Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Spekkie99 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Zou je bij afhalen geen factuur krijgen?
Lijkt me wel, maar het zou me dan niks verbazen als daar bv. 30-10 (ik haal hem wss vrijdag of zaterdag op) op staat en dat is na de 27 oktober eis van de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Ik heb een Duits adres :) Maar de vraag is niet onveranderd. Met welk 'document' vraag ik straks dat ding aan en gaan ze checken of ik er recht op heb.
Dat is cool, mag mijn koptelefoon daar ook heen?

Op je factuur staat ook vast de orderdatum. Zal Google straks wel om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:46
new_guy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
21-10 Pixel 6 Black
25-10 Pixel Pro white

Bieden ophalen bij Saturn. Van beiden nog niks vernomen. Sterker nog, volgens de site kan ik ze nog steeds (als het goed gaat natuurlijk) morgen ophalen.
Ik heb een klein vermoeden dat het om de Sorta Sunny gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Ik heb een Duits adres :) Maar de vraag is niet onveranderd. Met welk 'document' vraag ik straks dat ding aan en gaan ze checken of ik er recht op heb.
https://pixel-offers.com/headphones/en-GB/how-it-works

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
FUUUUUUUUU iemand anders was net iets sneller met afrekenen. Dit is me nu 3x overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:05
In de pricewatch echter vanaf 799,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefhoos
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-09 21:27
Wat ik dan weer niet snap is dat het formulier op 2 november open gaat terwijl je 14 dagen moet wachten en de telefoon pas deze week te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Wat ik dan weer niet snap is dat het formulier op 2 november open gaat terwijl je 14 dagen moet wachten en de telefoon pas deze week te krijgen is.
Misschien voor de influencers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Jasikevicius3 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

In de pricewatch echter vanaf 799,-?
Dat is bij Belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Pre orders sinds 19-10 do the math 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefhoos
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:37:
[...]

Pre orders sinds 19-10 do the math 😌
Ah ja, ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat die 14 dagen met het retour recht te maken had, welke pas ingaat vanaf ontvangst (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:12:
En wanneer hebben jullie besteld? Mijn bestelling van MM van 19 oktober nog niks over gehoord. En bestelling bij Saturn van 25 oktober staat bij mijn account "ophalen vanaf 28 oktober 2021”
Ik denk dat we hem vanaf morgen of dag erna kunnen ophalen. Als het goed is krijgen we mail. Ik heb per ongeluk als gast besteld, dus kan de status ook niet zien bij MM.

*besteld op 25-10 en bij uitchecken stond toen afhalen vanaf 28-10.

[ Voor 7% gewijzigd door crimedevil op 27-10-2021 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Jimmer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
Nu ook de bevestiging van Chronopost dat ze het pakket hebben ontvangen. Betreft de zwarte P6, de seafoom die ik tegelijkertijd heb besteld, staat nog steeds op "prepare" maar nog wel met bezorgdatum 28 oktober. Ben benieuwd of deze vandaag ook nog naar het postbedrijf gaat of dat deze toch later wordt verstuurd..

[Afbeelding]
Zelfde status, maar om 16u11. AULNAY SOUS BOIS is ten noorden van Parijs. Dat is al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Ah ja, ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat die 14 dagen met het retour recht te maken had, welke pas ingaat vanaf ontvangst (toch?)
Ah maar er zit ook nog een hele tijd tussen indienen bose en dat je hem krijgt. Dus als je dan retourneert krijg je hem alsnog niet vermoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:41
De Pixel 6 is onderweg naar het Huifkar-adres.
De Duitsers zijn echt pünktlich ....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jAqpXYSNlu6ACmyEoZ7g4sTAVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qapX5TEY53ZFjpYHqyt8I1OG.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 22:23
Bij mij herkent Chronopost de trackingcode helaas niet... Op hij is niet verstuurd, of ze hebben ergens een foutje gemaakt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 13:56
T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:12:
En wanneer hebben jullie besteld? Mijn bestelling van MM van 19 oktober nog niks over gehoord. En bestelling bij Saturn van 25 oktober staat bij mijn account "ophalen vanaf 28 oktober 2021”
Ook bij MM op de 19e pixel 6 sorta seafoam green 128 gb besteld. Rond 1500 vanmiddag verzend bevestiging naar familie in Duitsland. Geen idee hoe of wat met jou bestelling. Just sharing the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 23:10
Naast je HF tracking nummer, welke van Chronopost is. Staat ook een reeks met cijfers, dat is je DPD tracking nummer BTW :) GEO/xxx

[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 27-10-2021 18:26 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Ik heb nu zojuist een stormy black pro zien te kunnen bestellen via de Google store.
Verwachte Leverdatum: Delivered by 24.-25. Nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 22:34
Hier is hij wel shipped bij fnac maar de volgens de tracking moet hij nog ontvangen worden door de transporteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
[...]

De chat zei dat ik moest mailen, dat ze me niet konden helpen..
hier ook gechat, maar ik kreeg een emailadres om mijn beklag te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Had gisteren een 128GB stormy black pro besteld in de Google Store en betaald met PayPal. Die betaling werd direct geregistreerd in de PayPal app (staat nog op pending). Vandaag een 256GB model kunnen bemachtigen, maar in PayPal is er niets te zien. De 128GB versie wil ik annuleren, maar niet als straks de betaling van de 256GB mislukt of zo.

Hebben er meer mensen gehad dat de PayPal betaling op zich liet wachten?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Mirr0r schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:26:
Ik heb nu zojuist een stormy black pro zien te kunnen bestellen via de Google store.
Verwachte Leverdatum: Delivered by 24.-25. Nov.
Hoe dan.....ik refresh een miljoen keer maar blijft maar op uitverkocht staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:28:
Hier is hij wel shipped bij fnac maar de volgens de tracking moet hij nog ontvangen worden door de transporteur
Same here. Hij moet naar BE voor me, en de status is nog steeds `En attente de prise en charge par le transporteur`. Iemand uit BE waar de transporteur hem al heeft opgepikt? En is dit dan BPost, Post NL, DPD, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
Heeft iemand die bij Saturn heeft besteld al een bericht over wanneer hij hem mag ophalen? Een vriend van mij heeft later dan ik de Sorta Sunny pixel 6 pro besteld en heeft bericht gekregen over dat het voor hem vertraagd is terwijl ik niks heb ontvangen met de black 6 pro die ik eerder op precies dezelfde wijze heb gekocht (afhalen in store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:28:
Bij mij staat die op "en transit" en bij bestellingen niet meer op "en cours" maar op "passees". Dus ik denk dat hij zeker wel onderweg is. Ik had de goedkope shopping van 5 euro dus verwacht sowieso geen tracking code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Mich schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Bij mij staat die op "en transit" en bij bestellingen niet meer op "en cours" maar op "passees". Dus ik denk dat hij zeker wel onderweg is. Ik had de goedkope shopping van 5 euro dus verwacht sowieso geen tracking code.
Hier de express shipping ben benieuwd verwacht hem morgen of vrijdag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
De bestelling die ik vandaag heb geplaatst bij Fnac is nu veranderd van Status! Zwarte pixel 6
Awaiting support by the carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
Sneakerdead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:56:
Heeft iemand die bij Saturn heeft besteld al een bericht over wanneer hij hem mag ophalen? Een vriend van mij heeft later dan ik de Sorta Sunny pixel 6 pro besteld en heeft bericht gekregen over dat het voor hem vertraagd is terwijl ik niks heb ontvangen met de black 6 pro die ik eerder op precies dezelfde wijze heb gekocht (afhalen in store)
Heb het idee dat die kleur het probleem is. Hier in het topic ook paar mensen met dat bericht allemaal de zelfde kleur. Ik heb op de 19e ook een zwarte 6 pro besteld. Ook nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Laatst online: 21-07 16:20
Sneakerdead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:56:
Hier nog geen bericht maar ik begin wel zenuwachtig te worden. Saturn medewerker zegt net via Facebook Messenger dat ik morgen bericht krijg van Saturn om op te halen. Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon de avond er voor doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:04
crimedevil schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:27:
[...]

Lijkt me wel, maar het zou me dan niks verbazen als daar bv. 30-10 (ik haal hem wss vrijdag of zaterdag op) op staat en dat is na de 27 oktober eis van de pre-order.
Op de factuur die je van de Mediamarkt krijgt staat het besteldatum en het factuurdatum/leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
CRXed schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:38:
[...]

Hoe dan.....ik refresh een miljoen keer maar blijft maar op uitverkocht staan :'(
Ik heb echt 45 minuten lang ofzo constant op refresh gedrukt elke seconde haha.
Maaaaar het leek er wel op en dont pin me on this. Alsof er elke 10 min 1 of 2 beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26
Ik zit ook regelmatig te kijken in de Duitse Google store, maar zie alleen de melding voor op de wachtlijst te plaatsen. Dit is dan voor de 6 Pro, de gewone 6 kun je wel gelijk kopen (op dit moment dan :p)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Hier de pixel 6 pro bij mm besteld en gekozen voor de optie betalen bij afhalen ... helaas na het bestellen kwam ik erachter dat ik niet ingelogd maar als gast bestelde dus net als jullie behalve de bestelbevestiging nog geen updates gehad :( ik heb ze meerdere malen via Twitter bericht maar daar kunnen ze me niet verder helpen en is veel onduidelijk.. dus ik dacht ik probeer het telefonisch 😂 (ik kan geen duits en de jongen aan de tel kon gebrekkig Engels 😂) waardoor me daar ook niks duidelijker op is geworden. Behalve dat hij zei : "Maybe tommorow or Day after". Later heb ik wel ingelogd en een case en de 30w oplader besteld die zou vanaf vandaag af te halen zijn (27.10) maar ook daar nog geen afhaalbericht van ontvangen en in mijn bestellingen blijft hij staan op : 'uw bestelling word voorbereid ' waardoor ik nu ook vrees dat de telefoon morgen niet af te halen is .. 😞 maarja tijd zal het leren , dus als iemand hier als gast heeft besteld bij mm voor afhalen en een update krijgt via mail etc please let me know 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:37
BigEagle schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:19:
Ik zit ook regelmatig te kijken in de Duitse Google store, maar zie alleen de melding voor op de wachtlijst te plaatsen. Dit is dan voor de 6 Pro, de gewone 6 kun je wel gelijk kopen (op dit moment dan :p)
Doe F5 hier https://store.google.com/de/config/pixel_6_pro?hl=de Tip: voegt iets toe aan de winkelwagen om de betaling en adres kaar te zijn. Bij afrekenen verwijder de item die niet nodig zijn voor een snelle betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefhoos
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:47:
[...]

Ah maar er zit ook nog een hele tijd tussen indienen bose en dat je hem krijgt. Dus als je dan retourneert krijg je hem alsnog niet vermoedelijk.
Daar zullen ze inderdaad vast wel over na hebben gedacht. Niet dat ik over een Frans adres beschik voor de koptelefoon :+.

Mijn enige hoop is toch maar een forwarder te proberen en hopen dat dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
Nou, van Saturn ga ik geen duidelijkheid meer krijgen vandaag. Helaas pindakaas.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IA7pJLN6ot3BLGEabDk8sjuZNek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMJ69ANOdNMGBJ4ua1TYO5P0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:50
Complexity schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:46:
[...]

Same here. Hij moet naar BE voor me, en de status is nog steeds `En attente de prise en charge par le transporteur`. Iemand uit BE waar de transporteur hem al heeft opgepikt? En is dit dan BPost, Post NL, DPD, ...
Fnac.com? Is gewoon chronopost bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Mijne staat nu verzonden op 27/10 met bpost, dus ik verwacht morgen of ten laatste overmorgen de levering. Bpost heeft voor mij (buiten de kerstperiode) nooit later dan gepland geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27
Ik had de telefoon eigenlijk ook op Amazon.de verwacht in de voorverkoop aangezien zij ook op de deelnemende winkel lijst voor de Bose koptelefoon staan. Echter tot op heden nog niks te vinden op Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 23:03
Hier ook nog geen bericht van Saturn, de 19e besteld in kleur Stormy Sky. Ben vrijdag redelijk in de buurt en was van plan hem dan meteen op te pikken... Hoop dat dit nog lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Unicron schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:15:
Ik had de telefoon eigenlijk ook op Amazon.de verwacht in de voorverkoop aangezien zij ook op de deelnemende winkel lijst voor de Bose koptelefoon staan. Echter tot op heden nog niks te vinden op Amazon.de.
Ja dat is wel opmerkelijk, doe eens beter je best BEZOS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:40
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:55:
Nou, van Saturn ga ik geen duidelijkheid meer krijgen vandaag. Helaas pindakaas.[Afbeelding]
En ze hebben nog gelijk ook.
Wss krijgen ze nog tig berichtjes van die ongeduldige zenuwachtige lui... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:44
melvinjoosten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:11:
[...]

Hier nog geen bericht maar ik begin wel zenuwachtig te worden. Saturn medewerker zegt net via Facebook Messenger dat ik morgen bericht krijg van Saturn om op te halen. Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon de avond er voor doen.
Dit ging een paar jaar geleden bij mijn Pixel 2XL net zo. Kreeg op de dag zelf pas om 16:00 bericht terwijl ze maar tot 19:00 open zijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

springfield89 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:00:
[...]

Fnac.com? Is gewoon chronopost bij mij.
Chronopost zegt bij mij ondertussen dat die ergens rondom een vliegveld in Parijs ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ik kan inmiddels mijn bestelling bij Fnac niet meer annuleren. Goed teken lijkt me 👌😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
B-Art schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:19:
[...]

En ze hebben nog gelijk ook.
Wss krijgen ze nog tig berichtjes van die ongeduldige zenuwachtige lui... 8)7
Mwah, dat kun je verwachten als je verwachtingen schept en vervolgens niet duidelijk communiceert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:40:
Ik kan inmiddels mijn bestelling bij Fnac niet meer annuleren. Goed teken lijkt me 👌😍
Tenzij je je bestelling wil annuleren :+ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
T-bone88 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:48:
[...]

Tenzij je je bestelling wil annuleren :+ ;w
Haha noh..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Mijn Pixel 6 die ik vanmorgen heb besteld bij fnac is zojuist verzonden! Ik ben benieuwd wanneer die komt!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Ik kreeg van FNAC mijn via paypal betaalde bedrag terug op mijn CC.

Gelijk maar weer besteld en nu rechtstreeks betaald zonder paypal er tussen. Hopen dat het nu wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
voxxel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:13:
Mijn Pixel 6 die ik vanmorgen heb besteld bij fnac is zojuist verzonden! Ik ben benieuwd wanneer die komt!
Amai, en dat terwijl het in Duitsland precies vechten is voor een exemplaar, Fnac moet een goede stock voorzien hebben denk ik dan? Mijn P6 Sorta Seafoam die ik op 20/10 besteld is een uur geleden ook verzonden met bpost pro 24h. Die zou dus morgen hier moeten zijn, can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
raven22 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:16:
Ik kreeg van FNAC mijn via paypal betaalde bedrag terug op mijn CC.

Gelijk maar weer besteld en nu rechtstreeks betaald zonder paypal er tussen. Hopen dat het nu wel goed gaat.
Dit is precies wat ik ook heb gedaan nu. Het duurt wel lang voor je updates krijgt, maar het is goed gegaan!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Mijn pixel 6 order van vandaag bij Fnac is nu ook eindelijk onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdrazar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:11
Bezorgt FNAC nou gewoon direct naar NL toe? Ik kan het zo snel niet vinden...

Dan probeer ik hem nog te pre-orderen, en verzin ik later een oplossing voor de Bose 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
cdrazar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:31:

Dan probeer ik hem nog te pre-orderen, en verzin ik later een oplossing voor de Bose 700.
Ja dat doen ze. Anders had ik er niet besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:00
cdrazar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:31:

Alleen fnac.com doet dat zonder tussenwegen. Voor de Bose 700 heb je een adres van vrienden in Frankrijk nodig bij deze partij.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdrazar
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:34:
[...]

Alleen fnac.com doet dat zonder tussenwegen. Voor de Bose 700 heb je een adres van vrienden in Frankrijk nodig bij deze partij.
Thx voor de info! Klopt het dat fnac.com evengoed in de Franse taal is, en dat je dus je adresgegevens "in het Frans" moet invullen? Voor het geval ik naar een verkeerde site wordt redirected en later 'gezeur' krijg.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:00
cdrazar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Thx voor de info! Klopt het dat fnac.com evengoed in de Franse taal is, en dat je dus je adresgegevens "in het Frans" moet invullen? Voor het geval ik naar een verkeerde site wordt redirected en later 'gezeur' krijg.

Alvast dank!
Hoe wil je een adres in het frans vertalen? Je adres is je adres.

Het enige wat je niet in het nederlands kan invullen is het land. Daar moet je dus kiezen voor pays-bas. Verder gewoon een google translate extensie in je browser gebruiken zodat alles naar het engels vertaald wordt. Stuk simpeler.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Wel opvallend mensen die express hebben besteld als verzending en mensen die standaard kozen gaan toch allemaal met Chronopost/DPD.

Verwacht het niet maar stiekem hoop dat die morgen komt, omdat express sneller doorgaat/gesorteerd wordt ofzo haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cdrazar
spartacusNLD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

Hoe wil je een adres in het frans vertalen? Je adres is je adres.

Het enige wat je niet in het nederlands kan invullen is het land. Daar moet je dus kiezen voor pays-bas. Verder gewoon een google translate extensie in je browser gebruiken zodat alles naar het engels vertaald wordt. Stuk simpeler.
Bedankt, het is inderdaad op deze manier gelukt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@Pukson Volgens mij heeft Express bij Fnac alleen zin als je pakket naar Hongarije of Finland moet ofzo. ;) Op het traject Parijs => Nederland valt met een Express-zending nauwelijks enige winst te behalen. Dat lukt met reguliere verzending normaal ook al wel binnen een dag of twee.

En qua logistiek doet Fnac het ook gewoon lekker Frans. Latere bestellingen worden daar gerust eerder verzonden dan eerdere bestellingen. Geen touw aan vast te knopen, maar meestal komt het allemaal wel goed.

[ Voor 27% gewijzigd door TexMex op 27-10-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Mijn pakket heeft nog steeds de status pakket word klaar gemaakt voor verzenden sinds 15.11 vanmiddag meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:06:
Mijn pakket heeft nog steeds de status pakket word klaar gemaakt voor verzenden sinds 15.11 vanmiddag meer mensen die dit hebben ?
Nope, alleen aan het begin. Nu zit die in een trein heb ik het vermoeden. Anders moet je die bot chat ff openen bij chronopost en dan volg pakket kiezen. Dan krijg je te zien hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een pixel 6 te scoren. Afgelopen 3 dagen cursus gehad, dus ook niet even lekker de tijd gehad om dit forum bij te houden.

Ik ben wel meer gaan twijfelen of ik niet voor de Pro moet gaan en dan maar even moet wennen aan de scherm afmeting.

Helaas dus ook geen Bose 700 voor mij....

[ Voor 22% gewijzigd door Dubrillion op 27-10-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:27:
[...]

Nope, alleen aan het begin. Nu zit die in een trein heb ik het vermoeden. Anders moet je die bot chat ff openen bij chronopost en dan volg pakket kiezen. Dan krijg je te zien hoe of wat.
Zelfde status mm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:06:
Yes, zelfde tijd ook grappig genoeg. Heeft misschien te maken met verzendmethode?
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:27:
[...]

Dit geeft bij mij alleen aan dat de verzender een leuk pakket aan het klaarmaken is voor mij, helaas niet duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:32:
[...]

Yes, zelfde tijd ook grappig genoeg. Heeft misschien te maken met verzendmethode?

[...]

Dit geeft bij mij alleen aan dat de verzender een leuk pakket aan het klaarmaken is voor mij, helaas niet duidelijker.
Hier zelfde status dus welke methode heb jij gebruikt hier express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:33:
[...]

Hier zelfde status dus welke methode heb jij gebruikt hier express
Ik heb ook gekozen voor express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Ik heb ook gekozen voor express.
Mm das raar dan hopelijk worden we morgen verrast 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Mm das raar dan hopelijk worden we morgen verrast 🙈
Hoop dat het vannacht wel begint te lopen, wel flauw om te lezen dat bestellingen van vandaag sneller lijken te bewegen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:41:
[...]

Hoop dat het vannacht wel begint te lopen, wel flauw om te lezen dat bestellingen van vandaag sneller lijken te bewegen. 7(8)7
Ja idd je betaalt er wel voor dan zou je toch zeggen dat ze die eerst uit shippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:42:
[...]

Ja idd je betaalt er wel voor dan zou je toch zeggen dat ze die eerst uit shippen
Ik voor normaal 🙈. Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Wordt er al verstuurd vanuit Google DE store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:43:
[...]

Ik voor normaal 🙈. Wanneer besteld?
Gelijk eerste dag al 19 oktober

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1977
reinierkramer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:44:
[...]

Gelijk eerste dag al 19 oktober
Pfff lelijk dan zeg. Aankomst is morgen volgens track and trace bij mij. Dus express is zonde geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 19:31
Zijn er überhaupt mensen die een mail hebben gekregen voor afhalen? 19 oktober gepre-ordered, maar nog geen mail. Wel staat de status van Saturn Bochelt op "Abholung 28 Oktober" en bij Mediamarkt Duisburg op "Order is ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Bart1977 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

Pfff lelijk dan zeg. Aankomst is morgen volgens track and trace bij mij. Dus express is zonde geweest..
Pff dan hoop ik dat de status achterloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Mijn pixel 6 is in transit. Nu bij AULNAY SOUS BOIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Mijne is zojuist verzonden vanuit de Google store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaggettD
Nou er gebeurt wat:

AULNAY SOUS BOIS CHRONOPOST
Parcels in transit

En meer details:
Delivery is scheduled for 10/29/2021 between 8:00 a.m. and 6:00 p.m.

Had dag 1 bestelt om 21:14, lekker waardeloos dat express shipping. Weer wat geleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:52:
Nou er gebeurt wat:

Parcels in transit

En meer details:

Had dag 1 bestelt om 21:14, lekker waardeloos dat express shipping. Weer wat geleerd. :P
Waar kan je de verwachting zien qua bezorgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Spekkie99 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:43:
Wordt er al verstuurd vanuit Google DE store?
Typ dit net en ondertussen komt de mail binnen dat phone, hoesje en lader onderweg zijn naar mailboxde 👍.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaggettD
TheIconoclast schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Waar kan je de verwachting zien qua bezorgen dan?
Op de tracking pagina van Chronopost de chatbot openen, dan de bovenste optie om de status te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
masterrobo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:49:
Mijne is zojuist verzonden vanuit de Google store
Thx, mijne net ook. Heb je een duits adres of ook mailbox.

PS, zoek nog een oplossing voor de bose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Spekkie99 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:56:
[...]

Thx, mijne net ook. Heb je een duits adres of ook mailbox.

PS, zoek nog een oplossing voor de bose.
Doorstuur service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:55:
[...]

Op de tracking pagina van Chronopost de chatbot openen, dan de bovenste optie om de status te checken.
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eefhoos
DaggettD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:52:
Nou er gebeurt wat:

Parcels in transit

En meer details:

La livraison est prévue pour le 28/10/2021 entre 08:00 et 23:59.

Wel een erg ruim tijdvak hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Hoe log ik bij fnac in op een bestaand account?

ik zie alleen nieuw account aanmaken, en dan is mijn email adres al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Tip: je kunt ook je track and trace van chronopost hier invullen om je pakketje te volgen

https://parcelsapp.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Net 3 emailtjes van FedEx dat ie morgen aankomt 🥳

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eefhoos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:03:
[...]

La livraison est prévue pour le 28/10/2021 entre 08:00 et 23:59.

Wel een erg ruim tijdvak hier :+
Heb ik ook

Delivery is scheduled for 10/28/2021 between 08:00 and 23:59.

Morgenvroeg nog maar een keer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 01:11
Op een Duits forum las ik dat koper voor afhaling in de MediaMarkt
bericht kreeg na navraag dat zijn Pixel 6 gisteren 27/10 is verstuurd naar de winkel. Zodra het toestel aankomt in de winkel ontvangt de koper zijn afhaalbevestiging.

https://www.android-hilfe...ixel-6.989156-page-2.html

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
AULNAY SOUS
BOIS CHRONOPOST Pakket vertraagd tijdens levering
Opmerking: Risico
op levering te laat Reden: Klant die zijn pakketten te laat heeft afgeleverd of de ophaaltour vertraagt

Niet wat ik gehoopt had om te lezen vanmorgen :|

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 23:45:
[...]

Heb ik ook

Delivery is scheduled for 10/28/2021 between 08:00 and 23:59.

Morgenvroeg nog maar een keer kijken.
Belg? Heb hier de verwachting de 29ste, ondanks de express verzending. Maakt dus geen reet uit weer. Naar NL btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 21:24

OmeJoyo

This is me

Ik heb bij Telekom.de helaas nog geen bevestiging dat het toestel is verstuurd :( aangekocht door Duitse vrienden naar een Duits adres.

Iemand wiens toestel daar wel al onderweg is?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 06:36:
[...]

Belg? Heb hier de verwachting de 29ste, ondanks de express verzending. Maakt dus geen reet uit weer. Naar NL btw
NL, heb net ook een SMS ontvangen van FedEx dat het pakketje vandaag voor 18:00 uur wordt afgeleverd. Ligt ondertussen al in Eindhoven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2021 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 07:05:
[...]

NL, heb net ook een SMS ontvangen van FedEx dat het pakketje vandaag voor 18:00 uur wordt afgeleverd. Ligt ondertussen al in Eindhoven.
Nice, en standaard levering? Wel super tof voor jou, ben stiekem jaloers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
Ik ontving 4 o nee, 5 sms'jes van FedEx. Mijn Pixel 6 is aangekomen op Schiphol en wordt vandaag bezorgd. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Kiwi70 op 28-10-2021 07:18 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires