Nee FNAC of welke retailer ook heeft niets meer met die koptelefoon te maken. Het is een aftersales actie waarbij die koptelefoon nagestuurd wordt (door bose zelf denk ik) nadat je een formulier hebt ingevuld.Qupie1 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:47:
Enig idee of je met FNAC een dealtje kan sluiten om nog aan die bose te komen? Toch erg jammer als je die gaat missen... Zou mooi zijn als ze die later ook willen opsturen
Die Bose actie heeft echt alleen zin als je een buitenlands adres hebt.
Op de pixel 5 Tweaker pagina lees ik dit terug. Forwarder werkt ook niet.
Op de pixel 5 Tweaker pagina lees ik dit terug. Forwarder werkt ook niet.
When the pink is snookered, Go for the brown
Kan iemand me (bijv vanuit ervaring acties pixel 5) kunnen vertellen of ik aanspraak kan maken op de Bose headset als ik op de Franse fnac bestel en de telefoon naar NL laat leveren? Ik heb namelijk wel een Frans adres ter beschikking waar ik de headset kan laten leveren, maar die moet ik dan later ophalen (is voor levering van de telefoon dus niet ideaal).. maw kan ik NL adres voor de tel en FR adres voor de levering van de headset gebruiken?
Zie mijn reactie boven jouw post..Orfu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:36:
Kan iemand me (bijv vanuit ervaring acties pixel 5) kunnen vertellen of ik aanspraak kan maken op de Bose headset als ik op de Franse fnac bestel en de telefoon naar NL laat leveren? Ik heb namelijk wel een Frans adres ter beschikking waar ik de headset kan laten leveren, maar die moet ik dan later ophalen (is voor levering van de telefoon dus niet ideaal).. maw kan ik NL adres voor de tel en FR adres voor de levering van de headset gebruiken?
Misschien via Fnac? Zij verzenden wel naar NL.Matszs schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:40:
Helaas heeft Saturn mijn bestelling met mailboxde adres geannuleerd
Die zag ik, maar beantwoordt mijn vraag nog niet helemaal ;-). Ik heb een Frans adres, maar vraag me af of ik dat adres ook voor de telefoon zelf moet gebruiken - of dat ik later bij het aanspraak maken op de headset pas dat adres hoef te gebruiken.
Ik weet niet precies hoe google dit aanpakt maar meestal moet je de aftersales appart bestellen bij de leverancies, in dit geval bose. Er is (of komt) dacht ik ook speciale website voor je claim te doen. Daar kun je dan weer een adres invoeren naar wens, mits het een land is waar google verkoopt. Dus in jouw geval zou ik zeggen, kan prima want je hebt een frans adres.Orfu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:42:
[...]
Die zag ik, maar beantwoordt mijn vraag nog niet helemaal ;-). Ik heb een Frans adres, maar vraag me af of ik dat adres ook voor de telefoon zelf moet gebruiken - of dat ik later bij het aanspraak maken op de headset pas dat adres hoef te gebruiken.
Moet het echt (voor de bose actie) zijn het land van aanschaf zijn?
Een collega woont in Duitsland , maar daar is alles uitverkocht. Bij fnac kan je wel bestellen, maar dan moet ik iemand in Frankrijk vinden.
Een collega woont in Duitsland , maar daar is alles uitverkocht. Bij fnac kan je wel bestellen, maar dan moet ik iemand in Frankrijk vinden.
Belsimpel heeft inmiddels de product pagina's voor verschillende varianten pixel 6 (pro) op de site staan. Allemaal nog met status 'binnenkort verwacht'
Orfu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:42:
[...]
Je moet de aankoop factuur uploaden en IMEI invoeren. De vorige keer (pixel 5 ? ) zijn mijn claims afgewezen na enkele weken (nadat ze in eerste instantie waren goedgekeurd).StewieDog schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:45:
[...]
Ik weet niet precies hoe google dit aanpakt maar meestal moet je de aftersales appart bestellen bij de leverancies, in dit geval bose. Er is (of komt) dacht ik ook speciale website voor je claim te doen. Daar kun je dan weer een adres invoeren naar wens, mits het een land is waar google verkoopt. Dus in jouw geval zou ik zeggen, kan prima want je hebt een frans adres.
Weet je ook waarom je claims zijn afgewezen?pc01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Je moet de aankoop factuur uploaden en IMEI invoeren. De vorige keer (pixel 5 ? ) zijn mijn claims afgewezen na enkele weken (nadat ze in eerste instantie waren goedgekeurd).
Dit vraag ik mij nu ook af, ik kan hem bestellen bij fnac maar heb geen adresje in Frankrijk. Wel eentje in Duitsland maar daar is de pixel weer overal uitverkocht.-Splash- schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:47:
Moet het echt (voor de bose actie) zijn het land van aanschaf zijn?
Bij Pixel 5 mijn beide claims ook afgewezen. Eerste keer op m'n eigen NL adres wat tevens ook het adres waarmee ik de Pixel 5 besteld had (geen doorleverservice), tweede keer op een doorleverservice in Frankrijk. Beide dus geweigerd.pc01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Je moet de aankoop factuur uploaden en IMEI invoeren. De vorige keer (pixel 5 ? ) zijn mijn claims afgewezen na enkele weken (nadat ze in eerste instantie waren goedgekeurd).
Heb ook genoeg mensen in het Pixel 5 topic gezien die in beide gevallen wel goedgekeurd werden.
NL-adres en/of adres dat niet matchte met het adres op de factuur.melvinjoosten schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:06:
[...]
Weet je ook waarom je claims zijn afgewezen?
Is er ergens een lijstje te vinden met Engelse winkels die mee doen?
Een vriendin van mij is daar tot zondag en heeft daar ook een Engels adres.
Dan kan ze een Pixel 6 meenemen en laat ik de koptelefoon daar bezorgen.
Hoe en wanneer die hier komt is nog niet relevant
Een vriendin van mij is daar tot zondag en heeft daar ook een Engels adres.
Dan kan ze een Pixel 6 meenemen en laat ik de koptelefoon daar bezorgen.
Hoe en wanneer die hier komt is nog niet relevant
Hierzo, https://pixel-offers.com/headphones/en-GB/qualifyingDubrillion schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:13:
Is er ergens een lijstje te vinden met Engelse winkels die mee doen?
...
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Heb 'm ook bij FNAC besteld zojuist. De pixel 6. Ik ben niet meer zo van de mega grote phones, en vind 649 wel echt een nette prijs
Dit is exact mijn zelfde vraag. Alleen dan met een duits adres.Orfu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:42:
[...]
Zou graag telefoon willen bestellen naar een Nederlandse adres en voor de headset een duits adres gebruiken (van een vriend).
Bij Mediamarkt DE zijn ze weer voor te bestellen op dit moment.
Enkel de zwarte Pro van wat ik zieMaxDark schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:34:
Bij Mediamarkt DE zijn ze weer voor te bestellen op dit moment.
Pfff... das een flinke domper.Mappy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Volgens Google komt de 512GB-versie alleen uit in de USA.
https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570
Geen Pixel 6 Pro voor mij dus, aangezien ik met de 256GB nu al krap zit.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Zojuist heb ik m’n pre-afhaalorder bij Saturn geannuleerd en ben ook voor Fnac gegaan inc bezorging naar NL. Scheelt weer een ritje 
Tip: Via de webstie Widilo kun je met 8% cashback tegoedkaarten kopen voor Fnac, wat effectief een korting is van €52. Daarnaast krijg je €5 bij aanmelding, dus €57 in totaal (zojuist laten uitbetalen via IBAN).
Tip: Via de webstie Widilo kun je met 8% cashback tegoedkaarten kopen voor Fnac, wat effectief een korting is van €52. Daarnaast krijg je €5 bij aanmelding, dus €57 in totaal (zojuist laten uitbetalen via IBAN).
/f/image/Z9KcscGkuwo5OaxbfQj98Ikw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door jch88 op 21-10-2021 09:56 ]
Oh ja, sorry, dat was degene die ik zat te F5'en dus dat zou goed kunnen. Dacht ik meld het zo snel mogelijk even voor de rest
Zojuist de zwarte Pro besteld via de Duitse Google store en een Mailboxde adres. Vorige keer (met de Pixel 4 geloof ik), werd deze geannuleerd, benieuwd wat het nu wordt!
Blijf het toch bijzonder vinden dat zulke acties binnen de EU je simpelweg afkeuren als je uit een ander land bestelt, en zelf de verzending regelt via iets mailbox.
Waren daar geen regels over?
Via https://europa.eu/youreur...ing-payments/index_nl.htm
Prijsdiscriminatie
Het is verboden aan EU-burgers een hogere prijs voor goederen of diensten te vragen op grond van de nationaliteit van de koper of het land waar hij of zij woont.
Als u in de EU iets online koopt, kunnen de prijzen van land tot land verschillen, omdat bijvoorbeeld de leveringskosten per land verschillen. Maar als u online iets in een ander EU-land koopt wat niet in uw land bezorgd hoeft te worden, bijvoorbeeld omdat u de spullen zelf afhaalt, dan moet de verkoper u dezelfde prijs aanrekenen en dezelfde aanbiedingen doen als kopers die in dat andere EU-land wonen. Hij mag niet weigeren u iets te verkopen of een hogere prijs rekenen omdat u in een ander land woont.
Volgens mij mag Saturn helemaal niet beslissen dat een Nederlander het product niet bij hen mag kopen. Zeker niet als je zelf zorgt dat je het product in handen krijgt via een derde partij.
Waren daar geen regels over?
Via https://europa.eu/youreur...ing-payments/index_nl.htm
Prijsdiscriminatie
Het is verboden aan EU-burgers een hogere prijs voor goederen of diensten te vragen op grond van de nationaliteit van de koper of het land waar hij of zij woont.
Als u in de EU iets online koopt, kunnen de prijzen van land tot land verschillen, omdat bijvoorbeeld de leveringskosten per land verschillen. Maar als u online iets in een ander EU-land koopt wat niet in uw land bezorgd hoeft te worden, bijvoorbeeld omdat u de spullen zelf afhaalt, dan moet de verkoper u dezelfde prijs aanrekenen en dezelfde aanbiedingen doen als kopers die in dat andere EU-land wonen. Hij mag niet weigeren u iets te verkopen of een hogere prijs rekenen omdat u in een ander land woont.
Volgens mij mag Saturn helemaal niet beslissen dat een Nederlander het product niet bij hen mag kopen. Zeker niet als je zelf zorgt dat je het product in handen krijgt via een derde partij.
[ Voor 71% gewijzigd door Jeroenneman op 20-10-2021 09:48 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Goeie tip ! Ligt het aan mij of de 6pro 256 gb niet krijgen bij fnac ? Ik zie alleen de 128gbjch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
Zojuist heb ik m’n pre-afhaalorder bij Saturn geannuleerd en ben ook voor Fnac gegaan inc bezorging naar NL. Scheelt weer een ritje
[Afbeelding]
Hoe heb je je preorder bij saturn geannuleerd? Heb je een account aangemaakt of?jch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
[Afbeelding]
Heb als gast besteld en dan is annuleren niet direct een optie namelijk, krijg enkel mailtje met bevestiging van de preorder.
[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 20-10-2021 09:58 ]
Kreeg je de bose headset niet alleen bij deelnemende winkels? Vraag me af of je hem krijgt als je bij fnac bestelt.
fnac is een deelnemende winkelHTCHolland schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:58:
Kreeg je de bose headset niet alleen bij deelnemende winkels? Vraag me af of je hem krijgt als je bij fnac bestelt.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ah met een Frans adres natuurlijk! Excuses!
Zojuist de stormy black 6 bij de saturn besteld. Een goede vriend woont in Oostenrijk, en zijn collega vond het goed om de headset in Duitsland af te laten leveren! Wel gekozen voor afhalen in de winkel, voor hem 15 minuten rijden. Gisteren na de release te lang lopen kletsen waarna alles vergeven was. Erg benieuwd naar de pixel, zal even wennen zijn na een Samsung S9!
Zojuist de normale pixel 6 besteld op fnac.com met express shipping naar NL! 666
euro totaal. Ik verwacht dat dit alsnog goedkoper gaat zijn dan belsimpel. Iemand enig idee hoe het met garantie gaat zijn? Kan je bij Google NL aankloppen of moet je dan naar een fnac in belgie?
/f/image/OgiM8QDcexl3IPWOsRfg75CN.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2021 10:25 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik ben in de markt voor een 6 pro 256gb, helaas heb ik geen Duits, Frans of UK adres, zijn er nog andere manieren om er een in NL te krijgen? Saturn en Mediamarkt zijn uitverkocht begreep ik en de verzendtruc die ik tijdens het bestellen van mijn Pixel 3A gedaan hebt werkt niet meer.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ow, zeer interessant dit! Maar het wordt teruggestort op je Wildilo account blijkbaar? Je kan daar dan laten uitkeren naar een BE of NL IBAN?jch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
[Afbeelding]
Ik snap het niet, als ik 'Google Pixel 6' doe of 'Pixel 6' of 'Pixel 6 pro' op FNAC.com dan krijg ik helemaal niks terug wat op de Pixel 6 lijkt. Heb verder ook geen VPN aan oid. The hell?spartacusNLD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:16:
Zojuist de normale pixel 6 besteld op fnac.com met express shipping naar NL! 666euro totaal. Ik verwacht dat dit alsnog goedkoper gaat zijn dan belsimpel. Iemand enig idee hoe het met garantie gaat zijn? Kan je bij Google NL aankloppen of moet je dan naar een fnac in belgie?
Life is complicated
normale versie:W1ckeD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
Ik snap het niet, als ik 'Google Pixel 6' doe of 'Pixel 6' of 'Pixel 6 pro' op FNAC.com dan krijg ik helemaal niks terug wat op de Pixel 6 lijkt. Heb verder ook geen VPN aan oid. The hell?
https://www.fnac.com/Smar...301458/w-4#omnsearchpos=1
https://www.fnac.com/Smar...301464/w-4#omnsearchpos=2
en de pro (uitverkocht): https://www.fnac.com/Smar...301462/w-4#omnsearchpos=3
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dankjewel! Dan weet ik iig welke url's ik moet bookmarken, heel vreemd dat de search mij dit niet laat zien, gisterenavond ook al niet.
Life is complicated
Ik kreeg zo door op ''google pixel 6'' te zoeken en vervolgens te filteren op het merk google links in de balk. Toen kwamen ze naar voren.W1ckeD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:25:
[...]
Dankjewel! Dan weet ik iig welke url's ik moet bookmarken, heel vreemd dat de search mij dit niet laat zien, gisterenavond ook al niet.
Je hebt volgens mij de volgende optiesMrDucky schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:17:
Ik ben in de markt voor een 6 pro 256gb, helaas heb ik geen Duits, Frans of UK adres, zijn er nog andere manieren om er een in NL te krijgen? Saturn en Mediamarkt zijn uitverkocht begreep ik en de verzendtruc die ik tijdens het bestellen van mijn Pixel 3A gedaan hebt werkt niet meer.
- ophalen in Duitsland bij een media markt saturn
- bestellen op Fnac die verzenden naar NL
- wachten op nederlandse winkels als belsimpel
De Bose koptelefoon moet je links laten liggen.
Daarvoor heb je een adres nodig in het land waar je hem koopt. En mogelijk ook gelijk aan factuur adres van de telefoon.
Die krijgen maakt het lastiger.
Maar de telefoon zelf moet je, mits beschikbaar in juiste kleur en grootte, wel (enigzins) makkelijk kunnen regelen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
@DarkSide alle opties die je opnoemt hebben niet de 256 Pro
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Klopt. Die is vooralsnog nergens te krijgen.
Op de duitse google store na. En dan ook alleen zwart
Ik zelf wil een witte 6 pro in 256GB hebben.
Ik wacht dus (geduldig]) af.
Op de duitse google store na. En dan ook alleen zwart
Ik zelf wil een witte 6 pro in 256GB hebben.
Ik wacht dus (geduldig]) af.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hier vind je ze allemaal op één pagina (gewoon te vinden met de zoekopdracht 'fnac pixel 6' in Google).W1ckeD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:25:
[...]
Als je via de Google Store besteld, kan je de telefoon dan laten versturen naar een Nl adres?
En de Bose moet dan naar een Duits adres?
Nee, deze stores verzenden niet naar NL. Beide moeten ze naar een duits adres. En de doorzendtruck werkt blijkbaar niet (zie dat er orders geannuleerd zijn in dit topic)IJzenrub schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:35:
Als je via de Google Store besteld, kan je de telefoon dan laten versturen naar een Nl adres?
Weet iemand of FNAC je creditcard pas belast als het product verzonden is? Zoals amazon.de doet? ik heb nu enkel een reservering van 0 euro op de overzicht staan.
De Pixel 6 is via Fnac.be ook te bestellen. Als je de taal in het Frans laat staan tenminste. Weet niet of de Nederlanders hier iets aan hebben. Pro lijkt niet beschikbaar.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Thanks voor de tip! zojuist ook mijn bestelling gedaan, kreeg dus in totaal €57,72 terugjch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
....
[Afbeelding]
De telefoon heeft me dus totaal €601,73 gekost.

/f/image/aOayCV6AjA4x5yTDBpvt7BT4.png?f=fotoalbum_large)
PVOutput 7900Wp zuid
Werkt niet. Alleen fnac.com levert naar NL. .be nietCK3v1N schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:45:
De Pixel 6 is via Fnac.be ook te bestellen. Als je de taal in het Frans laat staan tenminste. Weet niet of de Nederlanders hier iets aan hebben. Pro lijkt niet beschikbaar.
Verdorie, mooie catch! Net besteld met de cashback van Wildilo bij fnac.com "spijtig genoeg". Anders had ik helemaal gecovered geweest wat betreft garantie, op de .be site in het Frans bestellen, dan kan je ook laten leveren naar Vlaamse Fnacs... Eentje om te onthouden voor de volgende keer, dus dank!CK3v1N schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:45:
Als je die code koopt moet je hem dan invullen als Un code promo ? op de site van fnac?Cabbie_86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Thanks voor de tip! zojuist ook mijn bestelling gedaan, kreeg dus in totaal €57,72 terug
De telefoon heeft me dus totaal €601,73 gekost.![]()
[Afbeelding]
Ik twijfel of ik het zo doe of via credit card ivm niet leveren of wat dan ook. Credit card geeft nog iets van garantie
En krijg je die 8% er boven op of zit dat bij je prijs in ? Ofwel ik moet een code kopen voor +- 610 euro
[ Voor 7% gewijzigd door Mich op 20-10-2021 11:04 ]
en nog een vraag er overheen; koop je dan een cashback kaart voor het volledige aankoop bedrag van de pixel ? dus 650 euro ?
Ligt het nu trouwens aan mij of is de 'Kinda Coral' versie totaal niet te vinden op de FNAC website?
In Duitsland lijkt Saturn en Mediamarkt al volledig uitverkocht want kan niets meer aanklikken daar...
In Duitsland lijkt Saturn en Mediamarkt al volledig uitverkocht want kan niets meer aanklikken daar...
Hoe lang duurde het bij de vorige pixel telefoons dat ze goedkoper werden bij de Duitse Media markt. Ik ben wellicht geïnteresseerd in de Pro, maar ik kan best een half jaar wachten op een prijsdaling.
Ik ben in december van plan om de non-pro in de USA te halen. Kan iemand zeggen of het toestel dan ook werkt in NL? qua banden lijkt het wel goed te zitten, alleen geen MMwave
Oh, aan de ene kant is het wel jammer dat ik niet eerder wist van de cadeaukaart voor FNAC. Ik heb 'm gisteravond al besteld. Ik weet niet of ik m'n bestelling nog kan annuleren. Aan de andere kant: ik vind het eigenlijk wel zo veilig om met mijn creditcard betaald te hebben.
Voor zover ik weet heeft Fnac inderdaad de coral niet, heb uit puur ongeduld dus toch maar de seafoam besteld.JulieVDP schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:06:
Ligt het nu trouwens aan mij of is de 'Kinda Coral' versie totaal niet te vinden op de FNAC website?![]()
Je koopt een code voor ca. 659 euro, bij mij was het totaalbedrag incl verzending €659,45.Mich schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:00:
[...]
Als je die code koopt moet je hem dan invullen als Un code promo ? op de site van fnac?
Ik twijfel of ik het zo doe of via credit card ivm niet leveren of wat dan ook. Credit card geeft nog iets van garantie
En krijg je die 8% er boven op of zit dat bij je prijs in ? Ofwel ik moet een code kopen voor +- 610 euro
je krijgt dan cadeaubonnen toegestuurd voor fnac van Wilido, en dan gebruik je die cadeaubonnen wanneer je in je bestelling bij de betaalstap aankomt., dus niet als Un code promo.
Via Wilido krijg je dan je cashback uitbetaald (volgens de site binnen 15 dagen).
[ Voor 5% gewijzigd door Cabbie_86 op 20-10-2021 11:12 ]
PVOutput 7900Wp zuid
Pffff, ook enorm getwijfel hier, maar wou zo graag de coral.ormagon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Voor zover ik weet heeft Fnac inderdaad de coral niet, heb uit puur ongeduld dus toch maar de seafoam besteld.
Ik ben toevallig volgende week in Duitsland, heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat als ik daar de 28ste een Saturn of Mediamarkt in loop dat ik er een kan kopen? Wilde hem eigenlijk pre-orderen en afhalen, maar dat lijkt niet meer te kunnen
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
50%Koenzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Ik ben toevallig volgende week in Duitsland, heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat als ik daar de 28ste een Saturn of Mediamarkt in loop dat ik er een kan kopen? Wilde hem eigenlijk pre-orderen en afhalen, maar dat lijkt niet meer te kunnen
Ik heb uiteindelijk ook maar de Pixel 6 Pro besteld bij fnac (in het zwart). Had ook gehoopt op andere kleuren, maar ik vermoed dat Frankrijk niet alle kleuren krijgt. Op de Google Store in Frankrijk staan alleen maar de kleuren die nu bekend zijn, terwijl de Duitse store wel alle kleuren heeft (ook al zijn die uitverkocht).
:strip_exif()/f/image/2tCvOz0GaOz6Zzo82p7eEcnf.jpg?f=fotoalbum_large)
Via https://widerruf.saturn.de/formularBigF25 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:56:
[...]
Hoe heb je je preorder bij saturn geannuleerd? Heb je een account aangemaakt of?
Heb als gast besteld en dan is annuleren niet direct een optie namelijk, krijg enkel mailtje met bevestiging van de preorder.
Misschien in hun chat eens vragen?Koenzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Mediamarkt en saturn hebben toch ook gewoon een voorraadindicator op hun site. Als er staat niet beschikbaar op de dag dat je heenwilt lijkt het mij duidelijk?
heb hem besteld op fnac.com. Toch maar zonder code en met dekking van credit card.
Ik ken gelukkig iemand in Frankrijk waar ik mijn bose dopjes heen kan laten sturen. Dus dat wordt geen probleem.
Hopelijk is die snel binnen.
Ik ken gelukkig iemand in Frankrijk waar ik mijn bose dopjes heen kan laten sturen. Dus dat wordt geen probleem.
Hopelijk is die snel binnen.
O help! Ik vond het verschil toch te groot, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. En cadeaukaarten gekocht bij Wilido. Nu kan ik ze alleen niet inwisselen. Ik voer de code in bij Numéro de votre carte Fnac Darty, maar op de een of andere manier werkt dat niet. Wat doe ik niet goed?
Hij ligt er wel of hij ligt er niet, 50% inderdaad.
Volgens mij is dat maar moeilijk te zeggen, dit jaar zijn dingen een beetje anders met de chiptekorten en zo. Als er wat ligt is er natuurlijk een grote kans dat je niet de volledige keuze hebt qua kleuren en opslagruimte.
Ik heb via Edge de order moeten doen, in chrome werkte het invullen van de cadeaubonnen ook niet...Kiwi70 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:27:
O help! Ik vond het verschil toch te groot, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. En cadeaukaarten gekocht bij Wilido. Nu kan ik ze alleen niet inwisselen. Ik voer de code in bij Numéro de votre carte Fnac Darty, maar op de een of andere manier werkt dat niet. Wat doe ik niet goed?
daarnaast was het niet darty maar gewoon Fnac, de meest linkse optie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NcV28HHzZgtvA5floZv6BP5J.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Cabbie_86 op 20-10-2021 11:31 ]
PVOutput 7900Wp zuid
Geen zorgen, had ik ook. Het lijkt na aanschaf even te duren voordat de codes werken. En je dient de ‘Fnac’ kaart te selecteren (onderaan de pdf met vouchercode(s) staan instructies).O help! Ik vond het verschil toch te groot, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. En cadeaukaarten gekocht bij Wilido. Nu kan ik ze alleen niet inwisselen. Ik voer de code in bij Numéro de votre carte Fnac Darty, maar op de een of andere manier werkt dat niet. Wat doe ik niet goed?
Heeft iemand enig idee dat als ik een Duits post adres heb ik toch de Bose headset kan krijgen? Het adres is niet uniek naar de postbus waar ze heen moeten zenden wel. Ik gebruik mailbox.de.
Het zijn kado kaarten en geen promo codes, je moet deze invullen bij de betaalmethodes onder "cartes cadeaus - cartes FNAC". Het staat echt duidelijk in de howto uitgelegd in de pdf van de promo codes.Kiwi70 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:27:
Hier ook de bevestiging van mij - ik had dezelfde paniek, maar na zo'n 10 minuten werden de bonnen wel geaccepteerd.jch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:31:
[...]
Geen zorgen, had ik ook. Het lijkt na aanschaf even te duren voordat de codes werken. En je dient de ‘Fnac’ kaart te selecteren (onderaan de pdf met vouchercode(s) staan instructies).
@jch88, nogmaals dank voor de tip!
Geen headset voor jou.F1xxer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:32:
Heeft iemand enig idee dat als ik een Duits post adres heb ik toch de Bose headset kan krijgen? Het adres is niet uniek naar de postbus waar ze heen moeten zenden wel. Ik gebruik mailbox.de.
Bedankt allemaal! Het duurde inderdaad even voordat de codes werkten, dus ik was echt even in paniek...
Inmiddels is de telefoon opnieuw besteld en heb ik een verzoek ingediend om mijn korting uit te laten keren. Bedankt voor de tip, dat scheelt flink!
Inmiddels is de telefoon opnieuw besteld en heb ik een verzoek ingediend om mijn korting uit te laten keren. Bedankt voor de tip, dat scheelt flink!
Zie de actievoorwaarden, hoofdstuk 2.F1xxer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:32:
Hoi!
Vorig jaar ten tijde van de pixel 5 release was er afaik nog geen Pixel 5 demo model in de winkel, dus ik denk ook niet dat ze telefoons op voorraad hadden. De voorraad indicatoren zeiden toen in ieder geval van niet. Ik zou er niet op rekenen.Koenzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:16:
Ik kon nu de pixel 6 coral in mijn winkelwagen proppen op duitse Mediamarkt maar kan nu geen afhaalwinkel kiezen, wat een soep, overal 'abholung nicht möglich'!!!
Saturn and mediamarkt in germany seems to have only 128gb models, what with this?
Also no pick up possible on pre-sale. Weird.
I am planning to wait for official launch and try for the 256gb. Sad that I wont get the bose headphones.
I am planning to wait for official launch and try for the 256gb. Sad that I wont get the bose headphones.
Is this the case then??? You can't 'pick-up' on pre-sale?avicrysis schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:21:
Saturn and mediamarkt in germany seems to have only 128gb models, what with this?
I think so. Spoke to the CS on mediamarkt.JulieVDP schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Is this the case then??? You can't 'pick-up' on pre-sale?
OH MY GODavicrysis schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
I think so. Spoke to the CS on mediamarkt.
Ik ben een uur verder en bij mij werkt het nog steeds niet. Ik krijg geen error melding, maar in de console zie ik dat het een 403 error is.Kiwi70 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:57:
Bedankt allemaal! Het duurde inderdaad even voordat de codes werkten, dus ik was echt even in paniek...
Bedankt voor de prachtige tip met Wildilo, heeft mij 57 euro bespaard. Ik had al een bestelling uitstaan bij FNAC (gisteren geplaatst), maar deze toch geannuleerd om gebruik te kunnen maken van deze besparing! Ik twijfelde wel omdat het heel fijn is dat je aankoopbescherming hebt met je creditcard of PayPal, die vervalt natuurlijk als je het gehele bedrag met cadeaubonnen voldoet.
Nu rees bij mij de vraag; er bleef nog een restant bedrag over à 9,45 euro, dit bedrag heb ik voldaan met mijn American Express. Is mijn aankoop nu alsnog volledig verzekerd?
Nu rees bij mij de vraag; er bleef nog een restant bedrag over à 9,45 euro, dit bedrag heb ik voldaan met mijn American Express. Is mijn aankoop nu alsnog volledig verzekerd?
Same here, werkt nog steeds niet, wel balen. Blijf nog wel even proberen, maar achteraf misschien niet slim om die kadobonroute te kiezen.the-living-dvd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Ik ben een uur verder en bij mij werkt het nog steeds niet. Ik krijg geen error melding, maar in de console zie ik dat het een 403 error is.
Er lijken bij Saturn elke keer mondjesmaat weer telefoons op voorraad te verschijnen. Wat mij bij hielp was op deze pagina alvast inloggen en mijn winkel selecteren:
https://www.saturn.de/de/specials/google-launch
En dan om de zoveel tijd even refreshen om te kijken of er weer één op voorraad is. Ik heb zojuist een normale 6 in het zwart kunnen bestellen. Staat nu ook nog op voorraad:
https://www.saturn.de/de/...ack-dual-sim-2762816.html
(Ik heb mijn winkel op Bocholt staan, maar tegelijkertijd is hij ook bij Kleve op voorraad voor afhalen dus volgens mij komt alles uit hetzelfde online magazijn)
Een paar uur eerder was ik te langzaam en had ik, net als hierboven beschreven, dat halverwege het proces het toestel niet meer op voorraad was. (Niet beschikbaar voor afhalen)
En dan om de zoveel tijd even refreshen om te kijken of er weer één op voorraad is. Ik heb zojuist een normale 6 in het zwart kunnen bestellen. Staat nu ook nog op voorraad:
(Ik heb mijn winkel op Bocholt staan, maar tegelijkertijd is hij ook bij Kleve op voorraad voor afhalen dus volgens mij komt alles uit hetzelfde online magazijn)
Een paar uur eerder was ik te langzaam en had ik, net als hierboven beschreven, dat halverwege het proces het toestel niet meer op voorraad was. (Niet beschikbaar voor afhalen)
[ Voor 36% gewijzigd door Maarten00 op 20-10-2021 13:04 ]
Ik heb er spijt van dat ik deze gift card route heb gekozen. Te impulsief achteraf, want het was een enorm gedoe. Meerdere browsers geprobeerd, meer dan een uur gewacht. Het lijkt er op dat die codes niet overal goed gesynchroniseerd zijn.Stitch! schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:51:
[...]
Same here, werkt nog steeds niet, wel balen. Blijf nog wel even proberen, maar achteraf misschien niet slim om die kadobonroute te kiezen.
Ik heb het uiteindelijk op kunnen lossen door met de Fnac klantenservice contact te hebben en gevraagd om het telefonisch op te lossen. Toen hebben zij de gift card code voor mij ingevuld en toen werkte het uiteindelijk wel. Ik heb nu per mail een orderbevestiging.
Dus toch! Ik probeer jouw manier eens dan! Thanks!Maarten00 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:01:
Er lijken bij Saturn elke keer mondjesmaat weer telefoons op voorraad te verschijnen. Wat mij bij hielp was op deze pagina alvast inloggen en mijn winkel selecteren:
Voor iedereen die bij Saturn nog wilt voorbestellen wanneer dit via de webshop niet mogelijk is. Een medewerker van Saturn komt met het volgende vage verhaal:
Hello Mr. Joosten
It is possible to order a Pixel 6 Pro
But you have to come here, to order it and you will have to pay 450€ first. We dont know how many Devices we will get.
But we are able to receive preorders.
So just come in and place your Order.
Greetings
Mit freundlichen Grüßen
Andreas Heymink
Koordinator
Saturn Kleve
Stechbahn 19-23
47533 Kleve
Ok wie gaat een stapel halen in Kleve ?
Be nice, You Assholes :)
Wat moet je bij de PLZ invoeren bij de Saturn?
Want hier kunnen toch gewoon mijn Nederlandse gegevens ingevoerd als ik hem daar afhaal?
Want hier kunnen toch gewoon mijn Nederlandse gegevens ingevoerd als ik hem daar afhaal?
Bij afhalen vullen de meeste mensen het adres in van de vestiging waar ze de telefoon gaan afhalen heb ik gezien. Lijkt goed te gaan.Dubrillion schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:12:
Wat moet je bij de PLZ invoeren bij de Saturn?
Ophalen kan wel. Ik heb de mijne zo besteld.avicrysis schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
I think so. Spoke to the CS on mediamarkt.
Ophalen in Bocholt.
PLZ kun je eerst niet invullen maar dan moet je bij het rechnungsadresse als land Nederland kiezen en dan werkt de postcode wel.
Dit staat los van de Bose actie.
[ Voor 30% gewijzigd door servies op 20-10-2021 13:17 ]
Net nog de Sorta Sunny besteld bij Saturn voor afhalen in Kleve!
https://www.saturn.de/de/...nny-dual-sim-2762821.html
https://www.saturn.de/de/...nny-dual-sim-2762821.html
Dit is inderdaad de juiste manier, heb ik vorig jaar ook gedaan en toen kon ik hem gewoon afhalen op de dag van de release. Ook minder gezeur met de koptelefoon omdat het adres dan niet overeen hoeft te komen, dat ging prima via MyGermany.Toxic_Dreams schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:14:
[...]
Bij afhalen vullen de meeste mensen het adres in van de vestiging waar ze de telefoon gaan afhalen heb ik gezien. Lijkt goed te gaan.
Ik heb er net 2 besteld bij Saturn! Leveradres gewoon Stechban in Kleve zoals altijd.
Kan ik altijd nog zien of ik hem annuleer of behoudt
Kan ik altijd nog zien of ik hem annuleer of behoudt
Hier ook 1 kunnen reserveren voor afhalen in Kleve. De stormt black
Add me op Stadia: Gloogle
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires