Kwakkies schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:34:
Heel sec gelezen gaat het er dus echt om of je een Duits aflever adres kan opgeven voor de koptelefoon toch? Dan is het goed?Er wordt dus niet gekeken naar je factuur van de aankoop in Duitsland (in mijn geval mijn eigen Nederlandse adres)?
Tja lastig, zo zwart wit staat het er niet. Maar als je tussen de regels doorleest, denk ik wel dat ze dat checken. Ze willen namelijk dat je de factuur upload:
Die Teilnehmer müssen innerhalb von mindestens 14 bis maximal 45 Tagen nach dem Kauf des qualifizierenden Produkts ("Anspruchszeitraum") unter pixel-offers.com/headphones/de-DE einen Prämienantrag ("Antrag") stellen, um an der Werbeaktion teilzunehmen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und die Postanschrift angeben, wohin die Prämie geliefert werden soll, und einen Beleg seiner Bestellung hochladen, wie z. B. eine Kopie der Quittung, Rechnung oder Auftragsbestätigung zusammen mit einem Lieferschein des teilnehmenden Händlers. Die Teilnehmer müssen außerdem ein Bild der IMEI-Nummer des qualifizierenden Produkts hochladen, die auf der Verpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produkts zu finden ist.
Google translate:
Om deel te nemen aan de promotie. In het aanvraagformulier moet de deelnemer zijn volledige naam en postadres opgeven waar de prijs zal worden afgeleverd en een ontvangstbewijs van zijn bestelling uploaden, zoals: B. een kopie van de bon, factuur of orderbevestiging samen met een pakbon van de deelnemende winkelier. Deelnemers moeten ook een afbeelding uploaden van het IMEI-nummer van het kwalificerende product, dat te vinden is op de verpakking en/of in de instellingen van het kwalificerende product.
Bron:
https://pixel-offers.com/headphones/de-DE/terms
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp