Ik heb de normale 6 maar gehaald want wil die Bose headset niet mislopen. Koop ik later wel de 256gb pro. Duurt wel lang nu z had hem wel weer op voorraad verwacht.
Ik zie dat mijn adres is overgenomen zonder huisadres. Nu heb ik deze wel aangepast in mijn account. Kan je via chat/mail ook ngo een laten checken?
Wat duurt wachten toch lang als je hyped bent voor je nieuwe smartphone
Stond bij jou in de originele bevestiging via mail wel een lever / afhaaldatum van 28/10?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Mijn Pixel 6 staat bij fnac.com ondertussen ook op "wachten op leverancier" en het bedrag is al gereserveerd tegen mijn credit card.
Zal aan het einde van de dag wel worden opgehaald door de vervoerder.
Bij mij is het wel gereserveerd maar vooralsnog 0,00 €Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:35:
Mijn Pixel 6 staat bij fnac.com ondertussen ook op "wachten op leverancier" en het bedrag is al gereserveerd tegen mijn credit card.
Verwijderd
Bij mij staat er €659.TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:36:
[...]
Bij mij is het wel gereserveerd maar vooralsnog 0,00 €
Zit bij de Rabobank.
Zou je dan niet verwachten dat er staat 'wachten op vervoerder'? Wachten op leverancier klinkt als wachten op nieuw voorraad.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:35:
Hier net een orderbevestiging van Saturn dat mijn Pixel 6 verzonden wordt. Deze heb ik maandag 25 oktober besteld. De Pixel 6 die ik de 19e heb besteld heb ik nog niks over gehoord. Dus een volgorde in het afhandelen van de orders lijkt er niet te zijn.
Nee, alleen dit:spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:32:
[...]
Stond bij jou in de originele bevestiging via mail wel een lever / afhaaldatum van 28/10?
vielen Dank für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen. Wir freuen uns, dass Sie etwas Passendes bei uns gefunden haben.
Ihr ausgewählter SATURN Markt bereitet Ihre Bestellung für Sie zur Abholung vor!
Bitte warten Sie, bevor Sie sich auf den Weg in den Markt machen:
Unsere Mitarbeiter bereiten gerade alles für die Abholung vor, damit Sie Ihre Ware vor Ort schnellstmöglich in den Händen halten können.
Sobald Ihre Bestellung mitnahmebereit ist, erhalten Sie von unserem Mitarbeiter per E-Mail Ihre Abholbestätigung. Erst dann liegt Ihre Ware für Sie zur Abholung bereit.
Bitte legen Sie die Abholbestätigung im Markt vor Ort vor. Unsere Mitarbeiter übergeben Ihnen anschließend gerne Ihre bereits vorbereitete Ware.
Verwijderd
Ah, correctie, dat bedoel ik inderdaad.Binnetie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:39:
[...]
Zou je dan niet verwachten dat er staat 'wachten op vervoerder'? Wachten op leverancier klinkt als wachten op nieuw voorraad.
'En attente de prise en charge par le transporteur' betekent praktisch dat ze wachten op ondersteuning vanuit de vervoerder.
Moet stoppen met tegelijk werken en Frans lezen....
Alleen de normale versie of ook de pro versie?Joehoe900 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
Belsimpel geeft gewone Pixel 6 zwart 128GB 7 werkdagen leverbaar. Gewoon eens geinformeerd en verwachten eind volgende week eerste toestellen naar klanten te sturen
Ik volg dit forum met grote interesse: Pixel, Nexus, G1 gebruiker van het eerste uur.
Mijn ervaring met Fnac.com is (subjectief natuurlijk) maar niet al te goed. Mijn Pixel 5 is vorig jaar rond deze tijd nooit aangekomen en mijn bestelling kwam "vast te zitten" in een DPD-depot in Oirschot. Dat kan natuurlijk gebeuren. Andere hebben het toestel op tijd en in goede orde ontvangen. Ik heb toen overigens gekozen voor FedEx Express Delivery, maar dat leek qua snelheid of verzender niet veel uit te maken.
Chronopost voerde het eerste deel van de zending uit. Eenmaal in NL aangekomen was DPD de vervoerder. Ik meen me te herinneren dat je de voortgang kunt volgen met een Chronopost-tracking-ID op de DPD-site. Ik begrijp dat FedEx ook een verzender kan zijn.
Uiteindelijk een klacht ingediend bij Fnac via de account omgeving, en een document "Confirmation of Non-Receipt of Goods" ingevuld op advies van een support medewerker. Ik heb nooit een reactie of terugbetaling gehad van Fnac en ik heb uiteindelijk na (6) maanden mijn geld teruggekregen via de creditcardmaatschappij.
Nogmaals, ik realiseer me dat het meestal goed gaat! Maar als het niet goed gaat, kan het een langdurige, frustrerende operatie worden.
Mijn bestelling op Fnac.com geeft overigens nog steeds aan dat de Pixel 5, besteld op 12-10-2020, 'In Transit' is.
Mijn ervaring met Fnac.com is (subjectief natuurlijk) maar niet al te goed. Mijn Pixel 5 is vorig jaar rond deze tijd nooit aangekomen en mijn bestelling kwam "vast te zitten" in een DPD-depot in Oirschot. Dat kan natuurlijk gebeuren. Andere hebben het toestel op tijd en in goede orde ontvangen. Ik heb toen overigens gekozen voor FedEx Express Delivery, maar dat leek qua snelheid of verzender niet veel uit te maken.
Chronopost voerde het eerste deel van de zending uit. Eenmaal in NL aangekomen was DPD de vervoerder. Ik meen me te herinneren dat je de voortgang kunt volgen met een Chronopost-tracking-ID op de DPD-site. Ik begrijp dat FedEx ook een verzender kan zijn.
Uiteindelijk een klacht ingediend bij Fnac via de account omgeving, en een document "Confirmation of Non-Receipt of Goods" ingevuld op advies van een support medewerker. Ik heb nooit een reactie of terugbetaling gehad van Fnac en ik heb uiteindelijk na (6) maanden mijn geld teruggekregen via de creditcardmaatschappij.
Nogmaals, ik realiseer me dat het meestal goed gaat! Maar als het niet goed gaat, kan het een langdurige, frustrerende operatie worden.
Mijn bestelling op Fnac.com geeft overigens nog steeds aan dat de Pixel 5, besteld op 12-10-2020, 'In Transit' is.
XBL: Hypernova NL | YouTube
Tot dusver alleen de normale versiegotrunks schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:49:
[...]
Alleen de normale versie of ook de pro versie?
Bij mij is de nieuwe bestelling doorgezet naar "Wachten tot de vervoerder de leiding neemt", hopelijk schiet het nu op!Fuku-San schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:16:
[...]
ah kak. Ik heb 1 mail verstuurd en 3 verschillende support medewerkers gesproken via de chat, ineens werd ie er doorgedrukt. Maar allebei nog steeds op pending dus. Ze mogen wat mij betreft ook het geld 2x retourneren hoor![]()
Iemand een tip voor de Pro 256GB versie icm met de Bose headset, of ben ik te laat?
De pro is sowieso overal uitverkocht volgens mijCRXed schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:01:
Iemand een tip voor de Pro 256GB versie icm met de Bose headset, of ben ik te laat?
Plus voor de Bose actie moet je een adres in Frankrijk of Duitsland hebben.
Ja daar zit ik ook al naar te zoeken. Desnoods zonder de headset want die kan ik van mijn andere order (Pixel 6 gebruiken). Ik heb 12GB ruimte over van de 128GB, daar verwacht ik geen 2 jaar meer mee te kunnen doen.CRXed schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:01:
Zojuist ook de verzend bevestiging ontvangen van Saturn voor mijn pixel 6. Besteld op 19-10. Nu duimen dat verzending (rechtstreeks naar huisadres in Nederland) goed gaat... Wait and see.
Voor zekerheid ook nog bestelling bij Saturn uit staan om op te halen. Die staat nog in bestelling.
Voor zekerheid ook nog bestelling bij Saturn uit staan om op te halen. Die staat nog in bestelling.
Fijn al deze bemoedigende woorden 🤣Turbo Timmeh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:55:
Ik volg dit forum met grote interesse: Pixel, Nexus, G1 gebruiker van het eerste uur.
Er is verschillende keren een mediamarkt update geplaatst in dit topic. Dus ik ga er wel vanuit. Als je als gast besteld hebt (zonder account) is dat helaas niet mogelijk.ykz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:11:
Heeft iemand gevonden of weet iemand of je je bestelstatus ook bij mediamarkt kan zien?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ah dat heb ik wel gedaan, helaas.spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:13:
[...]
Er is verschillende keren een mediamarkt update geplaatst in dit topic. Dus ik ga er wel vanuit. Als je als gast besteld hebt (zonder account) is dat helaas niet mogelijk.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Adressen in nederland zou de saturn.de website niet moeten accepteren.Invinoveritas75 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:06:
Zojuist ook de verzend bevestiging ontvangen van Saturn voor mijn pixel 6. Besteld op 19-10. Nu duimen dat verzending (rechtstreeks naar huisadres in Nederland) goed gaat... Wait and see.
Eindeloos F5-en op https://store.google.com/de/config/pixel_6_pro?hl=deCRXed schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:01:
Zodra de oranje "Nicht auf lager" tekst verdwijnt, heel snel zijn.
Het is me zojuist gelukt trouwens... alleen nog geen bevestiging van PayPal gehad...
_██_
(ಠ_ృ)
Een order naar een doorstuurservice werd al afgekeurd bij saturnspartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Adressen in nederland zou de saturn.de website niet moeten accepteren.
Dankjewel. Ik heb Distill erop gezet. Hopelijk heb ik geluk.Atomsk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
Eindeloos F5-en op https://store.google.com/de/config/pixel_6_pro?hl=de
Zodra de oranje "Nicht auf lager" tekst verdwijnt, heel snel zijn.
Het is me zojuist gelukt trouwens... alleen nog geen bevestiging van PayPal gehad...
Edit: Haha ik kreeg een melding, snel erheen. Was alleen de 128GB even beschikbaar... wat een teleurstelling.
[ Voor 12% gewijzigd door Binnetie op 27-10-2021 15:21 ]
Ik heb precies hetzelfde, via de chat ben ik niet veel verder gekomen. Ze kunnen de order niet aanpassen. Tip was om opnieuw te chatten na versturen, dan kunnen ze eventueel het adres aanpassen. Anders laats ik het via DHL gewoon bij een afhaalpunt bezorgen.
mits112 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:29:
Ik zie dat mijn adres is overgenomen zonder huisadres. Nu heb ik deze wel aangepast in mijn account. Kan je via chat/mail ook ngo een laten checken?
Saturn Kleve
GOOGLE Pixel 6 Pro 128 GB Cloudy White Dual SIM
Anzahl: 1
Status Bestellung ist eingegangen
Nu de mail nog...
Nu de mail nog...
[ Voor 3% gewijzigd door rai_rob op 27-10-2021 15:32 ]
Ik krijg zojuist een e-mail van Fnac met als titel: Votre colis est en route. Jeej!
De transporteur is trouwens van BPost aangepast naar Chronopost.
[ Voor 28% gewijzigd door Kiwi70 op 27-10-2021 15:36 ]
Hier ook Chronopost (dure verzending genomen).Kiwi70 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:35:
Ik krijg zojuist een e-mail van Fnac met als titel: Votre colis est en route. Jeej!
Ik kan geen shop selecteren bij zowel mediamarkt.de als Saturn.de.
Ik kan ze wel in mijn winkelmand doen???
Staat nu op verzonden bij fnac..nog geen mail
Pixel 6 in Kleve.rai_rob schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:32:
Saturn Kleve
Nu de mail nog...
Zelfde verhaaltje, nog geen mail.
Ik heb de verzending van rond de 5,- en gaat nu ook via Chronopost, ook nog steeds geen mail ontvangen.. Maar gelukkig hou ik zelf alles goed in de gaten.
weinig tot niks..
O nee, ik heb de 5-euro-optie gekozen. Dat maakt dus blijkbaar niet uit?springfield89 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Hier ook Chronopost (dure verzending genomen).
Dan hebben de winkels ze niet op voorraad. Je kunt hem dan wel vast in je mandje leggen maar nog niet kopen. Of je kiest dan voor verzenden.Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:37:
Ik kan geen shop selecteren bij zowel mediamarkt.de als Saturn.de.
Dat zullen we komende dagen te weten komenKiwi70 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
O nee, ik heb de 5-euro-optie gekozen. Dat maakt dus blijkbaar niet uit?
Ik kan dus alleen afhalen zo te zien. Verzendt mogelijkheid staat er helaas niet bijglennoo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Dan hebben de winkels ze niet op voorraad. Je kunt hem dan wel vast in je mandje leggen maar nog niet kopen. Of je kiest dan voor verzenden.
Same here! Hopelijk voor het weekend binnen (betwijfel het...)
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Tuurlijk wel. Staat bij iedereen ook nog steeds "pakket wordt klaargemaakt bij de afzender"?Steevo_S schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Same here! Hopelijk voor het weekend binnen (betwijfel het...)
Nope, staat nuBart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Tuurlijk wel. Staat bij iedereen ook nog steeds "pakket wordt klaargemaakt bij de afzender"?
Expédié
le 27/10/2021
Volgens Google doet chronopost er 1 à 2 werkdagen over om in België te leveren vanuit Frankrijk, fingers crossed!
Daar staat nu:
Colis en cours de préparation chez l'expéditeur
mercredi 27/10/2021 à 15:11
Hier express verzending gekozen en m'n pakket gaat toch met ChronoPost mee. Ben benieuwd, tracking is binnen en pakket is richting ChronoPost
Add me op Stadia: Gloogle
Bestellen jullie allemaal de normale 6?
Want de pro is echt nergens op voorraad.
Ja dus ze hebben nu het pakket aangemeld maar is nog niet opgehaald.Steevo_S schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:47:
Daar staat nu:
Verwijderd
Bij mij staat er ondertussen dat die verstuurd is.Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Tuurlijk wel. Staat bij iedereen ook nog steeds "pakket wordt klaargemaakt bij de afzender"?
Nee, de pro..Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:48:
weinig tot niks..
Denk dat verzenden meestal ook niet lukt dan, betekent meestal dat hij niet meer op voorraad is.Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Ik kan dus alleen afhalen zo te zien. Verzendt mogelijkheid staat er helaas niet bij
De truc is om alvorens je winkel naar keuze al in te geven en zo te refreshen tot er ineens bij staat dat hij in voorraad is in winkel naar keuze, zo gaat bestellen ook stuk vlotter. Weet niet of verzenden lukt naar buiten Duitsland.
Ik blijf de google store wel refreshen totdat ik een cloudy white pro kan krijgen
Als het vandaag nog kan zou het mooi zijn ivm pre order actie
Hier ook voor de P6 zwart.Pukson schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:47:
Hier express verzending gekozen en m'n pakket gaat toch met ChronoPost mee. Ben benieuwd, tracking is binnen en pakket is richting ChronoPost
Gaat chronopost leveren of overhandigen ze dit aan bpost of post.nl?
Ik heb wel een adres in Duitlsand waar het heen kan verstuurd worden. Maar ik krijg dus geen verzend optie. Alleen afhaal.JulieVDP schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Denk dat verzenden meestal ook niet lukt dan, betekent meestal dat hij niet meer op voorraad is.
De truc is om alvorens je winkel naar keuze al in te geven en zo te refreshen tot er ineens bij staat dat hij in voorraad is in winkel naar keuze, zo gaat bestellen ook stuk vlotter. Weet niet of verzenden lukt naar buiten Duitsland.
Hier gewoon weer op voorraad nu, je moet het goed in de gaten houden.Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:48:
https://www.saturn.de/de/specials/google-launch
In Nederland heb ik nog nooit een chronopost bezorger gezien dus vermoed dat ze het overhandigen aan PostnlLeStef schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Hier ook voor de P6 zwart.
Ik hoop dat Chronopost ook levert, dit staat op hun website bij de FAQ;LeStef schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Hier ook voor de P6 zwart.
Chronopost vous offre la possibilité de recevoir vos colis de 8h à 22h, du lundi au dimanche* selon le choix de votre expéditeur.
Wat erop neerkomt dat ze ook in het weekend zouden leveren
Vreemd... Vrees dat hij out stock zal zijn...Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb wel een adres in Duitlsand waar het heen kan verstuurd worden. Maar ik krijg dus geen verzend optie. Alleen afhaal.
Ik zie nu pas de prijzen en ben totaal verrast
Watskeburt met de 649 euro voor Europese prijs van de non pro????
Euh, die is er nog steeds?Jasikevicius3 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
Ik zie nu pas de prijzen en ben totaal verrast
Ik zie hem wel en kan hem ook in mandje doen maar ik krijg dus geen proceed to checkout.melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:56:
[...]
Hier gewoon weer op voorraad nu, je moet het goed in de gaten houden.
https://www.saturn.de/de/specials/google-launch
Ik moet een store selecteren.
/f/image/zh2sI8VNuQg8k0UqOUVvhCzI.png?f=fotoalbum_large)
Aha, maar als je nu een store selecteert, dan denk ik dat hij overal niet beschikbaar zal zijn, toch?Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:59:
[...]
Ik zie hem wel en kan hem ook in mandje doen maar ik krijg dus geen proceed to checkout.
[Afbeelding]
Was bij mij vaak het geval...
Was omdat hij al uitverkocht weer was.
Ik heb de website in het Duits laten staan en een winkel geselecteerd, dan kan ik gewoon verder.Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:59:
[...]
Ik zie hem wel en kan hem ook in mandje doen maar ik krijg dus geen proceed to checkout.
[Afbeelding]
Maar bij chronopost niet.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Bij mij staat er ondertussen dat die verstuurd is.
Hier nog geen verandering bij mijn bestelling op Fnac...
Bij mij staat chronopost nu in transit. In België werken ze niet met bPost dacht ik.
Voor de genen die via telekom.de hebben besteld. Krijg je de factuur in je email of wordt het samen met je telefoon opgestuurd?
Bij Saturn en MediaMarkt lijk je inderdaad niets meer te kunnen bestellen, ondanks dat vijf van de zes varianten nog wel beschikbaar zijn voor bezorging. Je kunt ze prima in je winkelwagen plaatsen, maar de bestelling afronden is niet mogelijk.
Postcode 00000 invoeren en bij extra adres regels postcode, plaats en land.spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Adressen in nederland zou de saturn.de website niet moeten accepteren.
Weet ook niet of verzending daadwerkelijk gaat lukken. Vandaar de extra bestelling met ophalen in Kleve. Eerste keer dat ik verzending probeer op deze manier. Tot nu toe altijd opgehaald in Kleve.
Wilde het toch even testen...
Als ik de chat in Chronopost open krijg ik dit te lezen:DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:22:
[Afbeelding]
Ziet er toch veelbelovend uit om hem voor het weekend te ontvangen zo
Rassurez-vous votre colis est en cours d'acheminement vers l'agence de livraison la plus proche du destinataire.
La livraison est prévue pour le 29/10/2021 entre 08:00 et 18:00.
Astuce: Pour suivre votre colis à la trace, vous pouvez vous abonner aux notifications de suivi par email (ce service est gratuit).
Dus normaal gezien vrijdag levering
België?DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Als ik de chat in Chronopost open krijg ik dit te lezen:
Rassurez-vous votre colis est en cours d'acheminement vers l'agence de livraison la plus proche du destinataire.
Astuce: Pour suivre votre colis à la trace, vous pouvez vous abonner aux notifications de suivi par email (ce service est gratuit).
Bij mij staat dit er nog niet. (Nederland)
Voor mij hetzelde bericht van fnac/chronopost naar NL. "Zending ter beschikking bij DPD" staat er ook..DSAVD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Als ik de chat in Chronopost open krijg ik dit te lezen:
Ik wacht geduldig af.
Kak. haha.
Ik heb een 256GB stormy black pro in mijn winkelwagen op de google store. Maar ik wil een witte 128gb xD
Worst case koop ik de 256gb variant
Ik heb een 256GB stormy black pro in mijn winkelwagen op de google store. Maar ik wil een witte 128gb xD
In je winkelwagen hebben zegt verder nog niets. Als die niet meer beschikbaar is zodra jij gaat afrekenen, grijp je alsnog mis.
Daar ben ik inderdaad achter gekomen.. De zwarte variant komt nog wel af en toe in de Google store op stock. Maar de witte totaal niet in de afgelopen uur.TexMex schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:52:
In je winkelwagen hebben zegt verder nog niets. Als die niet meer beschikbaar is zodra jij gaat afrekenen, grijp je alsnog mis.
Net bericht gehad van MediaMarkt waar ik gisteren, als gast, een Pixel 6 Pro bestelde die in voorraad was dat mijn bestelling pas beschikbaar zou zijn in week 45, jammer maar helaas
Haha die wilde ik ook!Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:43:
Kak. haha.
Kreeg je dat bericht automatisch? Of heb jij eerst contact met de MediaMarkt opgenomen?De_Remus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:00:
Net bericht gehad van MediaMarkt waar ik gisteren, als gast, een Pixel 6 Pro bestelde die in voorraad was dat mijn bestelling pas beschikbaar zou zijn in week 45, jammer maar helaas
automatisch via email ontvangenT-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:04:
[...]
Kreeg je dat bericht automatisch? Of heb jij eerst contact met de MediaMarkt opgenomen?
Ook ik kreeg hier exact hetzelfde bericht maar dan van Saturn. Lijkt een automatisch bericht te zijn . Week 45.
Ook hier bericht van Saturn voor week 45, Pixel 6 Pro Sorta Sunny 128GB....
[ Voor 7% gewijzigd door Timmy!!! op 27-10-2021 17:11 ]
Ik had een pixel 6 sorta seaform besteld op fnac.com. maar het ziet er niet naar uit dat hij vandaag nog verstuurd gaat worden
En wanneer hebben jullie besteld? Mijn bestelling van MM van 19 oktober nog niks over gehoord. En bestelling bij Saturn van 25 oktober staat bij mijn account "ophalen vanaf 28 oktober 2021”
25ste besteld. Google Pixel Pro 128 GB Sorta Sunny.T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:12:
En wanneer hebben jullie besteld? Mijn bestelling van MM van 19 oktober nog niks over gehoord. En bestelling bij Saturn van 25 oktober staat bij mijn account "ophalen vanaf 28 oktober 2021”
20e besteld, ook die kleur. Afhalen bij Saturn KleveT-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:12:
21-10 Pixel 6 Black
25-10 Pixel Pro white
Bieden ophalen bij Saturn. Van beiden nog niks vernomen. Sterker nog, volgens de site kan ik ze nog steeds (als het goed gaat natuurlijk) morgen ophalen.
25-10 Pixel Pro white
Bieden ophalen bij Saturn. Van beiden nog niks vernomen. Sterker nog, volgens de site kan ik ze nog steeds (als het goed gaat natuurlijk) morgen ophalen.
Nu ook de bevestiging van Chronopost dat ze het pakket hebben ontvangen. Betreft de zwarte P6, de seafoom die ik tegelijkertijd heb besteld, staat nog steeds op "prepare" maar nog wel met bezorgdatum 28 oktober. Ben benieuwd of deze vandaag ook nog naar het postbedrijf gaat of dat deze toch later wordt verstuurd..
:strip_exif()/f/image/7XXGSH8CKH4FsyMN53BolmiV.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet eigenlijk iemand hoe het t.z.t. gaat met de aanvraag van de koptelefoon?
Ik heb maandag een pre-order gedaan bij de Mediamarkt voor afhalen. De betaling is een reservering en ik heb behalve een bestelbevestiging nog geen factuur. Die versturen ze vast als hij er is of krijg ik bij afhalen. Dat is vanaf 28-10. Heb ik dan wel gewoon recht op de koptelefoons? Ik mag toch aannemen van wel...
Iemand hier ervaren mee..?
Ik heb maandag een pre-order gedaan bij de Mediamarkt voor afhalen. De betaling is een reservering en ik heb behalve een bestelbevestiging nog geen factuur. Die versturen ze vast als hij er is of krijg ik bij afhalen. Dat is vanaf 28-10. Heb ik dan wel gewoon recht op de koptelefoons? Ik mag toch aannemen van wel...
Gaat om de order datum. Moet wel naar een duits adres verstuurd worden.crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:19:
Weet eigenlijk iemand hoe het t.z.t. gaat met de aanvraag van de koptelefoon?
Waarmee gaan ze dat checken dan? ik heb niet meer dan een e-mail met daarin de bestelbevestiging van MediaMarkt.Spekkie99 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:22:
[...]
Gaat om de order datum. Moet wel naar een duits adres verstuurd worden.
Koptelefoon wordt per post verstuurd naar een duits adres. Die kun je niet ophalen.crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Waarmee gaan ze dat checken dan? ik heb niet meer dan een e-mail met daarin de bestelbevestiging van MediaMarkt.
Zou je bij afhalen geen factuur krijgen?crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Waarmee gaan ze dat checken dan? ik heb niet meer dan een e-mail met daarin de bestelbevestiging van MediaMarkt.
Ik heb een Duits adresMirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:25:
[...]
Koptelefoon wordt per post verstuurd naar een duits adres. Die kun je niet ophalen.
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires