iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Die vraag werd ook gesteld toen werd gesteld dat 3500 dollar de bodem van BTC zou zijn.... the rest is history.
Je kan beter vragen of iemand dat kan onderbouwen. Zo kun je nog wat leren voor de toekomst.
Ah het is dus een issue met de fisieke kaart zelf. Moet zeggen dat bij mij de CDC ook wel een geweigerd wordt maar geen issues met dubbele boekingen etc.Taro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:14:
[...]
Hij werkt hier ook relatief vaak niet, maar daarom de Curve Card ertussen, dan werkt het doorgaans wel.
De autist met mij kan erg slecht omgaan met de verandering van je avatar
[ Voor 9% gewijzigd door Xqlus1ve op 27-11-2021 10:18 ]
Check.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
Koop straks nog wat dot of ksm en dan gooi ik dat lekker van een afstand in zo'n parachain, zoeken ze het maar uit de komende 2 jaar.
Zero.
Ach, geld is geldJoosie200 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:00:
Moon met +1.5k? 10k groene staven willen we zien!
Verlies van gisteren is al weggepoetst. Kom maar binnen met die winst
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
die kleine bewegingen zijn ruis, als je daarna blijft kijken wordt je alleen chagrijnig.anandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:22:
[...]
Ach, geld is geld
Verlies van gisteren is al weggepoetst. Kom maar binnen met die winst
Die kleine bewegingen is waar het geld te verdienen isVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:27:
[...]
die kleine bewegingen zijn ruis, als je daarna blijft kijken wordt je alleen chagrijnig.
Als je kan traden wel, anders moet je lekker LT HODLenanandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:28:
[...]
Die kleine bewegingen is waar het geld te verdienen is
Toch maar zo’n ionic 5 of EV6.Richh schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 00:36:
Ik heb nog nooit zoveel zooi gekocht op Black Friday, en toch krijgt Bitcoin het voor elkaar om mij meer geld te laten verliezen dan wat ik vandaag heb uitgegeven
Ach ja, die Tesla moet maar wachten tot de volgende bullrun dan.
Een hoop alts kunnen nog echt uitbreken, wil je meer risico lopen voor de hogere potentiële winst?Richh schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 00:45:
[...]
Wat dacht je van, helemaal geen altzooi kopen? Alle FUD + dat al het geld in die altcoins stroomt (waardoor de whales daar je portemonnee leeg trekken) is de reden van deze lage koersen
Gewoon de plek hoe je het goedkoopste BTC op je Ledger kan krijgen dus
Dat is de vraag!
Ik kan er zelf ook nog lastig aan wennenXqlus1ve schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:18:
[...]
De autist met mij kan erg slecht omgaan met de verandering van je avatar
Maar dat is het mooie van ook bijv. OCD, gewoon lekker tegenin gaan. De laatste tijd met al dat staken kan ik geen mooie ronde aantallen muntjes meer hebben en het went steeds meer om vage ipv ronde getallen te zien staan. Je moet niet téveel in je comfortzone blijven zitten, dan wordt het allemaal saai en gemakkelijk.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik zie geen lijstje, of bedoel je daadwerkelijk alle parachains?
In dat laatste geval zou ik eerder een paar goede uitkiezen met gunstige tokenomics en daar vol op inzetten
Schijnt iemand te zijn die nogal veel bluftRay_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:45:
Hee, hebben we een nieuwe moderator? Deze ken ik niet.
Ik zit in alle parachainsChaes schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:41:
[...]
Ik zie geen lijstje, of bedoel je daadwerkelijk alle parachains?![]()
In dat laatste geval zou ik eerder een paar goede uitkiezen met gunstige tokenomics en daar vol op inzetten
Kreeg nog een refund van een aankoop en dat bedrag heb ik extra in dot gestoken. Dat geld had ik dus al uitgegeven voor mijn gevoel, voel er niks van en heb zelfs mijn backup busd niet hoeven aan te raken
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 27-11-2021 10:59 ]
Zero.
zeker, de meest bekende!roflexx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:56:
Ada die shitcoin?
Yep, Minswap (MIN) iso is afgelopen dus dat deel kan naar Sundae, Ray network (XRAY) en Meld (MELD) heb ik nog lopen, ADAX heb ik een bagje van gekocht wat momenteel door het putje gaatkeanu_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:38:
Gaat iemand ook zijn ADA staken voor de sundaeswap ISO?
Ik stake al bij CCV3 en die komt in aanmerking voor hun ISO bij launch.
Dus op 5 paarden aan het wedden in totaal.
EDIT: Sundeaswap pools zijn nog niet definitief geselecteerd toch?
[ Voor 6% gewijzigd door UniMatrix op 27-11-2021 11:07 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nothing stops this train
We mogen nog niet omhoog van de grote jongens blijkbaar.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:03:
Alles weer in de plus behalve Bitcoin. Bijzonder als je het mij vraagt...
Zero.
Voorkeur geniet om niet te staken bij een exchange, maar dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke (veilige) afweging. Ik stake in de daedalus wallet, yoroi kan ook.Kol Nedra schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:06:
Waar kun je goed ADA staken dan? ik stake het nu gewoon 90 dagen bij Binance, een prima apy%
is die daedalus wallet, yoroi wallet vergelijkbaar als bijvoorbeeld metamask/trustwallet?keanu_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:07:
[...]
Voorkeur geniet om niet te staken bij een exchange, maar dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke (veilige) afweging. Ik stake in de daedalus wallet, yoroi kan ook.
nothing stops this train
Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:03:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nu nog ff twijfelen of ik hier 10k naar toe durf te sturen. Maar ja, als CZ het approved zal het wel goed zijn toch.
[ Voor 18% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 27-11-2021 11:14 ]
Zero.
Ander publiek denk ik. 'Smart' money zit voornamelijk in bitcoin en kijkt naar macro en legacy. Dumb money kijkt niet naar macro en YOLO't lekker door in alts & shitcoins.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:03:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als je nu nog swapt kom je dan nog in aanmerking? Hoe gaat het precies in zijn werk? Krijg je tokens als je in een dergelijke pool staked?keanu_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:38:
Gaat iemand ook zijn ADA staken voor de sundaeswap ISO?
Ik stake al bij CCV3 en die komt in aanmerking voor hun ISO bij launch.
Ik ken dat gevoel, koop ook het liefst hele muntjes, alles achter de comma voelt onnatuurlijk of als wasteTaro schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:40:
[...]
Ik kan er zelf ook nog lastig aan wennen
Maar dat is het mooie van ook bijv. OCD, gewoon lekker tegenin gaan. De laatste tijd met al dat staken kan ik geen mooie ronde aantallen muntjes meer hebben en het went steeds meer om vage ipv ronde getallen te zien staan. Je moet niet téveel in je comfortzone blijven zitten, dan wordt het allemaal saai en gemakkelijk.
Uiteindelijk maakt het geen reet uit aangezien ik toch geen wholecoiner bent met ETH/BTC
https://cardanode.com.au/...lete-guide-sundae-tokens/conara schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:23:
[...]
Als je nu nog swapt kom je dan nog in aanmerking? Hoe gaat het precies in zijn werk? Krijg je tokens als je in een dergelijke pool staked?
De mijne ook nog steeds!Pelox schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:17:
Voor degene met een ledger, hadden jullie gisteren ook even 0 staan als waarde? Eventjes was de waarde weg en een uurtje later weer terug geloof ik.
Ok lullig antwoord, de mijne moet nog op de deurmat vallen
Als je HODL moet je gewoon crypto vergeten en over tien jaar een reminder in je kalender zettenelektriekert schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:35:
[...]
Als je kan traden wel, anders moet je lekker LT HODLen
HODL en de koers in de gaten houden is onnodige stress
nothing stops this train
Eens.anandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:27:
[...]
Als je HODL moet je gewoon crypto vergeten en over tien jaar een reminder in je kalender zetten
Wel blijven DCA en de tussentijd natuurlijk....
Jawel!UniMatrix schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:00:
[...]
Yep, Minswap (MIN) iso is afgelopen dus dat deel kan naar Sundae, Ray network (XRAY) en Meld (MELD) heb ik nog lopen, ADAX heb ik een bagje van gekocht wat momenteel door het putje gaat![]()
Dus op 5 paarden aan het wedden in totaal.
EDIT: Sundeaswap pools zijn nog niet definitief geselecteerd toch?
https://cardanode.com.au/...lete-guide-sundae-tokens/
Wat is de reden van voorkeur daarvoor? Enkel een beter rendement of iets anders? Want via een Exchange kan je het natuurlijk ook weer snel kopen/verkopen zonder dat je eerst naar een ander wallet moet transferen.keanu_ schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:07:
[...]
Voorkeur geniet om niet te staken bij een exchange, maar dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke (veilige) afweging. Ik stake in de daedalus wallet, yoroi kan ook.
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
als je staked voor longterm hodl kun je imo zeker beter niet bij een CEX doen, DeFi veel meer rendement +your keys/your coin...Hari-Bo schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:32:
[...]
Wat is de reden van voorkeur daarvoor? Enkel een beter rendement of iets anders? Want via een Exchange kan je het natuurlijk ook weer snel kopen/verkopen zonder dat je eerst naar een ander wallet moet transferen.
op een CEX krijg je toch iets minder apy%, opzich logisch een klein gedeelte bewaren dat voor zichzelf...
dit project loopt ook goed, zelfs na de crash gisteren weer goed herpakt
https://www.coingecko.com/en/coins/project-quantum
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 27-11-2021 11:38 ]
nothing stops this train
Daar zit ik dus ook over na te denken, echter je kan ook staken op je ledger toch, welke APY kan je hieruit halen?Kol Nedra schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:35:
[...]
als je staked voor longterm hodl kun je imo zeker beter niet bij een CEX doen, DeFi veel meer rendement +your keys/your coin...
op een CEX krijg je toch iets minder apy%, opzich logisch een klein gedeelte bewaren dat voor zichzelf...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Vertel meer...JDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:49:
De zaterdag middag gaat hopium brengen.
Nope, je krijgt geen 2 ledgers.Khaelos schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:30:
Ik heb gister bij btcdirect een ledger besteld en wilde betalen met m'n Binance kaart betalen maar kreeg een error en er stond dat er niet afgeschreven zou worden.
Dus maar met bankpas betaald en dat lukte, daarna kreeg ik alsnog een melding van Binance dat er betaald was.![]()
Oftewel 2 keer betaald.. ben nu benieuwd of ik er 1 of 2 krijg
Optie 1, je doet niets. Meestal duurt het dan 30 dagen voordat de betaling op binance wordt goedgekeurd en je doodleuk je x% aan BNB krijgt. Ondanks dat de betaling dus gewoon mislukt is. Je bent dan dus je geld kwijt.
Optie 2. je gaat klagen bij binance, binance zegt kom over 30 dagen maar terug dan kijken we verder. Na 30 dagen nogmaals klagen en dan krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug.
Inmiddels ben ik zover dat ik niet meer durf te betalen met de Binance kaart aangezien er een moment kan komen dat BInance stopt met compenseren. Als ik ergens 600 euro voor betaal dan wil ik wel zeker weten dat het goed gaan en dat ik niet 30 dagen moet gaan wachten op m'n eigen geld. Inmiddels ben ik dan ook volledig over op de crypto.com kaart.
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2021 11:57 ]
Klopt. Maar bijzonder is het wel Bitcoin heeft nu gewoon echt minder invloed op de markt.Stokstaart schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:23:
[...]
Ander publiek denk ik. 'Smart' money zit voornamelijk in bitcoin en kijkt naar macro en legacy. Dumb money kijkt niet naar macro en YOLO't lekker door in alts & shitcoins.
Totdat we onder de 48k duiken.... Ik vind het vrij risicovol om nu in alts te gaan. Maar het zal aan mij liggen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:56:
[...]
Klopt. Maar bijzonder is het wel Bitcoin heeft nu gewoon echt minder invloed op de markt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Weekend, FUD uitgewerkt, ga maar door.
Deze vraag had ik ook. Volgens mij krijg je rewards als je delegatie naar een van die 30 pools, ook als je niet gevote hebt.
CCV is zo'n pool, weet niet zeker of CCV3 dan ook mee doet met de ICO....
Met mijn tradepotje koop ik juist altijd ronde busd bedragen, dan zie ik de winst in busd sneller als ik weer verkoop.Xqlus1ve schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:23:
[...]
Ik ken dat gevoel, koop ook het liefst hele muntjes, alles achter de comma voelt onnatuurlijk of als waste![]()
Uiteindelijk maakt het geen reet uit aangezien ik toch geen wholecoiner bent met ETH/BTC
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat heb ik ook. Dus ik zit het maar uit denk ik danzwembroek schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:59:
[...]
Totdat we onder de 48k duiken.... Ik vind het vrij risicovol om nu in alts te gaan. Maar het zal aan mij liggen.
https://youtu.be/K0H6ub4fYgogjtokkel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:03:
[...]
Deze vraag had ik ook. Volgens mij krijg je rewards als je delegatie naar een van die 30 pools, ook als je niet gevote hebt.
CCV is zo'n pool, weet niet zeker of CCV3 dan ook mee doet met de ICO....
Dit werd wel benoemd in deze YT video
Ik was vooral op zoek naar alternatieve manieren, niet zozeer naar hoe het op te lossen was door er extra geld tegenaan te gooien. Dan kan ik ook ETH gaan versturen, natuurlijk...DAMAGE schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 04:11:
Je kunt gewoon via de aangeboden providers betalen, ja inderdaad het is wat duurder, maar als je er zo veel ellende van hebt om geld er naar toe te krijgen dan denk ik wat is dat het waard? Je kunt dat in een trade weer goed maken. Maar ieder zijn ding natuurlijk
[...]
Je argument 'je kunt dat in een trade weer goedmaken' vind ik trouwens een gevaarlijke gedachte. Dan zou de prijs voor wat dan ook niet meer uitmaken, want je kunt dat met een trade (of een paar, of een heleboel) toch weer goedmaken. Helaas: Trades hebben ook een risico!
Als iedereen dat risico neemt, ga je zonder BTC helemaal nergens komen.elektriekert schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:39:
[...]
Een hoop alts kunnen nog echt uitbreken, wil je meer risico lopen voor de hogere potentiële winst?
Dat is de vraag!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De gemiddelde alt (laten we zeggen, uit de top 50 CMC) staat gigantisch hoog. Neem SOLANA, die staat qua marketcap ongeveer gelijk aan de marktwaarde van Heineken of ING Group, mooie bedrijven met goede operationele winsten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:16:
[...]
Dat heb ik ook. Dus ik zit het maar uit denk ik dan
Koop je een aandeel, heb je een stuk eigendom te pakken (en recht op dividend). Koop je een SOLANA token, dan heb je recht op het gebruik van de SOLANA blockchain.
Laat ik het positief houden: ik vind het oprecht knap dat mensen met substantiële bedragen in alts nog nachtrust krijgen, het zijn allemaal luchtkastelen die op knappen staan (oké dat is niet helemaal positief
Blockchain zou de toekomst kunnen zijn of onderdeel kunnen zijn van de toekomst, maar de waarderingen lopen lichtjaren voor op de daadwerkelijke producten en de veronderstelde adoptie.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-11-2021 12:47 ]
Prepaid simkaart?Bumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:52:
Ik probeer via Amazon een ledger enigszins anoniem te bestellen. Om een bestelling te doen moet je een account maken en daarbij moet je een telefoonnummer koppelen. Ik heb allerlei tijdelijke sms diensten geprobeerd, maar het lukt niet om zo een account te maken. De tijdelijke nummers voor de SMS zijn eigenlijk altijd al gekoppeld aan een Amazon account en die kunnen niet nog een keer gebruikt worden. Heeft iemand een goede methode om wel enigszins anoniem een bestelling op Amazon te kunnen doen?
Of bestaan die niet meer?
Nee, zelfs een Revolut waarbij je geld overmaakt naar een LT account vanaf EE account (NiceHash) is allemaal KYC. Daarna kan je wel bestellen wat je wil zonder dat er ooit een Rabobank tussen komt.Bumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:52:
Ik probeer via Amazon een ledger enigszins anoniem te bestellen. Om een bestelling te doen moet je een account maken en daarbij moet je een telefoonnummer koppelen. Ik heb allerlei tijdelijke sms diensten geprobeerd, maar het lukt niet om zo een account te maken. De tijdelijke nummers voor de SMS zijn eigenlijk altijd al gekoppeld aan een Amazon account en die kunnen niet nog een keer gebruikt worden. Heeft iemand een goede methode om wel enigszins anoniem een bestelling op Amazon te kunnen doen?
Edit: overigens kan ik op Twitch mijn account niet meer verifieren omdat mijn telefoonnummer niet "goed" is ofzo, ik vind dat koppelen van telefoon en e-mail wel aardig irritant worden.
Misschien moeten ze met goede (pre-paid) gratis telefoon nummers komen.
[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 27-11-2021 12:59 ]
Derivatenhandel is een grote hossana want goedgekeurd door alle toezichthouders. Maar crypto is bad m'kay. Het zijn beide manieren om als hedge te gebruiken. En ja crypto is meer volatiel dan derivaten op de beurs. Maar ook op de beurs heb je genoeg gehandel in waarde op papier zonder dat het een onderliggend goed vertegenwoordigd. Nog los van fractioneel bankieren.
Kortom ik vind het knap dat mensen nog rustig slapen met het idee tot 100k veilig te zijn in fiat terwijl met een domino effect van een DSB bank run het hele financiële stelsel zo op zijn gat ligt.
On topic: Wenn moon?
Voor mij wordt het deze run het meeste verkopen en in de bear weer instappen.anandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:27:
[...]
Als je HODL moet je gewoon crypto vergeten en over tien jaar een reminder in je kalender zetten
Begin 2018 ben ik emotioneel afgestompt, dat wel
Ik had ook liever gezien dat de alts onafhankelijk warenRichh schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:42:
[...]
Als iedereen dat risico neemt, ga je zonder BTC helemaal nergens komen.
als je mining doet via NiceHash heb je geen KYC nodig.JDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:55:
[...]
Nee, zelfs een Revolut waarbij je geld overmaakt naar een LT account vanaf EE account (NiceHash) is allemaal KYC. Daarna kan je wel bestellen wat je wil zonder dat er ooit een Rabobank tussen komt.
kijk het zijn geen grote bedragen, maar ik heb al 3x wat LTC verstuurd naar 2 verschillende adressen (crypto.com adres en een ByBit adres) en dit zonder KYC.
dus neem aan dat dit ook kan naar een Ledger adres?
nothing stops this train
Hoeveel krijg je bij Binance?Kol Nedra schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:06:
Waar kun je goed ADA staken dan? ik stake het nu gewoon 90 dagen bij Binance, een prima apy%
Ik heb ADA niet gestaked, maar bij Nexo gezet voor +8%
8.38%Slonzo schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:05:
[...]
Hoeveel krijg je bij Binance?
Ik heb ADA niet gestaked, maar bij Nexo gezet voor +8%
maar sidenote: de 90 dagen is niet altijd beschikbaar, bijna altijd vol.
vaak na een nieuwe maandof in het weekend komt er plek vrij om 01:10
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 27-11-2021 13:10 ]
nothing stops this train
Mooie postBTC100K2021 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:45:
[...]
De gemiddelde alt (laten we zeggen, uit de top 50 CMC) staat gigantisch hoog. Neem SOLANA, die staat qua marketcap ongeveer gelijk aan de marktwaarde van Heineken of ING Group, mooie bedrijven met goede operationele winsten.
Koop je een aandeel, heb je een stuk eigendom te pakken (en recht op dividend). Koop je een SOLANA token, dan heb je recht op het gebruik van de SOLANA blockchain.
Laat ik het positief houden: ik vind het oprecht knap dat mensen met substantiële bedragen in alts nog nachtrust krijgen, het zijn allemaal luchtkastelen die op knappen staan (oké dat is niet helemaal positief). Ook voor Ethereum geldt dit: 0,0 daadwerkelijk nuttig gebruik nog (noem mij 1 bedrijf van enige grootte die ETH gebruikt voor een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering), alleen mooie verhalen over ETH 2.0 en wat spelletjes die draaien op ETH.
Blockchain zou de toekomst kunnen zijn of onderdeel kunnen zijn van de toekomst, maar de waarderingen lopen lichtjaren voor op de daadwerkelijke producten en de veronderstelde adoptie.
Wel zo gauw je ermee wil betalen en dus omzetten naar EUR.Kol Nedra schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:03:
[...]
als je mining doet via NiceHash heb je geen KYC nodig.
kijk het zijn geen grote bedragen, maar ik heb al 3x wat LTC verstuurd naar 2 verschillende adressen (crypto.com adres en een ByBit adres) en dit zonder KYC.
dus neem aan dat dit ook kan naar een Ledger adres?
Echt anoniem kan pas als je direct met crypto kan betalen bij elke webshop.
Hetzelfde had ik gisteren dus ook. Alleen ik 2 keer de melding dat het was geweigerd en daarna toch de melding dat ik heb betaald. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.Khaelos schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:30:
Ik heb gister bij btcdirect een ledger besteld en wilde betalen met m'n Binance kaart betalen maar kreeg een error en er stond dat er niet afgeschreven zou worden.
Dus maar met bankpas betaald en dat lukte, daarna kreeg ik alsnog een melding van Binance dat er betaald was.![]()
Oftewel 2 keer betaald.. ben nu benieuwd of ik er 1 of 2 krijg
Ik zocht eigenlijk een gratis manier. Het is eigenlijk maar raar dat ze die gegevens nodig hebben.Aarebe1 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:54:
[...]
Prepaid simkaart?
Of bestaan die niet meer?
Wellicht bestaan er gratis pre-paid telefoonnummers? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik las wel over apps met een subscription model voor SMS nummers. Ik ben hier echter niet goed genoeg bekend mee. Vandaar ook mijn vraag hierJDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:55:
[...]
Nee, zelfs een Revolut waarbij je geld overmaakt naar een LT account vanaf EE account (NiceHash) is allemaal KYC. Daarna kan je wel bestellen wat je wil zonder dat er ooit een Rabobank tussen komt.
Edit: overigens kan ik op Twitch mijn account niet meer verifieren omdat mijn telefoonnummer niet "goed" is ofzo, ik vind dat koppelen van telefoon en e-mail wel aardig irritant worden.
Misschien moeten ze met goede (pre-paid) gratis telefoon nummers komen.
Eens per jaar zul je wel moeten voor je belastingaangifteanandus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:27:
Sorry, maar niet mee eens. Ik krijg het gevoel dat niemand eens in de achtergrond van zulke tokens kijkt. Ja er is veel meuk maar veel, heel veel tokens zijn geen ‘recht op blockchain gebruik’ maar in feite een investering in een project of zelfs bedrijf dat echt iets doet.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:14:
[...]
Mooie postDat geeft wat realiteitszin. Het probleem is natuurlijk dat we dit niet terugzien in crypto. "We" hadden voor de poen natuurlijk ook gewoon een zware tas altcoins moeten hebben. En misschien is Bitcoin wat dat betreft ook zwaar overgewaardeerd. De tijd zal het leren
En dividend?, er zijn echt heeeeeel veel bedrijven die geen dividend uitkeren. Vrijwel ieder bedrijf in de techsector geeft geen dividend end zeker de USA bedrijven swingen rustig 10-15% heen en weer.
Ja.. ik zit erin voor geld tuurlijk, maar ook serieus voor de tech. Maar misschien ben ik een uitzondering
LEBARA heeft wel gratis prepaid simkaartjesBumpy_NL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:25:
[...]
Ik zocht eigenlijk een gratis manier. Het is eigenlijk maar raar dat ze die gegevens nodig hebben.
[...]
Wellicht bestaan er gratis pre-paid telefoonnummers? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik las wel over apps met een subscription model voor SMS nummers. Ik ben hier echter niet goed genoeg bekend mee. Vandaar ook mijn vraag hier
https://mobile.lebara.com...2VyQvaEAAYASAAEgJw1_D_BwE
Ik ga hier ook deels akkoord mee. Neem het aangehaalde voorbeeld van Solana, ja de marketcap is hoog, maar er zijn wel echt usecases mogelijk en er zijn al veel developers mee gemoeid. Niet de meest decentrale munt, maar de verwerkingssnelheid o.a geeft echt tal van mogelijkheden. Het klopt dat die (unieke) usecases nu nog niet praktisch beschikbaar zijn. Maar dat is in de aandelen wereld toch ook? Kijk naar Tesla waar al de huidige waarde al van jaren op voorhand ingerekend was in hun aandelenkoers. Ik bekijk de fatsoenlijke crypto's eerder als een 'disruptive' bedrijf die potentieel de markt door elkaar kan schudden.JoebarRC schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:53:
[...]
Sorry, maar niet mee eens. Ik krijg het gevoel dat niemand eens in de achtergrond van zulke tokens kijkt. Ja er is veel meuk maar veel, heel veel tokens zijn geen ‘recht op blockchain gebruik’ maar in feite een investering in een project of zelfs bedrijf dat echt iets doet.
En dividend?, er zijn echt heeeeeel veel bedrijven die geen dividend uitkeren. Vrijwel ieder bedrijf in de techsector geeft geen dividend end zeker de USA bedrijven swingen rustig 10-15% heen en weer.
Ja.. ik zit erin voor geld tuurlijk, maar ook serieus voor de tech. Maar misschien ben ik een uitzondering
Daarom dat ik nog rustig blijf holden bij munten zoals bv. Solana, die zie ik nog een x2 of x3 doen tegen het eind van deze bull, ondanks de marketcap.
Ik dacht dat Lebara alleen werkte in Marokko.info33 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:57:
[...]
LEBARA heeft wel gratis prepaid simkaartjes
https://mobile.lebara.com...2VyQvaEAAYASAAEgJw1_D_BwE
*edit: toch besteld
edit2: onder de naam Dustin Ipje (DIPje), kijken hoe ver je daar mee komt.
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 27-11-2021 14:08 ]
Iedereen die zegt dat er nog meer beweegredenen zijn behalve keiharde cash lult wmb uit zijn/haar nek. Of zoekt veels te hard naar argumenten om het mooier te vertellen dan het is.JoebarRC schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:53:
Gestopt met lezen bij Ethereum (daarvoor nog enigszins eens met je punt over Solana). Typische maxi post. Als je Uniswap, DeFi staking protocollen en whatnot typeert als 'spelletjes' en weigert te snappen dat waarderingen van bedrijven en projecten tegenwoordig fundamenteel anders zijn dan vroeger, tja.BTC100K2021 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:45:
[...]
De gemiddelde alt (laten we zeggen, uit de top 50 CMC) staat gigantisch hoog. Neem SOLANA, die staat qua marketcap ongeveer gelijk aan de marktwaarde van Heineken of ING Group, mooie bedrijven met goede operationele winsten.
Laat ik het positief houden: ik vind het oprecht knap dat mensen met substantiële bedragen in alts nog nachtrust krijgen, het zijn allemaal luchtkastelen die op knappen staan (oké dat is niet helemaal positief). Ook voor Ethereum geldt dit: 0,0 daadwerkelijk nuttig gebruik nog (noem mij 1 bedrijf van enige grootte die ETH gebruikt voor een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering), alleen mooie verhalen over ETH 2.0 en wat spelletjes die draaien op ETH.
Er zijn zoveel IPOs op equity markten die veel weg hebben van bubbels en lege hulzen. Het is niet meer 1990, waarje een multiplier op de EBITDA plakt om tot een gedegen schatting van de marktkapitalisatie te komen. Of anderzijds door middel van cashflows verdisconteren tot een waardebepaling komt. Waarom je dan je pijlen richt op Ethereum is voor mij een raadsel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Daarna moet je dus alsnog de boel activeren/verifiërenJDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:01:
[...]
Ik dacht dat Lebara alleen werkte in Marokko.
*edit: toch besteld
edit2: onder de naam Dustin Ipje (DIPje), kijken hoe ver je daar mee komt.
https://mobile.lebara.com...aid-beltegoed-opwaarderen
Is dat werkelijk zo? Volgens mij is eigenlijk altijd de token het restproduct van de oplossing die de blockchain wil bieden. Maar stel dat de token een werkelijke usecase heeft. Dan is dit alsnog niet een aandeel in het achterliggende bedrijf. Het is onderdeel van een product of een project. Het bedrijf die het product/project heeft gemaakt kan ten alle tijden de regels veranderen, of een totaal andere richting in slaan. Als token holder heb je volgens mij helemaal niksJoebarRC schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:53:
[...]
Sorry, maar niet mee eens. Ik krijg het gevoel dat niemand eens in de achtergrond van zulke tokens kijkt. Ja er is veel meuk maar veel, heel veel tokens zijn geen ‘recht op blockchain gebruik’ maar in feite een investering in een project of zelfs bedrijf dat echt iets doet.
asvogel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:31:
[...]
Ik was vooral op zoek naar alternatieve manieren, niet zozeer naar hoe het op te lossen was door er extra geld tegenaan te gooien. Dan kan ik ook ETH gaan versturen, natuurlijk...
Je argument 'je kunt dat in een trade weer goedmaken' vind ik trouwens een gevaarlijke gedachte. Dan zou de prijs voor wat dan ook niet meer uitmaken, want je kunt dat met een trade (of een paar, of een heleboel) toch weer goedmaken. Helaas: Trades hebben ook een risico!
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 27-11-2021 14:34 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er zit een hoop geld in deze protocollen. Maar zoals hij aangeeft. Kom eens met een voorbeeld waarbij bedrijf kritische processen afhankelijk zijn van een Uniswap of andere random DeFi protocol. Het zijn toch momenteel gewoon spelletjes van particulieren die gewoon proberen hier wat winst uit te halen, ofniet?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:16:
Als je Uniswap, DeFi staking protocollen en whatnot typeert als 'spelletjes' en weigert te snappen dat waarderingen van bedrijven en projecten tegenwoordig fundamenteel anders zijn dan vroeger, tja.
En iets waarderen. Laten we Uniswap als voorbeeld nemen. Als jij veel UNI tokens koopt heb je totaal geen aandeel in het product. Je maakt geen aanspraak op de broncode, je bent niet mede eigenaar over het protocol. Het enige dat je hebt is een ERC20 token.
Je zou kunnen stellen dat de huidige waarderingen van de bedrijven ook mijlenver op de werkelijkheid zijn vooruit gelopen. Ligt dit perse aan de bedrijven of aan de achterliggende problemen die de wereld teisteren en waar sinds 2008 en waarvoor er een doodlopende monetaire weg als oplossing is gekozen ?BTC100K2021 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:45:
[...]
Het is relatief nieuwe techniek. De markt ervoor is in ontwikkeling, net zoals dat voor zoveel zaken is. De vraag is eerder of we er met de 'oude' waarderingsmodellen naar moeten kijken. Dus ook daar doet zich ontwikkeling voor. Het is allemaal nog zo in het begin stadium dat er met geen mogelijkheid een vast model van waarderen aan vast te plakken is.
Althans dat denk ik , en ik heb veel te weinig kennis van modelleren om daar eigenlijk iets van te vinden.
Context: ik zat net muziek te luisteren via mijn mooie kwaliteitsspeakers en dacht eraan hoe trots ik 10 jaar geleden was op deze "dure" speakers, als ik nu denk hoe "duur" ze waren is dat eigenlijk niets.
[ Voor 62% gewijzigd door JDx op 27-11-2021 14:38 ]
Nog even leunen op de 55.1 van vanmorgen en dan kan het.
HumblebragJDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:36:
Wanneer kan je BTC rechtstreeks storten op de Rabobank?![]()
![]()
Context: ik zat net muziek te luisteren via mijn mooie kwaliteitsspeakers en dacht eraan hoe trots ik 10 jaar geleden was op deze "dure" speakers, als ik nu denk hoe "duur" ze waren is dat eigenlijk niets.
Ik neem aan dat crypto.com dit gefinancieerd heeft door liquidity te providen tijdens de eerste dagen na introductie van een nieuwe coin op de exchange.
Op dit moment is de prijs bijna hetzelfde trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door ETH2.0 op 27-11-2021 14:57 ]
Hij hoovert lang genoeg op 55kJDx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:45:
[...]
Nog even leunen op de 55.1 van vanmorgen en dan kan het.
Ik kan 'm even niet embedden maar ik vind dit een prachtige uitleg en visualisatie van hetgeen menigeen hier wel door heeft: de migration of capital.
Beetje hopium op deze grijze dag kan sowieso geen kwaad.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
astu:NeoflexNL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:04:
YouTube: Michael Saylor Bitcoin - Everything Else Is Collapsing Already
Ik kan 'm even niet embedden maar ik vind dit een prachtige uitleg en visualisatie van hetgeen menigeen hier wel door heeft: de migration of capital.
Beetje hopium op deze grijze dag kan sowieso geen kwaad.
[YouTube: Michael Saylor Bitcoin - Everything Else Is Collapsing Already]
nothing stops this train
Was er in 1x doorheen, heb al meerdere keren wat verstuurd en dag later stond het erop.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:13:
Sinds gisteren bezig geweest om m’n adres te verifieren bij AdvCash. 16 documenten verder eindelijk geverifieerd. Steeds een andere reden waarom het niet goed genoeg was. Bij de 16e keer het 1ste document opnieuw gestuurd en toen was het ineens wel goed genoeg.
![]()
![]()
Nu nog ff twijfelen of ik hier 10k naar toe durf te sturen. Maar ja, als CZ het approved zal het wel goed zijn toch.
Als het Mariah of Lionel Richie is dan mag dat.
roflexx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:55:
En weer onder de 55k. Denk 48k soon
:fill(white):strip_exif()/f/image/3f1oQOXk3OHxlotfHw9FsAD3.png?f=user_large)
Alleen met nog meer corona fud oid.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 27-11-2021 16:01 ]
Zero.
Governance tokens hebben wel degelijk een waarde. Denk aan stemrecht en rewards. En bij een cross chain dex aggregator als Rubic gebruik je de native tokens voor fees, bijvoorbeeld. Er zijn meer voorbeelden te bedenken.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:29:
[...]
Er zit een hoop geld in deze protocollen. Maar zoals hij aangeeft. Kom eens met een voorbeeld waarbij bedrijf kritische processen afhankelijk zijn van een Uniswap of andere random DeFi protocol. Het zijn toch momenteel gewoon spelletjes van particulieren die gewoon proberen hier wat winst uit te halen, ofniet?
En iets waarderen. Laten we Uniswap als voorbeeld nemen. Als jij veel UNI tokens koopt heb je totaal geen aandeel in het product. Je maakt geen aanspraak op de broncode, je bent niet mede eigenaar over het protocol. Het enige dat je hebt is een ERC20 token.
Het waarderen van Uniswap als project is een heel ander verhaal. En dat is het punt dat ik probeer te maken: de waarde uitdrukken van een dex is veel complexer dan alleen de daadwerkelijke onderliggende swaps die er mee gemoeid gaan. Smart contracts en verwante technologie hoeven nog niet en masse geadopteerd zijn om op dit moment waarde te hebben.
En dan kom je in de parallele wereld van equity markten terecht: de SPACs die in waarde worden opgeblazen zonder dat er 1 product is geleverd, kijk naar Lucid bijvoorbeeld.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik zit er in voor het geld, maar probeer wel pareltjes te vinden voor een percentage PF welke ik support omdat ik het mooie projecten vind. Zo zit iedereen er op een andere manier in. De een volledig voor de centen, de ander voor een stukje "tech" en heel veel zitten daar tussenin.Skybullet schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:02:
[...]
Iedereen die zegt dat er nog meer beweegredenen zijn behalve keiharde cash lult wmb uit zijn/haar nek. Of zoekt veels te hard naar argumenten om het mooier te vertellen dan het is.
Om dan gelijk te stellen dat iedereen die iets anders beweerd uit zijn nek lult of zaken probeert mooier te maken is echt weer zo'n "stoere taal" stelling. Accepteer nu gewoon eens dat niet iedereen hetzelfde is. Verruim je blik eens een keertje, is niet eng, kan echt heel mooi zijn.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als dat gebeurd hebben we wel een pobleempje als in bear trend is dan wel ingezet. We moeten boven de 52K blijven.roflexx schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:55:
En weer onder de 55k. Denk 48k soon
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
tja en nu is ie omhoog gegaan, soms moet je gewoon kopen als je er vertrouwen in hebt op lange termijn 😌
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!