nothing stops this train
u own nothing you will be happy.Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:05:
[...]
Ja we moeten heel snel van het wel kunnen huren, niet kunnen kopen verhaal af. Gaat echt nergens over. Huis huren voor 1400 mag wel, maar kopen voor 1000 niet.. serieus? Echt belachelijk.
give me your clothes and your motor cycle and your home.
Rent rent rent
Zelfs Nividia pushed dit gedrag door GPU te huren voor gaming
Crypto markt is nog ff saai tho staat op uit breken
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 24-11-2021 13:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zou 20 tot 30% meer stroom verbruiken dan een traditionele warmtepomp maar je hoeft geen tienduizenden uit te geven om je huis op hoog niveau te isoleren, lage temperatuur radiatoren en/of vloerverwariming aan te leggen.
Mijn dak ga ik nog wel isoleren.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
2 onder 1 kap bij ons in de straat wordt verhuurd voor 2300 per maand.Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:06:
€1400?? kost dat echt zoveel?
hier koophuis per maand €720 (2 onder 1kap)
Zero.
Andersom gun ik het je dat je jouw zaken goed op orde hebt. Denk dat iedereen hier wel een paar mensen in z'n omgeving heeft die het anderen snel misgunnen. Wij hebben het best vaak over dankbaarheid, nuchterheid etc. maar van een steeds kleinere kans op het kopen van je eigen woning is soms iets om gefrustreerd van te raken.Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:05:
[...]
Ja we moeten heel snel van het wel kunnen huren, niet kunnen kopen verhaal af. Gaat echt nergens over. Huis huren voor 1400 mag wel, maar kopen voor 1000 niet.. serieus? Echt belachelijk.
Alles wat je net noemde zijn goede waardevaste investeringen in je leven en huis, dus goed bezig.
Even update van de Fear & Greed index dan? Viel me op dat we toch al wat hoger staan dan gisteren maar nog steeds in Fear gebied zitten. Trend reversal?
Gewoon omdat ik denk dat we in dezelfde schuit zitten als eind september.
[ Voor 85% gewijzigd door knakworst op 24-11-2021 13:19 ]
Als je ene huis kan huren voor 2300 per maand wat moeten die mensen wel niet verdienen? 4x bruto huurprijs geld dat ook bij zulke dure huizen?Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:08:
[...]
2 onder 1 kap bij ons in de straat wordt verhuurd voor 2300 per maand.
Ter info voor mij, wat zal een vraagprijs zijn op een dergelijke woning zijn als het in de verkoop is?
En dat zonder lijntjes en tekeningen! Knap hoorknakworst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:14:
Ik denk trouwens dat btc zeer binnenkort keihard omhoog gaat. Wees er op tijd bij. Einde shill.
Het zou kunnen. Ik heb het idee dat we nu weer in de situatie komen dat iedereen een test van de bull market support band verwacht voordat we een bounce up zien. En we weten inmiddels dat dit soort massaal verwachte terugtests doorgaans overgeslagen worden (iets met 38k, 42k en 47k respectievelijk).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zo is het, wij hebben een soort van mazzel met het huis maar op andere vlakken zat het alles behalve mee. Zo heeft iedereen wel iets natuurlijk. Crypto verbroedert onsBlaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:13:
[...]
Andersom gun ik het je dat je jouw zaken goed op orde hebt. Denk dat iedereen hier wel een paar mensen in z'n omgeving heeft die het anderen snel misgunnen. Wij hebben het best vaak over dankbaarheid, nuchterheid etc. maar van een steeds kleinere kans op het kopen van je eigen woning is soms iets om gefrustreerd van te raken.
Alles wat je net noemde zijn goede waardevaste investeringen in je leven en huis, dus goed bezig.
Even update van de Fear & Greed index dan? Viel me op dat we toch al wat hoger staan dan gisteren maar nog steeds in Fear gebied zitten. Trend reversal?
[Afbeelding]
Zero.
Kleine motivatie waarom toegevoegdJedi_Pimp schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:18:
[...]
En dat zonder lijntjes en tekeningen! Knap hoor
Een weekje redelijk horizontaal na twee forse dalingen.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 24-11-2021 13:20 ]
STFU broekkie.anti elppa schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:32:
[...]
hahahahah ja dat lukt me prima bij mensen onder 55.......maar die fucking boomers jonge.....die nemen niets aan van mij als snotaap van bijna 40
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Huis heeft een waarde van zo'n 550 in de huidige markt. De eigenaar woont tijdelijk ergens anders en heeft het verhuurd voor 2 jaar aan een Belg. Misschien een expat of zo dat het bedrijf de huur betaalt.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:17:
[...]
Als je ene huis kan huren voor 2300 per maand wat moeten die mensen wel niet verdienen? 4x bruto huurprijs geld dat ook bij zulke dure huizen?
Ter info voor mij, wat zal een vraagprijs zijn op een dergelijke woning zijn als het in de verkoop is?
Zero.
sorry vriend
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:22:
[...]
Huis heeft een waarde van zo'n 550 MILJOEN in de huidige markt. De eigenaar woont tijdelijk ergens anders en heeft het verhuurd voor 2 jaar aan een Belg. Misschien een expat of zo dat het bedrijf de huur betaalt.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Typisch dingetje voor wiskundigen. In theorie alles mooi uitleggen maar als het op praktijk aankomt..mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:35:
[...]
Hahaha, wat is de volgende naam AI contracts? TI contracts, Musk contracts. Ik vind het allemaal mooi hoor, hoe die charles alles en iedereen zo lekker aan zijn lippen laat hangen. heeft goede intenties, echter twijfel ik behoorlijk aan wat en wanneer er uberhaupt iets opgeleverd gaat worden.
En Eth killer, als ik dat alleen al zie dan haak ik af. Adoptie is wat nodig is, tot op heden zie ik dat niet gebeuren met ada.
Heb hetzelfde doel, en met mij ook een hoop leeftijdsgenoten. Neem om die reden daarom ook bewust wat extra risico in crypto, want alleen op basis van mijn inkomen als loonslaaf gaat het me niet lukken met deze prijzen. Dus een beetje de dood of de gladiolen hehe, maar het is een gecalculeerd risico dat ik wel kan dragen.Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:48:
[...]
Doelstellingen:
- Spaargeld laten renderen om ooit enige kans te maken op het kopen van een woning
- ...
Oh wacht, dat is de enige. Excuus.
Stevige huurprijs tov de waarde als je het mij vraagt. Om hoeveel m2 gaat het?Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:22:
[...]
Huis heeft een waarde van zo'n 550 in de huidige markt. De eigenaar woont tijdelijk ergens anders en heeft het verhuurd voor 2 jaar aan een Belg. Misschien een expat of zo dat het bedrijf de huur betaalt.
Ohw en on-topic Moon, hold, lambo!
Verwijderd
Zo duur is dat toch ook weer niet? Wat koop je voor dat geld in NL een huis van 5-6 ton? (geen idee meer met die hra etc etc)Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:17:
[...]
Als je ene huis kan huren voor 2300 per maand wat moeten die mensen wel niet verdienen? 4x bruto huurprijs geld dat ook bij zulke dure huizen?
Ik had toegang tot 50 desktops. Helaas omwille van corona allemaal overgegaan op laptop zodat ze thuis kunnen werkenKol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:41:
[...]
je kan natuurlijk wel met je cpu wat minen, alle beetjes helpen ;-)
stel je voor je bent manager van een IT afdeling in een groot bedrijf met 300+ computers.....
Haha deze is geweldig. Een toppunt van wanstaltigheid en fatsige hebzucht. Dat je met zo'n Trump kapsel écht denkt dat je er binkie uit ziet met zo'n overhemd.
Wat vind jij er van, @A87?
Ik zal het eens opzoeken. Hodl, moon, lambo!Egeau schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:26:
[...]
Stevige huurprijs tov de waarde als je het mij vraagt. Om hoeveel m2 gaat het?
Ohw en on-topic Moon, hold, lambo!
Zie screen:
Type aanbod Huis (Eengezinswoning)
Bouwjaar 2016
Interieur Gemeubileerd
Woonoppervlakte 161 m²
Aantal slaapkamers 6 (bijzonder..)
Aantal kamers 8
en met 8 kamers hebben ze alle kamers meegenomen geloof ik.. wij wonen in een zelfde soort huis met 4 slaapkamers. aangepast.
[ Voor 56% gewijzigd door Pelox op 24-11-2021 13:35 ]
Zero.
Verwijderd
hehe, die oude baas Producer Michael is een heldBlaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:28:
[...]
Dat je met zo'n Trump kapsel écht denkt dat je er binkie uit ziet met zo'n overhemd.
Had je niet op voorhand een miner kunnen installeren en dat automatisch laten draaien?BootjeVaren schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:28:
[...]
Ik had toegang tot 50 desktops. Helaas omwille van corona allemaal overgegaan op laptop zodat ze thuis kunnen werken
Zero.
Zelfs de boomersBlaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:03:
[...]
Same. En tegelijk zit ik in een mega luxe probleem. Mijn huis is 3 jaar oud, vloerverwarming, zonnepanelen en precies wat we willen hebben. Maar het is een sociaal huurhuis waar we behoorlijk scheef in wonen maar om een woning van dit type te kopen, verdienen we dan weer te weinig voor. 3 jaar geleden verdienden we nog te weinig om te kopen. Nu is mijn salaris in die tijd verdubbelt en mijn vriendin haar eigen bedrijf is echt hard gegaan.
Daarom hoop ik eerst met al onze investeringen straks nog maar een mini hypotheekje nodig te hebben om uiteindelijk iets vergelijkbaars te kopen. De ROI op dit moment weegt (mede dankzij crypto) nog echt sterk op tegen de huurprijs.
Denk overigens dat echt veel Nederlanders in zulke catch 22 achtige situaties zitten atm, van allerlei leeftijden en achtergronden. Nja, iedereen behalve @Pelox, zo te lezen.
Mijn ouders wonen in een eengezinshuurwoning en zouden graag kleiner willen wonen. Om te kopen zijn ze te oud of te arm, om te huren zouden ze het dubbele moeten neerleggen van wat ze nu betalen. En dan betalen ze al de scheefwoonboete. Mijn kordate moeder is in persoon naar de corporatie gestapt om verhaal te halen. "We laten een gewilde woning in een gewilde wijk achter en jullie kunnen na ons vertrek het dubbele vragen!" "Nee mevrouw, dat zijn de regels."
Ondertussen woon ik in een joekel van een koopwoning tegenover kleinere vrije-sector huurwoningen en betaal slechts de helft van wat die mensen elke maand kwijt zijn.
Bizar...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Snelle berekening bij een hypotheek verstrekker komt neer op 690k bij 2300 per maand. Een factor die je mee moet nemen is dat veel mensen die in dergelijke woningen wonen al vermogen in bakstenen hebben opgebouwd.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:26:
[...]
Zo duur is dat toch ook weer niet? Wat koop je voor dat geld in NL een huis van 5-6 ton? (geen idee meer met die hra etc etc)
Je bent dus moedwillig het financiële stelsel aan het destabiliseren en als een soort paria niet aan het meedoen aan het gangbare model dat sinds een aantal jaar compleet onwerkbaar is geworden?jvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:26:
[...]
Heb hetzelfde doel, en met mij ook een hoop leeftijdsgenoten. Neem om die reden daarom ook bewust wat extra risico in crypto, want alleen op basis van mijn inkomen als loonslaaf gaat het me niet lukken met deze prijzen. Dus een beetje de dood of de gladiolen hehe, maar het is een gecalculeerd risico dat ik wel kan dragen.
*huilt in Rabobank*
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jesus.... absurdPelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:08:
[...]
2 onder 1 kap bij ons in de straat wordt verhuurd voor 2300 per maand.
Maaruh ...
[ Voor 32% gewijzigd door FijneKerst op 24-11-2021 13:38 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
dat is een opgeknapte rijtjeswoning in 020 (met 2 tvs?Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:33:
[...]
Snelle berekening bij een hypotheek verstrekker komt neer op 690k bij 2300 per maand
https://www.funda.nl/koop...528575-jh-van-heekweg-40/
Ik begrijp je volledig. Ik heb sinds kort zelfs mijn abbo digitale tv opgezegd. Uitgespaarde fiat kan ik DCA'en of in iets anders stoppen en ik heb niet het gevoel van 'Fuck naar welke rommel heb ik nu 3h zitten staren'. En je kan in BE toch alle kanalen gratis streamen dus heb ik maar een chromecast in huis gehaald. Nog geen moment spijt.JDx schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:37:
[...]
Miners ook, ik ben super onrustig, pilletje hier, pilletje daar, kan niet rustig een filmpje kijken, maar als ik aan het minen ben heb ik het gevoel dat ik niet nutteloos tv kijk ofzo en ben ik rustiger, raar hoofd
Het huidige model is vooral prettig voor de groep, die hun schaapjes al op het droge hebben en daarom ook begrijpelijkerwijs in stand willen houden.Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:34:
[...]
Je bent dus moedwillig het financiële stelsel aan het destabiliseren en als een soort paria niet aan het meedoen aan het gangbare model dat sinds een aantal jaar compleet onwerkbaar is geworden?![]()
*huilt in Rabobank*
Niets persoonlijks en ten nadele tegen de mensen met koophuizen, zonnepanelen, warmtepompen en elektrische auto's (want het is jullie gegund). Maar het toont wel heel sterk aan dat het hier best wel een bubbel is, waar men het overwegend toch wel goed voor elkaar heeft en neerkijkt op het plebs waarom ze niet gewoon sats stacken zodat zij (die het al goed voor elkaar hebben) het nog beter voor elkaar hebben
Hele volksstammen huren een appartementje in de randstad voor die 1400 per maand.Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:06:
€1400?? kost dat echt zoveel?
hier koophuis per maand €720 (2 onder 1kap)
Modale rijwoningen zijn in het merendeel van Nederland niet te krijgen voor dergelijke bedragen, ook niet door die prachtige lage rente. Laat staan tweekappers. Onze woning tegen max hypotheek zou inderdaad 1400/maand kosten.
Inflatie is een bitch en economische conjunctuur maakt en breekt generaties, grotendeels afhankelijk van het jaar waarin je geboren bent. Vastgoed is de ultieme manier om iemand hoge leningen af te laten sluiten waarmee ze financieel gewin van de ander mee financieren, en is tot op zekere hoogte een pyramidespel.
Inflatie... Daarom crypto.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 24-11-2021 13:45 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik doe zo goed als geen enrollment van hardware voor eindgebruikers. Enkel indien mijn collega niet door z'n werk geraakt of verlof heeft. Misschien moet ik het maar in een GPO steken.Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:32:
[...]
Had je niet op voorhand een miner kunnen installeren en dat automatisch laten draaien?
Volgens mij hoor ik bij de groep die het goed voor elkaar heeft, beiden een fijne baan (niet per se in salaris maar we vermaken er ons mee en kunnen onze vaste lasten makkelijk opbrengen), een huis in een gunstige tijd gekocht en een beetje spaargeld in crypto.jvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:43:
[...]
Het huidige model is vooral prettig voor de groep, die hun schaapjes al op het droge hebben en daarom ook begrijpelijkerwijs in stand willen houden.
Maar ik zou niet weten waarom het huidige systeem in stand moet worden gehouden. Als een systeemverandering er toe kan leiden dat het voor degenen die geen huis kunnen kopen of vinden wel te doen wordt ben ik direct voor.
Het eerste kan ik me ergens wel in vinden, denk dat dit topic wellicht wel een bubbel is qua wat mensen hebben en doen, al zitten er zeker ook heel verschillende mensen in het topic.Niets persoonlijks en ten nadele tegen de mensen met koophuizen, zonnepanelen, warmtepompen en elektrische auto's (want het is jullie gegund). Maar het toont wel heel sterk aan dat het hier best wel een bubbel is, waar men het overwegend toch wel goed voor elkaar heeft en neerkijkt op het plebs waarom ze niet gewoon sats stacken zodat zij (die het al goed voor elkaar hebben) het nog beter voor elkaar hebben.
Het tweede snap ik niet zo. Waarom kijken mensen hier neer op 'het plebs'? Ik merk dat niet hoor. En dat zeggen dat ze 'gewoon sats moeten stacken' is toch iets wat niet geheel onlogisch is in een topic met crypto-fanaten?
Ik vind dat mensen ook wat in crypto zouden moeten stoppen, mits ze er een beetje op ingelezen zijn, weten welke risico's eraan kleven en naar verhouding wat investeren, maar niet omdat mijn crypto dan meer waard wordt hoor. Gewoon omdat ik denk dat het een goede investering kan zijn en het toekomst heeft.
Sorry dat ik wat getriggerd reageer maar ik herken mijzelf een beetje in wat jij noemt/bedoelt met mensen die hun schaapjes op het droge hebben en dicht die groep vervolgens een aantal neigingen toe waar ik mezelf totaal niet in herken..
Ik heb de mazzel dat ik een aantal jaren terug op 47-jarige leeftijd als vrijgezel mijn eerste hok heb kunnen kopen toen de huizenmarkt nog net op zijn gat lag tegen een rente van net geen 2% voor 20 jaar. Ik had voor een leuke eengezinswoning kunnen gaan, maar vond dat als eenling te overdreven en ben voor een leuk twee-persoonsappartement gegaan wat voor mij alles heeft behalve een tuintje. Daardoor maandelijks lage kosten met een inmiddels fiks gestegen inkomen waar in januari weer een mooie opwaardering zit.Blaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:03:
[...]
Same. En tegelijk zit ik in een mega luxe probleem. Mijn huis is 3 jaar oud, vloerverwarming, zonnepanelen en precies wat we willen hebben. Maar het is een sociaal huurhuis waar we behoorlijk scheef in wonen maar om een woning van dit type te kopen, verdienen we dan weer te weinig voor. 3 jaar geleden verdienden we nog te weinig om te kopen. Nu is mijn salaris in die tijd verdubbelt en mijn vriendin haar eigen bedrijf is echt hard gegaan.
Daarom hoop ik eerst met al onze investeringen straks nog maar een mini hypotheekje nodig te hebben om uiteindelijk iets vergelijkbaars te kopen. De ROI op dit moment weegt (mede dankzij crypto) nog echt sterk op tegen de huurprijs.
Denk overigens dat echt veel Nederlanders in zulke catch 22 achtige situaties zitten atm, van allerlei leeftijden en achtergronden. Nja, iedereen behalve @Pelox, zo te lezen.
Ik baal echt voor degenen in een huurwoning, die graag naar koop toe willen. Er zijn echt mogelijkheden, maar die zijn gruwelijk duur momenteel en niet voor iedereen mogelijk.
Verwijderd
Het enige wat zal werken is bijbouwen, kantoren ombouwen etc.YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:55:
Als een systeemverandering er toe kan leiden dat het voor degenen die geen huis kunnen kopen of vinden wel te doen wordt ben ik direct voor.
Maar de NL regeling zal ongetwijfeld zijn om het voor huidige eigenaren alleen duurder te maken. Iedereen arm enzo. Meer aanbod leidt to lagere prijzen, hogere belastingen natuurlijk niet.
Godallejesus wat is A'dam duur.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:37:
[...]
dat is een opgeknapte rijtjeswoning in 020 (met 2 tvs?)
https://www.funda.nl/koop...528575-jh-van-heekweg-40/
Kijk dan.. https://www.funda.nl/koop...4989-botticellistraat-21/
Woon je in een rijtjeshuis met 200m2 woon oppervlak en een klein tuintje...VOOR 1.9 MILJOEN!!?
Hoe achterlijk ben je dan?
Koop dan een vrijstaand huis voor 500k ergens op een uur afstand en ga luxe 1ste klas met de trein naar je werk in A'dam en koop een vakantiehuis in griekenland aan het water ofzo... EN EEN LAMBO!
Dat Amsterdam nog niet leegloopt qua bewoners...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ngangatar schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:01:
[...]
..ik een aantal jaren terug... op 47-jarige leeftijd...
Huis, warmtepomp en 1 ev zijn met waardeloos fiat gekocht hier, old skool dusjvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:43:
[...]
Het huidige model is vooral prettig voor de groep, die hun schaapjes al op het droge hebben en daarom ook begrijpelijkerwijs in stand willen houden.
Niets persoonlijks en ten nadele tegen de mensen met koophuizen, zonnepanelen, warmtepompen en elektrische auto's (want het is jullie gegund). Maar het toont wel heel sterk aan dat het hier best wel een bubbel is, waar men het overwegend toch wel goed voor elkaar heeft en neerkijkt op het plebs waarom ze niet gewoon sats stacken zodat zij (die het al goed voor elkaar hebben) het nog beter voor elkaar hebben.
Zero.
Aanvulling daarop: uitzonderingen daargelaten geldt voor de meeste mensen dat je over het algemeen kan zorgen dat je een goed leven hebt. Het staat iedereen vrij om zichzelf te ontwikkelen (en dat kan in allerlei sectoren zelfs zonder het opbouwen van een studieschuld) binnen je eigen niveau. Een goede timmerman kan een hele mooie boterham verdienen, een goede ICT'er ook.YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:55:
[...]
Sorry dat ik wat getriggerd reageer maar ik herken mijzelf een beetje in wat jij noemt/bedoelt met mensen die hun schaapjes op het droge hebben en dicht die groep vervolgens een aantal neigingen toe waar ik mezelf totaal niet in herken..
Het zijn in mijn ervaring vaak de mensen die aan de ene kant geen opoffering willen doen in tijd of geld om zichzelf te ontwikkelen, maar aan de andere kant wel onrealistische eisen hebben en afgeven op mensen die dit wel voor elkaar hebben gekregen.
Neem de huizenmarkt. Als je nu een dertiger bent had je nu een koophuis kunnen hebben. Wellicht geen vrijstaand huis, wellicht niet aan de Heerengracht, maar wel één die past bij je inkomen (en waarschijnlijk heb je dan nu een mooie overwaarde te pakken terwijl de maandlasten goed zijn op te brengen, zeker t.o.v. huren).
Maar als je lang-studeerder bent geweest, maximaal geleend bij DUO, tussenjaar gepakt, persé in Amsterdam of andere grote stad willen blijven wonen in het centrum (dus dan maar een duur huurhuis, maar je kunt aan je vrienden wel zeggen dat je "binnen de ring" woont met 3 hippe koffietentjes in de buurt) en je wil dan na jaren huren toch maar een eigen huis in de huidige huizenmarkt: dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis.
Niet om het 1 of ander.... maaruh... zou je je nickname ondertussen niet wat naar beneden moeten aanpassen?
Dan kunnen we weer omhoog.
FijneKerst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:12:
[...]
Niet om het 1 of ander.... maaruh... zou je je nickname ondertussen niet wat naar beneden moeten aanpassen?![]()
![]()
Zero.
Ik zag zijn undertag ff te laat
Jah joh, de CRO is aan het stagneren en dat is dus niet de bedoelingDarrell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:13:
Willen jullie svp eens ophouden met verkopen?
Dan kunnen we weer omhoog.
Nu doe je eigenlijk hetzelfde als waar ik tegen ageerde met mijn post. Je scheert een heleboel mensen over één kam en dicht hele groepen bepaalde neigingen/karaktereigenschappen toe.BTC100K2021 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:11:
[...]
Aanvulling daarop: uitzonderingen daargelaten geldt voor de meeste mensen dat je over het algemeen kan zorgen dat je een goed leven hebt. Het staat iedereen vrij om zichzelf te ontwikkelen (en dat kan in allerlei sectoren zelfs zonder het opbouwen van een studieschuld) binnen je eigen niveau. Een goede timmerman kan een hele mooie boterham verdienen, een goede ICT'er ook.
Het zijn in mijn ervaring vaak de mensen die aan de ene kant geen opoffering willen doen in tijd of geld om zichzelf te ontwikkelen, maar aan de andere kant wel onrealistische eisen hebben en afgeven op mensen die dit wel voor elkaar hebben gekregen.
Neem de huizenmarkt. Als je nu een dertiger bent had je nu een koophuis kunnen hebben. Wellicht geen vrijstaand huis, wellicht niet aan de Heerengracht, maar wel één die past bij je inkomen (en waarschijnlijk heb je dan nu een mooie overwaarde te pakken terwijl de maandlasten goed zijn op te brengen, zeker t.o.v. huren).
Maar als je lang-studeerder bent geweest, maximaal geleend bij DUO, tussenjaar gepakt, persé in Amsterdam of andere grote stad willen blijven wonen in het centrum (dus dan maar een duur huurhuis, maar je kunt aan je vrienden wel zeggen dat je "binnen de ring" woont met 3 hippe koffietentjes in de buurt) en je wil dan na jaren huren toch maar een eigen huis in de huidige huizenmarkt: dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis.
Toevallig hebben vrijwel alle vrienden uit mijn vaste vriendengroep (allemaal ongeveer dezelfde leeftijd) een koopwoning en de zaakjes goed voor elkaar. De vriendengroep van mijn vriendin zijn allemaal een stukje (vijf jaar) jonger.Die hebben allemaal enorm veel moeite met het vinden van een woning en die zoeken echt niet naar iets gekkers dan mijn vriendengroep heeft, zijn ook gewoon vrijwel allemaal tweeverdieners en geen langstudeerders of zo.
Het is gewoon overduidelijk dat het voor een enorme groep nu bijna niet te doen is, en ik woon dan nog in een dorp ver van de Randstad verwijderd.
Excuses. Ik kom hier ook eigenlijk alleen voor de memes, als ik munten ga shillen of mijn mening ga geven val ik keihard door de mand.YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:18:
[...]
Nu doe je eigenlijk hetzelfde als waar ik tegen ageerde met mijn post. Je scheert een heleboel mensen over één kam en dicht hele groepen bepaalde neigingen/karaktereigenschappen toe.
Toevallig hebben vrijwel alle vrienden uit mijn vaste vriendengroep (allemaal ongeveer dezelfde leeftijd) een koopwoning en de zaakjes goed voor elkaar. De vriendengroep van mijn vriendin zijn allemaal een stukje (vijf jaar) jonger.Die hebben allemaal enorm veel moeite met het vinden van een woning en die zoeken echt niet naar iets gekkers dan mijn vriendengroep heeft, zijn ook gewoon vrijwel allemaal tweeverdieners en geen langstudeerders of zo.
Het is gewoon overduidelijk dat het voor een enorme groep nu bijna niet te doen is, en ik woon dan nog in een dorp ver van de Randstad verwijderd.
Zodra die Amerikanen weer wakker zijn nemen ze allemaal een CRO kaartje. Vanwege thanksgiving hebben de meeste mensen daar nu vrij.Xqlus1ve schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:15:
[...]
Jah joh, de CRO is aan het stagneren en dat is dus niet de bedoeling![]()
BTC
ETH
Cake
wat ik nog ga kopen maar wacht op een (hopelijk) correctie:
FTM --> BOO
RAMP
dus bij deze: Bitcoin mag stijgen
nu wachten op mijn volgende salaris van December
nothing stops this train
En hij gaat alweer omhoog, vandaag > 1 dollar.Xqlus1ve schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:15:
[...]
Jah joh, de CRO is aan het stagneren en dat is dus niet de bedoeling![]()
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:32:
Zo het volgende is gekocht:
BTC
ETH
Cake
FTM --> BOO
RAMP
dus bij deze: Bitcoin mag stijgen![]()
Dat is onzin, alleen al omdat het aanbod in 2020 lager was dan in 2021. Ondertussen zijn huizen dus wel 18,3% duurder geworden. Het huizentekort is historisch gezien niet eens bijzonder groot. Natuurlijk is er schaarste, maar dat kent Nederland al 50 jaar. Ook tijdens de crisis. De plannen van '+1 miljoen in 2030' streven nog altijd naar een tekort van 2%, volgens onze politiek het ideale streven. Het tekort zal nooit worden opgelost en het bestaan van een vrije markt is volledig onmogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:10:
[...]
Het enige wat zal werken is bijbouwen, kantoren ombouwen etc.
Het vraagstuk heeft te maken met de verdeling van geld. Daarom is het pure logica dat men die kant op beweegt.Maar de NL regeling zal ongetwijfeld zijn om het voor huidige eigenaren alleen duurder te maken. Iedereen arm enzo. Meer aanbod leidt to lagere prijzen, hogere belastingen natuurlijk niet.
De huurmarkt is ongereguleerd als je modaal verdient, waardoor gegeven dat er een tekort bestaat (groot of klein) de prijs toe beweegt wat de hoogste bieder kan en wil betalen.
Huren is geen betaalbaar alternatief meer, waardoor velen wel 'moeten' kopen.
De realiteit is dat veel eigenaren nu opeens op een overwaarde van een ton of 2 zitten. Daar kunnen ze niks mee - totdat ze gaan verhuizen en er misschien zelfs voor kiezen om meer en meer geld te lenen en zo met leverage de prijzen op de koopwoningmarkt bepalen.
Jonge stellen moeten concurreren met alleenstaanden die anderhalve ton overwaarde op hun appartement hebben - overwaarde is meer waard dan het leenvermogen van een modaal inkomen.
Vroeger kocht je aflossingsvrij en/of tegen zeer hoge rentes, en huurde je voor relatief betaalbare bedragen. In the end betekent dat dat het vermogensverschil tussen de kopers en huurders niet enorm veel verschilden.
Wie nu een huis koopt, lost af. Wie huurt, lost de hypotheek van de verhuurder af. Het vermogensverschil tussen een huurder en een koper wordt iedere maand 1000 euro groter door de aflossingsfactor, en 2000 door de prijsstijgingen = 3000 netto. Per maand.
De overheid zou er verstandig aan doen linksom of rechtsom dit gat te verkleinen en zo naar enige kansengelijkheid te streven. Het is jammer dat mensen (inclusief sommige politieke partijen zelf) dit serieuze probleem zien als 'burgertje pesten'. Daarvoor is het nu te lang doorgegaan.
Laten we eens beginnen met de belastingvoordeeltjes die we aan kopers geven.
Geen probleem, het is prima om te reageren hoor.YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:55:
[...]
Volgens mij hoor ik bij de groep die het goed voor elkaar heeft, beiden een fijne baan (niet per se in salaris maar we vermaken er ons mee en kunnen onze vaste lasten makkelijk opbrengen), een huis in een gunstige tijd gekocht en een beetje spaargeld in crypto.
Maar ik zou niet weten waarom het huidige systeem in stand moet worden gehouden. Als een systeemverandering er toe kan leiden dat het voor degenen die geen huis kunnen kopen of vinden wel te doen wordt ben ik direct voor.
[...]
Het eerste kan ik me ergens wel in vinden, denk dat dit topic wellicht wel een bubbel is qua wat mensen hebben en doen, al zitten er zeker ook heel verschillende mensen in het topic.
Het tweede snap ik niet zo. Waarom kijken mensen hier neer op 'het plebs'? Ik merk dat niet hoor. En dat zeggen dat ze 'gewoon sats moeten stacken' is toch iets wat niet geheel onlogisch is in een topic met crypto-fanaten?
Ik vind dat mensen ook wat in crypto moeten stoppen, mits ze er een beetje op ingelezen zijn en weten welke risico's eraan kleven, maar niet omdat mijn crypto dan meer waard wordt hoor. Gewoon omdat ik denk dat het een goede investering kan zijn en het toekomst heeft.
Het feit dat je je in dit topic begeeft en actief bent met crypto toont eigenlijk al aan dat je niet tot de groep mensen behoort, die het huidige systeem in stand willen houden.
Denk dat het wel veilig is om om te concluderen dat de gemiddelde Tweaker beter af is dan de gemiddelde Nederlander.
Als je de pagina's van vandaag terugleest over bedragen als €350,- of €3500,- vastzetten voor gratis Spotify en Netflix, en vervolgens doorgaan over warmtepompen en elektrische auto's voor de deur die meer energie gebruiken dan hun zonnepanelen opleveren, kun je toch niet anders concluderen dan dat er hier een enorme afstand zit tussen rest van de maatschappij? Het is wel echt de ultieme definitie van luxe problemen. Het is geen verwijt, maar wel iets om met zijn allen bewust van te zijn.
Geloof niet dat jij je aangesproken met voelen. Maar er zijn hier wel wat gebruikers, die het maar wat vermakelijk vinden op moment dat alts rekt gaan.
Verdorven helaas. Je moet er deel van uitmaken, dan ding je mee in de exponentiele stijging van een hoop dingen (behalve fiat dan).
Waarom LINA?Lennie schild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:44:
Heb wat Lina gekocht. kijken wat het word in 2026 :-)
Ik denk niet dat Pelox, of Rich, een enorme afstand tot de rest van de maatschappij kennen. Zij, en ik ook, proberen verstandig om te gaan met onze middelen door vaste lasten te verlagen. Ook hier een EV (privé aangeschaft), zonnepanelen, laag energieverbruik en betrekkelijk lage lasten. Ik denk ook dat wij ons allen ervan bewust zijn dat dit wel daadwerkelijk een luxe-positie is, en daar iedere dag bij stil staan.jvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:44:
[...]
Geen probleem, het is prima om te reageren hoor.
Het feit dat je je in dit topic begeeft en actief bent met crypto toont eigenlijk al aan dat je niet tot de groep mensen behoort, die het huidige systeem in stand willen houden.
Denk dat het wel veilig is om om te concluderen dat de gemiddelde Tweaker beter af is dan de gemiddelde Nederlander.
Als je de pagina's van vandaag terugleest over bedragen als €350,- of €3500,- vastzetten voor gratis Spotify en Netflix, en vervolgens doorgaan over warmtepompen en elektrische auto's voor de deur die meer energie gebruiken dan hun zonnepanelen opleveren, kun je toch niet anders concluderen dan dat er hier een enorme afstand zit tussen rest van de maatschappij? Het is wel echt de ultieme definitie van luxe problemen. Het is geen verwijt, maar wel iets om met zijn allen bewust van te zijn.
Geloof niet dat jij je aangesproken met voelen. Maar er zijn hier wel wat gebruikers, die het maar wat vermakelijk vinden op moment dat alts rekt gaan.
It aint de bodem until the pelox has pressed the sell button.YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:55:
Ah er wordt rekt geroepen, dan is de bodem weer in zicht
Zero.
Precies dit inderdaad. Just get it over with...Ray_ schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:55:
Nou hup, in 1 rechte lijn naar die 53k, dan zijn we van dit geneuzel af.
Het is ook niet persoonlijk op iemand gericht. Maar de ironie aan je middelen gebruiken om je vaste lasten te verlagen is, dat de mensen die het het hardst nodig hebben om hun vaste lasten te verlagen deze middelen niet hebben.WhySoSerious schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:48:
[...]
Ik denk niet dat Pelox, of Rich, een enorme afstand tot de rest van de maatschappij kennen. Zij, en ik ook, proberen verstandig om te gaan met onze middelen door vaste lasten te verlagen. Ook hier een EV (privé aangeschaft), zonnepanelen, laag energieverbruik en betrekkelijk lage lasten. Ik denk ook dat wij ons allen ervan bewust zijn dat dit wel daadwerkelijk een luxe-positie is, en daar iedere dag bij stil staan.
En zoals je in een eerdere post zei: kapitaal, maakt kapitaal. En dat is wat wij hier ook aan het doen zijn, maar ook niet iedereen heeft dat kapitaal beschikbaar om dergelijk risico te nemen.
of een muntje nou 60k kost of 0.00000001 het kost net zoveel wat je erin legtLennie schild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:50:
is goedkoop. En lage market cap. en te proberen waard.
lage market cap kijk dat is wel een belangrijke factor
nothing stops this train
Gemeubileerd, dat is een ander verhaal, op 500 meter van amsterdam cs heb je dezelfde oppervlakte (4 slaapkamers) voor 2100 euro per maand.Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:28:
[...]
Ik zal het eens opzoeken. Hodl, moon, lambo!
Zie screen:
[Afbeelding]
Type aanbod Huis (Eengezinswoning)
Bouwjaar 2016
Interieur Gemeubileerd
Woonoppervlakte 161 m²
Aantal slaapkamers 6 (bijzonder..)
Aantal kamers 8
en met 8 kamers hebben ze alle kamers meegenomen geloof ik.. wij wonen in een zelfde soort huis met 4 slaapkamers. aangepast.
Lennie schild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:50:
is goedkoop. En lage market cap. en te proberen waard.
Maar jij woont niet in Amsterdam denk ik? Mensen die graag in Amsterdam wonen hebben daar een reden voor, sociale kring, alle voorzieningen in de buurt die ze belangrijk vinden. met de huidige prijzen wordt dat idd moeilijker te billijken, maar ik ga niet nu de stad uit om elke dag met de trein te moeten etc. Daar betaal ik graag voor. Ik vind het enorm fijn dat ik vooral in de zomer bijna elke dag een paar maten kan optrommelen en naar het park kan gaan om bier te drinken, alles in de buurt is, niet hoef te reizen voor werk( pre corona). Als ik buiten de stad ga zitten op dit moment word ik niet gelukkig, leuk dat ik dan minder per maand betaal, maar ik hecht waarde aan mijn opgebouwde leven hier.FijneKerst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:10:
[...]
Godallejesus wat is A'dam duur.
Woon je in een rijtjeshuis met 200m2 woon oppervlak en een klein tuintje...VOOR 1.9 MILJOEN!!?
Koop dan een vrijstaand huis voor 500k ergens op een uur afstand en ga luxe 1ste klas met de trein naar je werk in A'dam en koop een vakantiehuis in griekenland aan het water ofzo... EN EEN LAMBO!
Ps de apollobuurt is een typische rijkeluis buurt.
Van de zomer had ik voor 100,- euro ETH gekocht en een half jaar later heb ik het verkocht voor 200,-.
Die winst voelde wel lekker en ik heb mij laatste tijd een beetje in verdiept en je kan blijkbaar ook traden in crypto, al dan niet automatisch.
Volgens mij kun je handmatig traden op platformen als Binance of automatisch door bijv de app van Thriven te gebruiken, maar kost wel (veel) geld per maand.
Mijn vraag aan jullie: is het aan te raden voor een zeer beginner om via Binance te traden of automatisch?
via binance kan je heel makkelijk traden ja, thriven nooit van gehoord.lawkexarib schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:10:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in de crypto, laat staan traden in crypto wereld.
Van de zomer had ik voor 100,- euro ETH gekocht en een half jaar later heb ik het verkocht voor 200,-.
Die winst voelde wel lekker en ik heb mij laatste tijd een beetje in verdiept en je kan blijkbaar ook traden in crypto, al dan niet automatisch.
Volgens mij kun je handmatig traden op platformen als Binance of automatisch door bijv de app van Thriven te gebruiken, maar kost wel (veel) geld per maand.
Mijn vraag aan jullie: is het aan te raden voor een zeer beginner om via Binance te traden of automatisch?
Snap ik, als het 100K verschilt ofzo.mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:08:
[...]
Maar jij woont niet in Amsterdam denk ik? Mensen die graag in Amsterdam wonen hebben daar een reden voor, sociale kring, alle voorzieningen in de buurt die ze belangrijk vinden. met de huidige prijzen wordt dat idd moeilijker te billijken, maar ik ga niet nu de stad uit om elke dag met de trein te moeten etc. Daar betaal ik graag voor. Ik vind het enorm fijn dat ik vooral in de zomer bijna elke dag een paar maten kan optrommelen en naar het park kan gaan om bier te drinken, alles in de buurt is, niet hoef te reizen voor werk( pre corona). Als ik buiten de stad ga zitten op dit moment word ik niet gelukkig, leuk dat ik dan minder per maand betaal, maar ik hecht waarde aan mijn opgebouwde leven hier.
Ps de apollobuurt is een typische rijkeluis buurt.
Maar een rijtjeshuis voor 1.9 miljoen ..... dan koop ik wel een huis voor 500k en een huis aan het strand erbij voor al mijn vrienden, dan kunnen ze in de zomer daar een biertje komen drinken.
Ik zie echt 0,0 reden om 1,9 miljoen neer te leggen voor een rijtjeshuis....
Maar komt misschien ook omdat ik er niet dood gevonden zou willen worden
Voor een beginner lijkt mij Bitavo of Blox toch iets eenvoudiger....mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:11:
[...]
via binance kan je heel makkelijk traden ja, thriven nooit van gehoord.
Dankjewel voor jouw antwoord.mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:11:
[...]
Weet je of er een handleiding is die stap voor stap een beginner zoals ik bij de hand neemt om te kunnen traden op Binance? Ik heb al een eigen account aangemaakt op Binance. ID verificatie heb ik nog niet gedaan. Ik vond dat eng!
Of coinbase en eerst de earns doorlopen, dan heb je direct een leuk zakje met muntjes en daarnaast kan je met ideal of sepa ook op coinbase fiat storten.mannetje19 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:12:
[...]
Voor een beginner lijkt mij Bitavo of Blox toch iets eenvoudiger....
Zero.
Over afstand gesproken...FijneKerst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:10:
[...]
Godallejesus wat is A'dam duur.
Dat is uiteraard ook te betalen voor iemand die laag opgeleid is en tegen een minimum loon met een onzeker contract werkt op. Er zijn mensen die vrijwillig in een stad gaan wonen, maar er zijn ook mensen die geen keuze hebben want de werkgelegenheid en hun netwerk (sociale support) is daar.
+1 en Binance heeft ook redelijke uitleg over trading staan op hun Binance Academy. Zelfs redelijk vertaald in het Nederlands.mannowlahn schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:11:
[...]
Even de verplichte disclaimers:
- Ga niet leverage traden
- Leg er niet meer in dan je bereid bent om kwijt te raken
- Not your keys, not your crypto. Oftewel: al je winst staat op een exchange. Zet dit op een persoonlijke wallet, cold of hot, zodra het een leuk bedrag wordt
- Kijk of je naast traden ook een bepaald aantal tokens wilt gaan staken. Dat is een soort rente verdienen door het vast te zetten. Kan soms meer opleveren dan traden.
Ja maar je koppelt bepaalde dingen aan elkaar. Mensen die hun schaapjes op het droge hebben willen het systeem in stand houden zeg je. Dat klopt dus niet voor iedereen, zoals je zelf daarna ook aangeeft.jvel92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:44:
[...]
Geen probleem, het is prima om te reageren hoor.
En inderdaad, hier zitten veel mensen in de luxe positie dat ze kunnen nadenken over hoe ze hun vaste lasten kunnen drukken en bepaalde luxe keuzes kunnen maken. Maar dan kan je niet meteen zeggen dat ze ver van de maatschappij staan. Dat je tot de bovenlaag hoort qua bestedingsruimte (daar hoor ik zelf overigens niet bij) betekent niet per se een afstand tot de maatschappij.
Ik vat je opmerkingen niet op als verwijten maar ik vind dat je aannames doet die niet goed uit te leggen/beredeneren zijn.
ps. Ada is echt stuk aan het gaan.. begint interessant te worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 24-11-2021 15:19 ]
Zero.
bijvoorbeeld bij Binance kan je ook locked staking doen maar die kan je gewoon annuleren (dan krijg je niet de winst) en de volgende dag staat het weer in je spot....
nothing stops this train
veel van ADA projecten komen ook in Q1 en Q2 2022.Pelox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:18:
Nou vrijdag weer in lockdown waarschijnlijk.. dus we kunnen weer wat extra waardeloze euro's in crypto gooien de komende tijd.
ps. Ada is echt stuk aan het gaan.. begint interessant te worden.
lekker alles in locked staking en naar de Rekteroni gaan!!
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2021 15:22 ]
nothing stops this train
Dat is alleen veiliger om jou als gebruiker te beschermen tegen impulsieve acties. Of het aan de backend veiliger is hebben we natuurlijk geen idee vanKol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:18:
tip als je wilt staken is crypto.com met locked staking veilig: want ze staan echt LOCKED
bijvoorbeeld bij Binance kan je ook locked staking doen maar die kan je gewoon annuleren (dan krijg je niet de winst) en de volgende dag staat het weer in je spot....
Bitcoin - A weapon of mass disruption
dat is vrij ruim , ik zou zeggen begin met laag bedrag. Id is wel nodig wil je ooit je winst terug storten.lawkexarib schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:13:
[...]
Dankjewel voor jouw antwoord.
Weet je of er een handleiding is die stap voor stap een beginner zoals ik bij de hand neemt om te kunnen traden op Binance? Ik heb al een eigen account aangemaakt op Binance. ID verificatie heb ik nog niet gedaan. Ik vond dat eng!
mee eens 1.9 is tyfus veel geld. Zelf huur ik nu sinds een jaar in amsterdam, stukken goedkoper dan een hypotheek.FijneKerst schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:12:
[...]
Snap ik, als het 100K verschilt ofzo.
Maar een rijtjeshuis voor 1.9 miljoen ..... dan koop ik wel een huis voor 500k en een huis aan het strand erbij voor al mijn vrienden, dan kunnen ze in de zomer daar een biertje komen drinken.
Ik zie echt 0,0 reden om 1,9 miljoen neer te leggen voor een rijtjeshuis....
Maar komt misschien ook omdat ik er niet dood gevonden zou willen worden
De heren van Doopiecash hebben goede videos met laagdrempelige en gratis videos die alles uitleggen.lawkexarib schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:13:
[...]
Dankjewel voor jouw antwoord.
Maar, traden is iets dat je op heel veel zaken kan doen. Zoals aandelen, obligaties, metalen etc. Als je crypto interessant vind, waarom zou je dan je tijd niet beter willen gebruiken om te snappen waar cryproprojecten mee bezig zijn? Ik denk dat investeren een veel logischer begin is in plaats van het actief willen traden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Cool speldenkussen!
ah ook kroketten met appelmoes tijdens kerstKol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:32:
Zo het volgende is gekocht:
BTC
ETH
Cake
FTM --> BOO
RAMP
dus bij deze: Bitcoin mag stijgen![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vBcZbsUpuS9JzKVAQkWhkACL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RvmsQ88tg4TEwu5yHoYhgBHA.jpg?f=fotoalbum_large)