Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Razortek schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:57:
Ik heb ook net even gevraagd aan Fnac hoe het zit met m'n Pixel 6 Pro, besteld op 19 Oct, 21:30.
Mijn Frans is Google Translate, dus misschien ging daar ook iets mis.

Hij staat bij mij op 'Livraison prévue le 28 Octobre 2021 En attente de livraison fournisseur'.
Ik heb de goedkope verzendoptie geselecteerd; bij het bestellen was de levertijd die ze lieten zien hetzelfde.

[...]

Basically: de verzending wordt geshipped zodra die geshipped wordt, en we weten pas wanneer die geshipped wordt als ie al geshipped is.

Lekker duidelijk!
Fingers crossed komt ie op tijd, anders een alternatief zoeken...

Mijn creditcard heeft nog steeds geen enkele transactie of authorizatie van Fnac

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:06
Bart1977 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

p.s. de helpdesk mensen bij fnac spreken prima Engels 😄
Alvast wat oefenen om voor te bereiden voor Live Translate met de Pixel 6 ;)
Bedankt voor de tip, hoef ik volgende keer niet aan de haal met steenkolenfrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:06
Steevo_S schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

Fingers crossed komt ie op tijd, anders een alternatief zoeken...

Mijn creditcard heeft nog steeds geen enkele transactie of authorizatie van Fnac
Ik zie op mijn PayPal wel een Authorization in progress van Fnac, en PayPal heeft al vrolijk gereserveerd op de gelinkte creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

springfield89 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:00:
Bij mijn Fnac pro bestelling staat nu: Supplied 26/10/2021
Dus ik veronderstel dat het toestel bij hun binnen is.
Hier blijft maar staan: Wachten op levering door leverancier, 20ste besteld.

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:30
Zojuist contact gehad met Fnac. Zij geven aan pas te verzenden op de 28ste.. aangezien de levering nog niet binnen is

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Pukson schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:07:
Zojuist contact gehad met Fnac. Zij geven aan pas te verzenden op de 28ste.. aangezien de levering nog niet binnen is
Als hij later is geleverd maar je hebt hem wel besteld als pre order, dan maakt dit voor de Bose actie toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-09 11:50
didio schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:04:
[...]

Hier blijft maar staan: Wachten op levering door leverancier, 20ste besteld.
Staat bij mij ook in die status. Maar daarboven dus die tekst nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Er was even een zwarte Pixel Pro in de Duitse Google store, maar natuurlijk weg voordat ik naar afrekenen kon gaan. :|

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-09 21:22
MediaMarkt heeft nu verschillende modellen (zowel pro als gewone) te koop. Al tijdje deze middag lijkt het. Was bijna aan het twijfelen omdat ik een zwarte besteld heb (6) en die groenige wel heel mooi vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:37
Atomsk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:19:
Er was even een zwarte Pixel Pro in de Duitse Google store, maar natuurlijk weg voordat ik naar afrekenen kon gaan. :|
I feel you. Blijf proberen, het gaat lukken. Heb vanmorgen en 6 Pro Cloudy White gepakt. Levering verwacht op 26 nov (!!) Was al 2 dagen aan het F5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saltajose
Xfile schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Bij Google Store vragen ze om een telefoonnummer.
Heb je een Duits telefoonnummer ingevuld?
Ik heb mijn NL nummer ingevuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
TheIconoclast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Als hij later is geleverd maar je hebt hem wel besteld als pre order, dan maakt dit voor de Bose actie toch niet uit?
Helemaal niks, maar heb hem het liefst zo snel mogelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Pukson schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Helemaal niks, maar heb hem het liefst zo snel mogelijk haha
Haha same! Ga zelf begin november op vakantie. Dus zou mooi zijn als ik hem dan mee kan nemen op vakantie. Zat nog te twijfelen over de media markt of Saturn. Maar dan kan ik de koptelefoon niet laten bezorgen want ik ken niemand in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 25-09 14:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgiN2VBIbg27Mgzlu1mqtt8kLlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrSeYupJ2nKTETQSnaSenept.jpg?f=fotoalbum_large

Via NL => naar DE=> met prio naar NL... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Waar heb je besteld? Google store De?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:41
saltajose schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:24:
[...]

Ik heb mijn NL nummer ingevuld
Dat heb ik ook gedaan en wordt de Pixel 6 tussen 29 oktober en 3 november verstuurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WeggnYUR4EGpmqPDQU4r4iURL0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FHE6v1xpS2bDZMeSzbPXbwhi.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:41
Grappig ;)
Maar de Pixel is in ieder geval onderweg.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zie dat ik in de Google Store de bestelling niet meer kan annuleren. Betekend dit dat de verzending nabij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
HARMIEWARMIE schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:55:
Net ook ff contact gehad met fnac. Ik heb 20-10 in de avond een Stormy Black Google Pixel 6 besteld. Volgens fnac wordt mijn bestelling gewoon de 28e verstuurd.
Heb ook de express levering gekozen, maar volgens fnac is de levertijd dan als nog erg afhankelijk van de carrier. Ze zeiden dat het zelfs tot wel 3 weken kan duren :')
Ik denk dat Fnac het zelf niet weet. Staat er bij jou nog "Wachten op leverancier"?
Ik heb in de ochtend besteld en volgens de klantendienst moeten ze wachten op toestellen van hun leverancier voor ze me een leverdatum kunnen bezorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atomsk
saltajose schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:23:
[...]

I feel you. Blijf proberen, het gaat lukken. Heb vanmorgen en 6 Pro Cloudy White gepakt. Levering verwacht op 26 nov (!!) Was al 2 dagen aan het F5.
Het is me inmiddels gelukt. :) Heb het maar bij een Standaard Stormy Black 128Gb gehouden. Vind de Cloudy White ook mooier, maar ga er geen 2 dagen voor uittrekken.

Ben benieuwd of het gaat lukken met mailboxde. Ze raden aan "Mailboxde.com GmbH" op de 1e of 2e adresregel te zetten, maar het formulier verwacht de straatnaam in het 2e veld en m'n naam in het 1e. Heb dit nu maar in het 3e veld gezet.

PayPal van te voren toevoegen via Google Play heeft geen zin trouwens, merkte ik. Maar je hebt de tijd dit alsnog te doen bij het bestellen. Heb m'n bankrekening gekozen als PayPal betaalmiddel en dat werkte. Weet het niet zeker, maar kan me voorstellen dat ze een niet-Duitse cc via PayPal alsnog afwijzen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
Atomsk schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:27:
[...]

Het is me inmiddels gelukt. :) Heb het maar bij een Standaard Stormy Black 128Gb gehouden. Vind de Cloudy White ook mooier, maar ga er geen 2 dagen voor uittrekken.
Goed dat is gelukt!
Wanneer is de levering verwacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:50:
[...]

Ik denk dat Fnac het zelf niet weet. Staat er bij jou nog "Wachten op leverancier"?
Ik heb in de ochtend besteld en volgens de klantendienst moeten ze wachten op toestellen van hun leverancier voor ze me een leverdatum kunnen bezorgen.
Hier de 6 sorta seafoam besteld, staat op dezelfde boodschap. Ik kan het toch niet laten om elke dag (meerdere keren) te checken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
saltajose schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:20:
[...]

Goed dat is gelukt!
Wanneer is de levering verwacht?
"Delivered by 23.–26. Nov."

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Zijn er mensen die hem gaan ophalen in Duitsland en al meer info hebben? Of zou er morgen in de loop van de dag een berichtje komen dat we hem op kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 13:05

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Mijn bestelling bij fnac is vannacht aangepast naar "Awaiting support by the carrier" terwijl daar eerder stond iets in de trant van wacht op toeleverancier. Het lijkt dus dat hij daar al binnen is en dat ie vandaag met de pakketdienst meegaat. Besteld op 20 oktober.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FgqaTJOqdHvG_loRugNIYfBTzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/twStTBaqxPPBOmmpIt0OKYIR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goedzo Google, vandaag bij Duitse collega gebracht, morgen in mijn handen als het goed is...
T&T

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
HTCHolland schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:13:
Zijn er mensen die hem gaan ophalen in Duitsland en al meer info hebben? Of zou er morgen in de loop van de dag een berichtje komen dat we hem op kunnen halen?
Ik heb gisteren contact gehad met Saturn. En ze zeide dat ze zelf verwachten dat ze de pixels 28-10 binnen krijgen. Dus dat ze niet kunnen zeggen wanneer je bericht krijgt omdat ze dus de toestellen nog niet binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMark
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-03 11:44
Ik heb nog niks ontvangen! Ik heb wel twee telefoons besteld: Eerst de zwarte en een paar dagen later de seafoam omdat ik die toch mooier vind. Ik ben benieuwd of ze beide tegelijk klaar liggen.

(PS. mocht je de zwarte pixel 6 128 GB bestelling van mij willen overnemen laat het mij weten. Ik besteld met achteraf betalen in Kleve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 13:01
Ik heb ook nog niets gehoord. Ik lees hierboven dat Saturn ze pas morgen binnen krijgt. Ik twijfel nu of ik morgen of vrijdag naar Duitsland ga om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
Hier pas gisteren besteld maar verzenddatum staat nog steeds op 28/10 dus ben benieuwd.
De verzending naar België kan nooit zooo lang duren (hoop ik), dus ik wacht vol spanning af!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vNz-V33iiN6UI2S-yUTjjcPdEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N8UYhRXPSEKBRSpi28oOhO2g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Guusjee schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:27:
Mijn bestelling bij fnac is vannacht aangepast naar "Awaiting support by the carrier" terwijl daar eerder stond iets in de trant van wacht op toeleverancier. Het lijkt dus dat hij daar al binnen is en dat ie vandaag met de pakketdienst meegaat. Besteld op 20 oktober.

[Afbeelding]
Apart. Hier de 19e de Pro besteld maar de status is nog ongewijzigd. Pixel 6 vs pro dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
  • Laatst online: 29-12-2024
Complexity schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:50:
[...]

Bij mij staat er inderdaad ook "Wachten op leverancier". Lijkt er inderdaad op dat fnac afhankelijk gaat zijn van de leverancier. Raar dat de klantendienst mij dan wel 28-10 beloofde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zg gisteren dat de Pixel 6 128GB zwart te bestellen was bij Saturn. Ik heb 'm besteld, maar zag de order niet in het overzicht en kreeg geen mail. Dus 4 minuten daarna nog een keer besteld en nu staat de order er 2 keer in.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
SuperKneus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:33:
[...]

Ik heb ook nog niets gehoord. Ik lees hierboven dat Saturn ze pas morgen binnen krijgt. Ik twijfel nu of ik morgen of vrijdag naar Duitsland ga om hem op te halen.
Wil je op de gok gaan? Ik wacht tot ik echt een bevestiging krijg dat het product klaar ligt om opgehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:
Hier pas gisteren besteld maar verzenddatum staat nog steeds op 28/10 dus ben benieuwd.
De verzending naar België kan nooit zooo lang duren (hoop ik), dus ik wacht vol spanning af!

[Afbeelding]
Het exact hetzelfde, maar besteld de 20e. Klantendienst van Fnac konden geen informatie wachten omdat ze wachten op de levering van hun leverancier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 25-09 14:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEO_vp7pDwFSIqG7_jf9-hP1V-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qjBdlRQDDGHcxFggPLYHtDHa.jpg?f=fotoalbum_large

Pixel komt vandaag aan bij mijn Duits afleveradres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18

[Afbeelding]
Bij mij is de status zojuist pas gegaan naar in afwachting van transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
SuperKneus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:33:
[...]

Ik zou sowieso pas gaan als de bevestiging hebt dat ie klaar ligt voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 13:01
T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:40:
[...]

Wil je op de gok gaan? Ik wacht tot ik echt een bevestiging krijg dat het product klaar ligt om opgehaald te worden.
Het is voor mij 2 uur rijden dus nee ik wilde niet op de gok gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windvanger
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:25
Ik had de Pixel 6 met hoesje en lader via de Google Store besteld. Alleen de zending is gesplitst in de lader (verzending 26 oktober) en de telefoon met hoesje (verzending 27 oktober).
Via Mailboxde laat ik de Pixel doorsturen. Ik heb nog geen ervaring met deze dienst, maar is handiger om de zendingen te laten combineren? Of als losse zendingen door te laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

[Afbeelding]
Hier nog steeds niets veranderd aan de status. Ook op de 20ste besteld, maar wel de pro.. Afwachten.. Laat ik daar nou niet goed in zijn. :)

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 01:11
SuperKneus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:42:
[...]

Ze houden 6 dagen apart voor je. Zelf hoop ik dat komende vrijdag of zaterdag naar Kleve te rijden om mijn bestelling af te halen.
Hopelijk krijgen we donderdag dan de afhaalbevestiging.. maar ze zijn natuurlijk afhankelijk wanneer zij de Pixels ontvangen van hun leverancier.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
didio schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Hier nog steeds niets veranderd aan de status. Ook op de 20ste besteld, maar wel de pro.. Afwachten.. Laat ik daar nou niet goed in zijn. :)
Hier is ook nog niets veranderd maar heb wel 2 toestellen besteld. De reguliere 6 en de pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
maxjuh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:38:
[...]

Apart. Hier de 19e de Pro besteld maar de status is nog ongewijzigd. Pixel 6 vs pro dingetje?
Ik heb bij fnac.com ook op de 19e de zwarte pro model gekocht en hier staat de status nog op "Waiting for supplier delivery"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
ObserveSecurity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:52:
[...]

Ik heb bij fnac.com ook op de 19e de zwarte pro model gekocht en hier staat de status nog op "Waiting for supplier delivery"
Of positiever gedacht: ze doen het per type verwerken 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
SuperKneus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:42:
[...]

Tentje mee en gewoon campen voor de winkel tot je de bevestiging krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Mijn P6 is bij Fnac(.be) zonet ook naar status "In afwachting van acceptatie door transporteur" gegaan. Ik ga er dus van uit dat de levering binnen is en mijn Pixel nu in zijn doos zit. Spannend :)

EDIT: Bestelling geplaatst op 23/10

[ Voor 9% gewijzigd door VanStino op 27-10-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eefhoos
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-09 21:27
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Of positiever gedacht: ze doen het per type verwerken 😄
Ik betwijfel het. Heb de normale pixel 6 op de 19e bij fnac besteld en die staat ook nog in afwachting van de leverancier.

Edit; zojuist is de status veranderd neer preparation :*)

[ Voor 8% gewijzigd door eefhoos op 27-10-2021 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Bij fnac nu ook bedrag gereserveerd op creditcard en ik kan de factuur downloaden. (Besteldatum staat ook op de factuur)
Verzending door bpost? Gaan die überhaupt naar Nederland?

[ Voor 20% gewijzigd door Bart1977 op 27-10-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Waarom duurt wachten toch zo lang? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Net na lang wikken en wegen toch een pixel 6 besteld, seafoam. Via MediaMarkt, dus hopen dat hij morgen klaar ligt aangezien er zo veel "ausverkauft" was ga ik er een beetje vanuit dat deze er zal zijn, al heb ik nog geen bevestiging.

Dit topic is niet om te vragen voor een Böse afleveradres, I know, maar is er een plek die daar wel voor is zover iemand (mod?) weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmer
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-11-2023
Bij mij is de status vanochtend ook aangepast. Ik heb er 2 besteld en in de order staat nu "order divided into 2 packages"

Verderop zie ik ook dat ze beide een andere status hebben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7A5Q_tsN8I5yfRA3rUwPJ1rU6Jo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XuAyaE6a3YQO3YgrSvPu6OtG.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk 2 pakketjes krijg of dat ze later vandaag toch nog samen worden gevoegd :)

[ Voor 75% gewijzigd door Jimmer op 27-10-2021 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:13:
[...]

Ik betwijfel het. Heb de normale pixel 6 op de 19e bij fnac besteld en die staat ook nog in afwachting van de leverancier.

Edit; zojuist is de status veranderd neer preparation :*)
Mijn status is gisteren veranderd van in preparation naar Commande. Dus een stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Bij mij is de reservering van de Pixel 6 op m'n creditcard verdwenen. Ik heb deze 19 oktober besteld bij Saturn.de.

Is het normaal dat een reservering na een aantal dagen verdwijnt? Hebben meer mensen dit die bij Saturn.de met creditcard hebben besteld?

Verder heb ik op dit moment geen annulering of verzendbevestiging ontvangen (Wel heb ik een order bevestiging ontvangen direct na de bestelling. Ook is de Igraal cashback nu geregistreerd (totaal 33 euro ;-))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
wilbert11 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:22:
Bij mij is de reservering van de Pixel 6 op m'n creditcard verdwenen. Ik heb deze 19 oktober besteld bij Saturn.de.

Is het normaal dat een reservering na een aantal dagen verdwijnt? Hebben meer mensen dit die bij Saturn.de met creditcard hebben besteld?

Verder heb ik op dit moment geen annulering of verzendbevestiging ontvangen (Wel heb ik een order bevestiging ontvangen direct na de bestelling. Ook is de Igraal cashback nu geregistreerd (totaal 33 euro ;-))
Normaal is nationaal 7 dagen en internationaal tussen de 7 en 31 dagen. Dit is niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken omdat dat eerste bedrag vaak een pre-autorisatie is die kijkt of je creditcard werkt, vaak kunnen en zullen ze na de tijd alsnog het bedrag van je credit card afschrijven.

TLDR; no worries, dat is normaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaickul
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
windvanger schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:45:
Ik had de Pixel 6 met hoesje en lader via de Google Store besteld. Alleen de zending is gesplitst in de lader (verzending 26 oktober) en de telefoon met hoesje (verzending 27 oktober).
Via Mailboxde laat ik de Pixel doorsturen. Ik heb nog geen ervaring met deze dienst, maar is handiger om de zendingen te laten combineren? Of als losse zendingen door te laten sturen?
Het is mogelijk om pakketten te combineren, maar je moet hiervoor een consolidation fee betalen (is een bedrag voor 1 jaar denk ik). Kan dus zijn dat het goedkoper is om de 2 pakketten apart door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:50
Weet iemand hoe je je order kunt tracken als je bij Saturn besteld hebt als gast?
In de e-mail vind ik geen linkje naar de status van mijn bestelling. De andere order die ik gedaan heb heeft ook geen linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:

[Afbeelding]
UPDATE:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Jj298wJUCS5wD63StGgpGK1wM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OzgOmfYN6MDch0JpIOzHeUGb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
YES! Same here :)

Ook volledige bedrag nu van mijn rekening af O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Steevo_S schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

YES! Same here :)

Ook volledige bedrag nu van mijn rekening af O+
Idem. Zelden zo hyped geweest voor een smartphone en hij zou deze week dan mogelijk al wel toekomen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:16:
Bij fnac nu ook bedrag gereserveerd op creditcard en ik kan de factuur downloaden. (Besteldatum staat ook op de factuur)
Verzending door bpost? Gaan die überhaupt naar Nederland?
Pakketje wordt dan overgedragen aan het koerierbedrijf waarmee ze werken dus PostNL. Ik veronderstel dat je de goedkope verzendmethode hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
VanStino schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:30:
[...]

Idem. Zelden zo hyped geweest voor een smartphone en hij zou deze week dan mogelijk al wel toekomen. _/-\o_
Vaag dat ik in dit hele process 0 emails heb gehad van Fnac, enige wat ik kreeg was een "je hebt nog een product in je winkelwagen" mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Begrijpen wie begrijpen kan. Order is 7 dagen geleden geplaatst, maar wachten nog op leverancier ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
  • Laatst online: 24-11-2021
Ziet er naar uit dat bij Fnac vooral vaart komt bij de Pixel 6 Pro modellen. Heb een gewone Pixel 6 die voorlopig nog op "bezig met voorbereiden" staat (fnac.be, 22/10 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Fnac is hem hier ook aan het prepareren! Inmiddels is de invoice binnen. Pakket wordt verzonden met DHL Express! Dus dat maakt dat ik wel vertrouwen heb dat ik hem morgen, of tenminste voor het weekend heb!

Pixel 6 128GB black. 22 oktober besteld

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 27-10-2021 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Complexity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Begrijpen wie begrijpen kan. Order is 7 dagen geleden geplaatst, maar wachten nog op leverancier ....
Wat is daar niet aan te begrijpen? Ik veronderstel dat ze gewoon de toestellen nog niet hebben geleverd gekregen. Had hier eerder ook gelezen dacht ik dat een winkel zei dat ze ook pas op de laatste dag de toestellen kregen.

Mijn fnac bestelling is nog op dezelfde status, ook een pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Lijkt er op dat Fnac eerst alle Pixel 6 zwart aan het versturen is. Misschien dat ze daar ook verreweg het meeste van hebben gekregen. Bij mijn seafoam nog geen beweging. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
springfield89 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Pakketje wordt dan overgedragen aan het koerierbedrijf waarmee ze werken dus PostNL. Ik veronderstel dat je de goedkope verzendmethode hebt?
Klopt. Ow ok dan komt het vast goed en heb ik hem hopelijk morgen of vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:36:
Fnac is hem hier ook aan het prepareren! Inmiddels is de invoice binnen. Pakket wordt verzonden met DHL Express! Dus dat maakt dat ik wel vertrouwen heb dat ik hem morgen, of tenminste voor het weekend heb!

Pixel 6 128GB black. 22 oktober besteld
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
  • Laatst online: 24-11-2021
Andreasvers schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:36:
Lijkt er op dat Fnac eerst alle Pixel 6 zwart aan het versturen is. Misschien dat ze daar ook verreweg het meeste van hebben gekregen. Bij mijn seafoam nog geen beweging. Iemand anders wel?
Hier ook een P6 seafoam. Zelfde status sinds 22/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
springfield89 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

Wat is daar niet aan te begrijpen? Ik veronderstel dat ze gewoon de toestellen nog niet hebben geleverd gekregen. Had hier eerder ook gelezen dacht ik dat een winkel zei dat ze ook pas op de laatste dag de toestellen kregen.

Mijn fnac bestelling is nog op dezelfde status, ook een pro.
Het vreemde is dat bestellingen die later geplaatst zijn toch al een status `Verzonden` hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Carrier website stuurt mij naar DHL Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Complexity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:37:
[...]

Het vreemde is dat bestellingen die later geplaatst zijn toch al een status `Verzonden` hebben.
Ah ok dat had ik niet begrepen. Snap het ook soms niet hoe die systemen werken bij winkels en niet zo fijn als klant om te lezen dat mensen die na jou bestellen eerder hun toestel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
springfield89 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Ah ok dat had ik niet begrepen. Snap het ook soms niet hoe die systemen werken bij winkels en niet zo fijn als klant om te lezen dat mensen die na jou bestellen eerder hun toestel ontvangen.
Het is wat het is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Thanks, moest naar de nieuwe website switchen voor ik dat zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkkurd
  • Laatst online: 25-09 21:03
Wat is nu de beste manier om het te bestellen? normaal haalde ik mijn pixels via saturn of mediamarkt net over de grens, maar elke keer als ik kijk zijn ze daar uitverkocht (6 pro sorta sunny heeft mijn vookeur).

fnac en andere webwinkels leveren officieel niet naar nederland toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Nu online
rikkkurd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:42:
Wat is nu de beste manier om het te bestellen? normaal haalde ik mijn pixels via saturn of mediamarkt net over de grens, maar elke keer als ik kijk zijn ze daar uitverkocht (6 pro sorta sunny heeft mijn vookeur).

Zie mijn post van een paar minuten terug. Saturn.de lijkt voorraad te hebben van alle modellen op dat moment. Weet niet of dat nu (een paar min later) nog steeds zo is.

Fnac.com lijkt nu idd orders te verzenden. Saturn.de verwacht morgen voorraad in winkels te hebben, maar hier heeft niemand nog bevestiging van gehad (buiten een chat bericht)

En van alle winkels verzend alleen fnac.com naar nederland. De rest van de mensen hier gebruik een doorzend provider zoals huifkar en heeft direct bij Google.de besteld. Andere manier zoals je zelf al aangeeft is de pixel gaan afhalen bij MM / Saturn in duitsland.

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 27-10-2021 09:53 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
rikkkurd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:42:

Het topic meer in de gaten houden en de websites.

Bij Saturn komt de pro nog regelmatig voorbij. De niet pro is nu op voorraad.
FNAC is hier al ruim besproken, zie ook de eerdere screenshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Hier nog geen verandering in de status. Ik heb een pixel 6 besteld! Sorta seafoam bij Fnac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
Mijn Google store de bestelling kan ik niet meer storneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09 07:33
Hier ook voor de Pixel 6 zwart.
Had ik niet verwacht want mijn bestelling werd gisteren geannuleerd en terug besteld i.vm de verzend methode.

Edit: ik zie nu ook dat het aankoop bedrag gereserveerd staat op mijn CC. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door LeStef op 27-10-2021 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Nu online
LeStef schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Hier ook voor de Pixel 8 zwart.
Had ik niet verwacht want mijn bestelling werd gisteren geannuleerd en terug besteld i.vm de verzend methode.
Pixel 8 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09 07:33
God, heb ik het weer gedaan ja.... :+ , Heb het snel aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Binnetie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:26:
Weet iemand hoe je je order kunt tracken als je bij Saturn besteld hebt als gast?
In de e-mail vind ik geen linkje naar de status van mijn bestelling. De andere order die ik gedaan heb heeft ook geen linkje.
Iemand?
Ik zit nog te denken om een Pro 256GB te bestellen, want 128Gb gaat te weinig worden maar zo jammer dat de 256GB uitvoering nog niet beschikbaar is voor de gewone Pixel 6.
Deze zijn niet beschikbaar bij Saturn en Mediamarkt. Dan is de andere optie om ze via FNAC te bestellen en dan de gok te nemen om de headset te leveren op een Duits adres (omdat ik geen adres in Frankrijk heb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:48:
Hier nog geen verandering in de status. Ik heb een pixel 6 besteld! Sorta seafoam bij Fnac.
Same same, kan natuurlijk zijn dat ze gewoon eerst de pallet met zwarten verwerken, of seafoam is simpelweg nog niet binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Laatst online: 21-07 16:20
Er staat nu ineens "Afhalen vanaf donderdag 28 oktober 2021" bij mijn Pixel 6 Pro pre-order bij Saturn. Nu nog wachten op het mailtje... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/937PoXjHFXQ2LbQoRUOWvazpkJI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OAlYLMVNpJD6aN6ciGa7mkuz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Steevo_S schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:33:
[...]

Vaag dat ik in dit hele process 0 emails heb gehad van Fnac, enige wat ik kreeg was een "je hebt nog een product in je winkelwagen" mail.
Same, ik was me ook al aan het afvragen wanneer ik de mail ging krijgen van "Bestelling status updated" oid, maar Fnac doesn't care lijkt het wel, you'll get it when you get it. Kan me ook niet zo erg schelen aangezien ik als een gek die pagina refresh. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Nu online
Binnetie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Iemand?
Ik zit nog te denken om een Pro 256GB te bestellen, want 128Gb gaat te weinig worden maar zo jammer dat de 256GB uitvoering nog niet beschikbaar is voor de gewone Pixel 6.
Deze zijn niet beschikbaar bij Saturn en Mediamarkt. Dan is de andere optie om ze via FNAC te bestellen en dan de gok te nemen om de headset te leveren op een Duits adres (omdat ik geen adres in Frankrijk heb).
Ik heb (helaas) ook als gast besteld en daarna pas een account aangemaakt. Ze koppelen helaas je gast bestelling daarna niet aan je account. Er is dus geen enkele manier om de status hiervan te volgen.
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:58:
Er staat nu ineens "Afhalen vanaf donderdag 28 oktober 2021" bij mijn Pixel 6 Pro pre-order bij Saturn. Nu nog wachten op het mailtje... :)

[Afbeelding]
Goed om dit soort berichten in de gaten te houden @Binnetie voor de mensen met een account bestelling bij saturn.de (om af te halen), houd ons aub op de hoogte d:)b

Je kan sowieso niet zonder het ''kom je bestelling afhalen'' mailtje je pixel gaan halen, dus ook al heb je geen account om het te volgen, zonder die mail kom je sowieso niet ver.

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 27-10-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
maxjuh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:38:
[...]

Ik heb de Pixel 6 seafoam besteld, maar de status is nog steeds 'En attente de livraison fournisseur'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Even contact gehad met de chat service van Fnac. Ze gaf aan dat de voorraad van de Seafoam vanaf 30 oktober wordt aangevuld. Geen idee of dat dan de eerste lading zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Dit is ook via de "bestelling-pagina" op Fnac of via mail gekregen?
Ik kan enkel men factuur downloaden maar nog niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Zijn er ergens 256gb pro versies in de verkoop geweest? Zo ja, waar dan kan ik die in de gaten houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 20:45
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:58:

[Afbeelding]
Hier ook dat beloofd wat goeds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Ik heb (helaas) ook als gast besteld en daarna pas een account aangemaakt. Ze koppelen helaas je gast bestelling daarna niet aan je account. Er is dus geen enkele manier om de status hiervan te volgen.

[...]

Goed om dit soort berichten in de gaten te houden @Binnetie voor de mensen met een account bestelling bij saturn.de (om af te halen), houd ons aub op de hoogte d:)b

Je kan sowieso niet zonder het ''kom je bestelling afhalen'' mailtje je pixel gaan halen, dus ook al heb je geen account om het te volgen, zonder die mail kom je sowieso niet ver.
Dank @spartacusNLD
Weet iemand of je nog cadeaubonnen kunt kopen voor FNAC met 8% cashback en dan daar een Pro 256GB bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Binnetie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:10:
[...]

Dank @spartacusNLD
Weet iemand of je nog cadeaubonnen kunt kopen voor FNAC met 8% cashback en dan daar een Pro 256GB bestellen?
Kan je toch gemakkelijk zelf even nakijken? https://www.widilo.fr/code-promo/fnac
Fnac heeft ook geen 256 GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
Kreeg vanochtend een melding van FNAC dat de betaling mislukt was (CC via paypal).
Bij mijn cc lijkt het wel te zijn afgeschreven. Heb ze maar een mailtje teruggestuurd. Hoop dat ze een beetje engels kunnen want mijn frans is heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
raven22 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:14:
Kreeg vanochtend een melding van FNAC dat de betaling mislukt was (CC via paypal).
Bij mijn cc lijkt het wel te zijn afgeschreven. Heb ze maar een mailtje teruggestuurd. Hoop dat ze een beetje engels kunnen want mijn frans is heel slecht.
Ik heb precies hetzelfde, ik ga de betaling maar gewoon wijzigen naar CC zonder paypal.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
  • Laatst online: 29-12-2024
raven22 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:14:
Ik heb exact hetzelfde probleem, ook betaald via PayPal. Ze kunnen engels heb ik al te horen gekregen en heb ze ook maar een mailtje gestuurd. Heel vreemd dat nu pas blijkt dat de betalingspoging mislukt is, terwijl ik de order al op 20-10 heb geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurionStormrage
  • Laatst online: 08-09 14:25
Andreasvers schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:36:
Hier ook Seafoam met nog geen verandering in de status. 20ste besteld. Zou best kunnen dat ze de pallet met zwarte eerst aan het verwerken zijn...

Damn wat duurt wachten lang. Maar ja wat wil je ook, zit op mijn Moto X 2014 met LineageOS nadat mijn OnePlus 5 het een paar maanden geleden begaf. Ben dolblij dat m'n Moto het uberhaupt nog doet, maar hij is zo traaaaaahaaag. :X
Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires