Net gemist
F5 club

[ Voor 6% gewijzigd door Dunky13 op 20-10-2021 13:22 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Dunky13 op 20-10-2021 13:22 ]
Om de bestelling wat sneller te maken kan je in je adresboek alvast even een factuur en/of gewoon adres klaarzetten in je profiel. Hoef je dat straks niet meer te doen
De pro is al een tijdje uitverkocht voor mij op FNACKiwi70 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:30:
Op https://www.fnac.com/Goog...s-ressemblent/cp53274/w-4 zijn de zwarte en zeeblauwe Pixel 6 en de zwarte Pixel 6 Pro nog gewoon te bestellen hoor. En dan wordt 'ie nog thuisbezorgd ook.
congratulations. How did you order the charger? i cannot find in the saturn page.BigF25 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:41:
Zojuist de 6 Pro via Saturn Kleve kunnen bestellen!!
Als hij weer op voorraad komt, heeft Fnac de zwarte Pro 128GB: https://www.fnac.com/Smar...oir-Carbone/a16301462/w-4gotrunks schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:46:
Is de pro ook verkrijgbaar bij Fnac?
[ Voor 19% gewijzigd door EagleTitan op 20-10-2021 13:49 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
I did not order the chargeravicrysis schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
congratulations. How did you order the charger? i cannot find in the saturn page.
thanks
Als je dat doet i.c.m. Wildilo actie kom je volgens mij uit op +- 585€ incl. verzending!vinbrutus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:45:
Ik heb mijn order bij mediamarkt gecancelled en bij Fnac besteld. Veel makkelijkerAan de deur geleverd en 626,5€ betaald door de 5% korting die je krijgt als je een fnac kaart neemt
Hey,vinbrutus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:45:
Ik heb mijn order bij mediamarkt gecancelled en bij Fnac besteld. Veel makkelijkerAan de deur geleverd en 626,5€ betaald door de 5% korting die je krijgt als je een fnac kaart neemt
[ Voor 24% gewijzigd door vdmglenn op 20-10-2021 14:33 ]
ik heb hem via deze link besteld, is wel voor belgië. De kaart kost 10€ voor 3 jaar, maar je krijgt daardoor 32,5€ kortingkorfage schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:16:
[...]
Hey,
Welke voordeelkaart is dat? FNAC heeft er heel veel. Sommigen zijn betaald ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door vinbrutus op 20-10-2021 14:34 ]
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 20-10-2021 14:41 ]
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Poah, dan rij ik wel naar DuitslandTeam-RiNo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
Bij belsimpel zijn ze inmiddels te pre-orderen maar wel stevig aan de prijs; 799,- voor de gewone en 1049,- voor de pro.
https://www.belsimpel.nl/...igncode=ord-1052&cntd=1#_
https://www.belsimpel.nl/...paigncode=ord-1052&cntd=1
Dat is een flinke premium er boivenopTeam-RiNo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
Bij belsimpel zijn ze inmiddels te pre-orderen maar wel stevig aan de prijs; 799,- voor de gewone en 1049,- voor de pro.
Gelukkig krijg je wel beste prijsgarantieJoehoe900 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
Belsimpel gaat gewoon €799 vragen voor de Pixel 6. Schandalig
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-6/128gb-zwart
€100 had ik nog gedacht maar €150….van de beesten af
Bij een evt. verlenging komt hij bij mij op 726, dat is tov 649 best een aardige prijs nog. Gebruik maken van de koptelefoonactie wordt bij een gebrek aan adres in Duitsland sowieso lastig en bijna elke Nexus/Pixel die ik heb gehad heeft wel iets van problemen gehad tijdens de garantieperiode. Dan is klagen bij Belsimpel toch iets makkelijker dan bij Mediamarkt in Duitsland. Maar ik wacht het nog wel even af
Alleen als je deze telefoon niet los wil aanschaffen maar via een abbo is dit een optie. Of je moet die premium willen betalen omdat je de garantie dan met een NL winkel kan regelen..Team-RiNo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
[mbr] Schopje naar het prijzen en levertijden topic. [/]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Aangezien het niet officieel in Nederland wordt uitgebracht kun je er wel van uit gaan dat belsimpel zelf ook minstens de retailprijs mag neerleggen.BigF25 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:41:
hahaha manmanman dat is een dikke middelvinger van belsimpel..
Dat zou voor mij ook een barrière zijn om echt in het buitenland te bestellen. Mijn Nexus 5, Nexus 5x, Nexus 7 en Pixel 3 zijn allemaal binnen de garantietermijn vervangen of gerepareerd voor known issues.J0YR1D3R schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Bij een evt. verlenging komt hij bij mij op 726, dat is tov 649 best een aardige prijs nog. Gebruik maken van de koptelefoonactie wordt bij een gebrek aan adres in Duitsland sowieso lastig en bijna elke Nexus/Pixel die ik heb gehad heeft wel iets van problemen gehad tijdens de garantieperiode. Dan is klagen bij Belsimpel toch iets makkelijker dan bij Mediamarkt in Duitsland. Maar ik wacht het nog wel even af
Flickr PSN ID= cheironnl
Geloof het best en ze willen er ook wat op verdienen, snap ik ook helemaal. Zullen vast inzien dat het geen hardloper wordt, dan maar goede meerprijsNevalus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:55:
[...]
Aangezien het niet officieel in Nederland wordt uitgebracht kun je er wel van uit gaan dat belsimpel zelf ook minstens de retailprijs mag neerleggen.
Dat is wel een erg nette en ook verleidelijke prijs. Iemand enig idee hoe lang deze actie loopt? Wil namelijk eigenlijk eerst de uitgebreidere reviews afwachten.ChromeFR schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:55:
[...]
Als je dat doet i.c.m. Wildilo actie kom je volgens mij uit op +- 585€ incl. verzending!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Check van te voren wel even goed wat de voorwaarden zijn van gebruik cadeaubonnen icm andere voordeelacties. Er zitten voorwaarden aan.ChromeFR schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:55:
[...]
Als je dat doet i.c.m. Wildilo actie kom je volgens mij uit op +- 585€ incl. verzending!
Daar vergis je je nog in, dat verdienen... Niet officieel te koop hier, is geen officieel servicecenter.BigF25 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:07:
Geloof het best en ze willen er ook wat op verdienen, snap ik ook helemaal.
Zullen vast inzien dat het geen hardloper wordt, dan maar goede meerprijs
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat moeten zij als bedrijf natuurlijk zelf rekening mee houden, hetgeen er bij komt kijken.CLB schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:26:
[...]
Daar vergis je je nog in, dat verdienen... Niet officieel te koop hier, is geen officieel servicecenter.
Mocht er iemand garantie claimen, apparaat stuk gaan enzovoort, dan kost dat gewoonweg veel geld.
Leuk dat er genoemd wordt: "150 euro op, haha". Prima natuurlijk, maar de kijk daarop is dan niet goed.
[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 20-10-2021 15:41 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Als je naar de Duitse google store gaat, heb je bij alleen bij de Pro de optie voor 256 GB. Bij de normale Pixel 6 kun je niet kiezen voor 256 GB, dus lijkt erop van niet helaas
Ik bedoelde ook de 6 Pro. Bij de preorder kun je nu alleen kiezen voor de 128GB lijkt het.HARMIEWARMIE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Als je naar de Duitse google store gaat, heb je bij alleen bij de Pro de optie voor 256 GB. Bij de normale Pixel 6 kun je niet kiezen voor 256 GB, dus lijkt erop van niet helaas
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens mij stond het eerder vandaag op 6 wekenbeugeldop schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:03:
Wat mij er nog van weerhoud is de 8weken levertijd bij Belsimpel?! Was dat eerder vandaag korter, en is de eerste batch al uitverkocht, of heeft die teller altijd op 8weken gestaan?
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik ben momenteel met ze in discussie over de bijgeleverde oplader (Pixel 5) die het na 8 maanden heeft begeven. Gaat alles behalve soepel, ik koop daar niets meer.TexMex schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:55:
Overigens is de garantie-afhandeling van Belsimpel voor Pixel-telefoons ook niet per se om over naar huis te schrijven, juist omdat die toestellen hier officieel niet ondersteund worden. Dit is bij eerdere Pixels hier op Tweakers al vaker langsgekomen. Ze bevatten vaak onderdelen die lastig verkrijgbaar zijn en afwijken van die van de andere merken. Dus ook Belsimpel is niet geheel zonder risico
De gewone 6 staat op 6wkn, de pro (nu) op 8wknByron010 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:05:
Volgens mij stond het eerder vandaag op 6 weken
[ Voor 28% gewijzigd door beugeldop op 20-10-2021 16:08 ]
Bij Belsimpel zegt de levertijd vaak weinig. Het kan prima eerder worden, maar ook gerust een stuk later. Daar kun je helaas weinig mee dus.beugeldop schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:03:
Wat mij er nog van weerhoud is de 8weken levertijd bij Belsimpel?! Was dat eerder vandaag korter, en is de eerste batch al uitverkocht, of heeft die teller altijd op 8weken gestaan?
Dat is met de Pixel 6 in elk geval definitief opgelost. Gewoon geen lader meegeleverdmelvinjoosten schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:06:
Ik ben momenteel met ze in discussie over de bijgeleverde oplader (Pixel 5) die het na 8 maanden heeft begeven. Gaat alles behalve soepel, ik koop daar niets meer.
Alleen de zwarte 6 Pro is verkrijgbaar (in Duitsland) met 256GB, helaas.BigEagle schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:58:
Ik bedoelde ook de 6 Pro. Bij de preorder kun je nu alleen kiezen voor de 128GB lijkt het.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou, zelfs met abo is het een stuk duurder dan sim only + in het buitenland bestellenspartacusNLD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Alleen als je deze telefoon niet los wil aanschaffen maar via een abbo is dit een optie. Of je moet die premium willen betalen omdat je de garantie dan met een NL winkel kan regelen..
Als het je puur om de headset gaat en niet ook de telefoon, dan kan je de telefoon bestellen bij de Saturn of Mediamarkt en hem zelf ophalen. Dan kan je daarna een aanvraag doen voor de headset en via https://mygermany.com/ laten reshippen naar Nederland. Heb ik vorig jaar ook gedaan bij de Pixel 5 actie, kostte volgens mij ~€20 om te reshippen.masterrobo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:22:
Wie kan mij helpen met een Duits adres? Wil er best €50 voor geven om die Bose headset naar mij op te sturen. 👀
Het enige waar je met een reshipper rekening mee moet houden is dat de Bose actie maximaal twee koptelefoons per adres toelaat.Maarten00 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
Als het je puur om de headset gaat en niet ook de telefoon, dan kan je de telefoon bestellen bij de Saturn of Mediamarkt en hem zelf ophalen. Dan kan je daarna een aanvraag doen voor de headset en via https://mygermany.com/ laten reshippen naar Nederland. Heb ik vorig jaar ook gedaan bij de Pixel 5 actie, kostte volgens mij ~€20 om te reshippen.
Saturn, Mediamarkt of Google stuurt meestal geen telefoons op naar reshippers, dus daarvoor gaat dit verhaal niet op. Volgens mij zag ik eerder in dit topic al iemand waarbij de order geanuleerd was omdat ze het adres van een reshipper hadden ingevuld.
@Bartjuh1981 zie bovenstaand
Als ik het me goed herinner was dit vorig jaar ook het geval. Toen geen problemen van ondervonden. Een veelvoud aan tweakers meldden destijds in het Pixel 5 levertijden topic hun headset ook te hebben ontvangen via (dezelfde) reshippers.melvinjoosten schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Het enige waar je met een reshipper rekening mee moet houden is dat de Bose actie maximaal twee koptelefoons per adres toelaat.
Maar de gsm moet je sowieso in persoon in Duitsland oppikken, correct? Woon in Antwerpen, dus is niet bepaald om de hoek...Maarten00 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Als ik het me goed herinner was dit vorig jaar ook het geval. Toen geen problemen van ondervonden. Een veelvoud aan tweakers meldden destijds in het Pixel 5 levertijden topic hun headset ook te hebben ontvangen via (dezelfde) reshippers.
Maar dat wil inderdaad niet zeggen dat het dit jaar ook weer lukt. Ik ga het in ieder geval weer proberen.
When the pink is snookered, Go for the brown
Vanaf 28-10 toch? Dat staat iig op de website.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:42:
Voor ophaling bij de Saturn is dit hoogstwaarschijnlijk al op 29-10? Ik ben dan in de buurt van Nijmegen en dan ben je zo in Kleve :-)
Bij mijn bevestiging staat ook 28-10 inderdaadT-bone88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Vanaf 28-10 toch? Dat staat iig op de website.
Ja, dat inderdaad wel. Je moet er wat voor over hebbenlocustdrive schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Maar de gsm moet je sowieso in persoon in Duitsland oppikken, correct? Woon in Antwerpen, dus is niet bepaald om de hoek...
Ik dacht dat het 28-10 was. Je zult wel even moeten wachten tot je een afhaalbericht hebt, anders rijd je voor niks. Vorig jaar waren de bestellingen bij Saturn van de eerste dagen na het pers event inderdaad op de release dag beschikbaar voor de meeste mensen.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:42:
Voor ophaling bij de Saturn is dit hoogstwaarschijnlijk al op 29-10? Ik ben dan in de buurt van Nijmegen en dan ben je zo in Kleve :-)
er staat expliciet in de bose voorwaarden dat doorstuur services niet mee doenmelvinjoosten schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Het enige waar je met een reshipper rekening mee moet houden is dat de Bose actie maximaal twee koptelefoons per adres toelaat.
[ Voor 8% gewijzigd door crimedevil op 20-10-2021 17:24 ]
In mijn orderbevestiging staat helemaal geen datum op.onnaj schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Bij mijn bevestiging staat ook 28-10 inderdaad
When the pink is snookered, Go for the brown
[ Voor 3% gewijzigd door NLCrEaTiVe op 20-10-2021 17:41 ]
Je hebt helemaal gelijk, zie het zelf zo snel ook nergens terugCruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:38:
[...]
In mijn orderbevestiging staat helemaal geen datum op.
Alleen zodra het klaar ligt krijg je een afhaalbevestiging.
Heb me er voor aangemeld, maar hoe krijg je nu de korting?TexMex schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:48:
Voor degenen die voor Saturn of MediaMarkt in Duitsland gaan, vergeet de nieuwsbrief niet voor tien euro korting.
Coupon zit bij bevestiging vn je aanmeldingB-Art schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:21:
[...]
Heb me er voor aangemeld, maar hoe krijg je nu de korting?
Neejoh, hoe moeten zij nou weten wie daar wel of niet woontvenqwish schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:05:
Hmmmm, de naam op het verzendadres zou toch niet veel mogen uitmaken? Ik ga het alvast naar een vriend in Frankrijk laten sturen, met mijn naam op zijn adres. Zolang het adres maar in FR ligt zou ik denken..
Dat denk ik niet. Je kan je telefoon toch ook als cadeau aan iemand geven bijvoorbeeld en dat hij het aanvraagt? Volgens mij gaat het vooral om de bon en een barcode.slobro schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:01:
Ook een vraag over de Bose koptelefoon actie, moet de naam op de factuur overeenkomen met de naam naar wie de koptelefoon wordt gestuurd?
Ik wou de telefoon vooraf online bestellen en afhalen (op mijn naam), en de koptelefoon naar adres van mijn nicht in Duitsland (met haar naam) laten sturen. Zou Google de claim dan gaan weigeren omdat de naam op de factuur van de telefoon niet overeenkomt met de naam op de adresgegevens voor de koptelefoon?
Er stond volgens mij dat het circa 2 dagen kon duren voordat het erin stond. Zelf zie ik overigens ook nog niets, gisteravond besteld.eskymomo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
Heb er zelf eentje besteld bij Saturn en naar een Duits adres laten verzenden maar wil m toch graag bij een Saturn in de buurt laten bezorgen, weet iemand toevallig of dit inderdaad nog mogelijk zou zijn of gewoon zo simpel als de klantenservice ff bellen?
En iemand ervaring met hoe snel je iets op igraal zou moeten zien? Zie nu nog niks over mijn bestelling namelijk wat betreft de 5% cashback..
Volgens mij kan je hem hier wel zonder abonnement voorbestellen, moet je wel afhalen in Duitsland.masterrobo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:29:
Echt jammer dat je nergens een 256gb pro kan pre-orderen
Signature
Ik had dezelfde vraag, maar ik geloof dat die internationale optie 'express zending' betreft. En dat die wij gekozen hebben (à 5,04 euro) gewoon 'normale' verzending betreft.Mich schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:58:
Ik heb bij Fnac.com besteld maar bedacht me dat ik normale verzending heb gekozen ipv die internationale. Ik ga er eigenlijk vanuit dat als je heb geselecteerd dat het naar het buitenland moet dat de verzend opties die niet mogelijk zijn wel automatisch wegvallen. Of zal ik er een mail aan moeten wagen of hij nog wel aan gaat komen ?
[ Voor 9% gewijzigd door ChromeFR op 20-10-2021 19:58 ]
Heb beide vandaag gedurende de dag wel een aantal keer gezien bij Saturn, maar dan moet je wel de mogelijkheid hebben om gedurende de dag erg vaak de overzichtspagina te verversen..mouzetc schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:42:
Aiai, ik zou toch graag de Pro Sunny of gewone Coral willen hebben. Zie deze vrijwel enrgens te koop. Deze juist in trek en uitverkocht of gewoon minder in trek en dus minder in de verkoop? Mocht iemand het in t wild spotte, tag me!
Heb die van mij via Google Store gekochtmasterrobo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:29:
Echt jammer dat je nergens een 256gb pro kan pre-orderen
Ohja. Als binnen Frankrijk gratis is dan gaat het zeker goedkomen ja.ChromeFR schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Ik had dezelfde vraag, maar ik geloof dat die internationale optie 'express zending' betreft. En dat die wij gekozen hebben (à 5,04 euro) gewoon 'normale' verzending betreft.
Verzending binnen Frankrijk is namelijk gratis.
Over het algemeen worden van de neutrale, zwarte varianten veruit de meeste exemplaren gemaakt en verkocht. Van de gekleurde varianten worden er minder geproduceerd. En als die dan toch behoorlijk in trek blijken te zijn, kan het snel gaan. Maar meerdere keren refreshen kan zeker helpen, zoals @maarten00 terecht opmerkt. En in de Duitse Google Store zijn alle drie de varianten van de Pixel 6 in ieder geval nog te bestellen.mouzetc schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:42:
Aiai, ik zou toch graag de Pro Sunny of gewone Coral willen hebben. Zie deze vrijwel enrgens te koop. Deze juist in trek en uitverkocht of gewoon minder in trek en dus minder in de verkoop? Mocht iemand het in t wild spotte, tag me!
Maar voor 899 kun je ook bij fnac bestellen en laten leveren voor 5 euro extra.beugeldop schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:30:
Ondanks de levertijd van 8weken toch de pro maar besteld bij Belsimpel icm verlenging abonnement. Daardoor 'slechts' €943 betaald voor het toestel, t.o.v. €899 valt de meerprijs me dan mee. Ik woon in Noord Holland, voor minder dan €50 kan ik niet op en neer naar Duitsland. Nu ook garantie via Nederlandse shop.
Nu duimen dan de levertijd in praktijk meevalt ;-)
Fnac is uitverkochtspringfield89 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:29:
[...]
Maar voor 899 kun je ook bij fnac bestellen en laten leveren voor 5 euro extra.
Hadden ze een lagere prijs dan? Ik dacht dat ze prijs+€150 hanteerden.Guerilla schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:43:
Inmiddels heeft Belsimpel de prijs voor de Google Pixel 6 Pro 128GB verhoogd naar 1049€.
Guerilla schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:43:
Inmiddels heeft Belsimpel de prijs voor de Google Pixel 6 Pro 128GB verhoogd naar 1049€.
Team-RiNo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
[mbr] Schopje naar het prijzen en levertijden topic. [/]
Deze prijs hadden ze alGingerbread schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
Hadden ze een lagere prijs dan? Ik dacht dat ze prijs+€150 hanteerden.
[ Voor 12% gewijzigd door Neo-- op 20-10-2021 21:58 ]
Die zal binnen 8 weken ook wel terug bij fnac beschikbaar komen...
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je kan hem ook gewoon op de belgische site van fnac bestellen, moet wel op franse taal zetten, maar je blijft op de belgische site.ErPannec schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:25:
Hoi allen,
Weet er eigenlijk iemand hoe het zit met retourneren, als ik het toestel zou aankopen op Fnac.fr (woonplaats België)? Is het bijvoorbeeld mogelijk om het toestel binnen een bepaalde periode terug te sturen, wanneer je spijt hebt op de dag dat je impulsaankoop arriveert?
Alvast bedankt!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq