Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:10:
[...]

Hier is hij gewoon gereserveerd op de creditcard
Momenteel heb ik ook nog geen reservatie op de kredietkaart (VISA).
Ik weet niet of dit normaal direct zou moeten zijn.
De Fnac website geeft wel aan dat ik hem betaald heb met Visa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 16:34
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

Momenteel heb ik ook nog geen reservatie op de kredietkaart (VISA).
Ik weet niet of dit normaal direct zou moeten zijn.
De Fnac website geeft wel aan dat ik hem betaald heb met Visa.
Mm ja meestal binnen een paar uur zit er wel een reservering op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:19:
[...]

Mm ja meestal binnen een paar uur zit er wel een reservering op
De site van Fnac geeft nochtans aan dat er betaald is met Visa.
Vreemd. Met wat geluk wordt hij gratis geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 16:34
Complexity schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
[...]

De site van Fnac geeft nochtans aan dat er betaald is met Visa.
Vreemd. Met wat geluk wordt hij gratis geleverd :P
Haha nou ze chargen wel hoor als hij word verstuurd 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Complexity
reinierkramer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
[...]

Haha nou ze chargen wel hoor als hij word verstuurd 🙈
Ik maag me geen illusies - maar dromen mag altijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
Steevo_S schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:08:
Raar, die heb ik niet.

Statut: En attente de livraison fournisseur

Op de website staat dit maar verder niets, geen mail, niks van kredietkaart af...
Hm, bij mij staat er: 'Commande en attente d'acceptation'. :| En er is 0,00 op mijn creditcard gereserveerd (Fnac staat dus wel in het overzicht, maar voor 0 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Kiwi70 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:31:
[...]

Hm, bij mij staat er: 'Commande en attente d'acceptation'. :| En er is 0,00 op mijn creditcard gereserveerd (Fnac staat dus wel in het overzicht, maar voor 0 euro).
Wanneer heb je juist besteld? Deze status heeft er bij mij ook een aantal uren opgestaan. Maar nu is de status `En attente de livraison fournisseur`. Wel geen reservering op de kredietkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
Gisterochtend, dus dat is wel al even geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Freekers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:29:

[...]

Gaat waarschijnlijk niet werken. Is al vaker voorbij gekomen. Quote uit de actievoorwaarden:

"An dieser Werbeaktion können nur Personen teilnehmen, die eine Versandadresse in Deutschland angeben und über 18 Jahre alt sind ("Teilnehmer"). Unternehmen sind von der Teilnahme an dieser Werbeaktion ausgeschlossen. Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und Prämien im Fall der Nutzung dieser Dienste verloren gehen. "

Vertaald zich naar:
"Alleen mensen die een verzendadres in Duitsland hebben opgegeven en ouder zijn dan 18 jaar ("Deelnemers") kunnen deelnemen aan deze actie. Bedrijven zijn uitgesloten van deelname aan deze actie. Houd er rekening mee dat het gebruik van doorstuuradressen (en vergelijkbare services) voor deze promotie verboden is en dat beloningen verloren gaan als u deze services gebruikt."

Bron: https://pixel-offers.com/headphones/de-DE/terms
Vorig jaar met de Pixel 5 ging het veel vaker goed dan volgens de voorwaarden officieel was toegestaan. Zelfs met bepaalde doorstuurservices lukte het soms onverwacht toch om de Bose-koptelefoon te ontvangen. Al werden er inderdaad ook wel een flink aantal afgekeurd.

Maar de DHL Packstations zijn feitelijk gewoon afhaalpunten in Duitsland (zoals we die in Nederland ook kennen, maar dan met een eigen kluisje). Die hebben met doorsturen niets te maken. Je gebruikt daarvoor zelfs een eigen adressering die voor iedereen verschilt. Garanties zijn er natuurlijk niet, maar ik verwacht dat het daarmee wel gaat lukken.

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 21-10-2021 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 21-10-2021 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 14:33
Die Fnac kortingscode via Widilo lijkt niet meer geldig te zijn, en hoe krijg ik in godsnaam die 5 euro geactiveerd op Fnac?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 21:27
coendeurloo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 01:53:
Die Fnac kortingscode via Widilo lijkt niet meer geldig te zijn, en hoe krijg ik in godsnaam die 5 euro geactiveerd op Fnac?
Er is geen kortingscode voor fnac, je kunt alleen met 8% korting/cashback tegoedbonnen voor fnac kopen via Widilo. Die cashback wordt, net als de 5 euro inschrijfbonus als tegoed op je account geplaatst en kun je laten uitbetalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Mensen die de Pixel 6 of Pixel 6 pro snel willen hebben, Telekom.de heeft ze nog op voorraad. In Nordhorn zit een winkel waar je hem kan ophalen, je moet alleen wel even contact opnemen met de winkel zelf.

Pixel 6: https://www.telekom.de/un...eafoam-128gb-ohne-vertrag

Pixel 6 pro: https://www.telekom.de/un...-white-128gb-ohne-vertrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
kezman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:47:
Mensen die de Pixel 6 of Pixel 6 pro snel willen hebben, Telekom.de heeft ze nog op voorraad. In Nordhorn zit een winkel waar je hem kan ophalen, je moet alleen wel even contact opnemen met de winkel zelf.

Ik dacht dat die alleen met abonnement kon?
Dan vraag ik mij af waarom iedereen Saturn of MediaMarkt probeert terwijl het ook daar te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35

Heb ik net gedaan. Ze geeft aan dat die nu alleen gepre-ordered kan worden en dat je na de 28ste contact op kan nemen voor afhalen zonder contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:51
De 6 pro zwart NU nog te bestellen bij MM Aachen!!

https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2762819.html

[ Voor 59% gewijzigd door BigF25 op 22-10-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oduig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 15:22
Is iemand er al in geslaagd om een pre-order te plaatsen voor een Pro 256GB, zonder adres in Duitsland/Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramFokke
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-10-2024
Damn, NET te laat. Kreeg hem in mijn mandje voor afhalen in Monchengladbach. Maar bij afrekenen was hij weg. Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Het lukt mij niet eens een pre-order te plaatsen. Ik zet hem in mijn winkelmandje. Selecteer ik betaal methode, keert hij terug naar mijn winkelmand en is hij uitverkocht. Ga ik terug naar de pixel pagina, staat hij er nog steeds. Dan ga ik weer langs de hele procedure, dan is hij weer niet verkrijgbaar terwijl het op de hoofdpagina wel beschikbaar is. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Ik heb op dit moment een pre-order voor de 6 staan, maar heb zelf liever ook interesse in de 6 Pro. Dus als iemand toevallig precies het tegenovergestelde heeft ben ik bereid om te ruilen (uiteraard betaal ik de meerprijs...)

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
[...]

Ik heb zojuist even gechat met de klantenservice van Fnac. Ze konden mij verzekeren dat mijn bestelling gewoon genoteerd staat en dat ze 'm de 28e gaan verzenden. Op dat moment sturen ze ook nog een e-mail. Alleen als er problemen zouden zijn met de betaling nemen ze nog contact met me op (maar dat lijkt me niet, ik heb het grootste deel immers al betaald met cadeaubonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:53
[...]
Dat is niet heel raar. Ze zullen je creditcard pas belasten op het moment dat ze daadwerkelijk verzenden. Dat doet Amazon bijvoorbeeld ook.

Mijn overzicht bij fnac.com onderstaand. En ook mijn CC is met 0 euro belast voor nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8af7H1hqtZAGXo8oY5NoRt5oY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6JNC1YDZpPo2w9AGvfDDd8Za.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 22-10-2021 10:39 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
Bij mij ook, alleen staat daar boven nog 'Livraison prévue le 28 Octobre 2021'(dat snap ik) en 'Commande en attente d'acceptation'(en daardoor werd ik een beetje ongerust, omdat er bij iemand anders iets anders stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 17:01
Hmmm, bij mij staat er "Sortie prévue le 28/10/2021", dus dan verwacht ik dat ze de phone op de 28e gaan verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Kiwi70 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb zojuist even gechat met de klantenservice van Fnac. Ze konden mij verzekeren dat mijn bestelling gewoon genoteerd staat en dat ze 'm de 28e gaan verzenden. Op dat moment sturen ze ook nog een e-mail. Alleen als er problemen zouden zijn met de betaling nemen ze nog contact met me op (maar dat lijkt me niet, ik heb het grootste deel immers al betaald met cadeaubonnen).
Ze versturen hem op 28, dan zal ik hem waarschijnlijk maar hebben na het weekend ... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-10 19:10

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Kiwi70 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Dit staat ook in de bevestigingsmail van Fnac.

"Le paiement par carte sera débité seulement au moment de l'expédition pour une commande Fnac.com ou lors de la confirmation de commande pour une commande effectuée auprès d'un vendeur partenaire."

Insert Google translate magie

"Payment by card will be debited only at the time of shipment for an Fnac .com order or at the time of order confirmation for an order made with a partner seller."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chomosuke
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 31-03 12:47
*knip* Dit is absoluut niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 22-10-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-10 17:50
Complexity schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Ze versturen hem op 28, dan zal ik hem waarschijnlijk maar hebben na het weekend ... :'( :'(
Bij mij staat 27. De andere dag 28 en dan weer de 27 ste. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Hoihoi. Zijn de Pixels ook aan te schaffen via een abonnement? Als student op kamers ben ik na 4 jaar wel toe aan een nieuwe telefoon, echter kan ik niet zomaar 6 tot 900 euro ophoesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 23:03
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 22-10-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024

Hoe kan je bij Telekom bestellen zonder Duitse burger te zijn/adres te hebben? Het lijkt erop als ik daar zou willen bestellen je een Duits adres nodig hebt die op je duitse id staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
* knip *

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 22-10-2021 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:01
change1001 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:15:
Hoihoi. Zijn de Pixels ook aan te schaffen via een abonnement? Als student op kamers ben ik na 4 jaar wel toe aan een nieuwe telefoon, echter kan ik niet zomaar 6 tot 900 euro ophoesten ;)
Anders kijk je even bij belsimpel..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi70
Jammer dat je je bericht verwijderd hebt. Ik was het er namelijk wel mee eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Kiwi70 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Jammer dat je je bericht verwijderd hebt. Ik was het er namelijk wel mee eens. :)
Deed ik niet maar een MOD.
Op zich niet erg, het was off-topic en heb mijn excuses aangeboden, maar neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi70
Ik zie dat het bericht waar je op reageerde ook verwijderd is. Helemaal terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Klopt.
Terug on-topic :)

Ik hoop dat Fnac niet meer gaat verkopen dan de stock dat ze krijgen, zodat we niet maanden moeten wachten zoals vorig jaar met de grafische kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
LeStef schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:37:
Klopt.

Ik hoop dat Fnac niet meer gaat verkopen dan de stock dat ze krijgen, zodat we niet maanden moeten wachten zoals vorig jaar met de grafische kaarten.
De Pro is al sinds woensdag niet meer te bestellen bij Fnac, dus ik ga er wel van uit dat ze rekening houden met wat ze aangeleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
LeStef schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:37:
Klopt.

Ik hoop het. Ik ga ervan uit dat ik hem zo spoedig mogelijk heb :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:53
change1001 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:15:
Kan je hier vinden: https://www.belsimpel.nl/google-pixel-6 -> Zoek abbo. Slim om dan wel bijvoorbeeld een paar honder euro (of wat je dan ook kan missen) bij te betalen zodat je maandprijs een stuk later is.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-08 21:06
Heeft iemand een idee hoe het precies zit met de levertijden en de Bose headphones actie? Ik heb hem vanochtend besteld via de Duitse Google Store, maar de leverdatum is 25 of 26 november. Als ik dan ook nog twee weken moet wachten tot ik hem kan claimen, ben ik voorbij de maximale 45 dagen vanaf de aanschafperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:46:
Heeft iemand een idee hoe het precies zit met de levertijden en de Bose headphones actie? Ik heb hem vanochtend besteld via de Duitse Google Store, maar de leverdatum is 25 of 26 november. Als ik dan ook nog twee weken moet wachten tot ik hem kan claimen, ben ik voorbij de maximale 45 dagen vanaf de aanschafperiode.
Volgens mij is het zo dat je 14 dagen na de aankoop (dus niet na ontvangst) zo'n formulier ik kan vullen. Probleem is dan natuurlijk wel dat je het IMEI nummer nodig hebt en die kan je natuurlijk pas weten als je de telefoon hebt... lastig...

Bij mijn 6 staat verwachte levering 1/2 november, maar hou de store continue in de gaten voor de 6 pro!

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Volgens mij had de UK wat 256GB-modellen... Ik hunt ook nog steeds op een Cloudy White O-)
Toevallig heb ik vanochtend via de Duitse Google Store een 6 Pro 128GB Cloudy White kunnen bemachtigen :) Helaas wel pas geleverd op 25/26 november, maar ja, so be it. Voor mij was het een kwestie van vaak de website vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Dank voor de tip! Ken zelf iemand met een Duits adres maar via Saturn/Mediamarkt wilde het niet vlotten.
Tijdens de bestelling kon ik kiezen of ik het wilde bezorgen op dat adres, maar direct gedaan.

Kon echter niet betalen. In de bevestiging staat "Zahlung per Nachnahme".
Blijkbaar is dat contant betalen als je het pakketje thuis krijgt (en je achternaam/ID wordt gecontroleerd).

Niet echt een probleem, maar misschien wel goed om te weten. Gok even dat het alleen speelt als je het laat bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 13:34
Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:46:
Het wordt gerekend vanaf de besteldatum, als het goed is heb je gewoon een bevestiging en dergelijk gekregen dus daar staat die datum op. dan kun je vervolgens de koptelefoon gewoon laten afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
glennoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:00:
[...]

Het wordt gerekend vanaf de besteldatum, als het goed is heb je gewoon een bevestiging en dergelijk gekregen dus daar staat die datum op. dan kun je vervolgens de koptelefoon gewoon laten afleveren.
Klinkt goed, maar de help pagina van de Pixel-offers zegt wat anders. Heb je een bron van jouw claim?

Quote van de Pixel-claims pagina:
"Het aanvraagformulier is beschikbaar vanaf 2 november 2021.

Nadat je je nieuwe Pixel hebt ontvangen, kun je na 14 dagen, maar vóór de 45e dag vanaf de aankoopdatum, een Bose Noise Cancelling Headphones 700 aanvragen."

(wel vertaald van Duits naar Nederlands, dus er kunnen wat foutjes in zitten)

[ Voor 5% gewijzigd door Markelijk op 22-10-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Sneakerdead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Hoe kan je bij Telekom bestellen zonder Duitse burger te zijn/adres te hebben? Het lijkt erop als ik daar zou willen bestellen je een Duits adres nodig hebt die op je duitse id staat
Ja ik heb het uiteindelijk wel met een Duits adres/persoon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Ah, whoops! Die zijn volgens mij inderdaad (nog) niet te verkrijgen in Europa. Ze staan wel listed op de Amerikaanse Google Store, maar dan zijn de antennes weer anders natuurlijk..
Die werken ook in Europa gewoon, helaas is een doorzend service uit de US 100+ euro zoveel euro shipping+BTW+Douanekosten. En zo graag wil ik em nou ook weer niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Schway op 22-10-2021 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
kezman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:10:
[...]

Ja ik heb het uiteindelijk wel met een Duits adres/persoon gedaan.
Hoe heb jij dat gedaan? Mij werd aan de telefoon verteld dat het alleen in combinatie kan met een abonnement en het (nog) niet los besteld kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
yeth3119 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

Hoe heb jij dat gedaan? Mij werd aan de telefoon verteld dat het alleen in combinatie kan met een abonnement en het (nog) niet los besteld kan worden?
Gek. In de link staat 'Ohne vertrag' (geen abo) en ik kon het gewoon bestellen zonder abonnement.
Dit kreeg ik in mijn bevestigingsmail.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zY03KYTbTkqOMeYthxdxjZjGhk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LBW8o360zDDaOFs3nBfrvIrm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 13:34
Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:05:
[...]

Klinkt goed, maar de help pagina van de Pixel-offers zegt wat anders. Heb je een bron van jouw claim?

Quote van de Pixel-claims pagina:
"Het aanvraagformulier is beschikbaar vanaf 2 november 2021.

Nadat je je nieuwe Pixel hebt ontvangen, kun je na 14 dagen, maar vóór de 45e dag vanaf de aankoopdatum, een Bose Noise Cancelling Headphones 700 aanvragen."

(wel vertaald van Duits naar Nederlands, dus er kunnen wat foutjes in zitten)
Ik had hetzelfde "probleem" vorig jaar met de pixel 5, ze zijn er niet helemaal duidelijk in maar wat dus het idee is dat de 14 dagen geldt voor de reserveringsdatum en de "45 dagen na aankoop" gelden vanaf het moment dat je de pixel in bezit hebt. Aangezien er op je leverings/afhaalbon een andere datum zal staan dan de reserveringsdatum zou hier geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
glennoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:23:
[...]

Ik had hetzelfde "probleem" vorig jaar met de pixel 5, ze zijn er niet helemaal duidelijk in maar wat dus het idee is dat de 14 dagen geldt voor de reserveringsdatum en de "45 dagen na aankoop" gelden vanaf het moment dat je de pixel in bezit hebt. Aangezien er op je leverings/afhaalbon een andere datum zal staan dan de reserveringsdatum zou hier geen probleem moeten zijn.
Thanks voor je antwoord! Ik zou het niet zo top vinden als ik niet in aanmerking kom voor de Bose headphones omdat Google hun product niet op tijd kan leveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
Anomynous123 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:12:
[...]

Maakt dat uit dan? Neem aan dat ze geen onderscheid maken tussen een pakket met als inhoud een telefoon of een koptelefoon. Of mis ik iets?
Bij Google doe je toch opnieuw een bestelling voor die headset? vermoedelijk op basis van je imei nummer van je telefoons oid. Dus dan is je factuuradres toch helemaal niet meer belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
yeth3119 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

Zoals Serhat zegt, Ohne vertrag, dus zonder abonnement. Die linkjes zijn losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
serhat schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Dank voor de tip! Ken zelf iemand met een Duits adres maar via Saturn/Mediamarkt wilde het niet vlotten.
Tijdens de bestelling kon ik kiezen of ik het wilde bezorgen op dat adres, maar direct gedaan.

Kon echter niet betalen. In de bevestiging staat "Zahlung per Nachnahme".
Blijkbaar is dat contant betalen als je het pakketje thuis krijgt (en je achternaam/ID wordt gecontroleerd).

Niet echt een probleem, maar misschien wel goed om te weten. Gok even dat het alleen speelt als je het laat bezorgen.
Klopt in mijn eerdere post heb ik dat ook beschreven, ik had het ook niet door totdat mijn bestelling in de mail binnen kwam en ik besefte dat ik nog niks betaald had. Ik heb het geld al overgemaakt naar mijn contactpersoon in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:13
Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Toevallig heb ik vanochtend via de Duitse Google Store een 6 Pro 128GB Cloudy White kunnen bemachtigen :) Helaas wel pas geleverd op 25/26 november, maar ja, so be it. Voor mij was het een kwestie van vaak de website vernieuwen.
Ik krijg bij de Duitse Google store geen creditcard toegevoegd. Nu bij FNAC besteld, ook 128GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 09:33

Maduth

Probeersel

Heeft iemand nog succes gehad met de 0000 postcode truck? Ik heb laatst deze geprobeerd voor een 4a maar die is toen helaas mislukt [wel geld terug].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

dedominee schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

Ik krijg bij de Duitse Google store geen creditcard toegevoegd. Nu bij FNAC besteld, ook 128GB.
Land van uitgifte van je CC moet overeenkomen met het land van de gekozen Google Store, in dit geval DE (?). Ik heb met PayPal betaald

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Ja, maar dan pakt hij ook niet (als ik Duitsland selecteer). Ach, bij FNAC ging het prima. Nu afwachten en hopen dat ik de Pixel 6 niet te groot en zwaar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

dedominee schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:10:
Ja, maar dan pakt hij ook niet (als ik Duitsland selecteer). Ach, bij FNAC ging het prima. Nu afwachten en hopen dat ik de Pixel 6 niet te groot en zwaar vind.
Heb je een Duitse Credit Card dan?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Nee, maar als je NL selecteert doet hij het niet. Daarna Duitsland geselecteerd, maar dan geeft hij eveneens een foutmelding. Paypal heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:38
Maduth schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:07:
Heeft iemand nog succes gehad met de 0000 postcode truck? Ik heb laatst deze geprobeerd voor een 4a maar die is toen helaas mislukt [wel geld terug].
Lees ff terug in het topic. Is al enorm vaak voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
kezman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:55:
[...]

Zoals Serhat zegt, Ohne vertrag, dus zonder abonnement. Die linkjes zijn losse verkoop.
Maar wiens naam staat op jouw factuur dan? Je contactpersoon of je eigen naam? Ik ben bang dat dat later problem zou opleveren met de garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

dedominee schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:13:
Nee, maar als je NL selecteert doet hij het niet. Daarna Duitsland geselecteerd, maar dan geeft hij eveneens een foutmelding. Paypal heb ik niet.
Dat werkt helaas niet. Het uitgifte land van je creditcard moet machen met het land van de Google Store waar je besteld. Bestel je in de Duitse Google Store, dan moet je een Duitse Credit Card hebben, ook al kun je in dat dropdown menu bij het koppelen van je creditcard Nederland selecteren. Duitse store = Duitse CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Sneakerdead schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Maar wiens naam staat op jouw factuur dan? Je contactpersoon of je eigen naam? Ik ben bang dat dat later problem zou opleveren met de garantie..
Ik heb uiteindelijk de contactpersoon maar gedaan. Meer toeval dan wijsheid, maar achteraf wel blij, aangezien ze dus aan de deur moeten betalen, zie onderstaande link.

https://www.t-online.de/f...en-vor-und-nachteile.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soflyfx
  • Laatst online: 22-03-2024
Iemand al succes gehad met de Pixel 6 Pro Sorta Sunny te bestellen? Ik hou de Duitse Google Store en Saturn in het oog maar voorlopig blijft hij out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsyKrett
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-11-2023
Hi!
Ik sta op het punt via VPN in de Franse Google store een Pixel 6 bij een adresje daar te laten bezorgen.
Wilde toch nog even hier vragen of de Franse versie gewoon volledig en normaal te gebruiken is in Nederland met mijn tmobile sim-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Freekers schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Dat werkt helaas niet. Het uitgifte land van je creditcard moet machen met het land van de Google Store waar je besteld. Bestel je in de Duitse Google Store, dan moet je een Duitse Credit Card hebben, ook al kun je in dat dropdown menu bij het koppelen van je creditcard Nederland selecteren. Duitse store = Duitse CC.
Ik heb in de Duitse Google store een Pixel 6 besteld. Factuuradres mijzelf met NL creditcard en afleveradres bij mijn neef in Duitsland met allebei onze naam erbij. Is geaccepteerd en nog niet gecanceld. Geplande aflevertijd 10-11 november.

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jakobian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:13
Vmu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

Ik heb in de Duitse Google store een Pixel 6 besteld. Factuuradres mijzelf met NL creditcard en afleveradres bij mijn neef in Duitsland met allebei onze naam erbij. Is geaccepteerd en nog niet gecanceld. Geplande aflevertijd 10-11 november.
Apart.

Mij is het in de Duitse Google Store ook niet gelukt om met CC te betalen.. Paypal lukte wel gelukkig.

Vetterdetet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 15:51
TopsyKrett schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:31:
Hi!
Ik sta op het punt via VPN in de Franse Google store een Pixel 6 bij een adresje daar te laten bezorgen.
Wilde toch nog even hier vragen of de Franse versie gewoon volledig en normaal te gebruiken is in Nederland met mijn tmobile sim-only?
Ja werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
Vmu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

Hoe heb je precies je factuuradres en je afleveradres gesplitst? Ik heb die optie voor zover ik zag niet gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
En de VPN is ook niet per se nodig. Mogelijk werkt die zelfs averechts. Veel grotere websites zijn niet zo happig op bezoekers die met een IP-adres van een VPN binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Hoe heb je precies je factuuradres en je afleveradres gesplitst? Ik heb die optie voor zover ik zag niet gekregen.
Die mogelijkheid kwam gewoon voorbij tijdens de checkout.

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davy_online
  • Laatst online: 20-12-2024
Besteld bij Fnac.be voor 648.95. ik heb gekozen om de telefoon te gaan afhalen. Zou beschikbaar zijn vanaf 27 oktober. Ben eens benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Freekers schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Is dat nieuw? Bestel zo nu en dan wat in de Amerikaanse versie van de store met mijn Nederlandse CC en dat gaat altijd goed, tot en met een terugstorting vanuit Google.
Afgelopen weekend werkte het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@Fly-guy Bij mij tot nu toe geen annulering vanuit de Duitse Google Store waar ik met mijn Nederlandse creditcard besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fly-guy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Is dat nieuw? Bestel zo nu en dan wat in de Amerikaanse versie van de store met mijn Nederlandse CC en dat gaat altijd goed, tot en met een terugstorting vanuit Google.
Ik denk niet zo zeer dat je een CC van het land van de Google Store nodig hebt inderdaad. Je kunt hooguit problemen krijgen omdat ze het adres van de CC-houder checken met het adres van de bestelling: dat is niet gelijk als je een reshipper gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Blijft het zo lastig om een Pixel te bemachtigen? Ik ververs al een sinds de release zo af en toe de Saturn en MM pagina's maar ik hem hem nog niet in stock gezien.

Ik dacht na een paar dagen zal de hype er wel een beetje vanaf zijn, maar het lijkt erop dat pre orderen wellicht helemaal niet gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

HTCHolland schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:58:
Blijft het zo lastig om een Pixel te bemachtigen? Ik ververs al een sinds de release zo af en toe de Saturn en MM pagina's maar ik hem hem nog niet in stock gezien.

Ik dacht na een paar dagen zal de hype er wel een beetje vanaf zijn, maar het lijkt erop dat pre orderen wellicht helemaal niet gaat lukken?
Gezien hoe vaak ik ze wel in-stock gezien heb, is jouw timing of heel slecht, of je hebt echt ongeluk

edit: Het blijft iets wat niet in overvloed aanwezig is, dus het hoort er ook weer bij

[ Voor 7% gewijzigd door Byron010 op 22-10-2021 15:02 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Zelfde heb ik ook, maar dan met de Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Fly-guy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Goede vraag, bij mij weten al een 'tijdje', jaartje zoeits? Ik heb het om die reden niet getest bij deze Pixel launch gezien de gekte en ik reeds verwachtte dat het niet zou werken, hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-10 23:40

Ik heb precies hetzelfde met de zwarte pixel 6, ik ben de hele dag al aan het refreshen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 17:03
De zwarte pro 128gb zie ik soms wel op voorraad in de Google store, maar dan krijg je vervolgens een error als je hem in je winkelwagen probeert te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aad5a8hlQmoK1Yy5SwIq5_jBF-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yXY9WN7RJ8ILm7spiIvLs58n.png?f=user_large

ik kreeg dit antwoord via de saturn chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-10 23:40
klwinkel schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:31:
[Afbeelding]

ik kreeg dit antwoord via de saturn chat...
Heel jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@klwinkel De launch-pagina's van zowel Saturn als MediaMarkt gaven net ook enige tijd een foutmelding. Dus wellicht dat ze daar nu definitief niet meer terugkomen als pre-order.

Anders valt het misschien nog te proberen bij een van de andere deelnemende ketens in Duitsland of Frankrijk.

[ Voor 28% gewijzigd door TexMex op 22-10-2021 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

TexMex schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:36:
@klwinkel De launch-pagina's van zowel Saturn als MediaMarkt gaven net ook enige tijd een foutmelding. Dus wellicht dat ze daar nu definitief niet meer terugkomen als pre-order.
Het klopt dat ze een error gaven, maar ze staan nu weer online. Nu staan ook de hoesjes (die ook al uitverkocht zijn) op de pagina, iets wat eerst niet was.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
MediaMarkt nu een zwarte Pixel 6 beschikbaar, voor zolang als het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Zeer spijtig als de voorverkoop is gestopt. Maar hopelijk blijkt de pixel de hype waard! Wellicht dat ik hem over een tijdje dan alsnog ga kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Hij was precies 10 minuten beschikbaar, een collega van mij heeft m net kunnen bestellen :) Nu weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
EDIT: Verkeerde forum. Mijn excuus

[ Voor 86% gewijzigd door mnarijnm op 22-10-2021 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HTCHolland schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:54:
Zeer spijtig als de voorverkoop is gestopt. Maar hopelijk blijkt de pixel de hype waard! Wellicht dat ik hem over een tijdje dan alsnog ga kopen.
Dat blijkt nu dus al weer gelogenstraft. Refreshen kan dus nog steeds zinvol zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magatsu
  • Laatst online: 29-09 12:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6jJ9o1TWXrct3t5eoAsDr8-6zA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V48hrVjU3Z768My2sxF2Imko.png?f=user_large

Cashback in afwachting van de bestelling van de Pixel 6 bij Saturn.
Kleine sidenote: heb er twee besteld, eentje voor mezelf en eentje voor de vrouw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@magatsu Dan alsnog, hoe kom je op zo'n cashback?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fkramerr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 16:54
Ik lees dat diverse mensen bij fnac bestellen en de telefoon willen afhalen.
Ik heb hem daar ook besteld maar gewoon mijn nederlands adres ingevuld, kost 5 euro extra voor bezorgen buiten frankrijk. Lijkt mij dat dit gewoon goed moet gaan toch? Ik ben wel van plan om die bose koptelefoon op een frans adres te laten bezorgen als dat nodig is, heb gelukkig een kennis daar die hem door kan sturen maar het lijkt me toch niet verplicht dat de telefoon zelf in frankrijk bezorgd of afgehaald word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
  • Laatst online: 29-09 12:48
TexMex schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:17:
@magatsu Dan alsnog, hoe kom je op zo'n cashback?!
https://de.igraal.com/ daar was een cashback van 5% op de aankoop van Saturn. Maar blijkbaar nog een extra cashback actie dat ik niet had gezien omdat ik mijn eerste aankoop deed binnen de 24uur dat ik mij geregistreerd had gaf het 10% extra op aankoopwaarde. Dus bijna 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Haha, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Fkramerr schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:18:
Ik lees dat diverse mensen bij fnac bestellen en de telefoon willen afhalen.
Ik heb hem daar ook besteld maar gewoon mijn nederlands adres ingevuld, kost 5 euro extra voor bezorgen buiten frankrijk. Lijkt mij dat dit gewoon goed moet gaan toch? Ik ben wel van plan om die bose koptelefoon op een frans adres te laten bezorgen als dat nodig is, heb gelukkig een kennis daar die hem door kan sturen maar het lijkt me toch niet verplicht dat de telefoon zelf in frankrijk bezorgd of afgehaald word?
Ik hoop het want ik heb hetzelfde gedaan. Anders moet ik Fnac nog contacteren om proberen het order aan te passen zodanig dat ik hem zelf ga afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 17:03
Waarom laten ze ons niet gewoon een pre-order plaatsen, dit is zo bagger....hele tijd kijken en in de gaten houden of die 256 pro eindelijk kan bestellen, ik wil ook die Bose headset niet mislopen natuurlijk.... Kut Google store

[ Voor 13% gewijzigd door masterrobo op 22-10-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Laatst online: 10-10 13:05
magatsu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]

Cashback in afwachting van de bestelling van de Pixel 6 bij Saturn.
Kleine sidenote: heb er twee besteld, eentje voor mezelf en eentje voor de vrouw :).
Wanneer had je m besteld en waar zie je dit staan? Ik zie helaas nog niks staan bij igraal en vraag me af of het gaat werken terwijl ik wel via hun naar saturn ben gegaan..
Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires