Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Gingerbread schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:50:
[...]

Hadden ze een lagere prijs dan? Ik dacht dat ze prijs+€150 hanteerden.
My bad. Ik keek verkeerd. Ik dacht dat ze vanochtend voor €999 online stonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Guerilla op 20-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
vinbrutus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Je kan hem ook gewoon op de belgische site van fnac bestellen, moet wel op franse taal zetten, maar je blijft op de belgische site.

https://www.fr.fnac.be/Sm.../a16301458#omnsearchpos=7
Dat is dan wel sowieso zonder de bose headset en de mogelijke cashback van 8% natuurlijk. Maar, tov Belsimpel wel een pak goedkoper + deftige support normaliter. Je kan ook naar Fnac in Vlaanderen laten leveren trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Corduroy21 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:14:
Sorry for the English, but I'm not Dutch.
I have the same questions as you and found this website through Reddit.
Mail forwarding is not eligible according to the terms.
I'm not sure if you can send the headphones to a friend though.
According to the terms, they will need:

● Date of pre-order
● Reseller
● IMEI number
● Personal contact details
● Proof of purchase

So I'm not sure if the proof of purchase contains your address in NL or in my country for example, what happens when you use another address.

Sorry again for the English :)
Mail forwarding does not work. I tried last year with the Pixel 5. The main reason it does not work is that they only allow 2 headsets per address I believe.

Regarding the proof of purchase, memory serves me right, they didn't request the address last time. A receipt without address will do. I hope I get one through fnac.com. I will have to try the address of a friend option this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11
venqwish schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:29:
[...]

Dat is dan wel sowieso zonder de bose headset en de mogelijke cashback van 8% natuurlijk. Maar, tov Belsimpel wel een pak goedkoper + deftige support normaliter. Je kan ook naar Fnac in Vlaanderen laten leveren trouwens!
is er uberhaupt een methode om the bose headset te krijgen in NL zonder een adress van familie in het buitenland?

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 21-10-2021 08:08 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
eskymomo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
Heb er zelf eentje besteld bij Saturn en naar een Duits adres laten verzenden maar wil m toch graag bij een Saturn in de buurt laten bezorgen, weet iemand toevallig of dit inderdaad nog mogelijk zou zijn of gewoon zo simpel als de klantenservice ff bellen?
En iemand ervaring met hoe snel je iets op igraal zou moeten zien? Zie nu nog niks over mijn bestelling namelijk wat betreft de 5% cashback..
In mijn Igraal account staat ook nog niks. Hopelijk red ik de 20 euro zodat je kunt uit laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Klopt het dat je vanuit Nederland bij Fnac kunt bestellen (mits ze in stock zijn) zonder een reshippingdienst te gebruiken? Gewoon het normale bestelproces doorlopen en je Nederlandse adres invullen? Stuk makkelijker dan naar Duitsland gaan natuurlijk. Hoe zit het in dat geval met reparaties? Moet je dan naar Frankrijk om hem te laten repareren?

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
cj1181 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Volgens mij kan je hem hier wel zonder abonnement voorbestellen, moet je wel afhalen in Duitsland.

https://www.telekom.de/un...-black-256gb-ohne-vertrag
Heeft iemand hem hier al besteld, ik krijg het niet voor elkaar om de optie "Afhalen in winkel" te kiezen, want dan geeft ie aan dat je niet zo kan betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Watsonus schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:44:
Klopt het dat je vanuit Nederland bij Fnac kunt bestellen (mits ze in stock zijn) zonder een reshippingdienst te gebruiken?
Ja
Gewoon het normale bestelproces doorlopen en je Nederlandse adres invullen?
Ja
Stuk makkelijker dan naar Duitsland gaan natuurlijk. Hoe zit het in dat geval met reparaties?
Die moeten door de verkopende partij worden afgehandeld, dus in dit geval Fnac.
Moet je dan naar Frankrijk om hem te laten repareren?
Ja dus. Niet per se jij fysiek natuurlijk, alleen de telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door EagleTitan op 21-10-2021 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12-09 12:17
spartacusNLD schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

is er uberhaupt een methode om the bose headset te krijgen in NL zonder een adress van familie in het buitenland?
Kort antwoord: nope, spijtig genoeg niet. Je kan je geluk beproeven met een doorzendservice, maar (zo lijkt uit de reacties) dat heeft een kleine kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
EagleTitan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Ja

[...]

Ja

[...]

[...]

Fnac belgie is geen optie als je bij Fnac.com (FR) besteld hebt?
venqwish schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:56:
[...]

Kort antwoord: nope, spijtig genoeg niet. Je kan je geluk beproeven met een doorzendservice, maar (zo lijkt uit de reacties) dat heeft een kleine kans van slagen.
Jammer.

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 21-10-2021 08:57 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
spartacusNLD schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:57:
[...]

Fnac belgie is geen optie als je bij Fnac.com (FR) besteld hebt?
Geen ervaring mee, maar als je de Pixel bij Fnac in België kunt afhalen, dan zou reparaties in theorie ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
venqwish schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:05:
Hmmmm, de naam op het verzendadres zou toch niet veel mogen uitmaken? Ik ga het alvast naar een vriend in Frankrijk laten sturen, met mijn naam op zijn adres :). Zolang het adres maar in FR ligt zou ik denken..
En die vriend in Frankrijk, zou die van de 2 die ik er krijg er 1 willen doorsturen aan mij en als tegenprestatie er 1 houden.

Edit: ah dat kan niet natuurlijk..2 max per huishouden.

[ Voor 22% gewijzigd door Bart1977 op 22-10-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulieVDP
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-10-2023
mouzetc schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:42:
Aiai, ik zou toch graag de Pro Sunny of gewone Coral willen hebben. Zie deze vrijwel enrgens te koop. Deze juist in trek en uitverkocht of gewoon minder in trek en dus minder in de verkoop? Mocht iemand het in t wild spotte, tag me!
Ik had ergens al gelezen dat de rode niet in Frankrijk te verkrijgen is...
Bij het verder opzoeken erover vond ik zelfs op bepaald moment een site die zei dat de rode sowieso in mindere mate zal gemaakt worden dan de seafoam en de zwarte...
Ik wou persé de rode en heb gisteren de hele dag zitten refreshen op saturn en mediamarkt, op mediamarkt kwam hij soms eens opnieuw tevoorschijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:43
kezman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Heeft iemand hem hier al besteld, ik krijg het niet voor elkaar om de optie "Afhalen in winkel" te kiezen, want dan geeft ie aan dat je niet zo kan betalen?
Ik heb een chatsessie gehad vanwege dit issue. Er wordt geen betaalmogelijkheid geboden als het product nog niet beschikbaar is. Pre orderen zou dus niet kunnen via de site. Men adviseerde mij contact op te nemen met de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
De zwarte 128gb was net weer even leverbaar bij Mediamarkt DE. Ik had hem in m'n winkelwagen en toen ik drukte op bestellen was hij alweer uitverkocht :D

Zie dat de gewone 6 nu wel weer te bestellen is.

[ Voor 14% gewijzigd door MitchellHearth op 21-10-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 13:05
spartacusNLD schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:07:
[...]

bijdehandje: ja middels vrienden/kennissen in het buitenland. Dit is hoe ik het doe, een klant van mijn vader woont namelijk net over de grens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biemold
  • Laatst online: 15-07 00:36
MitchellHearth schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:54:
De zwarte 128gb was net weer even leverbaar bij Mediamarkt DE. Ik had hem in m'n winkelwagen en toen ik drukte op bestellen was hij alweer uitverkocht :D
Had ik ook een paar keer. Maar het is mij zonet gelukt. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Laatst online: 09:00
Biemold schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:55:
[...]

Had ik ook een paar keer. Maar het is mij zonet gelukt. :*)
Hond! Dus JIJ was het!!! :9 Geintje.

*update: hij was weer beschikbaar en het is mij inmiddels ook gelukt.

[ Voor 14% gewijzigd door MitchellHearth op 21-10-2021 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yves860
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-11-2021
cj1181 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Volgens mij kan je hem hier wel zonder abonnement voorbestellen, moet je wel afhalen in Duitsland.

https://www.telekom.de/un...-black-256gb-ohne-vertrag
Volgens mij kun je zelfs online bestellen met thuisbezorging in Duitsland, maar moet je dan 'cash on delivery' doen. Iets wat ik liever niet vraag aan mijn collega.

Weet iemand nog een andere webshop waar ze de Pro 256gb versie online verkopen? Ik ben door een groot gedeelte van de lijst gegaan, maar niks gevonden (sommige partners kon ik uberhaupt de pixel niet vinden op de site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik krijg de bestelling in media mark / saturn aachen niet gedaan. Ik krijg de winkel niet geselecteerd als afhaal punt. Zijn er nog mensen die het wel gelukt is? Ik wil gerust naar Duitsland rijden, maar dan wil ik ook wel zeker zijn dat hij er is voor mij.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:07
EagleTitan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Ja

[...]

Ja

[...]

[...]

Ik kan geen woord Frans, heb je heel toevallig ervaring of zij ook bijvoorbeeld per mail dergelijke zaken af kunnen handelen, bij voorkeur dan in Engels? Fnac klinkt als de beste optie, maar die keuze maken is voor mij wat lastig omdat ik echt geen Frans spreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yves860
  • Laatst online: 24-11-2021
kezman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Ik heb hetzelfde issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb ooit mijn Pixel 3a in de Duitse Google store gekocht met het trucje om hem op jouw eigen adres af te laten leveren in NL. Dat ging verrassend eenvoudig.
Heeft iemand dit ook al met de Pixel 6 geprobeerd?

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
Gerjannn schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Ik kan geen woord Frans, heb je heel toevallig ervaring of zij ook bijvoorbeeld per mail dergelijke zaken af kunnen handelen, bij voorkeur dan in Engels? Fnac klinkt als de beste optie, maar die keuze maken is voor mij wat lastig omdat ik echt geen Frans spreek.
Google translate ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
[...]

Ik zou fnac.be mailen en vragen of zij ook service verlenen op fnac.com (fr) producten?

https://www.nl.fnac.be/contacteerons#bl=footer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biemold
XaeonBE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:16:
Ik krijg de bestelling in media mark / saturn aachen niet gedaan. Ik krijg de winkel niet geselecteerd als afhaal punt. Zijn er nog mensen die het wel gelukt is? Ik wil gerust naar Duitsland rijden, maar dan wil ik ook wel zeker zijn dat hij er is voor mij.
Bij Mediamarkt Lingen is het wel gelukt. Aachen is misschien te druk?

Edit: wel pas gelukt na een paar pogingen

[ Voor 4% gewijzigd door Biemold op 21-10-2021 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulieVDP
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-10-2023
Je moet alles al op voorhand klaarzetten.
Je kan zo'n google launch pagina vinden, waar je dan kan je markt aanvinken.
Op deze manier wanneer je de pagina refresh't, staat hij meteen op de winkel waar je wilt afhalen en kan je heel snel verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Biemold schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Bij Mediamarkt Lingen is het wel gelukt. Aachen is misschien te druk?

Edit: wel pas gelukt na een paar pogingen
Wel leuk om te lezen, al die moeite doen voor een telefoon...
Ergernis lukt niet en maar klikken.
Dan nog naar Duitsland rijden €2 per liter en dan heb je de gouden kroon en na 1 á jaar ben je het dat ding alweer zat en wilt weer iets anders wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Dan nog naar Duitsland rijden €2 per liter en dan heb je de gouden kroon en na 1 á jaar ben je het dat ding alweer zat en wilt weer iets anders wat beter is.
Dat zal wel meevallen (in mijn geval). Ik doe al meer dan vier jaar met mijn huidige telefoon. Ik heb de Pixel 6 met 57 euro korting besteld, en hij wordt netjes thuisbezorgd. En ik krijg er ook nog een gratis noise cancelling hoofdtelefoon bij. Al met al best een goede deal, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10-2024
Mij is het wel gelukt in Aachen. 6Pro zwart. Er staat iets al markt andern, en daar heb ik gewoon aachen ingevuld. Dan zegt die dat ophalen niet mogelijk is en dan begint het refresh festein. Bij mij viel het mee en heb ik ongeveer in een goed uur tijd 2x voorraad gehad. 1x was die weer uitverkocht tijdens betalen en de 2e keer is het gelukt om te bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biemold
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Snap wat je bedoelt, ben normaal ook niet zo. Maar zit al een tijdje te kijken naar een nieuwe mobiel gezien m'n S10e wel zijn beste tijd heeft gehad. Een Pixel 6 met gratis Bose koptelefoon is geen gekke deal en kan dan weer 2 á 3 jaar vooruit. Uurtje rijden naar Duitsland vind ik ook geen probleem, of ik doe wat boodschapjes en gooi de tank vol van de auto of maak er een mooi ritje van op de motor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:03
"Vroeger" zat er een "Stornier" (annuleer) knopje bij je Saturn.de/Mediamark.de bestellingen. Dit is nu weg... stel je wilt een pre-order annuleren, hoe doe je dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Krijg niks anders als out of stock nu :) Het zal dus wachten worden tot de hype wat gaat minderen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
  • Registratie: April 2011
catchingfire schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:00:
"Vroeger" zat er een "Stornier" (annuleer) knopje bij je Saturn.de/Mediamark.de bestellingen. Dit is nu weg... stel je wilt een pre-order annuleren, hoe doe je dit dan?
Niet ophalen :)

Hier staat wat informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Iemand al een zonnige 256 gig pro gevonden? de duitse google store heeft een wachtlijst tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-08 12:22
Een vriend van me in Duitsland wilt de telefoon prima in ontvangst nemen. Weten jullie of hij zich moet legitimeren bij ontvangst van de telefoon? Volgens mij niet toch?

Wil de factuur liever namelijk op mijn eigen naam doen ivbm BTW aftrek. En dan het afleveradres/naam op die van hem.

[ Voor 7% gewijzigd door Inferno-Acid op 21-10-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Laatst online: 12:26
Ik zoek nog een leuke bookcase hoes voor mijn pixel 6. Kan iemand een shop aanbevelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:54:
Net toch kunnen bestellen... Via de Google Store...
- Google Pixel 6 128GB Sorta Seafoam
- Google Pixel 6 Pro 256GB Stormy Black
Had betaald via PayPal met daaraan gekoppelde creditcard... Krijg net de mails van PayPal dat ik twee betalingen heb geautoriseerd en staan nu ook 'goed' in m'n CC-overzicht! Vortmachen Google, inpakken!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-10-2021 12:24 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1977
[...]

In de chat op fnac.com spreken ze gewoon prima Engels. Gisteren met ze gesproken over die codes met cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
CLB schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:23:
[...]

Had betaald via PayPal met daaraan gekoppelde creditcard... Krijg net de mails van PayPal dat ik twee betalingen heb geautoriseerd en staan nu ook 'goed' in m'n CC-overzicht! Vortmachen Google, inpakken!
Heb je ze dan op een duits adres laten leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XaeonBE schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:42:
Heb je ze dan op een duits adres laten leveren?
Yes, van collega van me :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:47
Hoe zit het met de levering van de pixels bij de webshops meestal? Worden ze verzonden op 28 oktober of vroeger zodat ze 28 oktober zouden aankomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:29
Inferno-Acid schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:04:
Een vriend van me in Duitsland wilt de telefoon prima in ontvangst nemen. Weten jullie of hij zich moet legitimeren bij ontvangst van de telefoon? Volgens mij niet toch?

Wil de factuur liever namelijk op mijn eigen naam doen ivbm BTW aftrek. En dan het afleveradres/naam op die van hem.
Mijn ervaring is dat dit niet gaat werken. Als de naam op het pakketje niet overeen komt met de naam op het naambordje bij de deur mogen ze het pakket niet afleveren. Mijn ouders wonen in Duitsland en ik heb al regelmatig meegemaakt dat vrienden van me iets laten afleveren bij mijn ouders maar de pakketjes retour gaan omdat de naam niet overeen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
Ik heb de 57 euro van Widilo al terug, dat ging lekker snel in ieder geval! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:32
catchingfire schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:00:
https://widerruf.saturn.de/formular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik heb mijn Pixel via fnac.fr besteld met bezorgoptie naar Spanje. Heb alleen geen bevestiging per mail ontvangen of geld van mijn rekening, iemand anders met hetzelfde probleem?

Ik lees nu hier ook over 8% cashback, waar is dit op de website?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Steevo_S schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:43:
Ik heb mijn Pixel via fnac.fr besteld met bezorgoptie naar Spanje. Heb alleen geen bevestiging per mail ontvangen of geld van mijn rekening, iemand anders met hetzelfde probleem?

Ik lees nu hier ook over 8% cashback, waar is dit op de website?
Hiervoor had je via Widilo.fr cadeaubonnen moeten kopen voor Fnac en daarna een bestelling plaatsen: jch88 in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Kiwi70 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:28:
Ik heb de 57 euro van Widilo al terug, dat ging lekker snel in ieder geval! d:)b
Ik wilde net gaan bestellen, maar bedacht me net:
Via Fnac.com moet je hem bestellen wil je hem naar Nederland kunnen laten versturen toch?
Via Widilo kun je cadeaubonnen kopen voor 8% cashback: jch88 in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"

Maar ik ben nu even kwijt of je dan nog wel mee kunt doen met de Bose-actie, want ik heb geen adres is Frankrijk, wel eentje in Duitsland. Maar ik las ook dat de factuurgegevens overeen moeten komen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Timmetjuh schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Mijn ervaring is dat dit niet gaat werken. Als de naam op het pakketje niet overeen komt met de naam op het naambordje bij de deur mogen ze het pakket niet afleveren. Mijn ouders wonen in Duitsland en ik heb al regelmatig meegemaakt dat vrienden van me iets laten afleveren bij mijn ouders maar de pakketjes retour gaan omdat de naam niet overeen komt.
Kan ik bevestigen. Als de naam op 't pakket niet overeenkomt met het naambord, gaat het pakket linea recta retour.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:43
De zwarte pro in 128 gb is nú even bestelbaar bij de MM ...

En op! Nu zijn er een paar Pixels 6 in zwart 128 gb. Iemand al een witte pro kunnen scoren?

[ Voor 44% gewijzigd door nerovectra op 21-10-2021 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
[...]

spartacusNLD schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Ik zou fnac.be mailen en vragen of zij ook service verlenen op fnac.com (fr) producten?

https://www.nl.fnac.be/contacteerons#bl=footer
Al een reactie gehad?

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 21-10-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oduig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 15:22
nerovectra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:51:
[...]

Ik heb een chatsessie gehad vanwege dit issue. Er wordt geen betaalmogelijkheid geboden als het product nog niet beschikbaar is. Pre orderen zou dus niet kunnen via de site. Men adviseerde mij contact op te nemen met de winkel.
Ik heb gebeld met de voor mij dichtsbijzijnde winkel. Ze zijn bereid om de Pixel 6 Pro 256GB naar NL te versturen, maar je kunt helaas niet alleen de telefoon pre-orderen.

Je krijgt dus de keuze:
  • Een pre-order met T-Mobile contract van bijv 50 per maand met de Pixel 6 Pro 256GB.
  • Een losse telefoon, maar geen pre-order. Je kunt de telefoon dan pas bestellen als 'ie op voorraad is, en dan krijg je er geen Bose NC700 meer bij.
Ik wacht nog even dus. Als iemand een andere route gevonden heeft voor de 256GB variant, zonder abbo, hoor ik het graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
nerovectra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:51:
[...]

Nou ik heb de 6 (seafoam) en de 6 pro 256gb (black) besteld via Telekom.de. Ik heb via via een Duits contact gevonden en een vriend gaat daar volgende week heen. Wordt 28 oktober bezorgd. Die persoon moet wel aan de deur betalen. Of ik heb niet opgelet, maar ik kwam niet op een vooruit betalen optie terecht. Dus ik heb nu geld moeten overmaken naar die Duitse contactpersoon, wat een gedoe allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:27
nerovectra schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:02:
De zwarte pro in 128 gb is nú even bestelbaar bij de MM ...

En op! Nu zijn er een paar Pixels 6 in zwart 128 gb. Iemand al een witte pro kunnen scoren?
Ja bij Saturn in Kleve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrRoetker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-01-2024
ik heb de 6 seafoom 256gb besteld, laat ik naar een vriend in NY versturen, ga daar over 3 weken heen. Met gratis pixel buds. Alleen nu zegt hij dat de estimated delivery een week daarna pas is :'(. Nou hij komt met kerst weer naar NL, moet ik maar even geduld hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:45
jch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
Zojuist heb ik m’n pre-afhaalorder bij Saturn geannuleerd en ben ook voor Fnac gegaan inc bezorging naar NL. Scheelt weer een ritje :)

Tip: Via de webstie Widilo kun je met 8% cashback tegoedkaarten kopen voor Fnac, wat effectief een korting is van €52. Daarnaast krijg je €5 bij aanmelding, dus €57 in totaal (zojuist laten uitbetalen via IBAN).

[Afbeelding]
Mijn Widilo-cashback a €57is inmiddeld gestort op m’n bankrekening (dus binnen 24 uur), nu nog even wachten op de Pixel 6 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
DrRoetker schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:36:
ik heb de 6 seafoom 256gb besteld, laat ik naar een vriend in NY versturen, ga daar over 3 weken heen. Met gratis pixel buds. Alleen nu zegt hij dat de estimated delivery een week daarna pas is :'(. Nou hij komt met kerst weer naar NL, moet ik maar even geduld hebben...
Maakt dat nog uit dat hij uit USA komt?

Want met mijn werk zijn we regelmatig in Amerika en Canada voor een paar dagen. Dan laat ik er eventueel even eentje op de kop tikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
jch88 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:39:
[...]

Mijn Widilo-cashback a €57is inmiddeld gestort op m’n bankrekening (dus binnen 24 uur), nu nog even wachten op de Pixel 6 😅
Kun je op deze manier wel meedoen met de Bose actie, of laat je die vallen? Want ik twijfel daardoor of ik met cashback van die Fnac cadeaubonnen ga kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi70
Binnetie schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

Ik wilde net gaan bestellen, maar bedacht me net:
Via Fnac.com moet je hem bestellen wil je hem naar Nederland kunnen laten versturen toch?
Via Widilo kun je cadeaubonnen kopen voor 8% cashback: jch88 in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"

Maar ik ben nu even kwijt of je dan nog wel mee kunt doen met de Bose-actie, want ik heb geen adres is Frankrijk, wel eentje in Duitsland. Maar ik las ook dat de factuurgegevens overeen moeten komen. Klopt dat?
Als je 'm bij Fnac bestelt kun je met de Bose-actie meedoen met een Frans adres. Volgens mij heb ik nog niet gelezen dat de factuurgegevens overeen moeten komen. Ik laat 'm gewoon naar Kiwi70 p/a Kennis in Frankrijk, Adres in Frankrijk sturen. Dan staan zowel mijn naam als de naam van de persoon in Frankrijk op het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
@Kiwi70 dankjewel voor de info. Voor mij niet handig. Heb wel een Duits adres maar geen Frans adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
DrRoetker schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:36:
Troostprijs is dat je de Pixel buds wel al hebt tegen die tijd. Die van mij zijn zojuist verzonden :P
Overigens staat mijn 6 128GB Seafoam voor 28-29 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Laatst online: 14-09 20:58
Kiwi70 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:42:
[...]

Als je 'm bij Fnac bestelt kun je met de Bose-actie meedoen met een Frans adres. Volgens mij heb ik nog niet gelezen dat de factuurgegevens overeen moeten komen. Ik laat 'm gewoon naar Kiwi70 p/a Kennis in Frankrijk, Adres in Frankrijk sturen. Dan staan zowel mijn naam als de naam van de persoon in Frankrijk op het pakketje.
Ik vraag me dus ook af: Bij de duitse Google store kan je ook bestellen en dan een Bose headset krijgen. Vorige keer heb ik die actie gemist maar kon wel met een Nederlands adres bestellen met als land Duitsland en toch kwamen ze hem bezorgen. Zeker 3x gelukt. Ben benieuwd of dat ook met deze actie werkt.

Er lijkt verder geen optie te zijn om de headset te krijgen als Nederlander behalve als je een Duits contact hebt die hem voor je aanneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
F1xxer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:10:
[...]

Er lijkt verder geen optie te zijn om de headset te krijgen als Nederlander behalve als je een Duits contact hebt die hem voor je aanneemt.
Wellicht is dit een optie voor je: DHL Packstation: gratis afhaalpunt voor Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Laatst online: 13:07
Heb nog niet gemaild, maar zag een andere reactie dat je wel gewoon in het Engels kunt chatten met ze. Dus dat geeft mij genoeg hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWHtje
  • Laatst online: 12-09 16:20
Destijds met de Pixel 3a ook besteld bij Saturn online, en een afhaalafspraak gemaakt in Kleve.
Ging allemaal prima. Woon immers 20 min van de grens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 14-09 07:27
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Kan ik bevestigen. Als de naam op 't pakket niet overeenkomt met het naambord, gaat het pakket linea recta retour.
Hoe doen jullie dat dan? Ik heb de pixel 6 bij MediaMarkt gepre-ordered. Ik laat het door mijn broer (woont vlakbij de grens) in de winkel ophalen en wilde voor de Bose actie gebruik maken van het adres van moeder van vriendin van me die Duits is. Dat adres heb ik al ingevuld bij de order bij MediaMarkt (al weet ik niet zeker of dat per se nodig was, leek me wel zo handig). Kan ik dan, als ik de Bose koptelefoon aanvraag, bij naam beter zowel mijn eigen naam als de naam van die moeder opgeven? Zou dat goed gaan (wordt het dan niet afgewezen omdat je twee namen invult of, als ik alleen die van haar zou doen, omdat de naam niet overeen komt met naam van factuur)? Thanks alvast voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Laatst online: 12:25
Inmiddels een Pixel 6 bij Saturn weten te bestellen voor afhalen. Nu nog F5'en om een case te bestellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max.Visser
  • Laatst online: 05-06 07:42
Heeft iemand dit eerder geprobeerd met zo'n actie? Ik woon bij de grens en kan zo naar zo'n packstation rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Anomynous123 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Hoe doen jullie dat dan? Ik heb de pixel 6 bij MediaMarkt gepre-ordered. Ik laat het door mijn broer (woont vlakbij de grens) in de winkel ophalen en wilde voor de Bose actie gebruik maken van het adres van moeder van vriendin van me die Duits is. Dat adres heb ik al ingevuld bij de order bij MediaMarkt (al weet ik niet zeker of dat per se nodig was, leek me wel zo handig). Kan ik dan, als ik de Bose koptelefoon aanvraag, bij naam beter zowel mijn eigen naam als de naam van die moeder opgeven? Zou dat goed gaan (wordt het dan niet afgewezen omdat je twee namen invult of, als ik alleen die van haar zou doen, omdat de naam niet overeen komt met naam van factuur)? Thanks alvast voor de hulp!
De opmerking waar je op reageert gaat over de telefoon zelf niet over de headphones. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrRoetker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-01-2024
The Realone schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

Troostprijs is dat je de Pixel buds wel al hebt tegen die tijd. Die van mij zijn zojuist verzonden :P
Overigens staat mijn 6 128GB Seafoam voor 28-29 okt.
Ja dat is ook zo. En die van mij staat nu op 18 november, maar de pixelbuds en case komen wel al 2 weken eerder. In totaal omgerekend €667 dus ben er wel blij mee. Wil ik best een maandje op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creamcups
  • Laatst online: 26-08-2023
Zit momenteel te twijfelen tussen wachten tot de 6 Pro weer op voorraad komt bij fnac of die €150 te dokken bij belsimpel... Vind dat eigenlijk te veel maar ik wil 'em niet mislopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
Bestelling geplaatst voor de pixel 6 sorta seafoam op de Duitse Google store. De headphones kan ik wel aan vrienden in Duitsland laten leveren, denk ik.
creamcups schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:41:
Zit momenteel te twijfelen tussen wachten tot de 6 Pro weer op voorraad komt bij fnac of die €150 te dokken bij belsimpel... Vind dat eigenlijk te veel maar ik wil 'em niet mislopen.
Hoe kan je die nu mislopen, de verkoop begint nog maar. Je zal toch wel de kans hebben om er eentje vast te krijgen. Is het nu niet, dan wel binnen enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Kaickul schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:03:
Bestelling geplaatst voor de pixel 6 sorta seafoam op de Duitse Google store. De headphones kan ik wel aan vrienden in Duitsland laten leveren, denk ik.

[...]

Hoe kan je die nu mislopen, de verkoop begint nog maar. Je zal toch wel de kans hebben om er eentje vast te krijgen. Is het nu niet, dan wel binnen enkele weken.
Dat leek mij ook, vandaar dat ik het ook een rare reactie vond. Ik zit met hetzelfde probleem. Wil graag de 6 Pro, maar niet op voorraad. Ik wil hem gaarne wel pre-orderen, anders kan je geen aanspraak meer maken op de headset...

Ik heb mij daarom ook nu maar op de wachtlijst staan in de Google Store, maar vraag me af of er nog een nieuwe voorraad komt...

[ Voor 8% gewijzigd door Broodje_Aap op 21-10-2021 20:12 ]

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo--
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 19:39
Orderstatus BelSimpel
Jouw product komt binnen op 25-11-2021. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Waar ik mij over verbaas is de ogenschijnlijke onuitputtelijke bron van Pixel 6 bij FNAC, nog altijd te bestellen via de website. Ik hoop niet dat straks blijkt dat ze er toch niet zoveel geleverd krijgen en velen van ons lang moeten wachten op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creamcups
  • Laatst online: 26-08-2023
[b]Kaickul in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"
[...]

Zo veel electronica constant uitverkocht de laatste tijd dat ik een beetje FOMO krijg. Dat en mijn huidige telefoon heeft kuren dus ik wil zo snel mogelijk een nieuwe. Maar je zal wel gelijk hebben en ik moet gewoon wat geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anomynous123 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Ik heb gewoon besteld op de naam van de persoon op wie het adres staat. Dan staat er inderdaad zijn/haar naam op de rekening van mijn toestel, maar daar heb ik geen problemen mee.
Gaat waarschijnlijk niet werken. Is al vaker voorbij gekomen. Quote uit de actievoorwaarden:

"An dieser Werbeaktion können nur Personen teilnehmen, die eine Versandadresse in Deutschland angeben und über 18 Jahre alt sind ("Teilnehmer"). Unternehmen sind von der Teilnahme an dieser Werbeaktion ausgeschlossen. Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und Prämien im Fall der Nutzung dieser Dienste verloren gehen. "

Vertaald zich naar:
"Alleen mensen die een verzendadres in Duitsland hebben opgegeven en ouder zijn dan 18 jaar ("Deelnemers") kunnen deelnemen aan deze actie. Bedrijven zijn uitgesloten van deelname aan deze actie. Houd er rekening mee dat het gebruik van doorstuuradressen (en vergelijkbare services) voor deze promotie verboden is en dat beloningen verloren gaan als u deze services gebruikt."

Bron: https://pixel-offers.com/headphones/de-DE/terms

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
Heel sec gelezen gaat het er dus echt om of je een Duits aflever adres kan opgeven voor de koptelefoon toch? Dan is het goed?Er wordt dus niet gekeken naar je factuur van de aankoop in Duitsland (in mijn geval mijn eigen Nederlandse adres)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Zit er nu aan te denken om de normale 6 te pre-orderen en dan zodra de 6 pro weer beschikbaar wordt deze te bestellen en de normale 6 te annuleren. Als is het maar de vraag of de 6 pro nog op voorraad komt...

Had ergens gelezen dat als de naam die op het pakket staat niet overeenkomt met de naam op de deur van het huis, dat het pakket gewoon weer meegenomen wordt, maar dat lijkt mij redelijk sterk? (gaat over Duitsland)

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kwakkies schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:34:
Heel sec gelezen gaat het er dus echt om of je een Duits aflever adres kan opgeven voor de koptelefoon toch? Dan is het goed?Er wordt dus niet gekeken naar je factuur van de aankoop in Duitsland (in mijn geval mijn eigen Nederlandse adres)?
Tja lastig, zo zwart wit staat het er niet. Maar als je tussen de regels doorleest, denk ik wel dat ze dat checken. Ze willen namelijk dat je de factuur upload:
Die Teilnehmer müssen innerhalb von mindestens 14 bis maximal 45 Tagen nach dem Kauf des qualifizierenden Produkts ("Anspruchszeitraum") unter pixel-offers.com/headphones/de-DE einen Prämienantrag ("Antrag") stellen, um an der Werbeaktion teilzunehmen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und die Postanschrift angeben, wohin die Prämie geliefert werden soll, und einen Beleg seiner Bestellung hochladen, wie z. B. eine Kopie der Quittung, Rechnung oder Auftragsbestätigung zusammen mit einem Lieferschein des teilnehmenden Händlers. Die Teilnehmer müssen außerdem ein Bild der IMEI-Nummer des qualifizierenden Produkts hochladen, die auf der Verpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produkts zu finden ist.
Google translate:
Om deel te nemen aan de promotie. In het aanvraagformulier moet de deelnemer zijn volledige naam en postadres opgeven waar de prijs zal worden afgeleverd en een ontvangstbewijs van zijn bestelling uploaden, zoals: B. een kopie van de bon, factuur of orderbevestiging samen met een pakbon van de deelnemende winkelier. Deelnemers moeten ook een afbeelding uploaden van het IMEI-nummer van het kwalificerende product, dat te vinden is op de verpakking en/of in de instellingen van het kwalificerende product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
creamcups schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:29:
[...]

Zo veel electronica constant uitverkocht de laatste tijd dat ik een beetje FOMO krijg. Dat en mijn huidige telefoon heeft kuren dus ik wil zo snel mogelijk een nieuwe. Maar je zal wel gelijk hebben en ik moet gewoon wat geduld hebben.
Ah ja, geduld is inderdaad soms moeilijk. :P

Wat betreft de headphones, ik zie wel of het lukt. De pixel 6 staat bij mijn bestelling op de site als 'delivery 26-28 October'. Hopelijk klopt dat ook. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kaickul op 21-10-2021 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Broodje_Aap schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:37:

Had ergens gelezen dat als de naam die op het pakket staat niet overeenkomt met de naam op de deur van het huis, dat het pakket gewoon weer meegenomen wordt, maar dat lijkt mij redelijk sterk? (gaat over Duitsland)
Klopt, 1x meegemaakt met geboortekaartje die niet aankwam bij me tante in duitsland.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Bart1977 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:59:
[...]

De opmerking waar je op reageert gaat over de telefoon zelf niet over de headphones. 😁
Maakt dat uit dan? Neem aan dat ze geen onderscheid maken tussen een pakket met als inhoud een telefoon of een koptelefoon. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:29:
[...]

Ik heb gewoon besteld op de naam van de persoon op wie het adres staat. Dan staat er inderdaad zijn/haar naam op de rekening van mijn toestel, maar daar heb ik geen problemen mee.
Tjah, dat heb ik helaas dus niet gedaan. Iemand tips? Kan ik beter de naam van het adres opgeven terwijl op factuur een andere naam staat? Of toch eigen naam en desnoods vragen of diegene ff een briefje ophangt ofzo? Of beide namen? Wil die koptelefoon niet mislopen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ben wel benieuwd wanneer fnac gaat leveren al op de dag zelf of paar dagen er na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Tja lastig, zo zwart wit staat het er niet. Maar als je tussen de regels doorleest, denk ik wel dat ze dat checken. Ze willen namelijk dat je de factuur upload:

[...]

Google translate:
Om deel te nemen aan de promotie. In het aanvraagformulier moet de deelnemer zijn volledige naam en postadres opgeven waar de prijs zal worden afgeleverd en een ontvangstbewijs van zijn bestelling uploaden, zoals: B. een kopie van de bon, factuur of orderbevestiging samen met een pakbon van de deelnemende winkelier. Deelnemers moeten ook een afbeelding uploaden van het IMEI-nummer van het kwalificerende product, dat te vinden is op de verpakking en/of in de instellingen van het kwalificerende product.

Ai dat is balen zeg...! Heb ik even gemist. Ik zou de email/factuur natuurlijk nog kunnen bewerken in PDF. Niet helemaal netjes, maar goed. Alleen zit het hem in de pakbon denk ik die je waarschijnlijk fysiek krijgt en natuurlijk niet te bewerken valt. Wordt nog spannend zo dan.. 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:20:
Ben wel benieuwd wanneer fnac gaat leveren al op de dag zelf of paar dagen er na.
Heb jij een bevestigingsmail gehad? Ik zie hem alleen bij mijn bestellingen staan verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

[...]

Google translate:

Hmm, heb henm besteld via Fnac.com en deze word hier in BE geleverd.
Hopelijk levert het geen problemen op voor de hoofdtelefoon aangezien ik de Pixel hier ga laten afleveren in plaats van zelf te gaan ophalen. Zou me sterk lijken, maar iemand ervaring met vorige acties?

[ Voor 9% gewijzigd door Complexity op 21-10-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Steevo_S schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:44:
[...]

Heb jij een bevestigingsmail gehad? Ik zie hem alleen bij mijn bestellingen staan verder niets.
Heb wel een mail gehad ja dat ik een bestelling heb geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:05:
[...]

Heb wel een mail gehad ja dat ik een bestelling heb geplaatst
Ik hoop. Huidige status is "wachten op leverancier." Verwacht op 28. Benieuwd wanneer ik hem effectief in huis zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Raar, die heb ik niet.

Statut: En attente de livraison fournisseur

Op de website staat dit maar verder niets, geen mail, niks van kredietkaart af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

Ik hoop. Huidige status is "wachten op leverancier." Verwacht op 28. Benieuwd wanneer ik hem effectief in huis zal hebben.
Heb dezelfde status maar verwacht dat zij hem wel een paar dagen voor de 28 hebben en dan ook wel versturen die gaan echt niet tot de 28ste wachten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Steevo_S schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:
Raar, die heb ik niet.

Statut: En attente de livraison fournisseur

Op de website staat dit maar verder niets, geen mail, niks van kredietkaart af...
Hier is hij gewoon gereserveerd op de creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:09:
[...]

Heb dezelfde status maar verwacht dat zij hem wel een paar dagen voor de 28 hebben en dan ook wel versturen die gaan echt niet tot de 28ste wachten lijkt mij.
Fingers crossed.
Lader wordt morgen geleverd, Spigen cases maandag, en de telefoons (voor mij & mijn vrouw) ...
Spanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Morgen eens contact opnemen, zie niks op mijn account, niet eens een autorisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:10:
[...]

Fingers crossed.
Lader wordt morgen geleverd, Spigen cases maandag, en de telefoons (voor mij & mijn vrouw) ...
Spanned.
Idd ja heb zelf bij Google een case en lader besteld. Maar die moet nog doorgestuurd worden.
En een hoesje bij Amazon die komt wel al met 1-2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Idd ja heb zelf bij Google een case en lader besteld. Maar die moet nog doorgestuurd worden.
En een hoesje bij Amazon die komt wel al met 1-2 dagen
Gisteren besteld op Amazon.NL, maar naar BE leveren duurt even.
Aankomst verwacht op maandag.

Btw, wordt jou toestel geleverd of rijd je erom naar Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:15:
[...]

Gisteren besteld op Amazon.NL, maar naar BE leveren duurt even.
Aankomst verwacht op maandag.

Btw, wordt jou toestel geleverd of rijd je erom naar Frankrijk?
Toestel word gewoon thuis geleverd
Heb ook nog een toestel bij de saturn in Duitsland gereserveerd maar ja dan moet ik 1.5 uur rijden en nog 1.5 uur terug dus ja beter wachten op fnac dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:16:
[...]

Toestel word gewoon thuis geleverd
Heb ook nog een toestel bij de saturn in Duitsland gereserveerd maar ja dan moet ik 1.5 uur rijden en nog 1.5 uur terug dus ja beter wachten op fnac dan.
Hopelijk levert dit geen problemen met Bose hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:17:
[...]

Hopelijk levert dit geen problemen met Bose hoofdtelefoon.
Tja die heb ik stiekem toch al op gegeven heb denk ik toch geen adres om op te geven.
Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires