je zo naar het prijs verschil kijkt..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Deep pockets is een groot woord, maar ik heb ook DOT staan wat nu flink in de min staat, HODLknakworst schreef op zondag 28 november 2021 @ 09:47:
[...]
Als je deep pocket in alts zit.
ADA 3,10 nu 1,50.
Zodra je ergens leest ‘Ethereum-killer’, afblijven.knakworst schreef op zondag 28 november 2021 @ 09:47:
[...]
Als je deep pocket in alts zit.
ADA 3,10 nu 1,50.
Tsj DOT doet wel effe pijn bij mij. Maar vind het vreemd te zien dat KSM nog wel enigszins blijft staan.
UberLurker Departement #GG.
Iedereen tegoed staan op bitvavo? Zodra alles echt flink dipt, wat mogelijk nog gaat gebeuren, loopt bitvavo vast bij het overmaken van de rekening, zoals elke keer in t verleden t geval was en hier weer honderden klaagberichten worden neergeplempt
Had deze even gemist. Vond het al zo rustig uit jouw hoek.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:04:
Beste allemaal,
Rustig aan en we zien je zeer graag terug als alles op orde is.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo goedkoop (of zo snel en makkelijk) mogelijk geld op Binance kan krijgen als ik op dit moment alleen maar fiat bezit. Ik heb een Bitvavo account maar wil graag wat traden op Binance.
JJjuuuuuuuuup!Veertien14 schreef op zondag 28 november 2021 @ 10:34:
Iedereen tegoed staan op bitvavo? Zodra alles echt flink dipt, wat mogelijk nog gaat gebeuren, loopt bitvavo vast bij het overmaken van de rekening, zoals elke keer in t verleden t geval was en hier weer honderden klaagberichten worden neergeplempt
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
EOS kopen bij Bitvavo, naar Binance sturen.mb28 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:16:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo goedkoop (of zo snel en makkelijk) mogelijk geld op Binance kan krijgen als ik op dit moment alleen maar fiat bezit. Ik heb een Bitvavo account maar wil graag wat traden op Binance.
Wat ik doe is fiat op Bitvavo zetten, omzetten in XLM, naar Binance sturen, omzetten in coin naar keuze.mb28 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:16:
Kan volgens mij nog goedkoper, met NANO, bijv? Maar zeker weten doe ik het niet.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Op werkelijk iedere pagina in deze chat staat dit tig keer uitgelegd. Ik ben er een keertje klaar mee...mb28 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:16:
Try this:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vraag #78583mb28 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:16:
Bitvavo > NANO > Binance > NANO > BUSD.
NANO fee = 0.00025
[ Voor 4% gewijzigd door Xqlus1ve op 28-11-2021 11:20 ]
Verticaal Video Syndroom?
[ Voor 16% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-11-2021 11:23 ]
Zo dat is een beste apy, hoe lang moet je m vastzetten?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/eYDWEg3KV8PgydFtC3j2B4zY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y3sYrzKew3MOLUBnNsDXYyEU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JosNJMYqg5o1406wvYfeAO05.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2uTQpWlGnhHYXpD2NwexmH3D.jpg?f=fotoalbum_large)