Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Ik krijg net een verzendbevestiging binnen van Saturn.de (pixel 6 Seafoam). Pakket wordt verzonden met DHL naar een adres in Duitsland.

[ Voor 6% gewijzigd door wilbert11 op 27-10-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik ga de betaling maar gewoon wijzigen naar CC zonder paypal.
Ja dat dacht ik ook maar krijg een error500 als ik dat probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefhoos
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-09 21:27
Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Carrier website stuurt mij naar DHL Express
Neem aan dat je dan ook een duurdere verzendoptie hebt gekozen? Die van mij gaat via Bpost zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:24:
[...]

Neem aan dat je dan ook een duurdere verzendoptie hebt gekozen? Die van mij gaat via Bpost zo te zien.
Beiden moet toch gewoon in een dag lukken 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefhoos
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-09 21:27
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:26:
[...]

Beiden moet toch gewoon in een dag lukken 🤐
Ik hoop het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Bpost ... good luck! Voor de laatste levering heb ik ze voor de zekerheid in zo een locker laten leveren. Toen waren ze wel op tijd.

Fnac.com heeft mijn levering nog niet ontvangen blijkbaar, of toch in ieder geval de status nog niet aangepast. Levering was voor morgen, ben benieuwd. Misschien was fnac.be beter geweest met de korting, maar ik ga proberen om die headset nog te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ook de P6 Seafoam lijkt binnen te zijn bij Fnac.com:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwpI2dVyEhwSD4rV-Sti-CNiXFc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z0cxIKoJniEHaGRxbFQqTwzL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 22:05
Wauw, ik snap hier niks van. Besteld bij FNAC, betaald met paypal, krijg ik net een melding van mn cc (gekoppeld aan paypal) dat de transactie declined is due to insufficient funds. Maar op mn paypal zie ik 659 euro in behandeling staan.

Meer mensen met dit probleem? De koppeling papyap en credit card doet wel vaker maf, maar dit zuigt wel echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:54:
Wauw, ik snap hier niks van. Besteld bij FNAC, betaald met paypal, krijg ik net een melding van mn cc (gekoppeld aan paypal) dat de transactie declined is due to insufficient funds. Maar op mn paypal zie ik 659 euro in behandeling staan.

Meer mensen met dit probleem? De koppeling papyap en credit card doet wel vaker maf, maar dit zuigt wel echt.
Ja check enkele posts boven je, dit lijkt bij veel mensen die de Paypal/CC combo hebben gebruikt te gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Ja ik heb hetzelfde, en met het proberen iets aan te passen kan ik de betaling nu helemaal niet meer wijzigen. Ik heb ze een mail gestuurd, maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe bestelling plaats zonder paypal met cc. De versie die ik wilde is gewoon nog beschikbaar.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
ormagon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
[...]

Ja check enkele posts boven je, dit lijkt bij veel mensen die de Paypal/CC combo hebben gebruikt te gebeuren!
Het probleem lijkt met PayPal te maken te hebben, ik heb namelijk geen CC gebruikt en alsnog dit probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11-2021
ormagon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:54:
Ook de P6 Seafoam lijkt binnen te zijn bij Fnac.com:[Afbeelding]
Ik denk dat "voorbereiding" ook kan betekenen dat ze op een levering wachten. Als ik namelijk naar Frans switch krijg ik "en attente de livraison fournisseur" te zien. In het Nederlands is de beschrijving vager om een of andere reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03:05

Aan iedereen met dat probleem. Dit had ik vorig jaar ook met de Pixel 5 bij Fnac. Hop direct maar de live chat en niet mailen. Dan kunnen ze het sneller oplossen, want anders kun je nog lang wachten op je Pixel.

Ik heb hem toen maar geannuleerd en opgehaald bij Saturn

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Aan iedereen met dat probleem. Dit had ik vorig jaar ook met de Pixel 5 bij Fnac. Hop direct maar de live chat en niet mailen. Dan kunnen ze het sneller oplossen, want anders kun je nog lang wachten op je Pixel.

Ik heb hem toen maar geannuleerd en opgehaald bij Saturn
De chat zei dat ik moest mailen, dat ze me niet konden helpen..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Ja ik heb hetzelfde, en met het proberen iets aan te passen kan ik de betaling nu helemaal niet meer wijzigen. Ik heb ze een mail gestuurd, maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe bestelling plaats zonder paypal met cc. De versie die ik wilde is gewoon nog beschikbaar.
Ik betaal m gewoon opnieuw met mijn CC nu, dan trek ik dat geld later wel van paypal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

chijio91 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat "voorbereiding" ook kan betekenen dat ze op een levering wachten. Als ik namelijk naar Frans switch krijg ik "en attente de livraison fournisseur" te zien. In het Nederlands is de beschrijving vager om een of andere reden.
De ondersteunende tekst zegt "In afwachting van ondersteuning door de vervoerder" of "En attente de prise en charge par le transporteur". Dat zou ik zelf eerder vertalen als "Wacht op vervoerder om op te halen" maar lijkt wel degelijk een stap verder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

HARMIEWARMIE schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Het probleem lijkt met PayPal te maken te hebben, ik heb namelijk geen CC gebruikt en alsnog dit probleem :'(
Hier ook Paypal en geen CC maar gewoon mijn bankrekening gekoppeld en de betaling aan fnac is nog steeds in behandeling..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
ormagon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
[...]

De ondersteunende tekst zegt "In afwachting van ondersteuning door de vervoerder" of "En attente de prise en charge par le transporteur". Dat zou ik zelf eerder vertalen als "Wacht op vervoerder om op te halen" maar lijkt wel degelijk een stap verder te zijn.
Heb je ook al de afschrijving op je cc gehad? Bij mij is de reservering op cc ineens verdwenen.. weet niet of dat goed of slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
ormagon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
[...]

Interessant. Is dit fnac.com? Ik denk dat ze daar een andere interface hebben tegenover fnac.be. Ik zie geen ondersteunende tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Andreasvers schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Heb je ook al de afschrijving op je cc gehad? Bij mij is de reservering op cc ineens verdwenen.. weet niet of dat goed of slecht is
Yes is een half uurtje geleden afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
didio schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Hier ook Paypal en geen CC maar gewoon mijn bankrekening gekoppeld en de betaling aan fnac is nog steeds in behandeling..
Heb inderdaad hetzelfde, had zelfs het volledige bedrag al op mijn PayPal account gezet. Hopelijk werkt het bij jou wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

chijio91 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Interessant. Is dit fnac.com? Ik denk dat ze daar een andere interface hebben tegenover fnac.be. Ik zie geen ondersteunende tekst.
Fnac.com, geld is afgeschreven van mijn CC. Er is een oud en nieuw volgsysteem hier iets uitgebreidere screenshots van beide. Google vertaalt "En attente de prise en charge par le transporteur" als "In afwachting van ondersteuning door de vervoerder". Beetje omslachtig, in het kort zou ik het zelf eerder vertalen als "Wacht op vervoerder om op te halen".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85FZCh_yA8rj_YgaFNlfaAasVWY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gqyfTLc5HCmG1hhRFkmD5etq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhuBDj66ETS_6-Fd0J8QwLEI82s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aVd1B9rBDSkUDLuiuHk0wl8d.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door ormagon op 27-10-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
ormagon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:05:
[...]

Fnac.com, geld is afgeschreven van mijn CC. Er is een oud en nieuw volgsysteem hier iets uitgebreidere screenshots van beide. Google vertaalt "En attente de prise en charge par le transporteur" als "In afwachting van ondersteuning door de vervoerder". Beetje omslachtig, in het kort zou ik het zelf eerder vertalen als "Wacht op vervoerder om op te halen".

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 2de volgmethode vind ik nergens? Zou wel handig zijn als ik de transporteur kan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:58:
Er staat nu ineens "Afhalen vanaf donderdag 28 oktober 2021" bij mijn Pixel 6 Pro pre-order bij Saturn. Nu nog wachten op het mailtje... :)

[Afbeelding]
Weet jij wat er eerst stond? Zie het bij mijn bestelling ook staan. Maar had er eigenlijk niet eerder naar gekeken :F. Zag wel dat bij het bestellen er al werd aangegeven "Afhalen vanaf donderdag 28 oktober 2021"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Die 2de volgmethode vind ik nergens? Zou wel handig zijn als ik de transporteur kan checken.
Bij je bestellingen even deze toggle aanklikken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7vGsqY655jIb_BqxB_xdaTXUAA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4OOJH8mer9ZTgtIBTIfjxxPJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
[...]

Ik betaal m gewoon opnieuw met mijn CC nu, dan trek ik dat geld later wel van paypal af.
Ik heb net maar opnieuw de bestelling gedaan, op hoop van zegen dat ze hem snel verzenden..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Probeer nog een 256GB model te krijgen via Google DE, maar daar zitten duidelijk nog honderden op te azen. Zelfs binnen 2 seconden doorklikken naar betalen is niet snel genoeg... :')

[ Voor 1% gewijzigd door Atomsk op 27-10-2021 11:15 . Reden: :P ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Atomsk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:14:
Probeer nog een 256Mb model te krijgen via Google DE, maar daar zitten duidelijk nog honderden op te azen. Zelfs binnen 2 seconden doorklikken naar betalen is niet snel genoeg... :')
Misschien meer kans op een 256GB versie? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:52
Ook hier bij FNAC is de betaling via Paypal en CC afgeschreven, de status is nu "in voorbereiding"

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Gearriveerd! Lekker rap wel uiteindelijk!
Google Pixel 6 (Pro)

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 27-10-2021 11:33 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Bij mijn Fnac order staat nu Order pending acceptance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
wjnieuw schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:19:
Ook hier bij FNAC is de betaling via Paypal en CC afgeschreven, de status is nu "in voorbereiding"
Is het dan 2 keer afgeschreven? Ik gebruik een prepaid kaart van Skrill met genoeg euro er op nu, die ga ik zometeen gebruiken om de betaling af te ronden, vraag me alleen af wanneer ik dan die 659 euro die in paypal on hold staat nu terug krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Is het dan 2 keer afgeschreven? Ik gebruik een prepaid kaart van Skrill met genoeg euro er op nu, die ga ik zometeen gebruiken om de betaling af te ronden, vraag me alleen af wanneer ik dan die 659 euro die in paypal on hold staat nu terug krijg..
In de chat zeiden ze dat de order na 10 dagen wordt geannuleerd.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 06:52
Was al een week gereserveerd en nu afgeschreven, ik had via Paypal met mijn CC betaald. Ik kreeg net een bericht van Paypal dat het is afgeschreven.
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Weet jij wat er eerst stond? Zie het bij mijn bestelling ook staan. Maar had er eigenlijk niet eerder naar gekeken :F. Zag wel dat bij het bestellen er al werd aangegeven "Afhalen vanaf donderdag 28 oktober 2021"
Screenshot van 19-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOXaWd8zYamho9aWG_8NuQAdPwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VjcgjMQAGFF0HgE2TsbWu6xT.png?f=fotoalbum_large

Screenshot van 27-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/937PoXjHFXQ2LbQoRUOWvazpkJI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OAlYLMVNpJD6aN6ciGa7mkuz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:00
CLB schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:20:
Gearriveerd! Lekker rap wel uiteindelijk!
Review when? a.u.b eerst de fingerprint en batterijduur :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

In de chat zeiden ze dat de order na 10 dagen wordt geannuleerd.
Top. Ik heb de boel net maar opnieuw betaald met mn CC, dan zie ik die 660 euro wel weer terug op mn paypal over een week of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:24

servies

Veni Vidi Servici

melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:25:
[...]

Screenshot van 19-10-2021
[Afbeelding]

Screenshot van 27-10-2021
[Afbeelding]
Ah mooi,
ik vroeg mij ook al hetzelfde af. Stond die datum er eerst nou wel bij of niet..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Iemand idee hoe je de bestelstatus checkt bij Mediamarkt Duitsland. Tijdens het bestellen stond dat ik het na 28 oktober kon afhalen, maar in de bevestiging lees ik daar niks over terug en kan mijn status zover ik kan zien ook nergens checken (heb besteld als gast).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barbuitenhuis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 15:01
Ik heb een paar dagen getwijfeld om de Pixel 6 wel of niet te kopen. Vandaag kreeg in een kortingscode van €40,- van FNAC.fr (SA28KH). Toch maar besteld voor € 619.11 (inclusief normale verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 13:01
crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:34:
Iemand idee hoe je de bestelstatus checkt bij Mediamarkt Duitsland. Tijdens het bestellen stond dat ik het na 28 oktober kon afhalen, maar in de bevestiging lees ik daar niks over terug en kan mijn status zover ik kan zien ook nergens checken (heb besteld als gast).
Ik heb hem daar en zo ook besteld. Het is afwachten tot je een mail krijgt dat hij klaar ligt. Dit was toen ik jaren terug de Nexus 4 kocht in Duitsland ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
SuperKneus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Ik heb hem daar en zo ook besteld. Het is afwachten tot je een mail krijgt dat hij klaar ligt. Dit was toen ik jaren terug de Nexus 4 kocht in Duitsland ook zo.
Ik zal wel te ongeduldig zijn... :9 Ik was tijdens het bestellen ook in de veronderstelling dat ik óók een account aan het aanmaken was, maar dat was dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
barbuitenhuis schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:40:
Ik heb een paar dagen getwijfeld om de Pixel 6 wel of niet te kopen. Vandaag kreeg in een kortingscode van €40,- van FNAC.fr (SA28KH). Toch maar besteld voor € 619.11 (inclusief normale verzendkosten)
Hoe ben je aan die code gekomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Hmm, op FNAC mn credit card bijgewerkt, geld er op staan, transactie blijft op pending, en blijft vragen om m'n credit card bij te werken. Top dit, nu heb ik dus al 2 x 659 euro op pending staan haha. Wat een bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Mijn bestelling is nu in behandeling bij fnac en kreeg meteen een email van PayPal dat mijn bestelling betaald was.

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Fnac heeft zojuist bij mij het bedrag van mijn credit card afgeschreven en ik zie nu net dat mijn 6 pro nu de status awaiting support by carrier heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17_7EYl0tKEtuHvEY52gk8Qn0F8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XJcdv5Px0sJNzYj72lcjgodw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennoo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 16:47
crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:34:
Dan heb je helaas pech, Ik heb hem (zonder dat ik het door had, in de haast waarschijnlijk) besteld met een account. Bij mij stond ook een afhaal datum van 28-10 bij bestellen en die staat er nog steeds met de melding dat de bestelling voorbereidt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
Valt wel op dat de tracking er anders uitziet op fnac.be. Denk dat er ten vroegste vannacht of morgen hier beweging in komt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-z40_donHupUzX2MR8hpV79LWxQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nFEH2WFkuSKiAlBjNuDbeGLp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:06
ObserveSecurity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:23:
Fnac heeft zojuist bij mij het bedrag van mijn credit card afgeschreven en ik zie nu net dat mijn 6 pro nu de status awaiting support by carrier heeft.

[Afbeelding]
Exact hetzelfde hier met mijn P6Pro; PayPal en CC beide afgeschreven, en status eentje verder.
Ziet er uit alsof er iets gaat bewegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 15:23
Probeerde toch maar een order te doen bij fnac maar die zijn echt helemaal uitverkocht, helaas. Dan maar wachten tot 26 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patox
  • Laatst online: 23:12
Ik krijg zojuist verzend bevestiging naar m'n Duitse adres (Saturn). Pixel 6 zwart 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
Razortek schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Exact hetzelfde hier met mijn P6Pro; PayPal en CC beide afgeschreven, en status eentje verder.
Ziet er uit alsof er iets gaat bewegen!
bij mij staat mn creditcard al 1.5 uur op pending nu. Ik snap er geen donder meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
Patox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:44:
Ik krijg zojuist verzend bevestiging naar m'n Duitse adres (Saturn). Pixel 6 zwart 128gb
Wanneer had jij besteld? Heb zelf nog niks maar had wel laat besteld ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patox
  • Laatst online: 23:12
Sneakerdead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Wanneer had jij besteld? Heb zelf nog niks maar had wel laat besteld ..
20ste meteen nadat het mogelijk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbuitenhuis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 15:01
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

Hoe ben je aan die code gekomen dan?
Geen idee.
Ik heb deze week alvast een account aangemaakt, maar nog niets besteld. Dat is mogelijk de trigger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Laatst online: 27-08-2024
De klantendienst van Fnac heeft dus geen benul van wat er is met hun stock.
Gisteren en vandaag 2 keer de melding gekregen dat er geen toestellen meer beschikbaar zijn en dat ze afhankelijk zijn van hun leverancier. Nu ineens staat de status op wachten om opgepikt te worden door de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
sashakoevoets98 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:42:
Probeerde toch maar een order te doen bij fnac maar die zijn echt helemaal uitverkocht, helaas. Dan maar wachten tot 26 november.
Welke wil je bestellen dan? Ik heb er net nog 1 besteld daar, de 128gb zwarte.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Saturn een mail gestuurd over mijn order:

vielen Dank für Ihre Nachricht.

Die Bearbeitung Ihrer Bestellung nimmt leider noch etwas Zeit in Anspruch. Wir arbeiten mit Hochdruck an der schnellstmöglichen Ausführung.

Ich möchte mich für die Lieferverzögerung bei Ihnen entschuldigen und bitte Sie deshalb noch um etwas Geduld.
Viele Grüße

Hopelijk is dit een copy pasta mail. heel veel heb je hier niet aan.. :P

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 27-10-2021 13:04 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Fnac.com bestelling is nu in "preparation". Ontvangstbewijs gekregen van PayPal, maar momenteel staat het bedrag wel 2 keer gereserveerd op mijn kredietkaart, vreemd. Levering was oorspronkelijk voorzien voor morgen, blijkbaar via DHL. Ziet er dus nog goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
bbc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:04:
Fnac.com bestelling is nu in "preparation". Ontvangstbewijs gekregen van PayPal, maar momenteel staat het bedrag wel 2 keer gereserveerd op mijn kredietkaart, vreemd. Levering was oorspronkelijk voorzien voor morgen, blijkbaar via DHL. Ziet er dus nog goed uit.
Bij mij staat er ook dat de verwachte levering morgen is.
Aangezien hij nu moet worden opgepikt verwacht ik hem inderdaad morgen.
Nadien naar Media Markt voor zo een screen protector te laten kleven.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
bbc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:04:
Bij mij loopt dit echt volledig in de soep :') Credit card en paypal staan nu beiden nog immer op pending, de site zegt dat ik nog steeds niet betaald heb, en stuurt me door naar een emailadres wat een return to sendertje doet als ik het mail. Ik had gewoon de google store DE moeten doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

bij mij staat mn creditcard al 1.5 uur op pending nu. Ik snap er geen donder meer van.
Ik denk dat er niks anders op zit voor ons om maar even geduld te hebben, ik probeer het even los te laten :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Bij mij loopt dit echt volledig in de soep :') Credit card en paypal staan nu beiden nog immer op pending, de site zegt dat ik nog steeds niet betaald heb, en stuurt me door naar een emailadres wat een return to sendertje doet als ik het mail. Ik had gewoon de google store DE moeten doen :/
Ik had hetzelfde probleem met de mailtjes eerst, maar je moet een mail sturen naar paiement-facturation@fnac.com en niet payment-facturation@fnac.com. Helaas zelf ook nog geen reactie gehad :(

Vreemde is wel dat ik bij mijn order wel al DHL als carrier kan zien, terwijl volgens fnac de betaling dus fout is gegaan

[ Voor 9% gewijzigd door HARMIEWARMIE op 27-10-2021 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:03:
Saturn een mail gestuurd over mijn order:

vielen Dank für Ihre Nachricht.

Die Bearbeitung Ihrer Bestellung nimmt leider noch etwas Zeit in Anspruch. Wir arbeiten mit Hochdruck an der schnellstmöglichen Ausführung.

Ich möchte mich für die Lieferverzögerung bei Ihnen entschuldigen und bitte Sie deshalb noch um etwas Geduld.
Viele Grüße

Hopelijk is dit een copy pasta mail. heel veel heb je hier niet aan.. :P
Huh, Saturn heeft dit naar jou gestuurd? Jij had ook een pre-order voor ophalen toch? Welke Pixel in welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
Huh, Saturn heeft dit naar jou gestuurd? Jij had ook een pre-order voor ophalen toch? Welke Pixel in welke kleur heb je besteld?
Ik heb 2 dagen geleden mijn order bij fnac (pixel 6) geannuleerd en een afhalen order bij saturn.de geplaatst omdat ik toch een pro wilde hebben. Dit (helaas) met een gast account besteld waardoor ik nu de status niet kan volgen. Ik dacht, laat ik eens een mail sturen. Maar nu krijg ik dus die vage mail terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Welke wil je bestellen dan? Ik heb er net nog 1 besteld daar, de 128gb zwarte.
Wil de 6 Pro, maar die staat op niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:40
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb 2 dagen geleden mijn order bij fnac (pixel 6) geannuleerd en een afhalen order bij saturn.de geplaatst omdat ik toch een pro wilde hebben. Dit (helaas) met een gast account besteld waardoor ik nu de status niet kan volgen. Ik dacht, laat ik eens een mail sturen. Maar nu krijg ik dus die vage mail terug.
Heb ik ook gedaan. Zal wel goed komen.
Klaarleggen is zo gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Vervelend. Ik denk in ieder geval dat ik paypal links ga laten liggen als ik nog iets op fnac.com ga bestellen.
De factuur staat bij mijn bestelling en een linkje naar DHL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TmWyELjVkKhLwI7vleOSCTRNtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v6eErt8skp4ogbsJ2ubbwcx1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
bbc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

Vervelend. Ik denk in ieder geval dat ik paypal links ga laten liggen als ik nog iets op fnac.com ga bestellen.

[Afbeelding]
Voor BE is het BPost die de levering voor haar rekening neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Complexity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

Ik heb besteld en naar Nederland laten sturen en gaat ook met BPost, ik neem aan dat deze in NL over gaat naar PostNL?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
bbc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:27:
[...]

[Afbeelding]
Ik zie dit overzicht niet eens.. waarschijnlijk alleen desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
[...]

Ik laat m'n telefoon naar Nederland versturen, maar bij mij staat er ook een link naar BPost. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
[...]

Ofwel is het DHL voor de express zendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Ik zie dit overzicht niet eens.. waarschijnlijk alleen desktop?
Als ik op m'n mobiel kijk zie ik ook een link naar de factuur en de vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Kiwi70 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Als ik op m'n mobiel kijk zie ik ook een link naar de factuur en de vervoerder.
Hmm . Ik nog niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi70
Dat is volgens mij ook pas sinds de status op 'En attente de prise en charge par le transporteur' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Kiwi70 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:35:
Dat is volgens mij ook pas sinds de status op 'En attente de prise en charge par le transporteur' staat.
Ah ja. Mijne staat op Waiting for supplier delivery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Belsimpel geeft gewone Pixel 6 zwart 128GB 7 werkdagen leverbaar. Gewoon eens geinformeerd en verwachten eind volgende week eerste toestellen naar klanten te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Joehoe900 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
Belsimpel geeft gewone Pixel 6 zwart 128GB 7 werkdagen leverbaar. Gewoon eens geinformeerd en verwachten eind volgende week eerste toestellen naar klanten te sturen ;)
Waarom zou je hun 150 euro kado doen? Of zelfs meer met ern cashback of code op Fnac heb je hem voor 615

[ Voor 9% gewijzigd door Bart1977 op 27-10-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biemold
  • Laatst online: 15-07 00:36
Status bij de Mediamarkt is gewijzigd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k_Y6Eo7x78kjuCx1i65kjkBKTw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L54ntAjA9BP8yDKZ2syYLD6L.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
De status van de Pixel 6 Stormy Black is bij Saturn nu ook veranderd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzuFYy5oImVZ1-OItNc1NwNbtnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xr02HLzg8eJYwEXPHRTzQPja.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo--
  • Laatst online: 23-09 19:15
Joehoe900 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
Zou de Pro dan ook al geleverd kunnen worden?
In het besteloverzicht staat bij mij nog altijd "Jouw product komt binnen op 25-11-2021"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
Neo-- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:47:
[...]

Zou de Pro dan ook al geleverd kunnen worden?
In het besteloverzicht staat bij mij nog altijd "Jouw product komt binnen op 25-11-2021"
Ja ben ook heel benieuwd, vreemd dat daar (nu nog) zo'n verschil tussen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn Google Store DE Pixel 6 is een uur geleden aangekomen bij mygermany.com. Doorzetten kostte 29(!) euro met een levertijd van 2-3 werkdagen via DHL.

Er stond shipping "Today", maar daarna krijg je een melding dat het extra tijd kan kosten van 2+ dagen vanwege corona omstandigheden en lagere bezetting. Heb die melding niet heel goed doorgelezen maar wellicht dat het alleen geldt wanneer je dingen opnieuw laat inpakken etc.

*Edit: heb nu een verzendbevestiging gekregen dat het vandaag zal worden opgepikt door DHL.

[ Voor 10% gewijzigd door Shadow-Dancer op 27-10-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Iemand een idee wanneer die pakketjes vanuit FNAC worden opgehaald door de vervoerder? 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:51:
Iemand een idee wanneer die pakketjes vanuit FNAC worden opgehaald door de vervoerder? 😬
Lijkt mij eind van de dag.

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Waarom zou je hun 150 euro kado doen? Of zelfs meer met ern cashback of code op Fnac heb je hem voor 615
Meer zelfs... Want je krijgt de koptelefoon er ook niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

[...]

Voor fnac.be wel, maar ik heb express delivery via fnac.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuku-San
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat er niks anders op zit voor ons om maar even geduld te hebben, ik probeer het even los te laten :p
Mijn betaling is er door. Hoera!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:40
TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:54:
[...]

Meer zelfs... Want je krijgt de koptelefoon er ook niet bij ;)
Die zal wel van Apple afkomen, die zijn gewend teveel te betalen voor te weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:02:
[...]

Mijn betaling is er door. Hoera!
De betaling van je eerste of tweede bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
HARMIEWARMIE schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

De betaling van je eerste of tweede bestelling?
Zelfde bestelling, alleen ik heb een prepaid skrill creditcard met paypal er aan gekoppeld. Dat werkt soms nogal kut. Mn creditcard betaling staat nog op pending en mn paypal ook, maar hij zegt wel dat ie betaald is nu. Het zal me benieuwen welke uiteindelijk afgeschreven gaat worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Zelfde bestelling, alleen ik heb een prepaid skrill creditcard met paypal er aan gekoppeld. Dat werkt soms nogal kut. Mn creditcard betaling staat nog op pending en mn paypal ook, maar hij zegt wel dat ie betaald is nu. Het zal me benieuwen welke uiteindelijk afgeschreven gaat worden :')
Hopelijk schrijft ie er maar eentje af. Heb net nog maar eens ff contact gehad met fnac en ze gaan me rond 5 bellen om het probleem op te lossen. Hopelijk kunnen ze het daadwerkelijk ook telefonisch oplossen :/

Betekent denk ik dus wel dat mijn bestelling vandaag niet meer verstuurd gaat worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
HARMIEWARMIE schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Hopelijk schrijft ie er maar eentje af. Heb net nog maar eens ff contact gehad met fnac en ze gaan me rond 5 bellen om het probleem op te lossen. Hopelijk kunnen ze het daadwerkelijk ook telefonisch oplossen :/

Betekent denk ik dus wel dat mijn bestelling vandaag niet meer verstuurd gaat worden ;(
ah kak. Ik heb 1 mail verstuurd en 3 verschillende support medewerkers gesproken via de chat, ineens werd ie er doorgedrukt. Maar allebei nog steeds op pending dus. Ze mogen wat mij betreft ook het geld 2x retourneren hoor :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:46:
De status van de Pixel 6 Stormy Black is bij Saturn nu ook veranderd. [Afbeelding]
Ook via mail een update gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Heeeeel gekke vraag, maar is er iemand die toevallig een pro besteld heeft. Maar nu ineens denkt: Nee ik wil die niet, ik wil een "Normale"? Zo ja, zin om te ruilen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Haarballetje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:20:
Heeeeel gekke vraag, maar is er iemand die toevallig een pro besteld heeft. Maar nu ineens denkt: Nee ik wil die niet, ik wil een "Normale"? Zo ja, zin om te ruilen :P.
Daarvoor bestaat ''vraag&aanbod'' op deze site. ik zou zeggen, maak een advertentie dan kom je er vanzelf achter. Bijna gegarandeerd dat iemand de komende week of 2 iets gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Ook via mail een update gehad?
Nope, helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Daarvoor bestaat ''vraag&aanbod'' op deze site. ik zou zeggen, maak een advertentie dan kom je er vanzelf achter. Bijna gegarandeerd dat iemand de komende week of 2 iets gaat aanbieden.
True true, irritant dat de pro niet meer beschikbaar is :(. Ik wilde Marques brownlee afwachten, da was nie slim :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
bbc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Voor fnac.be wel, maar ik heb express delivery via fnac.com
Ik heb besteld via fnac.com
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires