Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Weet iemand hoe je je order kan aanpassen of annuleren zonder Saturn account bij Saturn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

spartacusNLD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:13:
[...]

Nice! Toch maar de pro besteld om daar op te halen, Kleve is veel dichterbij dan ik dacht. Nu ben ik pas 2/11 weer terug in NL na een lang weekend weg. Licht mijn pre-order er dan nog?

Dat eerst even uitzoeken en dan kan ik de normale 6 annuleren via fnac.com

Voor service naar duitsland rijden is wat beter dan frankrijk :)

edit (google translate van de voorwaarden van saturn)
De klant is de geselecteerde SATURN-winkel voor afhaling bericht wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. De klant is verplicht de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de Melding ophalen.

Binnen 7 dagen afhalen dus :)
Ik ga hem ook in Kleve ophalen, ben benieuwd :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heeft iemand een adresje waar je de officiele covers kan krijgen die ook direct levert in NL? Ik heb mijn cover bij de Google Store DE geannuleerd(werd een week later geleverd dan de P6), omdat ik niet 20+ euro extra re-shipping wil betalen alleen voor een cover van 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
Shadow-Dancer schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:34:
Heeft iemand een adresje waar je de officiele covers kan krijgen die ook direct levert in NL? Ik heb mijn cover bij de Google Store DE geannuleerd(werd een week later geleverd dan de P6), omdat ik niet 20+ euro extra re-shipping wil betalen alleen voor een cover van 29 euro.
je zou fnac kunnen proberen vanuit frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Toch weer beschikbaar! Gelukt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 19:26
Nu nog wachten totdat Saturn de Pro 256GB op voorraard heeft...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
2x Google Pixel 6 Pro 256gb, samen met bestelde opladers, zojuist verzonden vanuit Google Store DE. Verzending via Huifkar en betaald met NLse credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Iemand enig idee of ze bij het opsturen van de Bose Headset letten op de naam die bij het adres in duitsland staat, kan je het beste laten opsturen naar de werkelijke bewoner op dat duitse adres, of daar beter je eigen naam neerzetten, zodat het misschien klopt met de aanvraag?
(op de factuur staat mijn eigen naam en NL adres)

[ Voor 8% gewijzigd door klwinkel op 25-10-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05
Verkeerde topic: [Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie

:Y) hier zijn ondertussen al een hoop reviews geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 25-10-2021 19:01 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Hebben nog meer mensen problemen bij het kopen van de Pixel 6 via de Google Store.de? Ik heb eerst via Paypal geprobeerd maar daar krijg ik een foutmelding. Dat account heb ik natuurlijk gelinked aan een Nederlands adres. Geen idee of dat normaliter werkt. Als ik daarna probeer via mijn Creditcard, krijg ik ook te zien dat er een error is opgetreden. Generieke error dus kan niet afleiden waardoor de fout optreedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:43

Ace

Happy Happy Joy Joy

De 128gb Pro Stormy Black bij Saturn Aachen kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ace schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:42:
De 128gb Pro Stormy Black bij Saturn Aachen kunnen bestellen.
Hoe doe je dat met de koptelefoon of neem je voor lief dat je die niet krijgt ivm afhalen/geen adres in Duitsland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
TheIconoclast schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:31:
Weet iemand hoe je je order kan aanpassen of annuleren zonder Saturn account bij Saturn?
Link in mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
klwinkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:26:
Iemand enig idee of ze bij het opsturen van de Bose Headset letten op de naam die bij het adres in duitsland staat, kan je het beste laten opsturen naar de werkelijke bewoner op dat duitse adres, of daar beter je eigen naam neerzetten, zodat het misschien klopt met de aanvraag?
(op de factuur staat mijn eigen naam en NL adres)
Exact dezelfde vragen die bij mij spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jch88
  • Nu online
Caros schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:17:
[...]

Exact dezelfde vragen die bij mij spelen
Deze vraag is al tig keer gesteld en beantwoord in dit forum. En nee, niemand weet dit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:43

Ace

Happy Happy Joy Joy

crimedevil schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Hoe doe je dat met de koptelefoon of neem je voor lief dat je die niet krijgt ivm afhalen/geen adres in Duitsland
Ik heb wel een adres in Duitsland eventueel, zie wel als ik hem ophaal of het nog mogelijk is. Lukt het dan is het mooi meegenomen zo niet dan pech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37
Eerder geplaats maar hier nog een keer.
Bij de vorige actie heb ik ook meegedaan met de Bose (QC 35 II) actie bij de toen Pixel 5.

Op de Saturn factuur stond gewoon mijn naam en Nederlandse adres.
Later bij de aanvraag heb ik een duits adres opgegeven van kennissen ook hier wel weer mijn naam.

Wel een vraag gekregen waarom op de factuur een afwijkend adres stond maar gegeven dat de telefoon door mijn werk betaald is als zijnde cadeau. Hierna werd hij geaccepteerd en is hij netjes naar het Duitse adres opgestuurd.

Dit is natuurlijk geen garantie maar zo ging het vorige keer en nu hoop ik het weer zo te doen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:41
En nu afwachten wanneer de Pixel 6 verstuurd zal worden.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:27
Iemand enig idee wat de impact is van 'betalen bij afhalen' bij Mediamarkt Duitsland op de Bose-actie?

Ik heb de Pixel 6 op de avond van introductie besteld en haal hem a.s. vrijdag op in Bonn. Bedenk me echter zojuist dat dit wellicht leidt tot een factuurdatum op 29okt en daarmee géén Bose koptelefoon (actie is t/m 27okt).

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
-JB- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:09:
Iemand enig idee wat de impact is van 'betalen bij afhalen' bij Mediamarkt Duitsland op de Bose-actie?

Ik heb de Pixel 6 op de avond van introductie besteld en haal hem a.s. vrijdag op in Bonn. Bedenk me echter zojuist dat dit wellicht leidt tot een factuurdatum op 29okt en daarmee géén Bose koptelefoon (actie is t/m 27okt).

Nu je het zegt, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Heeft iemand ervaring van vorige jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Sneakerdead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Nu je het zegt, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Heeft iemand ervaring van vorige jaar?
Gaat toch om besteld voor 27 oktober, niet afhalen en/of betaalwijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:27
crimedevil schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:55:
[...]

Gaat toch om besteld voor 27 oktober, niet afhalen en/of betaalwijze...
Ik verwacht dat er uiteindelijk wordt gekeken naar de datum op de factuur die je upload? Ik heb geen ervaring met vooruit bestellen en pas later afhalen bij de mediamarkt. Als ze alleen een factuur opmaken met de betaaldatum ben ik bang dat ik achter het net vis.

Zojuist voor de zekerheid een nieuwe bestelling geplaatst en meteen afgerekend. Ook nog eens in een mooiere kleur. O+

[ Voor 5% gewijzigd door -JB- op 25-10-2021 23:25 ]

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:20:
Wat een misère zeg...
Errors, gekte, uitverkocht, geen accessoires, geen fijne opslagkeuze... dank Google!
CLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:54:
Net toch kunnen bestellen... Via de Google Store...
- Google Pixel 6 128GB Sorta Seafoam
- Google Pixel 6 Pro 256GB Stormy Black
- Google Pixel 6 128GB Sorta Seafoam zit nu op de post en komt een dagje eerder: 27-28 oktober :)
- Google Pixel 6 Pro 256GB Stormy Black zal binnenkort wel mail komen, staat nu nog op 28-29 oktober.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
-JB- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Ik verwacht dat er uiteindelijk wordt gekeken naar de datum op de factuur die je upload? Ik heb geen ervaring met vooruit bestellen en pas later afhalen bij de mediamarkt. Als ze alleen een factuur opmaken met de betaaldatum ben ik bang dat ik achter het net vis.

Zojuist voor de zekerheid een nieuwe bestelling geplaatst en meteen afgerekend. Ook nog eens in een mooiere kleur. O+
Kreeg je nu wel een factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxxi
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-06 21:34
Zonet laten reserveren bij Saturn. Daar kan je afhalen en vanuit sommige winkels ook versturen.
Stock tussen Saturn en Mediamark verschilt nogal dus je moet miss langs 2 verschillende gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor het vragen en/of uitwisselen van adressen. Die berichten worden dan ook verwijderd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 10:55
Zojuist een Pixel 6 Pro Sorta Sunny + Light Frost case laten reserveren bij MediaMarkt voor afhaling van 28/10
Er is nu nog voorraad van deze kleur bij MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Zijn er mensen die ook besteld hebben bij Fnac? Mijn order blijft staan op Order pending acceptance.. Wel staat er nog steeds bij leverdatum 28 oktober!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
-JB- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:09:

Dit was vorig jaar geen probleem. Besteldatum en factuurdatum staan op de bon. Zal dus nu ook gewoon goed gaan lijkt me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:16
TheIconoclast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:42:
Zijn er mensen die ook besteld hebben bij Fnac? Mijn order blijft staan op Order pending acceptance.. Wel staat er nog steeds bij leverdatum 28 oktober!
Ja hier ook. Vandaag of morgen zullen ze wel verzonden gaan worden, anders wordt het na het weekend.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-09 12:10

P-J

Gisteren de 6 Pro Stormy Black met case besteld bij Saturn. Deze wordt geleverd bij familie in Duitsland. Enkel de charger was niet op voorraad :'(

*excited*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Pukson schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:23:
[...]

Ja hier ook. Vandaag of morgen zullen ze wel verzonden gaan worden, anders wordt het na het weekend.
Ik heb de volgende status op Fnac.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmZvv7SuqoJx3TbwAISBc0F7hA0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T4gOizE1aIbiOsRDjax7yvxh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
Ow nice! Wanneer besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raven22
  • Nu online
TheIconoclast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:42:
Mijn status is 'valide'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaiEprH_dYf0mWm1Zztcgl0Ec1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CQw6YVXDbYH5pmdYrTrGNKyQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 22:05
Yep, dit heb ik ook. Valide> Waiting for supplier delivery. Nog wel even lopen twijfelen om een Pro te halen, maar na de reviews van de reguliere 6 toch wel blij met mn keuze. Bang for your buck is wel echt top. Ik heb al wel een hoesje binnengekregen, dus ik kan de form factor al door mn hand laten glijden, maar de telefoon zelf zal hopelijk spoedig volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 10:06

OmeJoyo

This is me

Media Markt Duitsland heeft alles behalve de Sorta Sunny weer leverbaar!

Grijp die kans als je nog moet bestellen :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Zie screenshot, 20 (de dag na de voorstelling), 's ochtends. Ik hoop hem voor het weekend te ontvangen want maandag is feestdag in BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:01:
[...]

Zie screenshot, 20 (de dag na de voorstelling), 's ochtends. Ik hoop hem voor het weekend te ontvangen want maandag is feestdag in BE.
Ok, dan zijn ze waarschijnlijk nu begonnen met orderverwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygometry
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
Gisteren de Pixel 6 Pro Stormy Black kunnen kopen bij Media Markt met de Distill Web Monitor extensie. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Lygometry schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:06:
Gisteren de Pixel 6 Pro Stormy Black kunnen kopen bij Media Markt met de Distill Web Monitor extensie. Aanrader!
Je hebt de telefoon al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Met kunnen kopen bedoelt hij kunnen pre-orderen ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Fuku-San schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:51:
[...]

Yep, dit heb ik ook. Valide> Waiting for supplier delivery. Nog wel even lopen twijfelen om een Pro te halen, maar na de reviews van de reguliere 6 toch wel blij met mn keuze. Bang for your buck is wel echt top. Ik heb al wel een hoesje binnengekregen, dus ik kan de form factor al door mn hand laten glijden, maar de telefoon zelf zal hopelijk spoedig volgen :)
Hier hetzelfde!

En in de mobiele omgeving is

Prévu à partir du 27/10/2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Pukson schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Hier hetzelfde!

En in de mobiele omgeving is

Prévu à partir du 27/10/2021
Hier nog geen verandering helaas! Maar we wachten geduldig af. Kan de koptelefoon gelukkig bij familie laten bezorgen in Frankrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
OmeJoyo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:56:
Media Markt Duitsland heeft alles behalve de Sorta Sunny weer leverbaar!

Grijp die kans als je nog moet bestellen :)
Alleen 128gb versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-12-2024

XQz

Ik heb gisteren ook een Pixel 6 Pro Cloudy White kunnen bemachtigen via Saturn waar een vriendin 'm zal ophalen en opsturen naar Nederland. Welke service gebruiken jullie hiervoor om 't toestel zo snel / veilig mogelijk hier te krijgen? Gewoon DHL of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
kezman schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:30:
[...]

Hoe staat het met jouw levering status? Die van staat nog op "Goederen niet beschikbaar", zie hieronder.

[Afbeelding]
Hier ook hetzelfde, maar zocht daar eigenlijk niet veel achter. Gok even dat als ze het hebben/versturen dat het pas veranderd. Als het echt onterecht is verwacht ik een annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
XQz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:57:
Ik heb gisteren ook een Pixel 6 Pro Cloudy White kunnen bemachtigen via Saturn waar een vriendin 'm zal ophalen en opsturen naar Nederland. Welke service gebruiken jullie hiervoor om 't toestel zo snel / veilig mogelijk hier te krijgen? Gewoon DHL of zo?
Als het maar een aangetekende verzekerde verzending is komt het goed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
De website van de Fnac is toch niet wat we moet zijn. Status is terug een stap achteruit gegaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:16:
De website van de Fnac is toch niet wat we moet zijn. Status is terug een stap achteruit gegaan ...
Huh? Wauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:47:
- Google Pixel 6 128GB Sorta Seafoam zit nu op de post en komt een dagje eerder: 27-28 oktober :)
- Google Pixel 6 Pro 256GB Stormy Black zal binnenkort wel mail komen, staat nu nog op 28-29 oktober.
Google Pixel 6 Pro 256GB Stormy Black zit hier ook op de post, staat voor 28-29 oktober.
Ben toch echt benieuwd of DHL twee keer langs de deur komt dan, eerste keer met Pixel 6 Sorta Seafoam.

Nu nog even kijken waar ik de facturen kan downloaden vanuit de Google Store.

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 26-10-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 12:25
MIjn stormy black 256gb is onderweg vanuit de google store naar mailboxde... Na het gedoe de vorige keer met 00000 truc die niet meer werkte; deze keer maar "veilig" gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Nu online
Bij mij geen wijzigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygometry
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
Nee dat niet, kan het ophalen bij Media Markt in Duitsland. Heb nog geen datum doorgestuurd gekregen wanneer die beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 01:11
Hopelijk worden de afhaalbevestigingen van de Saturn vandaag of morgen al verstuurd..
Geen idee hoeveel items Saturn Kleve zal ontvangen. Ik hoop dat ik deze vrijdag of zaterdag de mijne kan afhalen.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivarkentje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 13:45
Sorta Sunny (6 Pro) 128GB is weer even beschikbaar bij Saturn.de voor de mensen die specifiek in die geïnteresseerd zijn, gisteren is hij ook een paar keer beschikbaar geweest maar hij verdwijnt telkens na een minuut of 10 weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ik heb in mijn haast om te bestellen bij Fnac.com op de 19de niet de express-levering geselecteerd maar de gewone verzending. Nu vroeg ik de klantenservice of dit nog aan te passen was, wat helaas niet mogelijk is. Waarbij ze aangaven dat levering buiten Frankrijk 5-10 werkdagen is (in mijn geval naar Nederland). Is dit ook de ervaring van anderen die al eerder bij Fnac hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
ormagon schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:29:
Ik heb in mijn haast om te bestellen bij Fnac.com op de 19de niet de express-levering geselecteerd maar de gewone verzending. Nu vroeg ik de klantenservice of dit nog aan te passen was, wat helaas niet mogelijk is. Waarbij ze aangaven dat levering buiten Frankrijk 5-10 werkdagen is (in mijn geval naar Nederland). Is dit ook de ervaring van anderen die al eerder bij Fnac hebben besteld?
Geen idee. Ik heb Livraison Rapide. Is dat express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

TheIconoclast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Waar zie je dat staan? Ik zie niets staan nog bij fnac.com over de verzending.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
[...]

Dat is de standaard levering. Wel teleurgesteld als ik nu lees dat het 5-10 dagen duurt eer het geleverd wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

"Livraison Rapide" is de gewone bezorging a €5,- (die volgens de klantenservice een verzendtijd van 5-10 werkdagen heeft) en de express levering heet "Livraison Express Internationale" en kost €12,-.
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:39:
Dat is de standaard levering. Wel teleurgesteld als ik nu lees dat het 5-10 dagen duurt eer het geleverd wordt ...
Dat is dus mijn vraag voor mensen die eerder bij Fnac.com hebben besteld. Is die 5-10 werkdagen ook jullie ervaring of is dat Fnac.com die het op safe speelt en gewoon zegt: 'dit is het buiten Frankrijk'. Vaak genoeg gehad dat een DPD of DHL (geen idee wat Fnac gebruikt) het in 2 dagen vanuit Frankrijk bij mij thuis brengt.

[ Voor 42% gewijzigd door ormagon op 26-10-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar. Ik bestel zo vaak wat bij Amazon Frankrijk, dan duurt het ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Heb je ook gevraagd wanneer ze het gaan versturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Bart1977 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Heb je ook gevraagd wanneer ze het gaan versturen?
Yes, ze verwachtte de 27ste te gaan verzenden. Maar kon het uiteraard niet garanderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Met de standaard-verzending van Fnac is je pakket er ook gewoon binnen twee, drie dagen. Het eerste stuk ging bij mij (bij een andere bestelling) met Chronopost en het laatste stuk met FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
ormagon schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

"Livraison Rapide" is de gewone bezorging a €5,- (die volgens de klantenservice een verzendtijd van 5-10 werkdagen heeft) en de express levering heet "Livraison Express Internationale" en kost €12,-.

[...]

Dat is dus mijn vraag voor mensen die eerder bij Fnac.com hebben besteld. Is die 5-10 werkdagen ook jullie ervaring of is dat Fnac.com die het op safe speelt en gewoon zegt: 'dit is het buiten Frankrijk'. Vaak genoeg gehad dat een DPD of DHL (geen idee wat Fnac gebruikt) het in 2 dagen vanuit Frankrijk bij mij thuis brengt.
Ah oke. Ik wacht het wel af. Bestel ook regelmatig bier via hopt wat ook uit Frankrijk komt en dat is er vaak al met 1 a 2 dagen. Ga m'n order niet annuleren puur voor de verzending haha

Edit:
Kom hem nog makkelijk bestellen met snelle levering en de andere annuleren. Toch maar gedaan 😂👌

[ Voor 6% gewijzigd door TheIconoclast op 26-10-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TibV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2022
Heeft iemand succesvol de pixel uit de duitse MediaMarkt of Saturn naar een Nederlands adres laten versturen? Zo ja, hoe is het adres ingevoerd?

Schopje naar het prijzen en levertijden topic. Volgende keer svp zelf even goed de topic waarschuwing doorlezen onderaan de pagina.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 26-10-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
ormagon schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Yes, ze verwachtte de 27ste te gaan verzenden. Maar kon het uiteraard niet garanderen.
Misschien moeten we fnac even vertellen dat ze bij de google store orders al aan het versturen zijn, dus ze mogen ook beginnen met versturen. 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Laatst online: 25-09 23:12
Saturn verzend ook nog niet toch? Ik laat het op een Duits adres leveren maar ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen na de initiele order bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
TheIconoclast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Ah oke. Ik wacht het wel af. Bestel ook regelmatig bier via hopt wat ook uit Frankrijk komt en dat is er vaak al met 1 a 2 dagen. Ga m'n order niet annuleren puur voor de verzending haha

Edit:
Kom hem nog makkelijk bestellen met snelle levering en de andere annuleren. Toch maar gedaan 😂👌
Ik heb er vd 2 die ik had staan 1 geannuleerd en opnieuw besteld met express. We gaan het verschil dus zien 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setdown
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-06-2022
Oke, ik heb even jullie advies nodig:

Ik heb een Pixel 6 besteld met de optie afhalen en betalen in Saturn.
Nu werd er eerder in dit topic terecht gevraagd welke datum er op het factuur komt te staan en of je dan nog wel recht heb op de Bose actie.

Zal ik voor de zekerheid nog een Pixel 6 bestellen en direct afrekenen zodat ik zeker weet dat ik goed zit?
Of maak ik me nu gewoon teveel zorgen om niks? :?

En is het dan eigenlijk nodig om de onbetaalde pre-order te annuleren (dan moet ik ze opbellen en Duits praten...!) of kan ik deze gewoon laten vervallen door niet binnen de 7 dagen af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 08:51
Wat voor je bij PLZ in bij de Saturn ?

Ik kom er niet doorheen. Ze zijn nu namelijk op voorraad de normale Pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setdown
Ik heb mn eigen adresgegevens ingevuld. En Kleve als ophaalpunt gekozen.
Vreemd dat je er niet doorheen komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09 07:33
Bart1977 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

Ik heb er vd 2 die ik had staan 1 geannuleerd en opnieuw besteld met express. We gaan het verschil dus zien 😄
De klantendienst heeft dit voor mij gedaan op mijn vraag, naar express levering, maar ze lossen geen datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Dubrillion schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:31:
Wat voor je bij PLZ in bij de Saturn ?

Ik kom er niet doorheen. Ze zijn nu namelijk op voorraad de normale Pixel
Niet vergeten je land aan te passen naar NL. Dat staat wss nog op duitsland.

verder is deze bij Saturn.de nog wel spannend:
''Bei Vorverkaufsartikeln kann aufgrund der eingeschränkten Lieferfähigkeit eine Belieferung zum Erscheinungsdatum nicht garantiert werden''

pre-order artikelen kunnen niet gegarandeerd worden geleverd op de aangegeven datum.. :P

[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 26-10-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 08:51
Heb ik geprobeerd. Echter accepteert hij PLZ niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Dubrillion schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:46:
Heb ik geprobeerd. Echter accepteert hij PLZ niet
Zeker dat je het goed gedaan hebt? Spatie weg tussen cijfers en letters? Die van mij pakt die wel namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZSagzVXes6zAFcilEDipknKLIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VVXMZeIbAZx8wuFtNLpqtOPP.jpg?f=user_large

zorg ook dat je in de stap ervoor voor afhalen hebt gekozen ipv bezorgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMo-c9wi67zzgNmN7Z-anqUkOCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nXNu2UlRG6zXh9U8CgeH0bUj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 26-10-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurionStormrage
  • Laatst online: 08-09 14:25
Ik heb ook de gewone levering geselecteerd en had er ook Pixel Buds bij besteld. Die zijn al geleverd (2 dagen later). Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Ik wacht het in elk geval gewoon af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XQz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-12-2024

XQz

setdown schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:22:
Ik heb een Pixel 6 besteld met de optie afhalen en betalen in Saturn.
Nu werd er eerder in dit topic terecht gevraagd welke datum er op het factuur komt te staan en of je dan nog wel recht heb op de Bose actie.
Oeh, goeie vraag! Volgens mij moet het goed gaan. In de terms staat het volgende:
Der Kauf oder die Vorbestellung muss zwischen dem 19. Oktober 2021 (19:00 Uhr mitteleuropäische Sommerzeit (MESZ) und dem 27. Oktober 2021 (23:59 Uhr MESZ) ("Aktionszeitraum") bei folgenden Anbietern in Deutschland erfolgen
en de "bestelldatum" is toch wel goed hier? :) Benieuwd wat anderen hier over vinden of hoe het effectief zit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa-r4N-jN1yMbEt_UPWSVtOnjQI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hGzXmeYVCynZ4XyImCUaYRl5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 13:01
ik heb die van mij bij de Media Markt besteld en kan hem afhalen in Nordhorn.

Zijn er mensen die pas geleden in Duitsland zijn geweest om te shoppen? Ik heb net even geklikt op de site en kom een bericht tegen dat de lokale vestiging regels gelden. Strikt genomen betekend dit dat ze je kunnen weigeren als je niet het juiste mondkapje draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setdown
XQz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Oeh, goeie vraag! Volgens mij moet het goed gaan. In de terms staat het volgende:

[...]

en de "bestelldatum" is toch wel goed hier? :) Benieuwd wat anderen hier over vinden of hoe het effectief zit?

[Afbeelding]
Het lijkt me dat dit ook wel goed moet komen. Een pre-order is een pre-order. Los van hoe je de betaling regelt. Lijkt mij in ieder geval. Maar je weet het maar nooit :/

Ik ben ook nog benieuwd hoe het de adresgegevens zit. Daar is al eerder een vraag over gesteld maar niemand lijkt dit echt te weten.
Nu staat de factuur op mijn huisadres. De Bose koptelefoon kan ik bij een vriend in Duitsland laten bezorgen. Maar ben benieuwd of ze daar nog moeilijk over gaan doen. Spannonddd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaan
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Mijn ervaring bij de pixel 5 was echt top!
De pixel 5 kwam ergens eind september 2020 uit. Ik bestelde mijne pas in februari, geen pre order dus, er was toen voorraad.
Ik had gekozen voor de normale, gratis, levering.
Besteld op 04-02-2021 om 00:24uur
Verzonden op 04-02-2021 om 22:13uur
En in mijn handen op 05-02-2021 om 10:59uur
Ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Complexity
Yaan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Mijn ervaring bij de pixel 5 was echt top!
De pixel 5 kwam ergens eind september 2020 uit. Ik bestelde mijne pas in februari, geen pre order dus, er was toen voorraad.
Ik had gekozen voor de normale, gratis, levering.
Besteld op 04-02-2021 om 00:24uur
Verzonden op 04-02-2021 om 22:13uur
En in mijn handen op 05-02-2021 om 10:59uur
Ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt!
Leuk om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomvh
  • Laatst online: 03-08 15:25
SuperKneus schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:26:
ik heb die van mij bij de Media Markt besteld en kan hem afhalen in Nordhorn.

Zijn er mensen die pas geleden in Duitsland zijn geweest om te shoppen? Ik heb net even geklikt op de site en kom een bericht tegen dat de lokale vestiging regels gelden. Strikt genomen betekend dit dat ze je kunnen weigeren als je niet het juiste mondkapje draagt.
Even voor je gecheckt, gewoon medisch masker is daar voldoende. Kom echter niet met een zelfgemaakt ding aan dat vinden ze over het algemeen niet leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakobian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:44
Mijn Pixel 6 besteld in de Google Store in DE is onderweg! Woei

Vetterdetet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 16:00
Heb zojuist mijn bestelling voor een Pixel 6 Black 128GB bij FNAC geannuleerd. Twijfelde al tussen de 6 en de Pro, twijfel nu ook over de kleur en wil eigenlijk sowieso liever 256GB. Ook twijfel ik na de reviews over bijvoorbeeld de fingerprint scanner, 1 keer eerder een matige gehad en daar irriteerde ik me behoorlijk aan. Ik ga nog even meer reviews lezen / kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Heb net even Fnac gecontacteerd, en mijn order zal helaas niet op tijd geleverd worden.
Ze wachten op een nieuwe batch van de leverancier ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pukson
XQz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Vorig jaar een Pixel 5 bij Saturn afgehaald en daar afgerekend. Op je factuur staat je bestel datum en daaronder weer afhaal datum. Kon zonder problemen met die factuur een Bose claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:37:
Heb net even Fnac gecontacteerd, en mijn order zal helaas niet op tijd geleverd worden.
Ze wachten op een nieuwe batch van de leverancier ...
Op welke datum heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:42:
[...]

Hij zei volgens mij op 20 oktober! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:42:
[...]

Ik heb 21/10 besteld en staat op afwachting levering leverancier, op de desktop website bezorging 28/10 en mobiel 27/10.

Heb jij ook via fnac besteld?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Steevo_S schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:52:
[...]

Ik heb 21/10 besteld en staat op afwachting levering leverancier, op de desktop website bezorging 28/10 en mobiel 27/10.

Heb jij ook via fnac besteld?
Ik had ook een fnac.com bestelling op de 20e gedaan. Deze gisteren geannuleerd in ingeruild voor een saturn.de order om af te halen. Al zou het mij enorm meevallen als ik daadwerkelijk op de 28e iets kan afhalen. Met het huidige chiptekort kunnen ze denk ik niet aan de vraag voldoen.

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 26-10-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
Net ook ff contact gehad met fnac. Ik heb 20-10 in de avond een Stormy Black Google Pixel 6 besteld. Volgens fnac wordt mijn bestelling gewoon de 28e verstuurd.
Heb ook de express levering gekozen, maar volgens fnac is de levertijd dan als nog erg afhankelijk van de carrier. Ze zeiden dat het zelfs tot wel 3 weken kan duren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razortek
  • Laatst online: 25-09 00:06
Ik heb ook net even gevraagd aan Fnac hoe het zit met m'n Pixel 6 Pro, besteld op 19 Oct, 21:30.
Mijn Frans is Google Translate, dus misschien ging daar ook iets mis.

Hij staat bij mij op 'Livraison prévue le 28 Octobre 2021 En attente de livraison fournisseur'.
Ik heb de goedkope verzendoptie geselecteerd; bij het bestellen was de levertijd die ze lieten zien hetzelfde.
Fnac:
La date de livraison de votre commande n'est pas visible sur le logiciel pour le moment.
Elles seront visibles à l'expédition de votre commande.
Donc, aussitôt la commande expédiée, vous aurez des dates fiables de livraison qui vous seront communiqués sur votre espace client.

Ik:
Y a-t-il suffisamment de Pixel 6 Pro livrés à la Fnac par Google ?

Fnac:
Je n'ai pas accès à ces informations, toutefois, je tiens à vous rassurer que vous êtes bien sur liste d'attente.
Dès que votre commande sera facturée et expédiée, des dates fiables vous seront communiquées.

Ik:
Merci alors en tout cas ! J'attendrai alors la notification d'expédition
Basically: de verzending wordt geshipped zodra die geshipped wordt, en we weten pas wanneer die geshipped wordt als ie al geshipped is.

Lekker duidelijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
HARMIEWARMIE schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:55:
Net ook ff contact gehad met fnac. Ik heb 20-10 in de avond een Stormy Black Google Pixel 6 besteld. Volgens fnac wordt mijn bestelling gewoon de 28e verstuurd.
Heb ook de express levering gekozen, maar volgens fnac is de levertijd dan als nog erg afhankelijk van de carrier. Ze zeiden dat het zelfs tot wel 3 weken kan duren :')
Toen ik in een ver verleden bij een webshop helpdesk werkte moesten we dat soort dingen ook roepen. Iets met ''underpromise and overdeliver''

Je kan beter 3 weken roepen en dan binnen 3 dagen leveren dan dat je 3 dagen roept en het duurt 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
De Google tv die ik destijds bij Fnac bestelde via normale levering was er gewoon binnen 1 dag met dhl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Spekkie99 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:59:
De Google tv die ik destijds bij Fnac bestelde via normale levering was er gewoon binnen 1 dag met dhl.
same here..

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1977
Razortek schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:57:
Ik heb ook net even gevraagd aan Fnac hoe het zit met m'n Pixel 6 Pro, besteld op 19 Oct, 21:30.
Mijn Frans is Google Translate, dus misschien ging daar ook iets mis.

Hij staat bij mij op 'Livraison prévue le 28 Octobre 2021 En attente de livraison fournisseur'.
Ik heb de goedkope verzendoptie geselecteerd; bij het bestellen was de levertijd die ze lieten zien hetzelfde.

[...]

Basically: de verzending wordt geshipped zodra die geshipped wordt, en we weten pas wanneer die geshipped wordt als ie al geshipped is.

Lekker duidelijk!
p.s. de helpdesk mensen bij fnac spreken prima Engels 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Laatst online: 10:21
Bij mijn Fnac pro bestelling staat nu: Supplied 26/10/2021
Dus ik veronderstel dat het toestel bij hun binnen is.
Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires