Ben benieuwd als je de headset ook kan verzenden naar een DHL packstation of normaal pakketpunt. Dit kan je als Nederlander wel regelen. Kost wat moeite bij de klantenservice maar dan heb je ook wat. Ik heb de vraag al neergelegd bij de claim website.
Krijg net verzend bevestiging van Google dat mijn 6 Pro onderweg is 

:strip_exif()/f/image/5ekX3oILDuCExx99mcJ0aLl2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 73% gewijzigd door GroeneThee op 25-10-2021 07:39 ]
Jaloers ...GroeneThee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:38:
Krijg net verzend bevestiging van Google dat mijn 6 Pro onderweg is
[Afbeelding]
Weten Tweakers die in het verleden iets gereserveerd voor ophalen hebben bij Saturn hoe ver van te voren je een ophaalbevestiging krijgt? Is dat een aantal dagen van te voren, een dag van te voren of zelfs op de dag zelf?
Op het moment dat je bestelling klaar ligt
Guten Tag
Ihre Ware liegt ab sofort 6 Wochentage für Sie zur Abholung bereit!
Unsere Mitarbeiter haben alles für Sie vorbereitet, damit Sie Ihre Ware schnellstmöglich in Empfang nehmen können.
Bringen Sie zur Abholung bitte diese Abholbestätigung oder Ihren digitalen Abholschein mit (auch in der SATURN App verfügbar). Falls Sie die Ware nicht persönlich abholen können, kann dies gerne eine andere Person für Sie übernehmen. Hierzu ist keine Vollmacht notwendig.
Sie können in Ihrem SATURN Markt in bar, mit EC-Karte, Kreditkarte oder der SATURN Gutschein Card zahlen.
Guten Tag
Ihre Ware liegt ab sofort 6 Wochentage für Sie zur Abholung bereit!
Unsere Mitarbeiter haben alles für Sie vorbereitet, damit Sie Ihre Ware schnellstmöglich in Empfang nehmen können.
Bringen Sie zur Abholung bitte diese Abholbestätigung oder Ihren digitalen Abholschein mit (auch in der SATURN App verfügbar). Falls Sie die Ware nicht persönlich abholen können, kann dies gerne eine andere Person für Sie übernehmen. Hierzu ist keine Vollmacht notwendig.
Sie können in Ihrem SATURN Markt in bar, mit EC-Karte, Kreditkarte oder der SATURN Gutschein Card zahlen.
[ Voor 87% gewijzigd door pc01 op 25-10-2021 08:40 ]
De Pro 128 GB stormy black staat nu weer op leverbaar bij Saturn.de
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van de Google DE Store dat mijn Pixel 6 Sorta Seafoam 128GB onderweg is
Verwachte aankomstdatum is echter 28-29 Oktober... zouden deze vanuit het buitenland verstuurd worden?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
De voorgaande Google Pixel werden verstuurd vanuit NL, ironisch genoeg..Freekers schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:08:
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van de Google DE Store dat mijn Pixel 6 Sorta Seafoam 128GB onderweg isVerwachte aankomstdatum is echter 28-29 Oktober... zouden deze vanuit het buitenland verstuurd worden?
Afzender was volgens mij altijd Google Ierland, en ze komen fysiek uit de buurt van Eindhoven
Verzonden naar NL of dat niet?Freekers schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:08:
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van de Google DE Store dat mijn Pixel 6 Sorta Seafoam 128GB onderweg isVerwachte aankomstdatum is echter 28-29 Oktober... zouden deze vanuit het buitenland verstuurd worden?
Waar is het gemakkelijkst om de pixel 6 pro te bestellen? Bij Fnac en Mediamarkt lijken ze uitverkocht en op de Google DE store zit ik in de wachtrij.
Bobbika schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:12:
De voorgaande Google Pixel werden verstuurd vanuit NL, ironisch genoeg..

Nee, naar Duitsland.prodygee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:39:
Verzonden naar NL of dat niet?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Wat moet ik me voorstellen van de wachtrij? Zie je daar ook op de hoeveelste positie je staat? Of zie je helemaal niks en moet je maar afwachten?P-J schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:45:
Waar is het gemakkelijkst om de pixel 6 pro te bestellen? Bij Fnac en Mediamarkt lijken ze uitverkocht en op de Google DE store zit ik in de wachtrij.
Zie hier beneden. Dit werkte voor mij. Weet eigenlijk niet zo goed waarom meer mensen dat niet proberen.P-J schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:45:
Kanttekening is wel dat als je het laat bezorgen in DE (ipv ophalen) dat je moet betalen bij de postbezorger en ze je achternaam kunnen controleren.
kezman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:47:
Mensen die de Pixel 6 of Pixel 6 pro snel willen hebben, Telekom.de heeft ze nog op voorraad. In Nordhorn zit een winkel waar je hem kan ophalen, je moet alleen wel even contact opnemen met de winkel zelf.
Pixel 6: https://www.telekom.de/un...eafoam-128gb-ohne-vertrag
Pixel 6 pro: https://www.telekom.de/un...-white-128gb-ohne-vertrag
Ik heb de pixel gepreorderd bij MM, om zelf op te halen.
Helaas ben ik vergeten om de kortingscode toe te passen.
Kan dit achteraf nog?
Kan dit achteraf nog?
Er staat dat ik in de wachtrij sta en dat ik een mail krijg op het moment dat ik hem kan bestellen. Voor de rest is er geen informatie.Binnetie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Wat moet ik me voorstellen van de wachtrij? Zie je daar ook op de hoeveelste positie je staat? Of zie je helemaal niks en moet je maar afwachten?
[ Voor 19% gewijzigd door P-J op 25-10-2021 10:08 ]
Nee, niet online. Ik heb wel gehoord dat je dat via de klantenservice kunt doen.HTCHolland schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:03:
Ik heb de pixel gepreorderd bij MM, om zelf op te halen.
Kan dit achteraf nog?
Waarom moet je contact opnemen met de winkel zelf?serhat schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Zie hier beneden. Dit werkte voor mij. Weet eigenlijk niet zo goed waarom meer mensen dat niet proberen.
Kanttekening is wel dat als je het laat bezorgen in DE (ipv ophalen) dat je moet betalen bij de postbezorger en ze je achternaam kunnen controleren.
[...]
Voor het ophalen mogelijk. Ik heb het zelf niet hoeven te doen iig. Ik laat het bezorgen bij familie.Remi schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:18:
[...]
Waarom moet je contact opnemen met de winkel zelf?
[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 25-10-2021 10:23 ]
Ik kom hier net door de betaling heen, ongeacht of ik wil ophalen in een winkel of laat versturen via Mailboxde.com. Zowel Paypal als creditcard volgt een 'betaling is niet mogelijk' melding.serhat schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Zie hier beneden. Dit werkte voor mij. Weet eigenlijk niet zo goed waarom meer mensen dat niet proberen.
[...]
nvr mind
[ Voor 97% gewijzigd door Kang op 25-10-2021 10:30 . Reden: toch niet relevant ]
Oh ok, via de website kan je namelijk een winkel selecteren en staat er al bij of je daar kan afhalen. Maar dat contact is dan, denk ik, overbodig.serhat schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
Voor het ophalen mogelijk. Ik heb het zelf niet hoeven te doen iig. Ik laat het bezorgen bij familie.
Net een stormy black besteld bij Saturn om op te halen
Ik heb gekozen voor de optie "betalen in de winkel". Ik neem aan dat hij dan net zo goed gereserveerd is als wanneer je hem vooruit betaald? (stomme vraag misschien, maar ik winkel nooit in DL
)
Nog even de reviews afwachten vanavond, anders kan ik hem wellicht nog anuleren.
Ik heb gekozen voor de optie "betalen in de winkel". Ik neem aan dat hij dan net zo goed gereserveerd is als wanneer je hem vooruit betaald? (stomme vraag misschien, maar ik winkel nooit in DL
Nog even de reviews afwachten vanavond, anders kan ik hem wellicht nog anuleren.
[ Voor 15% gewijzigd door Qupie1 op 25-10-2021 10:25 ]
Hmm, vreemd.
Zo ging het bij mij: In de 2e quote zie je een screenshot dat het goed is gegaan.
Zo ging het bij mij: In de 2e quote zie je een screenshot dat het goed is gegaan.
serhat schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:53:
[...]
Dank voor de tip! Ken zelf iemand met een Duits adres maar via Saturn/Mediamarkt wilde het niet vlotten.
Tijdens de bestelling kon ik kiezen of ik het wilde bezorgen op dat adres, maar direct gedaan.
Kon echter niet betalen. In de bevestiging staat "Zahlung per Nachnahme".
Blijkbaar is dat contant betalen als je het pakketje thuis krijgt (en je achternaam/ID wordt gecontroleerd).
Niet echt een probleem, maar misschien wel goed om te weten. Gok even dat het alleen speelt als je het laat bezorgen.
serhat schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Gek. In de link staat 'Ohne vertrag' (geen abo) en ik kon het gewoon bestellen zonder abonnement.
Dit kreeg ik in mijn bevestigingsmail.
[Afbeelding]
Ik kreeg die optie gewoonweg niet. Was net alsof hij een stap geskipt had.Kang schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:24:
[...]
Hoezo moet je alsnog bij de bezorger betalen? Ik krijg wel een credit-card betaal optie... Of is er dan nog iets wat ik mis?
[ Voor 12% gewijzigd door serhat op 25-10-2021 10:30 ]
Vraagje voor de mensen die zojuist of eerder op Telekom.de hebben besteld
Hoe voegen jullie een telefoonnummer toe? Hij pakt geen van mijn Nederlandse nummers maar het lijkt erop dat dat wel verplicht is om een telefoon te kunnen bestellen.
Hoe voegen jullie een telefoonnummer toe? Hij pakt geen van mijn Nederlandse nummers maar het lijkt erop dat dat wel verplicht is om een telefoon te kunnen bestellen.
ja die ligt gewoon apart voor je dat is geen probleem betaald of nietQupie1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:25:
Net een stormy black besteld bij Saturn om op te halen![]()
Ik heb gekozen voor de optie "betalen in de winkel". Ik neem aan dat hij dan net zo goed gereserveerd is als wanneer je hem vooruit betaald? (stomme vraag misschien, maar ik winkel nooit in DL)
Ik heb het nummer van mijn contactpersoon in DE gebruikt. Niet stilgestaan om mijn Nederlandse nummer te gebruiken eigenlijk.ivarkentje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:26:
Voor degene die dit nu toevallig leest:
Bij Saturn hebben ze de Pixel 6 128gb nu ineens weer even in de verkoop. Geen idee hoe lang of hoeveel. Wie weet heb je geluk!
Ik heb er eentje kunnen reserveren in ieder geval
Bij Saturn hebben ze de Pixel 6 128gb nu ineens weer even in de verkoop. Geen idee hoe lang of hoeveel. Wie weet heb je geluk!
Ik heb er eentje kunnen reserveren in ieder geval
Die wachtrij is een beetje nutteloos, ik stond ook in diezelfde wachtrij, maar heb gewoon een dag lang de website van Google lopen refreshen. Eens in de zoveel tijd is die beschikbaar en dan moet je supersonisch zijn om hem in je winkelwagen te gooien en te kopen. Mij is het gelukkig gelukt. Verwachtte levertijd is wel 25-26 november...P-J schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:07:
[...]
Er staat dat ik in de wachtrij sta en dat ik een mail krijg op het moment dat ik hem kan bestellen. Voor de rest is er geen informatie.
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Wat een miserie allemaal voor een telefoon te bestellenBroodje_Aap schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Die wachtrij is een beetje nutteloos, ik stond ook in diezelfde wachtrij, maar heb gewoon een dag lang de website van Google lopen refreshen. Eens in de zoveel tijd is die beschikbaar en dan moet je supersonisch zijn om hem in je winkelwagen te gooien en te kopen. Mij is het gelukkig gelukt. Verwachtte levertijd is wel 25-26 november...
[ Voor 50% gewijzigd door P-J op 25-10-2021 10:46 ]
In reviews hebben ze het soms over verschillende 5G standaarden die supported zijn. Weet iemand of de pixel 6 onze "Nederlandse" 5G ondersteund?
Die vraag kun je beter hier stellen: [Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & DiscussieQupie1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:49:
In reviews hebben ze het soms over verschillende 5G standaarden die supported zijn. Weet iemand of de pixel 6 onze "Nederlandse" 5G ondersteund?
Je zit nu in het levertijden en prijzen topic.
Ik kreeg nu zojuist bericht van een order op de 25e (Cashback is €13,64 voor de gewone Pixel 6). Het duurt dus gewoon wat langer voordat de cashback geregistreerd wordt. Net bij mijn andere order was de cashback 2,5%wilbert11 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:34:
[...]
Ok, heb nu maar even een cashback verzoek ingeschoten bij igraal, omdat deze niet automatisch is geregistreerd op hun website.
Pixel 6 Stormy Black en Sorta Seafoam lijken weer bij Media Markt beschikbaar!
K.W.
Iemand een idee of de Bose headset pre-order actie ook telt bij een bestelling bij Fnac België?
Ik wil graag de pro bestellen, maar ik heb nog nooit iets met een doorstuurdienst gedaan. Ook lees ik veel verschillende manierne om te bestellen, wat is de beste en meest veilige manier? Levertijden maakt me niet heel veel uit, als het dit jaar maar is
De meest veilige manier is om te reserveren in een winkel en er zelf achter te rijden. :-)keessonnema schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
Ik wil graag de pro bestellen, maar ik heb nog nooit iets met een doorstuurdienst gedaan. Ook lees ik veel verschillende manierne om te bestellen, wat is de beste en meest veilige manier? Levertijden maakt me niet heel veel uit, als het dit jaar maar is
De meest "veilige" manier is gewoon bestellen via Belsimpel, wel iets duurder en langzamer dan via een doorstuur service vanuit belgie/frankrijk of Duitsland. Maarja aangezien je zelf al aangeeft dat dat niks uitmaakt is dat de meest veiligste manier.keessonnema schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
Op zich woon ik niet super ver van de grens, ik woon in het noorden dus zou eventueel naar Leer of Papenburg kunnen rijden om hem op te halen. Dan loop ik waarschijnlijk wel de Bose Headphone pre-order mis?Complexity schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
De meest veilige manier is om te reserveren in een winkel en er zelf achter te rijden. :-)
Ik vind de prijzen die nu op de Belsimpel site als "mogelijke prijs" staan nogal duur. 1299 voor de Pro 256gb...thetakman schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
De meest "veilige" manier is gewoon bestellen via Belsimpel, wel iets duurder en langzamer dan via een doorstuur service vanuit belgie/frankrijk of Duitsland. Maarja aangezien je zelf al aangeeft dat dat niks uitmaakt is dat de meest veiligste manier.
Ik las ook iets over Alternate die wel in NL bezorgd, dat is zeker flauwe kul?
Op de website van fnac (fnac.com), kan je een pre-order plaatsen en wordt geleverd in BE, geen idee of ze leveren naar NL. Dus je hebt geen doorstuurservice nodig.keessonnema schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:43:
[...]
Op zich woon ik niet super ver van de grens, ik woon in het noorden dus zou eventueel naar Leer of Papenburg kunnen rijden om hem op te halen. Dan loop ik waarschijnlijk wel de Bose Headphone pre-order mis?
[...]
Ik vind de prijzen die nu op de Belsimpel site als "mogelijke prijs" staan nogal duur. 1299 voor de Pro 256gb...
En ik vewacht geen rpoblemen met de Bose headset.
Heeft iemand al een manier gevonden om de Pro 256 GB te pre-orderen zonder abbonement?
Ik sta al sinds de aankondiging op de wachtlijst en kijk voortdurend in de Google store, maar hij lijkt overal uit voorraad m.u.v. Telekom, waar je dan weer niet kan preorderen zonder abbonement.
Ik sta al sinds de aankondiging op de wachtlijst en kijk voortdurend in de Google store, maar hij lijkt overal uit voorraad m.u.v. Telekom, waar je dan weer niet kan preorderen zonder abbonement.
Hier ook maar veilig met abonnement bij Belsimpel besteld. Staat nu op 25-11, ben benieuwd of die datum vast staat of het eerder of later wordt! We gaan het zien
Ik heb hem (denk ik) zojuist besteld bij Telekom.deivarkentje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:26:
Ik heb hier mijn 06 nummer ingevuld zonder landcode, dat pakte hij wel
Alleen als ze willen bellen schiet dat natuurlijk niet op
Ik had wel problemen met betalen via PayPal of Creditcard, dus heb nu achteraf betalen via DHL gekozen
Geen idee of dat gaat werken, iemand ervaring mee?
Op de smartphone overzicht pagina kun bovenaan je een slider verplaatsen om zonder abonnement te kiezenOduig schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:45:
Heeft iemand al een manier gevonden om de Pro 256 GB te pre-orderen zonder abbonement?
Ik denk dat ik toch maar via Belsimpel bestel. Geen headphones is opzich geen ramp en het is inderdaad wel de makkelijkste en veiligste manier, dat het lang duurt kan ik mee leven. Verwachte levertijd is wel 8 weken...thetakman schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
De meest "veilige" manier is gewoon bestellen via Belsimpel, wel iets duurder en langzamer dan via een doorstuur service vanuit belgie/frankrijk of Duitsland. Maarja aangezien je zelf al aangeeft dat dat niks uitmaakt is dat de meest veiligste manier.
Zeker van niet, je ziet duidelijk het verschil met de listing op fnac.com. Spijtig, maar het is niet andersverheecke.k schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:32:
Iemand een idee of de Bose headset pre-order actie ook telt bij een bestelling bij Fnac België?
@verheecke.k Als Belg bestellen op fnac.com (in plaats van fnac.be) lijkt overigens wel gewoon mogelijk. Dan zit je sowieso goed voor de Bose-actie, zolang je over een adres in Frankrijk beschikt om de koptelefoon te kunnen ontvangen.
Ik heb gebeld met Telekom. Ze geven aan dat de Pixel pre-order deal alleen met een abbo te bestellen is. Als je probeert om de losse telefoon te bestellen, loop je vast bij de betaling.Car-n-Tech schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Op de smartphone overzicht pagina kun bovenaan je een slider verplaatsen om zonder abonnement te kiezen
De enige optie die blijkbaar werkt, is een Duits adres hebben die bereid is aan de deur DHL 1000 euro te betalen. Ik heb alleen wat via-via contacten en dat vind ik wel erg veel gevraagd. Mailboxde accepteert geen cash-on-delivery. Komt dan nog bij dat de klantenservice zegt dat het niet kan, dus wie weet heb je hem besteld maar krijg je nooit iets te horen...

Zie op de Saturn site (die ik nog in mijn opstartmapje heb staan) dat er vandaag weer een paar gewone Pixel 6'en beschikbaar zijn gekomen in lichtgroen en zwart.
www.vdzande.com
Besteld bij Belsimpel, verwachte levertijd is 25-11. Dat duurt dus nog wel even
Ah, dan ben ik inderdaad benieuwd of ik iets hoor of krijgOduig schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Ik heb gebeld met Telekom. Ze geven aan dat de Pixel pre-order deal alleen met een abbo te bestellen is. Als je probeert om de losse telefoon te bestellen, loop je vast bij de betaling.
De enige optie die blijkbaar werkt, is een Duits adres hebben die bereid is aan de deur DHL 1000 euro te betalen. Ik heb alleen wat via-via contacten en dat vind ik wel erg veel gevraagd. Mailboxde accepteert geen cash-on-delivery. Komt dan nog bij dat de klantenservice zegt dat het niet kan, dus wie weet heb je hem besteld maar krijg je nooit iets te horen...
Zo niet toch maar even geduld hebben helaas..
Had 'm vanochtend besteld bij Saturn met een Mailboxde adres, echter krijg ik zojuist een email dat hij geannuleerd is met als reden: 'Elke bestelling in onze online shop wordt uitgebreid gecontroleerd. Uw bestelling voldeed niet aan een van de testcriteria en werd om veiligheidsredenen afgewezen.'.
Heeft iemand dit eerder ook zo ervaren? De betaling heb ik via Paypal gedaan.
Er is weer voorraad bij de Saturn van de gewone Pixel 6 in zwart en groen: https://www.saturn.de/de/specials/google-launch
Alternate.de bezorgd in principe in Nederland maar vorig jaar heb ik na 2 maanden mijn pre-order maar geannuleerd omdat ze steeds geen voorraad kregen.keessonnema schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:43:
[...]
Op zich woon ik niet super ver van de grens, ik woon in het noorden dus zou eventueel naar Leer of Papenburg kunnen rijden om hem op te halen. Dan loop ik waarschijnlijk wel de Bose Headphone pre-order mis?
[...]
Ik vind de prijzen die nu op de Belsimpel site als "mogelijke prijs" staan nogal duur. 1299 voor de Pro 256gb...
Naar wat voor soort adres?Kaickul schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:11:
Hier besteld via de Duitse Google store en net bericht gekregen dat ie onderweg is. 😀
Op de Google Store-sites niet, elders volgens mij wel met enige regelmaat.P-J schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:28:
Komt de Pro versie vaak in voorraad?
Volgens mij weren ze doorstuuradressen.Ivanzoomski schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:55:
Had 'm vanochtend besteld bij Saturn met een Mailboxde adres, echter krijg ik zojuist een email dat hij geannuleerd is met als reden: 'Elke bestelling in onze online shop wordt uitgebreid gecontroleerd. Uw bestelling voldeed niet aan een van de testcriteria en werd om veiligheidsredenen afgewezen.'.
Gelukkig goede vrienden in Duitsland, die hebben net voor mij de Witte Pixel 6 Pro besteld bij Telekom.de en de leverdatum is de 28e
Had het zelf geprobeerd te bestellen, maar kwam niet door de betaling, weet inmiddels de reden, het is geen Duitste CC en staat op een andere naam, Paypal hetzelfde probleem.
Met de PayPal van vrienden kwam die er zonder problemen doorheen! Kan niet wachten en krijg dus ook nog de Bose!
Had het zelf geprobeerd te bestellen, maar kwam niet door de betaling, weet inmiddels de reden, het is geen Duitste CC en staat op een andere naam, Paypal hetzelfde probleem.
Met de PayPal van vrienden kwam die er zonder problemen doorheen! Kan niet wachten en krijg dus ook nog de Bose!
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Mailboxde
Al verschillende keren gebruikt om van de Duitse Google store te bestellen en tot nu toe altijd al gelukt.
Weet jij wat de afmetingen zijn van de doos waarin hij verzonden wordt?Kaickul schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:28:
[...]
Mailboxde
Al verschillende keren gebruikt om van de Duitse Google store te bestellen en tot nu toe altijd al gelukt.
Ik had eigenlijk al besloten de Bose actie aan mij voorbij te laten gaan en via fnac.com besteld met levering in NL.
Heb nu toch even gezocht naar parcel forwarding vanuit Frankrijk en daar zijn ook zat van dit soort diensten. Heb nu zelf toch maar een BoxPostale account aangemaakt. Ga gewoon proberen dat formulier in te vullen als ik m’n Pixel heb en dan laat ik hier wel weten of het lukt.
Heb nu toch even gezocht naar parcel forwarding vanuit Frankrijk en daar zijn ook zat van dit soort diensten. Heb nu zelf toch maar een BoxPostale account aangemaakt. Ga gewoon proberen dat formulier in te vullen als ik m’n Pixel heb en dan laat ik hier wel weten of het lukt.
Geen flauw idee.SUPERGR0VER schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Weet jij wat de afmetingen zijn van de doos waarin hij verzonden wordt?
Ik denk dat het ook moet lukken als je gewoon besteld hebt via fnac.com en deze laat leveren.FurionStormrage schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
Ik had eigenlijk al besloten de Bose actie aan mij voorbij te laten gaan en via fnac.com besteld met levering in NL.
Zolang je nadien maar een formulier invult om de headset te laten afleveren op een adres in Frankrijk.
Zojuist de witte 128GB 6 pro besteld bij Saturn, op te halen in Kleve.
Eerste keer volgens mij dat deze weer beschikbaar was, heb een paar dagen continu zitten refreshen, dus als je er snel bij bent kan je er misschien nog één meepakken!
Eerste keer volgens mij dat deze weer beschikbaar was, heb een paar dagen continu zitten refreshen, dus als je er snel bij bent kan je er misschien nog één meepakken!
Ik heb in het verleden mailboxde gebruikt met de Google Store DE waarbij een bestelling gelukt(Pixel 2) maar ook gecancelled(Pixel 4)was. Na de cancellation had ik mygermany gebruikt dat gelukt was en ook bij mijn huidige bestelling naar mygermany van de Pixel 6 heb ik nu een verzendbevestiging.Kaickul schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:28:
[...]
Mailboxde
Bij mij in de tracking, dit is wel de Pixel 6 non-pro incl een 30 watt oplader, staat een volume van 1.920.000 m3. Ze bedoelen denk ik mmSUPERGR0VER schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Weet jij wat de afmetingen zijn van de doos waarin hij verzonden wordt?
Hoe staat het met jouw levering status? Die van staat nog op "Goederen niet beschikbaar", zie hieronder.serhat schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/G3d6wq9crfrfV8p9IYaa9C8q.png?f=user_large)
Weet iemand hoe Belsimpel de pixels verkrijgt? importeren ze vanuit google store DE ? of via een andere winkel/manier
Ik ook! Had al een zwarte in pre-order, maar wilde liever een witte. Hoop dat deze dan niet een aantal dagen later komt. Zwarte had ik sowieso al liever niet, toen ik de vette vinger filmpjes zag wilde ik écht liever de witte.ivarkentje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:14:
Zojuist de witte 128GB 6 pro besteld bij Saturn, op te halen in Kleve.
www.vdzande.com
Ik had eerder al een zwarte Pixel 6 besteld. Daarna er eigenlijk pas achter gekomen dat het verschil in formaat tussen de "normale" en de Pro minimaal is. Zeker aangezien ik van een Pixel 4 kom en dus sowieso naar een groter formaat ga nu.
Zie bijvoorbeeld: https://www.phonearena.co.../phones/11732,11191,11733
Als het goed is donderdag afhalen. Waarschijnlijk besluit ik welke van de 2 het gaat worden als ik ze in de winkel in mijn handen heb gehad.
Zie bijvoorbeeld: https://www.phonearena.co.../phones/11732,11191,11733
Als het goed is donderdag afhalen. Waarschijnlijk besluit ik welke van de 2 het gaat worden als ik ze in de winkel in mijn handen heb gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door new_guy op 25-10-2021 15:36 ]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.gotrunks schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:30:
Weet iemand hoe Belsimpel de pixels verkrijgt? importeren ze vanuit google store DE ? of via een andere winkel/manier
Momenteel staat er hier nog altijd "Jouw product komt binnen op 25-11-2021"
Ik heb hem zelf ook via belsimpel gehaald maar kan nergens zien wanneer die binnenkomt waar zie jij het?Neo-- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:35:
[...]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Momenteel staat er hier nog altijd "Jouw product komt binnen op 25-11-2021"
Oke nice! Dus inclusief Bose headphone?Kaickul schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:28:
[...]
Mailboxde
Onderaan bij je bestellingengotrunks schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Ik heb hem zelf ook via belsimpel gehaald maar kan nergens zien wanneer die binnenkomt waar zie jij het?
:fill(white):strip_exif()/f/image/eLWUhi8ZJCB6Crow0dHCt0gi.png?f=user_large)
Houd me op de hoogte, mocht het lukken gebruik ik de zelfde methode.FurionStormrage schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wel onder Rembours toch? Kunnen we niet een dealtje sluitenOmeJoyo schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:48:
Gelukkig goede vrienden in Duitsland, die hebben net voor mij de Witte Pixel 6 Pro besteld bij Telekom.de en de leverdatum is de 28e![]()

Het lijkt erop dat de pro nu echt definitief is uitverkocht bij de media markt.. zie de site
Dat valt nog te bekijken, de headphones moeten nadien aangevraagd worden. Ik denk dat ik dat via vrienden in Duitsland zal laten verlopen.
Ik lees niks geks? Waar zie je wat staan?TheIconoclast schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:29:
Het lijkt erop dat de pro nu echt definitief is uitverkocht bij de media markt.. zie de site
Nee hoor, de vriendschap is goed genoeg dat ze hem voorschieten en als ik hem kom halen hem afrekenShmorky schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:24:
[...]
Wel onder Rembours toch? Kunnen we niet een dealtje sluiten? Ik heb hem ook (per ongeluk) onder rembours naar Colisexpat laten sturen. Gaat natuurlijk niet werken...
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Nog meer mensen die problemen hebben met betalen vanuit de Google Store? Ik kreeg een email dat er een issue was met mijn betalignsverzoek (Paypal ingesteld).
Binnetie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Ik lees niks geks? Waar zie je wat staan?
:strip_exif()/f/image/w5giFvx3YREOrX8RgpJbEKnr.jpg?f=fotoalbum_large)
Slim, als het dan lukt het je geluk en zo niet dan was je er al vanuit gegaan om hem aan je voorbij te laten gaan.FurionStormrage schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
Zojuist zie ik het volgende staan bij FNAC
Delivery scheduled for October 28, 2021
Zou tof zijn. Ben benieuwd
[ Voor 8% gewijzigd door Pukson op 25-10-2021 16:42 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Nee hoor, dit stond er elke keer wanneer ze uitverkocht zijn. Toevallig is de Pro in Stormy Black en Sorta Sunny nu beschikbaar!
En ook Pixel 6 in Kinda Coral
https://www.saturn.de/de/specials/google-launch
En de hoesjes en laders staan er nu ook bij. Ook allemaal nog beschikbaar.
Edit: Ik zie nu pas dat jehet over de Mediamarkt en niet de Saturn hebt. Maar aangezien dat hetzelfde bedrijf is en de landingspages er exact hetzelfde uit zien ga ik er van uit dat het hetzelfde werkt. Sterker nog, de modellen die op voorraad zijn lijken zelfs exact overeen te komen.
[ Voor 32% gewijzigd door Maarten00 op 25-10-2021 16:58 ]
Vreemd, bij mij staat dat niet, net zo als anders. Linkje is ook gewoon beschikbaar: https://www.mediamarkt.de...ite-dual-sim-2762820.html
Ik heb net een Google Pixel 6 Pro 128GB Black kunnen bestellen bij saturn.de om aanstaande donderdag af te halen in Kleve. Op het moment van schrijven lijkt hij nog leverbaar.
Voor de liefhebbers, alle smaakjes lijken bij Saturn weer voorradig, inclusief accesoires.
Ik probeer momenteel bij de saturn te bestellen. Maar als ik een winkel moet selecteren dan is alles grijs en niet klikbaar? Help
Is de Google Pixel 6 Pro Sorta Sunny überhaupt al een keer beschikbaar geweest? volgens mij niet?
Jep, ik heb direct na de launch er een gereserveerd bij de SaturnRabbitto schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:08:
Is de Google Pixel 6 Pro Sorta Sunny überhaupt al een keer beschikbaar geweest? volgens mij niet?
Half uurtje terug op saturn.deRabbitto schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:08:
Nice! Toch maar de pro besteld om daar op te halen, Kleve is veel dichterbij dan ik dacht. Nu ben ik pas 2/11 weer terug in NL na een lang weekend weg. Licht mijn pre-order er dan nog?melvinjoosten schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:01:
Voor de liefhebbers, alle smaakjes lijken bij Saturn weer voorradig, inclusief accesoires.
Dat eerst even uitzoeken en dan kan ik de normale 6 annuleren via fnac.com
Voor service naar duitsland rijden is wat beter dan frankrijk
edit (google translate van de voorwaarden van saturn)
De klant is de geselecteerde SATURN-winkel voor afhaling bericht wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. De klant is verplicht de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de Melding ophalen.
Binnen 7 dagen afhalen dus
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 25-10-2021 17:23 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij staat op niet leverbaar? Ook niet voor kleve.
Je bent al te laat, geen grap, hij was er net wel.
Ugh, zo vermoeiend! Hahanew_guy schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:19:
Je bent al te laat, geen grap, hij was er net wel.
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires