Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 110 ... 139 Laatste
Acties:

• Pelox
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Twee Dee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:02:
De eerste listing van KILT is een feit, staat op ongeveer $11.

Ben benieuwd wat er gebeurt zodra de listing op grote exchanges plaatsvindt én de crowdloaners hun rewards krijgen. Ik ga ze zelf in ieder geval nog even vasthouden, kijken of er ergens nog mee gestaket kan worden.
Hoeveel van die kilt krijg je per ksm?

Al gevonden.. +25 per ksm.

Sell the dip

• twit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:47

twit

Gentoo :9

Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:43:
Portfolio ATH door wederom een pumpende microcap. Mixed feelings omdat ik maar beperkt winst ga nemen en omdat dit risicomanagement technisch nergens op slaat :D
wow @ portfolio ATH. Ik bedoel ik heb , gelukkig, ook een erg mooie dag maar ik sta nog zeker 16% lager. Zegt wat over hoe goed bepaalde alts het gedaan hebben (of hoe goed je trade :) ).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• pletter
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
@MaStar lekker verdienen zo 🤣

• Skrunsies
  • Registratie: maart 2021
  • Nu online
ybos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:27:
[...]

Er zijn wel deftiger beloftes hier gedaan dan dat :Y O-)
Ach ik ben de beroerdste niet. Servetjes voor iedereen *O*

( Insert meme Oprah Winfrey )

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16:55
Skrunsies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:07:
[...]

Ach ik ben de beroerdste niet. Servetjes voor iedereen *O*

( Insert meme Oprah Winfrey )
Waar is de tijd gebleven dat er werd gesmeten met ducati's :?

We zijn diep gezonken... Bij zieke gains worden gratis servetjes uitgedeeld :/

• Jedi_Pimp
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:43
twit schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:00:
[...]

wow @ portfolio ATH. Ik bedoel ik heb , gelukkig, ook een erg mooie dag maar ik sta nog zeker 16% lager. Zegt wat over hoe goed bepaalde alts het gedaan hebben (of hoe goed je trade :) ).
Thanks, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit dus puur komt door de microcaps of 'moonbags' die het goed doen. Trading pot staat op bijna het niveau van een week geleden toen BTC nog op 66k stond, dus dat gaat op zich ook prima maar dat zou zeker nog beter kunnen (en moeten) :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• info33
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:45
iemand enig idee van de MATIC up ?

• Da_maniaC
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17:18

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Verdomme BTC, op Dip Donderdag ga je klimmen..... ik had juist gehoopt op een laatste dipje voor mijn buy order. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• twit

twit

Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:14:
[...]

Thanks, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit dus puur komt door de microcaps of 'moonbags' die het goed doen. Trading pot staat op bijna het niveau van een week geleden toen BTC nog op 66k stond, dus dat gaat op zich ook prima maar dat zou zeker nog beter kunnen (en moeten) :)
Hehe ach het maakt niet uit hoe , als we maar rijker worden in fiat of sat value of allebei. Ik zie net dat mijn eeuwige hold portfolio (ik heb ook maar 1 pf :) ) toch een serieuze hoeveelheid btc sats hoger staat. Dat had ik eigenlijk niet zo in de gaten maar met een btc koers van 69k zou mijn PF ook een serieuze ATH maken ten opzichte van de vorige keer dat BTC 69k stond. Dat zegt een hoop over hoe ook de grote alts (ETH, BNB) het gedaan hebben _/-\o_

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Servor
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Trouwens, je beseft het je niet, maar we zijn nog maar 1 candle van 10K van de 69200 mensen! Dus.

• Eegee
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:40

Eegee

2015-2020

info33 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:19:
Kweenie, misschien de 20% APY bij Nexo?

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Wijnand1980 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:47:
[...]

Niemand anders die zijn BTC vanaf Binance naar de ledger haalt?
Hier stond eerst leger en ik kon maar geen gepaste inkoppertje vinden dus heb ik hem ook niet gemaakt maar dat is niet erg want mijn PF stijgt en dat maakt me redelijk vrolijk.

• GioStyle
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Da_maniaC schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:20:
Verdomme BTC, op Dip Donderdag ga je klimmen..... ik had juist gehoopt op een laatste dipje voor mijn buy order. :(
Je hebt sinds mei je kans gehad… :D

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Ngangatar

Noob at heart

Khaelos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:25:
[...]

Mijn volgende melding van nieuwe ath staat op 4900$ maar vooruit dan maar.

ETH JUST HIT 4500$!
[Afbeelding]
Bedankt voor deze lichtpunten in donkere dagen.

Amateur Boomer

• NeoflexNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01-12 21:59
info33 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:19:
Mooody had het laatst over. Think that's why!

“Don’t wait to buy Bitcoin. Buy Bitcoin and wait.”

• zwembroek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:13
GioStyle schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:24:
[...]

Je hebt sinds mei je kans gehad… :D
Het is maar net hoe je trade. De ma99 en bullmarket support band testen was en is nog steeds een mogelijkheid. Ik zit in een fase waarbij ik pas instap wanneer we of de ma99 hebben getest of boven de 62k uitbreken. Ik ben tevreden met mijn winsten deze bull en ben daarom extra voorzichtig. Dus uitspraken als je hebt sinds mei je kans gehad is te makkelijk. Wat als we door de bullmarket support band zouden zakken en niet bouncen? Dan is het ook te makkelijk om te zeggen van ja je wist dat we al een tijd tussen twee belangrijke support lijnen in hangen. Dan kan het twee kanten op gaan. Maar wellicht ben ik in deze fase te voorzichtig.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:35:
[...]

Het is maar net hoe je trade. De ma99 en bullmarket support band testen was en is nog steeds een mogelijkheid. Ik zit in een fase waarbij ik pas instap wanneer we of de ma99 hebben getest of boven de 62k uitbreken. Ik ben tevreden met mijn winsten deze bull en ben daarom extra voorzichtig. Dus uitspraken als je hebt sinds mei je kans gehad is te makkelijk. Wat als we door de bullmarket support band zouden zakken en niet bouncen? Dan is het ook te makkelijk om te zeggen van ja je wist dat we al een tijd tussen twee belangrijke support lijnen in hangen. Dan kan het twee kanten op gaan. Maar wellicht ben ik in deze fase te voorzichtig.
Nope…

Ik vind het ook lastig. Zit er nog maar een jaartje bij en wou graag x bedrag hebben. Dan in fiat en wachten op de beer.

Ik zit nog ‘maar’ op 25% van wat ik graag zou willen hebben. Maar snap dat wanneer er mensen zijn die tevreden zijn. Even wachten.

Denk zelfs heel erg verstandig. Je hebt het eerder mee gemaakt.

Misschien dat ik je over 5 jaar kan ondersteunen wanneer er dan nieuwe mensen zijn en ik op mijn bek ben gegaan.

d:)b

• Skrunsies
  • Nu online
ybos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:12:
[...]

Waar is de tijd gebleven dat er werd gesmeten met ducati's :?

We zijn diep gezonken... Bij zieke gains worden gratis servetjes uitgedeeld :/
Die tijd heb ik nog niet meegemaakt :'(

• GioStyle
  • Nu online
[...]

Fair enough, achteraf gezien is het altijd makkelijk praten. Bij BTC zit ik er gemiddeld onder de 50k in, dus heb nog een gezonde buffer om met stoplosses winsten te verzilveren.

• NeoflexNL
Jumbo thuisbezorgd aan de deur, VISA kaartje dr in en weer lekker 5 goedkope CRO'tjes gescoord.

Ik vind helemaal mooi.

• Wiley99
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 17:18
Wijnand1980 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:47:
[...]

Niemand anders die zijn BTC vanaf Binance naar de ledger haalt?
Ik was eigenlijk benieuwd waarom je niet van Bitvavo naar je Ledger zou kunnen gaan... Kon niet vinden op hun site hoe je hardware wallet bij hen verifieert?

Tevens, zat gisteren 'The protege' te kijken, leuk tijdverdrijf, maar met Samuel L Jackson die weer eens een van zijn trademark preken houdt. Ik was afgeleid en dacht aan Tweakers en muntjes want zijn naam in die film: Moody.

Ik lees teveel mee hier...

[Voor 26% gewijzigd door Wiley99 op 25-11-2021 20:19]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform

• Jedi_Pimp
[...]

Nee hoor, vind dit een weloverwogen analyse en lees niets raars. Maar als ik je toch één advies mag geven: probeer je ranges iets te verdunnen. Je zegt dat je met een bounce op de support band zal inkopen. Helemaal eens, alleen probeer ik daar persoonlijk al de bounce te frontrunnen door op bijvoorbeeld 54800, 54500 en 54200 buy orders te zetten met een strakke S/L.

Zelfde geldt voor de 62k. Eens, de trend is nog steeds dalende totdat we wat levels gaan gainen (gainen betekent minstens 1 HTF close zoals de 4h) en wellicht zelfs houden als support. Waar jij het hebt over 62k, kijk ik echter ook al naar 60.5k.

Dit verhoogt de kans om in positie te komen. Aan de andere kant vergt het wel meer aandacht en gedoe. Als je daar geen zin in hebt, is jouw strategie echt meer dan prima. De prijsactie van vandaag kan een dikke fake-out zijn en de kans dat we 52k gaan testen is wat mij betreft nog steeds groter dan 50%.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Jedi_Pimp
NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:05:
Jumbo thuisbezorgd aan de deur, VISA kaartje dr in en weer lekker 5 goedkope CRO'tjes gescoord.

Ik vind helemaal mooi.
Schreeuw je dan ook 'DIKKE CRO!' als je de deur opendoet en snel weer naar binnen rent?

• NeoflexNL
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:18:
[...]

Schreeuw je dan ook 'DIKKE CRO!' als je de deur opendoet en snel weer naar binnen rent?
Haha! Moet ie wel eerst het spul hebben uitgeladen

• Mozes123
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17:09
Pumpje GALA

• rangatang
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Lees net ook het bericht over dat Moonbeam die DOT auction heeft gewonnen. Ik heb paar weken geleden tijdens de 'warm up periode' ook wat DOT in die slot auction gegooid op Binance en op Moonbeam gestemd, maar geen idee of en zo ja wat ik op dit moment moet doen.

Ik zie nu onder DOT slot auction het aantal DOTS, een redemption date in 2023 en mogelijkheid om rewards te claimen.

Advies welkom.

• roflexx
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
rangatang schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:44:
Lees net ook het bericht over dat Moonbeam die DOT auction heeft gewonnen. Ik heb paar weken geleden tijdens de 'warm up periode' ook wat DOT in die slot auction gegooid op Binance en op Moonbeam gestemd, maar geen idee of en zo ja wat ik op dit moment moet doen.

Ik zie nu onder DOT slot auction het aantal DOTS, een redemption date in 2023 en mogelijkheid om rewards te claimen.

Advies welkom.
Volgens krijg je automatisch je rewards in je wallet, geen idee wanneer.

• Pelox
  • Nu online
rangatang schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:44:

Advies welkom.
Moonbeam heeft ook schijnbaar haar rewards verdubbeld dus dat is wel lekker.

Sell the dip

• rangatang
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:48:
[...]

Volgens krijg je automatisch je rewards in je wallet, geen idee wanneer.
Dank. Dus hoef niet op die claim button te klikken? Bang dat ik dan namelijk mezelf uit die pool gooi ofzo.

• zwembroek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:13
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:17:
[...]

Aan de andere kant vergt het wel meer aandacht en gedoe.
Precies dit. Ik ben er anders te veel mee bezig en mijn thuiswerk heeft er al teveel onder geleden. Ik vind deze range te lastig om te traden. Vorige week wel geprobeerd maar toen was het echt volatiel en gingen twee trades mis. Dus vandaar even wat meer zekerheid in hoeverre dat mogelijk is. :) Heb mijn buy orders geladderd in de 54/53/52k range. Maar ik stap net zo graag op 62k in en rond de ATH misschien weer met de helft eruit. Tenzij we meteen door de 70k knallen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• pletter
  • Nu online
Sja had maar request gekocht doet meer als BTC op het moment😁

• Visca
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:51
Heel goed, even een klein stukje sideways om weer netjes op de door mij getekende pijl uit te komen. Kunnen we straks de raket weer starten!

• Chaes
  • Laatst online: 16:58

Chaes

#HODL

pletter schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:10:
Sja had maar request gekocht doet meer als BTC op het moment😁
Zoom eens uit. Gewoon een ordinaire pump en dump. Ik heb deze token nog in 2017-2018 gehad. Stelt weinig voor.

• Aarebe1
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 01-12 21:44
Visca schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:13:
[...]

Heel goed, even een klein stukje sideways om weer netjes op de door mij getekende pijl uit te komen. Kunnen we straks de raket weer starten!
[Afbeelding]
Zaterdag 98k?
Dan bel ik de lambo dealer vast.

• Wijnand1980
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16:20
Wiley99 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:12:
[...]

Ik was eigenlijk benieuwd waarom je niet van Bitvavo naar je Ledger zou kunnen gaan... Kon niet vinden op hun site hoe je hardware wallet bij hen verifieert?

Tevens, zat gisteren 'The protege' te kijken, leuk tijdverdrijf, maar met Samuel L Jackson die weer eens een van zijn trademark preken houdt. Ik was afgeleid en dacht aan Tweakers en muntjes want zijn naam in die film: Moody.

Ik lees teveel mee hier...
Bij Bitvavo moet je adressen verifiëren door een filmpje te maken van je desktop waarop je je adres laat zien.
Behalve dat ik niet eens weet hoe dit met mijn ledger te doen met een ledger (is het überhaupt mogelijk?) stuit het me ook nogal tegen de borst.
Binance werkt niet, vanuit trustwallet gaat het denk ik alleen met BTCB wat ik kan vinden, dus moet het via een andere route.
Ga het eens via Kraken proberen, maar die UI vind ik echt onmogelijk tot nog toe...

• Visca
Aarebe1 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:17:
[...]

Zaterdag 98k?
Ja absoluut. Volgens mijn model genaamd "De Dikke Duim" zaterdag om 18:42 uur 98k.

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:49
Wijnand1980 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:17:
[...]

Bij Bitvavo moet je adressen verifiëren door een filmpje te maken van je desktop waarop je je adres laat zien.
Behalve dat ik niet eens weet hoe dit met mijn ledger te doen met een ledger (is het überhaupt mogelijk?) stuit het me ook nogal tegen de borst.
Binance werkt niet, vanuit trustwallet gaat het denk ik alleen met BTCB wat ik kan vinden, dus moet het via een andere route.
Ga het eens via Kraken proberen, maar die UI vind ik echt onmogelijk tot nog toe...
Je kunt toch gewoon BTC naar je ledger live BTC adres sturen?

• Wijnand1980
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16:20
keanu_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:19:
[...]
Je kunt toch gewoon BTC naar je ledger live BTC adres sturen?
Maar die moet je dan dus eerst verifiëren met een filmpje.
Plus ik heb de tegoeden op Binance en was verrast dat ik die niet direct naar mijn ledgeradres kan sturen...

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
Wijnand1980 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:23:
[...]

Maar die moet je dan dus eerst verifiëren met een filmpje.
Plus ik heb de tegoeden op Binance en was verrast dat ik die niet direct naar mijn ledgeradres kan sturen...
Ja met bitvavo wel, heb dit nooit met Binance gehad.
Alternatief is coinbase account, je BTC swappen naar XLM of BCH op binance voor lage fee, naar coinbase sturen. Terug naar BTC en dan naar je ledger adres :+

• Skrunsies
  • Nu online
Heeft 1 van jullie ook mee gedaan aan de XRP airdrop op crypto.com? Ik zie namelijk de SGB ( songbird) al wel in de app staan. Maar je kan nog niks depositen of withdrawalen.

Was nieuwsgierig als 1 van jullie al iets had ontvangen. Ik had namelijk een maand geleden gelezen dat crypto.com dit dan automatisch doorstuurt. Maar misschien heb ik weer eens iets niet goed gedaan :X

• Kol Nedra
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:21
[...]

de UI bij Kraken mbt traden is idd wat onoverzichtelijk, maar het withrawen/deposit van crypto lijkt nagenoeg 1:1 hetzelfde als die van Binance. dit stukje UI is zeer prettig echt niks mis mee!

DOT +parachains <3

• pletter
  • Nu online
@Chaes 200% is toch lekker of jij die gehad hebt is mij en zorg 2000 op een dag is voor mij ok😁

• resusaapje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17:23
rangatang schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:56:
[...]

Dank. Dus hoef niet op die claim button te klikken? Bang dat ik dan namelijk mezelf uit die pool gooi ofzo.
Jawel, wel op die claim button klikken. Da's voor die warm up coins.

huh, sig?

• Visca
Ah, we hikken ook even tegen een trendlijntje aan zie ik :)

• Pelox
  • Nu online
resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:04:
[...]

Waar staat die claim button dan?

Sell the dip

• merauder
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:08
Wat betreft het fiat krijgen op Binance, heeft iemand deze route al geprobeerd?

Rabo -> Revolut-> Crypto.com -> Curve -> Binance.

De CC Fee op Binance is 1,8%, de cashback 3%

• pletter
  • Nu online
Sorry @Chaes doet ff bijna 300%😂

Zoom eens uit. Gewoon een ordinaire pump en dump. Ik heb deze token nog in 2017-2018 gehad. Stelt weinig voor.

• baba420
merauder schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:27:
Wat betreft het fiat krijgen op Binance, heeft iemand deze route al geprobeerd?

Rabo -> Revolut-> Crypto.com -> Curve -> Binance.

De CC Fee op Binance is 1,8%, de cashback 3%
Fiat op Binance zetten middels CC is geblokkeerd voor Nederlanders.

• Chaes

Chaes

#HODL

Koop dan!

[Voor 25% gewijzigd door Chaes op 25-11-2021 22:30]

• pletter
  • Nu online
@Chaes al gedaan 3 week terug dus gaat wel lekker.

• Visca
@pletter ga je nu elke keer wat tegen @Chaes roepen als ie stijgt omdat die het gewaagd heeft er iets over te zeggen?

• Kol Nedra
helaas geen 69k daily close :/
ach ja misschien morgen dan maar

DOT +parachains <3

• FijneKerst
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 25-11 22:39

FijneKerst

Flufjes!!

Aarebe1 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:17:
[...]

Zaterdag 98k?
Jij hebt 3-4 BTC?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• pletter
  • Nu online
Kort antwoord nee ga ik niet doen, sorry 😡 @Visca

[Voor 8% gewijzigd door pletter op 25-11-2021 22:40]

• Pelox
  • Nu online

Sell the dip

• Moiety
  • Registratie: september 2012

• Jedi_Pimp
[...]

Is dit een grap?

Blij dat ik Kraken, Binance en Coinbase heb. Oh, en KuCoin. Maar je zegt ook niet dat je af en toe goedkope meuk haalt bij de Aldi als je over het algemeen bij tier-1 supermarkten als AH of Jumbo shopt.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:19
Kan iemand CELR even wakker maken en vertellen dat we vandaag omhoog gaan? M’n hele pf staat dik in de plus maar deze coin blijft maar heen en weer schommelen.

[Voor 37% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 25-11-2021 22:51]

• GioStyle
  • Nu online
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:50:
Kan iemand CELR even wakker maken en vertellen dat we vandaag omhoog gaan?
De regel was toch dat wanneer BTC naar beneden gaat, CELR stijgt?

• fRiEtJeSaTe
GioStyle schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:51:
[...]
De regel was toch dat wanneer BTC naar beneden gaat, CELR stijgt?
Nee dan gaat CELR 2x zo hard naar beneden.

• GioStyle
  • Nu online
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:52:
[...]

Nee dan gaat CELR 2x zo hard naar beneden.
Nou, dan zijn we snel terug bij de 6 cent. :D

• Visca
GioStyle schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:55:
[...]

Nou, dan zijn we snel terug bij de 6 cent. :D
Dat is mooi goedkoop inkopen doen. :+

• fRiEtJeSaTe
Visca schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:57:
[...]
Dat is mooi goedkoop inkopen doen. :+
Goedkoop gaat alleen op als iets duurder wordt. ;)
We wachten het af. Hodl.

[Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 25-11-2021 23:01]

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:50:
Kan iemand CELR even wakker maken en vertellen dat we vandaag omhoog gaan? M’n hele pf staat dik in de plus maar deze coin blijft maar heen en weer schommelen.
Ja, heb dankzij de schommelingen 15% meer CELR dan enkele dagen terug. Ik vind het wel fijn zo.

Ik voel wel aan mijn water dat we pas over enkele dagen mooie gains gaan zien bij CELR, dus nog even geduld alsjeblieft.

• Visca
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:01:
[...]

Goedkoop gaat alleen op als iets duurder wordt. ;)
We wachten het af. Hodl.
Dat komt daarna wel weer, van later zorg. En anders bagholder for life

• Kol Nedra
een stukje over Turkse Lira:

DOT +parachains <3

• Chaes

Chaes

#HODL

pletter schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:33:
@Chaes al gedaan 3 week terug dus gaat wel lekker.
En nog niet verkocht?

Hmm.

• NeoflexNL
Dat is toch die dude van Gamekings?

Herken je ook niet meer terug..

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online

• Kol Nedra
Jackson6 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:11:
[...]

Boris klinkt als een wappie.
klopt, hij is ook een wappie, vroeger bekend van idd GameKings :)
goede gast iig, en de podcasts zijn uitermate goed!

[Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 25-11-2021 23:19]

DOT +parachains <3

• Blaim
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:18

Blaim

Likzegel

Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:18:
[...]

klopt, hij is ook een wappie, vroeger bekend van idd GameKings :)
goede gast iig, en de podcasts zijn uitermate goed!
Help me heel even want ben een beetje out of the loop merk ik. Deed hij dan niet de Bitcoin Show? Is dit dat niet?

• Jedi_Pimp
Nieuwe Tether (en Celsius) FUD.
Reports of Celsius Network CFO’s arrest could signal more trouble for Tether
Niet erg fraai. Hopelijk wordt het gezien als FUD en niets meer.

• Kol Nedra

DOT +parachains <3

• rangatang
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:04:
[...]

Dikke merci!

• Moiety
  • Registratie: september 2012
Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:44:
[...]

0.3 btc is ook voldoende dus in 2028
Als ik hem 6 jaar heb kunnen testen, zeker!

• Blaim
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:18

Blaim

Likzegel

Ook in South Park noemen ze het een grote ponzi.. _/-\o_

• info33
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:45
Eindelijk..kt JASMYcoin word wakker

• Kol Nedra
Ik probeer een nieuwe methode uit:

ik dca XLM op bitvavo --> vervolgens als ik XLM heb --> Binance vervolgens dca ik de xlm weer voor EUR maar dan voor een hoger prijs. Belangrijke note: ik verkoop het alleen met winst. daarom dca ik fluffjes zodat ik niet 1 prijs heb aangeschaft
buy low sell high --> vervolgens de EUR die ik heb dan gaat het naar de Binance card sectie d:)b

Ik heb 1 marktet buy gedaan met XLM voor 30 euro, staat nu op Binance en hoop het te verkopen voor €31.75

de andere buy orders staan klaar maar allemaal lager in trapjes :9

XLM lijkt in een uptrend te zitten nu, we zullen het wel zien ;)

[Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 25-11-2021 23:59]

DOT +parachains <3

• Jedi_Pimp
Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:58:
Ik probeer een nieuwe methode uit:

ik dca XLM op bitvavo --> vervolgens als ik XLM --> Binance vervolgens dca ik de xlm weer voor EUR maar dan voor een hoger prijs. Belangrijke note: ik verkoop het alleen met winst. daarom dca ik fluffjes zodat ik niet 1 prijs heb aangeschaft
buy low sell high --> vervolgens de EUR die ik heb dan gaat het naar de Binance card sectie d:)b

Ik heb 1 marktet buy gedaan met XLM voor 30 euro, staat nu op Binance en hoop het te verkopen voor €31.75

de andere buy orders staan klaar maar allemaal lager in trapjes :9

XLM lijkt in een uptrend te zitten nu, we zullen het wel zien ;)
Ook na twee keer lezen snap ik dit niet :)

• Bumpy_NL
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:09
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:40:

[...]

Ik hoop dat het FUD is over Celsius.

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:00:
[...]

nou ipv 1 grote order, nu allemaal verdeeld in kleine orders.....eens kijken deze maand of deze manier meer rendement oplevert dan bv in 1x
want stel XLM zakt opeens nu naar -8% is dat toch zonde voor dat grote bedrag, mijn laagste order staat bij -12% stel die order wordt gehit dan hoef ik minder hard omhoog te klimmen om kiet de draaien of een lichte winst..... 9 vd 10x verkoop ik het met een kleine winst, dit is geen investeringsgeld maar is voor dagelijks gebruik zoals tanken en boodschappen doen voor de cashback

heeft geen spoed, staat nog genoeg op de ''pinpas''

[Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 26-11-2021 00:06]

DOT +parachains <3

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

Noob at heart

[...]

Sterker nog, na de derde keer snapte ik er minder van als de eerste en tweede keer...

Amateur Boomer

• enomiss
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:15:
[...]

Niet altijd maar het gros heeft gewoon ernstig last van 9 tot 5 mentaliteit + veel shit tussendoor waardoor zelfs 8h al amper gehaald word....en dan vinden ze het raar dat ze geen promotie krijgen
Ik denk dat een salaris in Bitcoin ze wel zou motiveren. :P

https://opensea.io/seaart

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:40
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:40:

[...]

Kleine tip, als je nog geen withdrawel adres goedgekeurd hebt bij Celcius, dit duurt 24 uur voordat deze actief is na confirmatie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kol Nedra

DOT +parachains <3

• enomiss
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:00:
[...]

En dan zeggen ze "maar je krijgt er zoveel voor terug".

Oke kleine aanvulling. Dat is ook zo. :) Ik zou mijn twee dochters voor geen goud willen missen..geld is niet het belangrijkste mensen. Je gezondheid en het welzijn van je dierbaren staat op 1. O+
Mwa geld is wel degelijk het belangrijkste tot een zeker minimum. Maar het wordt altijd gemakkelijk omgedraaid om te benadrukken hoe fijn al die andere dingen zijn, zoals bijvoorbeeld het hebben van twee dochters.

Het gaat mis bij de definitie van geld. Geld is niet enkel het cash geld of het bedrag in digitale cijfers op je bankrekening. Geld is opgeslagen energie en tijd. Dus zelfs als je geen geld hebt, maar een groentetuin, dan is elk gewas wat groeit een capsule met opgeslagen energie en tijd. Je kan je lichaam er namelijk mee voeden (levert energie) en zo tijd kopen (leven). Je hoeft een dergelijk gewas niet te verkopen voor cash of digitale cijfers op de bankrekening om het als geld te beschouwen. Een gewas is in zekere zin niets anders dan het zoveelste crypto muntje. Als je het vasthoudt, blijft het zijn waarde behouden zolang het bruikbaar/niet bedorven is. Zo bezit een zwerver over allerlei shitcoins door het gewoon uit vuilnisbakken te halen. Zodra je geld niet gaat zien in zijn beperkte zichtbare vorm, merk je dat het niets meer en niets minder is dan opgeslagen energie/tijd. Daarmee kun je stellen dat per definitie leven onmogelijk is zonder energie en tijd te vergaren/bezitten. Zelfs al was je een jager in het bos in het stenen tijdperk, dan was je voor je leven afhankelijk van de waarde die je binnenhaalde met de jacht. Echter het risico op een energie/tijd crisis was zeer groot. Lang genoeg niets vangen was de dood. Omdat we met de moderne vormen van geld letterlijk energie en tijd kunnen opslaan zijn we in staat om langer en luxer te leven, en iets op te bouwen. Geld is de motor geweest in de menselijke evolutie om tot deze 'geciviliseerde' samenleving te komen.

Heb je geen opgeslagen energie en tijd (geld) en geen sociaal vangnet, dan kun je amper overleven. Dan ben je een zwerver, snel dood, had je waarschijnlijk je vrouw nooit leren kennen, had je die dochters nooit gekregen, enz.
In omgekeerde richting capituleert je hele leven als je niet meer zou beschikken over opgeslagen energie en tijd.

Geld is gewoon een vies woord geworden door hoe ons aangeleerd is om ertegenaan te kijken. Wat wel zo is, is dat een bepaalde hoeveelheid voldoende is, waarna het niet meer bijdraagt aan overleven, maar aan hoofdzakelijk afleiding van het leven.

• enomiss
  • Nu online
NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
[...]

Lekker Zwembroek, gewoon een lekker jonge bikini aan de haak..

Keuzes, keuzes, keuzes...
Gewoon een hete Poolse of Russische nanny regelen en al het vuile werk laten doen. Heb je meteen twee mooie dames in huis. Kost je hoogstens een paar Shiba trades per maand. Win win.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:17
Kennen jullie deze nog?

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 16:46
enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 01:00:
[...]

Mwa geld is wel degelijk het belangrijkste tot een zeker minimum. Maar het wordt altijd gemakkelijk omgedraaid om te benadrukken hoe fijn al die andere dingen zijn, zoals bijvoorbeeld het hebben van twee dochters.

Het gaat mis bij de definitie van geld. Geld is niet enkel het cash geld of het bedrag in digitale cijfers op je bankrekening. Geld is opgeslagen energie en tijd. Dus zelfs als je geen geld hebt, maar een groentetuin, dan is elk gewas wat groeit een capsule met opgeslagen energie en tijd. Je kan je lichaam er namelijk mee voeden (levert energie) en zo tijd kopen (leven). Je hoeft een dergelijk gewas niet te verkopen voor cash of digitale cijfers op de bankrekening om het als geld te beschouwen. Een gewas is in zekere zin niets anders dan het zoveelste crypto muntje. Als je het vasthoudt, blijft het zijn waarde behouden zolang het bruikbaar/niet bedorven is. Zo bezit een zwerver over allerlei shitcoins door het gewoon uit vuilnisbakken te halen. Zodra je geld niet gaat zien in zijn beperkte zichtbare vorm, merk je dat het niets meer en niets minder is dan opgeslagen energie/tijd. Daarmee kun je stellen dat per definitie leven onmogelijk is zonder energie en tijd te vergaren/bezitten. Zelfs al was je een jager in het bos in het stenen tijdperk, dan was je voor je leven afhankelijk van de waarde die je binnenhaalde met de jacht. Echter het risico op een energie/tijd crisis was zeer groot. Lang genoeg niets vangen was de dood. Omdat we met de moderne vormen van geld letterlijk energie en tijd kunnen opslaan zijn we in staat om langer en luxer te leven, en iets op te bouwen. Geld is de motor geweest in de menselijke evolutie om tot deze 'geciviliseerde' samenleving te komen.

Heb je geen opgeslagen energie en tijd (geld) en geen sociaal vangnet, dan kun je amper overleven. Dan ben je een zwerver, snel dood, had je waarschijnlijk je vrouw nooit leren kennen, had je die dochters nooit gekregen, enz.
In omgekeerde richting capituleert je hele leven als je niet meer zou beschikken over opgeslagen energie en tijd.

Geld is gewoon een vies woord geworden door hoe ons aangeleerd is om ertegenaan te kijken. Wat wel zo is, is dat een bepaalde hoeveelheid voldoende is, waarna het niet meer bijdraagt aan overleven, maar aan hoofdzakelijk afleiding van het leven.
Als boomer kan ik je vertellen, de 2 volwassen kinderen hier, zoon en dochter, zijn ons belangrijkste bezit.
En ja, ze hebben een toegevoegde positieve waarde in het dagelijkse leven.
Dat ze meeprofiteren van de crypto's is alleen maar mooi toch. ;)

• Animal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:47
Gaan weer rekt door de nieuwe Corona variant?

• sh4d0wman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:36

sh4d0wman

Long live the King!

@Animal als je onder de grond ligt is HODL geen probleem meer. Diamond hands baby... d:)b
Erhmm ik voel een worm. Arghh waar zijn mijn handen? :o

Azie is even aan het opladen voor een push door de 60k. Even naar beneden duwen en dan naar boven stuiteren O+

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Nu online

The road to 1 Trillion dollars: https://www.youtube.com/watch?v=e_-CvBngUus

• Pelox
  • Nu online
En weer terug bij af. Dagje stijgen, nachtje dalen. Het klassieke patroon.

[Voor 78% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 07:27]

Sell the dip

• twit

twit

Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 06:50:
En weer terug bij af. Dagje stijgen, nachtje dalen. Het klassieke patroon.
Ik werd wakker en dacht nou we gaan het zien.. De 59k zal er wel aan zijn maar waar zijn we geëindigd. Had gehoopt toch net bóven de 58k te zien. Idd, “gewoon” even een paar daagjes op rij al is het maar met 0.x% stijgen zonder terugval zit er nog even niet in.

Máar de dag is nog niet voorbij en we staan hoger dan vorige week. Als we tussen nu en zondag net zoveel stijgen als vorige week kunnen we het weekend de 60k weer gaan zien, go go go. 8)

Ook is mijn enige smallcap alt waar ik een serieus deeltje portfolio in heb zitten, INJ, eindelijk wakker geworden. 36% in een week is nog niks voor sommigen maar hey, als je net wakker bent moet je nog even rustig aan doen en op je gemak op gang komen toch. Nu nog even +100% rest van 2021 en hij valt niet meer op tussen de rest van de jaar results. :9

• resusaapje
  • Registratie: november 2003
[...]

Omdat hij willekeurige acroniemen op willekeurige plekken in zijn zinnen plakt? ;)

[Voor 30% gewijzigd door resusaapje op 26-11-2021 07:32]

huh, sig?

• sjorremans
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
Dat van Celcius klinkt niet al te best. Ik ga er gelijk mijn klein plukje BTC, DOT en LUNA daar weg halen. Helaas had ik voor BTC en DOT nog geen withdrawel adres ingesteld, mag je dus lekker 24 uur wachten.
Even snel op twitter gekeken en lees al verhalen over dat mensen niet hun coins er af kunnen halen..

Voor nu is het nog wel gelukt op LUNA weg te halen.. dus op hoop van zegen dat ik er morgen de rest ook nog weg kan halen :|

[Voor 13% gewijzigd door sjorremans op 26-11-2021 07:51]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Xqlus1ve
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 17:00

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

sjorremans schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:49:
Dat van Celcius klinkt niet al te best. Ik ga er gelijk mijn klein plukje BTC, DOT en LUNA daar weg halen. Helaas had ik voor BTC en DOT nog geen withdrawel adres ingesteld, mag je dus lekker 24 uur wachten.

Voor nu is het nog wel gelukt op LUNA weg te halen.. dus op hoop van zegen dat ik er morgen de rest ook nog weg kan halen :|
Ik ken celcius verder niet, maar waarom niet alles traden naar LUNA zodat je het kan weg halen?

CDC Card user - Crypto newbie.

• sjorremans
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:51:
[...]

Ik ken celcius verder niet, maar waarom niet alles traden naar LUNA zodat je het kan weg halen?
Je kan nog niet in place traden op celcius helaas, anders had ik dat al wel gedaan.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Servor
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Goedemorgen! Ook ik had verwacht wel wat positiever/groener wakker te worden, maar zoals iemand een tijdje terug in dit topic zei, BTC kiest de weg van de meeste weerstand. Dat vond ik wel een mooie en passende uitdrukking.

Wen moon?
Pagina: 1 ... 110 ... 139 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee