Ik ken die fratsen ook wel, maar dan van Shopbuddies. Heb diverse mails van misgelopen cashback naar ze verzonden met factuur erbij en 9 van de 10x kent Shopbuddies alsnog de cashback toe. Misschien dat bij Igraal ook een 'cashback claim' in te schieten is? Kan het zo snel nog niet vinden op de site.eskymomo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Wanneer had je m besteld en waar zie je dit staan? Ik zie helaas nog niks staan bij igraal en vraag me af of het gaat werken terwijl ik wel via hun naar saturn ben gegaan..
Nice. Ging dat automatisch of moest je hier nog een cashback verzoek voor indienen via een web formulier? (Bij mij is het namelijk tot op heden niet automatisch gegaan, terwijl ik wel via de igraal site naar saturn.de ben gegaan.)magatsu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]
Cashback in afwachting van de bestelling van de Pixel 6 bij Saturn.
Kleine sidenote: heb er twee besteld, eentje voor mezelf en eentje voor de vrouw.
Ik had hem besteld op dag van uitgave. Dus direct om 20u01. Het kon tot twee dagen duren eer het saldo er staat. Het is momenteel nog in verwerking dus pas vanaf 11/12 kan ik effectief zeggen of het er op staateskymomo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Wanneer had je m besteld en waar zie je dit staan? Ik zie helaas nog niks staan bij igraal en vraag me af of het gaat werken terwijl ik wel via hun naar saturn ben gegaan..
Ik had gekeken via: https://de.igraal.com/gutschein/Saturn en daar was toen 5%.
Ben gewoon via de iGraal extensie gegaan, alles van adblocker uitgezet en cookies opnieuw toegelaten.wilbert11 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:18:
[...]
Nice. Ging dat automatisch of moest je hier nog een cashback verzoek voor indienen via een web formulier? (Bij mij is het namelijk tot op heden niet automatisch gegaan, terwijl ik wel via de igraal site naar saturn.de ben gegaan.)
Ok, heb nu maar even een cashback verzoek ingeschoten bij igraal, omdat deze niet automatisch is geregistreerd op hun website.magatsu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:22:
[...]
Ben gewoon via de iGraal extensie gegaan, alles van adblocker uitgezet en cookies opnieuw toegelaten.
Hier het zelfde. Nu wel benieuwd wat ook alweer het verschil was tussen express en rapideLeStef schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:06:
[Afbeelding]
Zou dus de 27ste verzonden worden als alles goed gaat
:strip_exif()/f/image/VGePvYWzoXYbJXO3XH93BYQB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Geen flauw idee, was dat ook iets van een 5€?
Hey das ook leuk, de afleverdatum van mijn 6 is een week naar voren geschoven naar nov 3 - 4.
Vmu
Ben benieuwd, heb van iemand een adres gekregen van de logopediepraktijk waar ze werkt. Zou dat ook als zakelijk gezien worden door Google?
Bij Saturn ga ik de pixels ophalen. Daar heb ik als afleveradres het adres van Saturn staan, met daarbij mijn NL adres gegevens, zoals ik dit altijd doe.
Hopelijk werkt dat zo voor de Bose actie 🤞
Bij Saturn ga ik de pixels ophalen. Daar heb ik als afleveradres het adres van Saturn staan, met daarbij mijn NL adres gegevens, zoals ik dit altijd doe.
Hopelijk werkt dat zo voor de Bose actie 🤞
Vermoedelijk omdat ze maar een beperkt aantal headsets hebben om uit te delen bij de pre-order actie.masterrobo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:36:
Waarom laten ze ons niet gewoon een pre-order plaatsen, dit is zo bagger....hele tijd kijken en in de gaten houden of die 256 pro eindelijk kan bestellen, ik wil ook die Bose headset niet mislopen natuurlijk.... Kut Google store
Bij welke shop?Vmu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:13:
Hey das ook leuk, de afleverdatum van mijn 6 is een week naar voren geschoven naar nov 3 - 4.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die van mij was 12 euro. Ik dacht dat die van 5 euro niet geschikt was voor internationaal verkeer?LeStef schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:41:
Geen flauw idee, was dat ook iets van een 5€?
Voor België ging het met die 5€spartacusNLD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:30:
[...]
Die van mij was 12 euro. Ik dacht dat die van 5 euro niet geschikt was voor internationaal verkeer?

De uwe zal misschien sneller thuis zijn
hmm ik hoop van wel.. ik heb ook voor die optie van 5,04 euro gekozen.spartacusNLD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:30:
[...]
Die van mij was 12 euro. Ik dacht dat die van 5 euro niet geschikt was voor internationaal verkeer?
Ik heb eindelijk een Pixel 6 bij de Saturn kunnen bestellen, maar er is me iets nog niet helemaal duidelijk (beetje tegenstrijdige info op verschillende plekken op de website).
Weet iemand of je bij het ophalen van de bestelling enkel genoeg hebt aan de bestelbevestiging?
In de algemene voorwaarden bij de bestelling lees ik nl dit:
Ik heb hem op mijn naam besteld, maar zou hem evt wel door mijn ouders op willen laten halen bij de Saturn (wonen dichterbij).
Weet iemand of je bij het ophalen van de bestelling enkel genoeg hebt aan de bestelbevestiging?
Maar op andere plekke zie ik enkel Rechnung/Bestellbestätigung/Abholbenachrichtigung vermeld. Sowieso heeft toch niemand zijn adres op zn ID staan?Zur Abholung muss der Kunde die
Rechnung, die Bestellbestätigung oder die Abholbenachrichtigung sowie
einen von einer Behörde ausgestellten Ausweis mit Foto, der die
Meldeadresse des Kunden enthält (z.B. Personalausweis) vorlegen.
Ik heb hem op mijn naam besteld, maar zou hem evt wel door mijn ouders op willen laten halen bij de Saturn (wonen dichterbij).
Geen enkel probleem. Je krijgt een ophaalbericht als je hem kunt halen. Daarmee kun je (of iemand anders) hem halen. Werkt al jaren zo. (Ik bestel er vaak).Doctorbeat schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:25:
Ik heb eindelijk een Pixel 6 bij de Saturn kunnen bestellen, maar er is me iets nog niet helemaal duidelijk (beetje tegenstrijdige info op verschillende plekken op de website).
[...]
Maar op andere plekke zie ik enkel Rechnung/Bestellbestätigung/Abholbenachrichtigung vermeld. Sowieso heeft toch niemand zijn adres op zn ID staan?
Voor degene die Wildly actie hebben gebruikt, kunnen jullie mij helpen? Zojuist bonnen gekocht, maar op de Fnac.com site kan ik maar niet de bonnen ingevoerd krijgen. Wanneer ik op Ajouter druk, gebeurd er niks. Safari, Chrome en Edge al gebruikt, maar zonder succes
Add me op Stadia: Gloogle
Goed om te horen. Bedankt voor de info!kosterj schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Geen enkel probleem. Je krijgt een ophaalbericht als je hem kunt halen. Daarmee kun je (of iemand anders) hem halen. Werkt al jaren zo. (Ik bestel er vaak).
Ze vragen om de factuur als bewijsmateriaal. Waarschijnlijk om adres, naam, etc te checken. Dus vandaar m'n zorgen. Zal hopelijk wel goedkomen als ik dubbele achternaam (zowel die van mij als van bewoner van afleveradres) doe oidBart1977 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
Bij Google doe je toch opnieuw een bestelling voor die headset? vermoedelijk op basis van je imei nummer van je telefoons oid. Dus dan is je factuuradres toch helemaal niet meer belangrijk.
Vraagje, had je ook de nieuwsbrief kortingscode gebruikt? Ik namelijk wel en mijn cashback is nog niet geregistreerdmagatsu schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]
Cashback in afwachting van de bestelling van de Pixel 6 bij Saturn.
Kleine sidenote: heb er twee besteld, eentje voor mezelf en eentje voor de vrouw.
Hier heb ik dus ook wat schrik voor.Anomynous123 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:24:
[...]
Ze vragen om de factuur als bewijsmateriaal. Waarschijnlijk om adres, naam, etc te checken. Dus vandaar m'n zorgen. Zal hopelijk wel goedkomen als ik dubbele achternaam (zowel die van mij als van bewoner van afleveradres) doe oid
Heb de GSM besteld bij Fnac, en die zal hier afgeleverd worden, een BE adres dus.
Ik heb wel kenissen in Frankrijk, dus ik vraag me af of ik nog in aanmerking zal komen voor de headset.
Iemand een idee uit ervaring met vorige acties?
Is geen probleem. Vorig jaar zelfde liedje met Pixel 5. Headset ging naar kennis en die stuurde hem door. Uiteindelijk gaat het erom dat jij kan bewijzen de Pixel 6 gekocht te hebben binnen de periode, en dat die wordt geleverd op een adres binnen Frankrijk.Complexity schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:47:
[...]
Hier heb ik dus ook wat schrik voor.
Heb de GSM besteld bij Fnac, en die zal hier afgeleverd worden, een BE adres dus.
Ik heb wel kenissen in Frankrijk, dus ik vraag me af of ik nog in aanmerking zal komen voor de headset.
Iemand een idee uit ervaring met vorige acties?
....
Pukason zoekt nog een Frans adresje..
....
Is het trouwens nog steeds zo dat je bij Franse winkels een bedrade headset krijgt? Dit was wel zo ten tijde van de Pixel 5, was iets met verplichte wetgeving
[ Voor 10% gewijzigd door Pukson op 22-10-2021 21:52 ]
Is het mogelijk om fnac Frankrijk te gebruiken om te bestellen omdat zij (volgens mij als enige) thuis kunnen afleveren en de Bose headset achteraf te scoren via een Duits adres?
Ik heb besteld via fnac.com en thuislevering gekozen.ERASER007 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:03:
Is het mogelijk om fnac Frankrijk te gebruiken om te bestellen omdat zij (volgens mij als enige) thuis kunnen afleveren en de Bose headset achteraf te scoren via een Duits adres?
Nee, staat ook in de voorwaarden dat je dat niet mag gebruiken als je van de cashback wil gebruik maken.Gingerbread schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:38:
[...]
Vraagje, had je ook de nieuwsbrief kortingscode gebruikt? Ik namelijk wel en mijn cashback is nog niet geregistreerd
Aangezien ik een kennis in Duitsland heb kan ik de Bose headset laten leveren in Duitsland. Maar de vraag: Kan dat obv een Franse bestelling via Fnac (fr vs de)?Complexity schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:05:
[...]
Ik heb besteld via fnac.com en thuislevering gekozen.
Vermoed dat het landspecifiek is, omdat je ook de factuur moet uploaden. Wees dus voorbereid dat het wordt afgekeurd.ERASER007 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:03:
Ik had hetzelfde, na een uur werkte het nog niet. Via de klantenservice chat heb ik hen mij laten bellen. Vervolgens konden zij wel de codes succesvol invoeren en de bestelling voor mij afronden.Pukson schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:39:
Voor degene die Wildly actie hebben gebruikt, kunnen jullie mij helpen? Zojuist bonnen gekocht, maar op de Fnac.com site kan ik maar niet de bonnen ingevoerd krijgen. Wanneer ik op Ajouter druk, gebeurd er niks. Safari, Chrome en Edge al gebruikt, maar zonder succes
Misschien eens de openingspost updaten met een FAQ? Je leest hier elke dag dezelfde vragen.
Ik heb nu toch ook maar een Pixel 6 Seafoam bij fnac besteld. Bijzonder dat dat daar nu nog kan met verzending op de 27e terwijl ze overal anders uitverkocht lijken te zijn. Hopelijk zit er niet meer achter.
Ja, bestellen van de 6 Pro 256GB lukte niet. Kreeg een foutmelding bij de laatste stap mbt betalen.Shmorky schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:43:
Iemand ervaring met telekom.de?
Ik denk dat ik ga wachten tot einde van het jaar, ga dan toch richting DE voor vuurwerk...
Of ik ga heel misschien nog een poging doen bij fnac.com.
[ Voor 10% gewijzigd door BigEagle op 23-10-2021 06:22 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Gaat om bewijs van aankoop toch bij een bij de actie aangesloten winkel. Mijn adres gaat gewoon beblurred worden op de factuur voordat ik hem naar google stuur. 😜 Begrijp je opmerking niet helemaal dat ze dat zouden gebruiken om je naam en adres te checken. Zou totaal niet logisch zijn. Dat geef je namelijk op bij de aanvraag en komt ook niet terug in de voorwaarden dat dat gelijk dient te zijn. Zou ook vreemd zijn want ik kan wel een huis in Nederland en Frankrijk hebben. Dan moet dit gewoon kunnen toch.Anomynous123 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:24:
[...]
Ze vragen om de factuur als bewijsmateriaal. Waarschijnlijk om adres, naam, etc te checken. Dus vandaar m'n zorgen. Zal hopelijk wel goedkomen als ik dubbele achternaam (zowel die van mij als van bewoner van afleveradres) doe oid
[ Voor 23% gewijzigd door Bart1977 op 23-10-2021 07:33 ]
Het bezorgadres van de oorspronkelijke bestelling hoeft niet overeen te komen met het bezorgadres voor de koptelefoon. Dat was de ervaring vorig jaar met de Pixel 5. Maar het adres blurren maakt je aanvraag natuurlijk bij voorbaat al kansloos. 
Overigens verloopt de aanvraag en levering van de koptelefoon via een compleet ander bedrijf dan Google, dus daar hoef je je überhaupt geen zorgen over te maken.
Overigens verloopt de aanvraag en levering van de koptelefoon via een compleet ander bedrijf dan Google, dus daar hoef je je überhaupt geen zorgen over te maken.
Zoals eerder vermeld: Telekom pre-ordert alleen i.c.m. met tarif (abonnement). Pas vanaf de releasedatum kun je ohne tarif kopen.BigEagle schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 06:19:
[...]
Ja, bestellen van de 6 Pro 256GB lukte niet. Kreeg een foutmelding bij de laatste stap mbt betalen.
Ik denk dat ik ga wachten tot einde van het jaar, ga dan toch richting DE voor vuurwerk...
Of ik ga heel misschien nog een poging doen bij fnac.com.
Zou niet weten waarom dat kansloos is? Het is puur een controle voor je aankoop en informatie waar zij niets mee hoeven. Ze checken waarschijnlijk imei op de factuur vs foto van je imei op de doos van de foon. Of wat nog logischer zou zijn. Ze krijgen ordernummers door van de webshop die uitgeleverd zijn om te controleren of de aankoop gedaan is bij een deelnemende partij.TexMex schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:58:
Het bezorgadres van de oorspronkelijke bestelling hoeft niet overeen te komen met het bezorgadres voor de koptelefoon. Dat was de ervaring vorig jaar met de Pixel 5. Maar het adres blurren maakt je aanvraag natuurlijk bij voorbaat al kansloos.
[ Voor 10% gewijzigd door Bart1977 op 23-10-2021 09:20 ]
Ze lijken inderdaad een onbeperkte voorraad te hebben, ben benieuwd. Vorig jaar met de Pixel 5 werd ook het 1 en ander uitgesteld.Andreasvers schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:43:
Ik heb nu toch ook maar een Pixel 6 Seafoam bij fnac besteld. Bijzonder dat dat daar nu nog kan met verzending op de 27e terwijl ze overal anders uitverkocht lijken te zijn. Hopelijk zit er niet meer achter.
Hopelijk kan ik mijn gereserveerde pixel 6 komende vrijdag afhalen bij de Saturn in Kleve.
Afhankelijk wanneer de vestiging de toestellen ontvangt van de leverancier..
Ik weet niet dit verliep met de vorige pixel. Dag van release gelijk afhaalbericht?
Ik weet niet dit verliep met de vorige pixel. Dag van release gelijk afhaalbericht?
When the pink is snookered, Go for the brown
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik het toestel op de 28ste al kan ophalen. Dat stond wel op de website van MediaMarkt Duitsland toen ik een preorder plaatse. Heb geen ervaringen met eerdere pixels bestellen in Duitsland.Cruzer schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:59:
Hopelijk kan ik mijn gereserveerde pixel 6 komende vrijdag afhalen bij de Saturn in Kleve.
Vorig jaar bij de Pixel 5 ging dit in etappen. Ik kon geloof ik op de dag van lancering direct ophalen omdat ik vroeg met bestellen was, maar mensen die later besteld hadden kregen pas later het afhaalbericht, sommigen na een week, sommigen pas na 3-4 weken. Hopelijk hebben ze nu meer ingekocht en verloopt het bij de Pixel 6 soepeler.T-bone88 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:04:
[...]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik het toestel op de 28ste al kan ophalen. Dat stond wel op de website van MediaMarkt Duitsland toen ik een preorder plaatse. Heb geen ervaringen met eerdere pixels bestellen in Duitsland.
Krijg je dan de dag van te voren dus voor de lancering een bericht? Ik heb hem op de dag van de preorder besteld. Dus hoop dat ik er gelijk bij zit. Heb zelfs vrij gevraagd op werk voor de 28ste.Aeonis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Vorig jaar bij de Pixel 5 ging dit in etappen. Ik kon geloof ik op de dag van lancering direct ophalen omdat ik vroeg met bestellen was, maar mensen die later besteld hadden kregen pas later het afhaalbericht, sommigen na een week, sommigen pas na 3-4 weken. Hopelijk hebben ze nu meer ingekocht en verloopt het bij de Pixel 6 soepeler.

Bij de Mediamarkt kreeg ik op de dag van afhalen bericht dat hij klaar lag om opgehaald te worden, niet een dag van tevoren dus. Wel krijg je een richtdatum geloof ik.T-bone88 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:18:
[...]
Krijg je dan de dag van te voren dus voor de lancering een bericht? Ik heb hem op de dag van de preorder besteld. Dus hoop dat ik er gelijk bij zit. Heb zelfs vrij gevraagd op werk voor de 28ste.
Het ging toen echt in fasen, de ene kon de telefoon donderdag ophalen, de ander vrijdag, weer een ander zaterdag.. en mensen die laat besteld hadden pas een paar weken later. De voorraad kwam langzaam aan binnen blijkbaar bij de Mediamarkt die je gekozen hebt.
Over de Mediamarkt gesproken, het is me zojuist gelukt een bestelling te plaatsen voor de Pixel 6 128GB zwart. Als ik nu vernieuw is hij weer uitverkocht, vanochtend was hij ook uitverkocht. Het loont dus om af en toe op de website te kijken. Als hij besteld kan worden dan wordt het "Lieferung" bolletje oranje, er is dan voorraad maar je kunt enkel afhalen bij een Mediamarkt naar keuze.
Heb de 6 sorta seafoam besteld bij fnac.com met Pixel buds A erbij. Had voor de normale (niet internationale) verzending gekozen. Was even bang dat dat nog voor problemen of vertraging zou zorgen maar gisteren netjes de buds al geleverd gekregen. Dus zal met de telefoon ook wel goed komen. Zag geloof ik iemand anders ook met deze “angst” in dit topic voorbijkomen maar dat is dus niet nodig.
Goed om te weten! Wanneer heb je besteld en welke bezorgdienst kwam bezorgen?FurionStormrage schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:28:
Heb de 6 sorta seafoam besteld bij fnac.com met Pixel buds A erbij. Had voor de normale (niet internationale) verzending gekozen. Was even bang dat dat nog voor problemen of vertraging zou zorgen maar gisteren netjes de buds al geleverd gekregen. Dus zal met de telefoon ook wel goed komen. Zag geloof ik iemand anders ook met deze “angst” in dit topic voorbijkomen maar dat is dus niet nodig.
Zojuist via de Mediamarkt een zwarte 6 Pro kunnen bestellen voor afhaling in Herzogenrath. Een paar keer per dag komt er daar nog wat beschikbaar valt me op. Ik heb de Distill extensie voor Chrome gebruikt om dat te monitoren. Desondanks moet je er alsnog snel bij zijn want binnen een halve minuut zijn ze vaak alweer weg. Dan helpt het enorm als je eerder al een account hebt aangemaakt met je gegevens en kun je vervolgens binnen 3 clicks bestellen als het toestel in je winkelwagen staat. Nu nog iets regelen met een Duits adres voor de headphones...
Vandaag een Pixel 6 besteld op FNAC met widilo.fr cashback-kaart.
Voor het geval iemand anders dit tegenkomt: ik had wat problemen met het toepassen van de 3 cashback-kaarten van Widilo, het klikken op de knop "Toevoegen" deed niets. Na een gesprek met de klantenservice via de chat, hebben ze me geholpen het toe te passen.
Voor het geval iemand anders dit tegenkomt: ik had wat problemen met het toepassen van de 3 cashback-kaarten van Widilo, het klikken op de knop "Toevoegen" deed niets. Na een gesprek met de klantenservice via de chat, hebben ze me geholpen het toe te passen.
Same issue had ik. Opgelost door vertaling uit te doen en Ajouter te spannen. Dan refresh pagina en ineens stonden ze erbijkiwimato schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:13:
Vandaag een Pixel 6 besteld op FNAC met widilo.fr cashback-kaart.
Ik kan ze wel aanklikken maar ik kan daarna herzogenrath niet selecteren.Webo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:11:
Zojuist via de Mediamarkt een zwarte 6 Pro kunnen bestellen voor afhaling in Herzogenrath. Een paar keer per dag komt er daar nog wat beschikbaar valt me op. Ik heb de Distill extensie voor Chrome gebruikt om dat te monitoren. Desondanks moet je er alsnog snel bij zijn want binnen een halve minuut zijn ze vaak alweer weg. Dan helpt het enorm als je eerder al een account hebt aangemaakt met je gegevens en kun je vervolgens binnen 3 clicks bestellen als het toestel in je winkelwagen staat. Nu nog iets regelen met een Duits adres voor de headphones...
Hoe gebruik je distill?
Deze app heeft er bijvoorbeeld voor gezorgd dat ik een 3080 voor MSRP heb kunnen krijgen. Top extensie als je op zoek bent naar schaarse producten en zelf niet 24/7 een website kan monitoren.
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 23-10-2021 16:46 ]
Thanks, daar was ik al uit, ik bedoelde meer monitor je op beschikbaarheid winkel, of monitor je of de telefoon 'aan te klikken' is, want dat is ie.
Bovenin de rode balk kun je bij 'Mein Markt' alvast je gewenste afhaallocatie aangeven. Dat wordt elke keer onthouden als je de website bezoekt en dus ook als je wat wilt bestellen. Als er een telefoon beschikbaar komt, kun je elke willekeurige locatie aangeven voor afhaling, omdat het pre-orders betreft.RielN schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:56:
Thanks, daar was ik al uit, ik bedoelde meer monitor je op beschikbaarheid winkel, of monitor je of de telefoon 'aan te klikken' is, want dat is ie.
Ik heb zelf gemonitord op het vak met de tekst:
Leider keine Lieferung möglich + 0,00 €
Leider keine Abholung möglich
Herzogenrath ( Markt ändern )
Aha.
Ik kon net bestellen maar toen ik wilde betealen was afhalen nie tmeer mogelijk.
Sneller zijn dus
Ik kon net bestellen maar toen ik wilde betealen was afhalen nie tmeer mogelijk.
Sneller zijn dus
Het is in de brievenbus gedeponeerd dus heb ze niet gezien. Had van fnac wel een track & trace gehad van chronopost.fr dus dat was wel prima.Bobbika schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Goed om te weten! Wanneer heb je besteld en welke bezorgdienst kwam bezorgen?
Edit: zie dat het onderdeel is van DPD group. Logo leek er al verdacht veel op
[ Voor 10% gewijzigd door FurionStormrage op 23-10-2021 18:03 ]
Zojuist maar gewoon besteld op belsimpel, heb nooit problemen gehad met een telefoon maar met mijn geluk is die dan net DOA als ik hem uit FR of DE haal
Verwachten binnenkomst is 25.11, in ieder geval minder dan de 8 weken die op de site staan (Pixel 6 Pro Zwart 128gb).

Verwachten binnenkomst is 25.11, in ieder geval minder dan de 8 weken die op de site staan (Pixel 6 Pro Zwart 128gb).
Goed om te weten. DPD doet er 2 werkdagen over van FR naar NL. Hopelijk de 29e levering.FurionStormrage schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:57:
[...]
Het is in de brievenbus gedeponeerd dus heb ze niet gezien. Had van fnac wel een track & trace gehad van chronopost.fr dus dat was wel prima.
Edit: zie dat het onderdeel is van DPD group. Logo leek er al verdacht veel op
Ik vrees dat hij maar de 28e verstuurd wordt bij mij.spartacusNLD schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:18:
[...]
Goed om te weten. DPD doet er 2 werkdagen over van FR naar NL. Hopelijk de 29e levering.
Dus ze leveren met DPD?
Iemand een idee of ze leveren in het weekend, want maandag is een feestdag in BE.
Bij mij wordt verzending op de 27e aangegeven:Complexity schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:21:
[...]
Ik vrees dat hij maar de 28e verstuurd wordt bij mij.
Dus ze leveren met DPD?
Iemand een idee of ze leveren in het weekend, want maandag is een feestdag in BE.
:strip_exif()/f/image/VGePvYWzoXYbJXO3XH93BYQB.jpg?f=fotoalbum_large)
Goede ervaringen met Belsimpel (Pixel 4 XL 128GB daar gekocht) , maar ik ga hem pas in het nieuwe jaar bestellen als de huidige 2 jaar oud is (en de accu capaciteit is snel aan het minderen).
Sinds gisteren wel Android 12 erop
Sinds gisteren wel Android 12 erop

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Heb je contact gehad met ze om die 25.11 uit te vogelen? Ik heb hem ook daar besteld, ik hield al rekening met half december. Paar weken eerder zou leuk zijnDalive schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:06:
Zojuist maar gewoon besteld op belsimpel, heb nooit problemen gehad met een telefoon maar met mijn geluk is die dan net DOA als ik hem uit FR of DE haal![]()
Bij mij staat er 28.spartacusNLD schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:25:
[...]
Bij mij wordt verzending op de 27e aangegeven:
[Afbeelding]
Ik vrees dat ik tot na het weekend / feestdag zal moeten wachten om ermee aan de slag te kunnen ...
Probeer het eens terug te vinden op de mobiele website? Want op de normale website staat leverdag en op de mobiele website staat de verzenddatum ook ergens genoemd. Wellicht dat bij jou daar ook de 27e staat?Complexity schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:26:
[...]
Bij mij staat er 28.![]()
Ik vrees dat ik tot na het weekend / feestdag zal moeten wachten om ermee aan de slag te kunnen ...
De screenshot die ik eerder plaatste is van de mobiele website van fnac.com
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 23-10-2021 18:41 ]
Bij mij ontbreekt het gedeelte `Expedition`.spartacusNLD schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:41:
[...]
Probeer het eens terug te vinden op de mobiele website? Want op de normale website staat leverdag en op de mobiele website staat de verzenddatum ook ergens genoemd. Wellicht dat bij jou daar ook de 27e staat?
De screenshot die ik eerder plaatste is van de mobiele website van fnac.com
Mobiele website en desktop, maakt geen verschil.
/f/image/kK8hQrDeonz8SF5BoaqA49WQ.png?f=fotoalbum_large)
Eentje voor mij en eentje voor de vrouw :-)
Zo staat het bij mijn orderstatus en de manier waarop het geformuleerd is, zie ik als een feitbeugeldop schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:26:
[...]
Heb je contact gehad met ze om die 25.11 uit te vogelen? Ik heb hem ook daar besteld, ik hield al rekening met half december. Paar weken eerder zou leuk zijn
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 25-11-2021. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten.
Bij mij staat ook 27steComplexity schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:52:
[...]
Bij mij ontbreekt het gedeelte `Expedition`.
Mobiele website en desktop, maakt geen verschil.
[Afbeelding]
Eentje voor mij en eentje voor de vrouw :-)
Dus dan zou in principe iedereen die een preorder heeft gedaan hem op de 28ste kunnen ophalen?pox-ie schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:40:
Mijn vrouw was toevallig in Kleve vandaag.. volgens een medewerker van Saturn is de hele voorraad pre-orders op.. maar ze krijgen weer genoeg binnen voor de reguliere verkoop op 28 okt.
[Afbeelding]
Ik kan natuurlijk ook via MyUS bestellen, maar is de unlocked variant in de US dezelfde telefoon ivm de 5g frequenties?
Klinkt als: er zijn niet meer Bose koptelefoons beschikbaar.pox-ie schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:40:
Mijn vrouw was toevallig in Kleve vandaag.. volgens een medewerker van Saturn is de hele voorraad pre-orders op.. maar ze krijgen weer genoeg binnen voor de reguliere verkoop op 28 okt.
Misschien een erg voor de hand liggende vraag, maar hoelang na het afrekenen van je bestelling heb je dan de mogelijkheid je bestelling op te halen? (ik kom er niet echt uit via de websiteWebo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:11:
Als het even kan zou ik op vrijdag in Herzogenrath een bestelling willen doen en die dan zaterdag in alle vroegte ophalen

Bedankt! Hierdoor is het mij net gelukt een Pixel 6 te pre orderen!spartacusNLD schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:45:
[...]
[YouTube: How To Monitor Website Changes? - Distill.io Chrome Extension]
Deze app heeft er bijvoorbeeld voor gezorgd dat ik een 3080 voor MSRP heb kunnen krijgen. Top extensie als je op zoek bent naar schaarse producten en zelf niet 24/7 een website kan monitoren.
Ik ga hem zelf afhalen in Duitsland en heb mogelijk een kennis in Duitsland waar de koptelefoon heen gestuurd kan worden. Maakt het uit dat er op de factuur van MediaMarkt een Nederlands adres staat? Lijkt mij niet toch omdat dit twee verschillende processen zijn?
En zo nee: Moet de naam overeenkomen? Dus dat ik het naar mijn eigen naam staat op een Duits adres of kan ik gewoon de naam van de bewoners invoeren. Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 10% gewijzigd door Caros op 24-10-2021 13:18 ]
Bij Google Store vragen ze om een telefoonnummer.saltajose schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:11:
kon een bestelling plaatsen bij Google Store als gast (met duits IP) Moet blijven klikken totdat het lukte. Levering was initieel 26-okt - 29-okt, nu is het 29-okt - 1-nov
Heb je een Duits telefoonnummer ingevuld?
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Iemand een idee waar je de originele Pixel 6 pro case online kan kopen? Ik vind niets op Amazon of Fnac.
Op de website van Fnac kan je kiezen om gebruik te maken van de nieuwe order tracking of de oude, en er lijkt toch wat verschil te zijn tussen beide.
De oude toont een epxected release op 28/10.
/f/image/9y3I4BQf6cGKP2751lwjGrM1.png?f=fotoalbum_large)
De nieuwe geeft dan weer een verwachte leverdatum van 28.
/f/image/Ohpe4mm7acCwh2hjs7yVtbSy.png?f=fotoalbum_large)
Denk dat ze het zelf nog niet zo goed weten ...
/f/image/9y3I4BQf6cGKP2751lwjGrM1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ohpe4mm7acCwh2hjs7yVtbSy.png?f=fotoalbum_large)
Als je de afhaalbevestiging hebt ontvangen, heb je 7 dagen de tijd om het product af te halen, daarna vervalt de koopovereenkomst. Dat is tenminste wat ik hier uit haal: https://www.mediamarkt.de/de/legal/terms en dan bij kopje 5 Abholung und Lieferung.joey129 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Misschien een erg voor de hand liggende vraag, maar hoelang na het afrekenen van je bestelling heb je dan de mogelijkheid je bestelling op te halen? (ik kom er niet echt uit via de website)
Als het even kan zou ik op vrijdag in Herzogenrath een bestelling willen doen en die dan zaterdag in alle vroegte ophalen![]()
![]()
6 werkdagen bij Saturn (mediamarkt zal wel het zelfde zijn); daarna annuleren ze gewoon . Als je kiest voor betalen in de winkel verloopt dat allemaal soepel. Dit is de afhaalbevestiging (van een andere bestelling): Ihre Ware liegt ab sofort 6 Wochentage für Sie zur Abholung bereit!
Het is gelukt om via Google Store Duitsland de Pixel 6 te bestellen.
Ik heb een bevestiging gekregen: de Pixel 6 wordt tussen 29 oktober en 3 november geleverd.
Het gaat via Huifkar, dus dat is ook het toezendadres.
Het leek ingewikkeld, maar uiteindelijk was het heel simpel.
Om te bestellen heb ik op de Duitse Google Store ingelogd met mijn Google account.
Als betaalmethode heb ik PayPal gebruikt. Wel moest ik eerst PayPal als betaalmiddel in mijn Google account toevoegen.
Verder werd er gevraagd om het toezendadres te bevestigen, omdat het toezendadres niet overeenkomt met mijn adres in PayPal.
Bij het telefoonnummer heb ik mijn telefoonnummer ingevuld.
Ik heb een bevestiging gekregen: de Pixel 6 wordt tussen 29 oktober en 3 november geleverd.
Om te bestellen heb ik op de Duitse Google Store ingelogd met mijn Google account.
Als betaalmethode heb ik PayPal gebruikt. Wel moest ik eerst PayPal als betaalmiddel in mijn Google account toevoegen.
Verder werd er gevraagd om het toezendadres te bevestigen, omdat het toezendadres niet overeenkomt met mijn adres in PayPal.
Hoe werkt dat? Word dat dan aan huis geleverd? En hoe veel heb je moeten betalen?Xfile schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:12:
Het is gelukt om via Google Store Duitsland de Pixel 6 te bestellen.
Superfijn natuurlijk! Weet dan wel dat de kans op de Bose-headset echt mi-ni-maal is heh.Xfile schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:12:
Het is gelukt om via Google Store Duitsland de Pixel 6 te bestellen. [...]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die is sowieso toch minimaal zonder adres van familie oid in duitsland?CLB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Superfijn natuurlijk! Weet dan wel dat de kans op de Bose-headset echt mi-ni-maal is heh.
Als je de telefoon op een Duits adres laat leveren, waarom zou je dan niet in aanmerking komen voor de koptelefoon? Neem aan dat elk device dat in de pre-order periode wordt aangeschaft in aanmerking komt voor de koptelefoon? Mits je voldoet aan de eisen (Gekocht en bezorgt in land waar telefoon wordt verkocht, 14 dagen na aanschaf en voor 45 dagen na aanschaf)CLB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Superfijn natuurlijk! Weet dan wel dat de kans op de Bose-headset echt mi-ni-maal is heh.
Of mis ik iets?
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Verzendservice bedrijven worden vaak uitgesloten in de voorwaarden. Dat lijkt nu (en in het verleden bij pixel acties?) ook het geval te zijn.Broodje_Aap schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:47:
[...]
Als je de telefoon op een Duits adres laat leveren, waarom zou je dan niet in aanmerking komen voor de koptelefoon? Neem aan dat elk device dat in de pre-order periode wordt aangeschaft in aanmerking komt voor de koptelefoon? Mits je voldoet aan de eisen (Gekocht en bezorgt in land waar telefoon wordt verkocht, 14 dagen na aanschaf en voor 45 dagen na aanschaf)
Of mis ik iets?
Verwijderd
Nee hoor, dat wordt niet gecontroleerd.spartacusNLD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Verzendservice bedrijven worden vaak uitgesloten in de voorwaarden. Dat lijkt nu (en in het verleden bij pixel acties?) ook het geval te zijn.
Bij mij geeft de oude tracking de 28e aan en de nieuwe tracking heeft de 27e als leverdatumComplexity schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:59:
Op de website van Fnac kan je kiezen om gebruik te maken van de nieuwe order tracking of de oude, en er lijkt toch wat verschil te zijn tussen beide.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat spreekt onder andere dit flink tegen, tevens is dat al jaren lastig bij Pixels:Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:41:
Nee hoor, dat wordt niet gecontroleerd.
CLB schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:06:
De (nieuwe) info over de pre-order bij Saturn wat duidelijker leesbaar onder elkaar:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat klopt niet: de Pixel 5 heb ik ook op deze manier gekocht en heb de Bose headset gewoon ontvangen (ook via Huifkar).CLB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Zoals ik als schreef, bij het bestellen van de Pixel 5 via Huifkar heb ik gewoon de Bose gekregen.spartacusNLD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Verzendservice bedrijven worden vaak uitgesloten in de voorwaarden. Dat lijkt nu (en in het verleden bij pixel acties?) ook het geval te zijn.
Dan heb je geluk gehad, er lijken veel meer voorbeelden te zijn dat het niet (meer) werkt. Dat het bij jou in het verleden wel gewerkt heeft betekend niet dat het voor jou of iemand anders in de toekomst ook gaan werken.Xfile schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Dat klopt niet: de Pixel 5 heb ik ook op deze manier gekocht en heb de Bose headset gewoon ontvangen (ook via Huifkar).
Ik hoop het natuurlijk wel voor je
Tja, het kan ook zijn dat er geen Bose headsets meer beschikbaar waren.spartacusNLD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:41:
[...]
Dan heb je geluk gehad, er lijken veel meer voorbeelden te zijn dat het niet (meer) werkt. Dat het bij jou in het verleden wel gewerkt heeft betekend niet dat het voor jou of iemand anders in de toekomst ook gaan werken.
Ik hoop het natuurlijk wel voor je
Die verhalen heb ik gehoord.
Btw. ik heb 3 maanden op Bose headset moeten wachten, uiteindelijk heb ik het ontvangen.
[ Voor 11% gewijzigd door Xfile op 24-10-2021 18:53 ]
Je Google account op Duitsland gezet? Op m'n Nederlandse Google account kan ik alleen maar creditcards toevoegen als betaalmiddel.Xfile schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:12:
edit: Laat maar, via de Google Play app kan het wel zie ik.
[ Voor 40% gewijzigd door Atomsk op 24-10-2021 18:57 ]
_██_
(ಠ_ృ)
M'n levering staat op 28 oktober (Frankrijk, Parijs) dus dat is een mooie verrassing, was alleen wel erg teleurgesteld in t schrale aanbod voor Europa (op UK na) qua kleuren en opslag...
Ben uiteindelijk wel gaan kijken naar m'n huidige opslag op m'n 1+7pro en daarvan is ruim 100gb video en foto. Dit na 2 jaar, met huidige cloud opties is het ook niet nodig naar mijns inziens. Althans dat is hoe ik het nu naar mezelf rechtvaardig 🤷.
Ben uiteindelijk wel gaan kijken naar m'n huidige opslag op m'n 1+7pro en daarvan is ruim 100gb video en foto. Dit na 2 jaar, met huidige cloud opties is het ook niet nodig naar mijns inziens. Althans dat is hoe ik het nu naar mezelf rechtvaardig 🤷.
Hier de 20e een Pixel 6 Pro (128GB) besteld via de duitse Google store. Laat hem afleveren bij een collega die in DE woont. Daar gaat later ook de koptelefoon naar toe.
Zie dat de levertijd steeds iets opschuift. Eerst was het 27 okt - 1 nov en nu staat hij op 29 okt - 3 nov.
Zie dat de levertijd steeds iets opschuift. Eerst was het 27 okt - 1 nov en nu staat hij op 29 okt - 3 nov.
Dan heb je nog geluk! Die van mij staat op eind november... (25-26 november)Ballantines schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:43:
Hier de 20e een Pixel 6 Pro (128GB) besteld via de duitse Google store. Laat hem afleveren bij een collega die in DE woont. Daar gaat later ook de koptelefoon naar toe.
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
De kogel is door de kerk.
Ik heb erg getwijfeld tussen de Pixel 6 en Pixel 5. Die laatste vnl vanwege het formaat, gewicht en behorende handzaamheid.
Als ik bij belsimpel keek, was ik 689 kwijt voor het de Pixel 6 in combinatie met een nieuwe abonnement.
Bij zelfde abonnement was ik slechts 50 euro minder kwijt voor de Pixel 5.
Het werd toen wel lastig de Pixel 5 te verdedigen. Nu wachten op de reviews en de telefoon (6 weken levertijd).
Ik heb erg getwijfeld tussen de Pixel 6 en Pixel 5. Die laatste vnl vanwege het formaat, gewicht en behorende handzaamheid.
Als ik bij belsimpel keek, was ik 689 kwijt voor het de Pixel 6 in combinatie met een nieuwe abonnement.
Bij zelfde abonnement was ik slechts 50 euro minder kwijt voor de Pixel 5.
Het werd toen wel lastig de Pixel 5 te verdedigen. Nu wachten op de reviews en de telefoon (6 weken levertijd).
Is er iemand anders die de 19e bij MediaMarkt Duitsland heeft besteld om het op te halen en betaald heeft via creditcard maar geen afschrijving kan zien?
Ik vraag me of dit wel goed is gegaan..
Ik vraag me of dit wel goed is gegaan..
Daar ben ik ook benieuwd naar.Caros schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:17:
[...]
Bedankt! Hierdoor is het mij net gelukt een Pixel 6 te pre orderen!
Ik ga hem zelf afhalen in Duitsland en heb mogelijk een kennis in Duitsland waar de koptelefoon heen gestuurd kan worden. Maakt het uit dat er op de factuur van MediaMarkt een Nederlands adres staat? Lijkt mij niet toch omdat dit twee verschillende processen zijn?
En zo nee: Moet de naam overeenkomen? Dus dat ik het naar mijn eigen naam staat op een Duits adres of kan ik gewoon de naam van de bewoners invoeren. Iemand ervaring hiermee?
Kan je bij afhalen in de winkel gewoon je eigen naam +adres op de bon hebben staan en voor de Bose koptelefoon een naam+adres van een vriend van me in Duitsland opgeven?
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires