Is this @A87 ?
Helaas alleen 2 buy orders gehit en geen sell van mijn btc wat betekend dat de weg niet omhoog is ingezet nog
.
Corona fud, alles zakt. Hopelijk geen -50% zoals vorig jaar.GeeMoney schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:36:
Helaas alleen 2 buy orders gehit en geen sell van mijn btc wat betekend dat de weg niet omhoog is ingezet nog.
Ben er echt wel klaar mee hoor.. accepteer corona en door mensen.
Zero.
Mijn USDC withdrawal ging ook zonder problemen. Ik verwacht dat er geen problemen zijn, maar toch voor de zekerheid wat weg gehaald.sjorremans schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:49:
Dat van Celcius klinkt niet al te best. Ik ga er gelijk mijn klein plukje BTC, DOT en LUNA daar weg halen. Helaas had ik voor BTC en DOT nog geen withdrawel adres ingesteld, mag je dus lekker 24 uur wachten.
Even snel op twitter gekeken en lees al verhalen over dat mensen niet hun coins er af kunnen halen..
Voor nu is het nog wel gelukt op LUNA weg te halen.. dus op hoop van zegen dat ik er morgen de rest ook nog weg kan halen
Prachtig hoe het uiteindelijk allemaal emotie is he? Allemaal boeken vol geschreven met ingewikkelde grafieken, TA's, theorieën... maar als er ergens een Chinees het benauwd krijgt van een nieuwe Corona variant, flooooooop - 3%.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:38:
[...]
Corona fud, alles zakt. Hopelijk geen -50% zoals vorig jaar.
Ben er echt wel klaar mee hoor.. accepteer corona en door mensen.
Of als Musk iets over zijn hondje tweet.
Ik lift wel mee maar deze markt is VERRE van volwassen. (Misschien geldt hetzelfde wel voor stonks hoor maar daar heb ik zo mogelijk nog minder verstand van dan crypto). Maar soms denk ik wel eens dat je beter psycholoog dan econoom kan zijn om deze markt te snappen...
Alles is dan onvolwassen.. Ik zie net de Olie prijs 5 dollar naar beneden knallen.. Ook de normale markt reageert precies hetzelfde. Al die ADHD beleggers houden niet van enige vorm van onzekerheid..Servor schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:43:
[...]
Prachtig hoe het uiteindelijk allemaal emotie is he? Allemaal boeken vol geschreven met ingewikkelde grafieken, TA's, theorieën... maar als er ergens een Chinees het benauwd krijgt van een nieuwe Corona variant, flooooooop - 3%.
Of als Musk iets over zijn hondje tweet.
Ik lift wel mee maar deze markt is VERRE van volwassen. (Misschien geldt hetzelfde wel voor stonks hoor maar daar heb ik zo mogelijk nog minder verstand van dan crypto). Maar soms denk ik wel eens dat je beter psycholoog dan econoom kan zijn om deze markt te snappen...
Het positive momentum is weer volledig weg binnen 1 dag.
En goud als veilige vluchthaven gaat omhoog. Wordt tijd dat btc dat stokje overneemtJoebarRC schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:46:
[...]
Alles is dan onvolwassen.. Ik zie net de Olie prijs 5 dollar naar beneden knallen.. Ook de normale markt reageert precies hetzelfde. Al die ADHD beleggers houden niet van enige vorm van onzekerheid..
Het positive momentum is weer volledig weg binnen 1 dag.
Vandaag Black Friday kortingen.
Maandag Cypher Monday moon.
Maandag Cypher Monday moon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
roflexx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:50:
Ach weer een dipje. Lekker.
Ah misschien ga ik dan ook de periode meemaken dat alles in de uitverkoop is en 10x winsten kan gaan meemaken
Plof -6% op celr in die ene seconde.
Verkoopt er iemand plots 10x normale volume ineens.
Nee, dat heet BTC dipjeMasstje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:55:
Plof -6% op celr in die ene seconde.
btc -2 = shitoin x3
Speciale rekenmachine hebben die whales
Beurzen ook naar de koekoek door de nieuwe Corona variant
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik zie koopmogelijkheden aankomenJDx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:03:
Ze zijn knettergek. En nee ik ben geen wappie, maar wel een realist.JDx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:03:
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 09:06 ]
Zero.
Ze moeten zich niet zo aanstellen met die coronavarianten.
JDx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:03:
Verwijderd
Ik ben aan alphamaxi. Delta is maar een slap aftreksel van alpha bedoelt om noobs rekt te laten gaan.
Die cursor is echt naar
54.8
38.1 hoorde ik vanmorgen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ik gok 55.5, als die breek is het zeker 52-53 zone
moet wel zeggen dat er nu volume is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het zou wel lekker zijn die 60 range weer in te gaan. Van de afgelopen anderhalve week worden we niet echt vrolijk en dan moeten we lichtpuntjes gaan zoeken zoals: er wordt nu in ieder geval een bredere support gemaakt....anti elppa schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:12:
[...]
ik gok 55.5, als die breek is het zeker 52-53 zone
moet wel zeggen dat er nu volume is
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Klopt inderdaad wel, misschien gaan we hier later support vinden als de bear komt...Ngangatar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:14:
[...]
Het zou wel lekker zijn die 60 range weer in te gaan. Van de afgelopen anderhalve week worden we niet echt vrolijk en dan moeten we lichtpuntjes gaan zoeken zoals: er wordt nu in ieder geval een bredere support gemaakt....
dit is wel door die covid bende, dat is wel duidelijk iig. Eens zien of ik in de 52-53 zone weer een long open
Nieuwe covid variant zou toch juist bullish moeten zijn, je kunt nóg minder je fiat uitgeven aan leuke dingen door lockdowns.. dus waarom halen de mensen dan hun geld uit stocks en crypto? Snap de relatie nooit zo en geloof er geen zak van.
Paniek zaaien, vinden ze leuk.Vis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:24:
Nieuwe covid variant zou toch juist bullish moeten zijn, je kunt nóg minder je fiat uitgeven aan leuke dingen door lockdowns.. dus waarom halen de mensen dan hun geld uit stocks en crypto? Snap de relatie nooit zo en geloof er geen zak van.
Zero.
is gewoon paniek, mensen denken dat het down gaat dus sellen ze, waarna er meer mensen sellen, waarna er wat leverage posities vallen enz enz shit loop continuesVis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:24:
Die mensen denken nog dat je spaargeld op de bank hebben het veiligst is in tijden van crisis. Schijnbaar heeft de FED ook iets geroepen over het minder snel bijprinten van geld (moneyprinter still goes brrrr but just a little slower) waardoor er weer paniek ontstaat, dat is vanuit hetzelfde ouderwetse denken volgens mij.Vis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:24:
Slecht wereldnieuws -> koersen crashen, slaat inderdaad nergens op, het zal wel in het algehele negatieve denken zitten, gevoelsmatig, oh alles gaat slecht met de wereld, laat ik mijn geld er maar uit halen.Vis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:24:
Ofzo.
Black Friday sale bij crypto.com. Fijn hoor. Alleen de app loopt vast.
Ik gok op een stuiter op de 1D MA99. Hopelijk is het een goeie black friday-aankoop
Ga je prikje halen en accepteer daarna gewoon dat mensen ziek kunnen worden en sommige erger dan anderen. Cest la vie.
Zero.
Sorry zal ik uitloggen?knakworst schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:31:
Black Friday sale bij crypto.com. Fijn hoor. Alleen de app loopt vast.
Geen isues met de app trouwens
Dot 35. Ik dacht als er lekker veel vaststaat daalt het minder hard. Niet dus.
En morgen weer het nieuws dat het toch wel meevalt en hoppa alles omhoog.JDx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:30:
[...]
Slecht wereldnieuws -> koersen crashen, slaat inderdaad nergens op, het zal wel in het algehele negatieve denken zitten, gevoelsmatig, oh alles gaat slecht met de wereld, laat ik mijn geld er maar uit halen.
Ofzo.
Zero.
Ja dus zorgen dat je goede buy orders zetPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:32:
[...]
En morgen weer het nieuws dat het toch wel meevalt en hoppa alles omhoog.
En op het juiste moment volop long gaan.
En dan dipt ie toch verder met een vette wick naar beneden zodat je duur uit bent en ook je long posities nog eens geliquideerd worden. Huilend het weekend in, love it!
Die doet wel even pijn hier moet ik zeggen. Mijn positie daar in is misschien toch wat te groot.knakworst schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:32:
Is er al iets meer bekend? Het lijkt mij inderdaad FUD, maar het doet zijn werk want ik ben er niet gerust op.Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:40:
Nieuwe Tether (en Celsius) FUD.
[...]
Niet erg fraai. Hopelijk wordt het gezien als FUD en niets meer.
Begin een beetje haat/liefde te krijgen met DOT/KSM.....knakworst schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:32:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik ben pas bij 12 USD. voor het eerst ingestapt bij DOT. Dus ik voel het niet zo gelukkig.Wom schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:34:
[...]
Die doet wel even pijn hier moet ik zeggen. Mijn positie daar in is misschien toch wat te groot.
Gewoon bijkopen als hij nog verder zakt.... MOON!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik weet niet maar bij de Zuid-Afrikaanse variant zie ik meteen enge beelden voor me.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:32:
[...]
En morgen weer het nieuws dat het toch wel meevalt en hoppa alles omhoog.
Gelukkig kan ie wel Nederlands.
okIk geloof niet echt van dit soort patronen, lijkt me veel te ver gezocht, maar het is wel komisch dit tegen te komen. Anyway, moon soon, geen shakeouts meer, lazer op met je verlopende futures, we worden gewoon allemaal rijk, behalve degenen die de dip willen kopen want die komt er dankzij Adam en Eva nooit weer.
Dat heet Ebola.JDx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:35:
[...]
Ik weet niet maar bij de Zuid-Afrikaanse variant zie ik meteen enge beelden voor me.
Gelukkig kan ie wel Nederlands.
Ja en Malaria en Lepra, als kind vond ik dat doodeng op het journaal die beelden.
Vergeten te vermelden dat ik meer hopium dan sats bezit, excuses!
Bounce op 55K was ook maar mager, dus dat wordt zakken
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Haha, de koek is nog niet op.. gaan we dan toch echt naar de 52/53K?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bitcoin heeft een BLACKFRIDAY korting! Koop nu!
(net als een hoop andere crypto)
(net als een hoop andere crypto)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dropping like a stone!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dip maar maar beetje, I'm ready.
Gotta buy buy buy!
[Video: https://getyarn.io/yarn-clip/a0ef6857-bf78-4b97-babf-1c73ec526e85]
Gotta buy buy buy!
[Video: https://getyarn.io/yarn-clip/a0ef6857-bf78-4b97-babf-1c73ec526e85]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zullen we dan wel afspreken dat het hiermee klaar is met de: ik wil nog lager want buy niet gehaald, eerst nog een ma lager testen want dan pas genoeg in kunnen slaan.
Grijp nu je kans want als we straks omhoog gaan is ben je te laat.
Grijp nu je kans want als we straks omhoog gaan is ben je te laat.
Die 53k gaan we vandaag wel zien ja. Daarna hopelijk weer bouncen en dan voor goed en altijd voorbij de 60k zone. Hopium modus aan.
Haha, ja dat was duidelijk. Love the enthousiasmYES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:37:
[...]
Vergeten te vermelden dat ik meer hopium dan sats bezit, excuses!
CRO 67 cent. Lijkt mooi instapmoment. Nfa gezien het een maand geleden op 20 cent stond...
Oei, BTC gaat wel erg ver naar beneden. Gelukkig heb ik als best practice de stoploss staan na wat tegenvallers uit het verleden.
En juist nu duurt de bitvavo storting laaaaang...
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ach het is niet zo zeer dat ik het serieus meende hoor, ik ouwehoer ook vaak omdat je het toch niet kan weten.Aarle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:44:
[...]
Haha, ja dat was duidelijk. Love the enthousiasm
Nu krijg je ineens een gerucht (of is het officieel gezegd, ik weet het niet eens over minder geld bij printen, een nieuwe COVID variant en ineens flikkert alles in elkaar.
Punt is wel dat ik door wat meer met charts bezig te zijn en iets meer te lezen wel relatief vroeg vrijwel al mijn posities in alts heb gesloten en dat verlies vooralsnog beperkt heb
Heb het overigens wel in sats omgezet, dat omzetten naar dollars en lager weer inkopen is me nog nooit echt goed afgegaan dus ik blijf mooi in BTC zitten.
Misschien gooi ik later vandaag wel mijn laatste flufje busd ergens in..
Zero.
Verwijderd
toch niet in van die internetmuntjes?Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:50:
Misschien gooi ik later vandaag wel mijn laatste flufje busd ergens in..
zo gaat het meestal ja ;-)YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:33:
[...]
Ja dus zorgen dat je goede buy orders zet![]()
En op het juiste moment volop long gaan.
En dan dipt ie toch verder met een vette wick naar beneden zodat je duur uit bent en ook je long posities nog eens geliquideerd worden. Huilend het weekend in, love it!
Nee joh, ben je gek! Gewoon in een leuke blackfriday deal wat ik helemaal niet nodig heb.. een nutteloze gadget of zo.
Zero.
Vast wel/niet.Aarle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:53:
Ik ben geneigd heeel veeel dot te kopen nu. Verstandig?
Zero.
Je weet onderhand toch wel dat als je gaat storten op moment dat het crasht je te laat bent?Khaelos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:49:
En juist nu duurt de bitvavo storting laaaaang...
Altijd zelf blijven nadenken
Dit heeft de markt nodig om verder te stijgen, gezonde correctie. iemand nog meer open deuren?
Zero.
Jup altijd wat BUSD of EUR paraat hebbenJordydG1998 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:56:
[...]
Je weet onderhand toch wel dat als je gaat storten op moment dat het crasht je te laat bent?
Klinkt niet echt alsof er een plan achter zit noch dat je astrologie hebt gedaan op de charts. NFA, maar alts kopen als Bitcoin aan het corrigeren is, is vrij risky.Aarle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:53:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat ligt er aan.Aarle schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:53:
Hoeveel heb je te besteden, hoe lang kun je je geld missen, hoe snel wil je winst pakken, wat doe je als ‘ie over een jaar op -80% zou staan vanaf ATH, waar zou je een stop loss zetten en hoe vaak kom je bij de Bruna?
Dat soort vragen.
Maktub
extreme risk, extreme reward of extremely rekt.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
[...]
Klinkt niet echt alsof er een plan achter zit noch dat je astrologie hebt gedaan op de charts. NFA, maar alts kopen als Bitcoin aan het corrigeren is, is vrij risky.
Zero.
Bitcoin fixes thisPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
Dit heeft de markt nodig om verder te stijgen, gezonde correctie. iemand nog meer open deuren?
55k babe!
ps. vannavond 60k, ik zeg het alvast.
Geen financieel advies.
Geen financieel advies.
[ Voor 79% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 10:00 ]
Zero.
Kijk, het glas is altijd half vol! Goed bezig that's the spiritPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
Organische correctiePelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
Ah yes, de equity markten zien er namelijk wel top uit!Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wil je Bitcoin bijkopen, duurt het vet lang voordat bitvavo je storting verwerkt...
noch medisch adviesPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:59:
55k babe!
Geen financieel advies.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Lees alle berichten hierboven.Victor Belli schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:00:
Wil je Bitcoin bijkopen, duurt het vet lang voordat bitvavo je storting verwerkt...
Maar goed nieuws toch? Dan is het druk - dus kom maar op met je maagdelijke centjes.
Ho eens even, heb je mijn andere bericht ook gelezen.Vis schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:59:
[...]
Kijk, het glas is altijd half vol! Goed bezig that's the spirit
Zero.
Doen ze express zodat je zo nog goedkoper kan inkopenVictor Belli schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:00:
Oh oh ik heb er nog 1.... "weak hands moeten eruit..."Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:57:
UberLurker Departement #GG.
Wat leuk, bitcoin is ook in de uitverkoop op Black Friday 
Maar dat grapje is vast al voorbij gekomen vandaag
Maar dat grapje is vast al voorbij gekomen vandaag
[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 26-11-2021 10:03 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Keur je m goed, of moeten we dat laatste tikje nog hebben?zwembroek schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:07:
Het valt me mee dat Bitcoin de ma99 nog niet heeft aangetikt. We blijven maar aanmodderen op deze manier.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gSHtGidU937NAluaqGLw2Brw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lmDwODunvN1zFduWLICWlr1E.jpg?f=fotoalbum_large)